Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1550 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Xyzvcz / 2023-02-03 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelewy w tym banku to istna tragedia przelew wysłany w piątek rano dochodzi dopiero w poniedziałek wieczorem dramat totalny
    WadyWszystko
  • ~Z niesmaczy / 2020-03-27 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie jak chcecie żeby Was załatwiło towarzystwo z tego niby banku, ostrzegałem bank dooooobbbbbrrrreee.
    ZaletyDrogo, bez szacunku
    WadySame wady
  • ~Zaaz / 2022-01-04 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    ... niestety nie polecam banku PEKAO.... ratę kredytu podwyższają co miesiąc.... mam u nich 2 gotówkowe, jednak tylko jeden co miesiąc idzie w górę...i to ten wyższy....co za ironia!... żaden bank co miesiąc nie podwyższa rat!!!....nigdy więcej!!!
    ZaletyBrak
  • ~Zadowolony klient. / 2022-01-03 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najdroższy bank dla firm jaki znam. Cennik z górnej półki a ofertą i obsługa z dolnej. Jeżeli ktoś ceni swój czas i swoje nerwy to polecam omijać ten bank szerokim łukiem. Konkurencja jest przed nimi o lata świetlne... Żenada
    ZaletyBrak
    WadyObsługa. Czas reakcji na zgłoszenie sprawy. Cennik. Bank z czasów PRL-u.
  • ~zahra / 2022-04-07 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    porażka ..nie nadąża we wszystkim..zamknąć i zapomnieć
  • ~zaik / 2021-07-21 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Porazka bankomaty wplatomaty. zapchane ciagle awarie nic nie dziala kolejki , kasjerzy zamiast wyplacac sprzedaja wydluza to obsluge . nie polecam najgorszy bank jaki znam
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Zaik / 2023-10-27 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomat banku Pekao SA we Wloclawku przy ul Żurawiej ciągle jest nieczynny ,prawdopodobnie brakuje pieniedzy zbyt rzadko jest ładowany .Skoro bank nie moze swoim klientom zapewnic wyplate z wlasnych bankomatow niech umożliwi darmowe korzystanie z bankomatow innych bankow.
    Zaletybrak zalet
    Wadywszystkie
  • ~zawiedz klient / 2021-01-18 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Popieram repolonizację gospodarki, ale z sensem i korzyścią nie tylko dla instytucji, ale również klientów. Za ciężką kasę podatników odkupiono B.PKOSA, aby czerpać profity kosztem klientów i dorabiać się na depozytach społeczeństwa. Państwowe banki wprowadzają szczątkowe oprocentowani wkładów i krociowe oprocentowanie kredytów. Podczas tak krytykowanego włoskiego właściciela dywidendy kształtowały się 1,- do 1,80 zł za akcję. Teraz, jako bank polski nie wypłaca dywidend od pretekstem pandemii,a nawet mówi się o ujemnym oprocentowaniu depozytów.Pandemia swoją drogą, ale nie kosztem jedynie maluczkich. Jakoś "elytom" nic się nie dzieje.
    A tak historycznie: od 1929 r.rozwijał się bank w czasie Sanacji, nie zniszczyła go II WS, komuna nie zdołała, sprzedali go Balcerowicze z kolesiami, nie zniszczył obcy kapitał a teraz Spółki Skarbu Państwa doprowadzają do dziadostwa likwidując placówki, bankomaty, zwalniając ludzi, sprzedając budynki, gnojąc procedury i skubiąc klientów na potęgę. W ponad 100 tyś.mieście pozostały 4 bankomaty 3 w ścisłym centrum i 1 niewiele dalej. Chcesz własna kasę - idź do banku w centrum, stój w kolejkach, często na zewnątrz - oczywiście pieszo, bo nie zaparkujesz - średniowiecze. Tak więc, po co kupować, żeby zniszczyć ? a jeszcze szemrany Idea Bank kolejny zakup !
  • ~Zawiedziona / 2018-07-12 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby nie kredyt hipoteczny to nigdy nie zalozylabym u tych zlodziei konta. Za wszystko oplaty. Nie infolinie nie mozna sie dodzwonic. Problemy z zalogowaniem sie do aplikacji peopay i płatnościami karta debetowa i kredytowa w dniu dzisiejszym pomimo odpowiednich limitow transkacje zostaly kilkukrotnie odrzucone...
