Ogolnie jest to bank nastawiony na golenie ludzi z kasy.
Koszt obslugi rachunku i karty: przy zakladaniu konta 10 zl, w rzeczywistosci 37.99 zl
Dzien po zlozeniu dyspozycji zamkniecia rachunkow zablokowano dostep online i zaczely sie telefony by przekac pozostale na rachunku srodki. Zenujace.
Panie z obslugi na pietrze (oddzial w Szczecinie) nie kompetente i wogole zdziwione, kto ma tupet im przeszkadzac.
Bank to dramat.
Ludzie, na rynku jest mnostwo lepszych i tanszych mozliwosci
ZaletyBrak
WadyPodejscie do klienta i koszty obslugi
~petent / 2020-02-01 07:04
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam przed tym bankiem . Chcąc cokolwiek załatwić rdze najpierw przestudiować przepisy bankowe albo skontaktować się z prawnikiem .Akurat ja chciałem zamknąć konto mojego zmarłego ojca . Pani obsługująca lawirowała niejasnymi procedurami co chwile je zmieniając po wielokrotnych wyjściach i chyba konsultacjach . Tylko maja stanowczość pozwoliła na nie do końca załatwić sprawę . Nie wspomnę już o kilkukrotnych wizytach w ZUS i zakładzie pogrzebowym na życzenie pani obsługującej po dokumenty . Oczywiście była też konsultacja z bankowym panią prawnik ,ale nikt się nie zająknął że sprawa jest prosta i regulują to przepisy prawa pankowego nowelizowane w 2006 roku .
Zaletybrak
Wadyniejasne zawiłe procedury
~Petent / 2022-06-20 11:43
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w jakim byłem.Po 1,5 h oczekiwania pani w okienku oświadczyła, że nie wypłaci mi pieniążków bo drukarka jest zepsuta. Z uśmiechem na ustach zasugerowała aby udać się do innej filie banku.
~petent / 2023-05-23 23:52
Ocena: 1.00 / 5
Bank beznadziejny, nie uczciwy;
Dokładnie 13 kwietnia bieżącego roku, czyli czterdzieści dni temu, złożyłem w tym banku wniosek o przelanie środków z konta zmarłego rodzica (była złożona dyspozycja zapisu bankowego na wypadek śmierci) na mój rachunek. Po upływie tak długiego czasu środki nadal nie są przelane. Bank dysponuje nie swoimi pieniędzmi, pracownicy nie są w stanie podać terminu kiedy te pieniądze dostanę.
Mamy dwudziesty pierwszy wiek, jesteśmy w Unii Europejskiej, a dokonanie przelewu w tym pseudo banku trwa dłużej niż w przysłowiowym "ruskim" banku w epoce cara.
Wadybrak szacunku dla cudzej własności
~Pikolina / 2023-08-30 18:16
Ocena: 1.00 / 5
Pięć wizyt w oddziałach aby przelać na konto w innym banku. Odrzucona reklamacja usługi przez centrale Banku. I dalej nie zrealizowana usługa przelewu z konta zmarłego- oczywiście po postępowaniu spadkowym, że wszyszytkimi dokumentami- czy ktoś płacił prowizję od spadku? W tym banku jest! Fatalna obsługa i warunki dla klienta ( w Siedlcach siestoi przy prlowskim okienku). Wina oprogramowania że ci pracownicy tak żmudnie wklikuja dane? Nigdy nikomu nie pochwalę tego banku.
ZaletyBrak
WadyCzarna dziura
~Piotr / 2019-09-02 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam z korzystania z tego banku zmieniają zasady licząc na to że klienci się nie zorientuja zachowują się jak firma prezentująca jakieś rzeczy dla emerytów chcąca ich wykonać
ZaletyKoszmar
WadyKoszmar
~Piotr / 2019-09-02 17:10
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zaskoczony że z taką obsługą jeszcze ktoś chce tam lokowac swoją firmę
ZaletyDno
WadySame
~Piotr / 2020-03-23 11:20
Ocena: 1.00 / 5
Przekomplikowany bank. Zero pomoc i współczucia dla ludzi.
Nie pamiętałem hasła do Pekao24 wiec próbowałem aż mi zablokowało, potem próbowałem zmienić hasło przez aplikację to mi zablokowalo aplikacje. Pin telefoniczny nie znam. Jestem na kwarantannie w domu utknalem bez pomocy z banku co muszę podejść do oddziału i tyle w temacie. Kto to wymyśli te głupoty. Jak będę miał okazję to odejdę z tego beznadziejnego banku gdzie biurokraci bez współczucia pracują!
~Piotr / 2021-12-01 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Opinia na temat banku 3×0
Zgadzam się w pełni z opiniami osób przeniesionych z idea.
To jest katastrofa powinien zająć się tym sąd
~Piotr / 2022-02-01 07:29
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Widzę że nie jestem osamotniony w mojej opinii o tym banku. Również jestem szczęśliwcem którego konto zostało przeniesione z Idea Bank . O ile w Idea Bank powiedzmy było znośnie to w Pekao - dramat. Dzień dzisiejszy wchodzę na konto a tu jakby ktoś mi w mordę dał.
- każdy przelew płatny
- wewnętrzny przelew na konto Vat również płatny
- karta płatna
Jednym słowem dramat. Zawsze wybieram polskie banki ale moja cierpliwość właśnie się skończyła. Na szczęście mam drugie konto w banku komercyjnym.
Dla przyszłych przedsiębiorców omijać szerokim łukiem.
ZaletyBrak
Wadykoszty !!!!!!!!!
~Piotr / 2022-03-03 15:55
Ocena: 1.00 / 5
Bank informuje o darmowym prowadzeniu konta firmowego, po czym radośnie otwiera przy okazji rachunek pomocniczy, za który pobierana jest opłata 10 zł. Rozpatrzenie takiej prostej reklamacji (oczywiście negatywne) trwa dwa miesiące, w tzw. międzyczasie pobrane zostaje kolejne 10 zł mimo wniosku o zamknięcie konta i reklamacji dotyczącej tej właśnie opłaty w wysokości 10 zł. Założenie konta przez internet i rozpoznawanie dowodu kamerką internetową - w praktyce niemożliwe (światło odbija się od dowodu, nawet po manipulacji światłem nie sposób uzyskać wyraźnego obrazu). Dodzwonienie się na infolinię wymaga anielskiej cierpliwości. Oddziały przypominają jakieś komunistyczne urzędy, w których pracują nieuprzejmi, sfrustrowani ludzie. Nie polecam absolutnie nikomu, nie warto się łasić na żadne "promocje".
~Piotr / 2022-03-15 20:15
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka. Logowanie do tego banku to jakaś paranoja. Ogólnie intuicyjność beznadziejna. Może to dlatego, że zawsze korzystałem z mBanku.
~piotr / 2022-03-23 10:24
Ocena: 1.00 / 5
straszny syf. kompletny brak kontaktu, telefonów nie odbiera absolutnie nikt, infolinia skonstruowana tak, że zanim przebrniesz do konsultanta to bateria siada, konsultant i tak NIC nie moze! w 21 wieku nic (oprócz otwarcia konta naturalnie) nie możesz załatwić. to jest dno i koina z ludzi. likwiduję jak najszybciej
~Piotr / 2022-10-03 22:54
Ocena: 1.00 / 5
W czerwcu/2022r/ dołączyliśmy do promocji Banku PKO SA/reklamy w tv etc/.Otwórz konto osobiste a do niego rachunek oszczędnościowy i oprocentowanie dla nowych klientów 5%.na rachunku oszczędnościowym.Zrobiliśmy wszystko wg wskazówek z infolini.Dwa razy potwierdzaliśmy czy dobrze.Tak państwa obowiązuje promocja 5% na nowe środki.Niestety odsetki 2% a nie 5%.Złożyliśmy reklamację 1 sierpnia a do dzisiaj nie ma odpowiedzi.Zlikwidowaliśmy konto u nie uczciwego banku.Nie polecam.Nigdy nie dam się nabrać na promocję tego banku.Czy zostaliśmy oszukani?Tak!!!!Przeciągali odpowiedź na reklamację wiedząc że zlikwidowaliśmy u nich rachunek.Do dzisiaj brak odpowiedzi a środki były maksymalne.
Zaletybrak
Wadymoją żonę obsługiwała ameba.Przy zamknięciu konta przelała część środków na nie nasze konto!!!!!!!!!!!!!!!!
~Piotr / 2022-10-05 15:07
Ocena: 1.00 / 5
Bank oszustów
Przenoszą konto i zadają opłaty.Bez informacji o tym że jestem posiadaczem konta w ich banku
Reklamacje odpowiedź negatywn
Dno DNA
Nigdy nie myślałem że w państwie prawa,może się coś takiego wydarzyć.
~Piotr / 2023-07-12 08:19
Ocena: 1.00 / 5
Pytanie . Ile jeszcze muszą wytrzymać klienci? Testujecie ? Placówki znikają, Bankomaty/wpłatomaty non stop uszkodzone . Przykłady ? Z ostatnich dwóch dni : Gorlice (38-300) Wszystkie Bankomaty nieczynne – 1 zdemontowaliście przy byłej placówce. 1 w Rynku wyłączony z użytkowania. Dziś : Biecz (38-340 ) nie działa klawiatura, Jadę 12 km do Gorlic . Nie działa moduł wpłat, biegnę do innego, Nie wypłaca gotówki i nie moduł wpłat nie działa . Co to ma być ?????
Drugi tydzień próbuję się skontaktować z bankiem odnośnie podniesienia raty kredytu bez żadnej informacji. Infolinia, miala, aplikacja - zero odzewu. Nie spodziewałem się takiej ignorancji ze strony banku..
Zaletybrak
Wadykontakt kontakt kontakt
~Piotr / 2024-01-23 07:50
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy w życiu nie polecę tego banku pieniądze Ukradli mi z konta nie zwrócili w terminie reklamacja bardzo ciężka do odpowiedzi bardzo trudna sytuacja w tym banku ludzie na infolinii Trzy osoby mówią trzy różne wersje regulaminów pieniądze do dzisiaj nie wróciły na moje konto
ZaletyBrak
WadySame wady
~Piotr Z. / 2023-09-21 21:46
Ocena: 1.00 / 5
Niekompetentny bank.
Przekaz wysłany do niemiec nie dotarł do odbiorcy.
Reklamacja w banku do 35 dni roboczych.
Zero zainteresowania rozwiązaniem problemu z przekazem.