Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1560 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sabina / 2018-12-07 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam!bardzo zawiodła się na pekao,nie wiem jak można tak traktować swoich wieloletnich klientów...zacznę od początku 13liatopada wplciclam w waszym wplatomacie pieniądze na moje konto wpłatomat wydrukował potwierdzenie po czym w domu okazało się że pieniędzy na koncie w domu nie ma oczywiście odrazy to zgłosiłam wasz pracownik n infolinia zgłosił reklamacje i zaznaczył żeby sprawa była rozpatrzona bo to moje pieniądze na życie które w waszym wplatomacie zniknęły!na rozpatrzenie sprawy 30 dni ale że sprawa pryjorytetowa mialabyc potraktowana zostałam poinformowana że przepuszczalnie pewnie będzie koło 10 dni...byłam później osobiście w waszej siedzibie też zostałam poinformowana że do 10 pewnie sprawa będzie rozwiązana i pieniądze będą na koncie.10 dni minęło dawno temu od tej pory dzwoniłam na infolinię żeby zapytać co dzieje się z moimi pieniędzmi pani powiedziała że tak jest zaznaczone żeby sprawa była szybko roWizana ale ona żadnej odpowiedzi nie może mi udzielić bo reklamacja nie jest jeszcze rozpatrzona.jest 7 grudnia pieniędzy nie ma od banku także żadnej informacji to jest według was rozpatrzenie sprawy pryjorytetowo??w waszym wplatomacie zginęły moje pieniądze nie usłyszałam nawet przepraszam,ciekawe czy bank w takich sytuacjach przewiduje jaka rekompensate bo jest ktoś wam jest dłużny pieniądze naliczanie odsetki a jak wy jesteście dłużni to co wtedy??
  • ~Sen / 2019-03-21 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Hamstwo i arogancja, brak rozwiązania problemu osoby niepełnosprawnej. Nie można zgłosić skargi gdyż (na szczęście) nie jestem klientem banku. Nie jestem bo źle zostałem obsłużony.
    ZaletyBliskość
    WadyObsługa klienta
  • ~Sentorek / 2023-07-17 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak empatii, kreatywności, zachowanie jak sztuczna inteligencja. Dać wieśniakom odrobinę władzy i zachowują się jak lordowie. Żenada. Moja Mama ma prawie 70 lat, a potraktowano Nas (prowadziłem rozmowę razem z Nią) jak byśmy byli najeźdźcami, a nie klientami. W tej chwili rezygnujemy z waszych usług i będziemy polecać wszystkim Naszym znajmom trzymać się od Was zdala.
  • ~Seri / 2022-12-01 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałuję, ze nie przeczytałam wcześniej opinii. Na kartę firmową czekam ponad miesiąc. Numer klienta przeinaczony w aplikacji, opiekun wprowadzil mój adres podając ulicę bez numeru mieszkania i domu. Po interwencji zmienił tylko adres zamieszkania, korespondencyjny pozostawil bez zmian. Piszę na czacie - co chwilę mnie wyrzuca. Dzwonie na infolinie - jak juz mi sie uda do doradcy, przelacza do innego. Czekam 20 minut. Wchodze na czat, "prosze sie kontaktowac z opiekunem". Rezygnuje. Zamykam konto. Szkoda nerwow.
    ZaletyHa ha
    Wadywszystko
  • ~sg - spółka / 2022-01-11 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z poniższym, czujemy się okradzeni. Pekao zachowało się w sposób ch...ki i przebiegły by wyłudzić od byłych Klientów IdeaBank jak najwięcej. Ci Złodz... bo inaczej ich nie można nazwać w ciągu miesiąca pobrali już 250 zł w kilku automatycznych pobraniach z konta spółki. Uważajcie na bank PEAKAO! Mam konta w innych 3 bankach i też nie są to ideały ale żaden tak perfidnie i bezczelnie z uśmiechem na twarzy nie "robi w konia" swoich Klientów narażając ich na ogromne koszty. W ideaBanku nie płaciliśmy nawet 20 zł miesięcznie a teraz 250!!! Wypowiadamy umowę natychmiastowo i będziemy tą historię opowiadać wszystkim tak by Pekao straciło wielu wielu potencjalnych Klientów. Polecam każdej w ten sposób oszukanej osobie opowiadać o tym na każdym kroku. W opinie tego typu rzadko kto wchodzi, może dopiero wtedy kiedy sam da się nabrać.Najskuteczniejsza jest poczta pantoflowa. Pozdrawiam serdecznie i na ten nowy 2022 rok życzę Pekao upadłości :) aby bank Pekao przejęła inna rzetelniejsza instytucja.
  • ~SILVER / 2020-05-07 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłam konto przez internet we wrześniu 2019 r. i otrzymałam kod polecający dla innej osoby. Przekazałam go znajomemu i z tego tytułu miałam otrzymać w ciągu 45 dni bonus. Pomimo spełnienia wszystkich warunków przeze mnie i mego znajomego do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy (pół roku). Jednym słowem OSZUSTWO. Na każdą reklamację złożoną w tym banku czekałam nie 30 ustawowych dni tylko 60. Teraz nie mogę zamknąć konta przez internet tylko każą mi przyjść do placówki i czekać wśród ludzi kilka godzin w czasie pandemii. To jest po prostu chore.
    Nie korzystajcie z tego przybytku bo są prawdziwe banki nie takie jak To. Nikomu go nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybrak możliwości zmiany limitu przez internet, brak możliwości zamknięcia konta przez internet, długi czas oczekiwania na reklamacje (60 dni), oszukiwanie ludzi.
  • ~Sjisns / 2018-07-31 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka tragedia i zlodziejstwo! Wyplacalem 200 zl z bankomatu w ich placowce (mam konto w pekao) bankomat nie wydal pieniedzy. Po zlozeniu reklamacji i oczekiwaniu miesiaca dowiedzialem sie, ze reklamacje odrzucono. No ale jak? Mysle. Zdenerwowany zlozylem 2 odwolania, musialem umawiac sie z pania prezes banku i to dopiero pomoglo. A gdzie pieniadze za moj zmarnowany czas? Nerwy? Pieniadze zostaly mi oddane po 2 miesiacach! Gdybym sie nie odwolal pieniedzy bym nie zobaczyl nigdy. Pewnie część klientów udaje im ske oszukać , odradzam kazdemu ten 'bank'.
    ZaletyBrak
    WadyTen bank to jest jedna wielka wada
  • ~Slawek / 2024-05-09 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    PKO S.A Radom ul. Kościuszki. Totalny dramat i jakiś problem z założeniem konta firmowego.
    Po 15 minut ustaleń kto może tego dokonać zostałem zaproszony na pierto gdzie w pokoju miała zająć się tym kobietą. Po eejsciu pierwsza spychoterapia, owa kobietabodsyla mnie do kolego z sąsiedniego Biurka a kolega ma wywalone na wszystko Aby zbyć klienta oświadcza ze prześlę niezwłocznie oferte na maila, minęły dni i nadal cisza.
    Sposób podejścia do klienta i olewczosc odepchnęła mnie od tego banku.
    Konto założyłem w PKO BP, gdzie przyjęto mnie z należytym szacunkiem i sprawnie i miło obsłużono.
    Nie polecam PKO S.A !!! Dramat !
    ZaletyBrak
    WadyOlewczość
  • ~Slawomir / 2023-10-11 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tych złodziei. Pobrali mi z konta około 7 tysięcy, tak sami z siebie. Na infolinia stwierdzili ze to błąd systemu i ze pieniądze powinny wrócić na moje konto ale gwarancji nie dał. Zgłoszenie reklamacji, czas czekania około 2 tygodni i nie obchodzi ich ze nie masz środków na życie. Do tego zablokowali mi kartę. Na infolinie zadano mi pytanie, cytuje” skoro pan nie ma środków na koncie, (bi miałem na minusie 6000, skoro mi ściągnęli 7 tysięcy), to mogę pan zaproponował pożyczkę, śmieszne???. Jeśli chcesz brać udział w tym cyrku, przejdź do tego banku, żenada.
    ZaletyBrak
    WadyLepiej nie pyta
  • ~Sławomir / 2019-10-28 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez nadrzejna obsługa w oddziale na Byslawskiej w Warszawie.
    Pani powinna być już na emeryturze.
  • ~Sławomir / 2024-05-14 07:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam. Bank nie dba o bezpieczeństwo złożonych środków. Niekompetencje pracowników działają na niekorzyść klientów. Po złożeniu reklamacji bank przyjął wniosek a następnie usunął wszelkie ślady jego istnienia. Działalność tego banku funkcjonuję na skraju zorganizowanej grupy przestępczej. Bo jak inaczej można nazwać takie działanie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji
  • ~smo / 2022-06-02 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Wolna kwota od zajęcia nie przekroczona, a na koncie widnieje "0" W bankowości internetowej. Uniemożliwia to jakie kolwiek funkcjonowanie zdała od placówki. Do tego nie wiadomo ile tak naprawdę ma się środków płatniczych. Jedyna możliwość, to wypłata w okienku? Gdzie tak jest? To jest podobno bank z Polskim kapitałem. Konto zamknięte tak szybko jak zostało otwarte.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Sparky / 2022-06-07 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    nie mogę dodać karty do google pay mimo że wszystko robię poprawnie wyskakuje błąd, nie mogę podpiąć karty do stron typu Prime Video, Netflix, Spotify
    Zaletybrak
    Wadynie można dodzwonić się do infolini, nie odpisują na wiadomości dotyczące błędów, głupia polityka firmy
  • ~Sram na PKO miękkim kałem / 2022-12-26 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejski bank omijacie to szerokim łukiem, syf z gilem miszkam w UK i jestem w szoku jak się robi z Polaków baranów
    ZaletyŻadnych
    WadyPełno, aby ukraść tylko twoje pieniądze
  • ~St / 2024-03-02 06:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest nie potrzebny bank i kropka.............................................................!
