Nie polecam tego baku nawet swoim wrogom, bankomat nie wyplalcil mi zadanej kwoty i czekam już miesiąc a dziś zostałem poinformowany ze następny miesiąc z mam czekać na pieniadze dramat!!
ZaletyBrak
WadyOpóźnione przelewy, naliczane opłaty pomimo iż przy podpisaniu umowy twierdzona że konto darmowe, obsloga klijenta masakra nic nie wiedzą, a biuro reklamacji tydzień Noe odbiera telefonów żal
~Iwona / 2017-05-12 21:28
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta w oddziale banku nie istnieje! Jeśli przychodzisz po kredyt/pożyczkę to jesteś "super klientem" a jeśli oczekujesz informacji lub pomocy to zbywają.
Pracownicy nie mają szkoleń, nie mają zielonego pojęcia o usługach i procedurach banku.
Prosisz o wysłanie wiadomości w celu ponownego zainstalowania Tokena- pani robi wielkie oczy...
Pytasz o możliwość negocjacji oprocentowania przy kwocie powyżej 100tys - pani mówi "nie ma takiej możliwości" a wystarczyło iść do innego pracownika banku, żeby dowiedzieć się że jest taka możliwość.
Przychodzisz z nowym dowodem osobistym, na którym nie ma już adresu zameldowania i już mają problem a czy to moja wina że na nowych dowodach adresów już nie wpisują??? i jakąś bzdetną kartę zakładają do potwierdzania transakcji w oddziale bo ich zaskakuje państwo Polskie, że wprowadza dowody bez adresów....porażka.
Wadybrak kompetencji, brak wiedzy, brak empatii, brak wszystkiego
~werka / 2017-03-22 19:09
Ocena: 2.33 / 5
Mam konto w banku PEKAO S.A od paru lat, nigdy nie miałam nic do zarzucenia, ale niestety po ukończeniu 18 roku życia zaczęli wydzwaniać do mnie z ofertą karty kredytowej, mówiłam kobiecie na infolinii że to nie dla mnie bo nie mam stałej pracy, a ta powiedziała że mam pójść do oddziału i dowiedzieć sie co i jak oraz są tam przygotowane jakieś słuchawki w philipsa dla mnie jako klienta banku (to chyba na zachętę żebym przyszła). Byłam umówiona na drugi dzień na godzinę 17.15 do Pani. Kiedy przyszłam, ona nic nie wiedziała na temat umówionego spotkania, po czym skierowała mnie do faceta który obsługiwał innych klientów więc musiałam poczekać. Kiedy zbliżała się godzina 18, czyli pora zamknięcia banku, Pani jednak mogła sprawdzić o co chodzi i po 45 minutach siedzenia dowiedziałam się tylko tyle, że jednak oferta nie jest skierowana do mnie bo jedyne wpływy tytułem wynagrodzenia to wypłata mojej mamy, no a oczywiście o słuchawkach żadnej mowy nie ma. Obsługa klienta jak dla mnie to DNO.
WadyObsługa klienta
5 lat
~Marek / 2017-02-21 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Niestety, ale po raz już któryś z kolei w przeciągu ostatniego miesiąca nie można się zalogować na stronę banku www.pekao24.pl. Po konsultacji z infolinią tegoż Banku dowiaduję się, iż należy wyczyścić pamięć przeglądarki lub spróbować na przeglądarce IE również czyszcząc pliki cookies. Po zastosowaniu się do instrukcji problem nie ustępuje więc dowiaduje się od Pani z Banku PEKAO S.A. żeby ponowić próbę logowania w terminie późniejszym. Musze przyznać z przykrością, że jestem delikatnie zdumiony podejściem do Klienta ze strony Banku i sam nie wiem dlaczego jeszcze go nie zmieniłem, ponieważ po co mi Bank, który trzyma moje pieniądze, do których ja nie mam dostępu. Nie wspominając o tym, że przez te ciągłe awarie, za które nie usłyszałem nawet słowa przepraszam płacę rachunki z opóźnieniem. Myślę, że w tej sytuacji dużo lepszą opcją jest trzymanie pieniędzy w domu, ponieważ przynajmniej w każdej chwili można z nich skorzystać.
Zaletyostatnio brak
WadyBRAK MOŻLIWOŚCI SKORZYSTANIA ZE STRONY www.pekao24.pl PRZEZ CIĄGŁE AWARIE
Klientem Banku PEKAO S.A. jestem już od 17 lat, ale zwarzywszy na okoliczności będę musiał zrezygnować.
~Tomasz / 2017-02-06 09:49
Ocena: 1.00 / 5
Moja niska ocena wynika z faktu że na stronach internetowych błędnie podane są godz. otwarcia placówki w Warszawie na ul. Żwirki i Wigóry 31.
