Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1536 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robson / 2023-09-21 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada wpłatomat w Żorach nie działa od poniedziałku. Podobno 24h i naprawia . Dziś czwartek to go odłączyli całkiem z prądu. W du... mają klienta by wpłacić pieniądze w wplatomscie. Dziennie mam jeździć po 20 km żeby zrobić wpłatę. Wplatomst Żory Rynek. W Tychach na Niepodległości i Wyszyńskiego to samo . Porażka z tym bankiem.
  • ~Robus / 2016-08-19 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. System pekaobiznes24 awaria za raz w tygodniu.
  • ~Roka / 2021-10-16 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści kradną marne grosze ludzi. Bankomat niewypłaca pieniędzy a na koncie ich nie ma, minus te co mają być wypłacone
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Roki / 2024-02-25 12:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank , żeby coś załatwić trzeba iść do placówki,a w innych bankach da radę przez infolinię nawet jak chcę zamknąć konto muszę udać się do placówki.Nie polecam.
  • ~rolnik / 2022-06-28 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrożnie z usługą BLIK. Kasa wysłana na prawidłowy numer telefonu poszła na nieznane nikomu konto. Terminy reklamacji kilkakrotnie przedłużany ze względu na "skomplikowany charakter sprawy". To bank popełnił błąd i bank powinien oddać kasę, a sprawę może sobie wyjaśniać tak długo, jak dusza zapragnie.
  • ~Roman / 2020-01-20 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Czy można dać 0 gwiazdek?
    Ten bank stoczył się. Mam konto firmowe i prywatne. Kiedyś doradca kontaktował się co chwilę z ofertą pomocy. Teraz doradcy klienta tak szybko zmieniają się, że nie nadążam zmieniać nazwisk w telefonie. Ocztwiście ani nie dzwonią i tylko czasami odbierają telefony. Chamskie prowizję, myślę, że siedzi tam jakiś cham i prostak i wymyśla za co klienci jeszcze mogliby zapłacić.
    Wady* ujemne oprocentowanie na rachunku EUR! Czyli zgromadzony kapitał w EUR jest co miesiąc pomniejszany
    * przelew SEPA w kraju 120 zł !! normalnie 3 zł
    * prowizje za wszystko, za SMS, za e-maile, za wyciągi papierowe (50 zł za wyciąg z jednego konta), za korzystanie z e-bankingu, opłata za konto 140 zł, za podgląd rachunku za więcej niż 3 miesiące! Wiele więcej
    * brak obsługi
  • ~Roman / 2024-01-05 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Открыт счет на фирму! Абсолютно не рекомендую банк! За три месяца дорадца ни разу не ответила на письма, на внески. На телефонные звонки не берет трубку! Постоянные обращение в службу поддержки никаких результатов не дали.
    Ни кому не рекомендую этот банк!
  • ~Romek / 2020-03-25 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawieszają spłatę kapitału lecz procent trzeba płacić dostałem z banku ,esemesa spłata zawieszonych rat następuje po upływie okresu wakacji kredytowych,
    w okresie zawieszenia spłat, naliczane będą odsetki od kapitału pożyczki w wysokości określonej w umowie, a następnie po upływie okresu zawieszania spłat rat, naliczone w tym czasie odsetki, będą spłacane w pierwszej kolejności w racie płatnej po okresie zawieszenia.
    ZaletyBrak
    WadyNic nie zawieszają propaganda
  • ~Rozczarowana / 2021-04-19 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam kredyt. Ok. Ale to co się dzieje z oprocentowaniem w tym momencie to porażka. Rata niewielka ale codziennie na koncie przybywa mi około 1 zł do spłaty. Porażka i jeszcze raz porażka. Lepiej wziąć kredyt w providencie niż u nich. Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie warto brać u nich kredytu.
  • ~Rozczarowany Klient Pekao SA / 2024-08-27 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjątkowo kiepski bank, nie potrafią oddzwonić w kwestii zmiany limitów w ciągu 2 godzin; kiedy dzwonię sama potwierdzając dane i dyspozycję po pozytywnej weryfikacji każą czekać i zabawa od nowa. Czy to jakaś Kambodża ???
  • ~Rozczarowany przyszły były klient / 2021-11-06 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo utrudniony kontakt z żywą osobą, która nie wymigiwałaby się od odpowiedzi. Na infolinii wszystko próbuje automat i dopiero po wybraniu niektórych opcji i czekaniu odpowiednio długo przekierowuje do konsultanta. Na mailową prośbę o oddzwonienie nikt nie oddzwania, jedynie pyta mailowo. Wideoczat po zalogowaniu przez 20 minut nie łączy z nikim. Na Facebooku żadnej wartościowej odpowiedzi. Placówki w weekend nie działają.
    Aplikacja i system transakcyjny generują krytyczne błędy uniemożliwiające korzystanie z konta.
    Konto założone w piątek, pilnie potrzebne pieniądze nie dają się wypłacić w sobotę ani nawet przelać do innego banku, bo szybkie przelewy nie działają. Konsultant na linii (trzeba wybrać 1 > 2 > 3 i kilka razy zignorować prośby o zalogowanie się) stwierdza, że nic nie umieją zrobić, by umożliwić w jakikolwiek sposób skorzystanie z pieniędzy.


    ODRADZAM WSZYSTKIM, KTÓRZY OCZEKUJĄ NIEZAWODNOŚCI.
    Zalety- Szybko udzielili kredytu gotówkowego.
