strona 65 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- nastepna »
-
~stefan / 2019-10-14 17:12
Jako chyba jedyny bank pozwolił mi na założenie konta bez wychodzenia z domu. Karta do konta przyszła niezwykle szybko (2 dzien po zalozeniu). Warunki na koncie oszczędnościowym bardzo atrakcyjnie. Nie ma do czego się czepiać. Na infolinii o dziwo pani niezwykle pomocna i znająca temat od a do z. -
-
~Kaska / 2019-10-12 22:48
Jako jedyny bank udzielil mi kredytu na mieszkanko.Bylam samotnie wychowujaca dzieci z niewielkimi dochodami.U nich dostalam!
Wszystko sprawnie, szybciutko. Jestem im bardzo wdzieczna zostalo mi tylko 100000 do splacenia i jak przechodze kolo ich budynku to mi sie sama buzia usmiecha!!
Nie place za wynajem tylko place za swoje!
Jeszcze raz dziekuje i zycze wszystkiego dobrego!ZaletyUlatwiaja zycie - ludzie z klasa.WadyBrak -
~tymek / 2019-10-10 11:47
konto za 0 zł dodatkowo fajna szybka apka i oprocentowanie na oszczędnościowym aż 3% -
~Grzegorz Galos / 2019-10-10 11:12
Jesteście normalni w tym banku?
Bez jakiej kolwiek informacji deaktywujecie mi kartę ważna do 2022 roku bo rozwiązaliście umowe z wośp?ZaletyBrakWadyBrak poszanowania klienta -
~Maja97 / 2019-10-09 11:31
Założyłam jakiś czas temu konto przekorzystne. 0 za wszystko, wysokie oprocentowanie, no i łatwa w obsłudze aplikacja, która nie wywala błędów. Na pewno zostanę na dłużej w tym banku. -
~Darek / 2019-10-08 21:58
To co dla mnie ważne to jasna oferta. Do tego dochodzi niezła aplikacja na telefon i dobrze oprocentowane konto oszczędnościowe. Z tym wszystkim konto przekorzystne wydaje mi się być dobrym wyborem. -
~Lunidia / 2019-10-08 13:46
Najgorszy bank w Polsce. Przelewy realizowane są czasem kilka dni. Obsługa klientów ,fatalna,jak człowiek się do nich dodzwoni to ma wrażenie że przeszkadza im w piciu kawy. ZaletyBrakWadyOpóźnienia w przelewach
Ciężko połączyć się z infolinią
Konsultanci niekulturalni -
~tomasz / 2019-10-08 11:10
Niekompetentni, leniwi? -z uwagi na kredyt przeniosłem się do PKO BP stąd zdecydowałem się zamknąć konto osobiste w PEKAO SA -i jak to wyszło? no tak ze po 4 miesiącach wciąż nie zamkneli tego konta -mało tego wciąż naliczają opłaty. osobiście byłem w placówce dostałem potiwerdzenie ze w ciągu 30 dni się zamknie. od tamtego czasu co miesiąc naliczają mi opłaty -kiedy poprosiłem w związku z tym o kontakt -ktoś zadzownil i po wyjaśnieniach powiedział ze się tym zajmie, anuluje niesłusznie nabite opłaty i oddzwoni w ciągu kilku dni -nic.. -mało tego po 4 tyg anulowali opłaty a następnie zaczeli naliczać nowe i wciąż nie zamknęli konta -widać za trudne to ogarniecia stad moja opinia o tym banku i ocena to absolutne 0 -przynajmniej 2-3 osoby się tym zajmowaly i okazuje się to za trudne -ciesze się ze nie korzystam z konta w tym banku totalne dno Wadyniekompetencja -
-
~Była klientka / 2019-10-07 18:46
Pekao Mrągowo. Panie pracują jak za karę. Szczególnie jedna z pracownic odnosi się opryskliwie do klientów. -
~Adrian / 2019-10-06 17:56
Posiadam konto Przekorzystne od jakiegoś już czasu. Aktywnie korzystam zarówno z aplikacji jak i bankowości online i jeszcze nigdy nie przytrafił mi się problem. Loguję się często przy użyciu biometrii i z tym aspektem też nie napotkałem kłopotów. Do tego obiecana premia za założenie konta dotarła do mnie praktycznie w terminie. Osobiście jestem zadowolony z usług tego banku. Zaletyświetna aplikacja
dobre oprocentowanie lokaty
pomocny BOK przez infolinię -
~Monika / 2019-10-05 09:32
Bankowość elektroniczna to kpina, podanie prawidlowego numeru klienta nie gwarantuje zalogowania a konsultanci twierdzą, że to pomyłka z mojej strony. Logowanie na infolinii: raz przechodzi numer klienta a raz nie. Po zablokowaniu przez bank dostępu onlinendo konta odblokowanie tego to droga przez mękę, nie udało się tego dokonać po godzinie rozmowy z niemiłymi konsultantami. Mam osobiście udać się do oddziału.. Pójdę i przy okazji zamknę konto w tym żenujacym banku Zaletynie ma -
~joanna / 2019-10-04 18:35
Mam konto przekorzystne, fajną apke, zero za prowadzenie i 3% na koncie oszczędnościowym . Do tego logowanie przez odcisk dla mnie na pięć , łatwo ,szybko -
~Alaattin / 2019-10-04 09:30
Od dwóch i pół roku używam kont dla biznesu. Jednak mam nadzieję, że prędko uda mi się założyć konto w innym banku. Od samego początku pojawiały się jakieś problemy - zawieszenia w działaniu płatności internetowych, czy prowizje za nie wiadomo co. Część personelu ignoruje klienta i nie potrafi pomóc w rozwiązaniu problemu. Opłaty są wysokie, a czasem naliczane błędnie, więc radzę to kontrolować. Nie polecam. Wadysystem internetowy ma częste blokady, prowizje -
~oszukana i bez kasy / 2019-10-02 13:17
Korzystając ze wpłatomatu, po pobraniu gotówki, wyskoczyła na ekranie awaria wpłatomatu, ze świstkiem papieru udałam się do oddziału, gdzie Pani nie wiedziała o co chodzi próbowała mnie zbyć, nie przyjęła reklamacji i kazała dzwonić na infolinię, bo tak "będzie szybciej" lub po moich prośbach o zwykłą, ludzką pomoc, ponieważ wpłacałam sporą gotówkę, zaoferowała, że pomoże mi złożyć wniosek online na miejscu, kazała się zalogować na komputerze stacjonarnym w oddziale. Po 15 min oczekiwania na tą własnie Panią zrezygnowałam, gdyż zaczęła obsługiwać kogoś innego - zostałam po porostu olana, sama złożyłam wniosek, który okazał się błędny, jak już dodzwoniłam się na infolinię i tam Pani, z którą rozmawiałam była pomocna. Czuję się bardzo rozczarowana postawą pracowników tego oddziału, a pieniądze nie wiadomo kiedy odzyskam, bo samo rozpatrywanie reklamacji trwa 20 dni. Serdecznie NIE POLECAM jeszcze raz. Dodam, że byłam w innym oddziale tego banku i tam również odprawili mnie z kwitkiem. WadyBrak zainteresowania klientem, brak kompetencji -
~Beba / 2019-09-27 12:40
Amelua jestem w tej samej sytuacji. Bankomat zablokowal się 2 sierpnia 2019r.Pieniadze z konta zostaly pobrane. Żadnych wyjaśnień, zadnego.pisma w tej sorawie, wprowadzanie w błąd terminami rozpatrzenia reklamacji,wydluzanie sobie jej bez poinformowania.o czasie jej dalszego rozpatrywania i ppdstaw do tego,zero reakcji na maile i telefony. W oddziale banku zbywanie byle odpowiedzią. Nic nie wiem na temat wlasnej sorawy i toku jej postepowania. Obsluga klienta beznadziejna łącznie z czasem oczekiwania na polaczenie z konsultantem. Pracownicy banku malo.pomocni, wszędzie tajrmnice, rozkladane ręce i odgrywana bezradnosc. Oni są ponad prawem a klient ważny wedle.zasobnosci konta. Chyba nie znam.drugiego tak lekcewazacego klienta banku, jak ten. ZaletyPerfekcyjna niewiedza w sprawach ważnych dla.klienta.WadyBrak informacji w sorawach waznych dla.klienta, zbywanie.klienta, brak konkretnych i jasnych informacji. -
~EM / 2019-09-26 15:12
Obsluga klienta na najnizszym poziomie z jakim sie do tej pory spotkalam - w glowie sie nie miesci! Zero dobrej woli pracownikow. Oddzialy w Nowym Targ to szczyt nieprofesjonalnego podejscia do klienta. -
-
~WW / 2019-09-23 12:08
Dokonałem zakupów ratalnych,początkowo było wszystko w porządku, 2 pozycje, liczba rat ,kwota do spłacenia. Po jakimś zrobił się bałagan. Pierwsza pozycja wygląda prawidłowo, liczba rat, kwota do spłaty, w drugiej pozycji znikła liczba rat, jest tylko kwota określona jako "całkowita kwota do spłaty". Trzy razy interweniowałem telefonicznie i nic się nie zmieniło. Po spłaceniu pożyczek zrezygnuję z tego banku, bo nie potrzebuję jakichś kłopotów z powodu bałaganu jaki w tym banku panuje. W placówkach tego banku pracownicy nie mają pojęcia o rachunkach internetowych albo nie chcą się tym interesować. ZaletyMożliwość rozłożenia na raty przy zakupach powyżej 300 zł. 10 pozycji i różne warianty rozłożeni na dogodne raty.WadySystem rachunków internetowych funkcjonuje źle. -
~Ja Ol / 2019-09-22 17:03
NAjgorszy bank! Odradzam wybór. Częste awarie kart i systemu online, więc zamrażają Ci pieniądze, nie możesz z nich skorzystać. Wyobraź sobie najgorsze - robisz zakupy na cały tydzień, przy kasie kolejka. A Tobie nie przechodzi autoryzacja. Próbujesz trzy razy i nic. A masz na koncie ponad 6000 zł. Wstyd i wkur*** A sytuacja powtarzała mi się przez kilka miesięcy raz na dwa tygodnie. ZaletybrakWadywszystko -
~Amelua / 2019-09-17 09:37
Nastąpiła kradzież środków z mojego konta, złożyłam reklamację. Do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu środków choć minęły prawie dwa miesiące. Na wysylane e-maile nie otrzymalam żadnego wyjaśnienia dlaczego tak długo ta sprawa jest rozpatrywana. Jesli ktoś odpowiedzialny z pracowników banku czyta teraz tą opinię i chce pomoc proszę o kontakt na podany w załączeniu e-mail. Nadmienię że jestem klientką od 23 lat i do tej pory wszystko było prawidłowo prowadzone. WadyOpieszałość, łamanie prawa finansowego -
~Wojtek / 2019-09-14 16:26
Nie polecam pożyczki klick gotówka...co miesiąc wzrasta o ponad 100 zł ...mimo wysokiej prowizji i ustalonej liczby rat....pojęcia nie mam jak oni to robią
ZaletyBrakWadyOpłaty dosłownie za wszystko ...radzę się rozejrzeć zanim otworzą państwo konto w tym banku .
strona 65 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- nastepna »