WadyBrak profesjonalizmu, czuje się jak sklepie spożywczym a nie w banku. Siedzą tam jak za karę.
strona 66 z 76
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »
-
~Molek / 2019-08-21 16:26
Najgorszy oddział jaki istnieje w Zabrzu przy ul. Dworcowej. W żadnym banku tak złe się nie traktuje człowieka jak tam. Wszystkie maja na wszystko czas, zwłaszcza na telefon i kawę podczas przyjmowania klienta przy kasie. Brak zaangażowania i miłej obsługi. Gdzie profesjonalizm. Ja w banku chce zostać obsłużona szybko i skutecznie. Jak można obsługiwać 1.5 h dwie osoby. Następnie odejsc od stanowiska pracy i pomagać innym w zamknięciu konta kiedy ja czekam ponad godzi e w kolejce!!!! Koszmarny oddział! -
-
~Anna / 2019-08-21 14:32
Tragedia, nie będę się rozpisywać aby jeszcze bardziej się nie denerwować. Gdyby nie kredyt na mieszkanie to zrezygnowałabym z tego beznadziejnego banku. Dlatego nadpłacam raty aby jak najszybciej pozbyć się hipoteki i uciekam z tego banku i nigdy więcej nie chcę mieć nic do czynienia. Za wszystko trzeba płacić, drogo, długi czas księgowania przelewów. Aplikacja mobilna to porażka, od grudnia wprowadzają płatnego blika żenada. ODRADZAM wszystkim!!!!! Zaletybrak zaletWadywszystko jest wadą -
~Grażka / 2019-08-20 18:00
Bank to ludzie,chcę napisać o naszym oddziale Pekao SA w Opolu na Osiedlu Malinka.Pracuje tam Pani ,nie znam nazwiska ale na imę ma Gabrysia,Jest to odpowiednia osoba na talim stanowisku.Zyczę Wszystkim takiej miłej i profesjonalnej
obsługi.ZaletyUprzejma,Wadynie znam -
~Kasia / 2019-08-20 10:26
Jakość obsługi tragiczna. Właśnie stoję 30 min w kolejce do kasy. Kolejka długa, a Pani na kasie tylko jedna. Zawsze powtarza się to samo.
Biorąc kredyt hipoteczny Pani również nie kompetenta. Cała procedura trwała 3 razy dłużej niż powinna. rachunek przenoszę do innego banku. -
~Maciej / 2019-08-16 15:35
Dno. Bank z poprzedniej epoki.
Pilny firmowy przelew utknął w procedurze dodatkowej autoryzacji. Po kilku godzinach i trzech moich telefonach monitujących bank nadal nie oddzwonił w celu autoryzacji przelewu. Każdy mój telefon wymagał oczekiwania 15-20 min. na infolinii.ZaletyBrakWadyDrogo, nieterminowo. -
~Tomek / 2019-08-14 13:48
Nie polecam. Czekam 40min na połączenie z konsultantem. Na infolinii. Bankowość internetowa peopay która wprowadzili nie działa. Zero kontaktu. Zmieniam konto. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu, odmawiaja zgłoszenia problemu. Trudny dostęp. Problemy bankowość internetowa -
~Caller / 2019-08-13 18:07
Bałagan jeden wielki syf! Numery telefonów kontaktowych w koncie wspólnym z żoną pomieszane dzwoniąc do mnie dzwonią do żony po awanturze jaką zrobiła mi obsługa klienta jakim prawem odbieram telefon żony bank zablokował wszystkie środki na kontach. Jakim prawem !!! Takiego syfu nie można nazwać bankiem nie chce trzymać u nich oszczędności ani dnia dłużej !! Zamykam wszystkie konta. ZaletyBrakWadyTragiczna obsługa brak wyrozumiałości i zrozumienia klienta to nie pierwszy problem z tym bankiem jaki mam. -
~Aleksa / 2019-08-13 03:23
Tragedia. W nocy nie da się robić przelewów - codziennie to samo: błąd techniczny itd. Między północą/ pierwszą w nocy a 6 rano nie można za nic zapłacić!!! Tragedia. Drogie prowadzenie konta. Brak ekspresowych przelewów. Średniowiecze. Gdyby nie kredyt na mieszkanie to zrezygnowałabym z tego beznadziejnego banku. ZaletyKlik gotówkaWadyPermanentna nocna awaria systemu pekao24 i aplikacji - noc w noc!!!!! Drogo i nie na XXI wiek te usługi... -
-
~Grzegorz / 2019-08-09 16:41
Bank duży ale niestety jakość obsługi tragiczna. Puste stanowiska kolejka długa na obsłudze klientów dwie osoby. Reszta obsługi pochowana na zapleczu tylko się pojawia na chwile i znika . ZaletyNie zauwazylemWadyDługi czas obsługi klienta -
~Oszukany_klient / 2019-08-08 19:19
Gdyby była taka możliwość, dałabym zero gwiazdek. Ban ZaletyBrakWadyduże opłaty za prowadzenie konta, kolejki w placówkach i wolna obsługa, niegrzeczny personel -
~Maniek / 2019-08-06 19:25
niby mam konto dla młodych a co miesiąc mi pobieraja kase, a nie powinno. Przelew z wypłaty jest dopiero póznym wieczorem -
~Nina / 2019-08-06 15:33
No coż nie wszystko złoto co się świeci. Chciałam skorzystać z aktualnej promocji konta przekorzystnego, ale rezygnuję.To bank z mentalnością tamtej dekady,choć przywdział szaty niby nowoczesności, to z funkcjonalnością porażka. Na infolinii czeka się kilkanaście minut,nie potrafią przełączyć do konkretnego działu, połączenie się urywa.Brak możliwości bezpośredniego kontaktu z pomocą techniczną. Wysłanie maila, kończy się odbiciem piłeczki i sugestią aby kontaktować się z infolinią. Krąg się zamyka. Aby anulować poprzedni wniosek ,literówka w imieniu, musiałam wykonać 4 telefony. Do podpisania wniosku wybrałam oddział blisko pracy. W oddziale pusto, 3 panie, 2 coś tam sobie stukają w komputerze i prowadzą prywatne rozmowy, nie mają uprawnień do otwarcia konta, udzielenia kredytu i chętnych odsyłają z kwitkiem do pokoju obok, w którym trzecia pani udziela przez godzinę kredytu konsumenckiego. Mam wrażenie, że to strajk włoski, muzyczka z radia gra, wszystko się ślimaczy. Jednak rezygnuję z tej niby promocji, bo mój czas jest cenniejszy. -
~ryszard / 2019-08-02 22:05
Pko24 i mpko24 poco dwie strony?
totalnie brak ergonomii, nie da się znaleźć tego czego się szuka, najłatwiej jest otworzyć nową kartę lub nowy kredyt,
Brak przelewów szybkich "elixir" to już jest ŚREDNIOWIECZE!
Dodzwonić się na infolinie to 10minut słuchania debilnej melodyjki.ZaletyBRAK!!!Wadysame wady, średniowiecze!! brak szybkich przelewów!, brak możliwości zmiany limitów maksymalnych, brak ergonomii interfejsu! -
~Linda / 2019-07-31 11:53
To cyrk brak poszanowania klienta. Pani prowadzi sobie prywatne rozmowy typu czy lampa jest właściwa, widocznie ma robotników w domu. Omijajcie bank Pekao przy Al Jerozolimskich (przy Marriott hotel) ogromnym łukiem tam zawsze trzeba czekać aż kasjerka łaskawie ciebie obsłuży -
~Karol / 2019-07-30 13:31
Obsługa klienta w placówkach we Wrocławiu to tragedia. Wszyscy pracownicy zajęci swoimi sprawami, klient czeka i czeka i czeka i czeka...i generalnie wkurza że przyszedł bo nie ma czasu na klienta, każdy wpatrzony w monitor. I to we wszystkich placówkach w centrum czyli taki standard obsługi. Nie polecam. -
~llidia / 2019-07-20 23:05
Bank hermetyczny niepostępowy w którym on i jego pracownicy to wielkie Paniska a klient hołota.
W niczym nie pojda na rękę, s niczym nie pomogą. Obsługa niemiła i niekompetentna. Jedyne co potrafią to zdzierać przeróżne opłaty. NIE POLECAM.ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Ags / 2019-07-19 12:58
W zwiazku z kredytem musialam zrezygnowac z poprzedniego banku I przejsc do Pekao SA. Niestety obsluga w banku jest bardzo slaba. Panie w 2 punktach na terenie Krakowa sa nie pomocne, przynoszac dokumenty czuje sie, jakbym znowu zorbila cos zle a pani byla niezadowlona, ze znowu z czyms przyszlam I ze zadaje jakiekolwiek pytanie. Widac, ze traktuje sie klienta jak osobe, ktora nic nie wie. ZaletyW miare logiczne konto onlineWadyOplata sa sms z kodem do przelewow. Brak znizek/zwrotow za zakupy w niektorych sklepach. Bardzo zla obsluga z przypadku kredytu. -
~Bea63 / 2019-07-17 17:16
Byłam klientka tego banku ponad 20 lat i z wielką ulgą wymiksowałam się ze wspólnym kontem do innego banku. Odkąd przedszedł repolonizację, usługi są coraz gorsze. To nawet nie chodzi tylko o to, że już niewspaera WOŚP ( chociaż to dla mnie było ważne). Miałam stare (a zatem bardzo drogie) konto, za obsługę którego pobierano, jeśli dobrze pamiętam 11,50 miesięcznie. W zamian nic. Każdy przelew zrobiony przeze mnie dodatkowo płatny, smy z kodami do przelewów płatne 0,20 za każdy. Najgorsze było dla mnie jednak to, że taki sms przychodził na przykład po 30 minutach, albo po godzinie, kiedy dawno wygasała mi sesja w płatności. Teraz widzę, że klientka ( moja Mama) otrzymała informację o rezygnacji z formy papierowych kart kodów do potwierdzania transakcji i...albo 20 gr za sms, albo aplikacja. Serio? Dla starszej osoby? Beznadziejny pomysł. Nie polecam. W ogóle miałam wrażenie, że bank nie szanował swoich długoletnich klientów... Zaletynie widzę, no może możliwośc zarządzania kontem przez internetWadybrak szacunku dla stałych klientów;
wysokie opłaty za obsługę starych kont;
opłaty za smsy potwierdzające transakcje;
rezygnacja z obslugi WOŚP -
~EB / 2019-07-16 15:26
Ostatnio miałam wątpliwą przyjemność,korzystać z nieuprzejmości i całkowitej niekompetencji młodej pani pracującej przy stanowisku obsługi.Pomagałam starszej pani,która chciała założyć konto na które spływała by emerytura ,była wcześniej zachęcana i obiecano ,że bank wszystkim się zajmie.Otóż nie.Starsza Pani nie znała adresu ZUSu więc pani obsługująca była poirytowana /choć ten adres wystarczyło wyszukać w internecie/.Powiedziałam ,że weżmiemy do domu i wypełnimy ,w odpowiedzi usłyszałam ,że będziemy musiały sobie wszystko same załatwiać.Myślałam ,że w interesie każdego banku jest pozyskiwanie klientów a nie zniechęcanie ich już we wstępnej rozmowie.Starsza Pani założy w końcu konto ale już w innym banku. WadyObsługa klienta -
~tony clifton / 2019-07-09 20:21
Witam
Miałem (i mam) konta w wielu bankach.
Ale czegoś takiego jak na infolinii tego banku nigdzie nie spotkałem. Czekanie w nieskończoność, rozłączenia podczas oczekiwania, przekazywanie połączeń niby poziom wyżej, w rzeczywistości niekończąca się pętla (o dziwo bez rozłączeń) dopiero sprawdzająca cierpliwość klienta..WadyProblemy rożnej maści już na etapie zakładania konta. Infolinia bezużyteczna.
strona 66 z 76
- « poprzednia
- 1 ...
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- nastepna »