strona 65 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- nastepna »
-
~Anna / 2019-11-05 23:10
Dodzwonić się na infolinię banku graniczy z cudem. -
-
~Luk / 2019-11-05 10:49
Serwis banku więcej czasu NIE DZIAŁA niż działa. Non stop problemy z logowaniem, błędy i opóźnienia. Kilka dni temu próbowałem wykonac płatnośc przez aplikację na 1800zł. Płatność była dwukrotnie nieudana przez błąd w aplikacji, ale pieniądze zostały pobrane z mojego konta dwa razy!!! Pośrednik, czyli dotpay nie otrzymał tych pieniędzy, czyli po prostu wyparowały z mojego konta. Powtórze to jeszcze raz. Prawie 4000zł wyparowały z mojego konta, a jedyne co mogę zrobić to wysłać reklamację, na którą szanowny bank ma 3 tygodnie na odpowiedź i ma w dupi@ czy mam za co żyć czy nie. A gdyby to były moje ostatnie pieniądze i nie mam na rachunki i jedzenie? Mam iść pożyczyć w skoku? Pekao sa to dno i metr mułu. Odradzam każdemu. -
~Wkurzony / 2019-11-04 14:06
Żenada. 3/4 czasu nie działa nic. Stoisz przy kasie chcesz zapłacić blikiem i się nie da. Zmieniam bank -
~Ciechan / 2019-10-31 00:47
Bank częściej niedostępny niż dostępny, chu* mnie strzela. Za każdym razem jak mam coś przelać to nie da rady, ciągle serwery wyłączone, prace serwisowe, przerwy techniczne. Najwieksze gowno jakie w życiu widziałem -
~Sławomir / 2019-10-28 12:53
Bez nadrzejna obsługa w oddziale na Byslawskiej w Warszawie.
Pani powinna być już na emeryturze.
-
~Damian / 2019-10-28 11:35
Placówka Pekao w Lublinie przy urzędzie miasta nie przyjmuje płatności kartą !!!!
Czy to jest poważnie ????
Nie bank a wielka porażka - nie ma szacunku do ludzi
Pani na kasach powinny już siedzieć na emeryturze w domu, zamiast obsługiwać ludzi.
Absolutnie nie polecam!! -
~Ewa / 2019-10-23 14:40
Katastrofa, co innego piszą, co innego robią. Tysiące reklamacji, których rozpatrywanie trwa i trwa. Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tym bankiem -
~LIS / 2019-10-20 16:26
Załatwić cokolwiek w tym dennym banku to dramat, no chyba że jest się bezrobotnym i ma się czas na latanie do oddziału z każdą głupotą. Wziąłem kredyt hipoteczny tu niestety.... nadchodzi 10 dzień każdego miesiąca wpływa wynagrodzenie z zakładu pracy ZAPOMNIJCIE ŻE ZALOGUJECIE SIĘ NA KONTO BY POROBIĆ OPŁATY!!! Ja u pracodawcy zmieniłem bank na które przelewane jest wynagrodzenie po czym przelewam do pko kwotę kredytu hipotecznego i tyle! Nie interesuje mnie nawet co na tym koncie się dzieje. Wysyłają jakieś debilne papierki żeby uzupełniac i dostarczyć do oddziału gdzie w innych bankach nie ma czegoś takiego. Tak się składa że od pn do pt od 7 do 17 pracuje a placówki w soboty nieczynne :D :D NAJGORSZY BANK!!! ODRADZAM Zalety-ŻADNYCH ZALET!Wady- Załatwienie spraw tylko w placówce!
- beznadziejna obsługa każda rozmowa sprowazda się do tego by odwiedzić placówkę -
-
~Krzysiek / 2019-10-19 12:28
OBSŁUBA BANKU PRZEZ INFOLINIE CZY W ODZIALE DNO NIE POLECAM Zaletybrak -
~Moniak53 / 2019-10-16 21:40
Złodziejstwo w biały dzień.
Od dłuższego już czasu przymierzałem się by zmienić bank. Jest to zawsze skomplikowane więc zwlekałem. W tym momencie już nie mam wątpliwości.
Na początku założyłem konto i była promocja: darmowa karta przez rok. G... prawda. Pobierali od pierwszego miesiąca 1.98 zł, a trzy miesiące później podwójnie 3.98 zł. Kilka razy interweniowałem, obiecali że przez najbliższy rok nie będą obciążać. G.... prawda.
Tym razem doprowadzili mnie do pasji. Mieszkam w Sztokholmie i chciałem przekazać część pieniądzy ze sprzedaży mieszkania po rodzicach na moje konto w szwedzkim banku. Kwota 123 tyś. zł. Za ten przekaz Pekao obciążyło mnie 20 zł + 22 zł + 250 zł. Razem 292 zł. W moim szwedzkim banku za ten sam przekaz płacę 50 kr + 50 kr, razem 100 kr co się równa 40 zł. Teraz porównuje 292 zł w Pekao i 40 zł w szwedzkim banku i krew mnie zalewa.
