Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1536 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2023-11-24 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj za wypłatę pieniędzy z sieci euronet pobrało mi 60zl a wypłacałem 3000. 60zł !!!!! WLASNIE TRACA DOBREGO FIRMOWEGO KLIENTA. DRAMAT. Najgorszy bank w Polsce. Tak polskie banki dbają o klientów. Dojenie baranòw.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Paweł / 2023-12-11 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja pko24 tragiczna, robi błędy podaje niewłaściwe saldo, gubi transakcje w dniu dzisiejszym ani śladu spłaty kredytu, a w aplikacji spłacone, często podaje nie włąściwe saldo, pko pobiera pieniądze za nieistniejące karty, zamknięte
  • ~Pawwlo / 2021-03-12 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank jaki może być. Odradzam wszystkim. Szukajcie normalnych ludzi a nie tych zmanierowanych własnym ego.
  • ~pds / 2022-12-29 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem pozytywną odpowiedź na reklamację, niestety nie zachowali ustawowego czasu, ale to nic.
    Od roku czekam na zwrot pieniedzy który chyba nigdy nie nastąpi.
    Zostałem beszczelnie oszukany, i nie ma mechanizmu który pozwoliłby odzyskać mi pieniądze.
    Można na nich pluć ale i tak nic sobie z tego nie robią.
    Nawet najgorszemu wrogowi nie życzę posiadania tam kata i trzymania swoich oszczędności.
    ZaletyChyba nie ma.
    WadyKlient jest traktowany jak ścierka do podłogi
  • ~pekało / 2021-12-02 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO i KILO MUŁU.
    Chapnięty z idea banku.

