Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1536 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ula / 2019-02-26 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank archaicznych systemów i rozwiązań. Traktują klienta jak idiotę, nie dając dostępu do podstawowych danych o jego transakcjach. Kompetencje obsługi kilenta - niżej niż dno.
  • ~Ula / 2020-11-09 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis PKO24 to porażka. Kiedy zależy mi na szybkim przelewie to występuje komunikat: zalogowanie do serwisu Pko24 jest obecnie niemożliwe, proszę spróbować za kilka minut.
    Wpisuje numer klienta, wywala mnie z serwisu, loguję się całościowo, wywala mnie z serwisu.
    To najgorszy bank z jakim mam styczność.
    Zawsze, ale to zawsze gdy zależy mi na czasie, coś musi akurat być nie tak!
    Nie polecam tego banku. A już w szczególności serwisu internetowego. PORAŻKA.
    WadySerwis PKO24.
  • ~Uprzejma000 / 2020-02-17 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani Małgorzata B. z oddziału w Koninie traktuje klientów bardzo niegrzecznie, tak jakby byli winni tego, że ona musi pracować. Nie polecam tego pracownika.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiednich osób na stanowisku z praca z klientem
  • ~Uraszula / 2021-02-01 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga punktu kasowego w Myszyńcu opryskilwa i zla ze musi pracowac.
  • ~user / 2023-08-31 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zle warunki, regulaminy, procedury. Jeszcze z 2 lata temu banki prosily sie o klienta a teraz gardza czlowiekiem. Ludzie powinni wyplacac pieniadze z banku a na kontach zostawiac najmniej jak sie da.
  • ~User2134 / 2023-04-12 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdybym mogla dac mniej niz jedna gwiazdke to bym dala. Koszmar, zero troski o klienta, na rozpatrzenie reklamacji czeka sie miesiacami, obsluga klienta polega na odsylaniu pomiedzy dzialami. Nikomu nie polecam, o wszystko trzeba sie wyklocic albo blagac, to jest nie do opisania.
    Nie zakladajcie tu konta jesli cenicie sobie spokoj.
  • ~Uuuu / 2021-01-11 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia , założyłam dzieciom konto mój skarb, zostałam poinformowana że w każdej chwili mogę wybrać swoje pieniądze to kłamstwo dziś chcę wybrać nie mogę bo jest limit miesięczny, chce zlikwidować nie mogę bo są pieniądze na koncie , których nie mogę wybrać bo jest limit paranoja , nie polecam . Ogólnie nie mam dostępu do własnych pieniędzy , złodzieje i tyle
    ZaletyZadne
    Wady Wszystko
  • ~Użytkownik / 2020-03-05 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!!! Najgorszy bank w całym świecie!!!!!
    Wysokość prowizji - koszmar
    Niewygodny pulpit
    Czas realizacji zlecenia trwa godzinami
    Obsługa na poziomie najniższym
    ZaletyBRAK
    WadyWysokość prowizji - koszmar
    Niewygodny pulpit
    Czas realizacji zlecenia trwa godzinami
    Obsługa na poziomie najniższym
  • ~V / 2021-12-15 07:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Po przeniesieniu z idea banku totalne zderzenie ze sciana... na infolinii czeka sie srednio ok 20min zanim ktos odbierze. Brak elementarnej wiedzy na temat banku w ktorym sie pracuje... mialem gorszy rok i bank zawiesil mi konto ze wzgledu na jakas niedoplate w zusie - ok 2 tys. W miedzyczasie wplynal przelew 25 tys. Ale bank nie zwraca roznicy po oddaniu do zusu naleznosci. Malo tego z wplacanych na moje konto firmowe srodkow najpierw uzupelnia sobie linie kredytowa ktora mam i dopiero po oplaceniu srodkow o rownowartosci linii kredytowej splacaja zus i zwracaja cala linie spowrotem do uzytku... na infolinii od 3 tygodni nikt nie jest w stanie udzielic informacji jakichkolwiek... banda zlodzieji nic wiecej.
