Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1550 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agata / 2019-06-28 12:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank fatalny,bankomat zabrał mi z karty 1800 zł,nie wypłacił pieniędzy. Reklamacje przyjęto ale rozpatrzona będzie w przeciągu 30-tu dni.Nie wiadomo czy pozytywna bedzie odpowiedz czy pieniądze zwrócą. Podobno nie zawsze udaje się odzyskać SWOJE pieniądze. Czekam na odpowiedz,w razie czego zwróce się na policje o popełnienia przestępstwa. Swoją drogą czekać 30 dni na odzyskanie pieniędzy?Pani w banku niesympatyczna ,gburowata. Jednym słowem porażka.
  • ~kredytobiorca / 2019-06-21 18:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Po raz kolejny zlekceważona przez doradcę klienta (a może raczej odradcę). Pani Pieprzyk z oddziału w Rynku nienastawiona na klienta, kliencie raczej jej przeszkadzają w prywatnych rozmowach telefonicznych. Obsługa jest żenująca, pomoc żadna. Pani nie posiada wiedzy dotyczącej produktów proponowanych przez bank a takze nie obsługuje klientów, którzy nie są "jej" ... "nie będe rozwiązywała problemów, jakie ma Pani z Panią X (inny doradca z tej placówki)".
    I prawdą jest to,że jeżeli chcemy uzyskać kredyt w tym banku wszystko jest możliwe, wszyscy są mili, nawet sam dyrektor interesuje się klientem, poźniej - lepiej omijać ten oddział z daleka... Chyba, że ktoś potrzebuje dodatkowej dawki adrenaliny
    WadyLekceważący stosunek do klienta
  • ~Adi / 2019-06-19 15:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank jakby zatrzymał się w czasie.Masa dziwnych opłat i prowizji za usługi i prowadzenie konta.Przelewy dochodzą po terminie.Jak do pożyczki to mili do bulu a potem totalna olewka i zero kontaktu.Niemiła obsługa.Dlatego po 15latach zmieniłem bank i tego nie żałuje.
    WadyArogancja wobec klienta.Masa opłat za usługi co w innych bankach ich nie ma.
  • ~Koffie / 2019-06-15 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety już drugi raz wpłatomat mnie okradł, mimo , że zawsze liczę pieniądze przed kamerą. Zgłosiłam reklamację, minęły 2 miesiące i zero odpowiedzi oraz zero zwrotów na konto.
  • ~Klient / 2019-06-12 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank w Polsce !!!! nie polecam nikomu , czegoś takiego jeszcze nie spotkałem w żadnym banku , obsługa jak za komuny , nikt nic nie wie , na infolini nic nie można załatwić , odsyłają do banku oddalonego od mojego miejsca zamieszkania o 20 km ,a po przyjezdzie dowiaduje się że muszę zadzwonić na infolinie , scenariusz jak u Bareji ,
  • ~Julia / 2019-06-04 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo NIE polecam!!! Jestem totalnie rozczarowana i zazenowana tym bankiem . Od 20 lat byłam klientem .Konto firmowe, prywatne . Przy każdej wizycie w banku pytanie - a moze kredycik??? Nie dziekuje ! Ale gdy przyszedł moment gdy powiedziałem Tak - proszę o kredyt .Bank wypiął się! W innym banku bez problemu dostałam kredyt ...A zatem szanowny Bank Pekao szanujcie swoich stałych klientów dzięki który zarabiacie, bo beda wam uciekać do konkurencji !
  • ~Pepe / 2019-06-02 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogolnie jest to bank nastawiony na golenie ludzi z kasy.
    Koszt obslugi rachunku i karty: przy zakladaniu konta 10 zl, w rzeczywistosci 37.99 zl
    Dzien po zlozeniu dyspozycji zamkniecia rachunkow zablokowano dostep online i zaczely sie telefony by przekac pozostale na rachunku srodki. Zenujace.
    Panie z obslugi na pietrze (oddzial w Szczecinie) nie kompetente i wogole zdziwione, kto ma tupet im przeszkadzac.
    Bank to dramat.