    ZaletyDużo.
    WadyNie działa tak jak należy.
  • ~Stan / 2023-06-28 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank oferuje w internecie rzekomą pracę polegającą na zakładaniu kont bakowych i polecaniu go innym. Szczególnie narażone są młode osoby, które szukają pracy po raz pierwszy i zakładają takie konta. Następnie umowy do konta nie można już rozwiązań zdalnie, tak jak została nawiązana, tylko trzeba pisać pisma i wysyłać na adres centrali banku. Proceder godny pożałowania i wymagający zgłoszenia go do odpowiednich instytucji nadzoru.
  • ~Student / 2015-02-18 23:53
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM wszystkim którzy kiedykolwiek planowali założenie konta w tym banku. Poziom tego co prezentują sobą niektórzy pracownicy jest mniejszy niż "0" . Dla nich liczy się jedynie zysk a nie zadowolenie klienta. Podczas zakładania konta wszystko wygląda w porządku, ale jeżeli chodzi o załatwienie konkretnej sprawy to pracownicy danego oddziału odsyłają do oddziału w którym się zawarło umowę, mimo iż w regulamin mówi iż wszelkie sprawy można załatwiać w każdym oddziale bank.
    Zalety1.Łatwość otwarcia konta- która powinna dać powód do pomyslenia
    Wady1. Brak odpowiednio wykwalifikowanych pracowników, którzy dbają o relacje z klientem. 2. Zbyt mała liczba oddziałów 3. Niedogodne godziny otwarcia oddziałów 4. Nieatrakcyjne opłaty za prowadzenie konta 5. Niejasnoośc niektórych zapisów w umowie
    14 miesięcy
  • ~stuzy / 2016-06-22 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ubezpieczenie kredytu wymagane, choc jest do niczego, to co tłumaczy kobieta nie do konca zgodne z tym co jest w umowie i co respektuje ubezpieczyciel.
    Mając kredyt nie mogę zamknąć konta lub zmienić na tańsze tzn Ror, choc kredyt ma swoje własne konto.A mnie zmuszają do prowadzenia rachunku bieżącego za 15 zl grrrr
    W przypadku gdy miałam chwilowa trudność w splacie oczywiście ubezpieczenie tego nie uwzglednialo musiała pójść osobiście złożyć wniosek do placówki banku, kobieta musiała wyslac do placówki w której bralam kredyt (zero centralizacji kazda placowka swoje) telefon z banku w ktorym Pani powiedziała abym jednak splacala (choc wyjaśniłam w piśmie ze pozostaje bez dochodu) bo to mi się bardziej oplaci. Twierdzila ze nie ma możliwości zawieszenia rat, gdy zaczęłam drążyć w centrali placowka w której bralam kredyt odpowiedziała ze mogą zawiesić raty ale musze zapłacić prowizje za zawieszenie i zostanie zwiekszona kwota raty, a ja przed zawieszeniem mam udowodnić że posiadam środki na spłatę po okresie zawieszenia (gdybym je w danej chwili miała nie wnioskowalabym o zawieszenie rat bo miałabym za co je spkacac). Ubezpieczyciel wypłaca dopiero po 3 miesiącach id utraty pracy. Ponadto o czym mi nie powiedziano a ja nie doczytałam w momencie podpisywania ubezpieczenie obowiązuje tylko dla UMOW O PRACE NA CZAS NUEOKRESLONY. Zmieniając prace na czas określony lub próbny traci sie możliwość skorzystania z u ezpueczenia w przypadku utraty pracy!!!
    Ogólnie bank roszczeniowy i nie prokliencki.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~stywen / 2020-01-30 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia .Próba połączenia się z konsultantem 20min Po połączeniu oczywiście odesłanie do automatycznego odblokowania kąta ..itd.AUTOMAT OCZYWIŚCIE W KOŁO BŁĘDNE DANE ITD DZIWNE FIZYCZNIE W BANKU DANE BYŁY OK.
    Wadyobsługa konsultanta olewająca klienta , brak jakiejkolwiek kompetencji.
  • ~Syl / 2022-01-04 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    NIe polecam kredytu hipotecznego. Zainteresowanie Klientem konczy sie na etapie podpisania umowy kredytowej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1228
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1022
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 990
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 930
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4806
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4578
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4021
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3108