tragedia, fatalna obsługa oraz duże prowizje, nie polecam
Zaletybrak
Wadyobsługa
~paweł / 2019-01-15 19:23
Ocena: 1.00 / 5
Bank który jest nastawiony tylko na siebie samego i na Twoje pieniądze w ogóle się przy tym nie kryjąc. Nic nie jest proste łatwe i przyjemne. Cokolwiek nie chciałbym zrobić czy to z kontem osobisty, kartą kredytową czy kredytem nigdy nic się nie da .... Zero udogodnień dla klienta, zero informacji, zero możliwości!
~Paweł / 2019-12-20 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klientów w placówkach tego banku to jakiś dramat. Doradców siedzi dziesięciu i plotkują a jeden albo dwóch kasjerów którzy zawsze mają ważniejsze sprawy niż obsłużyć klienta. Dwie osoby w kolejce tworzą godzinny czas oczekiwania do zwykłej transakcji jak wypłata czy wpłata środków. Odwiedzam 4 placówki we Wrocławiu i w każdej to samo. Tam generalnie klient to im przeszkadza w pracy.
~Paweł / 2021-12-05 19:08
Ocena: 1.00 / 5
Też jako klient Idea Banku czuję się oszukany. Nie działają niektóre przelewy internetowe z których korzystałem na co dzień. Do tego opłaty za przelewy, które w Idea były darmowe. Zmieniam bank, nie polecam nikomu konta firmowego w tym banku.
Zaletybrak
Wadykonto firmowe drogie i nie działa wiele funkcji
~Paweł / 2021-12-23 09:24
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nikt nic nie wie wiszę godzinę na infolinii a nikt nie wie czemu nie mam wyciągu spółki za pełny miesiąc.
~Paweł / 2021-12-31 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Po przeniesieniu (nacjonalizacji) z ideabank opłaty, opłaty, opłaty... Kasują za wszystko, nawet za przelew wew.
Pomoc nie istnieje - wysłałem 3 wiadomości przez ich panel obsługi klienta - wszystkie bez odpowiedzi od tygodni...
Zaletybrak
Wadywszystko!
~Paweł / 2022-01-24 08:57
Ocena: 1.00 / 5
Swoisty wehikuł czasu, niestety nie do przyszłości, ado przeszłości. Nieporozumienie, tak jednym słowem można opisać ten bank, od aplikacji, po oddziały, przez obsługę klienta itd.
~Paweł / 2022-03-15 20:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego banku kredyt gotówkowy spłaciłem 22 grudnia 2021 mają do zwrotu prowizji około 6 tyś do dzisiaj nie dostałem zwrotu prowizji piszę listy polecone meile bez odzewu lekceważą klientów. Nie polecam
ZaletyNie ma zalet
WadyZwykle oszustwo
~Paweł / 2022-03-21 10:56
Ocena: 1.00 / 5
Nakładanie błędnych opłat. Kiepska obsługa klijenta. Infolinia to sami studenci.
ZaletyBrak
WadyJeden z najgorszych banków w Polsce.
~Paweł / 2022-04-20 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z najgorszą obsługą. Dużo opłat nie wiadomo za co. Stop procentowe 5 %, a lokaty na 1 %. Przelew z konta na moją kartę nie da się zrobić. Blokada konta trzeba osobiście iść do banku odblkować. 19 wiek, nie polecam nikomu ani konta prywatnego ani firmowego.
Zaletybrak
WadyOpłaty nie wiadomo za co, błędy, komuna.
~Paweł / 2022-11-01 13:29
Ocena: 1.00 / 5
To oszukańcza instytucja a nie bank. Założyłem konto oszczędnościowe na 7 % a naliczają 1,5%.Reklamacja z dnia 26.08 do dzisiaj nie rozpatrzona. Termin odpowiedzi przedłużają najpierw do 26.10 a teraz do 5.12. Przestrzegam wszystkich przed wiązaniem się z tą instytucją.
~PAWEŁ / 2023-04-03 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Niestety miałem nieprzyjemność być przez 2 tygodnie klientem tego banku. Już podczas otwierania konta przekorzystnego zaczęły się problemy z jego otwarciem. Potem otworzyłem konto oszczędnościowe z oprocentowaniem niby 8 %, okazało się, że pomimo spełniania wszystkich warunkówmpromocji nie mam 8 a jedynie 2 % na koncie i nikt nie potrafił mi odpowiedzieć na pytanie dlaczego tak jest. Czuję się oszukany. Niekompetencja, chaos, brak możliwości uzyskania wiarygodnych informacji. Obsługa w placówce banku zarozumiała, prawie jak za PRL. To wszystko skłoniło mnie do odstąpienia od umowy.
to jest jakaś rzęźnia:( ile można czekać na połączenie????