    ZaletyBrak
  • ~Zawiedziona już niebawem była klientka / 2023-10-25 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Na pieniądze że sprzedaży mieszkania czekam od tygodni, brak spójności w udzielanych informacjach przez pracowników, infolinia to jakiś żart. Najgorszy bank!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyTen bank i załatwienie czegokolwiek to droga przez męki, odradzam i nie polecam
  • ~Zażenowany / 2021-12-16 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Pekao zatrzymało się w czasie. Obsługa klienta nigdy niczego nie wie. Zawsze słyszę że coś "może tak być...", "może jak Pan spróbuje..." etc. nigdy konkretnych odpowiedzi i przełączanie do innych konsultantów, którzy też nie potrafią rozwiązać problemu. Obsługa jest skomplikowana i wymaga dodatkowych kliknięć, bez których inne banki radzą sobie doskonale.
    Konieczność załatwiania większości spraw w oddziale bez możliwości zrobienia tego online czy przez linię telefoniczną jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem.
    Oczywiści sama aplikacja czy Apple Pay też nie działają.
    Do Pekao moje konto zostało przeniesione z Idea Bank - od 2 miesięcy ciągle coś nie działa i sporo swojego czasu spędzam na kontaktowaniu się bankiem. Jedno duże nie porozumienie.
    Zaletyżadnych
    Wadynie mam tyle miejsca, żeby wszystkie wymienić
  • ~Zażenowany poziomem banku a kwota jaką / 2022-07-12 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank wszystko utrudnia ta ich pozalsie. ... Aplikacja obsługi 0 intuicyjna , tylko żeby brać kredyty jak człowiek chce coś załatwić to nie wiadomo gdzie szukać , beznadzieja , nie polecam niech się nad sobą zastanowią zamiast brać nasza kasę , nic nie potrafią paniusie siedą i nic nie wiedzą
    ZaletyŻadne są beznadziejni
    Wady Nieintuicyjna aplikacja, wkurzające podpowiadanie kredytów, nic nie można znaleźć , beznadIena obsługa na infolinii ,
  • ~Zbyszek / 2022-05-27 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bakn łamie prawo. Złożyĺem dyspozycję zamknięcia konta bo mam już ich dosyć. Na piśmie potwierdzającym jest wskazać data zamknięcia, która ma nastąpić po 30 d iach, w określonym dniu. Minął już ten termin a konto dalej sobie działa i bank nic z tym nie robi. Konsultant twierdzi że skoro składałem dyspozycję w oddziale to muszę to reklamowce też w oddziale nawet jeśli oddział lekceważy sobie umowy. Kompletne dno. Po ponad dwudziestu latach puzzle ten bank z radością. Nie polecam go nikomu. Obsługa jest kompletnie niekompetentna a każda sprawę trzeba załatwiać tygodniami.
