Do niczego serwis online!!!
W ciągu kilku tygodni nie udalo sie z ich "pomoca" miec dostęp do konta internetowego, żadne ich piny nie dzialaly, olali problem po prostu i tak zostalam. Musialam otworzyc konto w innym banku, by mieć do niego dostep.Teraz jeszcze musialam zaplacic "za karte" , ktorej nie uzywalam przez niewydolnosc banku prawie 30 zl. NIE POLECAM! ZADAM ZWROT KOSZTOW!
Dzis przyszlam zamknac konto ...iiii? Serwisy znów nie dzialaja! Porażka!!!
Zalety+ dla Pani stacjonarne sa mile, niech ida pracowac i nne miejsce, bo zle sie kojarza.
WadySame minusy
~Tcond / 2025-04-13 15:39
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj 13.04.2025 próbowałem wpłacić pieniądze w 4 bankomatach. Żaden nieczynny. Syf nie bank...
~Teresa / 2022-01-26 15:46
Ocena: 1.00 / 5
Otrzymałam list za nie zapłaconą prowizje nigdy nie byłam klientem tego banku.Prawdopodobnie przenieśli z banku IDEA BANK z którego tez nie korzystałam. Bez mojej zgody bank PEKAO nie powinien zakładać konta .
Żadnych powiadomień nie otrzymałam mam do zapłacenia prowizje 179 zł. Minęło 10 lat gdy byłam klientem banku IDEA z którego tez nie korzystałam, tym bardziej, ż dane moje są nie aktualne. Czyżby bank naciągał w ten sposób starych emerytów. Nie polecam tego banku za nieuczciwość i nierzetelność.
~Teresa / 2022-03-10 12:23
Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo co się dzieje z Państwa "BANKOMATAMI"
Prawie wszystkie zostały zlikwidowane !!!! Żeby wypłacić pieniądze to muszę jechać z Gocławia na inną dzielnicę.
Tak nie może być i nie powinno !!!
~Teresa / 2022-07-26 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Brak komunikacji. Brak szacunku i dbałości o klienta
~Terri / 2024-01-23 10:16
Ocena: 1.00 / 5
Po 16 latach postanowiłam zamknąć konto w tym banku.Pani przy okienku bezczelnie zapytała -cytuje-,,A co się pani w naszym banku nie podoba?,,Co mi się nie podoba?? Prowadzenie konta-12 zł,non stop z konta potrącają za karty bankomatowe.a to 4 zł,a to 6 zł,a to za kody autoryzujące i po parę złotych jeszcze nie wiadomo za co?!Chcesz wypłacić gotówkę z bankomatu? Musi być tylko ich bankomat,bo inaczej prowizja.Bankomaty albo puste,uszkodzone,albo na drugim końcu miasta.Konto walutowe bezpłatne!Po czym ściągają Ci 2 Euro za transakcje której nie było!-Wyplata gotówki w walucie!żadnej waluty nie wypłacałam.Po zamknięciu konta pani oświadczyła że już żadnych opłat co do tego konta nie będzie -po czym 1 zł na drugi dzień skasowano!! Wiem że 1 zł to nie wiele ale ilu mają takich naiwniaków jak ja? Tysiące.Nie polecam tego banku.
ZaletyZadnych
WadyDużo
~Tigo / 2021-08-03 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Starałem się o kredyt w banku ale opieszałość załatwiania spraw doprowadziła mnie do nerwicy i wycofania wniosku
Zaletynie zauważyłem
~Tim / 2023-03-07 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry,
Przestrzegam przed bankiem Pekao S.A.
Podczas rozmowy telefoncznej wprowadzają w błąd na temat opłaty za wcześniejszą spłatę kredytu hipotecznego.
Mnie poinformowano że opłaty nie będzei tylko nie dodano że powinnienm założyc kartę kredytową.
Dyspozycja spłaty całkowitej nie powiodła się. Konsultant wyjasnił że to taki błąd systemu i trzeba spłacić wraz z 2% prowizją o potem złożyć reklamację i prowizję bank zwraca.
Kiedy zwróciłem się o zwrot po spłacie wtedy dowiedziałem się że warunkiem spłaty było założenie karty.
Pomimo spełnienia tego warunku reklamacja została rozpatrzona negatywnie po 2 miesiacach gdzie konsultant nawet specjalnie nie czytał zapisów z mojej umowy.
Nie spodziewałem sie że instytucja zaufania publicznego jaką jest bank może w ten sposób wprowadzać w błąd i wyłudzać prowizję która zgodnie z umową się nie należała.