    Ludzie, na rynku jest mnostwo lepszych i tanszych mozliwosci
    ZaletyBrak
    WadyPodejscie do klienta i koszty obslugi
  • ~Largona / 2019-05-24 21:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja nie rozumiem słabych ocen. Jestem w tym banku odkąd skończyłam 18 lat. Jestem bardzo zadowolona. Zawsze łatwo i szybko mogę wszytko załatwić. Niezależnie od tego czy chcę zrobić przelew czy zablokować kartę po zagubieniu. Ja polecam z czystym sercem
    ZaletyMiła obsługa, dobra oferta
  • ~Nie zadowolony klient / 2019-05-14 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki w życiu widziałem. Nie polecam pod żadnym względem. Opłaty za wszystko co się da nawet na każdego smsa z kodem który jest potrzebny do przelewu , jakieś dziwne limity które mimo zmiany nadal są i nie ulegają zmianie. Infolinia 2/10 jeśli chodzi o pomoc.
    Wady-wysokie opłaty za przelewy, smsy i duże prowizje
    -obsluga strony nie intuicyjna
  • ~Grzegorz / 2019-04-30 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank świata. Opłata za przelew w obrocie dewizowym 4 funty za otrzymane pieniądze. W oddziale banku reklamacji nie można złożyć tylko przez internet! Przy każdym przelewie muszę czekać na autoryzowanie przez telefon. Niby bank o zwiększonym bezpieczeństwie a skąd ja mam wiedzieć przez telefon czy ktoś się nie podszywa pod nich w celu wyłudzenia danych?!! Gdyby nie kredyt już dawno bym ich olał. Najgorszemu wrogowi nie życzę konta w tym pseudobanku! Zakichane pekao upadnij jak najszybciej!
    ZaletyBrak
    WadyOpłaty , obsługa, konto internetowe i wiele innych
  • ~Iwona / 2019-04-29 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa beznadziejna. Czekanie na duplikat karty ponad miesiąc, wykonanie kilkunastu telefonów, odwiedzenie banku osobiście, a katy jak nie była tak nie ma. Nie polecam tego banku, chociaż jestem ich klientem od ponad 20 lat - zdecydowanie za długo..... Czas na zmiany
    Zaletyzero
    Wadyodsyłanie klienta od banku do Pań telefonistek w Warszawie, które podają mylne informacje.
  • ~Cecylia27 / 2019-04-28 15:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Planujesz założenie konta ? :) Konto dla młodych, bądź konto oszczędnościowe ? :) A może planujesz wziąć najlepszy kredyt, by wybrać się na wymarzone wakacje ? :) Dużo fajnych i aktualnych ofert znajdziesz w jednym miejscu :) Porównaj i wybierz najlepszą opcję dla siebie !
    https://cila92.oferty-kredytowe.pl/kontaosobiste/
  • ~AW / 2019-04-24 20:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank PKO SA nie zwraca środków z zamkniętego konta jeśli ktoś pomyłkowo wyśle środki na takie konto. Konto w banku zamknąłem z powodu wciąż rosnących opłat za każdą jedną rzecz i każdy ruch na koncie. Teraz jeszcze okazuje się, że Bank lubuje się w przywłaszczaniu pieniędzy bez możliwości zwrócenia ich właścicielowi. Proszę zastanowić się dwa razy zanim podejmiecie Państwo jakiekolwiek działąnia z Bankiem PKO SA
  • ~dariusz / 2019-04-23 15:23
    Ocena: 2.00 / 5
    witam oprócz tego ze nie jestem zadowolony z obsługi w banku powodem sa duże kolejiki w oczekiwaniu do okienek wyplaty i wplaty placówki sa daleko oddalone od Ronda Wiatraczna w Warszawie brakuje bankomatow przy Rondzie WItraczna przykre ze zamknięto placowke banku rog Rondo Wiatraczna a ul Grochowska zlikwidowano bankomat jedyny który znajdowal się przy starym centrum spolem obecnie nowe wybudowane centrum wiatraczna dodam ze mamy już trzy centra handlowe dookoła ronda nie ma zadnej placówki naszego banku ani bankomatu przykre przykre przykre jesteśmy duza grupa ludzi emerytow i rencistów prosimy o podjecie dzialan i czekamy na odpowiedz co stoi na przeszkodzie ze jest tak zle w tym rejonie Warszawy
    Wadyjestem mieszkancem Ronda Wiatraczna w Warszawie dookoła trzy duże centra handlowe petla tramwajowa petla autobusowa zlikwidowano placowke banku pekao.sa prz ul.Grochowskiej tuz przy Rondzie Witraczna zlikwidowano jedyny bankomat który znajdowal się przy starym centrum supersam spolem obecnie to duże nowe wybudowane centrum wiatraczna pytanie gdzie mamy chociaż jeden bankomat naszego banku żeby spokojnie bez prowizji pobierac kilka razy w miesiącu pieniądze dlaczego tez nie ma placówki banku w tak zatłoczonym zaludnionym miejscu Warszawy pisze w imieniu swoim jak i wielu klientów tego banku tak zle nie było czy można liczyc na zainstalowanie chociaż jednego bankomatu bo o placówce już nie wspomnę
  • ~Patii / 2019-04-20 20:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Wplacilam 13.04.pieniadze do wplatomatu spora sumę bo 2600 zł i.do tej pory nie mam ich na koncie. Złożyłam reklamację i mam czekać 14 dni. Zostałam bez środków na święta. A na infolinii każą być cierpliwym...