  • ~vaitek / 2022-03-22 10:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejmują inny bank i próbują wyłudzać pieniądze. W 2022 konieczność fatygowania się do "okienka", bo niby nie można załatwić czegokolwiek drogą elektroniczną (?).
    Ponadto najdroższy bank (obsługa rachunku) próbujący doić biednych emerytów i rencistów.
    Jak on jeszcze funkcjonuje i skąd ma kasę na przejmowanie innych banków?
    Wadydrożyzna, wyłudzenia, średniowieczne metody załatwiania spraw
  • ~Viktoria / 2022-05-09 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zły bank, zero obsługi klienta. Nikt nie odbiera na infolinii.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Viktoria / 2023-07-31 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrobiłam przelew z niemieckiego banku do banku w Polsce.Po drodze ten przelew trafił (nie wiem dlaczego do banku PEKAO SA na tzw.konto techniczne)Bank PEKAO SA przelał pieniądze na moje konto w banku PKO i pobrał prowizję od kazdego przelewu po 113 Euro.Nie mogę złożyć reklamacji na infolinii bo nie jestem ich klientem,mogę zrobić to w oddziale ale mam 35 km do najbliższej placówki.To nie bank to horror.
    Zaletynie ma żądnych zalet
    Wadybrak jakiejkolwiek pomocy
  • ~vitex / 2023-10-05 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo infolinia to totalna porażka niema szans aby się dodzwonić , jednym słowem SYF . ale z propozycjami pożyczki to dzwonią non stop
  • ~viv / 2022-07-11 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można dodzwonić się na infolinie. 1,5h czekania drugi dzień bez skutku tam chyba nikt nie pracuje! Konto zablokowane bez żadnej informacji sms czy mailem, brak możliwości odblokowania przez internet czy przez telefon. Kod jednorazowy nie działa , prawdopodobnie skończy się na przymusowej wizycie w banku.
  • ~Watolski / 2024-01-24 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem tego banku i żałuję. Złodzieje jednym słowem.zrobilem przelew ekspresowy z tego banku na moje zagraniczne konto i przez 4 dni ten przelew nie został zrealizowany, pieniądze wróciły spowrotem na konto ale to wszystko kosztowało mnie 60€. Zrobiłem więc przelew normalny, bez opcji ekspresu i bez żadnych opłat następnego dnia pieniądze były na koncie zagranicznym
    Reklamację zostały negatywnie rozpatrzone i straciłem 60€ złodzieje. Teraz wszędzie nagłośniam tą sytuację aby ludzie się zastanowili zanim ten okradający klientów bank wybrali.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyZłodzieje, okradają z pieniędzy i nie ma szans na uczciwe reklamacje
  • ~Wcurwiony_Roman / 2021-11-04 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Po ponad 20 latach, przyszło mi się dzisiaj pożegnać. Odkąd przejął go PiS, bank pogrąża się w całkowitą ruinę. Jpdl, oni cofnęli się w czasie do głębokiego PRLu! Nic tam prawidłowo nie działa. Widziałem dzisiaj jednego starszego Pana, który przyszedł coś tam załatwić. Ganiał po piętrach z pianą na ustach. Mówił, że nawet nie ma tam z kim rozmawiać. Przyszedł ponoć z blachą sprawą, której bez pracownika banku nie można było załatwić. Aż mi się go żal zrobiło. Informatykom tego pseudobanku, powinno się połamać ręce, żeby już nic więcej nie udało im się spier...lić.
    Nawet kaczor nie chce mieć w tam konta.
    ZaletyBlisko mojego miejsca zamieszkania
    WadyWszystkie, jakie tylko możliwe
  • ~Wicek / 2021-05-29 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza aplikacja jaka kiedykolwiek wyszla na telefon. Wiecej razy nie udaje sie zalogowac jak udaje. W przypadku kiedy potrzebny jest ruch na koncie np. Weekend kiedy bank jest zamkniety aplikacja oczywiscie nie dziala. Porazka
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~wielokrotnie okradziona przez PKO24 / 2021-08-19 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    ZLODZIEJE i prymitywne prostaki.

