Chciałbym, żeby ten jeden żubr zdechł. Infolinia zajęta na potęgę. Mało tego głos automatu piedroli przez 5 minut o oszczanych majtach Maryny. Ten debil, który programował ten wstęp powinien to słuchać cały miesiąc, aż by skończył w psychiatryku.
ZaletyBrak
WadyWszystko, co możliwe
~Szutam1 / 2022-07-15 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga uwaga moja żona zamknęła konto w banku PKO SA l5.12.2021 roku pani która zamykała konto stwierdziła że wszystkie opłaty zostały uregulowane resztę pozostałych pieniędzy proszę wypłacić i sprawa zostanie załatwiona po pół roku przypadkiem dzięki informacji z urzędu skarbowego że pieniądze zostały przesłane już 25.05.2022 na konto które prawdopodobnie nie miało być zamknięte przejechaliśmy się do oddziału PKO SA by wyjaśnić sytuację i dobrze że to zrobiliśmy bo okazało się mało to że konto nie zostało zamkniete to na koncie widniał stan konta na minusie
Przestrzegam wszystkich którzy zamykają konto w PKO SA ZEBY DOPILNOWAC OSOBISCIE I NA PISMIE ZE KONTO ZOSTALO ZAMKNIETE I NIE MA ZADNYCH ZOBOWIAZAN WOBEC ZKNIETEHO KONTA
ZaletyNIE MA ZADNYCH ZALET
WadyUwaga uwaga pracownicy banków PKO SA wprowadzają w błąd klientów
~Szymon / 2019-12-02 11:30
Ocena: 1.00 / 5
Jeden wielki kloc z tego banku, żenada nic się nie da załatwić na infolini, ze wszystkim trzeba latać do oddziału. Kupa i gówno.
ZaletyŻadne
WadyDzbany
~Szymon / 2024-05-14 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zakładać konta w banku i wypłacać pieniądzy ponieważ cały czas bank ma jakąś awarie w banku z wypłatami . Mają dziś awarie od 9 rano i nie potrafią cały czas jej naprawić. Są bardzo nie poważni . Idioci.
WadyWszystko jest źle
~Śmietanka / 2022-05-11 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Byłam w ich oddziale złożyć podpis i skan dowodu. Próbują mi wmówić , że tego nie zrobiłam, żeby nie wypłacić mi nagrody za wzięcie udziału w promocji. Nie ufam instytucjom, które lecą z klientami w kulki. Odradzam wszystkim korzystanie z usług tego banku.
ZaletyBRAK
WadyOszustwo, obłuda, tanie chwyty marketingowe
~Tatromaniak / 2022-03-31 12:35
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna bankowość po ostatniej zmianie. Częste awarie wpłatomatów w Krakowie. Oprocentowanie lokat O,01%. Wciskają wszędzie aplikację Peopay poprzez wysokie opłaty w pekao24. Jak niżej napisane - 7 zł za przelew z rachunku Dobry Zysk. Nazwa tego rachunku też jest kpiną, bo oprocentowanie jest bliskie zera.
ZaletyZero
WadyNaciąganie klientów
~Tatsiana / 2024-02-05 11:22
Ocena: 1.00 / 5
Do niczego serwis online!!!
W ciągu kilku tygodni nie udalo sie z ich "pomoca" miec dostęp do konta internetowego, żadne ich piny nie dzialaly, olali problem po prostu i tak zostalam. Musialam otworzyc konto w innym banku, by mieć do niego dostep.Teraz jeszcze musialam zaplacic "za karte" , ktorej nie uzywalam przez niewydolnosc banku prawie 30 zl. NIE POLECAM! ZADAM ZWROT KOSZTOW!
Dzis przyszlam zamknac konto ...iiii? Serwisy znów nie dzialaja! Porażka!!!
Zalety+ dla Pani stacjonarne sa mile, niech ida pracowac i nne miejsce, bo zle sie kojarza.
WadySame minusy
~Tcond / 2025-04-13 15:39
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj 13.04.2025 próbowałem wpłacić pieniądze w 4 bankomatach. Żaden nieczynny. Syf nie bank...
~Teresa / 2022-01-26 15:46
Ocena: 1.00 / 5
Otrzymałam list za nie zapłaconą prowizje nigdy nie byłam klientem tego banku.Prawdopodobnie przenieśli z banku IDEA BANK z którego tez nie korzystałam. Bez mojej zgody bank PEKAO nie powinien zakładać konta .
Żadnych powiadomień nie otrzymałam mam do zapłacenia prowizje 179 zł. Minęło 10 lat gdy byłam klientem banku IDEA z którego tez nie korzystałam, tym bardziej, ż dane moje są nie aktualne. Czyżby bank naciągał w ten sposób starych emerytów. Nie polecam tego banku za nieuczciwość i nierzetelność.
~Teresa / 2022-03-10 12:23
Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo co się dzieje z Państwa "BANKOMATAMI"
Prawie wszystkie zostały zlikwidowane !!!! Żeby wypłacić pieniądze to muszę jechać z Gocławia na inną dzielnicę.
Tak nie może być i nie powinno !!!
~Teresa / 2022-07-26 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Brak komunikacji. Brak szacunku i dbałości o klienta
~Terri / 2024-01-23 10:16
Ocena: 1.00 / 5
Po 16 latach postanowiłam zamknąć konto w tym banku.Pani przy okienku bezczelnie zapytała -cytuje-,,A co się pani w naszym banku nie podoba?,,Co mi się nie podoba?? Prowadzenie konta-12 zł,non stop z konta potrącają za karty bankomatowe.a to 4 zł,a to 6 zł,a to za kody autoryzujące i po parę złotych jeszcze nie wiadomo za co?!Chcesz wypłacić gotówkę z bankomatu? Musi być tylko ich bankomat,bo inaczej prowizja.Bankomaty albo puste,uszkodzone,albo na drugim końcu miasta.Konto walutowe bezpłatne!Po czym ściągają Ci 2 Euro za transakcje której nie było!-Wyplata gotówki w walucie!żadnej waluty nie wypłacałam.Po zamknięciu konta pani oświadczyła że już żadnych opłat co do tego konta nie będzie -po czym 1 zł na drugi dzień skasowano!! Wiem że 1 zł to nie wiele ale ilu mają takich naiwniaków jak ja? Tysiące.Nie polecam tego banku.
ZaletyZadnych
WadyDużo
~Tigo / 2021-08-03 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Starałem się o kredyt w banku ale opieszałość załatwiania spraw doprowadziła mnie do nerwicy i wycofania wniosku
Zaletynie zauważyłem
~Tim / 2023-03-07 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry,
Przestrzegam przed bankiem Pekao S.A.
Podczas rozmowy telefoncznej wprowadzają w błąd na temat opłaty za wcześniejszą spłatę kredytu hipotecznego.
Mnie poinformowano że opłaty nie będzei tylko nie dodano że powinnienm założyc kartę kredytową.
Dyspozycja spłaty całkowitej nie powiodła się. Konsultant wyjasnił że to taki błąd systemu i trzeba spłacić wraz z 2% prowizją o potem złożyć reklamację i prowizję bank zwraca.
Kiedy zwróciłem się o zwrot po spłacie wtedy dowiedziałem się że warunkiem spłaty było założenie karty.
Pomimo spełnienia tego warunku reklamacja została rozpatrzona negatywnie po 2 miesiacach gdzie konsultant nawet specjalnie nie czytał zapisów z mojej umowy.
Nie spodziewałem sie że instytucja zaufania publicznego jaką jest bank może w ten sposób wprowadzać w błąd i wyłudzać prowizję która zgodnie z umową się nie należała.
Szczrze odradzam, je rezygnuje z usług tego banku.
Z poważaniem
ZaletyBrak
WadyBałagan, brak wiedzy i parcie na szybki zysk bez liczenia się z kliente,
~Tim / 2023-03-21 15:31
Ocena: 1.00 / 5
Historia współpracy z Bankiem Pekao S.A.: 1. Na Infolinii dowiedziałem się że zgodnie z zapisami mojej umowy kredytowej prowizja nie zostanie pobrana. 2 Bank pobiera prowizję. 3. Składam reklamację. 4. Bank przyznaje że wprowadził mnie w błąd bo warunkiem braku prowizji było posidania karty kredytowej. 5. Wnioskuje o kartę którą do tej pory aktywnie używam. 6. Składam reklamację o zwrot prowizji. 7. Bank odrzuca. 8. Składam odwołanie. 9. Bank odrzuca informując, że mogę swoich praw dochodzic u RF. Gdybym od razu został poinformowany o konieczności zawnioskowania o kartę to bym to zrobił. Myślę, że nadszarpnięty wizerunek Banku jest dużo więcej wart niż ta niesłusznie zainkasowana prowizja
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo
~Tinem / 2021-11-25 00:14
Ocena: 1.00 / 5
Po migracji firma zablokowana kpiny sobie robia infolinia nie odpowiada
~To Go / 2023-08-24 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Macie wiecznie problem z systemem kiedy trzeba składać wnioski z polisa o zabezpieczenie kredytu.
Ciągle człowiek traci czas na wasze "awarie". Za co kuźwa pobieracie opłaty????
Do chrzanu z waszym systemem.
~To_ Masz / 2019-04-15 10:02
Ocena: 1.00 / 5
Opinia dotyczy oddziału banku PeKaO sa w Warszawie oddzial na ul. Dereniowej 9
Uwaga! Nagminnie kasują niewygodne dla siebie komentarze! Ciekawe, komu tak przeszkadza prawdziwa, zaznaczam PRAWDZIWA opinia klienta, który to, co widział, to opisał. Może zamiast usuwać komentarze, zająć się pracą, jak należy w stroju, który odpowiada miejscu, w którym się jest wizytówką instytucji. Swoją opinię podtrzymuje!!!!!!!!
Koszmar i cyrk nie oddział! Parada próżności, mocnego makijażu i duszących perfum. krótka kiecka ma zastąpić profesjonalne podejście. Oprócz nudnosci i bólu glowy nic nie załatwiłem
Przerost formy nad treścią
WadyBrak kompetencji-wszelkich
~Tobias / 2023-07-06 08:28
Ocena: 1.00 / 5
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
napisałem wiadomość do Banku tydzień temu odnośnie przeniesienia do nich karty kredytowej z innego banku do dziś żadnej odpowiedzi pomimo że deklarują maksymalnie 3 dni na udzielenie odpowiedzi. Dobrze że już na początku wiadomo żeby sobie nimi głowy nie zawracać.
ZaletyBrak
WadyJW
~Tom / 2022-09-17 12:30
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Po rozmowach, konsultacjach z tzw.centralą banku Pekao SA stwierdzam że nic nie można załatwić. Nie wiem czego władze tego banku nie rozumieją? Pomimo blokady rachunku istnieje kwota wolna od potrąceń a oni po całości i pełna blokada. Na zadane pytanie dlaczego? Odpowiedz że taka jest polityka banku. Wiem że w konkurencyjnych bankach można dokonywać transakcji internetowych itd. Muszę zamknąć konto i otworzyć u konkurencji bo tam karta "chodzi" pomimo zajęcia konta. Nie polecam, wręcz odradzam.