~Paweł / 2023-10-13 15:02
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank czy parabank to kpina! Do chwili gdy się weźmie kredyt opiekun jest pomocny ale potem wszyscy się wypinają na klienta, nikt nic nie wie albo każą składać reklamacje, odradzam jakikolwiek kontakt z ty parabankiem, mnie do kredytu codziennie doliczali kilka złotych.Oszusci
ZaletyBrak
~Paweł / 2023-11-24 16:00
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj za wypłatę pieniędzy z sieci euronet pobrało mi 60zl a wypłacałem 3000. 60zł !!!!! WLASNIE TRACA DOBREGO FIRMOWEGO KLIENTA. DRAMAT. Najgorszy bank w Polsce. Tak polskie banki dbają o klientów. Dojenie baranòw.
ZaletyBrak
WadySame
~Paweł / 2023-12-11 08:28
Ocena: 1.00 / 5
Aplikacja pko24 tragiczna, robi błędy podaje niewłaściwe saldo, gubi transakcje w dniu dzisiejszym ani śladu spłaty kredytu, a w aplikacji spłacone, często podaje nie włąściwe saldo, pko pobiera pieniądze za nieistniejące karty, zamknięte
~Pawwlo / 2021-03-12 08:11
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy Bank jaki może być. Odradzam wszystkim. Szukajcie normalnych ludzi a nie tych zmanierowanych własnym ego.
~pds / 2022-12-29 15:18
Ocena: 1.00 / 5
Dostałem pozytywną odpowiedź na reklamację, niestety nie zachowali ustawowego czasu, ale to nic.
Od roku czekam na zwrot pieniedzy który chyba nigdy nie nastąpi.
Zostałem beszczelnie oszukany, i nie ma mechanizmu który pozwoliłby odzyskać mi pieniądze.
Można na nich pluć ale i tak nic sobie z tego nie robią.
Nawet najgorszemu wrogowi nie życzę posiadania tam kata i trzymania swoich oszczędności.
ZaletyChyba nie ma.
WadyKlient jest traktowany jak ścierka do podłogi
~pekało / 2021-12-02 10:18
Ocena: 1.00 / 5
DNO i KILO MUŁU.
Chapnięty z idea banku.
- Przydzielenie opiekuna indywidualnego WOOW ;). Zapewnienie telefoniczne, że opłaty nie zostaną zmienione - 0 zł za prowadzenie konta i obsługę transakcji na koncie i teraz będzie tylko lepiej! Przecież my nie mamy czasu wczytywać się w tabele opłat zapewnienie to zapewnienie. Myślę rozmawiam z poważna instytucją. Generalnie ciężko znaleźć te tabelki he he.
- migracja przeprowadzona w najbardziej niekorzystnym okresie płatności dla firmy CIT i VAT.
- 3 dni bez dostępu do środków na koncie.
- 5 dni nie działała możliwość podglądnięcia historii operacji - nie wiesz kto Ci wpłacił pieniądze jakie zobowiązania zostały itp.
- 7 dni nie działały wyciągi z konta - księgowość leży
- 30.11 pojawiły się na koncie dziwne opłaty, infolinia po 50min odebrała - nie jest w stanie powiedzieć co się stało, czego one dotyczą. Kolejne przerzucanie rozmów itp.
- Prosiłem o kontakt z opiekunem, który nie odbiera bezpośredniego telefonu - zapewniał mnie, że warunki nie ulegną zmianie.
- 3 dni zajęło im okradzenie "ściągnięcie" prawie 100 zł za różne opłaty tzw. "Pakiet powitalny"
obsługa rachunku 64 zł
każdy przelew 1 zł
kody do autoryzacji sms 30gr każdy
za użytkownika rachunku, którego macie podłączonego do banku 10 zł. Czyli jak w firmie macie 10 to 100zł.
za reset hasła 10 zł
- na pytanie tzw opiekuna o co chodzi odpowiedź "że o wszystkim byliśmy powiadamiani" gdzie? gdzieś ;) chyba siódma klapa kontener 5 śmietnik 6.
- Dodatkowo dowiedziałem się, że przecież bank może zmienić warunki z 2 tygodniową informacją ech...
- dzisiaj został zwrócony przelew za obsługę rachunku - niezłe archeo.
- boje się pomyśleć co będzie dalej zabrane zwrócone zmienione "na 2 tygodnie po"
- problem z firmami jest taki, że mamy masę zobowiązań u kontrahentów. Nie da się z dnia na dzień zamknąć tego badziewia.
- Tutaj nie chodzi o 100 czy 200 zł a o pewien profesjonalizm, zaufanie, jasne reguły. Przecież powierzam im moje pieniądze i musze wiedzieć czego się spodziewać.
Chce dać "0" gwiazdek może się uda - nie dało się niestety.
Ot to taka historyja.
Miejcie się i baczcie co by was dalej nie okradali ;).
Zaletynawet nie jest zimno i bez śniegu na razie
Wadynie zmieszczą się w tej tabelce!
~Pekao nigdy więcej / 2020-02-09 13:44
Ocena: 1.00 / 5
Naliczanie opłat za wszystko, obsługa nie wręcza dokumentów do umowy otwarcia rachunku oraz nie potrafi odpowiedzieć na ważne pytania w sprawie opłat i kwestii prawnych prowadzenia rachunku. APK CHYBA NAJBARDZIEJ BEZNADZIEJNA, KTÓRA NIE DZIAŁA - PATRZ DONIESIENIA MEDIALNE W 2019R.