Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1543 opinii

1.82 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.81

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2019-03-08 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Od jakiegoś czasu bank ptzetrzymuje pieniądze, jeszcze rok temu pieniądze przelane rano z innego banku były w tym samym dniu w godzinach popołudniowych teraz jest tak, że są następnego dnua wieczorem.
  • ~Fell / 2019-03-06 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonią z numeru, który nie jest opublikowany na ich stronie, oczekuję identyfikacji za pomocą danych osobowych, w wypadku rozmowy robią się nieuprzejmi. Nie polecam.
  • ~Ula / 2019-02-26 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank archaicznych systemów i rozwiązań. Traktują klienta jak idiotę, nie dając dostępu do podstawowych danych o jego transakcjach. Kompetencje obsługi kilenta - niżej niż dno.
  • ~Krys / 2019-02-22 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    skadnal dzwonie dwukrotnie by zastrzec kartę po jej zaginięciu, udzielam wszystkich prawidłowych odpowiedzi a oni robią jakiś chory problem że nie rozmawiają z osobą upoważnioną - bo mam za młody głos! Czy wy jesteście poważni?? Ludzie, chyba po to są pytania sprawdzające by uniknąć takich sytuacji- mam się tłumaczyć z młodego głosu bo jakaś niekompetentna osoba siedzi po drugiej stronie? Ogarnijcie się jeśli nic nie można załatwić przez telefon to po co taką opcje oferujecie!!
  • ~Arun / 2019-02-09 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wielu latach użytkowania kończe współpraca.z tym bankiem.Bardzo kiepski!
    4 razy przystani.mi kartę debetową za każdym.razem uszkodzoną.Aplikacja payopal nie.dziala .10.dni czeka się na nową.karte.5 zlotych za użytkowanie bankomatów euronet.Zdecydowanie odradzam.
  • ~Adam / 2019-01-27 23:30
    Ocena: 1.00 / 5

    Milion różnych haseł i pinów wysyłanych poleconym z dwa razy, weryfikacja telefoniczna zawiera pytania z kosmosu a i tak po 3 miesiącach nie odblokowali mi konta internetowego..... Kpina
    ZaletyZadne
    WadyBrak kompetencji
  • ~Janusz / 2019-01-25 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyrażam jak najgorszą opinie o banku PEKAO SA szczególnie w zakresie reagowania na reklamacje.
    W moim przypadku doszło do bezprawnego zablokowania całości wynagrodzenia za pracę przesłanego przez pracodawcę na moje konto. Bank nie uwzględnił kwoty wolnej od zajkęcia i pozostałem bez środków do życia. Skandal !!!
    ZaletyBrak
    WadyPowolność działania , brak szacunku dla klienta, brak reakcji na reklamacje
  • ~amaris / 2019-01-24 11:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Konto w tym banku mam od roku 2004 i zdecydowanie mogę polecić obsługę. W ciągu tych lat zdarzyło mi się kilka nieprzyjemnych sytuacji życiowych, m.in. kradzież kart wraz z dowodem osobistym i bank zachował się w tej sytuacji bardzo pomocnie.
    Serwis bankowości elektronicznej działa stabilnie.
    Jedyne na co mogę narzekać to czas obsługi- zawsze muszę zarezerwować na to 30 min.
    Jestem zadowolona z karty kredytowej- dotychczas bez żadnych opłat wg umowy (spłata w terminie, wykorzystywanie środków)
    Zaletystabilny serwis internetowy, karta kredytowa
    Wadywolna obsługa w placówce banku
  • ~natalia / 2019-01-23 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważałam że jest to bardzo dobry bank póki nie doszło do sytuacji gdy bankomat nie wypłacił mi 700zł a z konta pieniądze zostały pobrane...
    W banku brak kompetencji pracowników, kazali czekać 2 tygodnie i nie składać reklamacji gdyż miały niby same wrócić po korekcie. Na infolinii jednak mówili co innego i przyjęli reklamację. Oczekiwałam na odpowiedź i po tygodniu zadzwoniłam na infolinie celem sprawdzenia na jakim jest etapie, dostałam informację że na rozpatrzenie reklamacji mają 30dni więc celowo wprowadzają klientów w błąd gdyż w tamtym roku zmieniło się prawo i na rozpatrzenie reklamacji mają 14 dni. Po 2 tygodniach ponownie kontaktowałam się z infolinią i za każdym razem konsultant próbował mi wmówić że mają 30 dni na rozpatrzenie ów reklamacji i nic nie może mi powiedzieć gdyż mają awarie systemu. Widać mają gdzieś klienta, bo sytuacje powtórzyła się jeszcze kilkakrotnie aż w końcu jedna konsultantka na tyle była kompetentna że potwierdziła że prawo się zmieniło i reklamacja powinna być rozwiązana w ciągu 2 tygodni ale nic więcej nie może powiedzieć gdyż nie ma do tego dostępu. Minął ponad miesiąc i brak rozstrzygnięć i nikt nic nie wie do tego minął termin odpowiedzi banku. Po czym doczytałąm że gdy nie dostanę odpowiedzi w terminie to reklamacja jest rozstryzgana na moją korzyść, wtedy pani na infolinii stwierdziłą że muszę mieć dokument że taką reklamację złożyłam... gdzie po zgłoszonej reklamacji otzrymałam jej numer i same rozmowy tez powinny byc dowodem w koncu są nagrywane. Mam już tego serdecznie dość, ciekawe gdyby była odwrotna sytuacja i ja byłabym krewna bankowi 700zł to pewnie od razu by leciały odsetki, przychodziłyby płatne pisma i ponaglenia i wszystko byłoby jasne i klarowne...