    Kredyt hipoteczny: prowizja 2 % od kwoty udzielonego kredytu ( gdzie inne banki juz dawno z tego zrezygnowaly.
    Ok. rozumiem. Musza sie nazrec jak jest okazja i czemu by nie skroic frajera skoro taki sie trafia).

    Wisienka na torcie: ok 1300 pln za UWAGA !!! przygotowanie umowy kredytowej!!!

    O ile prowizje od udzielenia kredytu w wys. 2 % moge przelknac o tyle rzniecie klienta za przygotowanie umowy z ktorych ten zlodziejski parabank jest strona to juz szczyt chamstwa!


    Z Lodzi wysylane sa pisma do klientow- frajertow. Wszystkie pisma sa anonimowe.
    Zaden pracownik tego zlodziejskiego przybytku pod zadnym pismem sie nie podpisze.
    Czyli ja jako klient banku ktorego doja niczym krowe nie zasluguje na uwage urzedasow ktorzy kieruja do mnie jak do smiecia anonimowe pisma. Wiadomo dlaczego. PIsmo wyslane z tygodniowym poslizgiem niz data jego wydruku.

    Jako klient majacy kredyt hipoteczny przez 3 lata od wziecia kredytu ten zlodziejski parabannk niczego nie zadal. Obudzili sie nagle w okresie wakacyjnym 2021. Uwaga termin na dostarczeni polisy 3 dni w okresie wakacyjnym, gdzie kadrowa w zakladzie pracy jest na urlopie bo ma do tego pelne prawo.


    Hieny z PKO 24 daja mi 3 dniowy termin na dostarczenie w zebach dokumentu, podczas gdy oni - niedoroby nie potrafia wyslac pisma nastepnego dnia po jego przygotowaniu. Na domiar tego wysylaja pismo grozace sankcjami jako zwykly list.

    Pisze raklamacje przez ich system elektoroniczny z konta bankowego 12/08/2021 podajac argument, ze nie mam mozliwosci dostarczenia polisy bo jest okres wakacyjny i kadrowa na urlopie do 31 licpa 2021.
    Na rozpatrzenie rekamacji maja nieudacznicy - krwiopijcy 30 dni.
    Na dwa dni przed uplywem 30 dni otrzymuje wiadomosc sms'em na telefon " Pismo w Twojej sprawie reklamacji znajdziesz w PKO 24...".

    Wchodze na konto a tu informacja, ze termin rozpatrzenia reklamcji przedluzaja o 30 dni. ( co daje w sumie 60 dni na odpowiedz z ich strony).

    Wniosek: oni - bezkarni zlodzieje maja czasu w brud na rozpatrzenie reklamacji ktora sami rozpatruja, natomiast ty-frajerze = kliencie masz 3 dni na zaniesienie w zebach swistka ktorego wystawienie nie zalezy od ciebie.

    Podniesli mi oprocentowanie kredytu o 1 %.

    Nastepna rata kredytu juz podwyzszona.
    NA 5 dni przed podwyzszona karnie splata kolejnej raty kredytu dostarczam przez ich system bankowy wymagany swistek.
    Mysle sobie, ze jesli swistek dostarcozny na 5 dni przed terminem to automatycznie kwota przez 5 dni powinna zostac obnizona. A SKAD!!! SCIAGNELI SOBIE KOLEJNY HARACZ. Dopiero po sciagniecu raty w 8 dniu od dostarczenia dokumentu raczyli obnizyc rate.

