Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1550 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2018-03-30 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    uwaga ludzie na wypłaty w kasie. Podsuwają dowód wypłaty z sumą 10 razy większą . Proszę uważnie czytac , zanim się podpisze . Nie podpisywać anulowania , bo nie chcą dać kopii
    Wadytak
  • ~Niezadowolona klientka / 2018-03-28 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni pracownicy, bardzo długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji, brak przeprosin i przyznania się do błędu
    ZaletyBrak
  • ~Kasia / 2018-03-06 23:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Dla mnie totalna masakra Pracownicy bardzo mili ,bo zapewne muszą być mili pod presją zarządzających Opłacam zakupy i nagle w trakcie transakcji wyskakuje karta kodów nieaktywna mimo ,że wcześniej nie było informacji ,że to przedostatni kod z poprzedniej karty Tym samym ściągają klientów do oddziału i rozwiązują ich pseudo problemy,które sami powodują Za wszystko biorą opłaty ,nawet za obsługę konta,które mam u nich 20 lat
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~A.C / 2018-03-05 15:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłam dzisiaj w banku Pekao SA na grzeczne zapytanie kto jest ostatni w kolejce zostałam zaatakowana słownie w nieprzyjemny sposób przez jednego z klientów oczekujących w kolejce. Niestety nikt z obsługi banku nie zareagował. Miejsce pl. Centralny w Nowej Hucie 5.03.2018 Bardzo przykre.
  • ~Natalia / 2018-02-21 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, fatalna obsluga w Pekao Łódź ul. Kościuszki. Pani obsługująca kredyty hipoteczne odmówiła mi obsługi w dzisiejszym dniu ponieważ do końca dnia miała umowionych klientów, następnego dnia również a gdy ja próbowałam się umówić dowiedziałam się że ona sobie kalendarza nie prowadzi zeby ludzi zapisywać.... dodam że chciałam tylko zostawić pismo dotyczące wczesniejszej spłaty kredytu. Jak widać taki klient jest niemilo widziany
  • ~Jarek / 2018-01-16 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę bo jestem zbulwersowany jakością usług w Pekao sa. Kilka lat temu moi rodzice (ludzie w podeszłym wieku) otworzyli tam proste konto umieszczając na nim wszystkie swoje oszczędności. Tłumaczyli, że chodzi im tylko o to aby pieniądze te nie były trzymane w domu. Właścicielem konta był mój ojciec, a moja matka była, jak się później okazało, pełnomocnikiem. Nie wyjaśniono jej, że w razie śmierci mojego ojca konto zostanie zablokowane i nie zaproponowano żadnej innej opcji wyjaśniając, że nie będzie żadnych problemów z tymi pieniędzmi. Niestety po niedawnej śmierci mojego ojca, kiedy matka udała się do banku aby uregulować sytuację i poinformować o śmierci ojca, jak również wpłacić jeszcze drobną kwotę na konto, powiedziano jej, że wszystkie jej oszczędności zostały zablokowane i żeby odebrać SWOJE pieniądze z banku musi dostarczyć dokumenty od notariusza (akt notarialny) lub założyć sprawę spadkową!!! Równocześnie okazało się, że gdyby nie poinformowała banku o śmierci ojca to mogła spokojnie wyciągnąć wszystkie pieniądze!!! To nieludzkie, że niekompetencja, nieżyczliwość lub bezmyślność pracowników doprowadziła do utrudnienia sytuacji i zwiększenia stresu mojej starej matki. Przecież jasne jest, że uczciwość bankowca obliguje go do pomocy swoim klientom i rzetelnego przedstawienia wszystkich informacji. Uważam, że należy lepiej szkolić swoich pracowników zwracając szczególną uwagę na fakt, że swoją pracą zapewniają bankowi sukces lub prowadzą go do porażki.

  • ~Loria / 2017-11-01 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank , nie polecam. Mówili mi żebym sobie aplikacje zainstalowała ( nie polecam ) Mam konto od maja wpłaciłam sobie pieniądze z racji tego ze wiem , ze są bezpieczne . We wrześniu skradziono mi ponad 3 tysiące. Miałam limit miesięczny 1 tys , i kody potwierdzające przelew na telefon dostawałam . Nic mi nie przyszło a pieniądze zginęły . Gdy poszłam do banku Pani tam powiedziała ze pierwszy raz maja taka sytuacje. Również nie pomogła ,a tylko powiedziała ze sama się boi o swoje pieniądze . Sprawa się ciągnie miesiąc czekałam i dostałam list , ze muszę następny miesiąc czekać. Napisali ze to ewidentne moja wina, i nie odzyskam pieniędzy , które sobie zarabiałam. Sprawa się ciągnie już 3 miesiąc i pewnie nie odzyskam. Również miałam mieć darmowe miesiące a zabiera mi pare złoty.