    - Przydzielenie opiekuna indywidualnego WOOW ;). Zapewnienie telefoniczne, że opłaty nie zostaną zmienione - 0 zł za prowadzenie konta i obsługę transakcji na koncie i teraz będzie tylko lepiej! Przecież my nie mamy czasu wczytywać się w tabele opłat zapewnienie to zapewnienie. Myślę rozmawiam z poważna instytucją. Generalnie ciężko znaleźć te tabelki he he.
    - migracja przeprowadzona w najbardziej niekorzystnym okresie płatności dla firmy CIT i VAT.
    - 3 dni bez dostępu do środków na koncie.
    - 5 dni nie działała możliwość podglądnięcia historii operacji - nie wiesz kto Ci wpłacił pieniądze jakie zobowiązania zostały itp.
    - 7 dni nie działały wyciągi z konta - księgowość leży
    - 30.11 pojawiły się na koncie dziwne opłaty, infolinia po 50min odebrała - nie jest w stanie powiedzieć co się stało, czego one dotyczą. Kolejne przerzucanie rozmów itp.
    - Prosiłem o kontakt z opiekunem, który nie odbiera bezpośredniego telefonu - zapewniał mnie, że warunki nie ulegną zmianie.
    - 3 dni zajęło im okradzenie "ściągnięcie" prawie 100 zł za różne opłaty tzw. "Pakiet powitalny"
    obsługa rachunku 64 zł
    każdy przelew 1 zł
    kody do autoryzacji sms 30gr każdy
    za użytkownika rachunku, którego macie podłączonego do banku 10 zł. Czyli jak w firmie macie 10 to 100zł.
    za reset hasła 10 zł
    - na pytanie tzw opiekuna o co chodzi odpowiedź "że o wszystkim byliśmy powiadamiani" gdzie? gdzieś ;) chyba siódma klapa kontener 5 śmietnik 6.
    - Dodatkowo dowiedziałem się, że przecież bank może zmienić warunki z 2 tygodniową informacją ech...
    - dzisiaj został zwrócony przelew za obsługę rachunku - niezłe archeo.
    - boje się pomyśleć co będzie dalej zabrane zwrócone zmienione "na 2 tygodnie po"
    - problem z firmami jest taki, że mamy masę zobowiązań u kontrahentów. Nie da się z dnia na dzień zamknąć tego badziewia.
    - Tutaj nie chodzi o 100 czy 200 zł a o pewien profesjonalizm, zaufanie, jasne reguły. Przecież powierzam im moje pieniądze i musze wiedzieć czego się spodziewać.
    Chce dać "0" gwiazdek może się uda - nie dało się niestety.
    Ot to taka historyja.
    Miejcie się i baczcie co by was dalej nie okradali ;).
    Zaletynawet nie jest zimno i bez śniegu na razie
    Wadynie zmieszczą się w tej tabelce!
  • ~Pekao nigdy więcej / 2020-02-09 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczanie opłat za wszystko, obsługa nie wręcza dokumentów do umowy otwarcia rachunku oraz nie potrafi odpowiedzieć na ważne pytania w sprawie opłat i kwestii prawnych prowadzenia rachunku. APK CHYBA NAJBARDZIEJ BEZNADZIEJNA, KTÓRA NIE DZIAŁA - PATRZ DONIESIENIA MEDIALNE W 2019R.
    ZaletyBrak
    WadyIstotne
  • ~Pepe / 2019-06-02 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogolnie jest to bank nastawiony na golenie ludzi z kasy.
    Koszt obslugi rachunku i karty: przy zakladaniu konta 10 zl, w rzeczywistosci 37.99 zl
    Dzien po zlozeniu dyspozycji zamkniecia rachunkow zablokowano dostep online i zaczely sie telefony by przekac pozostale na rachunku srodki. Zenujace.
    Panie z obslugi na pietrze (oddzial w Szczecinie) nie kompetente i wogole zdziwione, kto ma tupet im przeszkadzac.
    Bank to dramat.
    Ludzie, na rynku jest mnostwo lepszych i tanszych mozliwosci
    ZaletyBrak
    WadyPodejscie do klienta i koszty obslugi
  • ~petent / 2020-02-01 07:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tym bankiem . Chcąc cokolwiek załatwić rdze najpierw przestudiować przepisy bankowe albo skontaktować się z prawnikiem .Akurat ja chciałem zamknąć konto mojego zmarłego ojca . Pani obsługująca lawirowała niejasnymi procedurami co chwile je zmieniając po wielokrotnych wyjściach i chyba konsultacjach . Tylko maja stanowczość pozwoliła na nie do końca załatwić sprawę . Nie wspomnę już o kilkukrotnych wizytach w ZUS i zakładzie pogrzebowym na życzenie pani obsługującej po dokumenty . Oczywiście była też konsultacja z bankowym panią prawnik ,ale nikt się nie zająknął że sprawa jest prosta i regulują to przepisy prawa pankowego nowelizowane w 2006 roku .
    Zaletybrak
    Wadyniejasne zawiłe procedury
  • ~Petent / 2022-06-20 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w jakim byłem.Po 1,5 h oczekiwania pani w okienku oświadczyła, że nie wypłaci mi pieniążków bo drukarka jest zepsuta. Z uśmiechem na ustach zasugerowała aby udać się do innej filie banku.
  • ~petent / 2023-05-23 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank beznadziejny, nie uczciwy;
    Dokładnie 13 kwietnia bieżącego roku, czyli czterdzieści dni temu, złożyłem w tym banku wniosek o przelanie środków z konta zmarłego rodzica (była złożona dyspozycja zapisu bankowego na wypadek śmierci) na mój rachunek. Po upływie tak długiego czasu środki nadal nie są przelane. Bank dysponuje nie swoimi pieniędzmi, pracownicy nie są w stanie podać terminu kiedy te pieniądze dostanę.

    Mamy dwudziesty pierwszy wiek, jesteśmy w Unii Europejskiej, a dokonanie przelewu w tym pseudo banku trwa dłużej niż w przysłowiowym "ruskim" banku w epoce cara.
    Wadybrak szacunku dla cudzej własności
  • ~Pikolina / 2023-08-30 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Pięć wizyt w oddziałach aby przelać na konto w innym banku. Odrzucona reklamacja usługi przez centrale Banku. I dalej nie zrealizowana usługa przelewu z konta zmarłego- oczywiście po postępowaniu spadkowym, że wszyszytkimi dokumentami- czy ktoś płacił prowizję od spadku? W tym banku jest! Fatalna obsługa i warunki dla klienta ( w Siedlcach siestoi przy prlowskim okienku). Wina oprogramowania że ci pracownicy tak żmudnie wklikuja dane? Nigdy nikomu nie pochwalę tego banku.
    ZaletyBrak
    WadyCzarna dziura
  • ~Piotr / 2019-09-02 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam z korzystania z tego banku zmieniają zasady licząc na to że klienci się nie zorientuja zachowują się jak firma prezentująca jakieś rzeczy dla emerytów chcąca ich wykonać
    ZaletyKoszmar
    WadyKoszmar
  • ~Piotr / 2019-09-02 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zaskoczony że z taką obsługą jeszcze ktoś chce tam lokowac swoją firmę
    ZaletyDno
    WadySame
  • ~Piotr / 2020-03-23 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Przekomplikowany bank. Zero pomoc i współczucia dla ludzi.
    Nie pamiętałem hasła do Pekao24 wiec próbowałem aż mi zablokowało, potem próbowałem zmienić hasło przez aplikację to mi zablokowalo aplikacje. Pin telefoniczny nie znam. Jestem na kwarantannie w domu utknalem bez pomocy z banku co muszę podejść do oddziału i tyle w temacie. Kto to wymyśli te głupoty. Jak będę miał okazję to odejdę z tego beznadziejnego banku gdzie biurokraci bez współczucia pracują!
  • ~Piotr / 2021-12-01 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia na temat banku 3×0
    Zgadzam się w pełni z opiniami osób przeniesionych z idea.
    To jest katastrofa powinien zająć się tym sąd
  • ~Piotr / 2022-02-01 07:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam

    Widzę że nie jestem osamotniony w mojej opinii o tym banku. Również jestem szczęśliwcem którego konto zostało przeniesione z Idea Bank . O ile w Idea Bank powiedzmy było znośnie to w Pekao - dramat. Dzień dzisiejszy wchodzę na konto a tu jakby ktoś mi w mordę dał.
    - każdy przelew płatny
    - wewnętrzny przelew na konto Vat również płatny
    - karta płatna
    Jednym słowem dramat. Zawsze wybieram polskie banki ale moja cierpliwość właśnie się skończyła. Na szczęście mam drugie konto w banku komercyjnym.

    Dla przyszłych przedsiębiorców omijać szerokim łukiem.

    ZaletyBrak
    Wadykoszty !!!!!!!!!
  • ~Piotr / 2022-03-03 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank informuje o darmowym prowadzeniu konta firmowego, po czym radośnie otwiera przy okazji rachunek pomocniczy, za który pobierana jest opłata 10 zł. Rozpatrzenie takiej prostej reklamacji (oczywiście negatywne) trwa dwa miesiące, w tzw. międzyczasie pobrane zostaje kolejne 10 zł mimo wniosku o zamknięcie konta i reklamacji dotyczącej tej właśnie opłaty w wysokości 10 zł. Założenie konta przez internet i rozpoznawanie dowodu kamerką internetową - w praktyce niemożliwe (światło odbija się od dowodu, nawet po manipulacji światłem nie sposób uzyskać wyraźnego obrazu). Dodzwonienie się na infolinię wymaga anielskiej cierpliwości. Oddziały przypominają jakieś komunistyczne urzędy, w których pracują nieuprzejmi, sfrustrowani ludzie. Nie polecam absolutnie nikomu, nie warto się łasić na żadne "promocje".
  • ~Piotr / 2022-03-15 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Logowanie do tego banku to jakaś paranoja. Ogólnie intuicyjność beznadziejna. Może to dlatego, że zawsze korzystałem z mBanku.
  • ~piotr / 2022-03-23 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    straszny syf. kompletny brak kontaktu, telefonów nie odbiera absolutnie nikt, infolinia skonstruowana tak, że zanim przebrniesz do konsultanta to bateria siada, konsultant i tak NIC nie moze! w 21 wieku nic (oprócz otwarcia konta naturalnie) nie możesz załatwić. to jest dno i koina z ludzi. likwiduję jak najszybciej
  • ~Piotr / 2022-10-03 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    W czerwcu/2022r/ dołączyliśmy do promocji Banku PKO SA/reklamy w tv etc/.Otwórz konto osobiste a do niego rachunek oszczędnościowy i oprocentowanie dla nowych klientów 5%.na rachunku oszczędnościowym.Zrobiliśmy wszystko wg wskazówek z infolini.Dwa razy potwierdzaliśmy czy dobrze.Tak państwa obowiązuje promocja 5% na nowe środki.Niestety odsetki 2% a nie 5%.Złożyliśmy reklamację 1 sierpnia a do dzisiaj nie ma odpowiedzi.Zlikwidowaliśmy konto u nie uczciwego banku.Nie polecam.Nigdy nie dam się nabrać na promocję tego banku.Czy zostaliśmy oszukani?Tak!!!!Przeciągali odpowiedź na reklamację wiedząc że zlikwidowaliśmy u nich rachunek.Do dzisiaj brak odpowiedzi a środki były maksymalne.
    Zaletybrak
    Wadymoją żonę obsługiwała ameba.Przy zamknięciu konta przelała część środków na nie nasze konto!!!!!!!!!!!!!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 889
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 865
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3928
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982