Bank długo ksieguje przelewy np zlecenie przelewu z innego banku w piątek na koncie pojawia się we wtorek po południu. Jakość obsługi fatalna.
ZaletyBrak
WadyCała masa
~Hailoliq / 2018-09-03 15:29
Ocena: 1.00 / 5
Przyszłam żeby usunąć konto. Dostałam od "miłej Pani " pytanie:"Po co w ogóle było zakładać konto? Chyba to jest normalne? Mogę założyć konko w każdym banku. Nawet jeżeli bym chciała jeszcze raz założyć konto w tym banku, to że względu na okropna obsługę tego bym nie zrobiła.
ZaletyŻadnych
WadyObsługa klienta jest okropna. Nie miłe pracownicy. Nie uprzejme, chamskie. Traktują klienta jako worek z pieniędzmi. Brak szacunku.
~katarzyna31 / 2018-08-22 10:27
Ocena: 1.00 / 5
Ja również miałam problem z płatnością - transakcja odrzucona trzy razy, z konta kwota pobrana 2...
Zachęcam do weryfikacji rachunku po takich sytuacjach. Infolinia - tragedia, nie można się dodzwonić przez prawie 3h... nawet w godzinach wieczornych?!
Plusem była obsługa Pani w banku. Bardzo miła, dokładna, szybko załatwiłyśmy sprawę.
~Klienttttt / 2018-08-08 11:37
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy istniejący bank. Gdy tylko będzie taka możliwość przeniesiemy kredyt hipoteczny do innego. Na szczęście konto oszczędnościowe mamy gdzie indziej. Karty nie działają, obsługa jak z targu, infolinia nie funkcjonuje, nikt nic nie wie, dziwne prowizje, mało bankomatów itd. Oddział w Wałbrzychu dzielnica Piaskowa Góra obsługa rodem z targowiska, bezczelność np. "Chyba się dziś pani nie wyspała przez tego noworodka?" Klient od pół roku, odradzam, są inne banki.
Zaletyżart?
Wadydeficyt liter w alfabecie;)
~Valdi777 / 2018-08-04 15:40
Ocena: 3.00 / 5
Bardzo drogi i mało mobilny bank dla kont firmowych. Opłaty za byle usługę to jawna lichwa.
Brak dostępu do zadysponowania własnymi pieniędzmi od 20:do 8:00 oraz w weekendy.
Zero dostępu do swojej kasy przez internet. Mała ilość placówek a godziny otwarcia tylko dla emerytów.
Dobrze że z końcem roku zostawię ten bank żubrom.
ZaletyBrak
WadyTen bank to jedna totalna wada jeżeli chodzi o konta firmowe.
~Paweł / 2018-08-03 21:41
Ocena: 1.00 / 5
EWAKUACJA , TO JEDYNE wyjście żeby pozbyć się problemu jakim jest posiadanie konta w tym banku.
1. ciągła konserwacja systemu mobilnej bankowowsci internetowej, do tego stopnia, że niemal za każdym razem przy włączaniu aplikacji jest wyświetlana informacja o pracach konserwacyjnych w wyskakującym okienku? czy mam zatrudnić asystenta, żeby robił harmonogramy i obliczał czas w którym mogę normalnie korzystać z konta?
2. wypłaty z bankomatu dziennie do 2 tys zł.Na infolinii i w systemie bankowości nie można zwiększyć limitu ,jest to ograniczanie dostępu do włąsnej gotówki, gdy wybieram 5 tys zł. to koczuję przed bankomatem o 23.50, wybieram 2t,następni czekam 15 min do godz 0.05 aż ponownie bdę mógł wypłącić kolejne 2t., następnie koczuję za 24h przed tym samym bankomatem żebym mógł wybrać pozostałą kwotę. Brak możliwości wykupu pakietu bezpłątnych bankomatów
3. wypłaty z obcych bankomatów 2% wartości wypłaty , ponieważ swoich bankomató mają mało to co miesiąc płaciłem 200-300zł prowizji za wypłąty gotówki.
4. Niejasne komunikaty w mobilnej aplikacji w historii rachunku np. tytułem "prowizja automatyczna" kwoty nie wiadomo skąd i za co.
5. A teraz najlepsze, nie korzystam z konta od kilku miesięcy, nie zdążyłem zlikwidować a już a 34zł debetu za prowadzenie rachunku mam telefony z placóki - kilka w miesiącu i list za zwrotnym potwierdzeniem R , wezwanie do zapłaty. Mam konta w 5 bankach jeszcze, Paribas, WBK, ING, Inteligo, Mbank i żaden mnie tak nie potraktował, co najwyżej sms lub email otrzymałem z komunikatem ale zęby od razu wydzwaniać, nagrywać rozmowy, pisma z windykacji dostawać, a PIES WAS..
Zaletybrak
~KATASTROFA / 2018-08-03 16:58
Ocena: 1.00 / 5
bank, złe słowo opłaty opłaty opłaty. Podpisane umowy, tylko dla tego tam tak zwanego banu, żeby mogli pobierać prowizje, od początku roku, brak odpowiedzialności, osób do obsługi.
