Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1550 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paciaciak / 2021-11-20 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nie polecam i chcę odradzić ten bank. Ktoś mi ukradł prawie 450zł z konta i wg banku to moja wina, bo nie ma śladu kradzieży. Bratu ukradziono 1200 euro i oczywiście też jego wina, bo zapewne coś musiał kliknąć. A mają na rozpatrzenie sprawy 180 dni. Na dniach usuwamy konta w tym że żałosnym ,,banku,, i idziemy do czegokolwiek, byle nie tu. Nawet nie wspomnę już o ciągłym dobijaniu się połączeń nagranych automatów ze ,,świetnymi ofertami pożyczki,, po 2 razy w tygodniu. Peo pay mi nigdy nie działało, na 4 telefonach próbowałem bo ciągle jakiś błąd uniemożliwiający mi zalogowanie się.
    ZaletyŁadna z wyglądu karta
    WadySzkoda nerwów, by to opisać
  • ~Pan / 2020-05-01 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwięksi złodzieje że wszystkich banków, jakim prawem kradnięcie z konta małoletniego pieniądze które dostaję po zmarłym ojcu jako renta na poczet jakiegos kredytu,banda złodziei i nieudaczników
    ZaletyŻadnych
    WadyOd groma, żadnego konta u tych zlodziei
  • ~Pao / 2020-01-08 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgodnie z pozytywnie rozpatrzoną reklamacją, do 21 grudnia 2019 miałem dostać zwrot pieniędzy, za wcześniejszą spłatę kredytu. Jest 8 stycznia 2020, nie dość że pieniędzy nie mam, to znikąd pomocy. Dzwonię na infolinię, odsyłają do oddziału. W oddziale nikt nic nie wie. Z tak żenującą instytucją jeszcze nie miałem do czynienia. Bank bezprawnie przetrzymuje moje pieniądze od września. WSTYD I SKANDAL.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~paserby / 2020-07-01 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Wszystko pod górkę, nieprzyjazny dla klienta
  • ~Pat / 2024-10-24 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta dokonującego wpłat w placówce banku w Gdańsku to kpina. Czekam 15-20 minut aby pracownik skończył rozmawiać przez telefon w sprawie obsługi pralki!!!
  • ~Patrycja / 2020-04-30 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzodzwonic się do jakiegokolwiek oddziału w Poznaniu jest niemożliwością, oddział na ul. Pamiątkowej w Poznaniu nie odbiera pomimo kilkunastu prób! Zenada
  • ~Patrycja / 2020-05-17 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, w jakim byłam. Od lat jestem w PKO BP i nie mam z nim żadnych problemów. Nie muszę chodzić do banku ani dzwonic na infolinię, bo nie ma ku temu powodu. Od roku (niestety) mam konto firmowe w banku Pekao. I problemy są od samego początku. Niekompetentni pracownicy, obsługa infolinii, wszystko przekręcają i jeszcze są opryskliwi. Na infolinię nie idzie się dodzwonić bez numeru klienta i temu podobnych pierdół. Gdy wplatomat wciągnął mi kilka tysięcy złotych po czym się zawiesił, nie można było się do nich dodzwonić bo nie odbierali. Po prostu załatwić coś w tym banku to dramat. I jeszcze aplikacja, która więcej nie działa niż działa. Odradzam każdemu.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Patrycja / 2023-02-03 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, jaki można wybrać. Beznadziejna obsługa klienta - nic się nie da załatwić. Blokują przelewy natychmiastowe do "ponownej autoryzacji" - trzeba czekać, aż ktoś się skontaktuje. Ja czekam już 2 h, a mogę czekać nawet do godz. 22 według komunikatu. Szkoda, że miał być to przelew natychmiastowy, czyli pieniądze są potrzebne na już! Kpina totalna, radzę omijać jak największym łukiem
  • ~Patrycja / 2024-06-20 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakieś nieporozumienie. Do końca aktywności obecnie karty został miesiąc, więc skontaktowałam się z bankiem przez chat w celu dopytania kiedy zostanie wysłana do mnie nowa karta. Okazało się, że mimo iż zmieniłam w banku adres do korespondencji, nowa karta i tak została wysłana na stary adres zamieszkania. Pani na chacie zablokowała mi nowo wysłana kartę, jak się również okazało zablowała również obecną, która jest ważna jeszcze miesiąc, a ja przed wyjazdem na urlop zostałam bez karty i dostępu do swoich środków. Oczywiście z obecnie zablokowana kartą nie są wstanie nic zrobic. Jedynie co mogą zrobic to zadzwonić z kolejną propozycją kredytu.
    ZaletyBrak
  • ~Patryk / 2022-01-19 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim mialem do czynienia. Ciagle cos nie dziala, jak nie aplikacja to blik to cos innego. Niewiele rzeczy mozna zrobic samemu a obsluga online i telefoniczna jest tragiczna. Przez ten bank nie raz musialem pozyczac pieniadze od znajomych albo jakos kombinowac mimo ze zawsze mam na koncie kupe gotowki. To moje najgorsze doswiadczenia tego typu nawet w Krajach typu Meksyk banki dzialaja znacznie lepiej.
  • ~Patryk Molenda / 2021-03-02 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki może być nie potrafią się zająć swoim klientem połowa pracowników nie wie gdzie pracuje chyba po prostu porażka gdyby nie kredyt bym zamknął konto bankowe bo pieniądze za kredyt żeby pobrać odrazu biorą a na przelewy żeby zaksięgować to trzeba się prosić do miesiąc
    ZaletyŻadne
    WadyCały bank wraz z obsługą
  • ~Paulenka / 2023-05-11 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim się spotkałem, nikomu nie polecam, na głupią wiadomość odpisują tygodniami, inne banki zazwyczaj tego samego dnia, na reklamacje czeka się kilka miesięcy. Ciągle wydzwaniają i namawiają na pożyczki itp.
    ZaletyŻADNE
    WadyCały bank to jedna wielka WADA
  • ~Paulina / 2019-09-04 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia przelew idą 2 dni ....
    Kredyt hipoteczny bank załatwia nam 2 miesiąc bo 0ani ma czas na wszystko .
    W oddziale mają w nosie klientów
    Nie polecam banku
    ZaletyŻadnych
    WadyBank nie dostosowany do potrzeb klientów
  • ~Paulina / 2020-02-19 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam mieć konto dla młodych, które jest niby za darmo a pobierali opłaty za wszystko co możliwe. Zlikwidowanie konta bardzo kłopotliwe po czym po tygodniu dorastałam list ze mam do zapłacenia 55 zł za prowadzenie konta! Nikt przy likwidacji nie wspomniał ze będą naliczane jakieś opłaty!
    Nie polecam tego banku!
    ZaletyBRAK
  • ~Paulina / 2021-10-14 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Wsparcie klienta pozostawia wiele do życzenia. Ani na infolinii ani na czacie nie potrafią pomóc kinetowi. Powtarzają jak mantrę, że trzeba złożyć reklamacje (już złożyłam). Sugerują aby złożyć kolejną. Pani na czacie powtarza, że nie umie mi pomóc, nie wie również czy pomogą mi w placówce i nie zna numerów na infolinię. Dramat ! Czas zmienić bank.
  • ~Paulina / 2024-01-02 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Pekao SA to najgorszy bank. Koszmarna obsługa klienta. Nie można się nigdy dodzwonić do nikogo na infolinii. Odrzucają nadpłaty kredytu bez konkretnego powodu.
    W zeszłym roku ten bank mnie oszukał. Mimo, że złożyłam wniosek o wakacje kredytowe bank pobrał sobie bezprawnie odsetki, których później nie raczył zwrócić ani przeliczyć na poczet kapitału. Sprawa została zgłoszona do Rzecznika Finansowego, który oczywiście przyznał mi rację, ale nic nie może z tym zrobić, bo chroni interesy banku.
    Jest to żenujące jak bank oszukuje ludzi w biały dzień i nie można nic z tym zrobić.
    Trzymajcie się jak najdalej od tego banku!!!
