Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1550 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2019-10-05 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankowość elektroniczna to kpina, podanie prawidlowego numeru klienta nie gwarantuje zalogowania a konsultanci twierdzą, że to pomyłka z mojej strony. Logowanie na infolinii: raz przechodzi numer klienta a raz nie. Po zablokowaniu przez bank dostępu onlinendo konta odblokowanie tego to droga przez mękę, nie udało się tego dokonać po godzinie rozmowy z niemiłymi konsultantami. Mam osobiście udać się do oddziału.. Pójdę i przy okazji zamknę konto w tym żenujacym banku
    Zaletynie ma
  • ~joanna / 2019-10-04 18:35
    Ocena: 4.33 / 5
    Mam konto przekorzystne, fajną apke, zero za prowadzenie i 3% na koncie oszczędnościowym . Do tego logowanie przez odcisk dla mnie na pięć , łatwo ,szybko
  • ~Alaattin / 2019-10-04 09:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch i pół roku używam kont dla biznesu. Jednak mam nadzieję, że prędko uda mi się założyć konto w innym banku. Od samego początku pojawiały się jakieś problemy - zawieszenia w działaniu płatności internetowych, czy prowizje za nie wiadomo co. Część personelu ignoruje klienta i nie potrafi pomóc w rozwiązaniu problemu. Opłaty są wysokie, a czasem naliczane błędnie, więc radzę to kontrolować. Nie polecam.
    Wadysystem internetowy ma częste blokady, prowizje
  • ~oszukana i bez kasy / 2019-10-02 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystając ze wpłatomatu, po pobraniu gotówki, wyskoczyła na ekranie awaria wpłatomatu, ze świstkiem papieru udałam się do oddziału, gdzie Pani nie wiedziała o co chodzi próbowała mnie zbyć, nie przyjęła reklamacji i kazała dzwonić na infolinię, bo tak "będzie szybciej" lub po moich prośbach o zwykłą, ludzką pomoc, ponieważ wpłacałam sporą gotówkę, zaoferowała, że pomoże mi złożyć wniosek online na miejscu, kazała się zalogować na komputerze stacjonarnym w oddziale. Po 15 min oczekiwania na tą własnie Panią zrezygnowałam, gdyż zaczęła obsługiwać kogoś innego - zostałam po porostu olana, sama złożyłam wniosek, który okazał się błędny, jak już dodzwoniłam się na infolinię i tam Pani, z którą rozmawiałam była pomocna. Czuję się bardzo rozczarowana postawą pracowników tego oddziału, a pieniądze nie wiadomo kiedy odzyskam, bo samo rozpatrywanie reklamacji trwa 20 dni. Serdecznie NIE POLECAM jeszcze raz. Dodam, że byłam w innym oddziale tego banku i tam również odprawili mnie z kwitkiem.
    WadyBrak zainteresowania klientem, brak kompetencji
  • ~Beba / 2019-09-27 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Amelua jestem w tej samej sytuacji. Bankomat zablokowal się 2 sierpnia 2019r.Pieniadze z konta zostaly pobrane. Żadnych wyjaśnień, zadnego.pisma w tej sorawie, wprowadzanie w błąd terminami rozpatrzenia reklamacji,wydluzanie sobie jej bez poinformowania.o czasie jej dalszego rozpatrywania i ppdstaw do tego,zero reakcji na maile i telefony. W oddziale banku zbywanie byle odpowiedzią. Nic nie wiem na temat wlasnej sorawy i toku jej postepowania. Obsluga klienta beznadziejna łącznie z czasem oczekiwania na polaczenie z konsultantem. Pracownicy banku malo.pomocni, wszędzie tajrmnice, rozkladane ręce i odgrywana bezradnosc. Oni są ponad prawem a klient ważny wedle.zasobnosci konta. Chyba nie znam.drugiego tak lekcewazacego klienta banku, jak ten.
    ZaletyPerfekcyjna niewiedza w sprawach ważnych dla.klienta.
    WadyBrak informacji w sorawach waznych dla.klienta, zbywanie.klienta, brak konkretnych i jasnych informacji.
  • ~EM / 2019-09-26 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta na najnizszym poziomie z jakim sie do tej pory spotkalam - w glowie sie nie miesci! Zero dobrej woli pracownikow. Oddzialy w Nowym Targ to szczyt nieprofesjonalnego podejscia do klienta.
