Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1536 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paulina / 2021-10-14 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Wsparcie klienta pozostawia wiele do życzenia. Ani na infolinii ani na czacie nie potrafią pomóc kinetowi. Powtarzają jak mantrę, że trzeba złożyć reklamacje (już złożyłam). Sugerują aby złożyć kolejną. Pani na czacie powtarza, że nie umie mi pomóc, nie wie również czy pomogą mi w placówce i nie zna numerów na infolinię. Dramat ! Czas zmienić bank.
  • ~Paulina / 2024-01-02 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Pekao SA to najgorszy bank. Koszmarna obsługa klienta. Nie można się nigdy dodzwonić do nikogo na infolinii. Odrzucają nadpłaty kredytu bez konkretnego powodu.
    W zeszłym roku ten bank mnie oszukał. Mimo, że złożyłam wniosek o wakacje kredytowe bank pobrał sobie bezprawnie odsetki, których później nie raczył zwrócić ani przeliczyć na poczet kapitału. Sprawa została zgłoszona do Rzecznika Finansowego, który oczywiście przyznał mi rację, ale nic nie może z tym zrobić, bo chroni interesy banku.
    Jest to żenujące jak bank oszukuje ludzi w biały dzień i nie można nic z tym zrobić.
    Trzymajcie się jak najdalej od tego banku!!!
  • ~Paw 92 / 2018-05-11 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Porazka. Masarka. Nie mam zadnych zajec komorniczych ani dlugow. A ti nagle mie moge wyplacic pieniedzy z konta bo przeciez bank sobie zablokowal. Tylko jakim prawem. Konto zostalo zamkniente jakis czas temu. Przez pomylke pieniadze trafily na to zamkniete konto. Bank zamiast je odeslac to o szok je zaksiegowal i nie moge ich wyplacic bo konto zamkniete , czy tez okazuje sie ze zablokowane przez bank z powodu braku wplywow. Dwa dni wolnego z pracy i wyjasnianie ale oczywiscie zadnych konkretnych informcji procz tego ze trzeba czekac. Telefon do centrali o dziqo oni nic nie wiedza i nie moga nic pomoc . co za bank , okropny. Jakim prawem przetrzymujecie czyjes pieniadze ? Czekam tydzien tylko i skladam pozew do sadu.
    ZaletyBrak zalet
    WadyObsluga klienta, brak rzetelnych informacji, problem z dodzwonieniem sie , przetrzymywanie pieniedzy ( nie mam zadntch zajec komorniczych)
  • ~Pawel / 2021-08-27 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta infolinia to parodia , zlewają klienta i się rozłączają a na połączenie z konsultantem czeka się po 39 minut
    ZaletyBrak
    WadyZlewanie klienta , brak pomocy i kazanie znowu się łączenia z infolinia
  • ~Pawelus / 2021-02-17 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    We wrześniu bank zablokował mi 3500 zł przez to, że źle księgował przelewy własne(one nie wilczają się do limitu zwykłego zarządu). bank w ogóle nie chciał mi pomóc w końcu przyjął reklamacje i ją rozpatrzył pozytywnie. Dzisiaj w lutym mam ten sam problem bank znowu blokuje mi 2000 zł przez to, że nie naprawił błędu. Bank Peako sa blokuje pięniądze BEZ PRAWNIE ORAZ ROZKŁADA RĘCE. Jest bardzo nie profesjonalny oraz ZDECYDOWANIE GO NIE POLECAM. Jest dużo lepszych banków np. ING.
    ZaletyBRAK!!!!
    WadyCały dział techniczny, serwis transakcyjny, źle księgowane pieniądze
  • ~Paweł / 2018-08-03 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    EWAKUACJA , TO JEDYNE wyjście żeby pozbyć się problemu jakim jest posiadanie konta w tym banku.
    1. ciągła konserwacja systemu mobilnej bankowowsci internetowej, do tego stopnia, że niemal za każdym razem przy włączaniu aplikacji jest wyświetlana informacja o pracach konserwacyjnych w wyskakującym okienku? czy mam zatrudnić asystenta, żeby robił harmonogramy i obliczał czas w którym mogę normalnie korzystać z konta?
    2. wypłaty z bankomatu dziennie do 2 tys zł.Na infolinii i w systemie bankowości nie można zwiększyć limitu ,jest to ograniczanie dostępu do włąsnej gotówki, gdy wybieram 5 tys zł. to koczuję przed bankomatem o 23.50, wybieram 2t,następni czekam 15 min do godz 0.05 aż ponownie bdę mógł wypłącić kolejne 2t., następnie koczuję za 24h przed tym samym bankomatem żebym mógł wybrać pozostałą kwotę. Brak możliwości wykupu pakietu bezpłątnych bankomatów
    3. wypłaty z obcych bankomatów 2% wartości wypłaty , ponieważ swoich bankomató mają mało to co miesiąc płaciłem 200-300zł prowizji za wypłąty gotówki.
    4. Niejasne komunikaty w mobilnej aplikacji w historii rachunku np. tytułem "prowizja automatyczna" kwoty nie wiadomo skąd i za co.
    5. A teraz najlepsze, nie korzystam z konta od kilku miesięcy, nie zdążyłem zlikwidować a już a 34zł debetu za prowadzenie rachunku mam telefony z placóki - kilka w miesiącu i list za zwrotnym potwierdzeniem R , wezwanie do zapłaty. Mam konta w 5 bankach jeszcze, Paribas, WBK, ING, Inteligo, Mbank i żaden mnie tak nie potraktował, co najwyżej sms lub email otrzymałem z komunikatem ale zęby od razu wydzwaniać, nagrywać rozmowy, pisma z windykacji dostawać, a PIES WAS..
