Miałem (i mam) konta w wielu bankach.
Ale czegoś takiego jak na infolinii tego banku nigdzie nie spotkałem. Czekanie w nieskończoność, rozłączenia podczas oczekiwania, przekazywanie połączeń niby poziom wyżej, w rzeczywistości niekończąca się pętla (o dziwo bez rozłączeń) dopiero sprawdzająca cierpliwość klienta..
WadyProblemy rożnej maści już na etapie zakładania konta. Infolinia bezużyteczna.
~Magda / 2019-07-09 11:20
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich. Jestem bardzo cierpliwą osobą ale czegoś takiego to i święty się oburzy. Potrzebowałam dwa terminale do dwóch punktów, umowę bank podpisał w locie ale na terminale czekałam prawie 3 tygodnie. W trakcie wpłacania pieniędzy we wpłatomacie, wpłatomat się zepsuł i dostałam zwrot po miesiącu 2800 zł zamiast wpłaconych 3000 zł. czyli o 200 zł mniej. Spłata raty spóźniłam się o 3 dni. Po tygodniu jak już rata została dawno spłacona zadzwoniono do mnie i usłyszałam, ze jestem oszutką i grożono mi wyciągnięciem konsekwencji z kodeksu karnego. Pieniądze za piątek i sobotę z terminali płatniczych brak. Po prawie godzinnym oczekiwaniu na wolnego konsultanta ( w miedzy czasie zrzucają połączenia i trzeba na nowo dzwonić i słuchać jakiś informacji ) konsultant za każdym razem podaje mi inny numer telefonu i znowu prawie godzina z głowy i też zrzucanie połączeń. I tak od dwóch dni. Co to k...a jest ??? Bank w Stalingradzie z lat 50-tych ???? Ludzie, omijajcie ten bank szerokim łukiem. Bank sobie znalazł metodę na zarobek. Kilka tysięcy klientów pozbawi kilka tysięcy złotych i już aktywa rosną na miliony.
ZaletyUsilnie szukałam i nie znalazłam.
WadyPrzede wszystkim złodziejstwo. Reszta za dużo aby spisać.
~Gosiek1403 / 2019-07-09 10:37
Ocena: 4.00 / 5
Od maja 2019 PEKAO SA zmienił układ prezentowanych transakcji na wyciągach firmowych. Teraz wyciągi to straszy bałagan. Kiedyś operacje były w sposób uporządkowany - kwoty rosnąco , następnie malejąco. Teraz : CYRK. Wyciąg księguje się obecnie dwukrotnie dłużej i jest to bardzo męczące. Na infolinii reklamacje przywrócenia pliku pdf wyciągu do poprzedniej wersji rozpatrzono -odmownie. Koleżance księgowej sugerowano, że jak się nie podoba nawet drogę sądową. Bank - beton żadne argumenty nie trafiają. Odnoszę wrażenie że dział techniczny nadzorujący takie zmiany zawalił coś i teraz nie może się wycofać. Może uda mi się nakłonić szefa do zmiany banku z lepszymi wyciągami. Wiem że inni klienci korporacyjni też już szukają.
WadyTotalny bałagan w prezentowanych operacjach na wyciągach firmowych od maja 2019.
Bank nie dał możliwości dostępu wyciągów w pdf wg. starej dobrej wercji
~beatrycze / 2019-07-05 00:20
Ocena: 2.00 / 5
Jestem zła , bo od ponad miesiąca czekam na pieniądze,które zostały pobrane przelewem na prywatne konto w innym banku ale odbiorca ich nie otrzymał i nie wróciły z powrotem na moje konto . Jak teraz wyglądam w oczach odbiorcy ??? Będę musiała chyba zmienić bank ,bo u złodziei nie będę trzymać moich ciężko zarobionych złotówek ????????????
ZaletyBrak
WadyZa dużo by je wymieniać
~OszukanyKlient / 2019-07-04 19:43
Ocena: 1.00 / 5
Większość obsługi nastawiona na wciskanie klientom niekorzystnych ofert. Przy czym Oferty przedstawiane przez bank wprowadzają w błąd.
