Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1550 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wkurzona grubo / 2022-03-28 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank pod słońcem. Zwalniają pracowników, nie ma kto pracować. A ci co zostali nie wyrabiają psychicznie, pracują w nadgodzinach. Załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem. Na wizyty w placówce trzeba się łaskawie umawiać przez infolinię, a oczekiwanie na połączenie trwa ponad godzinę, żeby się umówić. Zatrudniają ludzi z przypadku, albo są tak szkoleni. Na infolinii nikt nic nie wie, albo wie, ale specjalnie udziela takich odpowiedzi, by wprowadzić w błąd. Jedynie można się dogadać ze starą kadrą, której jest już bardzo mało, a jak jest to wiadomo, że to tych osób są kolejki. Ogólna tragedia!! bo ja rozumiem, że wszędzie się zwalnia ludzi, ale to co robi się z klientami w tym banku to jest czyste przestępstwo. Dokumenty są nierozpatrywane, pobierane są opłaty niesłusznie, np. mi została pobrana opłata za ubezpieczenie kredytu który już dawno spłaciłam i złożyłam rezygnację z tego ubezpieczenia (choć uważam, że to powinno być zamknięte automatem wraz ze spłatą kredytu). Gdy klient natomiast spóźni się z dokumentem 2 dni od razu dostaje karę np. w postaci podniesienia marży kredytu. Bycie klientem tego banku to jest wieczne pisane reklamacji. POLECAM OMIJAĆ WIELKIM ŁUKIEM
    Zaletyżadnych
    Wadyogólna tragedia
  • ~Wkurzony / 2019-11-04 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. 3/4 czasu nie działa nic. Stoisz przy kasie chcesz zapłacić blikiem i się nie da. Zmieniam bank
  • ~Wkurzony / 2021-08-10 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam, Najgorszy bank światra!!!! Imijać szrokim łukiem.
    Zaletybrak
  • ~Właściciel Spółki z o.o. / 2022-01-10 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto w PEKAO mam przymusowo - przejęto IDEA BANK w którym miałem konto. W Idea Bank miałem wszystko darmowo. 0zł za konto, 0zł za przelew, więc było to moje główne konto spółki i to tam trzymałem środki.

    Po przymusowym przeniesieniu konta - okazało się, że moje konto trafiło do bardzo nieprzychylnego środowiska softwerowego - nie wiadomo gdzie co jest - nawet wyciągi są od jakiegoś dnia w miesiącu a nie od pierwszego!!

    Przestałem trzymać środki w tak nieprzychylnej przestrzeni i nagle okazało się, że na koncie mam -127zł!
    Nie mam karty do tego konta i nikt poza mną nie ma dostępu. Pomyślałem, że Ktoś się włamał ale gdy ochłonąłem, że to zbyt mała suma by Komuś chciało się mnie okradać okazało się, że to bank pobiera opłaty ponad 60zł/miesiąc za prowadzenie pustego konta i sam mnie zadłuża. Nie podpisywałem z tym bankiem nigdy żadnej umowy na prowadzenie płatnego konta - mam umowę na konto darmowe z Idea Bank.

    Natychmiat zamknąłem jedno z 3 moich kont w tym banku. Poprostuję informacje dla kontrachentów i zamykam moją obecność w tym softwarze
    Zaletybrak
    Wady- wysokie opłaty
    - o 22:00 infolinię na cały świat obsługuje dwóch konsultantów - na całą Polskę i Świat (informacja od konsultanta gdy udało mi się dodzwonić po ponad 40 minutowym oczekiwaniu)
  • ~Wojciech / 2022-03-20 23:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, peopay, pekao24, placowki, infolinia. Wszystko dziala coraz gorzej. Wroze rychly koniec i uciekam
    WadyWszystko co mozliwe.
  • ~Wojciech / 2023-09-09 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem skazany trochę przez klienta na ten bank. Najpierw żeby złożyć papiery donuruchonia kredytu czeka się ponad tydzień, a potem na samo uruchomienie bank ma 14dni. Czyli ponad 3 tygodnie bezsensownego czekania. Oni muszą skończyć jak Poczta Polska która żyje z wyprzedaży majątku. Relikt czasów słusznie minionych albo jako że Państwowy obecnie, wracający do czasów słusznie minionych z poziomem obsługi.
    ZaletyNie udało mi się zlokalizować
    WadyPosiadanie klienta w du…
  • ~Wojtek / 2023-09-19 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank to PKO SĄ na ul. Tomasza w Krakowie ( rynek ) . Bardzo nie miła , nie rzetelna obsługa klienta szczególnie w hipotekach z laska Pan Płecki udziela
    Informacji bo czuje się lepszy od klienta . Jest mie kompetentny i chamowaty. Dzownilem w tej sprawie do centrali w Warszawie ! Skandal !!
  • ~WoSu / 2023-02-10 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    To kiedyś był świetny Bank. Był. W 2015r "dobra zmiana" wsadziła tam swoich ludzi i zaczął się desant z " rajfanzena". Ludzie z małego banczku (małego w Polsce) dorwali się do koryta, obsadzając wszędzie swoich. Wszędzie na stanowiskach kierowniczych, a nie do pracy. Masa kompetentnych ludzi została zwolniona, oraz odeszli sami bo nie mogli znieść idiotów u steru.
    To przekazał mi jeden z byłych pracowników z którym rozmawiałem prywatnie. Szczerze mówiąc to wszystko widać w jakości obsługi. Posiadałem tam rachunek kilkanaście lat, ale z uwagi na mierną jakość usług już nie.
  • ~wsciekly klient / 2018-12-11 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    konto zamkniete z dniem 30,10 po miesiacu okazuje sie ze nadal jest otwarte i naliczane sa oplaty i odsetki. na infolinii powiedzieli ze 'nie zamkneli konta, bo mysleli, ze bedzie jeszcze tam cos wplywac'. panie bawia sie w wrozki i wiedza lepiej co klient chce, bo glupi klient tylko ma placic.oszustwo i wyludzanie pieniedzy. spac nie moge przez ten bank i chyba ciezko sie bedzie od nich uwolnic. oplaty kosmiczne, obsluga dramat, Nie polecam
    Zaletyzero
    Wadycaly ten bank to pomylka
  • ~wso / 2023-01-21 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Utrudnianie złożenia dokumentów online - dotyczy hipoteki. Zero kontaktu i brak możliwości wyjaśnienia problemów. Nie polecam. Żałosny bank.
    Zaletyha ha
    Wadysami wybierzcie
  • ~Wwa / 2023-08-14 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Aby uzyskać informację poprzez infolinię 519 222222 czekałam pół godziny. Po tym czasie oczekiwania poddałam się. Dramat.
  • ~wwww / 2019-11-30 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni na kazdym kroku, przynajmniej raz w miesiacu musze cos wyjasniac, prostowac. Zenada. Stracilam juz na nich tyle nerwow.. dobreze radze -- nie robcie sobie tego, wybierzcie bank "customer friendly".
    Zaletyabsolutnie nic
    Wadyabsolutni wszystko
  • ~Xd / 2022-09-21 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko beznadziejne i nie jasne.Bankomaty czesto ulegają awarii.Tylko na pożyczki namawiają.Nie warto.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~xxxp / 2023-03-18 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadałam 2 proste pytania do Estery W. Jedno z nich musiałam zadać 3 razy, żeby usłyszeć odpowiedź, która i tak nie była na temat!! Spytałam się ile wynosi prowizja za wpłatę EURO w gotówce w placówce a dostaje wiadomość, że za wpłatę PLN w placówce pobierają prowizje 8zł.(potem mi napisała, że jak wpłacamy euro to 0zl i już coś mi tu śmierdziało, bo byłoby to nielogiczne) Ponadto bardzo nieprofesjonalny konsultant. Łączyła wyrazy ze sobą, na początku napisała Pan zamiast Pani i dwa razy się poprawiała bo na szybko odpisywała i nie trafiała w poprawne klawisze. Napisałam jej, że nie rozumiem co do mnie pisze bo sklejała te wyrazy i ona, że już wysłała odpowiedź na to pytanie. Gdzie ja wcześniej musiałam napisać jej TRZY RAZY pytanie, żeby mi na nie w ogóle odpisała. Że na da
    ZaletyBrak
  • ~Xxxx / 2023-01-26 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w Rzeszowie to kpina.Likwidują odziały.Jest mało odziałów.
    ZaletyBrak
    WadyBrak drugiej osoby w filii tworzą się kolejki ,klienci klną na korytarzu
  • ~Xxxxxx / 2023-09-21 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam każdemu konta w tym banku. Pani w oddziale powiedziała mi że od wpłacania pieniędzy jest wpłatomat tak więc poszłam do wpłatomatu banku pekao SA i wpłatomat zabrał mi ponad 3 tysiące !!!! Wydał kartę i kwitek coś poszło nie tak zadzwoń na infolinię. Po złożeniu reklamacji nikt się sprawa nie interesuje czekam i czekam musiałam zapłacić karę za nieopłacenie rachunku w terminie, szczerze nie wiem co mam robić. Wydzwaniam na infolinię i dostaje informacje że prosimy o cierpliwość szlak człowieka trafia!!!!!
    ZaletyŻadne
    WadyOszuści
  • ~Xyz / 2020-10-09 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, na przelew trzeba czekać i czekać w ciągu tygodnia . A o przelewach w weekend można sobie tylko pomarzyć.
  • ~Xyz / 2022-04-22 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinie się bardzo długo czeka, nie potrafią pomóc w najprostszej sprawie i 0 logicznego myślenia
    ZaletyŻadne
    WadyBrak logicznego myślenia, długość oczekiwania na infolinii, brak zwrotnych odpowiedzi, chat z konsultantem dno
  • ~Xyz / 2024-03-12 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Cala instytucja to brak podejścia do klienta, przestarzałe procedury, brak wsparcia w jakimkolwiek temacie, inna infolini nie da się nic załatwić, reklamacje rozpatrują w 30 dni z łaską nie udzielając żadnych pomocnych informacji.

    ZaletyBrak
    WadyCala instytucja to brak podejścia do klienta, przestarzałe procedury, brak wsparcia w jakimkolwiek temacie, inna infolini nie da się nic załatwić, reklamacje rozpatrują w 30 dni z łaską nie udzielając żadnych pomocnych informacji.
  • ~xyz123 / 2024-06-10 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, nie polecam tego banku. Po 25 latach zrezygnowałem ze świadczeń tego pseudo-banku. Stanowczo odradzam korzystanie z ich usług. Bank nie dba o bezpieczeństwo złożonych środków. Niekompetencje pracowników działają na niekorzyść klientów. Po złożeniu reklamacji bank przyjął wniosek, a następnie usunął wszelkie ślady jego istnienia. Zmuszają klientów do korzystania z pomocy pracowników banku, za co pobierają wysokie prowizje. Nie przyjmują reklamacji, nie ma możliwości cofnięcia operacji przelewu środków. Reklamacje rozpatrują po 30 dniach roboczych, co jest sprzeczne z polityką usług bankowych. Wymuszają branie pożyczek i kredytów, pomimo notorycznej odmowy ze strony klienta. Nękają telefonami o różnych porach dnia i nocy! Działalność tego banku funkcjonuje na skraju zorganizowanej grupy przestępczej, bo jak inaczej można nazwać takie działanie?
    Zaletybrak
    Wadycała działalność tego banku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 960
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4714
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4510
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3053