    Wystarczy wpisać w google "reklamacja pekao SA" - ja nie jestem jedynym przypadkiem jest tego multum..

    reklamacja nr 426627
    Zaletybrak
    Wadymultum
  • ~paweł / 2019-01-15 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank który jest nastawiony tylko na siebie samego i na Twoje pieniądze w ogóle się przy tym nie kryjąc. Nic nie jest proste łatwe i przyjemne. Cokolwiek nie chciałbym zrobić czy to z kontem osobisty, kartą kredytową czy kredytem nigdy nic się nie da .... Zero udogodnień dla klienta, zero informacji, zero możliwości!
  • ~OlaAnna / 2018-12-28 12:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa PRL, załatwienie drobnej sprawy (zmiana adresu korespondencyjnego) zajeła mi 2 dni po 1,5 godziny. Dlugie kolejki, bardzo powolna obsluga..podjęłam decyzje o przeniesieniu konta.
  • ~Kamil / 2018-12-25 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują ludzi pobierają opłaty za nie używanie kart itp nie liczą się z ludzmi kredyty po jednej nie zaplacie sglaszają i robią pod góre na pszyszłość dlatego chętnie dają pożyczki OSTRZEGAM PRZED PKO Z ZUBREM
    Zaletyniema
    Wadysame wady
  • ~Dariusz / 2018-12-23 01:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Wiecznie cos nie dziala, agresywne wciskanie kredytow i konsultanci-oszusci. W tym roku zdecydowalem sie zamknac konto. Konsultantka oszukala mnie obiecujac calkowicie darmowe konto przez 12 miesiecy. Bank Pekao SA olal moja reklamacje. Przerwa techniczna w sobotnia noc to tez grube przegiecie. Nie polecam.
  • ~marimario / 2018-12-12 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokada dostępu do własnych środków przy zajęciu. Zajęcie zakończone pół roku temu, dostępu nadal nie ma, mimo oficjalnej informacji od kancelarii.
    Ale to najlepsze: na koncie są srodki na spłąte raty kredytu. Umowa kredytowa narzuca spłatę pobieraną z salda. Ze względu na blokadę (bezprawną), środki nie zostają zdjęte z salda. Więc komunikat o zaległości (!??). Chcemy wypłacić osobiście z salda i wpłacić na konto kredytowe. I co? NIE DA SIĘ! Bo ratę można zapłacić... TYLKO Z SALDA!
    Bareja mógłby o nich cały serial nakręcić!
    Doradzam ucieczkę jak najszybciej. A jeśli szukasz banku do założenia konta i widzisz Pekao, to skręć w inną ulicę.
    ZaletyJeśli były, to 30 lat temu. Teraz to walący się PGR w PRLu.
    WadyObsługa i zwyczaje personelu jak w sklepie za komuny. Min 2 godz na załatwienie prostej sprawy, bardzo zcęsto pdsyłanie do innych oddziałów żeby się pozbyć problemu. Totalna niewiedza i brak kompetencji. Blokowanie własnych pieniędzy klienta, wewnętrzne procedury niezgodne z prawem. Łamanie nawet własnych umów. Nie akceptowalne traktowanie klienta.
  • ~wsciekly klient / 2018-12-11 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    konto zamkniete z dniem 30,10 po miesiacu okazuje sie ze nadal jest otwarte i naliczane sa oplaty i odsetki. na infolinii powiedzieli ze 'nie zamkneli konta, bo mysleli, ze bedzie jeszcze tam cos wplywac'. panie bawia sie w wrozki i wiedza lepiej co klient chce, bo glupi klient tylko ma placic.oszustwo i wyludzanie pieniedzy. spac nie moge przez ten bank i chyba ciezko sie bedzie od nich uwolnic. oplaty kosmiczne, obsluga dramat, Nie polecam
    Zaletyzero
    Wadycaly ten bank to pomylka
  • ~Darek / 2018-12-10 15:44
    Ocena: 2.33 / 5
    wkurwiam się bo nie mogę od czterech godzin zrobić przelewów. Trzeba po wypłatach wypłacać gotówkę z konta do zera , bo temu bankowi nie można jużżż ufać .
    Zaletynie widzę już !
    Wadywidać z daleka !
  • ~Darek / 2018-12-10 15:34
    Ocena: 3.00 / 5
    strona internetowa jest bardzo niebezpieczna ponieważ nigdy nie wiadomo czy ma się dostęp do SWOICH pieniędzy!!!
    Zaletybrak!!!
    Wadydużoooo!!!
  • ~princess12 / 2018-12-10 13:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Do banku nie mam zarzutów, ale zarówno aplikacja mobilna jak i strona internetowa jest kompletnie bezużyteczna, ciągle są jakieś prace serwisowe i kiedy muszę szybko dokonać płatności to akurat trwają pracę serwisowe, nie polecam.
  • ~Damian / 2018-12-10 13:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie mam nic do zarzucenia samemu bakowi jaki obsłudze banku, Jednak aplikacja mobilna jak i sama strona internetowa to tragedia nie zdarzyło mi się ani razu żebym mógł się zalogować do aplikacji bez problemu za każdym razem kiedy chcę coś sprawdzić czy wykonać którąś z zachwalanych przez bank czynności na mobilnej aplikacji wyskakuje informacja o pracach serwisowych lub innym błędzie.
    Bank jako bank ok ale nad mobilnością radzę popracować.
  • ~Sabina / 2018-12-07 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam!bardzo zawiodła się na pekao,nie wiem jak można tak traktować swoich wieloletnich klientów...zacznę od początku 13liatopada wplciclam w waszym wplatomacie pieniądze na moje konto wpłatomat wydrukował potwierdzenie po czym w domu okazało się że pieniędzy na koncie w domu nie ma oczywiście odrazy to zgłosiłam wasz pracownik n infolinia zgłosił reklamacje i zaznaczył żeby sprawa była rozpatrzona bo to moje pieniądze na życie które w waszym wplatomacie zniknęły!na rozpatrzenie sprawy 30 dni ale że sprawa pryjorytetowa mialabyc potraktowana zostałam poinformowana że przepuszczalnie pewnie będzie koło 10 dni...byłam później osobiście w waszej siedzibie też zostałam poinformowana że do 10 pewnie sprawa będzie rozwiązana i pieniądze będą na koncie.10 dni minęło dawno temu od tej pory dzwoniłam na infolinię żeby zapytać co dzieje się z moimi pieniędzmi pani powiedziała że tak jest zaznaczone żeby sprawa była szybko roWizana ale ona żadnej odpowiedzi nie może mi udzielić bo reklamacja nie jest jeszcze rozpatrzona.jest 7 grudnia pieniędzy nie ma od banku także żadnej informacji to jest według was rozpatrzenie sprawy pryjorytetowo??w waszym wplatomacie zginęły moje pieniądze nie usłyszałam nawet przepraszam,ciekawe czy bank w takich sytuacjach przewiduje jaka rekompensate bo jest ktoś wam jest dłużny pieniądze naliczanie odsetki a jak wy jesteście dłużni to co wtedy??
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2025
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1543
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 980
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 937
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 906
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4678
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4495
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023