Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1540 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin P / 2019-08-27 00:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na SPRZEDAWCĘ KREDYTÓW HIPOTECZNYCH
    ANNE F !!!!!!!!!!!
    Dla tej osoby najważniejsze są pieniądze z podpisanej umowy, a nie dobro klienta!!!
    W/w osoba nie informuje klientów o rzeczach istotnych jak prowizje czy dodatkowe koszty, okłamuje klientów byle podpisali kredyt po czym zapomina klienta.
    W moim przypadku wyjechała na wakacje przekazując sprawę w inne ręce co w późniejszym etapie okazało się dramatyczne w skutkach finansowych gdyż dopiero po podpisaniu kredytu z Panią F !!!
    Osoba z tej samej placówki której której została przekazana moja sprawao posiadała zupełnie inne wytyczne dotyczące wypłaty środków jak np.
    Prowizja za udzielenie kredytu płatnej w GOTÓWCE!!!! -"specjalista ds sprzedaży" nic o tym nie wspomniała
    pani F. OKŁAMAŁA mnie w sprawie spłaty wszystkich innych zobowiązań (kilku rat za tv) pod rygorem nie wypłacenia kredytu, gdzie termin u notariusza się kończył.
    czy w końcu kompletne milczenie w sprawie dodatkowych opłat jak np.
    ODEBRANIE PRZEZ BANK PZELEWU PRZEZ -
    5 € CO MIESIĄC PRZEZ 15 LAT !!!
    Osoba opisana w opinii jest niekompetentna, nie posiada lub nie chce przekazać kompletnej informacji celem WŁASNEGO ZAROBKU!!!
    Anna F jest osobą która nie powinna zajmować się pracą z ludźmi.
    UWAGA ANNA F. TO KŁAMCA!!!
    Nie polecam również placówki ze względu na czas obsługi telefonicznej który wacha się od min 30- 60 min w kolejce oczekujących.
    Omijać BARDZO SZEROKIMI łukiem!!!!!
    ZaletySpychologia i brak zainteresowania problemem klienta, najważniejsza jest kasa i podpisane2wnioski
    WadyAnna F to KŁAMCA I OSZUST!!!
  • ~Mi / 2019-08-26 16:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo długie kolejki do kasy, prawie zawsze otwarte jedno okienko. Czeka się za obsłużeniem 45-90minut
    ZaletyMiła obsługa
    WadyOtwarta prawie zawsze tylko jedna kasa
    Czas oczekiwania na swoją kolei
  • ~DOROTA / 2019-08-23 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Na siłę wciskają debet bez zgody właściciela. Później nękanie telefonami że jest zadłużenie. 5 lat nawet razu nie przyszedł SMS o wpływach. Wydzwaniaja po nocach żenada. Nie polecam nikomu.Jak widzą kasę na kacie też dzwonią po kilka razy dziennie aby lokaty zakładać.
    ZaletyZadnych
    WadyWiele w sumie same wady
  • ~xxxnananaxxx / 2019-08-22 14:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank w ogóle nie trzyma się terminów przelewów. Sesje napisane są jasno a różnica w przelewach MIMO TO różni się nawet w DNIACH! Kiedy pierwsza sesja przychodząca jest o 11, pieniędzy należy spodziewać PO 17STEJ albo następnego dnia!
    Obsługa w placówce to jakaś komedia. Wnioski online które rozpatrywane są według nich w 3 dni robocze, w rzeczywistości po dwóch tygodniach i upomnieniach ŁASKAWIE DZWONIĄ Z BANKU!
    ZaletyBRAK.
    WadyOBSŁUGA, SESJE PRZYCHODZĄCE
  • ~Molek / 2019-08-21 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy oddział jaki istnieje w Zabrzu przy ul. Dworcowej. W żadnym banku tak złe się nie traktuje człowieka jak tam. Wszystkie maja na wszystko czas, zwłaszcza na telefon i kawę podczas przyjmowania klienta przy kasie. Brak zaangażowania i miłej obsługi. Gdzie profesjonalizm. Ja w banku chce zostać obsłużona szybko i skutecznie. Jak można obsługiwać 1.5 h dwie osoby. Następnie odejsc od stanowiska pracy i pomagać innym w zamknięciu konta kiedy ja czekam ponad godzi e w kolejce!!!! Koszmarny oddział!
    WadyBrak profesjonalizmu, czuje się jak sklepie spożywczym a nie w banku. Siedzą tam jak za karę.
  • ~Anna / 2019-08-21 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, nie będę się rozpisywać aby jeszcze bardziej się nie denerwować. Gdyby nie kredyt na mieszkanie to zrezygnowałabym z tego beznadziejnego banku. Dlatego nadpłacam raty aby jak najszybciej pozbyć się hipoteki i uciekam z tego banku i nigdy więcej nie chcę mieć nic do czynienia. Za wszystko trzeba płacić, drogo, długi czas księgowania przelewów. Aplikacja mobilna to porażka, od grudnia wprowadzają płatnego blika żenada. ODRADZAM wszystkim!!!!!
    Zaletybrak zalet
    Wadywszystko jest wadą
  • ~Grażka / 2019-08-20 18:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank to ludzie,chcę napisać o naszym oddziale Pekao SA w Opolu na Osiedlu Malinka.Pracuje tam Pani ,nie znam nazwiska ale na imę ma Gabrysia,Jest to odpowiednia osoba na talim stanowisku.Zyczę Wszystkim takiej miłej i profesjonalnej
    obsługi.
    ZaletyUprzejma,
    Wadynie znam
  • ~Kasia / 2019-08-20 10:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Jakość obsługi tragiczna. Właśnie stoję 30 min w kolejce do kasy. Kolejka długa, a Pani na kasie tylko jedna. Zawsze powtarza się to samo.
    Biorąc kredyt hipoteczny Pani również nie kompetenta. Cała procedura trwała 3 razy dłużej niż powinna. rachunek przenoszę do innego banku.
  • ~Maciej / 2019-08-16 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Bank z poprzedniej epoki.
    Pilny firmowy przelew utknął w procedurze dodatkowej autoryzacji. Po kilku godzinach i trzech moich telefonach monitujących bank nadal nie oddzwonił w celu autoryzacji przelewu. Każdy mój telefon wymagał oczekiwania 15-20 min. na infolinii.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, nieterminowo.
  • ~Tomek / 2019-08-14 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Czekam 40min na połączenie z konsultantem. Na infolinii. Bankowość internetowa peopay która wprowadzili nie działa. Zero kontaktu. Zmieniam konto.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, odmawiaja zgłoszenia problemu. Trudny dostęp. Problemy bankowość internetowa
  • ~Caller / 2019-08-13 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bałagan jeden wielki syf! Numery telefonów kontaktowych w koncie wspólnym z żoną pomieszane dzwoniąc do mnie dzwonią do żony po awanturze jaką zrobiła mi obsługa klienta jakim prawem odbieram telefon żony bank zablokował wszystkie środki na kontach. Jakim prawem !!! Takiego syfu nie można nazwać bankiem nie chce trzymać u nich oszczędności ani dnia dłużej !! Zamykam wszystkie konta.
    ZaletyBrak
    WadyTragiczna obsługa brak wyrozumiałości i zrozumienia klienta to nie pierwszy problem z tym bankiem jaki mam.
  • ~Aleksa / 2019-08-13 03:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. W nocy nie da się robić przelewów - codziennie to samo: błąd techniczny itd. Między północą/ pierwszą w nocy a 6 rano nie można za nic zapłacić!!! Tragedia. Drogie prowadzenie konta. Brak ekspresowych przelewów. Średniowiecze. Gdyby nie kredyt na mieszkanie to zrezygnowałabym z tego beznadziejnego banku.
    ZaletyKlik gotówka
    WadyPermanentna nocna awaria systemu pekao24 i aplikacji - noc w noc!!!!! Drogo i nie na XXI wiek te usługi...
  • ~Grzegorz / 2019-08-09 16:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank duży ale niestety jakość obsługi tragiczna. Puste stanowiska kolejka długa na obsłudze klientów dwie osoby. Reszta obsługi pochowana na zapleczu tylko się pojawia na chwile i znika .
    ZaletyNie zauwazylem
    WadyDługi czas obsługi klienta
  • ~Oszukany_klient / 2019-08-08 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby była taka możliwość, dałabym zero gwiazdek. Ban
    ZaletyBrak
    Wadyduże opłaty za prowadzenie konta, kolejki w placówkach i wolna obsługa, niegrzeczny personel
  • ~Maniek / 2019-08-06 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    niby mam konto dla młodych a co miesiąc mi pobieraja kase, a nie powinno. Przelew z wypłaty jest dopiero póznym wieczorem
  • ~Nina / 2019-08-06 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    No coż nie wszystko złoto co się świeci. Chciałam skorzystać z aktualnej promocji konta przekorzystnego, ale rezygnuję.To bank z mentalnością tamtej dekady,choć przywdział szaty niby nowoczesności, to z funkcjonalnością porażka. Na infolinii czeka się kilkanaście minut,nie potrafią przełączyć do konkretnego działu, połączenie się urywa.Brak możliwości bezpośredniego kontaktu z pomocą techniczną. Wysłanie maila, kończy się odbiciem piłeczki i sugestią aby kontaktować się z infolinią. Krąg się zamyka. Aby anulować poprzedni wniosek ,literówka w imieniu, musiałam wykonać 4 telefony. Do podpisania wniosku wybrałam oddział blisko pracy. W oddziale pusto, 3 panie, 2 coś tam sobie stukają w komputerze i prowadzą prywatne rozmowy, nie mają uprawnień do otwarcia konta, udzielenia kredytu i chętnych odsyłają z kwitkiem do pokoju obok, w którym trzecia pani udziela przez godzinę kredytu konsumenckiego. Mam wrażenie, że to strajk włoski, muzyczka z radia gra, wszystko się ślimaczy. Jednak rezygnuję z tej niby promocji, bo mój czas jest cenniejszy.
  • ~ryszard / 2019-08-02 22:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Pko24 i mpko24 poco dwie strony?

    totalnie brak ergonomii, nie da się znaleźć tego czego się szuka, najłatwiej jest otworzyć nową kartę lub nowy kredyt,

    Brak przelewów szybkich "elixir" to już jest ŚREDNIOWIECZE!

    Dodzwonić się na infolinie to 10minut słuchania debilnej melodyjki.
    ZaletyBRAK!!!
    Wadysame wady, średniowiecze!! brak szybkich przelewów!, brak możliwości zmiany limitów maksymalnych, brak ergonomii interfejsu!
  • ~Linda / 2019-07-31 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    To cyrk brak poszanowania klienta. Pani prowadzi sobie prywatne rozmowy typu czy lampa jest właściwa, widocznie ma robotników w domu. Omijajcie bank Pekao przy Al Jerozolimskich (przy Marriott hotel) ogromnym łukiem tam zawsze trzeba czekać aż kasjerka łaskawie ciebie obsłuży
  • ~Karol / 2019-07-30 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w placówkach we Wrocławiu to tragedia. Wszyscy pracownicy zajęci swoimi sprawami, klient czeka i czeka i czeka i czeka...i generalnie wkurza że przyszedł bo nie ma czasu na klienta, każdy wpatrzony w monitor. I to we wszystkich placówkach w centrum czyli taki standard obsługi. Nie polecam.
  • ~llidia / 2019-07-20 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank hermetyczny niepostępowy w którym on i jego pracownicy to wielkie Paniska a klient hołota.
    W niczym nie pojda na rękę, s niczym nie pomogą. Obsługa niemiła i niekompetentna. Jedyne co potrafią to zdzierać przeróżne opłaty. NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1540
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 979
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 925
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009