WadyTragedia pod każdym wzgledem
strona 74 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »
-
~Tragedia / 2022-07-29 12:11
Dziś wielki dzień dla kredytobiorców, można bowiem składać wnioski o wakacje kredytowe. W Banku PKO S. A. Wygląda to tragicznie. Pani obsługująca okienko kasowe, 1 z 2ch,przyjmuje jako jedyna wnioski. Niestety na tym się nie zna, i co chwilę jest coś nie tak. Wnioski, a raczej ich składanie trwa właśnie ponad 30 min.... Czekamy cierpliwie w kolejce. Tragedia!!!! -
-
~Trw / 2024-02-14 10:39
Jakaś tragedia
Dodzwonienie się na infolinię zajmuje 3h a i tak nikt nie odbierze.
Dzwoniąc do oddziału banku w Poznaniu to samo, podniosą słuchawkę żeby rozłączy i tyle
Jak miałem wpływy na konto po 40000 miesięcznie to 15 razy dziennie dzwonili żeby inwestować u nich
Padają bank jakich mało. Jak najdalej od nich się trzymajcieZaletyŻadnych nie maWadyWszystko -
~TytusGniezno / 2023-05-19 16:51
Założyłem w PEKAO S.A. konto bankowe dn. 22.03.23r. w ramach promocji 50 zł na konto + 50 zł kupon do żabki za same zalozenie konta i 150 zł (3×50) × w następnych trzech miesiącach za korzystanie z konta. Do 30 kwietnia miałem otrzymać 50 zł na konto + 50 zł kupon na zakupy w żabce. Dzisiaj jest 19 dzień maja, a nagrody wciąż nie otrzymałem. Dodzwonić się na obsługę graniczy z cudem, nikt nie potrafi odpowiedzieć dlaczego jeszcze nie mam nagrody.. A już 3 tydzień czekam aż ktokolwiek rozpatrzy moją reklamację złożoną w banku.. ZaletyBrakWadyFatalna, niekompetentna obsługa, która nic nie wie i nic nie może zrobić. -
~Ula / 2019-02-26 09:58
Bank archaicznych systemów i rozwiązań. Traktują klienta jak idiotę, nie dając dostępu do podstawowych danych o jego transakcjach. Kompetencje obsługi kilenta - niżej niż dno. -
~Ula / 2020-11-09 09:57
Serwis PKO24 to porażka. Kiedy zależy mi na szybkim przelewie to występuje komunikat: zalogowanie do serwisu Pko24 jest obecnie niemożliwe, proszę spróbować za kilka minut.
Wpisuje numer klienta, wywala mnie z serwisu, loguję się całościowo, wywala mnie z serwisu.
To najgorszy bank z jakim mam styczność.
Zawsze, ale to zawsze gdy zależy mi na czasie, coś musi akurat być nie tak!
Nie polecam tego banku. A już w szczególności serwisu internetowego. PORAŻKA.WadySerwis PKO24. -
~Uprzejma000 / 2020-02-17 16:47
Pani Małgorzata B. z oddziału w Koninie traktuje klientów bardzo niegrzecznie, tak jakby byli winni tego, że ona musi pracować. Nie polecam tego pracownika. ZaletyBrakWadyBrak odpowiednich osób na stanowisku z praca z klientem -
~Uraszula / 2021-02-01 13:46
Obsluga punktu kasowego w Myszyńcu opryskilwa i zla ze musi pracowac. -
~user / 2023-08-31 22:50
Bardzo zle warunki, regulaminy, procedury. Jeszcze z 2 lata temu banki prosily sie o klienta a teraz gardza czlowiekiem. Ludzie powinni wyplacac pieniadze z banku a na kontach zostawiac najmniej jak sie da. -
-
~User2134 / 2023-04-12 19:13
Gdybym mogla dac mniej niz jedna gwiazdke to bym dala. Koszmar, zero troski o klienta, na rozpatrzenie reklamacji czeka sie miesiacami, obsluga klienta polega na odsylaniu pomiedzy dzialami. Nikomu nie polecam, o wszystko trzeba sie wyklocic albo blagac, to jest nie do opisania.
Nie zakladajcie tu konta jesli cenicie sobie spokoj. -
~Uuuu / 2021-01-11 12:07
Tragedia , założyłam dzieciom konto mój skarb, zostałam poinformowana że w każdej chwili mogę wybrać swoje pieniądze to kłamstwo dziś chcę wybrać nie mogę bo jest limit miesięczny, chce zlikwidować nie mogę bo są pieniądze na koncie , których nie mogę wybrać bo jest limit paranoja , nie polecam . Ogólnie nie mam dostępu do własnych pieniędzy , złodzieje i tyle ZaletyZadneWady Wszystko -
~Użytkownik / 2020-03-05 09:47
NIE POLECAM!!!! Najgorszy bank w całym świecie!!!!!