Szczrze odradzam, je rezygnuje z usług tego banku.
Z poważaniem
ZaletyBrak
WadyBałagan, brak wiedzy i parcie na szybki zysk bez liczenia się z kliente,
~Tim / 2023-03-21 15:31
Ocena: 1.00 / 5
Historia współpracy z Bankiem Pekao S.A.: 1. Na Infolinii dowiedziałem się że zgodnie z zapisami mojej umowy kredytowej prowizja nie zostanie pobrana. 2 Bank pobiera prowizję. 3. Składam reklamację. 4. Bank przyznaje że wprowadził mnie w błąd bo warunkiem braku prowizji było posidania karty kredytowej. 5. Wnioskuje o kartę którą do tej pory aktywnie używam. 6. Składam reklamację o zwrot prowizji. 7. Bank odrzuca. 8. Składam odwołanie. 9. Bank odrzuca informując, że mogę swoich praw dochodzic u RF. Gdybym od razu został poinformowany o konieczności zawnioskowania o kartę to bym to zrobił. Myślę, że nadszarpnięty wizerunek Banku jest dużo więcej wart niż ta niesłusznie zainkasowana prowizja
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo
~Tinem / 2021-11-25 00:14
Ocena: 1.00 / 5
Po migracji firma zablokowana kpiny sobie robia infolinia nie odpowiada
~To Go / 2023-08-24 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Macie wiecznie problem z systemem kiedy trzeba składać wnioski z polisa o zabezpieczenie kredytu.
Ciągle człowiek traci czas na wasze "awarie". Za co kuźwa pobieracie opłaty????
Do chrzanu z waszym systemem.
~To_ Masz / 2019-04-15 10:02
Ocena: 1.00 / 5
Opinia dotyczy oddziału banku PeKaO sa w Warszawie oddzial na ul. Dereniowej 9
Uwaga! Nagminnie kasują niewygodne dla siebie komentarze! Ciekawe, komu tak przeszkadza prawdziwa, zaznaczam PRAWDZIWA opinia klienta, który to, co widział, to opisał. Może zamiast usuwać komentarze, zająć się pracą, jak należy w stroju, który odpowiada miejscu, w którym się jest wizytówką instytucji. Swoją opinię podtrzymuje!!!!!!!!
Koszmar i cyrk nie oddział! Parada próżności, mocnego makijażu i duszących perfum. krótka kiecka ma zastąpić profesjonalne podejście. Oprócz nudnosci i bólu glowy nic nie załatwiłem
Przerost formy nad treścią
WadyBrak kompetencji-wszelkich
~Tobias / 2023-07-06 08:28
Ocena: 1.00 / 5
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
napisałem wiadomość do Banku tydzień temu odnośnie przeniesienia do nich karty kredytowej z innego banku do dziś żadnej odpowiedzi pomimo że deklarują maksymalnie 3 dni na udzielenie odpowiedzi. Dobrze że już na początku wiadomo żeby sobie nimi głowy nie zawracać.
ZaletyBrak
WadyJW
~Tom / 2022-09-17 12:30
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Po rozmowach, konsultacjach z tzw.centralą banku Pekao SA stwierdzam że nic nie można załatwić. Nie wiem czego władze tego banku nie rozumieją? Pomimo blokady rachunku istnieje kwota wolna od potrąceń a oni po całości i pełna blokada. Na zadane pytanie dlaczego? Odpowiedz że taka jest polityka banku. Wiem że w konkurencyjnych bankach można dokonywać transakcji internetowych itd. Muszę zamknąć konto i otworzyć u konkurencji bo tam karta "chodzi" pomimo zajęcia konta. Nie polecam, wręcz odradzam.
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie możliwe
~Tomasz / 2017-02-06 09:49
Ocena: 1.00 / 5
Moja niska ocena wynika z faktu że na stronach internetowych błędnie podane są godz. otwarcia placówki w Warszawie na ul. Żwirki i Wigóry 31.
~Tomasz / 2018-10-09 15:41
Ocena: 1.00 / 5
W dniu dzisiejszym na infolinii PKO S.A. zadałem pytanie czy na podstawie numeru referencyjnego banku na potwierdzeniu przelewu jakie otrzymałem mogę sprawdzić czy potwierdzenie jest prawdziwe i czy taki przelew został rzeczywiście wykonany. ODPOWIEDŹ BRZMI: Telefonicznie nie mogę, mogę podjechać do placówki ale tam także najprawdopodobniej mi tego nie powiedzą. Czyli można wydać jeszcze pieniądze na bilety czy paliwo i stracić czas. W takim razie potwierdzenia przelewu z tego banku są BEZUŻYTECZNE w prowadzeniu działalności. Jeśli nie można sprawdzić czy potwierdzenie jest prawdziwe ktoś mógłby nas takim potwierdzeniem OSZUKAĆ.
Pytanie numer dwa, jak długo w tym banku "idzie" przelew międzybankowy:
Odpowiedź "jak w każdym banku w Polsce od jednego do trzech dni roboczych".
Czy to jakaś kpina? Czy pieniądze są wożone gotówką na rowerach i wpłacane na konto? Praktycznie wysyłając zwykły przelew międzybankowy z innych banków pieniądze pojawiają mi się najpóźniej po trzech księgowaniach. Jeśli 3 dni robocze to NORMA i obowiązuje według PKO S.A we "wszystkich" polskich bankach, to ludzie chyba zaczną przelewy Pocztą Polską wysyłać, bo takie zamrażanie cudzych pieniędzy na TRZY DNI jest SKANDALICZNE. Czytając opinię w internecie okazuje się, że to nie jest odosobniony przypadek tylko działanie częste banku. ODRADZAM TEN BANK, sam zamknąłem konto firmowe bo tak nie da się prowadzić działalności.
ZaletyBrak
WadyNajwolniejsze przelewy w stosunku do wszystkich banków w jakich miałem lub mam obecnie konto. Infolinia rozłączyła się, gdy nie znała odpowiedzi na pytania. Odpowiedzi typu: może Pan podjechać do placówki ale tam też raczej nie odpowiedzą - czyli wydaj Pan sobie np. 50 zł na paliwo i strać czas bez sensu. Brawo za podejście i fachowość. Koszty prowadzenia rachunku firmowego itd. itd. itd. Przelewy wg. nagranej informacji z infolinii idą od 1-3 dni roboczych.( chyba na nogach idą)
~Tomasz / 2019-08-30 17:35
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem tego banku od przeszło 12 lat. To co się dzieje w ostatnim czasie to jest jakaś tragedia odkąd bank został „zrepolonizowany” a prezesem jest Pan Krupiński to bank schodzi na psy. Szczególności przelew wiecznie bank przetrzymuje i trafiają z opóźnieniem na konto. Innym dużym problemem są wieczne awarie albo coś nie działa.
ZaletyBrak
WadyCały bank
~tomasz / 2019-10-08 11:10
Ocena: 1.00 / 5
Niekompetentni, leniwi? -z uwagi na kredyt przeniosłem się do PKO BP stąd zdecydowałem się zamknąć konto osobiste w PEKAO SA -i jak to wyszło? no tak ze po 4 miesiącach wciąż nie zamkneli tego konta -mało tego wciąż naliczają opłaty. osobiście byłem w placówce dostałem potiwerdzenie ze w ciągu 30 dni się zamknie. od tamtego czasu co miesiąc naliczają mi opłaty -kiedy poprosiłem w związku z tym o kontakt -ktoś zadzownil i po wyjaśnieniach powiedział ze się tym zajmie, anuluje niesłusznie nabite opłaty i oddzwoni w ciągu kilku dni -nic.. -mało tego po 4 tyg anulowali opłaty a następnie zaczeli naliczać nowe i wciąż nie zamknęli konta -widać za trudne to ogarniecia stad moja opinia o tym banku i ocena to absolutne 0 -przynajmniej 2-3 osoby się tym zajmowaly i okazuje się to za trudne -ciesze się ze nie korzystam z konta w tym banku totalne dno
Wadyniekompetencja
~Tomasz / 2021-09-15 12:16
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jeden wielki dramat i pomyłka. Najpierw organizacja pracy w placówce żałosna. Potem placówka zlikwidowana. Jak była to chociaż było dziadostwo ale było teraz już nie ma.
Bankomaty co chwilę nie działają.
Obsługa dramatyczna.
Dramat i dziadostwo
ZaletyZalety? Ładny szyld
WadyCały ten pseudo bank to wady i pomylka
~Tomasz / 2021-10-08 16:40
Ocena: 1.00 / 5
Nic tam nie działa jak trzeba. U nich panuje zasada: od klienta wszystko na czas i to klient jest dla banku. Ciągłe ganianie od okienka do okienka. Panie w obsłudze bezpośredniej są ok ale i przełożeni to porażka. Niekompetentni, niesłowni, aroganccy.
ZaletyBrak
WadyCały ten bank to jedna wielka korporacyjna WADA.