  • ~WW / 2019-09-23 12:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Dokonałem zakupów ratalnych,początkowo było wszystko w porządku, 2 pozycje, liczba rat ,kwota do spłacenia. Po jakimś zrobił się bałagan. Pierwsza pozycja wygląda prawidłowo, liczba rat, kwota do spłaty, w drugiej pozycji znikła liczba rat, jest tylko kwota określona jako "całkowita kwota do spłaty". Trzy razy interweniowałem telefonicznie i nic się nie zmieniło. Po spłaceniu pożyczek zrezygnuję z tego banku, bo nie potrzebuję jakichś kłopotów z powodu bałaganu jaki w tym banku panuje. W placówkach tego banku pracownicy nie mają pojęcia o rachunkach internetowych albo nie chcą się tym interesować.
    ZaletyMożliwość rozłożenia na raty przy zakupach powyżej 300 zł. 10 pozycji i różne warianty rozłożeni na dogodne raty.
    WadySystem rachunków internetowych funkcjonuje źle.
  • ~Ja Ol / 2019-09-22 17:03
    Ocena: 1.67 / 5
    NAjgorszy bank! Odradzam wybór. Częste awarie kart i systemu online, więc zamrażają Ci pieniądze, nie możesz z nich skorzystać. Wyobraź sobie najgorsze - robisz zakupy na cały tydzień, przy kasie kolejka. A Tobie nie przechodzi autoryzacja. Próbujesz trzy razy i nic. A masz na koncie ponad 6000 zł. Wstyd i wkur*** A sytuacja powtarzała mi się przez kilka miesięcy raz na dwa tygodnie.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Amelua / 2019-09-17 09:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Nastąpiła kradzież środków z mojego konta, złożyłam reklamację. Do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu środków choć minęły prawie dwa miesiące. Na wysylane e-maile nie otrzymalam żadnego wyjaśnienia dlaczego tak długo ta sprawa jest rozpatrywana. Jesli ktoś odpowiedzialny z pracowników banku czyta teraz tą opinię i chce pomoc proszę o kontakt na podany w załączeniu e-mail. Nadmienię że jestem klientką od 23 lat i do tej pory wszystko było prawidłowo prowadzone.
    WadyOpieszałość, łamanie prawa finansowego
  • ~Wojtek / 2019-09-14 16:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam pożyczki klick gotówka...co miesiąc wzrasta o ponad 100 zł ...mimo wysokiej prowizji i ustalonej liczby rat....pojęcia nie mam jak oni to robią
    ZaletyBrak
    WadyOpłaty dosłownie za wszystko ...radzę się rozejrzeć zanim otworzą państwo konto w tym banku .
  • ~Gosiek1403 / 2019-09-13 10:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Od maja 2019 PEKAO SA zmienił układ prezentowanych transakcji na Wyciągach firmowych. Teraz wyciągi to straszy bałagan!!! Kiedyś operacje były w sposób uporządkowany - kwoty rosnąco , następnie malejąco. Byłam bardzo zadowolona z przejrzystości WB. Teraz jest CYRK!!! Wyciąg księguje się obecnie dwukrotnie dłużej i jest to bardzo, bardzo męczące. Na infolinii moją reklamację dot. przywrócenia pliku pdf WB do poprzedniej uporządkowanej wersji rozpatrzono - odmownie. Koleżance księgowej sugerowano nawet, że jak się nie podoba nawet drogę sądową !
    Bank - beton żadne argumenty nie trafiają. Odnoszę wrażenie że dział techniczny nadzorujący takie zmiany zawalił coś i teraz nie może się wycofać. Może uda mi się nakłonić szefa do zmiany banku z lepszymi wyciągami.

    Mam nadzieję że ktoś inteligentny w tym banku wreszcie rozwiąże powstały od maja 2019 problem w wyciągami firmowymi.... tylko czy ktoś taki w Banku PEKAO S.A tam pracuje??? i czyta takie uwagi klientów ?

    WadyTotalny bałagan w prezentowanych operacjach na wyciągach firmowych od maja 2019.
    Bank nie dał możliwości dostępu WB w pdf wg. starej dobrej wersji.
  • ~Bernik / 2019-09-12 23:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy żadna instytucja nie okazała takiego braku dbania o moje pieniądze jako klienta, jak bank pekao sa. Na konto tzw. Przekorzystne w tym banku została wykonany przelew zagraniczny. Otrzymałam o 12% procent mniej pieniędzy niż zostało przesłane. Przelew ten miał v kosztować 11 razy mniej niż okazało się to w rzeczywistości. Według pracowników banku, wszystko jest dobrze zrobione...
    Oferta brzmiała pięknie.
  • ~Bernik / 2019-09-12 23:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Przelew zagraniczny na konto tzw. Przekorzystne w tym banku kosztował mnie prawie 12% kwoty, którą została na to konto przesłana! Ja byłam świadoma, że ten przelew będzie mnie kosztował, ale wysokość tych opłat miała być 11 razy mniejsza, od tej którą została faktycznie zabrana. Według osób pracujących w banku wszystko zostało zrobione dobrze...
