Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1550 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Caller / 2019-08-13 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bałagan jeden wielki syf! Numery telefonów kontaktowych w koncie wspólnym z żoną pomieszane dzwoniąc do mnie dzwonią do żony po awanturze jaką zrobiła mi obsługa klienta jakim prawem odbieram telefon żony bank zablokował wszystkie środki na kontach. Jakim prawem !!! Takiego syfu nie można nazwać bankiem nie chce trzymać u nich oszczędności ani dnia dłużej !! Zamykam wszystkie konta.
    ZaletyBrak
    WadyTragiczna obsługa brak wyrozumiałości i zrozumienia klienta to nie pierwszy problem z tym bankiem jaki mam.
  • ~Aleksa / 2019-08-13 03:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. W nocy nie da się robić przelewów - codziennie to samo: błąd techniczny itd. Między północą/ pierwszą w nocy a 6 rano nie można za nic zapłacić!!! Tragedia. Drogie prowadzenie konta. Brak ekspresowych przelewów. Średniowiecze. Gdyby nie kredyt na mieszkanie to zrezygnowałabym z tego beznadziejnego banku.
    ZaletyKlik gotówka
    WadyPermanentna nocna awaria systemu pekao24 i aplikacji - noc w noc!!!!! Drogo i nie na XXI wiek te usługi...
  • ~Grzegorz / 2019-08-09 16:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank duży ale niestety jakość obsługi tragiczna. Puste stanowiska kolejka długa na obsłudze klientów dwie osoby. Reszta obsługi pochowana na zapleczu tylko się pojawia na chwile i znika .
    ZaletyNie zauwazylem
    WadyDługi czas obsługi klienta
  • ~Oszukany_klient / 2019-08-08 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby była taka możliwość, dałabym zero gwiazdek. Ban
    ZaletyBrak
    Wadyduże opłaty za prowadzenie konta, kolejki w placówkach i wolna obsługa, niegrzeczny personel
  • ~Maniek / 2019-08-06 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    niby mam konto dla młodych a co miesiąc mi pobieraja kase, a nie powinno. Przelew z wypłaty jest dopiero póznym wieczorem
  • ~Nina / 2019-08-06 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    No coż nie wszystko złoto co się świeci. Chciałam skorzystać z aktualnej promocji konta przekorzystnego, ale rezygnuję.To bank z mentalnością tamtej dekady,choć przywdział szaty niby nowoczesności, to z funkcjonalnością porażka. Na infolinii czeka się kilkanaście minut,nie potrafią przełączyć do konkretnego działu, połączenie się urywa.Brak możliwości bezpośredniego kontaktu z pomocą techniczną. Wysłanie maila, kończy się odbiciem piłeczki i sugestią aby kontaktować się z infolinią. Krąg się zamyka. Aby anulować poprzedni wniosek ,literówka w imieniu, musiałam wykonać 4 telefony. Do podpisania wniosku wybrałam oddział blisko pracy. W oddziale pusto, 3 panie, 2 coś tam sobie stukają w komputerze i prowadzą prywatne rozmowy, nie mają uprawnień do otwarcia konta, udzielenia kredytu i chętnych odsyłają z kwitkiem do pokoju obok, w którym trzecia pani udziela przez godzinę kredytu konsumenckiego. Mam wrażenie, że to strajk włoski, muzyczka z radia gra, wszystko się ślimaczy. Jednak rezygnuję z tej niby promocji, bo mój czas jest cenniejszy.
  • ~ryszard / 2019-08-02 22:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Pko24 i mpko24 poco dwie strony?

    totalnie brak ergonomii, nie da się znaleźć tego czego się szuka, najłatwiej jest otworzyć nową kartę lub nowy kredyt,

    Brak przelewów szybkich "elixir" to już jest ŚREDNIOWIECZE!

    Dodzwonić się na infolinie to 10minut słuchania debilnej melodyjki.
    ZaletyBRAK!!!
    Wadysame wady, średniowiecze!! brak szybkich przelewów!, brak możliwości zmiany limitów maksymalnych, brak ergonomii interfejsu!
  • ~Linda / 2019-07-31 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To cyrk brak poszanowania klienta. Pani prowadzi sobie prywatne rozmowy typu czy lampa jest właściwa, widocznie ma robotników w domu. Omijajcie bank Pekao przy Al Jerozolimskich (przy Marriott hotel) ogromnym łukiem tam zawsze trzeba czekać aż kasjerka łaskawie ciebie obsłuży
  • ~Karol / 2019-07-30 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w placówkach we Wrocławiu to tragedia. Wszyscy pracownicy zajęci swoimi sprawami, klient czeka i czeka i czeka i czeka...i generalnie wkurza że przyszedł bo nie ma czasu na klienta, każdy wpatrzony w monitor. I to we wszystkich placówkach w centrum czyli taki standard obsługi. Nie polecam.
