ZaletyBrak
strona 70 z 76
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »
-
~Lola / 2018-10-29 15:36
Tragedia!!! Odradzam ten bank:historia prosta jak trzeba było podpisać umowę kredytu to Doradca dzwonił 3 razy dziennie i informował co się dzieje, po podpisaniu umowy brak kontaktu z Dordczynią, nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile mam wrażenie że nie umie korzystać z komórki. Oddział Lublin ul. Królewska ODRADZAM!!!!! -
-
~Przemyslaw / 2018-10-29 11:01
Przelewy idą mega mega długo, zaczynam się zastanawiać czy pieniądze w ogóle zostały wysłane gdzie w innym banku pieniążki są czasem tego samego dnia przy zwykłym przelewie BARDZO MOCNO NIE POLECAM!!!!!!! Zmieniałam dane personalne 3 razy bo Pani przy okienku się pomyliła, opieszała obsługa, nikomu się nie śpieszy, kolejki po drzwi, klient jest wprowadzany w błąd! ZaletybrakWadydługi okres oczekiwania na przelew, -
~wiesław / 2018-10-21 09:37
Z dnia 19 10 2018 na 20 10 2018 zniknęło mi z konta ponad 5000 zł konsultant banku nie potrafił mi tego wyjaśnić bo z wykazu rozchodów nie ma takiej kwoty. Doradził mi udanie się do mojego oddziału banku ( tylko że 20 i 21 10 2018- sobota i niedziela oddział jest zamknięty) albo złożenie reklamacji na rozpatrzenie której bank ma 30 dni. 5000 zł jest kwotą znaczącą i jej ubytek jest widoczny przy monitorowaniu konta ale kto mi teraz da gwarancję że wcześniej nie ginęły mi drobniejsze kwoty ,czego mogłem nie zauważyć. BANK DNO (zastanawiam się czy nie zgłosić na policję przestępstwa kradzieży) Wadyjak w opisie -
~Bodzio / 2018-10-19 09:29
pojedynczy członek wspólnoty mieszkaniowej - podający się jako zarząd -(pracownik uwierzył na słowo), mającej konto w waszym banku, skutecznie zablokował konto całej wspólnocie? - co stanowi wg prawa - naruszenie dóbr osobistych całej wspólnoty(taką praktykę zastosował szeregowy pracownik -"okienkowy" Waszego banku w stosunku do wspólnoty mieszkaniowej w Warszawie) Wady"krzykiem" można zablokować konto wspólnocie mieszkaniowej -
~Apoonia / 2018-10-16 17:35
Do czasu, kiedy nic nie potrzebowałam z owego banku, a kredyt spłacał się co miesiąc nie miałam zastrzeżeń.
W momencie, kiedy zaczęłam likwidować kredyt, potrzebne były zaświadczenia i pomoc Pań tam pracujących zaczął się koszmar.
Pracownicy wprowadzają bardzo często w błąd, udzielając mylących i nierzetelnych informacji. NIKT nie odbiera telefonu. Pomimo obietnic NIKT też nie oddzwania w istotnych i pilnych sprawach. Ponadto Pani zajmująca się kredytem nie ma wiedzy oraz chęci do pracy.
Na wszystko DŁUGO SIĘ CZEKA.ZaletyBRAAAAK!!!!!WadyObsługa
terminowość
szybkość wykonywania usług - jej BRAK
nierzetelność informacji
wprowadzanie klientów w błąd
brak mobilności - z każdą sprawą trzeba osobiście pojawić się w banku...swoje odstać, a często i tak nic się nie załatwi -
~Nick / 2018-10-15 13:11
Czekanie w kolejce, kiedykolwiek się nie przyjdzie!!!! Czy takiego dużego banku nie stać na zatrudnienie większej liczby pracowników.? -
~Tomasz / 2018-10-09 15:41
W dniu dzisiejszym na infolinii PKO S.A. zadałem pytanie czy na podstawie numeru referencyjnego banku na potwierdzeniu przelewu jakie otrzymałem mogę sprawdzić czy potwierdzenie jest prawdziwe i czy taki przelew został rzeczywiście wykonany. ODPOWIEDŹ BRZMI: Telefonicznie nie mogę, mogę podjechać do placówki ale tam także najprawdopodobniej mi tego nie powiedzą. Czyli można wydać jeszcze pieniądze na bilety czy paliwo i stracić czas. W takim razie potwierdzenia przelewu z tego banku są BEZUŻYTECZNE w prowadzeniu działalności. Jeśli nie można sprawdzić czy potwierdzenie jest prawdziwe ktoś mógłby nas takim potwierdzeniem OSZUKAĆ.
Pytanie numer dwa, jak długo w tym banku "idzie" przelew międzybankowy:
Odpowiedź "jak w każdym banku w Polsce od jednego do trzech dni roboczych".
Czy to jakaś kpina? Czy pieniądze są wożone gotówką na rowerach i wpłacane na konto? Praktycznie wysyłając zwykły przelew międzybankowy z innych banków pieniądze pojawiają mi się najpóźniej po trzech księgowaniach. Jeśli 3 dni robocze to NORMA i obowiązuje według PKO S.A we "wszystkich" polskich bankach, to ludzie chyba zaczną przelewy Pocztą Polską wysyłać, bo takie zamrażanie cudzych pieniędzy na TRZY DNI jest SKANDALICZNE. Czytając opinię w internecie okazuje się, że to nie jest odosobniony przypadek tylko działanie częste banku. ODRADZAM TEN BANK, sam zamknąłem konto firmowe bo tak nie da się prowadzić działalności.ZaletyBrakWadyNajwolniejsze przelewy w stosunku do wszystkich banków w jakich miałem lub mam obecnie konto. Infolinia rozłączyła się, gdy nie znała odpowiedzi na pytania. Odpowiedzi typu: może Pan podjechać do placówki ale tam też raczej nie odpowiedzą - czyli wydaj Pan sobie np. 50 zł na paliwo i strać czas bez sensu. Brawo za podejście i fachowość. Koszty prowadzenia rachunku firmowego itd. itd. itd. Przelewy wg. nagranej informacji z infolinii idą od 1-3 dni roboczych.( chyba na nogach idą) -
~Paweł / 2018-10-04 19:06
tragedia, fatalna obsługa oraz duże prowizje, nie polecam ZaletybrakWadyobsługa -
-
~G. / 2018-09-21 08:31
Beznadziejna obsługa 4 miesiące czekania na odpowiedź dodatkowo negatywne odpowiedzi pomimo iż to bank wyszedł z propozycją. Wiele wiele innych obstrukcyjnych zachowań tragedia ZaletyBrakWadyCałe Pekao to jest wada -
~klientka od 20 lat / 2018-09-18 10:37
Nie polecam nikomu tego banku . Za wypłatę własnych pieniędzy z innego bankomatu niz ich pobrali straszną prowizję .Wypłaciłam 6 tyś złotych a prowizję pobrali w kwocie 283,50 zł. Bardzo proszę się zastanowić , czy warto ? ZaletybrakWadyjak sie dobrze przyjrzymy , to ten bank to same wady -
~Bettii / 2018-09-16 19:12
Oddział w Chełmnie przy ul.Kopernika najgorsza obsługa kasowa pomimo iz jest informacja ze podmioty gospodarcze sa obsługiwane poza kolejnością jeszcze nigdy żaden kasjer tego nie zastosował A wręcz ma się wrażenie ze kasjerzy boją się nas obsługiwać udając ze nas nie widzą.Bardzo miła i szybka obsługa na oddziale przy ul.I Armii WP w Chełmnie A szczególnie Pani Ewa. -
~Mateusz / 2018-09-14 11:33
Najgorszy bank na świecie. Ciągłe prace techniczne powodujące przerwy w działaniu aplikacji / strony. Karta wielowalutowa nadaje się tylko i wyłącznie do wyrzucenia do smieci ;) Byliśmy na wakacjach i oczywiście nasza cudowna karta nigdzie nie działała - ludzie traktowali nas tak jakbyśmy chcieli coś ukraść lub używali cudzej karty. Infolinia nie nadaje się do niczego - podaj pin, podaj to ,podaj tamto - będąc za granicą koszta połączenia rosną do ogromnych kwot. Z całego serca odradzam wszystkim ten bank. Właśnie stoję w kolejce aby usunąć konto - jest to moja pierwsza rzecz , którà zrobiłem po powrocie do domu. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Jolanta / 2018-09-04 19:49
bardzo drogi bank, a prawie same wady, głęboki socjalizm Zalety strona internetowa i na tym koniecWadyfochy, język czasem jak z bazaru, brak form grzecznościowych -
~Demkrel / 2018-09-03 18:10
Bank długo ksieguje przelewy np zlecenie przelewu z innego banku w piątek na koncie pojawia się we wtorek po południu. Jakość obsługi fatalna. ZaletyBrakWadyCała masa -
~Hailoliq / 2018-09-03 15:29
Przyszłam żeby usunąć konto. Dostałam od "miłej Pani " pytanie:"Po co w ogóle było zakładać konto? Chyba to jest normalne? Mogę założyć konko w każdym banku. Nawet jeżeli bym chciała jeszcze raz założyć konto w tym banku, to że względu na okropna obsługę tego bym nie zrobiła. ZaletyŻadnychWadyObsługa klienta jest okropna. Nie miłe pracownicy. Nie uprzejme, chamskie. Traktują klienta jako worek z pieniędzmi. Brak szacunku. -
~katarzyna31 / 2018-08-22 10:27
Ja również miałam problem z płatnością - transakcja odrzucona trzy razy, z konta kwota pobrana 2...
Zachęcam do weryfikacji rachunku po takich sytuacjach. Infolinia - tragedia, nie można się dodzwonić przez prawie 3h... nawet w godzinach wieczornych?!
Plusem była obsługa Pani w banku. Bardzo miła, dokładna, szybko załatwiłyśmy sprawę. -
-
~Klienttttt / 2018-08-08 11:37
Najgorszy istniejący bank. Gdy tylko będzie taka możliwość przeniesiemy kredyt hipoteczny do innego. Na szczęście konto oszczędnościowe mamy gdzie indziej. Karty nie działają, obsługa jak z targu, infolinia nie funkcjonuje, nikt nic nie wie, dziwne prowizje, mało bankomatów itd. Oddział w Wałbrzychu dzielnica Piaskowa Góra obsługa rodem z targowiska, bezczelność np. "Chyba się dziś pani nie wyspała przez tego noworodka?" Klient od pół roku, odradzam, są inne banki. Zaletyżart?Wadydeficyt liter w alfabecie;) -
~Valdi777 / 2018-08-04 15:40
Bardzo drogi i mało mobilny bank dla kont firmowych. Opłaty za byle usługę to jawna lichwa.
Brak dostępu do zadysponowania własnymi pieniędzmi od 20:do 8:00 oraz w weekendy.
Zero dostępu do swojej kasy przez internet. Mała ilość placówek a godziny otwarcia tylko dla emerytów.
Dobrze że z końcem roku zostawię ten bank żubrom.ZaletyBrakWadyTen bank to jedna totalna wada jeżeli chodzi o konta firmowe. -
~Paweł / 2018-08-03 21:41
EWAKUACJA , TO JEDYNE wyjście żeby pozbyć się problemu jakim jest posiadanie konta w tym banku.
1. ciągła konserwacja systemu mobilnej bankowowsci internetowej, do tego stopnia, że niemal za każdym razem przy włączaniu aplikacji jest wyświetlana informacja o pracach konserwacyjnych w wyskakującym okienku? czy mam zatrudnić asystenta, żeby robił harmonogramy i obliczał czas w którym mogę normalnie korzystać z konta?
2. wypłaty z bankomatu dziennie do 2 tys zł.Na infolinii i w systemie bankowości nie można zwiększyć limitu ,jest to ograniczanie dostępu do włąsnej gotówki, gdy wybieram 5 tys zł. to koczuję przed bankomatem o 23.50, wybieram 2t,następni czekam 15 min do godz 0.05 aż ponownie bdę mógł wypłącić kolejne 2t., następnie koczuję za 24h przed tym samym bankomatem żebym mógł wybrać pozostałą kwotę. Brak możliwości wykupu pakietu bezpłątnych bankomatów
3. wypłaty z obcych bankomatów 2% wartości wypłaty , ponieważ swoich bankomató mają mało to co miesiąc płaciłem 200-300zł prowizji za wypłąty gotówki.
4. Niejasne komunikaty w mobilnej aplikacji w historii rachunku np. tytułem "prowizja automatyczna" kwoty nie wiadomo skąd i za co.
5. A teraz najlepsze, nie korzystam z konta od kilku miesięcy, nie zdążyłem zlikwidować a już a 34zł debetu za prowadzenie rachunku mam telefony z placóki - kilka w miesiącu i list za zwrotnym potwierdzeniem R , wezwanie do zapłaty. Mam konta w 5 bankach jeszcze, Paribas, WBK, ING, Inteligo, Mbank i żaden mnie tak nie potraktował, co najwyżej sms lub email otrzymałem z komunikatem ale zęby od razu wydzwaniać, nagrywać rozmowy, pisma z windykacji dostawać, a PIES WAS..Zaletybrak -
~KATASTROFA / 2018-08-03 16:58
bank, złe słowo opłaty opłaty opłaty. Podpisane umowy, tylko dla tego tam tak zwanego banu, żeby mogli pobierać prowizje, od początku roku, brak odpowiedzialności, osób do obsługi.
UWAGA, UWAGA ODRADZAM, A JESTEM W TYM .........OD 2003ZaletyOD POCZĄTKU MARCA BRAKWadyKOSZTA, KOSZTA , BRAK OBSŁUGI
strona 70 z 76
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »