Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1516 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maja97 / 2019-10-09 11:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Założyłam jakiś czas temu konto przekorzystne. 0 za wszystko, wysokie oprocentowanie, no i łatwa w obsłudze aplikacja, która nie wywala błędów. Na pewno zostanę na dłużej w tym banku.
  • ~Darek / 2019-10-08 21:58
    Ocena: 5.00 / 5
    To co dla mnie ważne to jasna oferta. Do tego dochodzi niezła aplikacja na telefon i dobrze oprocentowane konto oszczędnościowe. Z tym wszystkim konto przekorzystne wydaje mi się być dobrym wyborem.
  • ~Lunidia / 2019-10-08 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Przelewy realizowane są czasem kilka dni. Obsługa klientów ,fatalna,jak człowiek się do nich dodzwoni to ma wrażenie że przeszkadza im w piciu kawy.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia w przelewach
    Ciężko połączyć się z infolinią
    Konsultanci niekulturalni
  • ~tomasz / 2019-10-08 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni, leniwi? -z uwagi na kredyt przeniosłem się do PKO BP stąd zdecydowałem się zamknąć konto osobiste w PEKAO SA -i jak to wyszło? no tak ze po 4 miesiącach wciąż nie zamkneli tego konta -mało tego wciąż naliczają opłaty. osobiście byłem w placówce dostałem potiwerdzenie ze w ciągu 30 dni się zamknie. od tamtego czasu co miesiąc naliczają mi opłaty -kiedy poprosiłem w związku z tym o kontakt -ktoś zadzownil i po wyjaśnieniach powiedział ze się tym zajmie, anuluje niesłusznie nabite opłaty i oddzwoni w ciągu kilku dni -nic.. -mało tego po 4 tyg anulowali opłaty a następnie zaczeli naliczać nowe i wciąż nie zamknęli konta -widać za trudne to ogarniecia stad moja opinia o tym banku i ocena to absolutne 0 -przynajmniej 2-3 osoby się tym zajmowaly i okazuje się to za trudne -ciesze się ze nie korzystam z konta w tym banku totalne dno
    Wadyniekompetencja
  • ~Była klientka / 2019-10-07 18:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Pekao Mrągowo. Panie pracują jak za karę. Szczególnie jedna z pracownic odnosi się opryskliwie do klientów.
  • ~Adrian / 2019-10-06 17:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Posiadam konto Przekorzystne od jakiegoś już czasu. Aktywnie korzystam zarówno z aplikacji jak i bankowości online i jeszcze nigdy nie przytrafił mi się problem. Loguję się często przy użyciu biometrii i z tym aspektem też nie napotkałem kłopotów. Do tego obiecana premia za założenie konta dotarła do mnie praktycznie w terminie. Osobiście jestem zadowolony z usług tego banku.
    Zaletyświetna aplikacja
    dobre oprocentowanie lokaty
    pomocny BOK przez infolinię
  • ~Monika / 2019-10-05 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankowość elektroniczna to kpina, podanie prawidlowego numeru klienta nie gwarantuje zalogowania a konsultanci twierdzą, że to pomyłka z mojej strony. Logowanie na infolinii: raz przechodzi numer klienta a raz nie. Po zablokowaniu przez bank dostępu onlinendo konta odblokowanie tego to droga przez mękę, nie udało się tego dokonać po godzinie rozmowy z niemiłymi konsultantami. Mam osobiście udać się do oddziału.. Pójdę i przy okazji zamknę konto w tym żenujacym banku
    Zaletynie ma
  • ~joanna / 2019-10-04 18:35
    Ocena: 4.33 / 5
    Mam konto przekorzystne, fajną apke, zero za prowadzenie i 3% na koncie oszczędnościowym . Do tego logowanie przez odcisk dla mnie na pięć , łatwo ,szybko
  • ~Alaattin / 2019-10-04 09:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch i pół roku używam kont dla biznesu. Jednak mam nadzieję, że prędko uda mi się założyć konto w innym banku. Od samego początku pojawiały się jakieś problemy - zawieszenia w działaniu płatności internetowych, czy prowizje za nie wiadomo co. Część personelu ignoruje klienta i nie potrafi pomóc w rozwiązaniu problemu. Opłaty są wysokie, a czasem naliczane błędnie, więc radzę to kontrolować. Nie polecam.
    Wadysystem internetowy ma częste blokady, prowizje
  • ~oszukana i bez kasy / 2019-10-02 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystając ze wpłatomatu, po pobraniu gotówki, wyskoczyła na ekranie awaria wpłatomatu, ze świstkiem papieru udałam się do oddziału, gdzie Pani nie wiedziała o co chodzi próbowała mnie zbyć, nie przyjęła reklamacji i kazała dzwonić na infolinię, bo tak "będzie szybciej" lub po moich prośbach o zwykłą, ludzką pomoc, ponieważ wpłacałam sporą gotówkę, zaoferowała, że pomoże mi złożyć wniosek online na miejscu, kazała się zalogować na komputerze stacjonarnym w oddziale. Po 15 min oczekiwania na tą własnie Panią zrezygnowałam, gdyż zaczęła obsługiwać kogoś innego - zostałam po porostu olana, sama złożyłam wniosek, który okazał się błędny, jak już dodzwoniłam się na infolinię i tam Pani, z którą rozmawiałam była pomocna. Czuję się bardzo rozczarowana postawą pracowników tego oddziału, a pieniądze nie wiadomo kiedy odzyskam, bo samo rozpatrywanie reklamacji trwa 20 dni. Serdecznie NIE POLECAM jeszcze raz. Dodam, że byłam w innym oddziale tego banku i tam również odprawili mnie z kwitkiem.
    WadyBrak zainteresowania klientem, brak kompetencji
  • ~Beba / 2019-09-27 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Amelua jestem w tej samej sytuacji. Bankomat zablokowal się 2 sierpnia 2019r.Pieniadze z konta zostaly pobrane. Żadnych wyjaśnień, zadnego.pisma w tej sorawie, wprowadzanie w błąd terminami rozpatrzenia reklamacji,wydluzanie sobie jej bez poinformowania.o czasie jej dalszego rozpatrywania i ppdstaw do tego,zero reakcji na maile i telefony. W oddziale banku zbywanie byle odpowiedzią. Nic nie wiem na temat wlasnej sorawy i toku jej postepowania. Obsluga klienta beznadziejna łącznie z czasem oczekiwania na polaczenie z konsultantem. Pracownicy banku malo.pomocni, wszędzie tajrmnice, rozkladane ręce i odgrywana bezradnosc. Oni są ponad prawem a klient ważny wedle.zasobnosci konta. Chyba nie znam.drugiego tak lekcewazacego klienta banku, jak ten.
    ZaletyPerfekcyjna niewiedza w sprawach ważnych dla.klienta.
    WadyBrak informacji w sorawach waznych dla.klienta, zbywanie.klienta, brak konkretnych i jasnych informacji.
  • ~EM / 2019-09-26 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta na najnizszym poziomie z jakim sie do tej pory spotkalam - w glowie sie nie miesci! Zero dobrej woli pracownikow. Oddzialy w Nowym Targ to szczyt nieprofesjonalnego podejscia do klienta.
  • ~WW / 2019-09-23 12:08
    Ocena: 2.33 / 5
    Dokonałem zakupów ratalnych,początkowo było wszystko w porządku, 2 pozycje, liczba rat ,kwota do spłacenia. Po jakimś zrobił się bałagan. Pierwsza pozycja wygląda prawidłowo, liczba rat, kwota do spłaty, w drugiej pozycji znikła liczba rat, jest tylko kwota określona jako "całkowita kwota do spłaty". Trzy razy interweniowałem telefonicznie i nic się nie zmieniło. Po spłaceniu pożyczek zrezygnuję z tego banku, bo nie potrzebuję jakichś kłopotów z powodu bałaganu jaki w tym banku panuje. W placówkach tego banku pracownicy nie mają pojęcia o rachunkach internetowych albo nie chcą się tym interesować.
    ZaletyMożliwość rozłożenia na raty przy zakupach powyżej 300 zł. 10 pozycji i różne warianty rozłożeni na dogodne raty.
    WadySystem rachunków internetowych funkcjonuje źle.
