strona 76 z 79
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »
-
~WKURWIONY / 2024-03-18 16:57Ocena: 1.00 / 5
Niestety coraz gorszy BANK dziś chcąc wypłacić gotówkę bankomat ŚWIĄTNIKI GÓRNE nie wypłacił pieniędzy a z konta znikły!!!! PORAŻKA!!! DZWONIĄC na infolinię pani przyjęła reklamację i kazała czekać na moje własne pieniądze!!!KASA powinna być natychmiast zwrócona na konto!!!A jak nie to odsetkami!!!
To już druga taka sytuacja!!! -
-
~Wkurzona / 2022-05-22 19:14Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj po sprawdzeniu konta na laptopie stwierdziłam brak pieniędzy na kwotę 580 złotych od 19 maja ktoś płaci sobie drobne rachunki z mojego konta.Sytuacja miała podobne miejsce w lutym tego roku ktoś ukradł z konta mojego 220zlotych opłacając krypto waluty.Nie polecam tego banku brak jakichkolwiek zabezpieczeń chroniących pieniądze klientów. ZaletyNie ma żadnych zaletWadyWieczne kolejki,brak personelu na 6 kas w piątek pracowała tylko jedna osoba. -
~wkurzona grubo / 2022-03-28 15:25Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank pod słońcem. Zwalniają pracowników, nie ma kto pracować. A ci co zostali nie wyrabiają psychicznie, pracują w nadgodzinach. Załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem. Na wizyty w placówce trzeba się łaskawie umawiać przez infolinię, a oczekiwanie na połączenie trwa ponad godzinę, żeby się umówić. Zatrudniają ludzi z przypadku, albo są tak szkoleni. Na infolinii nikt nic nie wie, albo wie, ale specjalnie udziela takich odpowiedzi, by wprowadzić w błąd. Jedynie można się dogadać ze starą kadrą, której jest już bardzo mało, a jak jest to wiadomo, że to tych osób są kolejki. Ogólna tragedia!! bo ja rozumiem, że wszędzie się zwalnia ludzi, ale to co robi się z klientami w tym banku to jest czyste przestępstwo. Dokumenty są nierozpatrywane, pobierane są opłaty niesłusznie, np. mi została pobrana opłata za ubezpieczenie kredytu który już dawno spłaciłam i złożyłam rezygnację z tego ubezpieczenia (choć uważam, że to powinno być zamknięte automatem wraz ze spłatą kredytu). Gdy klient natomiast spóźni się z dokumentem 2 dni od razu dostaje karę np. w postaci podniesienia marży kredytu. Bycie klientem tego banku to jest wieczne pisane reklamacji. POLECAM OMIJAĆ WIELKIM ŁUKIEM ZaletyżadnychWadyogólna tragedia -
~Wkurzony / 2019-11-04 14:06Ocena: 1.00 / 5
Żenada. 3/4 czasu nie działa nic. Stoisz przy kasie chcesz zapłacić blikiem i się nie da. Zmieniam bank -
~Wkurzony / 2021-08-10 12:43Ocena: 1.00 / 5
Potwierdzam, Najgorszy bank światra!!!! Imijać szrokim łukiem. Zaletybrak -
~Właściciel Spółki z o.o. / 2022-01-10 23:22Ocena: 1.00 / 5
Konto w PEKAO mam przymusowo - przejęto IDEA BANK w którym miałem konto. W Idea Bank miałem wszystko darmowo. 0zł za konto, 0zł za przelew, więc było to moje główne konto spółki i to tam trzymałem środki.
Po przymusowym przeniesieniu konta - okazało się, że moje konto trafiło do bardzo nieprzychylnego środowiska softwerowego - nie wiadomo gdzie co jest - nawet wyciągi są od jakiegoś dnia w miesiącu a nie od pierwszego!!
Przestałem trzymać środki w tak nieprzychylnej przestrzeni i nagle okazało się, że na koncie mam -127zł!
Nie mam karty do tego konta i nikt poza mną nie ma dostępu. Pomyślałem, że Ktoś się włamał ale gdy ochłonąłem, że to zbyt mała suma by Komuś chciało się mnie okradać okazało się, że to bank pobiera opłaty ponad 60zł/miesiąc za prowadzenie pustego konta i sam mnie zadłuża. Nie podpisywałem z tym bankiem nigdy żadnej umowy na prowadzenie płatnego konta - mam umowę na konto darmowe z Idea Bank.
Natychmiat zamknąłem jedno z 3 moich kont w tym banku. Poprostuję informacje dla kontrachentów i zamykam moją obecność w tym softwarzeZaletybrakWady- wysokie opłaty
- o 22:00 infolinię na cały świat obsługuje dwóch konsultantów - na całą Polskę i Świat (informacja od konsultanta gdy udało mi się dodzwonić po ponad 40 minutowym oczekiwaniu) -
~Wojciech / 2022-03-20 23:18Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, peopay, pekao24, placowki, infolinia. Wszystko dziala coraz gorzej. Wroze rychly koniec i uciekam WadyWszystko co mozliwe. -
~Wojciech / 2023-09-09 10:57Ocena: 1.00 / 5
Jestem skazany trochę przez klienta na ten bank. Najpierw żeby złożyć papiery donuruchonia kredytu czeka się ponad tydzień, a potem na samo uruchomienie bank ma 14dni. Czyli ponad 3 tygodnie bezsensownego czekania. Oni muszą skończyć jak Poczta Polska która żyje z wyprzedaży majątku. Relikt czasów słusznie minionych albo jako że Państwowy obecnie, wracający do czasów słusznie minionych z poziomem obsługi. ZaletyNie udało mi się zlokalizowaćWadyPosiadanie klienta w du… -
-
~Wojtek / 2023-09-19 12:59Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank to PKO SĄ na ul. Tomasza w Krakowie ( rynek ) . Bardzo nie miła , nie rzetelna obsługa klienta szczególnie w hipotekach z laska Pan Płecki udziela
Informacji bo czuje się lepszy od klienta . Jest mie kompetentny i chamowaty. Dzownilem w tej sprawie do centrali w Warszawie ! Skandal !! -
~WoSu / 2023-02-10 19:13Ocena: 1.00 / 5
To kiedyś był świetny Bank. Był. W 2015r "dobra zmiana" wsadziła tam swoich ludzi i zaczął się desant z " rajfanzena". Ludzie z małego banczku (małego w Polsce) dorwali się do koryta, obsadzając wszędzie swoich. Wszędzie na stanowiskach kierowniczych, a nie do pracy. Masa kompetentnych ludzi została zwolniona, oraz odeszli sami bo nie mogli znieść idiotów u steru.
To przekazał mi jeden z byłych pracowników z którym rozmawiałem prywatnie. Szczerze mówiąc to wszystko widać w jakości obsługi. Posiadałem tam rachunek kilkanaście lat, ale z uwagi na mierną jakość usług już nie.
-
~wsciekly klient / 2018-12-11 20:50Ocena: 1.00 / 5
konto zamkniete z dniem 30,10 po miesiacu okazuje sie ze nadal jest otwarte i naliczane sa oplaty i odsetki. na infolinii powiedzieli ze 'nie zamkneli konta, bo mysleli, ze bedzie jeszcze tam cos wplywac'. panie bawia sie w wrozki i wiedza lepiej co klient chce, bo glupi klient tylko ma placic.oszustwo i wyludzanie pieniedzy. spac nie moge przez ten bank i chyba ciezko sie bedzie od nich uwolnic. oplaty kosmiczne, obsluga dramat, Nie polecam ZaletyzeroWadycaly ten bank to pomylka -
~wso / 2023-01-21 09:34Ocena: 1.00 / 5
Utrudnianie złożenia dokumentów online - dotyczy hipoteki. Zero kontaktu i brak możliwości wyjaśnienia problemów. Nie polecam. Żałosny bank. Zaletyha haWadysami wybierzcie -
~Wwa / 2023-08-14 11:40Ocena: 1.00 / 5
Aby uzyskać informację poprzez infolinię 519 222222 czekałam pół godziny. Po tym czasie oczekiwania poddałam się. Dramat. -
~wwww / 2019-11-30 12:05Ocena: 1.00 / 5
Niekompetentni na kazdym kroku, przynajmniej raz w miesiacu musze cos wyjasniac, prostowac. Zenada. Stracilam juz na nich tyle nerwow.. dobreze radze -- nie robcie sobie tego, wybierzcie bank "customer friendly". Zaletyabsolutnie nicWadyabsolutni wszystko -
