Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1516 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2019-07-09 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich. Jestem bardzo cierpliwą osobą ale czegoś takiego to i święty się oburzy. Potrzebowałam dwa terminale do dwóch punktów, umowę bank podpisał w locie ale na terminale czekałam prawie 3 tygodnie. W trakcie wpłacania pieniędzy we wpłatomacie, wpłatomat się zepsuł i dostałam zwrot po miesiącu 2800 zł zamiast wpłaconych 3000 zł. czyli o 200 zł mniej. Spłata raty spóźniłam się o 3 dni. Po tygodniu jak już rata została dawno spłacona zadzwoniono do mnie i usłyszałam, ze jestem oszutką i grożono mi wyciągnięciem konsekwencji z kodeksu karnego. Pieniądze za piątek i sobotę z terminali płatniczych brak. Po prawie godzinnym oczekiwaniu na wolnego konsultanta ( w miedzy czasie zrzucają połączenia i trzeba na nowo dzwonić i słuchać jakiś informacji ) konsultant za każdym razem podaje mi inny numer telefonu i znowu prawie godzina z głowy i też zrzucanie połączeń. I tak od dwóch dni. Co to k...a jest ??? Bank w Stalingradzie z lat 50-tych ???? Ludzie, omijajcie ten bank szerokim łukiem. Bank sobie znalazł metodę na zarobek. Kilka tysięcy klientów pozbawi kilka tysięcy złotych i już aktywa rosną na miliony.
    ZaletyUsilnie szukałam i nie znalazłam.
    WadyPrzede wszystkim złodziejstwo. Reszta za dużo aby spisać.
  • ~Gosiek1403 / 2019-07-09 10:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Od maja 2019 PEKAO SA zmienił układ prezentowanych transakcji na wyciągach firmowych. Teraz wyciągi to straszy bałagan. Kiedyś operacje były w sposób uporządkowany - kwoty rosnąco , następnie malejąco. Teraz : CYRK. Wyciąg księguje się obecnie dwukrotnie dłużej i jest to bardzo męczące. Na infolinii reklamacje przywrócenia pliku pdf wyciągu do poprzedniej wersji rozpatrzono -odmownie. Koleżance księgowej sugerowano, że jak się nie podoba nawet drogę sądową. Bank - beton żadne argumenty nie trafiają. Odnoszę wrażenie że dział techniczny nadzorujący takie zmiany zawalił coś i teraz nie może się wycofać. Może uda mi się nakłonić szefa do zmiany banku z lepszymi wyciągami. Wiem że inni klienci korporacyjni też już szukają.
    WadyTotalny bałagan w prezentowanych operacjach na wyciągach firmowych od maja 2019.
    Bank nie dał możliwości dostępu wyciągów w pdf wg. starej dobrej wercji
  • ~beatrycze / 2019-07-05 00:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem zła , bo od ponad miesiąca czekam na pieniądze,które zostały pobrane przelewem na prywatne konto w innym banku ale odbiorca ich nie otrzymał i nie wróciły z powrotem na moje konto . Jak teraz wyglądam w oczach odbiorcy ??? Będę musiała chyba zmienić bank ,bo u złodziei nie będę trzymać moich ciężko zarobionych złotówek ????????????
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by je wymieniać
  • ~OszukanyKlient / 2019-07-04 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Większość obsługi nastawiona na wciskanie klientom niekorzystnych ofert. Przy czym Oferty przedstawiane przez bank wprowadzają w błąd.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Cesary / 2019-07-04 17:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank z czasów PRL-u. Blokują wszystko na koncie łącznie z dezaktywacją karty do rachunku gdy komormik jest na koncie. Jedyny bank co tak robi. Zmiana potrzebna.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Sara / 2019-06-28 21:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank zdecydowanie nie idzie za duchem czasu. W trakcie próby logowania na stronie wpisałam źle hasło, co każdemu może się zdarzyć, niestety w tym banku hasło można wpisać tylko raz. Po jednej próbie logowania automatycznie blokuje całe konto, wylogowało mnie nawet z aplikacji gdzie logowanie następuje za pomocą numeru PIN. Dodatkowo została zablokowana karta do konta, nie działa przy płatnościach powyżej 50 zł, co ciekawe nie ma problemu z transakcjami zbliżeniowymi... Już drugi dzień próbuję się dodzwonić na infolinie, ponad 40 minut oczekiwania łącznie, a co najlepsze pomimo darmowych połączeń w ofercie od operatora przy dzwonieniu na infolinię przeznaczoną dla telefonów komórkowych zjadło mi ponad 35 złotych z konta, co ciekawe nigdy nie miałam takiej sytuacji, a nie jest to pierwszy raz kiedy korzystam z infolinii. Żałość, jedyny plus to konto walutowe, które przydaje się przy zagranicznych podróżach, poza tym dno. Dziękuję i nie pozdrawiam.
    ZaletyKonto walutowe
    WadyObsługa klienta
    Brak możliwości resetu hasła przez internet
    Wszystko trzeba załatwiać przez płatną infolinie lub w oddziale banku.
  • ~Agata / 2019-06-28 12:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank fatalny,bankomat zabrał mi z karty 1800 zł,nie wypłacił pieniędzy. Reklamacje przyjęto ale rozpatrzona będzie w przeciągu 30-tu dni.Nie wiadomo czy pozytywna bedzie odpowiedz czy pieniądze zwrócą. Podobno nie zawsze udaje się odzyskać SWOJE pieniądze. Czekam na odpowiedz,w razie czego zwróce się na policje o popełnienia przestępstwa. Swoją drogą czekać 30 dni na odzyskanie pieniędzy?Pani w banku niesympatyczna ,gburowata. Jednym słowem porażka.
  • ~kredytobiorca / 2019-06-21 18:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Po raz kolejny zlekceważona przez doradcę klienta (a może raczej odradcę). Pani Pieprzyk z oddziału w Rynku nienastawiona na klienta, kliencie raczej jej przeszkadzają w prywatnych rozmowach telefonicznych. Obsługa jest żenująca, pomoc żadna. Pani nie posiada wiedzy dotyczącej produktów proponowanych przez bank a takze nie obsługuje klientów, którzy nie są "jej" ... "nie będe rozwiązywała problemów, jakie ma Pani z Panią X (inny doradca z tej placówki)".
    I prawdą jest to,że jeżeli chcemy uzyskać kredyt w tym banku wszystko jest możliwe, wszyscy są mili, nawet sam dyrektor interesuje się klientem, poźniej - lepiej omijać ten oddział z daleka... Chyba, że ktoś potrzebuje dodatkowej dawki adrenaliny
    WadyLekceważący stosunek do klienta
  • ~Adi / 2019-06-19 15:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank jakby zatrzymał się w czasie.Masa dziwnych opłat i prowizji za usługi i prowadzenie konta.Przelewy dochodzą po terminie.Jak do pożyczki to mili do bulu a potem totalna olewka i zero kontaktu.Niemiła obsługa.Dlatego po 15latach zmieniłem bank i tego nie żałuje.
    WadyArogancja wobec klienta.Masa opłat za usługi co w innych bankach ich nie ma.
  • ~Koffie / 2019-06-15 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety już drugi raz wpłatomat mnie okradł, mimo , że zawsze liczę pieniądze przed kamerą. Zgłosiłam reklamację, minęły 2 miesiące i zero odpowiedzi oraz zero zwrotów na konto.
  • ~Klient / 2019-06-12 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank w Polsce !!!! nie polecam nikomu , czegoś takiego jeszcze nie spotkałem w żadnym banku , obsługa jak za komuny , nikt nic nie wie , na infolini nic nie można załatwić , odsyłają do banku oddalonego od mojego miejsca zamieszkania o 20 km ,a po przyjezdzie dowiaduje się że muszę zadzwonić na infolinie , scenariusz jak u Bareji ,
  • ~Julia / 2019-06-04 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo NIE polecam!!! Jestem totalnie rozczarowana i zazenowana tym bankiem . Od 20 lat byłam klientem .Konto firmowe, prywatne . Przy każdej wizycie w banku pytanie - a moze kredycik??? Nie dziekuje ! Ale gdy przyszedł moment gdy powiedziałem Tak - proszę o kredyt .Bank wypiął się! W innym banku bez problemu dostałam kredyt ...A zatem szanowny Bank Pekao szanujcie swoich stałych klientów dzięki który zarabiacie, bo beda wam uciekać do konkurencji !
  • ~Pepe / 2019-06-02 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogolnie jest to bank nastawiony na golenie ludzi z kasy.
    Koszt obslugi rachunku i karty: przy zakladaniu konta 10 zl, w rzeczywistosci 37.99 zl
    Dzien po zlozeniu dyspozycji zamkniecia rachunkow zablokowano dostep online i zaczely sie telefony by przekac pozostale na rachunku srodki. Zenujace.
    Panie z obslugi na pietrze (oddzial w Szczecinie) nie kompetente i wogole zdziwione, kto ma tupet im przeszkadzac.
    Bank to dramat.