  • ~Paw 92 / 2018-05-11 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Porazka. Masarka. Nie mam zadnych zajec komorniczych ani dlugow. A ti nagle mie moge wyplacic pieniedzy z konta bo przeciez bank sobie zablokowal. Tylko jakim prawem. Konto zostalo zamkniente jakis czas temu. Przez pomylke pieniadze trafily na to zamkniete konto. Bank zamiast je odeslac to o szok je zaksiegowal i nie moge ich wyplacic bo konto zamkniete , czy tez okazuje sie ze zablokowane przez bank z powodu braku wplywow. Dwa dni wolnego z pracy i wyjasnianie ale oczywiscie zadnych konkretnych informcji procz tego ze trzeba czekac. Telefon do centrali o dziqo oni nic nie wiedza i nie moga nic pomoc . co za bank , okropny. Jakim prawem przetrzymujecie czyjes pieniadze ? Czekam tydzien tylko i skladam pozew do sadu.
    ZaletyBrak zalet
    WadyObsluga klienta, brak rzetelnych informacji, problem z dodzwonieniem sie , przetrzymywanie pieniedzy ( nie mam zadntch zajec komorniczych)
  • ~Pawel / 2021-08-27 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta infolinia to parodia , zlewają klienta i się rozłączają a na połączenie z konsultantem czeka się po 39 minut
    ZaletyBrak
    WadyZlewanie klienta , brak pomocy i kazanie znowu się łączenia z infolinia
  • ~Pawelus / 2021-02-17 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    We wrześniu bank zablokował mi 3500 zł przez to, że źle księgował przelewy własne(one nie wilczają się do limitu zwykłego zarządu). bank w ogóle nie chciał mi pomóc w końcu przyjął reklamacje i ją rozpatrzył pozytywnie. Dzisiaj w lutym mam ten sam problem bank znowu blokuje mi 2000 zł przez to, że nie naprawił błędu. Bank Peako sa blokuje pięniądze BEZ PRAWNIE ORAZ ROZKŁADA RĘCE. Jest bardzo nie profesjonalny oraz ZDECYDOWANIE GO NIE POLECAM. Jest dużo lepszych banków np. ING.
    ZaletyBRAK!!!!
    WadyCały dział techniczny, serwis transakcyjny, źle księgowane pieniądze
  • ~Paweł / 2018-08-03 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    EWAKUACJA , TO JEDYNE wyjście żeby pozbyć się problemu jakim jest posiadanie konta w tym banku.
    1. ciągła konserwacja systemu mobilnej bankowowsci internetowej, do tego stopnia, że niemal za każdym razem przy włączaniu aplikacji jest wyświetlana informacja o pracach konserwacyjnych w wyskakującym okienku? czy mam zatrudnić asystenta, żeby robił harmonogramy i obliczał czas w którym mogę normalnie korzystać z konta?
    2. wypłaty z bankomatu dziennie do 2 tys zł.Na infolinii i w systemie bankowości nie można zwiększyć limitu ,jest to ograniczanie dostępu do włąsnej gotówki, gdy wybieram 5 tys zł. to koczuję przed bankomatem o 23.50, wybieram 2t,następni czekam 15 min do godz 0.05 aż ponownie bdę mógł wypłącić kolejne 2t., następnie koczuję za 24h przed tym samym bankomatem żebym mógł wybrać pozostałą kwotę. Brak możliwości wykupu pakietu bezpłątnych bankomatów
    3. wypłaty z obcych bankomatów 2% wartości wypłaty , ponieważ swoich bankomató mają mało to co miesiąc płaciłem 200-300zł prowizji za wypłąty gotówki.
    4. Niejasne komunikaty w mobilnej aplikacji w historii rachunku np. tytułem "prowizja automatyczna" kwoty nie wiadomo skąd i za co.
    5. A teraz najlepsze, nie korzystam z konta od kilku miesięcy, nie zdążyłem zlikwidować a już a 34zł debetu za prowadzenie rachunku mam telefony z placóki - kilka w miesiącu i list za zwrotnym potwierdzeniem R , wezwanie do zapłaty. Mam konta w 5 bankach jeszcze, Paribas, WBK, ING, Inteligo, Mbank i żaden mnie tak nie potraktował, co najwyżej sms lub email otrzymałem z komunikatem ale zęby od razu wydzwaniać, nagrywać rozmowy, pisma z windykacji dostawać, a PIES WAS..
    Zaletybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 960
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4712
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4509
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3048