~marta / 2017-01-16 15:30
Ocena: 2.33 / 5
Ogolnie jestem zadowolona z obslugi, jedno co mnie zaskoczylo to card chardges za karte ktorej nie zauktualizowalam I nie uzywam. Nie zostalam poinformowana w banku ze bede placic za karte, w takim wypadku bym karty nie chciala. Ja nie mieszkam w Polsce I nie bylo mnie kiedy karta przyszla wiec caly czs lezy nie zakutalizowana. Dziwi mnie ze bank nie jest zainteresowany czy karta doszla do wlasciciela konta ale oplate pobiera!!
~Wiesław / 2017-01-14 15:21
Ocena: 5.00 / 5
Obsługa klienta bardzo miła czytelna nic dodać zarówno w placówkach jak i serwisie pomoc błyskawiczna i skuteczna
oferty dobre
W wieku starszym radzę sobie nieźle z obsługą rachunku (Pekao24)
~Monika / 2017-01-13 12:18
Paranoja!Siostra przesłala mi pieniadze w czwartek o 13.30 z Mbanku. Na infolini powiedziano mi ze przelew bedzie ostatnia sesja tego samego dnia. Piatek po 5 telefonach przelew znalazl sie u mnie o 18.30.Nie wiem czy to po mojej interwencji po mily Pan powiedzial ze musze czekac do poniedzialku. Nigdy pieniadze nie byly na czas. Wszyscy w mojej firmie mieli wyplate ok.13. Ja dnia nastepnego ok.11. Miarka sie przebrala. Zrezygnowalam z tego Banku. Nie polecam nikomu. W XXI wieku pieniadze ida 2 dni. Dziekuje!
~Sabina / 2017-01-10 21:53
Ocena: 1.00 / 5
Pekao24 - brak możliwości zalogowania - 10/01/2017 godz. 21:49
Wadybrak możliwości zalogowania - 10/01/2017 godz. 21:49
za długo
~Kinga / 2017-01-09 17:53
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda gadać ciągłe problemy z zalogowaniem na konto.Zdziercy okropni, za wszystko trzeba płacić. Zabrali mi prawie 100 zł za wybranie kasy z konta , a wszystko przez panią która nie poinformowała mnie o tym ze przy zmianie Kanta otrzymam kartę nowa i dop.z karta mogę wybrać (zaledwie )dwa razy kasę z euronetu bez onoszenia kosztów. Reklamacja oczywiście odrzucona . Masakra najgorszy bank jaki znam .NIE POLECAM. ..!!!!!!
ZaletyBrak
WadySame wady
~ewka / 2016-11-29 18:11
Ocena: 1.00 / 5
zdziercy wysokie prowizje oplaty za korzystanie z obcych bankomatow wyplata na koncie z tego samego zakladu pracy w ING o godz 12 a a pekao jeszcze o 18 nie ma .NIE POLECAM TEGO BANKU
ZaletyZADNYCH
~Anita / 2016-10-26 01:42
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta oczywiście stuczny uśmieszek i naciągnąć klienta na kłamstwa. Pobieranie pieniędzy za dosłownie wszystko czego mi nie powiedziano. Utrata ponad stowy...
ZaletyŁadna karta
WadyWszystko
3 miesiace
~Magda / 2016-10-06 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Strona internetowa pekao24 ma wieczne problemy techniczne o czym nawet nie ma informacji na stronie.Ten bank jeszcze jest w erze lat 90 i pewnie szybko się to nie zmieni.Gdyby nie kredyt hipoteczny na pewno nie byłabym klientką tego banku.
Dodam że pani z oddziału na ul.Józefińskiej w Krakowie, która odpowiada za udzielanie kredytów hipotecznych, nie umie nawet poprawnie wpisać kwoty kredytu (u nas pomyliła się o 40 tyś)... szkoda słów i nerwów.
Zaletynie ma
Wadyza mało miejsca by wszystko opisać...
~Robus / 2016-08-19 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Dno. System pekaobiznes24 awaria za raz w tygodniu.
~Diana / 2016-07-27 14:51
Ocena: 3.00 / 5
Jestem niezmiernie zadowolona z obsługi i kultury pracowników, niezależnie od tego czy telefonicznie czy osobiście, zawsze spotykałam się z życzliwością. Prostota obsługi? Jak wszędzie, dużo biadolenia, informowania etc, nie narzekam, nie chwalę. Ale najistotniejszą kwestią jaka do mnie przemawia, żeby pożegnać się z tym bankiem jest fakt, że nie ma przelewów ekspresowych, żeby i kosztowały 10zł. Są sytuacje które wymagają szybkiego przesłania pieniędzy, ten bank jest daleko w tyle. Właśnie dlatego zamierzam się z nim rozstać w najbliższym czasie.
ZaletyMiła obsługa
WadyBRAK MOŻLIWOŚCI WYKONANIA PRZELEWÓW EKSPRESOWYCH
~Joanna / 2016-06-28 10:48
To bank oszustów,bankomat w Otwocku przy ul. Swiderskiej nie wypłacił mi pieniędzy, jednak bank potraktował mnie jak oszustkę stwierdzając, że transakcja przebiegła pomyślnie.
Mam świadka tej transakcji, gdyż byłam z moją przyjaciółką, która widziała na własne oczy zaistniałą sytuację.
Zastanawiam się jaka jest kontrola w tym banku, przecież powinni kontrolować , ile banknotów i o jakich nominałach zostało wypłacone, a ile zostało,czy po prostu dorzuca się trochę banknotów i już? Nikt niczego nie sprawdza?
Przecież saldo powinno wykazać, że ilość wypłaconych pieniędzy nie pokrywa się z ilością pieniędzy w bankomacie!!!
Już nigdy nie skorzystam z bankomatu banku PKO SA i proponuję, żeby inni klienci też je omijali
~stuzy / 2016-06-22 15:20
Ocena: 1.00 / 5
Ubezpieczenie kredytu wymagane, choc jest do niczego, to co tłumaczy kobieta nie do konca zgodne z tym co jest w umowie i co respektuje ubezpieczyciel.
Mając kredyt nie mogę zamknąć konta lub zmienić na tańsze tzn Ror, choc kredyt ma swoje własne konto.A mnie zmuszają do prowadzenia rachunku bieżącego za 15 zl grrrr
W przypadku gdy miałam chwilowa trudność w splacie oczywiście ubezpieczenie tego nie uwzglednialo musiała pójść osobiście złożyć wniosek do placówki banku, kobieta musiała wyslac do placówki w której bralam kredyt (zero centralizacji kazda placowka swoje) telefon z banku w ktorym Pani powiedziała abym jednak splacala (choc wyjaśniłam w piśmie ze pozostaje bez dochodu) bo to mi się bardziej oplaci. Twierdzila ze nie ma możliwości zawieszenia rat, gdy zaczęłam drążyć w centrali placowka w której bralam kredyt odpowiedziała ze mogą zawiesić raty ale musze zapłacić prowizje za zawieszenie i zostanie zwiekszona kwota raty, a ja przed zawieszeniem mam udowodnić że posiadam środki na spłatę po okresie zawieszenia (gdybym je w danej chwili miała nie wnioskowalabym o zawieszenie rat bo miałabym za co je spkacac). Ubezpieczyciel wypłaca dopiero po 3 miesiącach id utraty pracy. Ponadto o czym mi nie powiedziano a ja nie doczytałam w momencie podpisywania ubezpieczenie obowiązuje tylko dla UMOW O PRACE NA CZAS NUEOKRESLONY. Zmieniając prace na czas określony lub próbny traci sie możliwość skorzystania z u ezpueczenia w przypadku utraty pracy!!!
Ogólnie bank roszczeniowy i nie prokliencki.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Kowal / 2016-06-05 05:39
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa najgorsza z jaką miałem do czynienia to w Toruniu na starym mieście.Chciałem zastrzec kartę i zajęło mi to z 2 godziny.Do kasy kolejka, bo jedna osoba obsługiwała podeszłem do babek na początku 4 siedziały i żadna nie chciała mnie obsłużyć, wszystkie wysyłały mnie do kasy. W końcu do kasy przyszedł jeszcze jakiś facet i do niego trafiłem. Miałem wrażenie że gadam z niepełnosprawnym , antypatyczny gość nie rozumiejącu co się do niego mówi w ogóle mnie olał, a ten burdel koło niego zacząłem mieć obawy czy dobrze coś zrobi i czy w tych papierach leżały dosłownie stosy koło niego, nie zgubi moich.zamiast mnie obsłużyć co chwila czegoś szukał i był nieprzyjemny miałem uczucie jakbym mu przeszkadzał madakra jakaś
ZaletyTrudno znaleźć
WadyMasakra obsługa do kitu brak profesjonalnej obsługi i podstawowej wiedzy niekompetencja
~łysy / 2016-06-02 22:04
Ocena: 1.00 / 5
Wybierałem pieniądze z innego bankomatu i policzyły drogą prowizje nie polecam tego banku
Zaletybrak
WadyWszystkie
~Ewcia123 / 2016-05-13 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu lepiej zmienić bank o nie tracić nerwów
ZaletyBrak
WadyOczekujesz na przelew 3 dni i nic, obsługa nic niewiedzaca tragedia szkoda czasu na ten bank