Brak kontaktu z infolinią. W momencie awarii nikt na infolinii nie odbiera telefonu. W dniu dzisiejszym nie moglam zapłacić kartą kredytową. Trzy razy próbowałam i za każdym razem transakcja odrzucona. Nie wiem co się dzieje bo z nikim nie ma kontaktu. Muszę czekać do dnia jutrzejszego aby wejść do placowki i uzyskac jakieś informacje. Jak założyć konto albo wcisnąć kredyt to będą dzwonić nawet o 21 a jak odebrać telefon to nie ma kto. Miło jest ale w jedną stronę jak bank coś potrzebuje.
ZaletyZawsze miło jak chcą ludzie z infolinii coś sprzedać
WadyZachecaja do aplikacji mobilnych a często aplikacje nie działają.
~Dot / 2018-07-06 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank, z jakim się w ogóle spotkałam. Pani na infolinii powiedziała do mnie : Jaka reklamacja? Ja żadnej reklamacji nie przyjmuję....... a bank dalej wysyła wyciągi z konta pod nieistniejący adres, oczywiście odbierają obce osoby, nawet nie wiem kto....
ZaletyChyba nie ma zalet
WadyNie można nic załatwić, odsyłają do oddziału gdzie założone było konto, jakby nie można było załatwic sprawy w każdym ich oddziale, przez infolinię nie da się nic załatwic, brak kontaktu mailowego
~klient / 2018-07-02 20:59
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś przy spotkaniu pani manager powiedziała nam, że takiej jak u nich obsługi to nie będziemy mieli nigdzie. Nie da się ukryć, że miała rację. Bank ten jest instytucją tak zacofaną, że słów brak. Załatwienie czegokolwiek wymaga osobistego stawiennictwa w oddziale banku. Mało tego, np. odblokowanie konta wymaga obecności w oddziale przynajmniej dwóch pracowników, więc można zapomnieć o załatwieniu tego w niektóre dni/godziny/weekendy. Jest podobno możliwość odblokowania konta przez telefon, ale jak dotąd nigdy się nam to nie udało, ponieważ jeszcze nigdy nie zaakceptowano naszego pinu, który na pewno jest poprawny! Dodam tylko, ze korzystając wcześniej z innego banku przez 10 lat nie zablokowałam konta nigdy. Tymczasem w tym wspaniałym banku w ciągu 3 miesięcy zdarzyło mi się to już dwa razy. Mój mąż tak samo. Do zrobienia przelewu trzeba mieć równie wspaniałą co sam bank aplikację token. Szkoda tylko, że ta również nie działa jak powinna i doprowadza właśnie do zablokowania konta.
Załatwienie drobnostki typu zmiana danych adresowych w innym banku pięć minut, w banku pekao sa ponad godzina przy okienku, milion papierów.
Najgorsza decyzja w życiu to kredyt hipoteczny w tym banku. Nie dość, ze w trakcie wyniknęło wiele spraw, o których nikt nie raczył nas poinformować ani które nie były zapisane w umowie ani w ogólnych warunkach kredytu to jeszcze jesteśmy skazani na to konto żenujące konto, w którym interfejs rodem z windowsa 95 jest najmniejszą wadą. Cóż, sami sobie jesteśmy winni. Szczerze odradzam!!!!
Zaletynie ma
Wadybłędy z pinami
brak podstawowych informacji od pracowników banku
niczego nie da się załatwić online
wiecznie blokujące się konto
problem z załatwieniem czegokolwiek
~K / 2018-06-21 13:36
Ocena: 1.67 / 5
Po założeniu konta otrzymałam dosyć szybko karte, lecz z BŁĘDEM W NAZWISKU, potem czekałam na pin ktory miał przyjść pocztą, niestety nie doczekałam się. Po prawie 3 tygodniach poszłam do oddziału w Grodzisku Mazowieckim. Pani podała mi papiery i powiedziała, że wyślą duplikat oraz że do tygodnia czasu powinien u mnie być. Zapytałan czy moge zmienić na odsłuch, Pani że nie, bo już w systemie jest że pocztą. Więc cierpliwie czekałam, po tygodniu zadzownilam do oddziału, nikt nie odbieral, więc na infolinie, tam straciłam fure pieniędzy na połączenia, ale dowiedziałam się że odkąd byłam ostatni raz w oddziale mam juz teraz pin na odsłuch(kobieta w oddziale wprowadziła mnie w fatalny błąd). Jednakże chyba chciałam odsłuchać słyszałam, że nieprawidłowe dane, zablokowało sie, musiałam regenerować pin do pekao 24 na infolinii. W końcu po wieli trudach mam już pin i wygląda na to, że już chyba będzie w porządku. Fatalna obsługa w oddziale w Grodzisku Mazowieckim. Łącznir na pin czekałam prawie miesiąc. Nie polecam.