ZaletyBrak
WadyCałe mnóstwo
~Cesary / 2019-07-04 17:49
Ocena: 2.33 / 5
Bank z czasów PRL-u. Blokują wszystko na koncie łącznie z dezaktywacją karty do rachunku gdy komormik jest na koncie. Jedyny bank co tak robi. Zmiana potrzebna.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Sara / 2019-06-28 21:46
Ocena: 1.33 / 5
Bank zdecydowanie nie idzie za duchem czasu. W trakcie próby logowania na stronie wpisałam źle hasło, co każdemu może się zdarzyć, niestety w tym banku hasło można wpisać tylko raz. Po jednej próbie logowania automatycznie blokuje całe konto, wylogowało mnie nawet z aplikacji gdzie logowanie następuje za pomocą numeru PIN. Dodatkowo została zablokowana karta do konta, nie działa przy płatnościach powyżej 50 zł, co ciekawe nie ma problemu z transakcjami zbliżeniowymi... Już drugi dzień próbuję się dodzwonić na infolinie, ponad 40 minut oczekiwania łącznie, a co najlepsze pomimo darmowych połączeń w ofercie od operatora przy dzwonieniu na infolinię przeznaczoną dla telefonów komórkowych zjadło mi ponad 35 złotych z konta, co ciekawe nigdy nie miałam takiej sytuacji, a nie jest to pierwszy raz kiedy korzystam z infolinii. Żałość, jedyny plus to konto walutowe, które przydaje się przy zagranicznych podróżach, poza tym dno. Dziękuję i nie pozdrawiam.
ZaletyKonto walutowe
WadyObsługa klienta
Brak możliwości resetu hasła przez internet
Wszystko trzeba załatwiać przez płatną infolinie lub w oddziale banku.
~Agata / 2019-06-28 12:21
Ocena: 2.00 / 5
Bank fatalny,bankomat zabrał mi z karty 1800 zł,nie wypłacił pieniędzy. Reklamacje przyjęto ale rozpatrzona będzie w przeciągu 30-tu dni.Nie wiadomo czy pozytywna bedzie odpowiedz czy pieniądze zwrócą. Podobno nie zawsze udaje się odzyskać SWOJE pieniądze. Czekam na odpowiedz,w razie czego zwróce się na policje o popełnienia przestępstwa. Swoją drogą czekać 30 dni na odzyskanie pieniędzy?Pani w banku niesympatyczna ,gburowata. Jednym słowem porażka.
~kredytobiorca / 2019-06-21 18:33
Ocena: 1.33 / 5
Po raz kolejny zlekceważona przez doradcę klienta (a może raczej odradcę). Pani Pieprzyk z oddziału w Rynku nienastawiona na klienta, kliencie raczej jej przeszkadzają w prywatnych rozmowach telefonicznych. Obsługa jest żenująca, pomoc żadna. Pani nie posiada wiedzy dotyczącej produktów proponowanych przez bank a takze nie obsługuje klientów, którzy nie są "jej" ... "nie będe rozwiązywała problemów, jakie ma Pani z Panią X (inny doradca z tej placówki)".
I prawdą jest to,że jeżeli chcemy uzyskać kredyt w tym banku wszystko jest możliwe, wszyscy są mili, nawet sam dyrektor interesuje się klientem, poźniej - lepiej omijać ten oddział z daleka... Chyba, że ktoś potrzebuje dodatkowej dawki adrenaliny
WadyLekceważący stosunek do klienta
~Adi / 2019-06-19 15:57
Ocena: 2.33 / 5
Bank jakby zatrzymał się w czasie.Masa dziwnych opłat i prowizji za usługi i prowadzenie konta.Przelewy dochodzą po terminie.Jak do pożyczki to mili do bulu a potem totalna olewka i zero kontaktu.Niemiła obsługa.Dlatego po 15latach zmieniłem bank i tego nie żałuje.
WadyArogancja wobec klienta.Masa opłat za usługi co w innych bankach ich nie ma.
~Koffie / 2019-06-15 10:08
Ocena: 1.00 / 5
Niestety już drugi raz wpłatomat mnie okradł, mimo , że zawsze liczę pieniądze przed kamerą. Zgłosiłam reklamację, minęły 2 miesiące i zero odpowiedzi oraz zero zwrotów na konto.
~Klient / 2019-06-12 08:27
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy bank w Polsce !!!! nie polecam nikomu , czegoś takiego jeszcze nie spotkałem w żadnym banku , obsługa jak za komuny , nikt nic nie wie , na infolini nic nie można załatwić , odsyłają do banku oddalonego od mojego miejsca zamieszkania o 20 km ,a po przyjezdzie dowiaduje się że muszę zadzwonić na infolinie , scenariusz jak u Bareji ,
~Julia / 2019-06-04 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo NIE polecam!!! Jestem totalnie rozczarowana i zazenowana tym bankiem . Od 20 lat byłam klientem .Konto firmowe, prywatne . Przy każdej wizycie w banku pytanie - a moze kredycik??? Nie dziekuje ! Ale gdy przyszedł moment gdy powiedziałem Tak - proszę o kredyt .Bank wypiął się! W innym banku bez problemu dostałam kredyt ...A zatem szanowny Bank Pekao szanujcie swoich stałych klientów dzięki który zarabiacie, bo beda wam uciekać do konkurencji !
~Pepe / 2019-06-02 12:07
Ocena: 1.00 / 5
Ogolnie jest to bank nastawiony na golenie ludzi z kasy.
Koszt obslugi rachunku i karty: przy zakladaniu konta 10 zl, w rzeczywistosci 37.99 zl
Dzien po zlozeniu dyspozycji zamkniecia rachunkow zablokowano dostep online i zaczely sie telefony by przekac pozostale na rachunku srodki. Zenujace.
Panie z obslugi na pietrze (oddzial w Szczecinie) nie kompetente i wogole zdziwione, kto ma tupet im przeszkadzac.
Bank to dramat.
Ludzie, na rynku jest mnostwo lepszych i tanszych mozliwosci
ZaletyBrak
WadyPodejscie do klienta i koszty obslugi
~Largona / 2019-05-24 21:12
Ocena: 5.00 / 5
Ja nie rozumiem słabych ocen. Jestem w tym banku odkąd skończyłam 18 lat. Jestem bardzo zadowolona. Zawsze łatwo i szybko mogę wszytko załatwić. Niezależnie od tego czy chcę zrobić przelew czy zablokować kartę po zagubieniu. Ja polecam z czystym sercem
ZaletyMiła obsługa, dobra oferta
~Nie zadowolony klient / 2019-05-14 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki w życiu widziałem. Nie polecam pod żadnym względem. Opłaty za wszystko co się da nawet na każdego smsa z kodem który jest potrzebny do przelewu , jakieś dziwne limity które mimo zmiany nadal są i nie ulegają zmianie. Infolinia 2/10 jeśli chodzi o pomoc.
Wady-wysokie opłaty za przelewy, smsy i duże prowizje
-obsluga strony nie intuicyjna
~Grzegorz / 2019-04-30 10:04
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank świata. Opłata za przelew w obrocie dewizowym 4 funty za otrzymane pieniądze. W oddziale banku reklamacji nie można złożyć tylko przez internet! Przy każdym przelewie muszę czekać na autoryzowanie przez telefon. Niby bank o zwiększonym bezpieczeństwie a skąd ja mam wiedzieć przez telefon czy ktoś się nie podszywa pod nich w celu wyłudzenia danych?!! Gdyby nie kredyt już dawno bym ich olał. Najgorszemu wrogowi nie życzę konta w tym pseudobanku! Zakichane pekao upadnij jak najszybciej!
ZaletyBrak
WadyOpłaty , obsługa, konto internetowe i wiele innych
~Iwona / 2019-04-29 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa beznadziejna. Czekanie na duplikat karty ponad miesiąc, wykonanie kilkunastu telefonów, odwiedzenie banku osobiście, a katy jak nie była tak nie ma. Nie polecam tego banku, chociaż jestem ich klientem od ponad 20 lat - zdecydowanie za długo..... Czas na zmiany
Zaletyzero
Wadyodsyłanie klienta od banku do Pań telefonistek w Warszawie, które podają mylne informacje.
~Cecylia27 / 2019-04-28 15:47
Ocena: 5.00 / 5
Planujesz założenie konta ? :) Konto dla młodych, bądź konto oszczędnościowe ? :) A może planujesz wziąć najlepszy kredyt, by wybrać się na wymarzone wakacje ? :) Dużo fajnych i aktualnych ofert znajdziesz w jednym miejscu :) Porównaj i wybierz najlepszą opcję dla siebie !
https://cila92.oferty-kredytowe.pl/kontaosobiste/
~AW / 2019-04-24 20:16
Ocena: 1.67 / 5
Bank PKO SA nie zwraca środków z zamkniętego konta jeśli ktoś pomyłkowo wyśle środki na takie konto. Konto w banku zamknąłem z powodu wciąż rosnących opłat za każdą jedną rzecz i każdy ruch na koncie. Teraz jeszcze okazuje się, że Bank lubuje się w przywłaszczaniu pieniędzy bez możliwości zwrócenia ich właścicielowi. Proszę zastanowić się dwa razy zanim podejmiecie Państwo jakiekolwiek działąnia z Bankiem PKO SA