Konto w tym banku mam od roku 2004 i zdecydowanie mogę polecić obsługę. W ciągu tych lat zdarzyło mi się kilka nieprzyjemnych sytuacji życiowych, m.in. kradzież kart wraz z dowodem osobistym i bank zachował się w tej sytuacji bardzo pomocnie.
Serwis bankowości elektronicznej działa stabilnie.
Jedyne na co mogę narzekać to czas obsługi- zawsze muszę zarezerwować na to 30 min.
Jestem zadowolona z karty kredytowej- dotychczas bez żadnych opłat wg umowy (spłata w terminie, wykorzystywanie środków)
Zaletystabilny serwis internetowy, karta kredytowa
Wadywolna obsługa w placówce banku
~natalia / 2019-01-23 13:40
Ocena: 1.00 / 5
Uważałam że jest to bardzo dobry bank póki nie doszło do sytuacji gdy bankomat nie wypłacił mi 700zł a z konta pieniądze zostały pobrane...
W banku brak kompetencji pracowników, kazali czekać 2 tygodnie i nie składać reklamacji gdyż miały niby same wrócić po korekcie. Na infolinii jednak mówili co innego i przyjęli reklamację. Oczekiwałam na odpowiedź i po tygodniu zadzwoniłam na infolinie celem sprawdzenia na jakim jest etapie, dostałam informację że na rozpatrzenie reklamacji mają 30dni więc celowo wprowadzają klientów w błąd gdyż w tamtym roku zmieniło się prawo i na rozpatrzenie reklamacji mają 14 dni. Po 2 tygodniach ponownie kontaktowałam się z infolinią i za każdym razem konsultant próbował mi wmówić że mają 30 dni na rozpatrzenie ów reklamacji i nic nie może mi powiedzieć gdyż mają awarie systemu. Widać mają gdzieś klienta, bo sytuacje powtórzyła się jeszcze kilkakrotnie aż w końcu jedna konsultantka na tyle była kompetentna że potwierdziła że prawo się zmieniło i reklamacja powinna być rozwiązana w ciągu 2 tygodni ale nic więcej nie może powiedzieć gdyż nie ma do tego dostępu. Minął ponad miesiąc i brak rozstrzygnięć i nikt nic nie wie do tego minął termin odpowiedzi banku. Po czym doczytałąm że gdy nie dostanę odpowiedzi w terminie to reklamacja jest rozstryzgana na moją korzyść, wtedy pani na infolinii stwierdziłą że muszę mieć dokument że taką reklamację złożyłam... gdzie po zgłoszonej reklamacji otzrymałam jej numer i same rozmowy tez powinny byc dowodem w koncu są nagrywane. Mam już tego serdecznie dość, ciekawe gdyby była odwrotna sytuacja i ja byłabym krewna bankowi 700zł to pewnie od razu by leciały odsetki, przychodziłyby płatne pisma i ponaglenia i wszystko byłoby jasne i klarowne...
Wystarczy wpisać w google "reklamacja pekao SA" - ja nie jestem jedynym przypadkiem jest tego multum..
reklamacja nr 426627
Zaletybrak
Wadymultum
~paweł / 2019-01-15 19:23
Ocena: 1.00 / 5
Bank który jest nastawiony tylko na siebie samego i na Twoje pieniądze w ogóle się przy tym nie kryjąc. Nic nie jest proste łatwe i przyjemne. Cokolwiek nie chciałbym zrobić czy to z kontem osobisty, kartą kredytową czy kredytem nigdy nic się nie da .... Zero udogodnień dla klienta, zero informacji, zero możliwości!
~OlaAnna / 2018-12-28 12:49
Ocena: 1.33 / 5
Obsługa PRL, załatwienie drobnej sprawy (zmiana adresu korespondencyjnego) zajeła mi 2 dni po 1,5 godziny. Dlugie kolejki, bardzo powolna obsluga..podjęłam decyzje o przeniesieniu konta.
~Kamil / 2018-12-25 10:07
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują ludzi pobierają opłaty za nie używanie kart itp nie liczą się z ludzmi kredyty po jednej nie zaplacie sglaszają i robią pod góre na pszyszłość dlatego chętnie dają pożyczki OSTRZEGAM PRZED PKO Z ZUBREM
Zaletyniema
Wadysame wady
~Dariusz / 2018-12-23 01:22
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w Polsce. Wiecznie cos nie dziala, agresywne wciskanie kredytow i konsultanci-oszusci. W tym roku zdecydowalem sie zamknac konto. Konsultantka oszukala mnie obiecujac calkowicie darmowe konto przez 12 miesiecy. Bank Pekao SA olal moja reklamacje. Przerwa techniczna w sobotnia noc to tez grube przegiecie. Nie polecam.
~marimario / 2018-12-12 13:37
Ocena: 1.00 / 5
Blokada dostępu do własnych środków przy zajęciu. Zajęcie zakończone pół roku temu, dostępu nadal nie ma, mimo oficjalnej informacji od kancelarii.
Ale to najlepsze: na koncie są srodki na spłąte raty kredytu. Umowa kredytowa narzuca spłatę pobieraną z salda. Ze względu na blokadę (bezprawną), środki nie zostają zdjęte z salda. Więc komunikat o zaległości (!??). Chcemy wypłacić osobiście z salda i wpłacić na konto kredytowe. I co? NIE DA SIĘ! Bo ratę można zapłacić... TYLKO Z SALDA!
Bareja mógłby o nich cały serial nakręcić!
Doradzam ucieczkę jak najszybciej. A jeśli szukasz banku do założenia konta i widzisz Pekao, to skręć w inną ulicę.
ZaletyJeśli były, to 30 lat temu. Teraz to walący się PGR w PRLu.
WadyObsługa i zwyczaje personelu jak w sklepie za komuny. Min 2 godz na załatwienie prostej sprawy, bardzo zcęsto pdsyłanie do innych oddziałów żeby się pozbyć problemu. Totalna niewiedza i brak kompetencji. Blokowanie własnych pieniędzy klienta, wewnętrzne procedury niezgodne z prawem. Łamanie nawet własnych umów. Nie akceptowalne traktowanie klienta.
~wsciekly klient / 2018-12-11 20:50
Ocena: 1.00 / 5
konto zamkniete z dniem 30,10 po miesiacu okazuje sie ze nadal jest otwarte i naliczane sa oplaty i odsetki. na infolinii powiedzieli ze 'nie zamkneli konta, bo mysleli, ze bedzie jeszcze tam cos wplywac'. panie bawia sie w wrozki i wiedza lepiej co klient chce, bo glupi klient tylko ma placic.oszustwo i wyludzanie pieniedzy. spac nie moge przez ten bank i chyba ciezko sie bedzie od nich uwolnic. oplaty kosmiczne, obsluga dramat, Nie polecam
Zaletyzero
Wadycaly ten bank to pomylka
~Darek / 2018-12-10 15:44
Ocena: 2.33 / 5
wkurwiam się bo nie mogę od czterech godzin zrobić przelewów. Trzeba po wypłatach wypłacać gotówkę z konta do zera , bo temu bankowi nie można jużżż ufać .
Zaletynie widzę już !
Wadywidać z daleka !
~Darek / 2018-12-10 15:34
Ocena: 3.00 / 5
strona internetowa jest bardzo niebezpieczna ponieważ nigdy nie wiadomo czy ma się dostęp do SWOICH pieniędzy!!!
Zaletybrak!!!
Wadydużoooo!!!
~princess12 / 2018-12-10 13:48
Ocena: 1.67 / 5
Do banku nie mam zarzutów, ale zarówno aplikacja mobilna jak i strona internetowa jest kompletnie bezużyteczna, ciągle są jakieś prace serwisowe i kiedy muszę szybko dokonać płatności to akurat trwają pracę serwisowe, nie polecam.
~Damian / 2018-12-10 13:27
Ocena: 3.00 / 5
Nie mam nic do zarzucenia samemu bakowi jaki obsłudze banku, Jednak aplikacja mobilna jak i sama strona internetowa to tragedia nie zdarzyło mi się ani razu żebym mógł się zalogować do aplikacji bez problemu za każdym razem kiedy chcę coś sprawdzić czy wykonać którąś z zachwalanych przez bank czynności na mobilnej aplikacji wyskakuje informacja o pracach serwisowych lub innym błędzie.
Bank jako bank ok ale nad mobilnością radzę popracować.
~Sabina / 2018-12-07 11:44
Ocena: 1.00 / 5
Witam!bardzo zawiodła się na pekao,nie wiem jak można tak traktować swoich wieloletnich klientów...zacznę od początku 13liatopada wplciclam w waszym wplatomacie pieniądze na moje konto wpłatomat wydrukował potwierdzenie po czym w domu okazało się że pieniędzy na koncie w domu nie ma oczywiście odrazy to zgłosiłam wasz pracownik n infolinia zgłosił reklamacje i zaznaczył żeby sprawa była rozpatrzona bo to moje pieniądze na życie które w waszym wplatomacie zniknęły!na rozpatrzenie sprawy 30 dni ale że sprawa pryjorytetowa mialabyc potraktowana zostałam poinformowana że przepuszczalnie pewnie będzie koło 10 dni...byłam później osobiście w waszej siedzibie też zostałam poinformowana że do 10 pewnie sprawa będzie rozwiązana i pieniądze będą na koncie.10 dni minęło dawno temu od tej pory dzwoniłam na infolinię żeby zapytać co dzieje się z moimi pieniędzmi pani powiedziała że tak jest zaznaczone żeby sprawa była szybko roWizana ale ona żadnej odpowiedzi nie może mi udzielić bo reklamacja nie jest jeszcze rozpatrzona.jest 7 grudnia pieniędzy nie ma od banku także żadnej informacji to jest według was rozpatrzenie sprawy pryjorytetowo??w waszym wplatomacie zginęły moje pieniądze nie usłyszałam nawet przepraszam,ciekawe czy bank w takich sytuacjach przewiduje jaka rekompensate bo jest ktoś wam jest dłużny pieniądze naliczanie odsetki a jak wy jesteście dłużni to co wtedy??
~KRYSTIAN / 2018-12-05 22:57
Ocena: 2.33 / 5
Dzień dobry nie zdaża mi się pisać tego typu komentarzy lecz w tym przypadku postanowiłem podzielić się. W dniu dzisiejszym dzwoniłem na państwa infolinię w celu potwierdzenia prawidłowości mojego nr. Konta tak aby został zrobiony przelew na moje konto. Dzwoniłem trzy krotnie i za każdym razem z innym rozmawiałem z innym konsultantem zostałem połączony niestety pracownicy zachowywalisię tak aby jak najszybciej skrucić rozmowę tłumacząc że nie mogą pomuc i odsyłając Mie do placówki stacjonarnej w celu uzyskania informacji. Placówka otwarta jest następnego dnia od 9 a sprawa moja była pilna i niby błacha sprawa okazała przerastać Panie. Szczególnie Pani jak się przedstawiła jako Joanna Widmozer robiła mega problem zastawoajac się bezpieczeństwem. Nieusilnie podawałem pesel/nr karty płatniczej ostatnie 4 nr konta nie mogła zweryfikowość mojego nr. Rachunku dodam że podczas rozmowy był kierownik. ŻENADA I ZDENERWOWANIE postanowiłem zadzwonić ostatni raz w. Celu uzyskania informacji i na szczęście trafiłem na Panią Gołembiewska Anna która w parę minut po weryfikacji wszystkich danych *pesel nazwisko rodowe i tak dalej (szacunek za bezpieczeństwo) porostu potwierdziła zgodność więc poczułem się zaopiekoowany. I to że osoba z kturą rozmawiam wie co robi. Tak więc na Państwa ręce składam podziękowania dla Pani Anny Gołembieeskiej za profesjonalizm żetelność i dbałość o klienta. Oby państwa usługi były za każdym razem jakim wykazała się Pani Anna pogratulować takiego pracownika
Z poważaniem
Krystian Kadłubowska wieloletni klient
Dnia 05.12.18
Rozmowa odbyła się ok. Godz. 20
ZaletyZielonka
WadyNiemiła obsługa brak chęci pomocy
~Zlyklijent / 2018-12-04 03:02
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jakiś relikt z innej epoki, przelewy idą kilka dni, godziny sesji wychodzących i przychodzących są chyba wyssane z palca nic się nie zgadza. Wypłatę dostaje najpóźniej w całym zakładzie bo na drugi dzień a jeśli pracodawca robi przelewy w piątek to pieniądze mam najwcześniej poniedziałek po południu lub nawet we wtorek dopiero, nie polecam i jak tylko skończy mi się kredyt hipoteczny z którym też były cyrki Znikam stąd i nigdy więcej,Zły Bank, zła nieprofesjonalna obsługa, opłaty nie wiadomo za co, wieczne kolejki,Bank z koszmaru
ZaletyŻadnych zalet
WadyCały ten bank to jedna wielka wada
~Artur / 2018-11-28 18:21
Ocena: 1.67 / 5
Obsługa klienta w telepeakao24 tragedia. Po odebraniu telefonu Pan konsultant rozłącza się. Dopiero po ponownym połączeniu i spisaniu danych osobowych konsultanta otrzymałem informacje, że muszę się połączyć z centrum informacyjnym dotyczącym kart.
ZaletyKredyty, karty kredytowe.
WadyMało oprocentowane lokaty, fundusze inwestycyjne, drogie opłaty za konto ROR.
~Ja / 2018-11-25 10:28
Ocena: 3.00 / 5
Gdy potrzebowałam gotówki w czerwcu to jej nie dostałam, bo moje pieniądze wpływające co miesiąc na konto (walutowe) były jakieś nie takie. Kredyt wzięłam w innym banku. Teraz dwa razy w miesiącu dostaję esmesy, że mają przygotowane dla mnie super okazjonalne pożyczki. Tylko, że teraz nie potrzebuje pieniędzy. Zastanawiam się czy to bank jest dla ludzi, czy ludzie dla banku. No i ciągle zwiększający się koszt utrzymania konta. Chyba pora zmienić bank
ZaletyNie widzę
WadyNapisałam wyżej co mi się nie pidoba
~Paaaaat / 2018-11-19 13:58
Ocena: 1.00 / 5
Masakra ???????????????????? kiedy człowiek nie pojedzie do tego banku wiecznie kolejka która by to godzina nie była to kolejka jak stąd do Warszawy.. Siedzą trzy panny a obsługuje jedna!!! To jak ma nie być kolejki? .. Wiedza ze dużo ludzi przychodzi to powinni więcej ludzi zatrudnic... Masakra ???? ????
ZaletyBrak
~ozy / 2018-11-16 15:44
Ocena: 1.00 / 5
Rano zostały wysłane na moje konto pieniądze i jest godzina 15.40 a ich dalej nie ma i czy ten bank obraca moimi pieniędzmi?? Nie polecam nikomu tego dziadostwa!!!
~kubos / 2018-11-15 14:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu !!!! Tragedia !!! Od 2 dni próbuję dodzwonić się do oddziału w Olsztynie ul.1 Maja 10 i nic,nikt nie odbiera. Masakra !!!!