    ZaletyBrak
    Wadybeznadziejne zabezpieczenia gdzie każdy może włamać się na konto i ukraść pieniądze
    Korzystam z tego banku około 7 miesięcy
  • ~Barbara / 2017-10-30 15:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank pod każdym względem. Rozpatrzenie najprostszego wniosku zajmuje im średnio miesiąc, "uprzejma" Pani od kredytów hipotecznych zapewnia, że wszystko zostanie załatwione w przeciągu kilku dni, następnie wysyła maila z informacją, że rata kredytu nie zostanie podwyższona, a po 2 miesiącach, że również nie zostanie rozłożona na dłuższy czas, po tym wszystkim nie jest w stanie odpowiedzieć dlaczego i czemu tak długo to trwało? Jaki był powód negatywnej opinii? a następnie przestaje odbierać telefony i odpisywać na maile. Nie polecam!!!
  • ~Mateusz / 2017-10-21 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam PEKAO, już chyba najgorzej jest z obsługą w Millenium Hall w Rzeszowie. Przez ponad 3 dni nie potrafią sobie poradzić ze zmianą numeru telefonu po czym jak już jednego dnia spędziłem 2,5h w oddziale i miało być wszystko ok to logując się znowu nie zmienili numeru!! Skandal. Kobieta obsługująca jest opryskliwa i arogancka. Powiem tylko tyle, że jeżeli nie podoba jej się praca z ludźmi to niech znajdzie sobie inną. Dodam tylko, że powiedziała mi ironicznie o tym że mogę zadzwonić sobie do dyrekcji jak klient przede mną. Widać nie tylko mnie tak obsługuje. Kolega obok niej dzień wcześniej przekazał, że zmiany numeru załatwia się tylko przez ich infolinie. Po powrocie do domu i kontakcie z infolinią wyśmiali mnie, że oni nie robią tego tylko obojętnie, który oddział banku.
    W najbliższej możliwej sytuacji zamykam konto i przechodzę do pierwszego lepszego banku bo ich mam serdecznie DOŚĆ.
    Zaletymiesięczna opłata kilka złotych
    Wadyfatalna obsługa w ogóle nie nadająca się do pracy z ludźmi
    kilka lat i koniec już z tym
  • ~Joanna / 2017-10-16 07:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Gdy potrzebujesz kredytu hipotecznego Pekao S.A najszybciej przedstawi ofertęktora nie jest najgorsza. Pani w oddziale jest b.miła i się decydujesz. Efekt jest taki ze zostajesz uwiazany na 30 lat z bankiem który ma najdroższe bankomaty, płatne przelewy online. Wysyłają Ci wysokość raty gdy ta jest wciąż ta sama ale przestają gdy wrasra. Pani w banku juz nie jest miła i robi z ciebie idiotę.
    ZaletySzybka oferta kredytu hipotecznego i szybki proces uruchomienia
    WadyBezużyteczna infolinia - wszystko załatwia się z opiekumen. Płatne bankomaty, przelewy
    kredyt od 1,5 roku oddzial Poznan ul. Masztalarska
  • ~andrzej / 2017-08-27 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank z barbarzyńskimi metodami wobec klientów.
    Oddział przy ul. Grójeckiej w W-wie. Kliencki staż 32 lata.
    Ponad rok temu złożyłem wniosek o zamknięcie konta bank pozostał głuchy.
    Ktoś "w trosce o klienta" wrzucił papier do kosza.
    Półtora miesiąca temu ponownie złożyłem pisemną rezygnację z konta na dzień 1-go września br. i przez "menadżera" zostałem poinformowany, że jeszcze stosowne podpisy musi złożyć osoba upoważniona.
    Tydzień temu, przy ponownej wizycie z osobą upoważnioną do konta otrzymana wcześniej informacja okazała się kłamstwem. Pani w okienku była zażenowana...
    Oddałem więc wszystkie karty do konta i potwierdziłem termin zamknięcia konta 1.09.br. pozostawiając sobie dostęp do swoich środków drogą elektroniczną, nie chcąc mieć więcej do czynienia z PKO SA - podobno już polskim bankiem.
    Dzisiaj tj. 7 dni przed terminem bank wyłączył elektroniczny dostęp do moich pieniędzy uniemożliwiając mi dysponowanie moimi pieniędzmi.
    Pani z infolinii udzieliła mi rady, bym udał się do banku, bo nikt "z poziomu infolinii mi nie pomoże".
    Po czym dodała, że dzisiaj jest niedziela i wszystkie banki w W-wie są zamknięte.
