Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1536 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiesław / 2022-09-08 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM PKO SA OKRADAJĄ LUDZI, JA TEŻ zostałem okradziony STOPY PROCENT W GÓRĘ PŁACĘ ZA CZYJEŚ WIDZIMISIE I JESZCZE PISZĘ DO NICH O WAKACJE KREDYTOWE TO JAKBY ŁASKĘ ROBILI NIE MOŻNA ZAWIESIĆ BO MUSI BYĆ HIPOTEKA A JAK ZWYKŁY KREDYT TO NIE BO CO TO INNE PIENIĄDZE NIE SPŁACA SIĘ? To jest chore. DZIADOSTWO.
    ZaletyŻadnych ZALET
    WadyNie można nic załatwić, z ludzi kpią
  • ~wiola / 2021-01-15 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje!
    wpłacałam pieniądze na konto przez bankomat, który je pobrał ale nie wpłacił na konto.
    zgłosiłam reklamację i po 15 dniach dostałam odpowiedź, że potrzebują 35 dni roboczych!!!!!!!!!! na "dodatkowe ustalenia" - nie ma żadnego kontaktu do działu reklamacji a w regulaminie doczytałam, że potem maja 30 dni na zwrot ukradzionych środków!

    to jest jawne złodziejstwo - jeśli bankomat by mi wypłacił 1000zł więcej i bym te pieniądze zatrzymała na 2 miesiące to wylądowałabym w kryminale - niestety bank może kraść i nie ponosić konsekwencji :(

    najgorszy bank ze wszystkich!!
    Zaletybrak
    Wadybrak konsekwencji w działaniach
    procedury niekorzystne dla klientów
    słaba obsługa online i reklamacji
    przeciąganie terminów gdy to wygodne dla banku
  • ~Witold / 2020-02-15 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się całkowicie z krytyką poprzednich wpisów . Konto otworzyłem w grudniu. Po przyjściu do domu saldo już było na 0,20 groszy minus!!!.
    Dziwne niezdefiniowane opłaty jak np. 3 zł itp nie wiadomo za co i skąd .
    Opłaty za przyjęcia przelewu w zł.
    Bardzo kłopotliwa procedura zamknięcia konta.
    Konto zamknąłem 10.01.2020 a nadal jest aktywne i bank dolicza dziwne ,bez opisu, opłaty .
    Zdecydowanie odradzam.
  • ~Witold / 2024-02-02 05:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Ukradli mi pieniądze z konta.
    Obsługa zarówno na infolinii jak i w oddziale na poziomie przedszkola - nikt nic nie wie
    Przetrzymują nie swoje pieniądze i nie zajmują się sprawą wcale ( informacja od Pani z OK w oddziale)
    Nie dziwię się że tak niska opinia i średnia.
    OMIJAŚ SZEROKIM ŁUKIEM TEN
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSKIE MOŻLIWE
  • ~WKURWIONY / 2024-03-18 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety coraz gorszy BANK dziś chcąc wypłacić gotówkę bankomat ŚWIĄTNIKI GÓRNE nie wypłacił pieniędzy a z konta znikły!!!! PORAŻKA!!! DZWONIĄC na infolinię pani przyjęła reklamację i kazała czekać na moje własne pieniądze!!!KASA powinna być natychmiast zwrócona na konto!!!A jak nie to odsetkami!!!
    To już druga taka sytuacja!!!
  • ~Wkurzona / 2022-05-22 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj po sprawdzeniu konta na laptopie stwierdziłam brak pieniędzy na kwotę 580 złotych od 19 maja ktoś płaci sobie drobne rachunki z mojego konta.Sytuacja miała podobne miejsce w lutym tego roku ktoś ukradł z konta mojego 220zlotych opłacając krypto waluty.Nie polecam tego banku brak jakichkolwiek zabezpieczeń chroniących pieniądze klientów.
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyWieczne kolejki,brak personelu na 6 kas w piątek pracowała tylko jedna osoba.
  • ~wkurzona grubo / 2022-03-28 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank pod słońcem. Zwalniają pracowników, nie ma kto pracować. A ci co zostali nie wyrabiają psychicznie, pracują w nadgodzinach. Załatwienie czegokolwiek graniczy z cudem. Na wizyty w placówce trzeba się łaskawie umawiać przez infolinię, a oczekiwanie na połączenie trwa ponad godzinę, żeby się umówić. Zatrudniają ludzi z przypadku, albo są tak szkoleni. Na infolinii nikt nic nie wie, albo wie, ale specjalnie udziela takich odpowiedzi, by wprowadzić w błąd. Jedynie można się dogadać ze starą kadrą, której jest już bardzo mało, a jak jest to wiadomo, że to tych osób są kolejki. Ogólna tragedia!! bo ja rozumiem, że wszędzie się zwalnia ludzi, ale to co robi się z klientami w tym banku to jest czyste przestępstwo. Dokumenty są nierozpatrywane, pobierane są opłaty niesłusznie, np. mi została pobrana opłata za ubezpieczenie kredytu który już dawno spłaciłam i złożyłam rezygnację z tego ubezpieczenia (choć uważam, że to powinno być zamknięte automatem wraz ze spłatą kredytu). Gdy klient natomiast spóźni się z dokumentem 2 dni od razu dostaje karę np. w postaci podniesienia marży kredytu. Bycie klientem tego banku to jest wieczne pisane reklamacji. POLECAM OMIJAĆ WIELKIM ŁUKIEM
    Zaletyżadnych
    Wadyogólna tragedia
  • ~Wkurzony / 2019-11-04 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. 3/4 czasu nie działa nic. Stoisz przy kasie chcesz zapłacić blikiem i się nie da. Zmieniam bank
  • ~Wkurzony / 2021-08-10 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam, Najgorszy bank światra!!!! Imijać szrokim łukiem.
    Zaletybrak
  • ~Właściciel Spółki z o.o. / 2022-01-10 23:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto w PEKAO mam przymusowo - przejęto IDEA BANK w którym miałem konto. W Idea Bank miałem wszystko darmowo. 0zł za konto, 0zł za przelew, więc było to moje główne konto spółki i to tam trzymałem środki.

    Po przymusowym przeniesieniu konta - okazało się, że moje konto trafiło do bardzo nieprzychylnego środowiska softwerowego - nie wiadomo gdzie co jest - nawet wyciągi są od jakiegoś dnia w miesiącu a nie od pierwszego!!

    Przestałem trzymać środki w tak nieprzychylnej przestrzeni i nagle okazało się, że na koncie mam -127zł!
    Nie mam karty do tego konta i nikt poza mną nie ma dostępu. Pomyślałem, że Ktoś się włamał ale gdy ochłonąłem, że to zbyt mała suma by Komuś chciało się mnie okradać okazało się, że to bank pobiera opłaty ponad 60zł/miesiąc za prowadzenie pustego konta i sam mnie zadłuża. Nie podpisywałem z tym bankiem nigdy żadnej umowy na prowadzenie płatnego konta - mam umowę na konto darmowe z Idea Bank.

    Natychmiat zamknąłem jedno z 3 moich kont w tym banku. Poprostuję informacje dla kontrachentów i zamykam moją obecność w tym softwarze
    Zaletybrak
    Wady- wysokie opłaty
    - o 22:00 infolinię na cały świat obsługuje dwóch konsultantów - na całą Polskę i Świat (informacja od konsultanta gdy udało mi się dodzwonić po ponad 40 minutowym oczekiwaniu)
  • ~Wojciech / 2022-03-20 23:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, peopay, pekao24, placowki, infolinia. Wszystko dziala coraz gorzej. Wroze rychly koniec i uciekam
    WadyWszystko co mozliwe.
  • ~Wojciech / 2023-09-09 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem skazany trochę przez klienta na ten bank. Najpierw żeby złożyć papiery donuruchonia kredytu czeka się ponad tydzień, a potem na samo uruchomienie bank ma 14dni. Czyli ponad 3 tygodnie bezsensownego czekania. Oni muszą skończyć jak Poczta Polska która żyje z wyprzedaży majątku. Relikt czasów słusznie minionych albo jako że Państwowy obecnie, wracający do czasów słusznie minionych z poziomem obsługi.
    ZaletyNie udało mi się zlokalizować
    WadyPosiadanie klienta w du…
  • ~Wojtek / 2023-09-19 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank to PKO SĄ na ul. Tomasza w Krakowie ( rynek ) . Bardzo nie miła , nie rzetelna obsługa klienta szczególnie w hipotekach z laska Pan Płecki udziela
    Informacji bo czuje się lepszy od klienta . Jest mie kompetentny i chamowaty. Dzownilem w tej sprawie do centrali w Warszawie ! Skandal !!
  • ~WoSu / 2023-02-10 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    To kiedyś był świetny Bank. Był. W 2015r "dobra zmiana" wsadziła tam swoich ludzi i zaczął się desant z " rajfanzena". Ludzie z małego banczku (małego w Polsce) dorwali się do koryta, obsadzając wszędzie swoich. Wszędzie na stanowiskach kierowniczych, a nie do pracy. Masa kompetentnych ludzi została zwolniona, oraz odeszli sami bo nie mogli znieść idiotów u steru.
    To przekazał mi jeden z byłych pracowników z którym rozmawiałem prywatnie. Szczerze mówiąc to wszystko widać w jakości obsługi. Posiadałem tam rachunek kilkanaście lat, ale z uwagi na mierną jakość usług już nie.
  • ~wsciekly klient / 2018-12-11 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    konto zamkniete z dniem 30,10 po miesiacu okazuje sie ze nadal jest otwarte i naliczane sa oplaty i odsetki. na infolinii powiedzieli ze 'nie zamkneli konta, bo mysleli, ze bedzie jeszcze tam cos wplywac'. panie bawia sie w wrozki i wiedza lepiej co klient chce, bo glupi klient tylko ma placic.oszustwo i wyludzanie pieniedzy. spac nie moge przez ten bank i chyba ciezko sie bedzie od nich uwolnic. oplaty kosmiczne, obsluga dramat, Nie polecam
    Zaletyzero
    Wadycaly ten bank to pomylka
  • ~wso / 2023-01-21 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Utrudnianie złożenia dokumentów online - dotyczy hipoteki. Zero kontaktu i brak możliwości wyjaśnienia problemów. Nie polecam. Żałosny bank.
    Zaletyha ha
    Wadysami wybierzcie
  • ~Wwa / 2023-08-14 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Aby uzyskać informację poprzez infolinię 519 222222 czekałam pół godziny. Po tym czasie oczekiwania poddałam się. Dramat.
  • ~wwww / 2019-11-30 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni na kazdym kroku, przynajmniej raz w miesiacu musze cos wyjasniac, prostowac. Zenada. Stracilam juz na nich tyle nerwow.. dobreze radze -- nie robcie sobie tego, wybierzcie bank "customer friendly".
    Zaletyabsolutnie nic
    Wadyabsolutni wszystko
  • ~Xd / 2022-09-21 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko beznadziejne i nie jasne.Bankomaty czesto ulegają awarii.Tylko na pożyczki namawiają.Nie warto.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~xxxp / 2023-03-18 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadałam 2 proste pytania do Estery W. Jedno z nich musiałam zadać 3 razy, żeby usłyszeć odpowiedź, która i tak nie była na temat!! Spytałam się ile wynosi prowizja za wpłatę EURO w gotówce w placówce a dostaje wiadomość, że za wpłatę PLN w placówce pobierają prowizje 8zł.(potem mi napisała, że jak wpłacamy euro to 0zl i już coś mi tu śmierdziało, bo byłoby to nielogiczne) Ponadto bardzo nieprofesjonalny konsultant. Łączyła wyrazy ze sobą, na początku napisała Pan zamiast Pani i dwa razy się poprawiała bo na szybko odpisywała i nie trafiała w poprawne klawisze. Napisałam jej, że nie rozumiem co do mnie pisze bo sklejała te wyrazy i ona, że już wysłała odpowiedź na to pytanie. Gdzie ja wcześniej musiałam napisać jej TRZY RAZY pytanie, żeby mi na nie w ogóle odpisała. Że na da
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 890
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 865
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983