Mając kredyt hipoteczny zero kontaktu z bankiem. Dałam polecenie wykonania transzy kredytowej do dewelopera, nie zrobili tego. Chcąc wyjaśnić dzwonie od kilku dni , nikt nie odbiera. Pisze do swojej opiekunki i innych osob nikt nie odpisuje. Ide osobiście do banku dział kredytowy zamknięty, nie pracuje w godzinach jak bank W kasach nie wiedza w jakich godzinach pracują, ani nie mogą udzielić żadnych informacji, bo dostępu nie mają. Najgorszy bank jakikolwiek istnieje. Co mam okupowac bank brac urlop i czekac kiedy będzie dział kredytowy otwarty, że by wyjaśnić dlaczego nie wykonali swojego obowiązku jak należy.
ZaletyZadnych
WadyMasa
~Zunka / 2019-09-04 11:41
Ocena: 1.67 / 5
Beznadziejna obsługa klienta w banku na Pijarskiej 1. Dzwoni się godzinami. Numery telefonów podane przez infolinię nie odpowiadają. Pracownica działu kredytów hipotecznych totalnie mnie zignorowała i wprowadziła w błąd twierdząc że moja polisa ubezpieczeniowa w banku zaginęła. Na kolejne maile( wysłane w dniu kiedy pracowała, po rozmowie telefonicznej) nie odpowiedziala, poszła na urlop.
Jestem sfrustrowana i przenoszę swoje konto do innego banku.
Zaletybrak
Wadybeznadziejna obsługa klientów
~K33 / 2019-09-03 19:41
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki w życiu spotkałam! Oszukali mnie na 15 000 zł!
Podpisywałam umowę na kredyt mieszkaniowy z dopłatą dla singla na swoim.
Zrobili symulację, dogadaliśmy się i wszystko było ustalone. Podpisanie umowy wyznaczyli na dzień w którym mają być pieniądze u osoby sprzedającej mieszkanie (celowa akcja, aby nie można było się cofnąć - obowiązywałaby mnie wówczas kara, którą byłabym obciążona w stosunku do sprzedającego)
Przychodzi dzień podpisania umowy, a ja dostaję do rąk do podpisania umowę z wyższym oprocentowaniem i ratami!!! Na moje nieszczęście nie zabrałam ze sobą zrobionej przez nich symulacji i to był dla nich argument, który pani robiąca symulację skwitowała: ja??? no przecież to niemożliwe.
Więc przestrzegam Wszystkich PRZED PODPISANIEM UMOWY ZABIERAJCIE ZE SOBĄ WSTĘPNĄ SYMULACJĘ RAT!!!
ZaletyBRAK
WadyZMIANY JAKIE SĄ WPROWADZANE NA STR INTERNETOWEJ TO DRAMAT!!!
~Agnieszka / 2019-09-03 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem katastrofa!!!!!
Czekania godzinę na infolinii i nic nie załatwisz!
ZaletyZero
WadyWszystko
~Piotr / 2019-09-02 17:10
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zaskoczony że z taką obsługą jeszcze ktoś chce tam lokowac swoją firmę
ZaletyDno
WadySame
~Eryk / 2019-09-02 17:09
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa banku żenująca, zero kompetencji wiedzy, głośnie pogaduszki przy klientach, Nie polecam nikomu tego banku
ZaletyŻadne
WadyWszystko
~Piotr / 2019-09-02 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Ostrzegam z korzystania z tego banku zmieniają zasady licząc na to że klienci się nie zorientuja zachowują się jak firma prezentująca jakieś rzeczy dla emerytów chcąca ich wykonać
ZaletyKoszmar
WadyKoszmar
~Tomasz / 2019-08-30 17:35
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem tego banku od przeszło 12 lat. To co się dzieje w ostatnim czasie to jest jakaś tragedia odkąd bank został „zrepolonizowany” a prezesem jest Pan Krupiński to bank schodzi na psy. Szczególności przelew wiecznie bank przetrzymuje i trafiają z opóźnieniem na konto. Innym dużym problemem są wieczne awarie albo coś nie działa.
ZaletyBrak
WadyCały bank
~Katarzyna / 2019-08-29 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Bank przy ulicy Chorzowskiej.jeden z najgorszych! zazwyczaj jedno okienko czynne,Panie niestety mało kompetentne.jesrem w tym banku od 20 lat i chętnie bym zmieniła,ale niestety mam w nim kredyt
ZaletyŻadnych
WadySame wady
~Darek / 2019-08-27 21:58
Ocena: 1.33 / 5
bank narzucił nam posiadanie smartfonów, likwidując karty kodów jednorazowych i tokeny, czuje się oszukany likwiduj
~Marcin P / 2019-08-27 00:46
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga na SPRZEDAWCĘ KREDYTÓW HIPOTECZNYCH
ANNE F !!!!!!!!!!!
Dla tej osoby najważniejsze są pieniądze z podpisanej umowy, a nie dobro klienta!!!
W/w osoba nie informuje klientów o rzeczach istotnych jak prowizje czy dodatkowe koszty, okłamuje klientów byle podpisali kredyt po czym zapomina klienta.
W moim przypadku wyjechała na wakacje przekazując sprawę w inne ręce co w późniejszym etapie okazało się dramatyczne w skutkach finansowych gdyż dopiero po podpisaniu kredytu z Panią F !!!
Osoba z tej samej placówki której której została przekazana moja sprawao posiadała zupełnie inne wytyczne dotyczące wypłaty środków jak np.
Prowizja za udzielenie kredytu płatnej w GOTÓWCE!!!! -"specjalista ds sprzedaży" nic o tym nie wspomniała
pani F. OKŁAMAŁA mnie w sprawie spłaty wszystkich innych zobowiązań (kilku rat za tv) pod rygorem nie wypłacenia kredytu, gdzie termin u notariusza się kończył.
czy w końcu kompletne milczenie w sprawie dodatkowych opłat jak np.
ODEBRANIE PRZEZ BANK PZELEWU PRZEZ -
5 € CO MIESIĄC PRZEZ 15 LAT !!!
Osoba opisana w opinii jest niekompetentna, nie posiada lub nie chce przekazać kompletnej informacji celem WŁASNEGO ZAROBKU!!!
Anna F jest osobą która nie powinna zajmować się pracą z ludźmi.
UWAGA ANNA F. TO KŁAMCA!!!
Nie polecam również placówki ze względu na czas obsługi telefonicznej który wacha się od min 30- 60 min w kolejce oczekujących.
Omijać BARDZO SZEROKIMI łukiem!!!!!
ZaletySpychologia i brak zainteresowania problemem klienta, najważniejsza jest kasa i podpisane2wnioski
WadyAnna F to KŁAMCA I OSZUST!!!
~Mi / 2019-08-26 16:42
Ocena: 2.67 / 5
Bardzo długie kolejki do kasy, prawie zawsze otwarte jedno okienko. Czeka się za obsłużeniem 45-90minut
ZaletyMiła obsługa
WadyOtwarta prawie zawsze tylko jedna kasa
Czas oczekiwania na swoją kolei
~DOROTA / 2019-08-23 23:17
Ocena: 1.00 / 5
Na siłę wciskają debet bez zgody właściciela. Później nękanie telefonami że jest zadłużenie. 5 lat nawet razu nie przyszedł SMS o wpływach. Wydzwaniaja po nocach żenada. Nie polecam nikomu.Jak widzą kasę na kacie też dzwonią po kilka razy dziennie aby lokaty zakładać.
ZaletyZadnych
WadyWiele w sumie same wady
~xxxnananaxxx / 2019-08-22 14:10
Ocena: 3.00 / 5
Bank w ogóle nie trzyma się terminów przelewów. Sesje napisane są jasno a różnica w przelewach MIMO TO różni się nawet w DNIACH! Kiedy pierwsza sesja przychodząca jest o 11, pieniędzy należy spodziewać PO 17STEJ albo następnego dnia!
Obsługa w placówce to jakaś komedia. Wnioski online które rozpatrywane są według nich w 3 dni robocze, w rzeczywistości po dwóch tygodniach i upomnieniach ŁASKAWIE DZWONIĄ Z BANKU!
ZaletyBRAK.
WadyOBSŁUGA, SESJE PRZYCHODZĄCE
~Molek / 2019-08-21 16:26
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy oddział jaki istnieje w Zabrzu przy ul. Dworcowej. W żadnym banku tak złe się nie traktuje człowieka jak tam. Wszystkie maja na wszystko czas, zwłaszcza na telefon i kawę podczas przyjmowania klienta przy kasie. Brak zaangażowania i miłej obsługi. Gdzie profesjonalizm. Ja w banku chce zostać obsłużona szybko i skutecznie. Jak można obsługiwać 1.5 h dwie osoby. Następnie odejsc od stanowiska pracy i pomagać innym w zamknięciu konta kiedy ja czekam ponad godzi e w kolejce!!!! Koszmarny oddział!
WadyBrak profesjonalizmu, czuje się jak sklepie spożywczym a nie w banku. Siedzą tam jak za karę.
~Anna / 2019-08-21 14:32
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, nie będę się rozpisywać aby jeszcze bardziej się nie denerwować. Gdyby nie kredyt na mieszkanie to zrezygnowałabym z tego beznadziejnego banku. Dlatego nadpłacam raty aby jak najszybciej pozbyć się hipoteki i uciekam z tego banku i nigdy więcej nie chcę mieć nic do czynienia. Za wszystko trzeba płacić, drogo, długi czas księgowania przelewów. Aplikacja mobilna to porażka, od grudnia wprowadzają płatnego blika żenada. ODRADZAM wszystkim!!!!!
Zaletybrak zalet
Wadywszystko jest wadą
~Grażka / 2019-08-20 18:00
Ocena: 5.00 / 5
Bank to ludzie,chcę napisać o naszym oddziale Pekao SA w Opolu na Osiedlu Malinka.Pracuje tam Pani ,nie znam nazwiska ale na imę ma Gabrysia,Jest to odpowiednia osoba na talim stanowisku.Zyczę Wszystkim takiej miłej i profesjonalnej
obsługi.
ZaletyUprzejma,
Wadynie znam
~Kasia / 2019-08-20 10:26
Ocena: 2.33 / 5
Jakość obsługi tragiczna. Właśnie stoję 30 min w kolejce do kasy. Kolejka długa, a Pani na kasie tylko jedna. Zawsze powtarza się to samo.
Biorąc kredyt hipoteczny Pani również nie kompetenta. Cała procedura trwała 3 razy dłużej niż powinna. rachunek przenoszę do innego banku.
~Maciej / 2019-08-16 15:35
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Bank z poprzedniej epoki.
Pilny firmowy przelew utknął w procedurze dodatkowej autoryzacji. Po kilku godzinach i trzech moich telefonach monitujących bank nadal nie oddzwonił w celu autoryzacji przelewu. Każdy mój telefon wymagał oczekiwania 15-20 min. na infolinii.
ZaletyBrak
WadyDrogo, nieterminowo.
~Tomek / 2019-08-14 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Czekam 40min na połączenie z konsultantem. Na infolinii. Bankowość internetowa peopay która wprowadzili nie działa. Zero kontaktu. Zmieniam konto.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu, odmawiaja zgłoszenia problemu. Trudny dostęp. Problemy bankowość internetowa