    ZaletyBrak zalety
    WadyNie wywiązywanie się z umową i dyspozycji
    Beznadziejna i niekompetentną obsługa klienta
    Bardzo długie załatwianie jakiejkolwiek sprawy
  • ~Zbyszek / 2024-07-20 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, w poniedziałek zmieniam bank , chamstwo, niekompetencja
    ZaletyBrak
    WadyCałą pożal się Boże instytucja
  • ~Zlyklijent / 2018-12-04 03:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakiś relikt z innej epoki, przelewy idą kilka dni, godziny sesji wychodzących i przychodzących są chyba wyssane z palca nic się nie zgadza. Wypłatę dostaje najpóźniej w całym zakładzie bo na drugi dzień a jeśli pracodawca robi przelewy w piątek to pieniądze mam najwcześniej poniedziałek po południu lub nawet we wtorek dopiero, nie polecam i jak tylko skończy mi się kredyt hipoteczny z którym też były cyrki Znikam stąd i nigdy więcej,Zły Bank, zła nieprofesjonalna obsługa, opłaty nie wiadomo za co, wieczne kolejki,Bank z koszmaru
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCały ten bank to jedna wielka wada
  • ~zmiażdżony / 2022-06-17 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zażenowany poziomem obsługi a w zasadzie olewania klienta. Oddział w Krakowie na Rynku czy też ul. Szpitalnej to jakiś dramat, koszmar, dno i niedowierzanie, że taki bank ma jakichkolwiek klientów. Kolejka na kilometr, jedno okienko otwarte (standard), siedzi sześć pań, dwie sobie świergolą i mają ubaw nie wiadomo z czego, druga popija kawę a stałem tam ze 40 minut, pomimo, że byłem 4 w kolejce. Po 40 minutach stania (bez zmian w sytuacji kolejkowej) zrezygnowałem i poszedłem do oddziału na ul. Szpitalnej - tam jeszcze dłuższa kolejka i ta sama sytuacja - jedno okienko - 7 osób stojących. Obsługa pierwszego klienta trwała ponad 30 minut a była to banalna czynność aktualizacji danych i wypłaty z konta. W międzyczasie ukrainka chciała wypłacić z bankomatu hajs - pani powiedziała, że awaria i musi czekać do kasy. Czekałem tam ponad półtorej godziny aż wreszcie dotarłem do słynnej kasy. Na moje Uff! pani była bardzo zbulwersowana i bardzo nieprzyjemna, ponieważ jestem opanowanym człowiekiem mimo, że się we mnie gotowało nie wybuchłem, ale ten bak to CAŁKOWITA PORAŻKA, DNO i nawet jedna gwiazdka dla tych złodziei to za dużo. Niestety konto walutowe dla świadczeń z USA musi być w tym banku, co jest dla mnie niezrozumiałe, bo prowizję pobierają sowitą od każdej transakcji. Jakby to konto przestało być zasilane z zewnątrz to po kilku latach były niesamowity debet do spłacenia za nic.
    ZaletyMarmury i złote klamki jak w pałacu króla.
    Wadykatastrofalna obsługa klienta, ogólnie DNO, DNO i 6 metrów mułu. Dramat to za mało powiedziane.
  • ~Zniesmaczona / 2022-08-17 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia ten cały bank , za wypłacenie własnej kasy ściagają opłaty ŻENADA !!!!! Jestem w tym banku od 18 lat i nadszedł czas na zmiany i to szybkie ! Żebym nie mogła swobodnie wypłacić gotówki szok! A pani z kasy wielce zdziwiona ze przyszłam do kasy wypłacić pieniądze ????????????????
    ZaletyBrak
    WadyWszystko : obsługa , nastawienie do klienta , chęć do pracy , szacunek Słupsk
  • ~Zniesmaczony / 2023-09-12 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ten Bank. Łamią prawo, brak winnych. A doczekać się na odpowiedź w sprawie reklamacji graniczy z cudem. Wszystko, co złe jest w tym Banku.
    Zaletybrak
    WadyCały Bank jest jedną wielką pomyłką
  • ~zniesmaczony klient / 2024-06-06 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    bank na Górczewskiej 137 zamknięty, nie można się dodzwonić, nie ma informacji, to jakaś farsa
  • ~Zofia / 2023-03-15 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    jakość obsługi w częśći oznaczonej symbolem B /kredyty/ -skandaliczna

    Nit nie przejmuuje się czekającym klientem - rozmawiają między sobą, spacerują raz w jedną raz drugą stronę, , przesiadają z jednego boxu do drugiego, żeby porozmawiać, osoba nadzorująca /siedzi w osobnym -pod oknem
    boxie, zachowuje się jak na wybiegu włoski, kremowanie rąk, i wreszcie znika jak parę pozostałych .
    Jedna z nich stwierdziła że mają zebranie /w godzinach pracy?!!!
    a klient czeka.
    Całość robi wrażenie Ze to króliczki szefa /przypomina sytuację prezesa Nar. Banku/
    wszystko im wolno a klient niech czeka.Czy ktoś to widział, sprawdza jak pracują podwładni, bo wydaje się że to obsługa robi łaskę klientowi, zy ktoś sprawdził powiązania np p.kierownik z prezesem, ? dlaczego czuje się tak pewnie jak by była włascicielem firmy, a nie jej pracownikiem.
    Jestem tu od 40 lat, ale tak żle nie było nigdy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 960
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4714
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4510
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3053