~X / 2025-08-02 15:47Ocena: 1.00 / 5
Po prostu tragedia i totalna aberracja. W Lublinie nie ma bankomatu z możliwością wpłaty środków przy pomocy funkcji NFC w telefonie, nawet jeśli nad urządzeniem widnieje napis "WPŁATOMAT", a funkcja NFC jest (okazuje się, że można przy jej pomocy środki jedynie wypłacić). Ludzie zatrudnieni na infolinii nie wiedzą, które bankomaty coś takiego umożliwiają lub na temat działających bankomatów. Mogą jedynie klepać formułki i stosować zdartą płytę, nie ruszą się sprzed komputera, żeby podejść do przełożonego i dopytać, jeśli się ich nie przyciśnie. Kiedy po dłuższej "chwili" dana osoba już wraca po konsultacji z przełożonym, a bateria w telefonie ledwo zipie, nadal nic wie wiadomo. Przecież nie mieszkamy już w jaskiniach i nie powinno być w związku z tym żadnego problemu. Konsultantka w celu udzielenia informacji sprawdza lokalizację wpłatomatów na stronie internetowej banku - przecież to kpina, każdy może sobie tam zajrzeć bez dzwonienia i czekania na swoją kolej, już pomijając fakt, że na stronie są na ten temat oczywiście informacje nieaktualne, o czym panienka nawet nie wie. -
~Xd / 2022-09-21 10:44Ocena: 1.00 / 5
Wszystko beznadziejne i nie jasne.Bankomaty czesto ulegają awarii.Tylko na pożyczki namawiają.Nie warto. ZaletyŻadnychWadyWszystko -
-
~xxxp / 2023-03-18 15:42Ocena: 1.00 / 5
Zadałam 2 proste pytania do Estery W. Jedno z nich musiałam zadać 3 razy, żeby usłyszeć odpowiedź, która i tak nie była na temat!! Spytałam się ile wynosi prowizja za wpłatę EURO w gotówce w placówce a dostaje wiadomość, że za wpłatę PLN w placówce pobierają prowizje 8zł.(potem mi napisała, że jak wpłacamy euro to 0zl i już coś mi tu śmierdziało, bo byłoby to nielogiczne) Ponadto bardzo nieprofesjonalny konsultant. Łączyła wyrazy ze sobą, na początku napisała Pan zamiast Pani i dwa razy się poprawiała bo na szybko odpisywała i nie trafiała w poprawne klawisze. Napisałam jej, że nie rozumiem co do mnie pisze bo sklejała te wyrazy i ona, że już wysłała odpowiedź na to pytanie. Gdzie ja wcześniej musiałam napisać jej TRZY RAZY pytanie, żeby mi na nie w ogóle odpisała. Że na da ZaletyBrak -
~Xxxx / 2023-01-26 15:23Ocena: 1.00 / 5
Bank w Rzeszowie to kpina.Likwidują odziały.Jest mało odziałów. ZaletyBrakWadyBrak drugiej osoby w filii tworzą się kolejki ,klienci klną na korytarzu -
~Xxxxxx / 2023-09-21 15:17Ocena: 1.00 / 5
Odradzam każdemu konta w tym banku. Pani w oddziale powiedziała mi że od wpłacania pieniędzy jest wpłatomat tak więc poszłam do wpłatomatu banku pekao SA i wpłatomat zabrał mi ponad 3 tysiące !!!! Wydał kartę i kwitek coś poszło nie tak zadzwoń na infolinię. Po złożeniu reklamacji nikt się sprawa nie interesuje czekam i czekam musiałam zapłacić karę za nieopłacenie rachunku w terminie, szczerze nie wiem co mam robić. Wydzwaniam na infolinię i dostaje informacje że prosimy o cierpliwość szlak człowieka trafia!!!!! ZaletyŻadneWadyOszuści -
~Xyz / 2020-10-09 11:12Ocena: 1.00 / 5
Dramat, na przelew trzeba czekać i czekać w ciągu tygodnia . A o przelewach w weekend można sobie tylko pomarzyć.
strona 76 z 79
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »
