Okropnie długie kolejki. Inni pracownicy nie obsługują w tym czasie klientów.
ZaletyBrak
WadyOpłaty za prowadzenie konta
~Agata / 2018-05-22 12:45
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo długi czas oczekiwania w kolejce do kas zwlaszcza na Kasprowicza. Na dole siedza osoby bez klientów. Na gorze 1 osoba obsluguje. Czas oczekiwania 1 h skandal !!! obok druga Pani robi swoje rzeczy. Sa 3 staniwiska obsługuje zawsze jedna.
Wadyobsługa - czas oczekiwania na obsługę
~przekorzystne / 2018-05-20 09:03
Ocena: 4.67 / 5
Polecam! Konto przekorzystne ! sprawdzić na stronie/w oddziale i zakładać ;-)
ZaletyOd razu pobiera ze środków gdy płacimy zblizeniowo
WadyMało bankomatów
~Konrad / 2018-05-16 15:14
Ocena: 1.00 / 5
Ten Bank to DNO !
Dziś złożyłem wniosek o zlikwidowanie wszystkich kont w tym pseudobanku.
Obsługa w okienku ( Białystok ponad godzina czekania) Jedna osoba obsługuje, a reszta ( 5 - 6 starych kwok) siedzi i udaje, że nie widzi problemu pomimo apelu oczekujących. Nie wspomnę już o tym, że personel jest nie kompetentny, gdyż nie wie jak obsługiwać inne procedury jak wpłata czy wypłata ( chociaż i z tymi mają problem jak obsłużyć system)
Opłaty za rachunki chyba najwyższe na rynku !
Sesje bankowe to mit - wyższe kwoty wstrzymują nawet do 4-5 dni - SKANDAL.
Chciałem załatwić leasing do firmy na samochód w oddziale przy ul. Rynek Kościuszki 7 w Białymstoku - sprawa ciągnie się do 25 kwietnia - dziś mamy 16 maja i co .... nadal nic nie potrafią powiedzieć.
Nie odpowiadają na e-maile i telefony - dopiero gdy zadzwoniłem z innego numeru, prowadzący leasing odebrał słuchawkę- ZERO szacunku do klienta. Pracownicy nie kompetentni - nawet nie wiedzą jakich dokumentów potrzebują ( nie pozdrawiam p. Dariusza K. z tego oddziału)
Leasing w innym banku na drugie auto do firmy załatwiłem w ciągu 4 dni. A tu nadal się ciągnie... byli niby o 0,4% tańsi - we właściwym rozrachunku na całym leasingu są o 2 tys. drożsi.
Cyrk na kółkach. Przy okienkach wypłat cały czas pytania czy nie mogę wypłacać w bankomacie --> czy to nie moja sprawa, gdzie chcę wypłacić gotówkę ??? Z resztą bankomat nie chce mi wydać więcej niż 3 tys dziennie - stąd odwiedzanie okienka...
DROGI banku - czasy monopolu w bankowości się już dawno skończyły. Moja współpraca z wami również się kończy.
Jestem patriotą i chciałem, żeby Polska instytucja coś zarobiła, ale skoro tak podchodzicie do klienta to niech zarabia Niemiec czy Francuz
Nie pozdrawiam
Konrad W.
niezadowolony klient.
ZaletyBRAK
~Łukasz / 2018-05-14 20:07
Ocena: 1.00 / 5
Kredyt chipoteczny-wszystkie dokumenty złożone i zweryfikowane-decyzja kredytowa pozytywna. Zapłacony zadatek 45tys zł spisana umowa ze sprzedającym nieruchomość. Czekamy na końcową decyzje i przyznanie pieniędzy. Wniosek złożony 15.03.18r, pozytywna decyzja 25.03.18r. Umowa ze sprzedającym dom spisana z dużym zapasem na 15.05.18r! 07.05.18r po wykonaniu chyba 80 telefonów i złożeniu kilkunastu monitów i ponagleń w oddziale i wielu prośbach o ponaglenie weryfikacji wniosku ze względu na kończący się czas wynikający z zawartej umowy ze sprzedającym w dniu 11.05.18r widać pierwsze ruchu na wniosku. Tego samego dnia otrzymujemy informacje; trzeba wykonać kolejną wycenę nieruchomości ponieważ poprzednia wycena jednak po 2 miesiącach oczekiwania jednak nie jest taka jak powinna, brak dokumentu ze starostwa odnosnie nieruchomości -czas oczekiwania na wycenę minimum 7 dni i 1000zł, dokument w starostwie czas oczekiwania 3 tygodnie i 2 tygodnie uprawomocnienie pani w banku dała mi na załatwienie tego 4 dni! Podkreślę ze konsultant z banku doradził żeby umowa ze sprzedającym była spisana z datą do 30.04.18 bo do tej daty na pewno się uda już wszystko dopiąć-daliśmy sobie i tak 2 tyg dodatkowego buforu, jak się okazało i tak mało. Takie informacje otrzymuje w przeddzień wypłaty pieniędzy za dom z perspektywą straty zadatku!! Kredyt załatwiam w innym banku bo w efekcie będzie szybciej! Opieszałość,niesłowność i poprostu zlewa totalna na klijenta.Ja się pytam gdzie jest 21dni ustawowych na rozpatrzenie wniosku! Dokumenty już niebawem do wglądu na FB i forach bankowych.
ZaletyBrak
WadyOgromna Opieszałość
~wieloletni klient / 2018-05-11 20:47
Ocena: 1.00 / 5
Od wielu lat klient banku,obracają moimi pieniędzmi i załatwienie kredytu na firmę trwa 1 m-c ,prowizja wysoka oraz jakaś dziwna opłata za obsługę kredytu,zmieniam bank pomimo,że tyle lat byłem lojalnym klientem.
~Paw 92 / 2018-05-11 10:26
Ocena: 1.00 / 5
Porazka. Masarka. Nie mam zadnych zajec komorniczych ani dlugow. A ti nagle mie moge wyplacic pieniedzy z konta bo przeciez bank sobie zablokowal. Tylko jakim prawem. Konto zostalo zamkniente jakis czas temu. Przez pomylke pieniadze trafily na to zamkniete konto. Bank zamiast je odeslac to o szok je zaksiegowal i nie moge ich wyplacic bo konto zamkniete , czy tez okazuje sie ze zablokowane przez bank z powodu braku wplywow. Dwa dni wolnego z pracy i wyjasnianie ale oczywiscie zadnych konkretnych informcji procz tego ze trzeba czekac. Telefon do centrali o dziqo oni nic nie wiedza i nie moga nic pomoc . co za bank , okropny. Jakim prawem przetrzymujecie czyjes pieniadze ? Czekam tydzien tylko i skladam pozew do sadu.
ZaletyBrak zalet
WadyObsluga klienta, brak rzetelnych informacji, problem z dodzwonieniem sie , przetrzymywanie pieniedzy ( nie mam zadntch zajec komorniczych)
~Iwona / 2018-05-08 14:50
Ocena: 1.33 / 5
Miałam konto w tym banku bardzo długo, ale po wprowadzeniu przez bank nowych opłat, rezygnuję, gdyż czuję się oszukana na kilkaset złotych (podwyższenie opłat za konto, wypłaty z bankomatu bez poinformowania mnie o tym)
Zaletybrak
Wadyopłaty za prawie wszystkie operacje
"sprytne" zmiany opłat i prowizji przez bank
~Oem / 2018-04-20 13:19
Ocena: 1.67 / 5
Bytowski bank PKO BP jest beznadzieny pod względem obsługi klienta moja firma ma tu konto ale to porażka
~Mephiel / 2018-04-11 06:14
Ocena: 1.00 / 5
Bank zablokował moje konto po tym jak zadzwonił do mnie pracownik infolinii i z zaskoczenia (karmiłem wtedy moje 6-miesięczne dziecko) zadał pytanie o adres e-mail podany do kontaktu z bankiem. Gdy odpowiedziałem, że w danym momencie nie pamiętam, który email podawałem konsultant zablokował moje konto. jedyna możliwość odblokowania konta to wizyta w oddziale.
PORAŻKA!!!! Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Gdyby nie to, że muszę mieć w nim konto ze względu na kredyt hipoteczny to już dawno by mnie tam nie było.
NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA.
~Piotrek / 2018-04-10 11:32
Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam przedsiębiorcom.
Notorycznie problem ze stroną pekaobiznes24 i z przelewami ok. 10 danego miesiąca. PORAŻKA!
10.04.18 kolejny problem. Nie interesuje mnie czy ich serwery nie wytrzymują, na umowie nie mam klauzuli że 10 mam nie wykonywać przelewów.
Od lutego tego roku moje koszty wzrosły z 50 miesięcznie do 200zł.:), takie ukryte koszty pana premiera/bankiera.
Obsługa 80% pracowników - żenująca, Warszawa - Modlińska.
ZaletyPolski Bank
WadyProblem z przelewami, awarie systemu informatycznego, obsługa.
~Aneta JM / 2018-04-06 19:02
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki można sobie wyobrazić. Wieczne czekanie w kolejkach, nigdy nic nie da się załatwić, z każdą błahostką, którą w innym banku załatwia się w minutę od ręki, tu trzeba się umawiać telefonicznie i to najlepiej między 11 a 15 i nie w poniedziałki.... Bank dla bezrobotnych albo emerytów. Coś takiego jak standardy obsługi klienta nie istnieje. Przekraczając progi czuję się jak w dniu świra. NIE POLECAM !!!!
ZaletyBrak
WadyBank rodem z komuny
Pracownicy siedzą za karę
~Artur / 2018-04-05 07:13
Ocena: 1.67 / 5
UWAGA
Po przejęciu przez ubezpieczyciela narodowego PeKao stał sie banikiem w którym czuję się jak petent a opłaty zostały zmienione celem WYDOJENIA KLIENTA Z KASY
NIE POLECAM
Wadyrabunkowe opłaty za wypłatę w kasie za wypłatę w bankomatach i za przelewy ;-))
~Magda / 2018-03-30 11:11
Ocena: 1.00 / 5
uwaga ludzie na wypłaty w kasie. Podsuwają dowód wypłaty z sumą 10 razy większą . Proszę uważnie czytac , zanim się podpisze . Nie podpisywać anulowania , bo nie chcą dać kopii
Wadytak
~Niezadowolona klientka / 2018-03-28 16:34
Ocena: 1.00 / 5
Niekompetentni pracownicy, bardzo długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji, brak przeprosin i przyznania się do błędu
ZaletyBrak
~Kasia / 2018-03-06 23:03
Ocena: 2.33 / 5
Dla mnie totalna masakra Pracownicy bardzo mili ,bo zapewne muszą być mili pod presją zarządzających Opłacam zakupy i nagle w trakcie transakcji wyskakuje karta kodów nieaktywna mimo ,że wcześniej nie było informacji ,że to przedostatni kod z poprzedniej karty Tym samym ściągają klientów do oddziału i rozwiązują ich pseudo problemy,które sami powodują Za wszystko biorą opłaty ,nawet za obsługę konta,które mam u nich 20 lat
Zaletybrak
Wadymnóstwo
~A.C / 2018-03-05 15:51
Ocena: 1.33 / 5
Byłam dzisiaj w banku Pekao SA na grzeczne zapytanie kto jest ostatni w kolejce zostałam zaatakowana słownie w nieprzyjemny sposób przez jednego z klientów oczekujących w kolejce. Niestety nikt z obsługi banku nie zareagował. Miejsce pl. Centralny w Nowej Hucie 5.03.2018 Bardzo przykre.
~Natalia / 2018-02-21 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, fatalna obsluga w Pekao Łódź ul. Kościuszki. Pani obsługująca kredyty hipoteczne odmówiła mi obsługi w dzisiejszym dniu ponieważ do końca dnia miała umowionych klientów, następnego dnia również a gdy ja próbowałam się umówić dowiedziałam się że ona sobie kalendarza nie prowadzi zeby ludzi zapisywać.... dodam że chciałam tylko zostawić pismo dotyczące wczesniejszej spłaty kredytu. Jak widać taki klient jest niemilo widziany
~Jarek / 2018-01-16 21:14
Ocena: 1.00 / 5
Piszę bo jestem zbulwersowany jakością usług w Pekao sa. Kilka lat temu moi rodzice (ludzie w podeszłym wieku) otworzyli tam proste konto umieszczając na nim wszystkie swoje oszczędności. Tłumaczyli, że chodzi im tylko o to aby pieniądze te nie były trzymane w domu. Właścicielem konta był mój ojciec, a moja matka była, jak się później okazało, pełnomocnikiem. Nie wyjaśniono jej, że w razie śmierci mojego ojca konto zostanie zablokowane i nie zaproponowano żadnej innej opcji wyjaśniając, że nie będzie żadnych problemów z tymi pieniędzmi. Niestety po niedawnej śmierci mojego ojca, kiedy matka udała się do banku aby uregulować sytuację i poinformować o śmierci ojca, jak również wpłacić jeszcze drobną kwotę na konto, powiedziano jej, że wszystkie jej oszczędności zostały zablokowane i żeby odebrać SWOJE pieniądze z banku musi dostarczyć dokumenty od notariusza (akt notarialny) lub założyć sprawę spadkową!!! Równocześnie okazało się, że gdyby nie poinformowała banku o śmierci ojca to mogła spokojnie wyciągnąć wszystkie pieniądze!!! To nieludzkie, że niekompetencja, nieżyczliwość lub bezmyślność pracowników doprowadziła do utrudnienia sytuacji i zwiększenia stresu mojej starej matki. Przecież jasne jest, że uczciwość bankowca obliguje go do pomocy swoim klientom i rzetelnego przedstawienia wszystkich informacji. Uważam, że należy lepiej szkolić swoich pracowników zwracając szczególną uwagę na fakt, że swoją pracą zapewniają bankowi sukces lub prowadzą go do porażki.
~Loria / 2017-11-01 20:15
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank , nie polecam. Mówili mi żebym sobie aplikacje zainstalowała ( nie polecam ) Mam konto od maja wpłaciłam sobie pieniądze z racji tego ze wiem , ze są bezpieczne . We wrześniu skradziono mi ponad 3 tysiące. Miałam limit miesięczny 1 tys , i kody potwierdzające przelew na telefon dostawałam . Nic mi nie przyszło a pieniądze zginęły . Gdy poszłam do banku Pani tam powiedziała ze pierwszy raz maja taka sytuacje. Również nie pomogła ,a tylko powiedziała ze sama się boi o swoje pieniądze . Sprawa się ciągnie miesiąc czekałam i dostałam list , ze muszę następny miesiąc czekać. Napisali ze to ewidentne moja wina, i nie odzyskam pieniędzy , które sobie zarabiałam. Sprawa się ciągnie już 3 miesiąc i pewnie nie odzyskam. Również miałam mieć darmowe miesiące a zabiera mi pare złoty.
ZaletyBrak
Wadybeznadziejne zabezpieczenia gdzie każdy może włamać się na konto i ukraść pieniądze