  • ~llidia / 2019-07-20 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank hermetyczny niepostępowy w którym on i jego pracownicy to wielkie Paniska a klient hołota.
    W niczym nie pojda na rękę, s niczym nie pomogą. Obsługa niemiła i niekompetentna. Jedyne co potrafią to zdzierać przeróżne opłaty. NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Ags / 2019-07-19 12:58
    Ocena: 2.33 / 5
    W zwiazku z kredytem musialam zrezygnowac z poprzedniego banku I przejsc do Pekao SA. Niestety obsluga w banku jest bardzo slaba. Panie w 2 punktach na terenie Krakowa sa nie pomocne, przynoszac dokumenty czuje sie, jakbym znowu zorbila cos zle a pani byla niezadowlona, ze znowu z czyms przyszlam I ze zadaje jakiekolwiek pytanie. Widac, ze traktuje sie klienta jak osobe, ktora nic nie wie.
    ZaletyW miare logiczne konto online
    WadyOplata sa sms z kodem do przelewow. Brak znizek/zwrotow za zakupy w niektorych sklepach. Bardzo zla obsluga z przypadku kredytu.
  • ~Bea63 / 2019-07-17 17:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłam klientka tego banku ponad 20 lat i z wielką ulgą wymiksowałam się ze wspólnym kontem do innego banku. Odkąd przedszedł repolonizację, usługi są coraz gorsze. To nawet nie chodzi tylko o to, że już niewspaera WOŚP ( chociaż to dla mnie było ważne). Miałam stare (a zatem bardzo drogie) konto, za obsługę którego pobierano, jeśli dobrze pamiętam 11,50 miesięcznie. W zamian nic. Każdy przelew zrobiony przeze mnie dodatkowo płatny, smy z kodami do przelewów płatne 0,20 za każdy. Najgorsze było dla mnie jednak to, że taki sms przychodził na przykład po 30 minutach, albo po godzinie, kiedy dawno wygasała mi sesja w płatności. Teraz widzę, że klientka ( moja Mama) otrzymała informację o rezygnacji z formy papierowych kart kodów do potwierdzania transakcji i...albo 20 gr za sms, albo aplikacja. Serio? Dla starszej osoby? Beznadziejny pomysł. Nie polecam. W ogóle miałam wrażenie, że bank nie szanował swoich długoletnich klientów...
    Zaletynie widzę, no może możliwośc zarządzania kontem przez internet
    Wadybrak szacunku dla stałych klientów;
    wysokie opłaty za obsługę starych kont;
    opłaty za smsy potwierdzające transakcje;
    rezygnacja z obslugi WOŚP
  • ~EB / 2019-07-16 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnio miałam wątpliwą przyjemność,korzystać z nieuprzejmości i całkowitej niekompetencji młodej pani pracującej przy stanowisku obsługi.Pomagałam starszej pani,która chciała założyć konto na które spływała by emerytura ,była wcześniej zachęcana i obiecano ,że bank wszystkim się zajmie.Otóż nie.Starsza Pani nie znała adresu ZUSu więc pani obsługująca była poirytowana /choć ten adres wystarczyło wyszukać w internecie/.Powiedziałam ,że weżmiemy do domu i wypełnimy ,w odpowiedzi usłyszałam ,że będziemy musiały sobie wszystko same załatwiać.Myślałam ,że w interesie każdego banku jest pozyskiwanie klientów a nie zniechęcanie ich już we wstępnej rozmowie.Starsza Pani założy w końcu konto ale już w innym banku.
    WadyObsługa klienta
  • ~tony clifton / 2019-07-09 20:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam

    Miałem (i mam) konta w wielu bankach.
    Ale czegoś takiego jak na infolinii tego banku nigdzie nie spotkałem. Czekanie w nieskończoność, rozłączenia podczas oczekiwania, przekazywanie połączeń niby poziom wyżej, w rzeczywistości niekończąca się pętla (o dziwo bez rozłączeń) dopiero sprawdzająca cierpliwość klienta..
    WadyProblemy rożnej maści już na etapie zakładania konta. Infolinia bezużyteczna.
  • ~Magda / 2019-07-09 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich. Jestem bardzo cierpliwą osobą ale czegoś takiego to i święty się oburzy. Potrzebowałam dwa terminale do dwóch punktów, umowę bank podpisał w locie ale na terminale czekałam prawie 3 tygodnie. W trakcie wpłacania pieniędzy we wpłatomacie, wpłatomat się zepsuł i dostałam zwrot po miesiącu 2800 zł zamiast wpłaconych 3000 zł. czyli o 200 zł mniej. Spłata raty spóźniłam się o 3 dni. Po tygodniu jak już rata została dawno spłacona zadzwoniono do mnie i usłyszałam, ze jestem oszutką i grożono mi wyciągnięciem konsekwencji z kodeksu karnego. Pieniądze za piątek i sobotę z terminali płatniczych brak. Po prawie godzinnym oczekiwaniu na wolnego konsultanta ( w miedzy czasie zrzucają połączenia i trzeba na nowo dzwonić i słuchać jakiś informacji ) konsultant za każdym razem podaje mi inny numer telefonu i znowu prawie godzina z głowy i też zrzucanie połączeń. I tak od dwóch dni. Co to k...a jest ??? Bank w Stalingradzie z lat 50-tych ???? Ludzie, omijajcie ten bank szerokim łukiem. Bank sobie znalazł metodę na zarobek. Kilka tysięcy klientów pozbawi kilka tysięcy złotych i już aktywa rosną na miliony.
    ZaletyUsilnie szukałam i nie znalazłam.
    WadyPrzede wszystkim złodziejstwo. Reszta za dużo aby spisać.
  • ~Gosiek1403 / 2019-07-09 10:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Od maja 2019 PEKAO SA zmienił układ prezentowanych transakcji na wyciągach firmowych. Teraz wyciągi to straszy bałagan. Kiedyś operacje były w sposób uporządkowany - kwoty rosnąco , następnie malejąco. Teraz : CYRK. Wyciąg księguje się obecnie dwukrotnie dłużej i jest to bardzo męczące. Na infolinii reklamacje przywrócenia pliku pdf wyciągu do poprzedniej wersji rozpatrzono -odmownie. Koleżance księgowej sugerowano, że jak się nie podoba nawet drogę sądową. Bank - beton żadne argumenty nie trafiają. Odnoszę wrażenie że dział techniczny nadzorujący takie zmiany zawalił coś i teraz nie może się wycofać. Może uda mi się nakłonić szefa do zmiany banku z lepszymi wyciągami. Wiem że inni klienci korporacyjni też już szukają.
    WadyTotalny bałagan w prezentowanych operacjach na wyciągach firmowych od maja 2019.
    Bank nie dał możliwości dostępu wyciągów w pdf wg. starej dobrej wercji
  • ~beatrycze / 2019-07-05 00:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem zła , bo od ponad miesiąca czekam na pieniądze,które zostały pobrane przelewem na prywatne konto w innym banku ale odbiorca ich nie otrzymał i nie wróciły z powrotem na moje konto . Jak teraz wyglądam w oczach odbiorcy ??? Będę musiała chyba zmienić bank ,bo u złodziei nie będę trzymać moich ciężko zarobionych złotówek ????????????
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by je wymieniać
  • ~OszukanyKlient / 2019-07-04 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Większość obsługi nastawiona na wciskanie klientom niekorzystnych ofert. Przy czym Oferty przedstawiane przez bank wprowadzają w błąd.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Cesary / 2019-07-04 17:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank z czasów PRL-u. Blokują wszystko na koncie łącznie z dezaktywacją karty do rachunku gdy komormik jest na koncie. Jedyny bank co tak robi. Zmiana potrzebna.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Sara / 2019-06-28 21:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank zdecydowanie nie idzie za duchem czasu. W trakcie próby logowania na stronie wpisałam źle hasło, co każdemu może się zdarzyć, niestety w tym banku hasło można wpisać tylko raz. Po jednej próbie logowania automatycznie blokuje całe konto, wylogowało mnie nawet z aplikacji gdzie logowanie następuje za pomocą numeru PIN. Dodatkowo została zablokowana karta do konta, nie działa przy płatnościach powyżej 50 zł, co ciekawe nie ma problemu z transakcjami zbliżeniowymi... Już drugi dzień próbuję się dodzwonić na infolinie, ponad 40 minut oczekiwania łącznie, a co najlepsze pomimo darmowych połączeń w ofercie od operatora przy dzwonieniu na infolinię przeznaczoną dla telefonów komórkowych zjadło mi ponad 35 złotych z konta, co ciekawe nigdy nie miałam takiej sytuacji, a nie jest to pierwszy raz kiedy korzystam z infolinii. Żałość, jedyny plus to konto walutowe, które przydaje się przy zagranicznych podróżach, poza tym dno. Dziękuję i nie pozdrawiam.
    ZaletyKonto walutowe
    WadyObsługa klienta
    Brak możliwości resetu hasła przez internet
    Wszystko trzeba załatwiać przez płatną infolinie lub w oddziale banku.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 960
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4715
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4512
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3053