    Ludzie, na rynku jest mnostwo lepszych i tanszych mozliwosci
    ZaletyBrak
    WadyPodejscie do klienta i koszty obslugi
  • ~Largona / 2019-05-24 21:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja nie rozumiem słabych ocen. Jestem w tym banku odkąd skończyłam 18 lat. Jestem bardzo zadowolona. Zawsze łatwo i szybko mogę wszytko załatwić. Niezależnie od tego czy chcę zrobić przelew czy zablokować kartę po zagubieniu. Ja polecam z czystym sercem
    ZaletyMiła obsługa, dobra oferta
  • ~Nie zadowolony klient / 2019-05-14 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki w życiu widziałem. Nie polecam pod żadnym względem. Opłaty za wszystko co się da nawet na każdego smsa z kodem który jest potrzebny do przelewu , jakieś dziwne limity które mimo zmiany nadal są i nie ulegają zmianie. Infolinia 2/10 jeśli chodzi o pomoc.
    Wady-wysokie opłaty za przelewy, smsy i duże prowizje
    -obsluga strony nie intuicyjna
  • ~Grzegorz / 2019-04-30 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank świata. Opłata za przelew w obrocie dewizowym 4 funty za otrzymane pieniądze. W oddziale banku reklamacji nie można złożyć tylko przez internet! Przy każdym przelewie muszę czekać na autoryzowanie przez telefon. Niby bank o zwiększonym bezpieczeństwie a skąd ja mam wiedzieć przez telefon czy ktoś się nie podszywa pod nich w celu wyłudzenia danych?!! Gdyby nie kredyt już dawno bym ich olał. Najgorszemu wrogowi nie życzę konta w tym pseudobanku! Zakichane pekao upadnij jak najszybciej!
    ZaletyBrak
    WadyOpłaty , obsługa, konto internetowe i wiele innych
  • ~Iwona / 2019-04-29 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa beznadziejna. Czekanie na duplikat karty ponad miesiąc, wykonanie kilkunastu telefonów, odwiedzenie banku osobiście, a katy jak nie była tak nie ma. Nie polecam tego banku, chociaż jestem ich klientem od ponad 20 lat - zdecydowanie za długo..... Czas na zmiany
    Zaletyzero
    Wadyodsyłanie klienta od banku do Pań telefonistek w Warszawie, które podają mylne informacje.
  • ~Cecylia27 / 2019-04-28 15:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Planujesz założenie konta ? :) Konto dla młodych, bądź konto oszczędnościowe ? :) A może planujesz wziąć najlepszy kredyt, by wybrać się na wymarzone wakacje ? :) Dużo fajnych i aktualnych ofert znajdziesz w jednym miejscu :) Porównaj i wybierz najlepszą opcję dla siebie !
    https://cila92.oferty-kredytowe.pl/kontaosobiste/
  • ~AW / 2019-04-24 20:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank PKO SA nie zwraca środków z zamkniętego konta jeśli ktoś pomyłkowo wyśle środki na takie konto. Konto w banku zamknąłem z powodu wciąż rosnących opłat za każdą jedną rzecz i każdy ruch na koncie. Teraz jeszcze okazuje się, że Bank lubuje się w przywłaszczaniu pieniędzy bez możliwości zwrócenia ich właścicielowi. Proszę zastanowić się dwa razy zanim podejmiecie Państwo jakiekolwiek działąnia z Bankiem PKO SA
  • ~dariusz / 2019-04-23 15:23
    Ocena: 2.00 / 5
    witam oprócz tego ze nie jestem zadowolony z obsługi w banku powodem sa duże kolejiki w oczekiwaniu do okienek wyplaty i wplaty placówki sa daleko oddalone od Ronda Wiatraczna w Warszawie brakuje bankomatow przy Rondzie WItraczna przykre ze zamknięto placowke banku rog Rondo Wiatraczna a ul Grochowska zlikwidowano bankomat jedyny który znajdowal się przy starym centrum spolem obecnie nowe wybudowane centrum wiatraczna dodam ze mamy już trzy centra handlowe dookoła ronda nie ma zadnej placówki naszego banku ani bankomatu przykre przykre przykre jesteśmy duza grupa ludzi emerytow i rencistów prosimy o podjecie dzialan i czekamy na odpowiedz co stoi na przeszkodzie ze jest tak zle w tym rejonie Warszawy
    Wadyjestem mieszkancem Ronda Wiatraczna w Warszawie dookoła trzy duże centra handlowe petla tramwajowa petla autobusowa zlikwidowano placowke banku pekao.sa prz ul.Grochowskiej tuz przy Rondzie Witraczna zlikwidowano jedyny bankomat który znajdowal się przy starym centrum supersam spolem obecnie to duże nowe wybudowane centrum wiatraczna pytanie gdzie mamy chociaż jeden bankomat naszego banku żeby spokojnie bez prowizji pobierac kilka razy w miesiącu pieniądze dlaczego tez nie ma placówki banku w tak zatłoczonym zaludnionym miejscu Warszawy pisze w imieniu swoim jak i wielu klientów tego banku tak zle nie było czy można liczyc na zainstalowanie chociaż jednego bankomatu bo o placówce już nie wspomnę
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4485
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929