strona 68 z 76
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »
-
~Patii / 2019-04-20 20:10
Wplacilam 13.04.pieniadze do wplatomatu spora sumę bo 2600 zł i.do tej pory nie mam ich na koncie. Złożyłam reklamację i mam czekać 14 dni. Zostałam bez środków na święta. A na infolinii każą być cierpliwym... -
-
~Anna / 2019-04-20 14:51
Wczoraj płaciłam kartą za zakupy świąteczne, wcale nie mało. Trzykrotnie nastąpiła odmowa. Ostatecznie zapłaciłam gotówką. Jednak okazało się, że pieniądze potrójnie pobrano mi z konta. To chyba jakiś żart, uważam, że to kradzież. W oddziele banku złożyłam reklamację, na zwrot mam czekać 15 dni. Likwiduję konto w tym banku. ZaletyZeroWadyKlient jest nikim dla tego banku. -
~Wiesława / 2019-04-18 07:00
Od pewnego czasu bank nie liczy się z klientem.Przebywam często za granicą i już kilka razy miałam sytuację że przy kasie w sklepie nie mogę zapłacić.Z bankomatu też nie mogę wypłacić.W tym momencie zostaję bez środków,a Pani na infolinię mi mówi,że mają awarię i nie wie kiedy naprawą.Pieniadze z konta również zniknęły i w tej kwestii Pani też nie wie kiedy wrócą,bo jest awaria.Jestem zrozpaczona,nie pójdę do banku bo jestem w Austrii i chyba powinnam iść do konsulatu po pomoc.Masakra jakaś ZaletyW mojej fili w banku w Łodzi miła obsługa,ale niestety kolejkiWadyChyba teraz same wady -
~aja / 2019-04-17 19:07
Bardzo odradzam, na skutek jakiejś awarii systemu przy zapłacie kartą pokazała się u mnie odmowa, a kasa zniknęła z konta. Uwaga! Oddadzą do 8 dni!!! A 10 sekund zajęło im zabranie mi pieniędzy. Do tego infolinia mega niekompetentna. Poprosiłam laskę o połączenie z przełożonym, czekałam na linii ponad 40 minut, na szczęście na ich koszt.
Zamykam konto.ZaletyBrakWadySame -
~To_ Masz / 2019-04-15 10:02
Opinia dotyczy oddziału banku PeKaO sa w Warszawie oddzial na ul. Dereniowej 9
Uwaga! Nagminnie kasują niewygodne dla siebie komentarze! Ciekawe, komu tak przeszkadza prawdziwa, zaznaczam PRAWDZIWA opinia klienta, który to, co widział, to opisał. Może zamiast usuwać komentarze, zająć się pracą, jak należy w stroju, który odpowiada miejscu, w którym się jest wizytówką instytucji. Swoją opinię podtrzymuje!!!!!!!!
Koszmar i cyrk nie oddział! Parada próżności, mocnego makijażu i duszących perfum. krótka kiecka ma zastąpić profesjonalne podejście. Oprócz nudnosci i bólu glowy nic nie załatwiłem
Przerost formy nad treściąWadyBrak kompetencji-wszelkich -
~Grzegorz / 2019-04-08 12:30
Obsługa fatalna i powolna. Kolejki jak za komuny po mięso. Kierownik oddziału nie chce nawet wyjść do czekających ludzi w kolejce. Żenada WadyBrak czynnych kas -
~Żaneta / 2019-04-08 09:48
Bank beznadziejny, długo się czeka na przelew, aplikacja się ciągle zacina, dzwonią do Cb z ofertą zapraszają na rozmowę po czym przychodzisz to mówią że nie mają dzisiaj czasu, wgl nie szanują klienta ZaletyBrakWadySame wady -
~ja / 2019-04-07 10:07
Czy zapowiedziane zwolnienia w Banku (czytałem w Onet) nie wpłynie na obsługę. ZaletyMając kredyt hipoteczny mam stały kontakt mailowy i telefoniczny z serwisem.WadyBoże, czy długo jeszcze będą używać drukarki igłowej - jak puści wydruk to nic nie słychać. -
-
~mewa / 2019-03-28 08:41
Bank zajmuje w całości wynagrodzenia, pozostawił mnie bez funduszy na życie w ogóle nie licząc się z człowiekiem. To straszne. Przez ten bank mam jeszcze większe problemy. Są niepomocni. ZaletyKonto internetowe.WadyCzłowiek nie ma dla nich wartości. Pomagają zniszczyć człowieka. -
~Szymon / 2019-03-26 13:40
Żenada !!!! Biegam do banku regularnie, moje ustalone hasła cały czas sie resetuja i jak dzwonię na infolinie to wszyscy mówią, że podaje złe dane.... To już nie pierwszy raz, cały czas zmieniam i cały czas "podobno" są złe, ale kto inny ma wiedzieć jakie ustaliłem hasło jak nie ja ?!
Zdecydowanie nie polecam Banku Peako SA. Więcej biegania do banku i odblokowywania serwisów niż samej przyjemności z posiadania konta bankowego.ZaletyNIE MA ŻADNYCHWadyWSZYSTKO OD OBSŁUGI KLIENTA PO ICH DENNE PRODUKTY -
~Kamil / 2019-03-21 19:39
Obsługa klienta jest do dupy. Takich pracowników niechciałbym nawet do roznoszenia ulotek.... wprowadzają klienta w błąd i są niemili. Nie rozwiązali mojego problemu wiec poszedłem do banku i opowiedziałem co mi kazali zrobic na info to sami mi powiedzieli ze obsługa klienta na info jest śmieszna i często w niczym nie pomogą wiec ja przenoszę się z tego banku dzięki ???? ZaletyBrakWadyKompetencje zero -
~Sen / 2019-03-21 15:46
Hamstwo i arogancja, brak rozwiązania problemu osoby niepełnosprawnej. Nie można zgłosić skargi gdyż (na szczęście) nie jestem klientem banku. Nie jestem bo źle zostałem obsłużony. ZaletyBliskośćWadyObsługa klienta -
~Zako / 2019-03-18 10:52
Placówka w Nowy Targ rynek, godzina 10:50 siedem osób w kolejce i tylko jedna Kasa czynna... Chyba oszczędzają na personelu kosztem czasu klientów. Bank dla ludzi czy odwrotnie, bo się pogubiłem. ZaletyMiła obsługaWadyWieczne kolejki, 10 minut to minimum. -
~Klient / 2019-03-08 23:00
Od jakiegoś czasu bank ptzetrzymuje pieniądze, jeszcze rok temu pieniądze przelane rano z innego banku były w tym samym dniu w godzinach popołudniowych teraz jest tak, że są następnego dnua wieczorem. -
~Fell / 2019-03-06 17:22
Dzwonią z numeru, który nie jest opublikowany na ich stronie, oczekuję identyfikacji za pomocą danych osobowych, w wypadku rozmowy robią się nieuprzejmi. Nie polecam. -
~Ula / 2019-02-26 09:58
Bank archaicznych systemów i rozwiązań. Traktują klienta jak idiotę, nie dając dostępu do podstawowych danych o jego transakcjach. Kompetencje obsługi kilenta - niżej niż dno. -
-
~Krys / 2019-02-22 12:17
skadnal dzwonie dwukrotnie by zastrzec kartę po jej zaginięciu, udzielam wszystkich prawidłowych odpowiedzi a oni robią jakiś chory problem że nie rozmawiają z osobą upoważnioną - bo mam za młody głos! Czy wy jesteście poważni?? Ludzie, chyba po to są pytania sprawdzające by uniknąć takich sytuacji- mam się tłumaczyć z młodego głosu bo jakaś niekompetentna osoba siedzi po drugiej stronie? Ogarnijcie się jeśli nic nie można załatwić przez telefon to po co taką opcje oferujecie!! -
~Arun / 2019-02-09 17:56
Po wielu latach użytkowania kończe współpraca.z tym bankiem.Bardzo kiepski!
4 razy przystani.mi kartę debetową za każdym.razem uszkodzoną.Aplikacja payopal nie.dziala .10.dni czeka się na nową.karte.5 zlotych za użytkowanie bankomatów euronet.Zdecydowanie odradzam. -
~Adam / 2019-01-27 23:30
Milion różnych haseł i pinów wysyłanych poleconym z dwa razy, weryfikacja telefoniczna zawiera pytania z kosmosu a i tak po 3 miesiącach nie odblokowali mi konta internetowego..... KpinaZaletyZadneWadyBrak kompetencji -
~Janusz / 2019-01-25 19:31
Wyrażam jak najgorszą opinie o banku PEKAO SA szczególnie w zakresie reagowania na reklamacje.
W moim przypadku doszło do bezprawnego zablokowania całości wynagrodzenia za pracę przesłanego przez pracodawcę na moje konto. Bank nie uwzględnił kwoty wolnej od zajkęcia i pozostałem bez środków do życia. Skandal !!!ZaletyBrakWadyPowolność działania , brak szacunku dla klienta, brak reakcji na reklamacje
strona 68 z 76
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »