strona 69 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »
-
~Robson / 2023-09-21 21:40
Żenada wpłatomat w Żorach nie działa od poniedziałku. Podobno 24h i naprawia . Dziś czwartek to go odłączyli całkiem z prądu. W du... mają klienta by wpłacić pieniądze w wplatomscie. Dziennie mam jeździć po 20 km żeby zrobić wpłatę. Wplatomst Żory Rynek. W Tychach na Niepodległości i Wyszyńskiego to samo . Porażka z tym bankiem. -
-
~Robus / 2016-08-19 12:51
Dno. System pekaobiznes24 awaria za raz w tygodniu. -
~Roka / 2021-10-16 16:04
Oszuści kradną marne grosze ludzi. Bankomat niewypłaca pieniędzy a na koncie ich nie ma, minus te co mają być wypłacone ZaletyNie maWadyWszystko -
~Roki / 2024-02-25 12:30
Beznadziejny bank , żeby coś załatwić trzeba iść do placówki,a w innych bankach da radę przez infolinię nawet jak chcę zamknąć konto muszę udać się do placówki.Nie polecam. -
~rolnik / 2022-06-28 16:24
Ostrożnie z usługą BLIK. Kasa wysłana na prawidłowy numer telefonu poszła na nieznane nikomu konto. Terminy reklamacji kilkakrotnie przedłużany ze względu na "skomplikowany charakter sprawy". To bank popełnił błąd i bank powinien oddać kasę, a sprawę może sobie wyjaśniać tak długo, jak dusza zapragnie. -
~Roman / 2020-01-20 18:00
Dramat! Czy można dać 0 gwiazdek?
Ten bank stoczył się. Mam konto firmowe i prywatne. Kiedyś doradca kontaktował się co chwilę z ofertą pomocy. Teraz doradcy klienta tak szybko zmieniają się, że nie nadążam zmieniać nazwisk w telefonie. Ocztwiście ani nie dzwonią i tylko czasami odbierają telefony. Chamskie prowizję, myślę, że siedzi tam jakiś cham i prostak i wymyśla za co klienci jeszcze mogliby zapłacić.Wady* ujemne oprocentowanie na rachunku EUR! Czyli zgromadzony kapitał w EUR jest co miesiąc pomniejszany
* przelew SEPA w kraju 120 zł !! normalnie 3 zł
* prowizje za wszystko, za SMS, za e-maile, za wyciągi papierowe (50 zł za wyciąg z jednego konta), za korzystanie z e-bankingu, opłata za konto 140 zł, za podgląd rachunku za więcej niż 3 miesiące! Wiele więcej
* brak obsługi -
~Roman / 2024-01-05 22:22
Открыт счет на фирму! Абсолютно не рекомендую банк! За три месяца дорадца ни разу не ответила на письма, на внески. На телефонные звонки не берет трубку! Постоянные обращение в службу поддержки никаких результатов не дали.
Ни кому не рекомендую этот банк! -
~Romek / 2020-03-25 19:31
Zawieszają spłatę kapitału lecz procent trzeba płacić dostałem z banku ,esemesa spłata zawieszonych rat następuje po upływie okresu wakacji kredytowych,
w okresie zawieszenia spłat, naliczane będą odsetki od kapitału pożyczki w wysokości określonej w umowie, a następnie po upływie okresu zawieszania spłat rat, naliczone w tym czasie odsetki, będą spłacane w pierwszej kolejności w racie płatnej po okresie zawieszenia.ZaletyBrakWadyNic nie zawieszają propaganda -
-
~Rozczarowana / 2021-04-19 14:42
Dostałam kredyt. Ok. Ale to co się dzieje z oprocentowaniem w tym momencie to porażka. Rata niewielka ale codziennie na koncie przybywa mi około 1 zł do spłaty. Porażka i jeszcze raz porażka. Lepiej wziąć kredyt w providencie niż u nich. Nie polecam!!! ZaletyBrakWadyNie warto brać u nich kredytu. -
~Rozczarowany Klient Pekao SA / 2024-08-27 22:55
Wyjątkowo kiepski bank, nie potrafią oddzwonić w kwestii zmiany limitów w ciągu 2 godzin; kiedy dzwonię sama potwierdzając dane i dyspozycję po pozytywnej weryfikacji każą czekać i zabawa od nowa. Czy to jakaś Kambodża ??? -
~Rozczarowany przyszły były klient / 2021-11-06 12:11
Bardzo utrudniony kontakt z żywą osobą, która nie wymigiwałaby się od odpowiedzi. Na infolinii wszystko próbuje automat i dopiero po wybraniu niektórych opcji i czekaniu odpowiednio długo przekierowuje do konsultanta. Na mailową prośbę o oddzwonienie nikt nie oddzwania, jedynie pyta mailowo. Wideoczat po zalogowaniu przez 20 minut nie łączy z nikim. Na Facebooku żadnej wartościowej odpowiedzi. Placówki w weekend nie działają.
Aplikacja i system transakcyjny generują krytyczne błędy uniemożliwiające korzystanie z konta.
Konto założone w piątek, pilnie potrzebne pieniądze nie dają się wypłacić w sobotę ani nawet przelać do innego banku, bo szybkie przelewy nie działają. Konsultant na linii (trzeba wybrać 1 > 2 > 3 i kilka razy zignorować prośby o zalogowanie się) stwierdza, że nic nie umieją zrobić, by umożliwić w jakikolwiek sposób skorzystanie z pieniędzy.