    Zaletybrak
  • ~Paweł / 2018-10-04 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, fatalna obsługa oraz duże prowizje, nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyobsługa
  • ~paweł / 2019-01-15 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank który jest nastawiony tylko na siebie samego i na Twoje pieniądze w ogóle się przy tym nie kryjąc. Nic nie jest proste łatwe i przyjemne. Cokolwiek nie chciałbym zrobić czy to z kontem osobisty, kartą kredytową czy kredytem nigdy nic się nie da .... Zero udogodnień dla klienta, zero informacji, zero możliwości!
  • ~Paweł / 2019-12-20 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klientów w placówkach tego banku to jakiś dramat. Doradców siedzi dziesięciu i plotkują a jeden albo dwóch kasjerów którzy zawsze mają ważniejsze sprawy niż obsłużyć klienta. Dwie osoby w kolejce tworzą godzinny czas oczekiwania do zwykłej transakcji jak wypłata czy wpłata środków. Odwiedzam 4 placówki we Wrocławiu i w każdej to samo. Tam generalnie klient to im przeszkadza w pracy.
  • ~Paweł / 2021-12-05 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Też jako klient Idea Banku czuję się oszukany. Nie działają niektóre przelewy internetowe z których korzystałem na co dzień. Do tego opłaty za przelewy, które w Idea były darmowe. Zmieniam bank, nie polecam nikomu konta firmowego w tym banku.
    Zaletybrak
    Wadykonto firmowe drogie i nie działa wiele funkcji
  • ~Paweł / 2021-12-23 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nikt nic nie wie wiszę godzinę na infolinii a nikt nie wie czemu nie mam wyciągu spółki za pełny miesiąc.
  • ~Paweł / 2021-12-31 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przeniesieniu (nacjonalizacji) z ideabank opłaty, opłaty, opłaty... Kasują za wszystko, nawet za przelew wew.
    Pomoc nie istnieje - wysłałem 3 wiadomości przez ich panel obsługi klienta - wszystkie bez odpowiedzi od tygodni...
    Zaletybrak
    Wadywszystko!
  • ~Paweł / 2022-01-24 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Swoisty wehikuł czasu, niestety nie do przyszłości, ado przeszłości. Nieporozumienie, tak jednym słowem można opisać ten bank, od aplikacji, po oddziały, przez obsługę klienta itd.
  • ~Paweł / 2022-03-15 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku kredyt gotówkowy spłaciłem 22 grudnia 2021 mają do zwrotu prowizji około 6 tyś do dzisiaj nie dostałem zwrotu prowizji piszę listy polecone meile bez odzewu lekceważą klientów. Nie polecam
    ZaletyNie ma zalet
    WadyZwykle oszustwo
  • ~Paweł / 2022-03-21 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nakładanie błędnych opłat. Kiepska obsługa klijenta. Infolinia to sami studenci.
    ZaletyBrak
    WadyJeden z najgorszych banków w Polsce.
  • ~Paweł / 2022-04-20 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z najgorszą obsługą. Dużo opłat nie wiadomo za co. Stop procentowe 5 %, a lokaty na 1 %. Przelew z konta na moją kartę nie da się zrobić. Blokada konta trzeba osobiście iść do banku odblkować. 19 wiek, nie polecam nikomu ani konta prywatnego ani firmowego.
    Zaletybrak
    WadyOpłaty nie wiadomo za co, błędy, komuna.
  • ~Paweł / 2022-11-01 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    To oszukańcza instytucja a nie bank. Założyłem konto oszczędnościowe na 7 % a naliczają 1,5%.Reklamacja z dnia 26.08 do dzisiaj nie rozpatrzona. Termin odpowiedzi przedłużają najpierw do 26.10 a teraz do 5.12. Przestrzegam wszystkich przed wiązaniem się z tą instytucją.
  • ~PAWEŁ / 2023-04-03 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety miałem nieprzyjemność być przez 2 tygodnie klientem tego banku. Już podczas otwierania konta przekorzystnego zaczęły się problemy z jego otwarciem. Potem otworzyłem konto oszczędnościowe z oprocentowaniem niby 8 %, okazało się, że pomimo spełniania wszystkich warunkówmpromocji nie mam 8 a jedynie 2 % na koncie i nikt nie potrafił mi odpowiedzieć na pytanie dlaczego tak jest. Czuję się oszukany. Niekompetencja, chaos, brak możliwości uzyskania wiarygodnych informacji. Obsługa w placówce banku zarozumiała, prawie jak za PRL. To wszystko skłoniło mnie do odstąpienia od umowy.
    Zaletybrak
    WadyNiekompetentna obsługa, nierzetelne, niewiarygodne informacje,
  • ~paweł / 2023-06-12 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest jakaś rzęźnia:( ile można czekać na połączenie????
  • ~Paweł / 2023-10-13 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank czy parabank to kpina! Do chwili gdy się weźmie kredyt opiekun jest pomocny ale potem wszyscy się wypinają na klienta, nikt nic nie wie albo każą składać reklamacje, odradzam jakikolwiek kontakt z ty parabankiem, mnie do kredytu codziennie doliczali kilka złotych.Oszusci
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 889
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 864
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982