ZaletyCiekawa oferta dla młodych
WadyZa dużo haseł, pinów, kręcenia, niekompetentne osoby w oddziale, bałagan.
~Monde / 2018-06-18 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz sie spotykam z takim bankiem, chce wplacic pieniadze kolo mnie w gdyni chylonia jest bank w tesco otwarty do18 wiec spoko ale tylko u jednej kobiety mozna robic wplaty czeka sie godzine nie wiem po co im reszte okienek jesli nikt tam niw obsluguje. Jade do centrum do wplatomatu nieczynny pedze do gdanska zalatwic sprawe o wpatomat mijam szukam parkingu 10 min. No i co tez nie czynny. Jajas poraszka masakra bank komuna i jeszcze raz komuna! Zeby nie moc wplacic pieniedzy. Zamykam w tym banku konto oddaje im ta zasrana karte kredytowa na 8000 i nigdy wiecej!
~Aleksander / 2018-06-10 12:32
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA BANK PKO to oszusci i zlodzieje niechca zwracac pieniedzy z Ubezpieczenia .
To co pisza to sie nadaje jedynie do Prokuratora i Sadu ojecie to barachlo
~Kinga / 2018-05-29 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Bank to masakra osoby przyjmujące robią wrażenie jak by pracowały za karę każda osoba mówi co innego zero podejście do klienta nigdy w życiu nie skorzystamy już z usług tego banku
ZaletyBrak
WadyNa każdym poziomie
~Oficer operacyjny / 2018-05-28 10:18
Ocena: 1.00 / 5
Okropnie długie kolejki. Inni pracownicy nie obsługują w tym czasie klientów.
ZaletyBrak
WadyOpłaty za prowadzenie konta
~Agata / 2018-05-22 12:45
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo długi czas oczekiwania w kolejce do kas zwlaszcza na Kasprowicza. Na dole siedza osoby bez klientów. Na gorze 1 osoba obsluguje. Czas oczekiwania 1 h skandal !!! obok druga Pani robi swoje rzeczy. Sa 3 staniwiska obsługuje zawsze jedna.
Wadyobsługa - czas oczekiwania na obsługę
~przekorzystne / 2018-05-20 09:03
Ocena: 4.67 / 5
Polecam! Konto przekorzystne ! sprawdzić na stronie/w oddziale i zakładać ;-)
ZaletyOd razu pobiera ze środków gdy płacimy zblizeniowo
WadyMało bankomatów
~Konrad / 2018-05-16 15:14
Ocena: 1.00 / 5
Ten Bank to DNO !
Dziś złożyłem wniosek o zlikwidowanie wszystkich kont w tym pseudobanku.
Obsługa w okienku ( Białystok ponad godzina czekania) Jedna osoba obsługuje, a reszta ( 5 - 6 starych kwok) siedzi i udaje, że nie widzi problemu pomimo apelu oczekujących. Nie wspomnę już o tym, że personel jest nie kompetentny, gdyż nie wie jak obsługiwać inne procedury jak wpłata czy wypłata ( chociaż i z tymi mają problem jak obsłużyć system)
Opłaty za rachunki chyba najwyższe na rynku !
Sesje bankowe to mit - wyższe kwoty wstrzymują nawet do 4-5 dni - SKANDAL.
Chciałem załatwić leasing do firmy na samochód w oddziale przy ul. Rynek Kościuszki 7 w Białymstoku - sprawa ciągnie się do 25 kwietnia - dziś mamy 16 maja i co .... nadal nic nie potrafią powiedzieć.