ODRADZAM WSZYSTKIM, KTÓRZY OCZEKUJĄ NIEZAWODNOŚCI.Zalety- Szybko udzielili kredytu gotówkowego.Wady- Bardzo utrudniony kontakt z obsługą.
- Brak wartościowych informacji po uzyskaniu kontaktu z obsługą.
- Wadliwy system informatyczny.
- Brak placówek działających w weekendy.
- Niemożność korzystania z konta po jego założeniu.
- Wysoka prowizja. -
~rrr / 2010-08-29 11:52
Wchodzę na pekao24.pl, przebijam się przez labirynt linków (jeśli ktoś szuka przykładu na przeciwieństwo intuicyjności interfejsu, nie mógł trafić lepiej), w końcu jest wspaniała opcja "Przelew jednorazowy", lecz jak zwykle "Przepraszamy. Usługa przelewów będzie nieaktywna do poniedziałku do godziny 06:00". W odpowiedzi od Jacka Łyczko: "Uprzejmie informujemy, iż wykonanie przelewu na rachunek maklerski za pośrednictwem PekaoInternet przy wykorzystaniu opcji „Przelew na rachunek Maklerski” jest możliwe jedynie w dni robocze w godzinach 6:00 - 19:00." 2 miesiące -
~RTS / 2024-03-03 14:50
Mam konto kilka miesięcy i bardzo żałuję. Zmieniłbym żeby nie fakt że trzeba znowu zgłaszać do różnych instytucji. WadyAplikacja bardzo uboga i mało intuicyjna -
~Ryszard / 2022-02-08 20:01
Tragedia. Wziąłem kredyt w pko sa I musiałem zmienić bank. Poważny błąd. Lepiej nie brać tam kredytu. Głęboka komuna, papierologia i biurokracja , trudny kontakt, drogie opłaty. Myślę żeby przenieść mój kredyt do innego banku bo już nie wytrzymuję. Co chwilę coś nie działa, a skontaktować się z infolinią to jak wygrać w totka. ZaletyDają kredyt,WadyAplikacja, opłaty, biurokracja, utrudnienia w kontaktach, nieudolność linii wsparcia, małe możliwości peo pay np szybsza spłata (trzeba aneks do umowy żeby szybciej spłacać) -
~Ryszard Ochucki / 2024-01-03 21:56
Najgorszy bank na świecie. Wszystkie sprawy są załatwiane z wielką łaską i z ogromem wymogów utrudniających klientowi życie czego nie w ma w innych bankach. Bank nastawiony tylko na skrojenie klienta. Nie mogę sie doczekać aż splacę kredyt mieszkaniowy i zamknę rachunek. Omijać szerokim łukiem. ZaletyBrakWadyWszelkie formalności to droga przez mękę -
~S / 2020-12-04 08:15
Masakra. Ciągle peace. Awarie. Muli na maxa. Lepiej jakby nic nie robili. -
-
~Sabina / 2017-01-10 21:53
Pekao24 - brak możliwości zalogowania - 10/01/2017 godz. 21:49 Wadybrak możliwości zalogowania - 10/01/2017 godz. 21:49za długo -
~Sabina / 2018-12-07 11:44
Witam!bardzo zawiodła się na pekao,nie wiem jak można tak traktować swoich wieloletnich klientów...zacznę od początku 13liatopada wplciclam w waszym wplatomacie pieniądze na moje konto wpłatomat wydrukował potwierdzenie po czym w domu okazało się że pieniędzy na koncie w domu nie ma oczywiście odrazy to zgłosiłam wasz pracownik n infolinia zgłosił reklamacje i zaznaczył żeby sprawa była rozpatrzona bo to moje pieniądze na życie które w waszym wplatomacie zniknęły!na rozpatrzenie sprawy 30 dni ale że sprawa pryjorytetowa mialabyc potraktowana zostałam poinformowana że przepuszczalnie pewnie będzie koło 10 dni...byłam później osobiście w waszej siedzibie też zostałam poinformowana że do 10 pewnie sprawa będzie rozwiązana i pieniądze będą na koncie.10 dni minęło dawno temu od tej pory dzwoniłam na infolinię żeby zapytać co dzieje się z moimi pieniędzmi pani powiedziała że tak jest zaznaczone żeby sprawa była szybko roWizana ale ona żadnej odpowiedzi nie może mi udzielić bo reklamacja nie jest jeszcze rozpatrzona.jest 7 grudnia pieniędzy nie ma od banku także żadnej informacji to jest według was rozpatrzenie sprawy pryjorytetowo??w waszym wplatomacie zginęły moje pieniądze nie usłyszałam nawet przepraszam,ciekawe czy bank w takich sytuacjach przewiduje jaka rekompensate bo jest ktoś wam jest dłużny pieniądze naliczanie odsetki a jak wy jesteście dłużni to co wtedy?? -
~Sen / 2019-03-21 15:46
Hamstwo i arogancja, brak rozwiązania problemu osoby niepełnosprawnej. Nie można zgłosić skargi gdyż (na szczęście) nie jestem klientem banku. Nie jestem bo źle zostałem obsłużony. ZaletyBliskośćWadyObsługa klienta -
~Sentorek / 2023-07-17 22:15
Brak empatii, kreatywności, zachowanie jak sztuczna inteligencja. Dać wieśniakom odrobinę władzy i zachowują się jak lordowie. Żenada. Moja Mama ma prawie 70 lat, a potraktowano Nas (prowadziłem rozmowę razem z Nią) jak byśmy byli najeźdźcami, a nie klientami. W tej chwili rezygnujemy z waszych usług i będziemy polecać wszystkim Naszym znajmom trzymać się od Was zdala.
strona 69 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »