Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1543 opinii

1.82 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KRYSTIAN / 2018-12-05 22:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry nie zdaża mi się pisać tego typu komentarzy lecz w tym przypadku postanowiłem podzielić się. W dniu dzisiejszym dzwoniłem na państwa infolinię w celu potwierdzenia prawidłowości mojego nr. Konta tak aby został zrobiony przelew na moje konto. Dzwoniłem trzy krotnie i za każdym razem z innym rozmawiałem z innym konsultantem zostałem połączony niestety pracownicy zachowywalisię tak aby jak najszybciej skrucić rozmowę tłumacząc że nie mogą pomuc i odsyłając Mie do placówki stacjonarnej w celu uzyskania informacji. Placówka otwarta jest następnego dnia od 9 a sprawa moja była pilna i niby błacha sprawa okazała przerastać Panie. Szczególnie Pani jak się przedstawiła jako Joanna Widmozer robiła mega problem zastawoajac się bezpieczeństwem. Nieusilnie podawałem pesel/nr karty płatniczej ostatnie 4 nr konta nie mogła zweryfikowość mojego nr. Rachunku dodam że podczas rozmowy był kierownik. ŻENADA I ZDENERWOWANIE postanowiłem zadzwonić ostatni raz w. Celu uzyskania informacji i na szczęście trafiłem na Panią Gołembiewska Anna która w parę minut po weryfikacji wszystkich danych *pesel nazwisko rodowe i tak dalej (szacunek za bezpieczeństwo) porostu potwierdziła zgodność więc poczułem się zaopiekoowany. I to że osoba z kturą rozmawiam wie co robi. Tak więc na Państwa ręce składam podziękowania dla Pani Anny Gołembieeskiej za profesjonalizm żetelność i dbałość o klienta. Oby państwa usługi były za każdym razem jakim wykazała się Pani Anna pogratulować takiego pracownika
    Z poważaniem
    Krystian Kadłubowska wieloletni klient
    Dnia 05.12.18
    Rozmowa odbyła się ok. Godz. 20








    ZaletyZielonka
    WadyNiemiła obsługa brak chęci pomocy
  • ~Zlyklijent / 2018-12-04 03:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakiś relikt z innej epoki, przelewy idą kilka dni, godziny sesji wychodzących i przychodzących są chyba wyssane z palca nic się nie zgadza. Wypłatę dostaje najpóźniej w całym zakładzie bo na drugi dzień a jeśli pracodawca robi przelewy w piątek to pieniądze mam najwcześniej poniedziałek po południu lub nawet we wtorek dopiero, nie polecam i jak tylko skończy mi się kredyt hipoteczny z którym też były cyrki Znikam stąd i nigdy więcej,Zły Bank, zła nieprofesjonalna obsługa, opłaty nie wiadomo za co, wieczne kolejki,Bank z koszmaru
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCały ten bank to jedna wielka wada
  • ~Artur / 2018-11-28 18:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta w telepeakao24 tragedia. Po odebraniu telefonu Pan konsultant rozłącza się. Dopiero po ponownym połączeniu i spisaniu danych osobowych konsultanta otrzymałem informacje, że muszę się połączyć z centrum informacyjnym dotyczącym kart.
    ZaletyKredyty, karty kredytowe.
    WadyMało oprocentowane lokaty, fundusze inwestycyjne, drogie opłaty za konto ROR.
  • ~Ja / 2018-11-25 10:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Gdy potrzebowałam gotówki w czerwcu to jej nie dostałam, bo moje pieniądze wpływające co miesiąc na konto (walutowe) były jakieś nie takie. Kredyt wzięłam w innym banku. Teraz dwa razy w miesiącu dostaję esmesy, że mają przygotowane dla mnie super okazjonalne pożyczki. Tylko, że teraz nie potrzebuje pieniędzy. Zastanawiam się czy to bank jest dla ludzi, czy ludzie dla banku. No i ciągle zwiększający się koszt utrzymania konta. Chyba pora zmienić bank
    ZaletyNie widzę
    WadyNapisałam wyżej co mi się nie pidoba
  • ~Paaaaat / 2018-11-19 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra ???????????????????? kiedy człowiek nie pojedzie do tego banku wiecznie kolejka która by to godzina nie była to kolejka jak stąd do Warszawy.. Siedzą trzy panny a obsługuje jedna!!! To jak ma nie być kolejki? .. Wiedza ze dużo ludzi przychodzi to powinni więcej ludzi zatrudnic... Masakra ???? ????
    ZaletyBrak
  • ~ozy / 2018-11-16 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Rano zostały wysłane na moje konto pieniądze i jest godzina 15.40 a ich dalej nie ma i czy ten bank obraca moimi pieniędzmi?? Nie polecam nikomu tego dziadostwa!!!
  • ~kubos / 2018-11-15 14:08
    Ocena: 1.00 / 5

    Nie polecam nikomu !!!! Tragedia !!! Od 2 dni próbuję dodzwonić się do oddziału w Olsztynie ul.1 Maja 10 i nic,nikt nie odbiera. Masakra !!!!
  • ~Lola / 2018-10-29 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! Odradzam ten bank:historia prosta jak trzeba było podpisać umowę kredytu to Doradca dzwonił 3 razy dziennie i informował co się dzieje, po podpisaniu umowy brak kontaktu z Dordczynią, nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile mam wrażenie że nie umie korzystać z komórki. Oddział Lublin ul. Królewska ODRADZAM!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Przemyslaw / 2018-10-29 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelewy idą mega mega długo, zaczynam się zastanawiać czy pieniądze w ogóle zostały wysłane gdzie w innym banku pieniążki są czasem tego samego dnia przy zwykłym przelewie BARDZO MOCNO NIE POLECAM!!!!!!! Zmieniałam dane personalne 3 razy bo Pani przy okienku się pomyliła, opieszała obsługa, nikomu się nie śpieszy, kolejki po drzwi, klient jest wprowadzany w błąd!
    Zaletybrak
    Wadydługi okres oczekiwania na przelew,
  • ~wiesław / 2018-10-21 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dnia 19 10 2018 na 20 10 2018 zniknęło mi z konta ponad 5000 zł konsultant banku nie potrafił mi tego wyjaśnić bo z wykazu rozchodów nie ma takiej kwoty. Doradził mi udanie się do mojego oddziału banku ( tylko że 20 i 21 10 2018- sobota i niedziela oddział jest zamknięty) albo złożenie reklamacji na rozpatrzenie której bank ma 30 dni. 5000 zł jest kwotą znaczącą i jej ubytek jest widoczny przy monitorowaniu konta ale kto mi teraz da gwarancję że wcześniej nie ginęły mi drobniejsze kwoty ,czego mogłem nie zauważyć. BANK DNO (zastanawiam się czy nie zgłosić na policję przestępstwa kradzieży)
    Wadyjak w opisie
  • ~Bodzio / 2018-10-19 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    pojedynczy członek wspólnoty mieszkaniowej - podający się jako zarząd -(pracownik uwierzył na słowo), mającej konto w waszym banku, skutecznie zablokował konto całej wspólnocie? - co stanowi wg prawa - naruszenie dóbr osobistych całej wspólnoty(taką praktykę zastosował szeregowy pracownik -"okienkowy" Waszego banku w stosunku do wspólnoty mieszkaniowej w Warszawie)
    Wady"krzykiem" można zablokować konto wspólnocie mieszkaniowej
  • ~Apoonia / 2018-10-16 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Do czasu, kiedy nic nie potrzebowałam z owego banku, a kredyt spłacał się co miesiąc nie miałam zastrzeżeń.
    W momencie, kiedy zaczęłam likwidować kredyt, potrzebne były zaświadczenia i pomoc Pań tam pracujących zaczął się koszmar.
    Pracownicy wprowadzają bardzo często w błąd, udzielając mylących i nierzetelnych informacji. NIKT nie odbiera telefonu. Pomimo obietnic NIKT też nie oddzwania w istotnych i pilnych sprawach. Ponadto Pani zajmująca się kredytem nie ma wiedzy oraz chęci do pracy.
    Na wszystko DŁUGO SIĘ CZEKA.
    ZaletyBRAAAAK!!!!!
    WadyObsługa
    terminowość
    szybkość wykonywania usług - jej BRAK
    nierzetelność informacji
    wprowadzanie klientów w błąd
    brak mobilności - z każdą sprawą trzeba osobiście pojawić się w banku...swoje odstać, a często i tak nic się nie załatwi
  • ~Nick / 2018-10-15 13:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Czekanie w kolejce, kiedykolwiek się nie przyjdzie!!!! Czy takiego dużego banku nie stać na zatrudnienie większej liczby pracowników.?
  • ~Tomasz / 2018-10-09 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym na infolinii PKO S.A. zadałem pytanie czy na podstawie numeru referencyjnego banku na potwierdzeniu przelewu jakie otrzymałem mogę sprawdzić czy potwierdzenie jest prawdziwe i czy taki przelew został rzeczywiście wykonany. ODPOWIEDŹ BRZMI: Telefonicznie nie mogę, mogę podjechać do placówki ale tam także najprawdopodobniej mi tego nie powiedzą. Czyli można wydać jeszcze pieniądze na bilety czy paliwo i stracić czas. W takim razie potwierdzenia przelewu z tego banku są BEZUŻYTECZNE w prowadzeniu działalności. Jeśli nie można sprawdzić czy potwierdzenie jest prawdziwe ktoś mógłby nas takim potwierdzeniem OSZUKAĆ.
    Pytanie numer dwa, jak długo w tym banku "idzie" przelew międzybankowy:
    Odpowiedź "jak w każdym banku w Polsce od jednego do trzech dni roboczych".
    Czy to jakaś kpina? Czy pieniądze są wożone gotówką na rowerach i wpłacane na konto? Praktycznie wysyłając zwykły przelew międzybankowy z innych banków pieniądze pojawiają mi się najpóźniej po trzech księgowaniach. Jeśli 3 dni robocze to NORMA i obowiązuje według PKO S.A we "wszystkich" polskich bankach, to ludzie chyba zaczną przelewy Pocztą Polską wysyłać, bo takie zamrażanie cudzych pieniędzy na TRZY DNI jest SKANDALICZNE. Czytając opinię w internecie okazuje się, że to nie jest odosobniony przypadek tylko działanie częste banku. ODRADZAM TEN BANK, sam zamknąłem konto firmowe bo tak nie da się prowadzić działalności.
    ZaletyBrak
    WadyNajwolniejsze przelewy w stosunku do wszystkich banków w jakich miałem lub mam obecnie konto. Infolinia rozłączyła się, gdy nie znała odpowiedzi na pytania. Odpowiedzi typu: może Pan podjechać do placówki ale tam też raczej nie odpowiedzą - czyli wydaj Pan sobie np. 50 zł na paliwo i strać czas bez sensu. Brawo za podejście i fachowość. Koszty prowadzenia rachunku firmowego itd. itd. itd. Przelewy wg. nagranej informacji z infolinii idą od 1-3 dni roboczych.( chyba na nogach idą)
  • ~Paweł / 2018-10-04 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, fatalna obsługa oraz duże prowizje, nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyobsługa
  • ~G. / 2018-09-21 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa 4 miesiące czekania na odpowiedź dodatkowo negatywne odpowiedzi pomimo iż to bank wyszedł z propozycją. Wiele wiele innych obstrukcyjnych zachowań tragedia
    ZaletyBrak
    WadyCałe Pekao to jest wada
  • ~klientka od 20 lat / 2018-09-18 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku . Za wypłatę własnych pieniędzy z innego bankomatu niz ich pobrali straszną prowizję .Wypłaciłam 6 tyś złotych a prowizję pobrali w kwocie 283,50 zł. Bardzo proszę się zastanowić , czy warto ?
    Zaletybrak
    Wadyjak sie dobrze przyjrzymy , to ten bank to same wady
  • ~Bettii / 2018-09-16 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddział w Chełmnie przy ul.Kopernika najgorsza obsługa kasowa pomimo iz jest informacja ze podmioty gospodarcze sa obsługiwane poza kolejnością jeszcze nigdy żaden kasjer tego nie zastosował A wręcz ma się wrażenie ze kasjerzy boją się nas obsługiwać udając ze nas nie widzą.Bardzo miła i szybka obsługa na oddziale przy ul.I Armii WP w Chełmnie A szczególnie Pani Ewa.
  • ~Mateusz / 2018-09-14 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie. Ciągłe prace techniczne powodujące przerwy w działaniu aplikacji / strony. Karta wielowalutowa nadaje się tylko i wyłącznie do wyrzucenia do smieci ;) Byliśmy na wakacjach i oczywiście nasza cudowna karta nigdzie nie działała - ludzie traktowali nas tak jakbyśmy chcieli coś ukraść lub używali cudzej karty. Infolinia nie nadaje się do niczego - podaj pin, podaj to ,podaj tamto - będąc za granicą koszta połączenia rosną do ogromnych kwot. Z całego serca odradzam wszystkim ten bank. Właśnie stoję w kolejce aby usunąć konto - jest to moja pierwsza rzecz , którà zrobiłem po powrocie do domu.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Jolanta / 2018-09-04 19:49
    Ocena: 2.33 / 5
    bardzo drogi bank, a prawie same wady, głęboki socjalizm
    Zalety strona internetowa i na tym koniec
    Wadyfochy, język czasem jak z bazaru, brak form grzecznościowych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2025
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1543
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 980
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 937
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 906
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4678
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4495
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023