    I tak bank, którego jeszcze jestem klientem wygenerował mi straty finansowe, uniemożliwiając mi dokonanie rozliczeń.
    W poniedziałek znowu udam się do banku... Złośliwość, głupota, brak profesjonalizmu, niedouczenie czy normalność takich praktyk?
    "Menadżerowie banku" wstydźcie się! A może już nie wiecie co to znaczy?
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyW moim przypadku tylko same kłopoty. Opisane wyżej.
    32 lata
  • ~Konrad / 2017-08-25 06:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby bank. Obsługa klienta na niesamowicie niskim poziomie, jak przyjdziesz po kredyt lub pożyczkę, to cie prawie po stopach całują, ale jak przyjdziesz z problemem i pytaniami to traktują człowieka jak intruza. Opłaty wysokie i w sumie za wszystko, ten dziadowski bank nie oferuje nawet darmowych wypłat z bankomatu (prócz swoich, których jest jak na lekarstwo). W dodatku za wybranie nawet 20 zł. kradną z konta 6 zł prowizji. Aplikacja mobilna to śmiech na sali, często nie działa, zresztą tak samo jak ich serwis internetowy (ciągłe naprawy, modernizacje itp. itd.). Wysoko oprocentowane pożyczki, kredyty ... ale odsetki od lokat chyba na najniższym poziomie wśród wszystkich banków. Sam założyłem konto w innym, tylko po to by wpłacać kasę na lokatę, której oprocentowanie jest 3 x wyższe niż w pekao. No ale w pekao pani za biureczkiem stwierdziła, że lepszej oferty nigdzie i w żadnym banku nie otrzymam. Daleko szukać nie musiałem, bo drzwi obok placówkę miał inny bank. Nie omieszkałem po założeniu lokaty wrócić do tej pani i pokazać jej jaką ofertę ma konkurencja. Powiem krótko, pani zatkało kakao i nie wiedziała co ma powiedzieć. Ogólnie nie polecam tego banku, zresztą widać po komentarzach, że bank nie jest godny polecenia.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Katarzyna klientka / 2017-08-08 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarny bank !!!!!!!!!!!!! Pieniądze zawsze spóźnione, panie w banku robią z ciebie głupka, podpisujesz konto darmowe- niestety płacisz!!!! Chcesz się zalogowac na konto, nie możesz bo przynajmniej raz w miesiącu mają problemy techniczne. Aby zaaktywować kartę bankomatową musisz wykonać tysiąc telefonów a na koniec się dowiesz że twój nowy telefon jest do kitu. Nie polecam nikomu!!!!!
    ZaletyŚwietne wprowadzanie klienta w błąd.
    WadyBrak szybkich przelewów, obsługa fatalna, serwis internetowy fatalny, obsługa kart fatalna, katastrofa nie bank
  • ~Danka / 2017-06-25 22:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie tak dawno miałam wraz mężem dość przykrą niespodziankę zafundowaną przez panią z alior banku. Z tzw. "pomocną dłonią" wyszły do nas Panie z Pekao S.A. w Ostrowi Mazowieckiej - Pani Marta i Pani Dorota ośmielę się powiedzieć, że uratowały nam "skórę". Okazały nam daleko idące zainteresowanie i pomoc, odkręciły cały kredyt nie fortunie wzięty w powiedzmy parabanku na lichwiarski procent i prowizje. W sobie tylko znany sposób sprawiły że znów możemy być spokojni. Udzieliły nam kredytu w takiej kwocie jakiej potrzebowaliśmy, na normalnym oprocentowaniu i prowizji. Rzetelne wytłumaczenie kosztów kredytu, bez ukrywania opłat.

    Polecam bank Pekao S.A. w Ostrowi Mazowieckiej z miłą i fachową obsługą, przyjazną dla zwykłych klientów.

    Dzięki wielkie dla pani Marty i pani Doroty za pomoc.
    ZaletyMiła i fachowa obsługa klienta. Dobre produkty bankowe. Nie ma ukrytych opłat bankowych.
    małkinia górna
  • ~Robert / 2017-06-02 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego baku nawet swoim wrogom, bankomat nie wyplalcil mi zadanej kwoty i czekam już miesiąc a dziś zostałem poinformowany ze następny miesiąc z mam czekać na pieniadze dramat!!
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnione przelewy, naliczane opłaty pomimo iż przy podpisaniu umowy twierdzona że konto darmowe, obsloga klijenta masakra nic nie wiedzą, a biuro reklamacji tydzień Noe odbiera telefonów żal
  • ~Iwona / 2017-05-12 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w oddziale banku nie istnieje! Jeśli przychodzisz po kredyt/pożyczkę to jesteś "super klientem" a jeśli oczekujesz informacji lub pomocy to zbywają.
    Pracownicy nie mają szkoleń, nie mają zielonego pojęcia o usługach i procedurach banku.
    Prosisz o wysłanie wiadomości w celu ponownego zainstalowania Tokena- pani robi wielkie oczy...
    Pytasz o możliwość negocjacji oprocentowania przy kwocie powyżej 100tys - pani mówi "nie ma takiej możliwości" a wystarczyło iść do innego pracownika banku, żeby dowiedzieć się że jest taka możliwość.
    Przychodzisz z nowym dowodem osobistym, na którym nie ma już adresu zameldowania i już mają problem a czy to moja wina że na nowych dowodach adresów już nie wpisują??? i jakąś bzdetną kartę zakładają do potwierdzania transakcji w oddziale bo ich zaskakuje państwo Polskie, że wprowadza dowody bez adresów....porażka.
    Wadybrak kompetencji, brak wiedzy, brak empatii, brak wszystkiego
  • ~werka / 2017-03-22 19:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam konto w banku PEKAO S.A od paru lat, nigdy nie miałam nic do zarzucenia, ale niestety po ukończeniu 18 roku życia zaczęli wydzwaniać do mnie z ofertą karty kredytowej, mówiłam kobiecie na infolinii że to nie dla mnie bo nie mam stałej pracy, a ta powiedziała że mam pójść do oddziału i dowiedzieć sie co i jak oraz są tam przygotowane jakieś słuchawki w philipsa dla mnie jako klienta banku (to chyba na zachętę żebym przyszła). Byłam umówiona na drugi dzień na godzinę 17.15 do Pani. Kiedy przyszłam, ona nic nie wiedziała na temat umówionego spotkania, po czym skierowała mnie do faceta który obsługiwał innych klientów więc musiałam poczekać. Kiedy zbliżała się godzina 18, czyli pora zamknięcia banku, Pani jednak mogła sprawdzić o co chodzi i po 45 minutach siedzenia dowiedziałam się tylko tyle, że jednak oferta nie jest skierowana do mnie bo jedyne wpływy tytułem wynagrodzenia to wypłata mojej mamy, no a oczywiście o słuchawkach żadnej mowy nie ma. Obsługa klienta jak dla mnie to DNO.
    WadyObsługa klienta
    5 lat
  • ~Marek / 2017-02-21 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, ale po raz już któryś z kolei w przeciągu ostatniego miesiąca nie można się zalogować na stronę banku www.pekao24.pl. Po konsultacji z infolinią tegoż Banku dowiaduję się, iż należy wyczyścić pamięć przeglądarki lub spróbować na przeglądarce IE również czyszcząc pliki cookies. Po zastosowaniu się do instrukcji problem nie ustępuje więc dowiaduje się od Pani z Banku PEKAO S.A. żeby ponowić próbę logowania w terminie późniejszym. Musze przyznać z przykrością, że jestem delikatnie zdumiony podejściem do Klienta ze strony Banku i sam nie wiem dlaczego jeszcze go nie zmieniłem, ponieważ po co mi Bank, który trzyma moje pieniądze, do których ja nie mam dostępu. Nie wspominając o tym, że przez te ciągłe awarie, za które nie usłyszałem nawet słowa przepraszam płacę rachunki z opóźnieniem. Myślę, że w tej sytuacji dużo lepszą opcją jest trzymanie pieniędzy w domu, ponieważ przynajmniej w każdej chwili można z nich skorzystać.
    Zaletyostatnio brak
    WadyBRAK MOŻLIWOŚCI SKORZYSTANIA ZE STRONY www.pekao24.pl PRZEZ CIĄGŁE AWARIE
    Klientem Banku PEKAO S.A. jestem już od 17 lat, ale zwarzywszy na okoliczności będę musiał zrezygnować.
  • ~Tomasz / 2017-02-06 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja niska ocena wynika z faktu że na stronach internetowych błędnie podane są godz. otwarcia placówki w Warszawie na ul. Żwirki i Wigóry 31.
  • ~marta / 2017-01-16 15:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Ogolnie jestem zadowolona z obslugi, jedno co mnie zaskoczylo to card chardges za karte ktorej nie zauktualizowalam I nie uzywam. Nie zostalam poinformowana w banku ze bede placic za karte, w takim wypadku bym karty nie chciala. Ja nie mieszkam w Polsce I nie bylo mnie kiedy karta przyszla wiec caly czs lezy nie zakutalizowana. Dziwi mnie ze bank nie jest zainteresowany czy karta doszla do wlasciciela konta ale oplate pobiera!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1221
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 963
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4717
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4513
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3055