UWAGA, UWAGA ODRADZAM, A JESTEM W TYM .........OD 2003
ZaletyOD POCZĄTKU MARCA BRAK
WadyKOSZTA, KOSZTA , BRAK OBSŁUGI
~Sjisns / 2018-07-31 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka tragedia i zlodziejstwo! Wyplacalem 200 zl z bankomatu w ich placowce (mam konto w pekao) bankomat nie wydal pieniedzy. Po zlozeniu reklamacji i oczekiwaniu miesiaca dowiedzialem sie, ze reklamacje odrzucono. No ale jak? Mysle. Zdenerwowany zlozylem 2 odwolania, musialem umawiac sie z pania prezes banku i to dopiero pomoglo. A gdzie pieniadze za moj zmarnowany czas? Nerwy? Pieniadze zostaly mi oddane po 2 miesiacach! Gdybym sie nie odwolal pieniedzy bym nie zobaczyl nigdy. Pewnie część klientów udaje im ske oszukać , odradzam kazdemu ten 'bank'.
ZaletyBrak
WadyTen bank to jest jedna wielka wada
~kasia / 2018-07-27 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Dziś mój BANK pekao pobrał z mojego konta sobie prowizję w kwocie 283,50 za wypłat 6 tysięcy złotych z innego bankomatu niż pekao . Zrobiona to zgodnie z regulaminem ,ale i tak uwazam ,że to oszustwo i kradzież moich pieniędzy .NIKOMU TEGO BANKU NIE POLECA . To nie pierwsze takie zdazenie z tym bankiem, omijaj go z daleka .
ZaletyBRAK
WadyCAŁE MNÓSTWO
~Krzych / 2018-07-25 16:46
Ocena: 1.00 / 5
Konto drogie, płatne wypłaty z bankomatów. Skandaliczne zachowanie pracowników z banku! Na informację o tym że chcę zamknąć konto, bez radnych prawnych ruchów z mojej strony, wycofali mi debet, pobrali sobie z mojego konta pieniądze z programu 500+ aby wyrównać debet. To jest po prosu niewiarygodne!!!! Z takim chamstwem i bezczelnością jeszcze się nie spotkałem!!!
Nie polecam!!!
ZaletyŻadnych
WadyPłatne konto, płatne wypłaty z bankomatów, traktowanie Klienta jak "dojną krowę"
~anna / 2018-07-20 14:58
Ocena: 1.00 / 5
W siedzibie banku przy ul Parzeczewskiej w Zgierzu olewanie klientow to chyba specjalność kasjerow. Z tego co wiem to miedzy 10 a 16 jest dwoch kasjerow a nie pamietam zeby dwoch obslugiwalo jednoczesnie. zadko sie zdarza ze wogole we dwojke siedza bo z reguly drugi kasjer to przewaznie ma przerwe na "cos" a jak juz za oboje to jedno okienko jest nieczynne. dramat jakis a kolejki o kazdej porze jeszcze narzekaja pracownicy jak nie maja dosyc...
Wadywieczne kolejki
~marta88 / 2018-07-19 13:08
Ocena: 1.00 / 5
mam w tym banku konto jak zakładałam dali mi marchewkę wszystko było za darmo, teraz nawet od mojego wynagrodzenia pobierają prowizję opłaty nieziemsko wysokie obsługa do kitu . Bsnk działa na zasadzie marchewki i kija. Najpierw dali mi marchewkę teraz groża tylko kijem
~Zawiedziona / 2018-07-12 22:59
Ocena: 1.00 / 5
Gdyby nie kredyt hipoteczny to nigdy nie zalozylabym u tych zlodziei konta. Za wszystko oplaty. Nie infolinie nie mozna sie dodzwonic. Problemy z zalogowaniem sie do aplikacji peopay i płatnościami karta debetowa i kredytowa w dniu dzisiejszym pomimo odpowiednich limitow transkacje zostaly kilkukrotnie odrzucone...
ZaletyBrak
~Zawiedziona / 2018-07-12 19:53
Ocena: 3.00 / 5
Brak kontaktu z infolinią. W momencie awarii nikt na infolinii nie odbiera telefonu. W dniu dzisiejszym nie moglam zapłacić kartą kredytową. Trzy razy próbowałam i za każdym razem transakcja odrzucona. Nie wiem co się dzieje bo z nikim nie ma kontaktu. Muszę czekać do dnia jutrzejszego aby wejść do placowki i uzyskac jakieś informacje. Jak założyć konto albo wcisnąć kredyt to będą dzwonić nawet o 21 a jak odebrać telefon to nie ma kto. Miło jest ale w jedną stronę jak bank coś potrzebuje.
ZaletyZawsze miło jak chcą ludzie z infolinii coś sprzedać
WadyZachecaja do aplikacji mobilnych a często aplikacje nie działają.
~Dot / 2018-07-06 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank, z jakim się w ogóle spotkałam. Pani na infolinii powiedziała do mnie : Jaka reklamacja? Ja żadnej reklamacji nie przyjmuję....... a bank dalej wysyła wyciągi z konta pod nieistniejący adres, oczywiście odbierają obce osoby, nawet nie wiem kto....