    JAK DYMAJA KLIENTA NA NADPLACIE KREDYTU:

    Postanowilismy pozegnac sie z tym zlodziejem PKO 24 jak najszybciej. Postanowilismy nadplacic kredyt. PO 3 latach ( gdzie przez pierwsze 3 lata odsetki to prawie polowa raty kredytu) udzielaja frajerom laski i mozna nadplacic kredyt bez odsetek.

    Umawiam sie z pracownikiem banku. Przyjezdzam do placowki. Mowie, ze chce aby z konta sciagnieto srodki.
    Uwaga: w innych bankach mozna to zrobic samemu. Tu nie ma takiej mozliwosci.
    Pracownik mowi mi, ze ok, ale najpierw mam wydac "dyspozycje nadlpaty" i podpisac swistek.
    BAnk dopiero po 7 dniach sciaga srodki z konta i wtedy musze przyjechac ze wspolmalzonkiem abysmy oboje podpisali aneks.

    Pytam ale dlaczego? Przeciez nie mamy rozdzielnosci. Skoro przyjezdzam raz, wydaje dyspozycje to po co ma pryzjezdzac wspolmalzonek i tracic czas. I dlaczego w PKO 24 ta procedura nie jest natychmiastowa. Mam srodki na koncie. Chce nadlplacic. Podpisuje swistek i bank w minute sciaga.

    NIEeeeeeeeeeeeeeeeeeee, masz zapierd... do banku drugi raz zeby poczuc sie jak smiec, a poza tym, zlodzieje z PKO 24 jeszcze przez 7 kolejnych dni dymac Cie beda na odsetki!!!

    To jeszcze nic.
    Po 7 dniach uwaga... siagneli wskazana kwote nadplaty a za przeleW WEWNATRZBANKOWY, Z KONTA NA KONTO UKRADLI OK 14 ZL.

    JUZ WIEM SKAD TAKA NAZWA BANKU.
    bo DYMAJA CIE 24 H NA DOBE i co najwazniejsze jak dotad calkowicie bezkarnie.











    Zaletymarmury w WC, jeslii ktos lubi
    klimatyzacja w pomieszczeniach ( ktora bardziej sluzy pracownikom niz klientom)
    Wadytraktownie klienta jak dojna krowe. ( pobieranie 2 % o dudzielonego kredytu; ok 1300 zl za sporzadzenie umowy, w ktorej bank tez jest storna)
    Oficjalne okradanie klienta
    brak szacunku do klienta
    opieszalosc w dzialaniu jesli chodzi o rozpatrywanie reklamacji
    nadplata kredytu sztucznie wydluzana o 7 dni od wydania dyspozycji
    oplata od przelewu z konta na konto w PKO 24 "nadplaty kredytu" po okresie 3 lat.

  • ~wieloletni klient / 2018-05-11 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu lat klient banku,obracają moimi pieniędzmi i załatwienie kredytu na firmę trwa 1 m-c ,prowizja wysoka oraz jakaś dziwna opłata za obsługę kredytu,zmieniam bank pomimo,że tyle lat byłem lojalnym klientem.
  • ~wiesław / 2018-10-21 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dnia 19 10 2018 na 20 10 2018 zniknęło mi z konta ponad 5000 zł konsultant banku nie potrafił mi tego wyjaśnić bo z wykazu rozchodów nie ma takiej kwoty. Doradził mi udanie się do mojego oddziału banku ( tylko że 20 i 21 10 2018- sobota i niedziela oddział jest zamknięty) albo złożenie reklamacji na rozpatrzenie której bank ma 30 dni. 5000 zł jest kwotą znaczącą i jej ubytek jest widoczny przy monitorowaniu konta ale kto mi teraz da gwarancję że wcześniej nie ginęły mi drobniejsze kwoty ,czego mogłem nie zauważyć. BANK DNO (zastanawiam się czy nie zgłosić na policję przestępstwa kradzieży)
    Wadyjak w opisie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 890
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 865
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983