Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1557 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dariusz / 2019-04-23 15:23
    Ocena: 2.00 / 5
    witam oprócz tego ze nie jestem zadowolony z obsługi w banku powodem sa duże kolejiki w oczekiwaniu do okienek wyplaty i wplaty placówki sa daleko oddalone od Ronda Wiatraczna w Warszawie brakuje bankomatow przy Rondzie WItraczna przykre ze zamknięto placowke banku rog Rondo Wiatraczna a ul Grochowska zlikwidowano bankomat jedyny który znajdowal się przy starym centrum spolem obecnie nowe wybudowane centrum wiatraczna dodam ze mamy już trzy centra handlowe dookoła ronda nie ma zadnej placówki naszego banku ani bankomatu przykre przykre przykre jesteśmy duza grupa ludzi emerytow i rencistów prosimy o podjecie dzialan i czekamy na odpowiedz co stoi na przeszkodzie ze jest tak zle w tym rejonie Warszawy
    Wadyjestem mieszkancem Ronda Wiatraczna w Warszawie dookoła trzy duże centra handlowe petla tramwajowa petla autobusowa zlikwidowano placowke banku pekao.sa prz ul.Grochowskiej tuz przy Rondzie Witraczna zlikwidowano jedyny bankomat który znajdowal się przy starym centrum supersam spolem obecnie to duże nowe wybudowane centrum wiatraczna pytanie gdzie mamy chociaż jeden bankomat naszego banku żeby spokojnie bez prowizji pobierac kilka razy w miesiącu pieniądze dlaczego tez nie ma placówki banku w tak zatłoczonym zaludnionym miejscu Warszawy pisze w imieniu swoim jak i wielu klientów tego banku tak zle nie było czy można liczyc na zainstalowanie chociaż jednego bankomatu bo o placówce już nie wspomnę
  • ~Patii / 2019-04-20 20:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Wplacilam 13.04.pieniadze do wplatomatu spora sumę bo 2600 zł i.do tej pory nie mam ich na koncie. Złożyłam reklamację i mam czekać 14 dni. Zostałam bez środków na święta. A na infolinii każą być cierpliwym...
  • ~Anna / 2019-04-20 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj płaciłam kartą za zakupy świąteczne, wcale nie mało. Trzykrotnie nastąpiła odmowa. Ostatecznie zapłaciłam gotówką. Jednak okazało się, że pieniądze potrójnie pobrano mi z konta. To chyba jakiś żart, uważam, że to kradzież. W oddziele banku złożyłam reklamację, na zwrot mam czekać 15 dni. Likwiduję konto w tym banku.
    ZaletyZero
    WadyKlient jest nikim dla tego banku.
  • ~Wiesława / 2019-04-18 07:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Od pewnego czasu bank nie liczy się z klientem.Przebywam często za granicą i już kilka razy miałam sytuację że przy kasie w sklepie nie mogę zapłacić.Z bankomatu też nie mogę wypłacić.W tym momencie zostaję bez środków,a Pani na infolinię mi mówi,że mają awarię i nie wie kiedy naprawą.Pieniadze z konta również zniknęły i w tej kwestii Pani też nie wie kiedy wrócą,bo jest awaria.Jestem zrozpaczona,nie pójdę do banku bo jestem w Austrii i chyba powinnam iść do konsulatu po pomoc.Masakra jakaś
    ZaletyW mojej fili w banku w Łodzi miła obsługa,ale niestety kolejki
    WadyChyba teraz same wady
  • ~aja / 2019-04-17 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo odradzam, na skutek jakiejś awarii systemu przy zapłacie kartą pokazała się u mnie odmowa, a kasa zniknęła z konta. Uwaga! Oddadzą do 8 dni!!! A 10 sekund zajęło im zabranie mi pieniędzy. Do tego infolinia mega niekompetentna. Poprosiłam laskę o połączenie z przełożonym, czekałam na linii ponad 40 minut, na szczęście na ich koszt.
    Zamykam konto.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~To_ Masz / 2019-04-15 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia dotyczy oddziału banku PeKaO sa w Warszawie oddzial na ul. Dereniowej 9

    Uwaga! Nagminnie kasują niewygodne dla siebie komentarze! Ciekawe, komu tak przeszkadza prawdziwa, zaznaczam PRAWDZIWA opinia klienta, który to, co widział, to opisał. Może zamiast usuwać komentarze, zająć się pracą, jak należy w stroju, który odpowiada miejscu, w którym się jest wizytówką instytucji. Swoją opinię podtrzymuje!!!!!!!!
    Koszmar i cyrk nie oddział! Parada próżności, mocnego makijażu i duszących perfum. krótka kiecka ma zastąpić profesjonalne podejście. Oprócz nudnosci i bólu glowy nic nie załatwiłem
    Przerost formy nad treścią
    WadyBrak kompetencji-wszelkich
  • ~Grzegorz / 2019-04-08 12:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa fatalna i powolna. Kolejki jak za komuny po mięso. Kierownik oddziału nie chce nawet wyjść do czekających ludzi w kolejce. Żenada
    WadyBrak czynnych kas
  • ~Żaneta / 2019-04-08 09:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank beznadziejny, długo się czeka na przelew, aplikacja się ciągle zacina, dzwonią do Cb z ofertą zapraszają na rozmowę po czym przychodzisz to mówią że nie mają dzisiaj czasu, wgl nie szanują klienta
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~ja / 2019-04-07 10:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Czy zapowiedziane zwolnienia w Banku (czytałem w Onet) nie wpłynie na obsługę.
    ZaletyMając kredyt hipoteczny mam stały kontakt mailowy i telefoniczny z serwisem.
    WadyBoże, czy długo jeszcze będą używać drukarki igłowej - jak puści wydruk to nic nie słychać.
  • ~mewa / 2019-03-28 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zajmuje w całości wynagrodzenia, pozostawił mnie bez funduszy na życie w ogóle nie licząc się z człowiekiem. To straszne. Przez ten bank mam jeszcze większe problemy. Są niepomocni.
    ZaletyKonto internetowe.
    WadyCzłowiek nie ma dla nich wartości. Pomagają zniszczyć człowieka.
  • ~Szymon / 2019-03-26 13:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenada !!!! Biegam do banku regularnie, moje ustalone hasła cały czas sie resetuja i jak dzwonię na infolinie to wszyscy mówią, że podaje złe dane.... To już nie pierwszy raz, cały czas zmieniam i cały czas "podobno" są złe, ale kto inny ma wiedzieć jakie ustaliłem hasło jak nie ja ?!
    Zdecydowanie nie polecam Banku Peako SA. Więcej biegania do banku i odblokowywania serwisów niż samej przyjemności z posiadania konta bankowego.
    ZaletyNIE MA ŻADNYCH
    WadyWSZYSTKO OD OBSŁUGI KLIENTA PO ICH DENNE PRODUKTY
  • ~Kamil / 2019-03-21 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jest do dupy. Takich pracowników niechciałbym nawet do roznoszenia ulotek.... wprowadzają klienta w błąd i są niemili. Nie rozwiązali mojego problemu wiec poszedłem do banku i opowiedziałem co mi kazali zrobic na info to sami mi powiedzieli ze obsługa klienta na info jest śmieszna i często w niczym nie pomogą wiec ja przenoszę się z tego banku dzięki ????
    ZaletyBrak
    WadyKompetencje zero
  • ~Sen / 2019-03-21 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Hamstwo i arogancja, brak rozwiązania problemu osoby niepełnosprawnej. Nie można zgłosić skargi gdyż (na szczęście) nie jestem klientem banku. Nie jestem bo źle zostałem obsłużony.
    ZaletyBliskość
    WadyObsługa klienta
  • ~Zako / 2019-03-18 10:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Placówka w Nowy Targ rynek, godzina 10:50 siedem osób w kolejce i tylko jedna Kasa czynna... Chyba oszczędzają na personelu kosztem czasu klientów. Bank dla ludzi czy odwrotnie, bo się pogubiłem.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyWieczne kolejki, 10 minut to minimum.
  • ~Klient / 2019-03-08 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Od jakiegoś czasu bank ptzetrzymuje pieniądze, jeszcze rok temu pieniądze przelane rano z innego banku były w tym samym dniu w godzinach popołudniowych teraz jest tak, że są następnego dnua wieczorem.
  • ~Fell / 2019-03-06 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonią z numeru, który nie jest opublikowany na ich stronie, oczekuję identyfikacji za pomocą danych osobowych, w wypadku rozmowy robią się nieuprzejmi. Nie polecam.
  • ~Ula / 2019-02-26 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank archaicznych systemów i rozwiązań. Traktują klienta jak idiotę, nie dając dostępu do podstawowych danych o jego transakcjach. Kompetencje obsługi kilenta - niżej niż dno.
  • ~Krys / 2019-02-22 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    skadnal dzwonie dwukrotnie by zastrzec kartę po jej zaginięciu, udzielam wszystkich prawidłowych odpowiedzi a oni robią jakiś chory problem że nie rozmawiają z osobą upoważnioną - bo mam za młody głos! Czy wy jesteście poważni?? Ludzie, chyba po to są pytania sprawdzające by uniknąć takich sytuacji- mam się tłumaczyć z młodego głosu bo jakaś niekompetentna osoba siedzi po drugiej stronie? Ogarnijcie się jeśli nic nie można załatwić przez telefon to po co taką opcje oferujecie!!
  • ~Arun / 2019-02-09 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wielu latach użytkowania kończe współpraca.z tym bankiem.Bardzo kiepski!
    4 razy przystani.mi kartę debetową za każdym.razem uszkodzoną.Aplikacja payopal nie.dziala .10.dni czeka się na nową.karte.5 zlotych za użytkowanie bankomatów euronet.Zdecydowanie odradzam.
  • ~Adam / 2019-01-27 23:30
    Ocena: 1.00 / 5

    Milion różnych haseł i pinów wysyłanych poleconym z dwa razy, weryfikacja telefoniczna zawiera pytania z kosmosu a i tak po 3 miesiącach nie odblokowali mi konta internetowego..... Kpina
    ZaletyZadne
    WadyBrak kompetencji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2042
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1557
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 991
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 922
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4753
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3992
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086