Jak ktoś może polecić inny bank to chętnie słucham.ZaletyŻadnychWadyOkradanie klienta podstępnymi opłatami -
~stefan / 2019-10-14 17:12
Jako chyba jedyny bank pozwolił mi na założenie konta bez wychodzenia z domu. Karta do konta przyszła niezwykle szybko (2 dzien po zalozeniu). Warunki na koncie oszczędnościowym bardzo atrakcyjnie. Nie ma do czego się czepiać. Na infolinii o dziwo pani niezwykle pomocna i znająca temat od a do z. -
~Kaska / 2019-10-12 22:48
Jako jedyny bank udzielil mi kredytu na mieszkanko.Bylam samotnie wychowujaca dzieci z niewielkimi dochodami.U nich dostalam!
Wszystko sprawnie, szybciutko. Jestem im bardzo wdzieczna zostalo mi tylko 100000 do splacenia i jak przechodze kolo ich budynku to mi sie sama buzia usmiecha!!
Nie place za wynajem tylko place za swoje!
Jeszcze raz dziekuje i zycze wszystkiego dobrego!ZaletyUlatwiaja zycie - ludzie z klasa.WadyBrak -
~tymek / 2019-10-10 11:47
konto za 0 zł dodatkowo fajna szybka apka i oprocentowanie na oszczędnościowym aż 3% -
~Grzegorz Galos / 2019-10-10 11:12
Jesteście normalni w tym banku?
Bez jakiej kolwiek informacji deaktywujecie mi kartę ważna do 2022 roku bo rozwiązaliście umowe z wośp?ZaletyBrakWadyBrak poszanowania klienta -
~Maja97 / 2019-10-09 11:31
Założyłam jakiś czas temu konto przekorzystne. 0 za wszystko, wysokie oprocentowanie, no i łatwa w obsłudze aplikacja, która nie wywala błędów. Na pewno zostanę na dłużej w tym banku. -
~Darek / 2019-10-08 21:58
To co dla mnie ważne to jasna oferta. Do tego dochodzi niezła aplikacja na telefon i dobrze oprocentowane konto oszczędnościowe. Z tym wszystkim konto przekorzystne wydaje mi się być dobrym wyborem. -
-
~Lunidia / 2019-10-08 13:46
Najgorszy bank w Polsce. Przelewy realizowane są czasem kilka dni. Obsługa klientów ,fatalna,jak człowiek się do nich dodzwoni to ma wrażenie że przeszkadza im w piciu kawy. ZaletyBrakWadyOpóźnienia w przelewach
Ciężko połączyć się z infolinią
Konsultanci niekulturalni -
~tomasz / 2019-10-08 11:10
Niekompetentni, leniwi? -z uwagi na kredyt przeniosłem się do PKO BP stąd zdecydowałem się zamknąć konto osobiste w PEKAO SA -i jak to wyszło? no tak ze po 4 miesiącach wciąż nie zamkneli tego konta -mało tego wciąż naliczają opłaty. osobiście byłem w placówce dostałem potiwerdzenie ze w ciągu 30 dni się zamknie. od tamtego czasu co miesiąc naliczają mi opłaty -kiedy poprosiłem w związku z tym o kontakt -ktoś zadzownil i po wyjaśnieniach powiedział ze się tym zajmie, anuluje niesłusznie nabite opłaty i oddzwoni w ciągu kilku dni -nic.. -mało tego po 4 tyg anulowali opłaty a następnie zaczeli naliczać nowe i wciąż nie zamknęli konta -widać za trudne to ogarniecia stad moja opinia o tym banku i ocena to absolutne 0 -przynajmniej 2-3 osoby się tym zajmowaly i okazuje się to za trudne -ciesze się ze nie korzystam z konta w tym banku totalne dno Wadyniekompetencja -
~Była klientka / 2019-10-07 18:46
Pekao Mrągowo. Panie pracują jak za karę. Szczególnie jedna z pracownic odnosi się opryskliwie do klientów. -
~Adrian / 2019-10-06 17:56
Posiadam konto Przekorzystne od jakiegoś już czasu. Aktywnie korzystam zarówno z aplikacji jak i bankowości online i jeszcze nigdy nie przytrafił mi się problem. Loguję się często przy użyciu biometrii i z tym aspektem też nie napotkałem kłopotów. Do tego obiecana premia za założenie konta dotarła do mnie praktycznie w terminie. Osobiście jestem zadowolony z usług tego banku. Zaletyświetna aplikacja
dobre oprocentowanie lokaty
pomocny BOK przez infolinię
strona 65 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- nastepna »