    Wady- Bardzo utrudniony kontakt z obsługą.
    - Brak wartościowych informacji po uzyskaniu kontaktu z obsługą.
    - Wadliwy system informatyczny.
    - Brak placówek działających w weekendy.
    - Niemożność korzystania z konta po jego założeniu.
    - Wysoka prowizja.
  • ~rrr / 2010-08-29 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Wchodzę na pekao24.pl, przebijam się przez labirynt linków (jeśli ktoś szuka przykładu na przeciwieństwo intuicyjności interfejsu, nie mógł trafić lepiej), w końcu jest wspaniała opcja "Przelew jednorazowy", lecz jak zwykle "Przepraszamy. Usługa przelewów będzie nieaktywna do poniedziałku do godziny 06:00". W odpowiedzi od Jacka Łyczko: "Uprzejmie informujemy, iż wykonanie przelewu na rachunek maklerski za pośrednictwem PekaoInternet przy wykorzystaniu opcji „Przelew na rachunek Maklerski” jest możliwe jedynie w dni robocze w godzinach 6:00 - 19:00."
    2 miesiące
  • ~RTS / 2024-03-03 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto kilka miesięcy i bardzo żałuję. Zmieniłbym żeby nie fakt że trzeba znowu zgłaszać do różnych instytucji.
    WadyAplikacja bardzo uboga i mało intuicyjna
  • ~Ryszard / 2022-02-08 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Wziąłem kredyt w pko sa I musiałem zmienić bank. Poważny błąd. Lepiej nie brać tam kredytu. Głęboka komuna, papierologia i biurokracja , trudny kontakt, drogie opłaty. Myślę żeby przenieść mój kredyt do innego banku bo już nie wytrzymuję. Co chwilę coś nie działa, a skontaktować się z infolinią to jak wygrać w totka.
    ZaletyDają kredyt,
    WadyAplikacja, opłaty, biurokracja, utrudnienia w kontaktach, nieudolność linii wsparcia, małe możliwości peo pay np szybsza spłata (trzeba aneks do umowy żeby szybciej spłacać)
  • ~Ryszard Ochucki / 2024-01-03 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie. Wszystkie sprawy są załatwiane z wielką łaską i z ogromem wymogów utrudniających klientowi życie czego nie w ma w innych bankach. Bank nastawiony tylko na skrojenie klienta. Nie mogę sie doczekać aż splacę kredyt mieszkaniowy i zamknę rachunek. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyWszelkie formalności to droga przez mękę
  • ~S / 2020-12-04 08:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Ciągle peace. Awarie. Muli na maxa. Lepiej jakby nic nie robili.
  • ~Sabina / 2017-01-10 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Pekao24 - brak możliwości zalogowania - 10/01/2017 godz. 21:49
    Wadybrak możliwości zalogowania - 10/01/2017 godz. 21:49
    za długo
  • ~Sabina / 2018-12-07 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam!bardzo zawiodła się na pekao,nie wiem jak można tak traktować swoich wieloletnich klientów...zacznę od początku 13liatopada wplciclam w waszym wplatomacie pieniądze na moje konto wpłatomat wydrukował potwierdzenie po czym w domu okazało się że pieniędzy na koncie w domu nie ma oczywiście odrazy to zgłosiłam wasz pracownik n infolinia zgłosił reklamacje i zaznaczył żeby sprawa była rozpatrzona bo to moje pieniądze na życie które w waszym wplatomacie zniknęły!na rozpatrzenie sprawy 30 dni ale że sprawa pryjorytetowa mialabyc potraktowana zostałam poinformowana że przepuszczalnie pewnie będzie koło 10 dni...byłam później osobiście w waszej siedzibie też zostałam poinformowana że do 10 pewnie sprawa będzie rozwiązana i pieniądze będą na koncie.10 dni minęło dawno temu od tej pory dzwoniłam na infolinię żeby zapytać co dzieje się z moimi pieniędzmi pani powiedziała że tak jest zaznaczone żeby sprawa była szybko roWizana ale ona żadnej odpowiedzi nie może mi udzielić bo reklamacja nie jest jeszcze rozpatrzona.jest 7 grudnia pieniędzy nie ma od banku także żadnej informacji to jest według was rozpatrzenie sprawy pryjorytetowo??w waszym wplatomacie zginęły moje pieniądze nie usłyszałam nawet przepraszam,ciekawe czy bank w takich sytuacjach przewiduje jaka rekompensate bo jest ktoś wam jest dłużny pieniądze naliczanie odsetki a jak wy jesteście dłużni to co wtedy??
  • ~Sen / 2019-03-21 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Hamstwo i arogancja, brak rozwiązania problemu osoby niepełnosprawnej. Nie można zgłosić skargi gdyż (na szczęście) nie jestem klientem banku. Nie jestem bo źle zostałem obsłużony.
    ZaletyBliskość
    WadyObsługa klienta
  • ~Sentorek / 2023-07-17 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak empatii, kreatywności, zachowanie jak sztuczna inteligencja. Dać wieśniakom odrobinę władzy i zachowują się jak lordowie. Żenada. Moja Mama ma prawie 70 lat, a potraktowano Nas (prowadziłem rozmowę razem z Nią) jak byśmy byli najeźdźcami, a nie klientami. W tej chwili rezygnujemy z waszych usług i będziemy polecać wszystkim Naszym znajmom trzymać się od Was zdala.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 890
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 865
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3928
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982