Nie odpowiadają na e-maile i telefony - dopiero gdy zadzwoniłem z innego numeru, prowadzący leasing odebrał słuchawkę- ZERO szacunku do klienta. Pracownicy nie kompetentni - nawet nie wiedzą jakich dokumentów potrzebują ( nie pozdrawiam p. Dariusza K. z tego oddziału)
Leasing w innym banku na drugie auto do firmy załatwiłem w ciągu 4 dni. A tu nadal się ciągnie... byli niby o 0,4% tańsi - we właściwym rozrachunku na całym leasingu są o 2 tys. drożsi.
Cyrk na kółkach. Przy okienkach wypłat cały czas pytania czy nie mogę wypłacać w bankomacie --> czy to nie moja sprawa, gdzie chcę wypłacić gotówkę ??? Z resztą bankomat nie chce mi wydać więcej niż 3 tys dziennie - stąd odwiedzanie okienka...
DROGI banku - czasy monopolu w bankowości się już dawno skończyły. Moja współpraca z wami również się kończy.
Jestem patriotą i chciałem, żeby Polska instytucja coś zarobiła, ale skoro tak podchodzicie do klienta to niech zarabia Niemiec czy Francuz
Nie pozdrawiam
Konrad W.
niezadowolony klient.
ZaletyBRAK
~Łukasz / 2018-05-14 20:07
Ocena: 1.00 / 5
Kredyt chipoteczny-wszystkie dokumenty złożone i zweryfikowane-decyzja kredytowa pozytywna. Zapłacony zadatek 45tys zł spisana umowa ze sprzedającym nieruchomość. Czekamy na końcową decyzje i przyznanie pieniędzy. Wniosek złożony 15.03.18r, pozytywna decyzja 25.03.18r. Umowa ze sprzedającym dom spisana z dużym zapasem na 15.05.18r! 07.05.18r po wykonaniu chyba 80 telefonów i złożeniu kilkunastu monitów i ponagleń w oddziale i wielu prośbach o ponaglenie weryfikacji wniosku ze względu na kończący się czas wynikający z zawartej umowy ze sprzedającym w dniu 11.05.18r widać pierwsze ruchu na wniosku. Tego samego dnia otrzymujemy informacje; trzeba wykonać kolejną wycenę nieruchomości ponieważ poprzednia wycena jednak po 2 miesiącach oczekiwania jednak nie jest taka jak powinna, brak dokumentu ze starostwa odnosnie nieruchomości -czas oczekiwania na wycenę minimum 7 dni i 1000zł, dokument w starostwie czas oczekiwania 3 tygodnie i 2 tygodnie uprawomocnienie pani w banku dała mi na załatwienie tego 4 dni! Podkreślę ze konsultant z banku doradził żeby umowa ze sprzedającym była spisana z datą do 30.04.18 bo do tej daty na pewno się uda już wszystko dopiąć-daliśmy sobie i tak 2 tyg dodatkowego buforu, jak się okazało i tak mało. Takie informacje otrzymuje w przeddzień wypłaty pieniędzy za dom z perspektywą straty zadatku!! Kredyt załatwiam w innym banku bo w efekcie będzie szybciej! Opieszałość,niesłowność i poprostu zlewa totalna na klijenta.Ja się pytam gdzie jest 21dni ustawowych na rozpatrzenie wniosku! Dokumenty już niebawem do wglądu na FB i forach bankowych.
ZaletyBrak
WadyOgromna Opieszałość
~wieloletni klient / 2018-05-11 20:47
Ocena: 1.00 / 5
Od wielu lat klient banku,obracają moimi pieniędzmi i załatwienie kredytu na firmę trwa 1 m-c ,prowizja wysoka oraz jakaś dziwna opłata za obsługę kredytu,zmieniam bank pomimo,że tyle lat byłem lojalnym klientem.
