Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1516 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 76 z 76
  • ~gberas / 2008-10-01 21:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdzierstwo...!!!
    Opłaty za prowadzenie zwykłego konta to ok 20zl miesięcznie a od 01.10.2008 postanowili wprowadzić opłatę za przesłanie SMS'a z hasłem jednorazowym.
    ZaletyNIC
    WadyZachłanność
    8 lat
  • ~opiniodawca / 2008-08-25 01:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiedyś byłem klientem PBK, potem BPH, no i trafiła mi się fuzja. Przede wszystkim serwis internetowy. Z przykrością stwierdzam, że Pekao24 jest dużo gorszy. Zastanawiałem się co można zmienić w tym serwisie, żeby był tak przyjazny i intuicyjny jak serwis BPH i doszedłem do wniosku, że powinno to być napisane od nowa. Może to oznaczać też konieczność przestawienia się na nowocześniejszy system do obsługi banku. Dziwna terminologia - kto to pisał?.
    Przykładowe wady:
    - brak możliwości generowania wyciągów bankowych za dowolny okres (to co oferuje bank, to zdecydowania za mało),
    - jedyna możliwość wygenerowania to do pliku pdf z nikomu niepotrzebnymi ozdobnikami w postaci byka, ramek itd (komu to potrzebne?),
    - brak informacji o saldzie po dokonaniu transakcji, nie ma tego nigdzie, natomiast jak się pójdzie do oddziału to pani może wydrukować za dowolny okres i tam są salda,
    - obsługa karty kredytowej - do bani, chociaż ostatnio troche poprawili, co zresztą ogłaszali przez długi okres czasu w wyskakujących okienkach - to też było denerwujące.
    Takich minusów jest wiele ale nie mam czasu na opisy.
    Ogólnie bank ten z racji swojej wielkości zaczyna mieć problemy sam ze sobą. Jest to ogólna prawidłowość, że molochy zaczynają działać w pewnym momencie coraz gorzej, ponieważ zajmują się same sobą i nie są w stanie świadczyć usług na zewnątrz.Sądzę, że Bank Peako SA z tym problemem właśnie się zderzył. Poza tym na podstawie własnych doświadczeń mogę stwierdzić, że w banku tym jest bałagan i jest on po prostu źle zarządzany.
    Kolejny przykład, kuriozalny moim zdaniem to kwerenda jaką bank przeprowadza przy wniosku o wydanie karty kredytowej. Totalna inwigilacja, np. pytania o nieruchomosci etc. Prawdopodobnie po to, żeby później wydzwaniać do klienta i oferować pożyczki pod zastaw hipoteki. ja taki telefon miałem. To się nazywa nachalność. Zrezygnuję z tego banku.
  • ~tomik / 2008-06-28 01:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdzierstwo do potęgi za "obsługę". Poprosiłem panią, aby zablokowano mi wyskakujące okienka ze spamami podczas logowania do konta. Otrzymałem odpowiedź, że mogę to zrobić sam zaznaczając w dolnym rogu: "nie wyświetlaj tego więcej". Oczywiście zaznaczałem to wcześniej, ale dało tyle samo, co pomoc ze strony pani z obsługi, która odpisała w kolejnym mailu, że: "bank STARA SIĘ, aby klient był informowany o ich promocjach, produktach etc." i całej reszcie nasion marchewki, skarpetek i pończoch sprzedawanych przez ten wspaniały bank.
    Utrzymanie miesięczne konta kosztuje mnie ok 20 zł z dziwnymi opłatami, których wyjaśnienie przez obsługę jest nieco zawiłe i coś nie mogę się połapać w ich slangu bankowym.
    Oczywiście zrezygnuję z tego banku zaraz po spłacie rewelacyjnej karty Visa Regata, w której oprocentowanie debetowe strzela wysoko ponad 20% miesięcznie!
    WadyLichwa
    Za długo
  • ~Zoltek / 2008-03-24 14:03
    Ocena: 4.33 / 5
    Poprzednio bylem posiadaczem konta w banku BPH widziałem wiele kont internetowych i stwierdzam ze jeśli chodzi o prostotę obsługi to BPH było najlepsze. Zostałem przeniesiony do PEKAO i myślałem ze skoro ten bank przejmuje niektóre placówki BPH oraz ma podpisana umowę na udostępnienie systemu sezam będzie wszystko dobrze. Jednak myliłem sie. Faktem jest ze PEKAO ma podobny system do sezamu jednak są pewne rzeczy które użytkownikowi sezamu będą przeszkadzały, inne to moim zdaniem błędy powstałe dawno temu i nikt tego nie zmienił. Jako przykład mogę podać to ze wysyłając przelew na stronie PEKAO widzimy przycisk zapisz. Gdyby ktoś nie wiedział co jest grane to mógłby pomyśleć ze w rzeczywistości jego przelew nie jest wysyłany tylko zapisywany a dopiero później ktoś podejmie decyzje czy go wysłać czy tez nie. Ewentualnie sami będziemy musieli to zrobić gdzieś indziej. Niby taki mały przycisk a ile przez niego problemów. Zaleta tego banku jest to ze obsługa działa bardzo sprawnie mimo wielu błędów jakie są popełniane. Przykładami w tym wypadku mogą być: niedostarczenie karty płatniczej do klienta, zagubienie kodu pin, przeniesienie klienta z jednego banku do drugiego bez pisemnego powiadomienia, brak pisemnego powiadomienia o potrzebie zgłoszenia sie do placówki banku po zmianie systemu bankowości internetowej w celu ustalenia nowego hasła i podania klientowi nowego numeru CIF. Te błędy oczywiście w przypadku zgłoszenia sie do banku zostają w miarę szybko rozwiązywane za co oczywiście oceniam obsługę wysoko jednak takich przypadków powinno być jak najmniej.
    2 miesiace
strona 76 z 76
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4485
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929