ZaletyChyba nie ma zalet
WadyNie można nic załatwić, odsyłają do oddziału gdzie założone było konto, jakby nie można było załatwic sprawy w każdym ich oddziale, przez infolinię nie da się nic załatwic, brak kontaktu mailowego
~klient / 2018-07-02 20:59
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś przy spotkaniu pani manager powiedziała nam, że takiej jak u nich obsługi to nie będziemy mieli nigdzie. Nie da się ukryć, że miała rację. Bank ten jest instytucją tak zacofaną, że słów brak. Załatwienie czegokolwiek wymaga osobistego stawiennictwa w oddziale banku. Mało tego, np. odblokowanie konta wymaga obecności w oddziale przynajmniej dwóch pracowników, więc można zapomnieć o załatwieniu tego w niektóre dni/godziny/weekendy. Jest podobno możliwość odblokowania konta przez telefon, ale jak dotąd nigdy się nam to nie udało, ponieważ jeszcze nigdy nie zaakceptowano naszego pinu, który na pewno jest poprawny! Dodam tylko, ze korzystając wcześniej z innego banku przez 10 lat nie zablokowałam konta nigdy. Tymczasem w tym wspaniałym banku w ciągu 3 miesięcy zdarzyło mi się to już dwa razy. Mój mąż tak samo. Do zrobienia przelewu trzeba mieć równie wspaniałą co sam bank aplikację token. Szkoda tylko, że ta również nie działa jak powinna i doprowadza właśnie do zablokowania konta.
Załatwienie drobnostki typu zmiana danych adresowych w innym banku pięć minut, w banku pekao sa ponad godzina przy okienku, milion papierów.
Najgorsza decyzja w życiu to kredyt hipoteczny w tym banku. Nie dość, ze w trakcie wyniknęło wiele spraw, o których nikt nie raczył nas poinformować ani które nie były zapisane w umowie ani w ogólnych warunkach kredytu to jeszcze jesteśmy skazani na to konto żenujące konto, w którym interfejs rodem z windowsa 95 jest najmniejszą wadą. Cóż, sami sobie jesteśmy winni. Szczerze odradzam!!!!
Zaletynie ma
Wadybłędy z pinami
brak podstawowych informacji od pracowników banku
niczego nie da się załatwić online
wiecznie blokujące się konto
problem z załatwieniem czegokolwiek
~K / 2018-06-21 13:36
Ocena: 1.67 / 5
Po założeniu konta otrzymałam dosyć szybko karte, lecz z BŁĘDEM W NAZWISKU, potem czekałam na pin ktory miał przyjść pocztą, niestety nie doczekałam się. Po prawie 3 tygodniach poszłam do oddziału w Grodzisku Mazowieckim. Pani podała mi papiery i powiedziała, że wyślą duplikat oraz że do tygodnia czasu powinien u mnie być. Zapytałan czy moge zmienić na odsłuch, Pani że nie, bo już w systemie jest że pocztą. Więc cierpliwie czekałam, po tygodniu zadzownilam do oddziału, nikt nie odbieral, więc na infolinie, tam straciłam fure pieniędzy na połączenia, ale dowiedziałam się że odkąd byłam ostatni raz w oddziale mam juz teraz pin na odsłuch(kobieta w oddziale wprowadziła mnie w fatalny błąd). Jednakże chyba chciałam odsłuchać słyszałam, że nieprawidłowe dane, zablokowało sie, musiałam regenerować pin do pekao 24 na infolinii. W końcu po wieli trudach mam już pin i wygląda na to, że już chyba będzie w porządku. Fatalna obsługa w oddziale w Grodzisku Mazowieckim. Łącznir na pin czekałam prawie miesiąc. Nie polecam.
ZaletyCiekawa oferta dla młodych
WadyZa dużo haseł, pinów, kręcenia, niekompetentne osoby w oddziale, bałagan.
~Monde / 2018-06-18 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz sie spotykam z takim bankiem, chce wplacic pieniadze kolo mnie w gdyni chylonia jest bank w tesco otwarty do18 wiec spoko ale tylko u jednej kobiety mozna robic wplaty czeka sie godzine nie wiem po co im reszte okienek jesli nikt tam niw obsluguje. Jade do centrum do wplatomatu nieczynny pedze do gdanska zalatwic sprawe o wpatomat mijam szukam parkingu 10 min. No i co tez nie czynny. Jajas poraszka masakra bank komuna i jeszcze raz komuna! Zeby nie moc wplacic pieniedzy. Zamykam w tym banku konto oddaje im ta zasrana karte kredytowa na 8000 i nigdy wiecej!
~Aleksander / 2018-06-10 12:32
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA BANK PKO to oszusci i zlodzieje niechca zwracac pieniedzy z Ubezpieczenia .
To co pisza to sie nadaje jedynie do Prokuratora i Sadu ojecie to barachlo
~Kinga / 2018-05-29 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Bank to masakra osoby przyjmujące robią wrażenie jak by pracowały za karę każda osoba mówi co innego zero podejście do klienta nigdy w życiu nie skorzystamy już z usług tego banku