  • ~Anna / 2019-04-20 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj płaciłam kartą za zakupy świąteczne, wcale nie mało. Trzykrotnie nastąpiła odmowa. Ostatecznie zapłaciłam gotówką. Jednak okazało się, że pieniądze potrójnie pobrano mi z konta. To chyba jakiś żart, uważam, że to kradzież. W oddziele banku złożyłam reklamację, na zwrot mam czekać 15 dni. Likwiduję konto w tym banku.
    ZaletyZero
    WadyKlient jest nikim dla tego banku.
  • ~Wiesława / 2019-04-18 07:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Od pewnego czasu bank nie liczy się z klientem.Przebywam często za granicą i już kilka razy miałam sytuację że przy kasie w sklepie nie mogę zapłacić.Z bankomatu też nie mogę wypłacić.W tym momencie zostaję bez środków,a Pani na infolinię mi mówi,że mają awarię i nie wie kiedy naprawą.Pieniadze z konta również zniknęły i w tej kwestii Pani też nie wie kiedy wrócą,bo jest awaria.Jestem zrozpaczona,nie pójdę do banku bo jestem w Austrii i chyba powinnam iść do konsulatu po pomoc.Masakra jakaś
    ZaletyW mojej fili w banku w Łodzi miła obsługa,ale niestety kolejki
    WadyChyba teraz same wady
  • ~aja / 2019-04-17 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo odradzam, na skutek jakiejś awarii systemu przy zapłacie kartą pokazała się u mnie odmowa, a kasa zniknęła z konta. Uwaga! Oddadzą do 8 dni!!! A 10 sekund zajęło im zabranie mi pieniędzy. Do tego infolinia mega niekompetentna. Poprosiłam laskę o połączenie z przełożonym, czekałam na linii ponad 40 minut, na szczęście na ich koszt.
    Zamykam konto.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~To_ Masz / 2019-04-15 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia dotyczy oddziału banku PeKaO sa w Warszawie oddzial na ul. Dereniowej 9

    Uwaga! Nagminnie kasują niewygodne dla siebie komentarze! Ciekawe, komu tak przeszkadza prawdziwa, zaznaczam PRAWDZIWA opinia klienta, który to, co widział, to opisał. Może zamiast usuwać komentarze, zająć się pracą, jak należy w stroju, który odpowiada miejscu, w którym się jest wizytówką instytucji. Swoją opinię podtrzymuje!!!!!!!!
    Koszmar i cyrk nie oddział! Parada próżności, mocnego makijażu i duszących perfum. krótka kiecka ma zastąpić profesjonalne podejście. Oprócz nudnosci i bólu glowy nic nie załatwiłem
    Przerost formy nad treścią
    WadyBrak kompetencji-wszelkich
  • ~Grzegorz / 2019-04-08 12:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa fatalna i powolna. Kolejki jak za komuny po mięso. Kierownik oddziału nie chce nawet wyjść do czekających ludzi w kolejce. Żenada
    WadyBrak czynnych kas
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 960
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4715
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4512
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3053