    Oferta banku brzmiała pięknie. To co się wydarzyło nie mieści się w mojej głowie. Nikt nigdy nie okazał takiego braku szacunku dla moich pieniędzy jak bank peako sa.
  • ~Julia / 2019-09-12 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia to tragedia. Zero pomocy, zero wyjaśniania.
    ZaletyOferta/karta
    WadyObsługa klienta, pomoc w rozwiązaniu problemów.
  • ~Marek / 2019-09-10 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam. Zdecydowanie nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Karolina / 2019-09-10 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Gdyby nie kredyt hipoteczny ktory mnie zwiazal z bankiem na dlugie lata, zamknelabym konto i omijala ten bank szerokim lukiem. Prawcownicy w placowkach niekompetentni, dostepy do bankowosci elektronicznej i ich odzyskanie to meka i proces nie do przejscia bez poczty. Zaluje ze skorzystalam z uslug tego banku.
    ZaletyBrak
  • ~Oszukana / 2019-09-09 18:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank w okresie wypowiedzenia rachunku przyjął na niego należne mi środki.
    Nie poinformowali mnie, że pieniądze przyszły i w 2 dni po zamknięciu rachunku przeksiegowali moje pieniądze na swoje oddziałowe konto.
    Dzisiaj musialam prawie 2 godziny czekać w oddziale, aby oddali mi moje pieniądze.
    To się nazywa chyba usiłowanie kradzieży...
    ZaletyMile panie w obsłudze
    WadyBrak zaufania do banku. Biurokracja. Brak odpowiedzialności za błędy. Mnóstwo wydruków na potrzeby wewnętrzne banku. Zero dbałości o środowisko.
  • ~Klientka / 2019-09-09 17:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Biurokracja i tony druków.
    Kasjerka przepisuje na potwierdzenie wypłaty ręcznie wszystko to, co poprzednia pani wydrukowala do kasy, jako polecenie wypłaty.
    Panie miłe, ale ptocesy komplenie nie przemyślane.
    Gratulacje dla zarządzających za brak organizacji.
    ZaletyBrak
    WadyBrak organizacji pracy. Procesy nie zautomatyzowane w 21 wieku.
  • ~Paulina / 2019-09-04 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia przelew idą 2 dni ....
    Kredyt hipoteczny bank załatwia nam 2 miesiąc bo 0ani ma czas na wszystko .
    W oddziale mają w nosie klientów
    Nie polecam banku
    ZaletyŻadnych
    WadyBank nie dostosowany do potrzeb klientów
  • ~Niezadowolony klient / 2019-09-04 19:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy udzielaniu kredytu hipotecznego bank wymagał zrobienia wyceny nieruchomości. Po przeprowadzonej wycenie przez okazało się, że cena nieruchomości jest większa niż cena, za którą nieruchomość została zakupiona. Po wysłanej wycenie do banku analityk bankowy stwierdził jednak, że cena nieruchomości jest niższa od ceny zakupu, co skutkowało podwyższeniem wkładu własnego o 2%, czyli o parę tysięcy. Po co więc robić wymaganą wycenę nieruchomości skoro inny pracownik banku i tak wycenia ją po swojemu? Inna sprawa - godzina 18, na drugi dzień podpisuje akt notarialny, notariusz w cenie aktu załatwia wszystkie sprawy związane z hipoteką umowną. Problem w tym, że we wniosku o udzielenie kredytu zaznaczyłem, że hipoteka umowna zostanie ustanowiona na wniosek a nie w formie aktu. Dzwonie na infolinię ponieważ bank już zamknięty, pan po drugiej stronie na moje pytanie czy można zmienić formę ustanowienia hipoteki na podstawie umowy kredytowej w akcie notarialnym zamiast zanosić samemu wnioski i biegać po bankach po jakieś oświadczenia, mówi mi żebym zadzwonił do swojego doradcy kredytowego, u którego podpisywana była umowa. Informuję, że banki są zamknięte i po to dzwonię na infolinię żeby się dowiedzieć bo jutro z rana podpisuję akt notarialny, który musi być przygotowany w odpowiedniej formię. Pan mówi żebym poczekał to się dowie. Po 10 minutach ciszy oznajmia mi, że na poziomie infolinii nie są w stanie tego określić. Drugie moje pytanie - po co taka infolinia? Sama Pani od doradztwa kredytowego co innego mówi a co innego wychodzi w praniu. Po telefonach z pytaniami odnośnie kredytu oznajmia, że musi się dowiedzieć i oddzwoni po czym tego nie robi. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    Wady- nie kompetentna obsługa;
    - znaczne różnice w warunkach udzielenia kredytu między symulacją a ostateczną decyzją;
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 960
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4714
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4512
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3053