  • ~Ja Ol / 2019-09-22 17:03
    Ocena: 1.67 / 5
    NAjgorszy bank! Odradzam wybór. Częste awarie kart i systemu online, więc zamrażają Ci pieniądze, nie możesz z nich skorzystać. Wyobraź sobie najgorsze - robisz zakupy na cały tydzień, przy kasie kolejka. A Tobie nie przechodzi autoryzacja. Próbujesz trzy razy i nic. A masz na koncie ponad 6000 zł. Wstyd i wkur*** A sytuacja powtarzała mi się przez kilka miesięcy raz na dwa tygodnie.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Amelua / 2019-09-17 09:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Nastąpiła kradzież środków z mojego konta, złożyłam reklamację. Do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu środków choć minęły prawie dwa miesiące. Na wysylane e-maile nie otrzymalam żadnego wyjaśnienia dlaczego tak długo ta sprawa jest rozpatrywana. Jesli ktoś odpowiedzialny z pracowników banku czyta teraz tą opinię i chce pomoc proszę o kontakt na podany w załączeniu e-mail. Nadmienię że jestem klientką od 23 lat i do tej pory wszystko było prawidłowo prowadzone.
    WadyOpieszałość, łamanie prawa finansowego
  • ~Wojtek / 2019-09-14 16:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam pożyczki klick gotówka...co miesiąc wzrasta o ponad 100 zł ...mimo wysokiej prowizji i ustalonej liczby rat....pojęcia nie mam jak oni to robią
    ZaletyBrak
    WadyOpłaty dosłownie za wszystko ...radzę się rozejrzeć zanim otworzą państwo konto w tym banku .
  • ~Gosiek1403 / 2019-09-13 10:33
    Ocena: 2.67 / 5
    Od maja 2019 PEKAO SA zmienił układ prezentowanych transakcji na Wyciągach firmowych. Teraz wyciągi to straszy bałagan!!! Kiedyś operacje były w sposób uporządkowany - kwoty rosnąco , następnie malejąco. Byłam bardzo zadowolona z przejrzystości WB. Teraz jest CYRK!!! Wyciąg księguje się obecnie dwukrotnie dłużej i jest to bardzo, bardzo męczące. Na infolinii moją reklamację dot. przywrócenia pliku pdf WB do poprzedniej uporządkowanej wersji rozpatrzono - odmownie. Koleżance księgowej sugerowano nawet, że jak się nie podoba nawet drogę sądową !
    Bank - beton żadne argumenty nie trafiają. Odnoszę wrażenie że dział techniczny nadzorujący takie zmiany zawalił coś i teraz nie może się wycofać. Może uda mi się nakłonić szefa do zmiany banku z lepszymi wyciągami.

    Mam nadzieję że ktoś inteligentny w tym banku wreszcie rozwiąże powstały od maja 2019 problem w wyciągami firmowymi.... tylko czy ktoś taki w Banku PEKAO S.A tam pracuje??? i czyta takie uwagi klientów ?

    WadyTotalny bałagan w prezentowanych operacjach na wyciągach firmowych od maja 2019.
    Bank nie dał możliwości dostępu WB w pdf wg. starej dobrej wersji.
  • ~Bernik / 2019-09-12 23:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Nigdy żadna instytucja nie okazała takiego braku dbania o moje pieniądze jako klienta, jak bank pekao sa. Na konto tzw. Przekorzystne w tym banku została wykonany przelew zagraniczny. Otrzymałam o 12% procent mniej pieniędzy niż zostało przesłane. Przelew ten miał v kosztować 11 razy mniej niż okazało się to w rzeczywistości. Według pracowników banku, wszystko jest dobrze zrobione...
    Oferta brzmiała pięknie.
  • ~Bernik / 2019-09-12 23:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Przelew zagraniczny na konto tzw. Przekorzystne w tym banku kosztował mnie prawie 12% kwoty, którą została na to konto przesłana! Ja byłam świadoma, że ten przelew będzie mnie kosztował, ale wysokość tych opłat miała być 11 razy mniejsza, od tej którą została faktycznie zabrana. Według osób pracujących w banku wszystko zostało zrobione dobrze...
    Oferta banku brzmiała pięknie. To co się wydarzyło nie mieści się w mojej głowie. Nikt nigdy nie okazał takiego braku szacunku dla moich pieniędzy jak bank peako sa.
  • ~Julia / 2019-09-12 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Infolinia to tragedia. Zero pomocy, zero wyjaśniania.
    ZaletyOferta/karta
    WadyObsługa klienta, pomoc w rozwiązaniu problemów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4485
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929