~Paw 92 / 2018-05-11 10:26
Ocena: 1.00 / 5
Porazka. Masarka. Nie mam zadnych zajec komorniczych ani dlugow. A ti nagle mie moge wyplacic pieniedzy z konta bo przeciez bank sobie zablokowal. Tylko jakim prawem. Konto zostalo zamkniente jakis czas temu. Przez pomylke pieniadze trafily na to zamkniete konto. Bank zamiast je odeslac to o szok je zaksiegowal i nie moge ich wyplacic bo konto zamkniete , czy tez okazuje sie ze zablokowane przez bank z powodu braku wplywow. Dwa dni wolnego z pracy i wyjasnianie ale oczywiscie zadnych konkretnych informcji procz tego ze trzeba czekac. Telefon do centrali o dziqo oni nic nie wiedza i nie moga nic pomoc . co za bank , okropny. Jakim prawem przetrzymujecie czyjes pieniadze ? Czekam tydzien tylko i skladam pozew do sadu.
ZaletyBrak zalet
WadyObsluga klienta, brak rzetelnych informacji, problem z dodzwonieniem sie , przetrzymywanie pieniedzy ( nie mam zadntch zajec komorniczych)
~Iwona / 2018-05-08 14:50
Ocena: 1.33 / 5
Miałam konto w tym banku bardzo długo, ale po wprowadzeniu przez bank nowych opłat, rezygnuję, gdyż czuję się oszukana na kilkaset złotych (podwyższenie opłat za konto, wypłaty z bankomatu bez poinformowania mnie o tym)
Zaletybrak
Wadyopłaty za prawie wszystkie operacje
"sprytne" zmiany opłat i prowizji przez bank
~Oem / 2018-04-20 13:19
Ocena: 1.67 / 5
Bytowski bank PKO BP jest beznadzieny pod względem obsługi klienta moja firma ma tu konto ale to porażka
~Mephiel / 2018-04-11 06:14
Ocena: 1.00 / 5
Bank zablokował moje konto po tym jak zadzwonił do mnie pracownik infolinii i z zaskoczenia (karmiłem wtedy moje 6-miesięczne dziecko) zadał pytanie o adres e-mail podany do kontaktu z bankiem. Gdy odpowiedziałem, że w danym momencie nie pamiętam, który email podawałem konsultant zablokował moje konto. jedyna możliwość odblokowania konta to wizyta w oddziale.
PORAŻKA!!!! Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Gdyby nie to, że muszę mieć w nim konto ze względu na kredyt hipoteczny to już dawno by mnie tam nie było.
NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA.
~Piotrek / 2018-04-10 11:32
Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam przedsiębiorcom.
Notorycznie problem ze stroną pekaobiznes24 i z przelewami ok. 10 danego miesiąca. PORAŻKA!
10.04.18 kolejny problem. Nie interesuje mnie czy ich serwery nie wytrzymują, na umowie nie mam klauzuli że 10 mam nie wykonywać przelewów.
Od lutego tego roku moje koszty wzrosły z 50 miesięcznie do 200zł.:), takie ukryte koszty pana premiera/bankiera.
Obsługa 80% pracowników - żenująca, Warszawa - Modlińska.
ZaletyPolski Bank
WadyProblem z przelewami, awarie systemu informatycznego, obsługa.
~Aneta JM / 2018-04-06 19:02
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki można sobie wyobrazić. Wieczne czekanie w kolejkach, nigdy nic nie da się załatwić, z każdą błahostką, którą w innym banku załatwia się w minutę od ręki, tu trzeba się umawiać telefonicznie i to najlepiej między 11 a 15 i nie w poniedziałki.... Bank dla bezrobotnych albo emerytów. Coś takiego jak standardy obsługi klienta nie istnieje. Przekraczając progi czuję się jak w dniu świra. NIE POLECAM !!!!
ZaletyBrak
WadyBank rodem z komuny
Pracownicy siedzą za karę
~Artur / 2018-04-05 07:13
Ocena: 1.67 / 5
UWAGA
Po przejęciu przez ubezpieczyciela narodowego PeKao stał sie banikiem w którym czuję się jak petent a opłaty zostały zmienione celem WYDOJENIA KLIENTA Z KASY
NIE POLECAM
Wadyrabunkowe opłaty za wypłatę w kasie za wypłatę w bankomatach i za przelewy ;-))