Wysokość prowizji - koszmar
Niewygodny pulpit
Czas realizacji zlecenia trwa godzinami
Obsługa na poziomie najniższymZaletyBRAKWadyWysokość prowizji - koszmar
Niewygodny pulpit
Czas realizacji zlecenia trwa godzinami
Obsługa na poziomie najniższym -
~V / 2021-12-15 07:43
Dramat. Po przeniesieniu z idea banku totalne zderzenie ze sciana... na infolinii czeka sie srednio ok 20min zanim ktos odbierze. Brak elementarnej wiedzy na temat banku w ktorym sie pracuje... mialem gorszy rok i bank zawiesil mi konto ze wzgledu na jakas niedoplate w zusie - ok 2 tys. W miedzyczasie wplynal przelew 25 tys. Ale bank nie zwraca roznicy po oddaniu do zusu naleznosci. Malo tego z wplacanych na moje konto firmowe srodkow najpierw uzupelnia sobie linie kredytowa ktora mam i dopiero po oplaceniu srodkow o rownowartosci linii kredytowej splacaja zus i zwracaja cala linie spowrotem do uzytku... na infolinii od 3 tygodni nikt nie jest w stanie udzielic informacji jakichkolwiek... banda zlodzieji nic wiecej. -
~vaitek / 2022-03-22 10:42
Przejmują inny bank i próbują wyłudzać pieniądze. W 2022 konieczność fatygowania się do "okienka", bo niby nie można załatwić czegokolwiek drogą elektroniczną (?).
Ponadto najdroższy bank (obsługa rachunku) próbujący doić biednych emerytów i rencistów.
Jak on jeszcze funkcjonuje i skąd ma kasę na przejmowanie innych banków?Wadydrożyzna, wyłudzenia, średniowieczne metody załatwiania spraw -
~Viktoria / 2022-05-09 13:59
Bardzo zły bank, zero obsługi klienta. Nikt nie odbiera na infolinii. ZaletyBrakWadySame wady -
~Viktoria / 2023-07-31 17:42
Zrobiłam przelew z niemieckiego banku do banku w Polsce.Po drodze ten przelew trafił (nie wiem dlaczego do banku PEKAO SA na tzw.konto techniczne)Bank PEKAO SA przelał pieniądze na moje konto w banku PKO i pobrał prowizję od kazdego przelewu po 113 Euro.Nie mogę złożyć reklamacji na infolinii bo nie jestem ich klientem,mogę zrobić to w oddziale ale mam 35 km do najbliższej placówki.To nie bank to horror. Zaletynie ma żądnych zaletWadybrak jakiejkolwiek pomocy -
~vitex / 2023-10-05 20:36
Dziadostwo infolinia to totalna porażka niema szans aby się dodzwonić , jednym słowem SYF . ale z propozycjami pożyczki to dzwonią non stop -
-
~viv / 2022-07-11 18:44
Nie można dodzwonić się na infolinie. 1,5h czekania drugi dzień bez skutku tam chyba nikt nie pracuje! Konto zablokowane bez żadnej informacji sms czy mailem, brak możliwości odblokowania przez internet czy przez telefon. Kod jednorazowy nie działa , prawdopodobnie skończy się na przymusowej wizycie w banku. -
~Watolski / 2024-01-24 19:16
Jestem klientem tego banku i żałuję. Złodzieje jednym słowem.zrobilem przelew ekspresowy z tego banku na moje zagraniczne konto i przez 4 dni ten przelew nie został zrealizowany, pieniądze wróciły spowrotem na konto ale to wszystko kosztowało mnie 60€. Zrobiłem więc przelew normalny, bez opcji ekspresu i bez żadnych opłat następnego dnia pieniądze były na koncie zagranicznym
Reklamację zostały negatywnie rozpatrzone i straciłem 60€ złodzieje. Teraz wszędzie nagłośniam tą sytuację aby ludzie się zastanowili zanim ten okradający klientów bank wybrali.ZaletyŻadnych zaletWadyZłodzieje, okradają z pieniędzy i nie ma szans na uczciwe reklamacje -
~Wcurwiony_Roman / 2021-11-04 14:30
Po ponad 20 latach, przyszło mi się dzisiaj pożegnać. Odkąd przejął go PiS, bank pogrąża się w całkowitą ruinę. Jpdl, oni cofnęli się w czasie do głębokiego PRLu! Nic tam prawidłowo nie działa. Widziałem dzisiaj jednego starszego Pana, który przyszedł coś tam załatwić. Ganiał po piętrach z pianą na ustach. Mówił, że nawet nie ma tam z kim rozmawiać. Przyszedł ponoć z blachą sprawą, której bez pracownika banku nie można było załatwić. Aż mi się go żal zrobiło. Informatykom tego pseudobanku, powinno się połamać ręce, żeby już nic więcej nie udało im się spier...lić.
Nawet kaczor nie chce mieć w tam konta.ZaletyBlisko mojego miejsca zamieszkaniaWadyWszystkie, jakie tylko możliwe -
~Wicek / 2021-05-29 19:15
Najgorsza aplikacja jaka kiedykolwiek wyszla na telefon. Wiecej razy nie udaje sie zalogowac jak udaje. W przypadku kiedy potrzebny jest ruch na koncie np. Weekend kiedy bank jest zamkniety aplikacja oczywiscie nie dziala. Porazka ZaletyNie maWadySame wady
strona 74 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »