Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1550 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Żaneta / 2019-04-08 09:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank beznadziejny, długo się czeka na przelew, aplikacja się ciągle zacina, dzwonią do Cb z ofertą zapraszają na rozmowę po czym przychodzisz to mówią że nie mają dzisiaj czasu, wgl nie szanują klienta
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~ja / 2019-04-07 10:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Czy zapowiedziane zwolnienia w Banku (czytałem w Onet) nie wpłynie na obsługę.
    ZaletyMając kredyt hipoteczny mam stały kontakt mailowy i telefoniczny z serwisem.
    WadyBoże, czy długo jeszcze będą używać drukarki igłowej - jak puści wydruk to nic nie słychać.
  • ~mewa / 2019-03-28 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zajmuje w całości wynagrodzenia, pozostawił mnie bez funduszy na życie w ogóle nie licząc się z człowiekiem. To straszne. Przez ten bank mam jeszcze większe problemy. Są niepomocni.
    ZaletyKonto internetowe.
    WadyCzłowiek nie ma dla nich wartości. Pomagają zniszczyć człowieka.
  • ~Szymon / 2019-03-26 13:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenada !!!! Biegam do banku regularnie, moje ustalone hasła cały czas sie resetuja i jak dzwonię na infolinie to wszyscy mówią, że podaje złe dane.... To już nie pierwszy raz, cały czas zmieniam i cały czas "podobno" są złe, ale kto inny ma wiedzieć jakie ustaliłem hasło jak nie ja ?!
    Zdecydowanie nie polecam Banku Peako SA. Więcej biegania do banku i odblokowywania serwisów niż samej przyjemności z posiadania konta bankowego.
    ZaletyNIE MA ŻADNYCH
    WadyWSZYSTKO OD OBSŁUGI KLIENTA PO ICH DENNE PRODUKTY
  • ~Kamil / 2019-03-21 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jest do dupy. Takich pracowników niechciałbym nawet do roznoszenia ulotek.... wprowadzają klienta w błąd i są niemili. Nie rozwiązali mojego problemu wiec poszedłem do banku i opowiedziałem co mi kazali zrobic na info to sami mi powiedzieli ze obsługa klienta na info jest śmieszna i często w niczym nie pomogą wiec ja przenoszę się z tego banku dzięki ????
    ZaletyBrak
    WadyKompetencje zero
  • ~Sen / 2019-03-21 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Hamstwo i arogancja, brak rozwiązania problemu osoby niepełnosprawnej. Nie można zgłosić skargi gdyż (na szczęście) nie jestem klientem banku. Nie jestem bo źle zostałem obsłużony.
    ZaletyBliskość
    WadyObsługa klienta
  • ~Zako / 2019-03-18 10:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Placówka w Nowy Targ rynek, godzina 10:50 siedem osób w kolejce i tylko jedna Kasa czynna... Chyba oszczędzają na personelu kosztem czasu klientów. Bank dla ludzi czy odwrotnie, bo się pogubiłem.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyWieczne kolejki, 10 minut to minimum.
  • ~Klient / 2019-03-08 23:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Od jakiegoś czasu bank ptzetrzymuje pieniądze, jeszcze rok temu pieniądze przelane rano z innego banku były w tym samym dniu w godzinach popołudniowych teraz jest tak, że są następnego dnua wieczorem.
  • ~Fell / 2019-03-06 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonią z numeru, który nie jest opublikowany na ich stronie, oczekuję identyfikacji za pomocą danych osobowych, w wypadku rozmowy robią się nieuprzejmi. Nie polecam.
  • ~Ula / 2019-02-26 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank archaicznych systemów i rozwiązań. Traktują klienta jak idiotę, nie dając dostępu do podstawowych danych o jego transakcjach. Kompetencje obsługi kilenta - niżej niż dno.
  • ~Krys / 2019-02-22 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    skadnal dzwonie dwukrotnie by zastrzec kartę po jej zaginięciu, udzielam wszystkich prawidłowych odpowiedzi a oni robią jakiś chory problem że nie rozmawiają z osobą upoważnioną - bo mam za młody głos! Czy wy jesteście poważni?? Ludzie, chyba po to są pytania sprawdzające by uniknąć takich sytuacji- mam się tłumaczyć z młodego głosu bo jakaś niekompetentna osoba siedzi po drugiej stronie? Ogarnijcie się jeśli nic nie można załatwić przez telefon to po co taką opcje oferujecie!!
  • ~Arun / 2019-02-09 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wielu latach użytkowania kończe współpraca.z tym bankiem.Bardzo kiepski!
    4 razy przystani.mi kartę debetową za każdym.razem uszkodzoną.Aplikacja payopal nie.dziala .10.dni czeka się na nową.karte.5 zlotych za użytkowanie bankomatów euronet.Zdecydowanie odradzam.
  • ~Adam / 2019-01-27 23:30
    Ocena: 1.00 / 5

    Milion różnych haseł i pinów wysyłanych poleconym z dwa razy, weryfikacja telefoniczna zawiera pytania z kosmosu a i tak po 3 miesiącach nie odblokowali mi konta internetowego..... Kpina
    ZaletyZadne
    WadyBrak kompetencji
  • ~Janusz / 2019-01-25 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyrażam jak najgorszą opinie o banku PEKAO SA szczególnie w zakresie reagowania na reklamacje.
    W moim przypadku doszło do bezprawnego zablokowania całości wynagrodzenia za pracę przesłanego przez pracodawcę na moje konto. Bank nie uwzględnił kwoty wolnej od zajkęcia i pozostałem bez środków do życia. Skandal !!!
    ZaletyBrak
    WadyPowolność działania , brak szacunku dla klienta, brak reakcji na reklamacje
  • ~amaris / 2019-01-24 11:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Konto w tym banku mam od roku 2004 i zdecydowanie mogę polecić obsługę. W ciągu tych lat zdarzyło mi się kilka nieprzyjemnych sytuacji życiowych, m.in. kradzież kart wraz z dowodem osobistym i bank zachował się w tej sytuacji bardzo pomocnie.
    Serwis bankowości elektronicznej działa stabilnie.
    Jedyne na co mogę narzekać to czas obsługi- zawsze muszę zarezerwować na to 30 min.
    Jestem zadowolona z karty kredytowej- dotychczas bez żadnych opłat wg umowy (spłata w terminie, wykorzystywanie środków)
    Zaletystabilny serwis internetowy, karta kredytowa
    Wadywolna obsługa w placówce banku
  • ~natalia / 2019-01-23 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważałam że jest to bardzo dobry bank póki nie doszło do sytuacji gdy bankomat nie wypłacił mi 700zł a z konta pieniądze zostały pobrane...
    W banku brak kompetencji pracowników, kazali czekać 2 tygodnie i nie składać reklamacji gdyż miały niby same wrócić po korekcie. Na infolinii jednak mówili co innego i przyjęli reklamację. Oczekiwałam na odpowiedź i po tygodniu zadzwoniłam na infolinie celem sprawdzenia na jakim jest etapie, dostałam informację że na rozpatrzenie reklamacji mają 30dni więc celowo wprowadzają klientów w błąd gdyż w tamtym roku zmieniło się prawo i na rozpatrzenie reklamacji mają 14 dni. Po 2 tygodniach ponownie kontaktowałam się z infolinią i za każdym razem konsultant próbował mi wmówić że mają 30 dni na rozpatrzenie ów reklamacji i nic nie może mi powiedzieć gdyż mają awarie systemu. Widać mają gdzieś klienta, bo sytuacje powtórzyła się jeszcze kilkakrotnie aż w końcu jedna konsultantka na tyle była kompetentna że potwierdziła że prawo się zmieniło i reklamacja powinna być rozwiązana w ciągu 2 tygodni ale nic więcej nie może powiedzieć gdyż nie ma do tego dostępu. Minął ponad miesiąc i brak rozstrzygnięć i nikt nic nie wie do tego minął termin odpowiedzi banku. Po czym doczytałąm że gdy nie dostanę odpowiedzi w terminie to reklamacja jest rozstryzgana na moją korzyść, wtedy pani na infolinii stwierdziłą że muszę mieć dokument że taką reklamację złożyłam... gdzie po zgłoszonej reklamacji otzrymałam jej numer i same rozmowy tez powinny byc dowodem w koncu są nagrywane. Mam już tego serdecznie dość, ciekawe gdyby była odwrotna sytuacja i ja byłabym krewna bankowi 700zł to pewnie od razu by leciały odsetki, przychodziłyby płatne pisma i ponaglenia i wszystko byłoby jasne i klarowne...

    Wystarczy wpisać w google "reklamacja pekao SA" - ja nie jestem jedynym przypadkiem jest tego multum..

    reklamacja nr 426627
    Zaletybrak
    Wadymultum
  • ~paweł / 2019-01-15 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank który jest nastawiony tylko na siebie samego i na Twoje pieniądze w ogóle się przy tym nie kryjąc. Nic nie jest proste łatwe i przyjemne. Cokolwiek nie chciałbym zrobić czy to z kontem osobisty, kartą kredytową czy kredytem nigdy nic się nie da .... Zero udogodnień dla klienta, zero informacji, zero możliwości!
  • ~OlaAnna / 2018-12-28 12:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa PRL, załatwienie drobnej sprawy (zmiana adresu korespondencyjnego) zajeła mi 2 dni po 1,5 godziny. Dlugie kolejki, bardzo powolna obsluga..podjęłam decyzje o przeniesieniu konta.
  • ~Kamil / 2018-12-25 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują ludzi pobierają opłaty za nie używanie kart itp nie liczą się z ludzmi kredyty po jednej nie zaplacie sglaszają i robią pod góre na pszyszłość dlatego chętnie dają pożyczki OSTRZEGAM PRZED PKO Z ZUBREM
    Zaletyniema
    Wadysame wady
  • ~Dariusz / 2018-12-23 01:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Wiecznie cos nie dziala, agresywne wciskanie kredytow i konsultanci-oszusci. W tym roku zdecydowalem sie zamknac konto. Konsultantka oszukala mnie obiecujac calkowicie darmowe konto przez 12 miesiecy. Bank Pekao SA olal moja reklamacje. Przerwa techniczna w sobotnia noc to tez grube przegiecie. Nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 960
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4715
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4512
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3053