Mam tu kredyt i niestety do tego też konto i kartę. Pieniądze znikają z konta na tzw. Opłaty a nikt nie potrafi mi wyjaśnić co to za opłaty. Jedna wielka porażka, w ciągu roku za to podkradanie kilku groszy to można się wzbogacić zwłaszcza, że nie tylko mnie tak okradają a wszystkich. Tylko że część jest nieświadomych. Jak najszybciej uciekac z pekao! Złodzieje!
WadyBrak pomocy w oddziale
Brak kompetencji do udzielania informacji
Kradną pieniądze z konta za nic
Płatne przelewy
Bankowość internetowa do kitu
~Pao / 2020-01-08 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Zgodnie z pozytywnie rozpatrzoną reklamacją, do 21 grudnia 2019 miałem dostać zwrot pieniędzy, za wcześniejszą spłatę kredytu. Jest 8 stycznia 2020, nie dość że pieniędzy nie mam, to znikąd pomocy. Dzwonię na infolinię, odsyłają do oddziału. W oddziale nikt nic nie wie. Z tak żenującą instytucją jeszcze nie miałem do czynienia. Bank bezprawnie przetrzymuje moje pieniądze od września. WSTYD I SKANDAL.
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
~Piotrek / 2020-01-04 17:14
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo odradzam konto w tym banku, konto internetowe istny dramat, aplikacja jeszcze gorsza, konsultanci to jest jakaś paranoja, nie potrafią po polsku rozmawiać
ZaletyNaprawdę szczerze mówiąc nie widzę
WadySporo by wymieniać
~KC / 2020-01-04 15:43
Ocena: 2.00 / 5
Obsluga bardzo mila ale nie moze nic pomoc.Zablokowalam usluge Peopay i nie moge nic odblokowac telefonicznie bo bankowy system nie pozwala.Musze pojsc do Banku i to odblokowac. W soboty tylko w trzech miastach placowki sa otwarte. Wyjezdzam w Niedziele.
~Krisss1980 / 2019-12-31 15:54
Ocena: 1.00 / 5
Dramat , na każdym kroku chcą nas wydoić.
Reklamacje żenujące ,
ZaletyBrak
WadyWszystko
~ela / 2019-12-20 19:46
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo "tępy" program do obsługi firm. Częste problemy z przelewami i komunikaty, które niczego nie tłumaczą.
~Paweł / 2019-12-20 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klientów w placówkach tego banku to jakiś dramat. Doradców siedzi dziesięciu i plotkują a jeden albo dwóch kasjerów którzy zawsze mają ważniejsze sprawy niż obsłużyć klienta. Dwie osoby w kolejce tworzą godzinny czas oczekiwania do zwykłej transakcji jak wypłata czy wpłata środków. Odwiedzam 4 placówki we Wrocławiu i w każdej to samo. Tam generalnie klient to im przeszkadza w pracy.
~Karo / 2019-12-05 16:41
Ocena: 1.00 / 5
Brak kompetencji. Ciągle blokady jakieś wyimaginowane opłaty na koncie. Koszmar nie polecam.
ZaletyBrak.
WadyWszystko jest ich wada.
~niezadowolony / 2019-12-05 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Masakra, trąca komuną. Wpłatomaty nigdy nie działają, kasy zamknięte, serwis co chwilę ma jakieś przerwy techniczne. żenada.
Zaletybrak
Wadyistnienie banku
~Szymon / 2019-12-02 11:30
Ocena: 1.00 / 5
Jeden wielki kloc z tego banku, żenada nic się nie da załatwić na infolini, ze wszystkim trzeba latać do oddziału. Kupa i gówno.
ZaletyŻadne
WadyDzbany
~wwww / 2019-11-30 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Niekompetentni na kazdym kroku, przynajmniej raz w miesiacu musze cos wyjasniac, prostowac. Zenada. Stracilam juz na nich tyle nerwow.. dobreze radze -- nie robcie sobie tego, wybierzcie bank "customer friendly".
Zaletyabsolutnie nic
Wadyabsolutni wszystko
~ofiara PeKaO S.A. / 2019-11-22 23:54
Ocena: 1.00 / 5
4. września 2019 wraz z mężem (był świadkiem całego zdarzenia) usiłowaliśmy wypłacić z mojego konta w PeKaO S.A. (z bankomatu Euronet-u) 500 zł. Bankomat wprawdzie zwrócił kartę, ale nie wypłacił 500 zł. Staliśmy z mężem ok. 30 min. przy bankomacie (pojawił się komunikat: "bankomat chwilowo nieczynny), na wypadek, gdyby bankomat "odblokował się" i jednak wypłacił pieniądze. Tak się jednak nie stało. Gdy po powrocie do domu, po sprawdzeniu okazało się, że pieniądze zostały pobrane z konta (choć nie zostały mi wypłacone!)po 47 minutach oczekiwania na zgłoszenie się "konsultanta" złożyłam reklamację w w/w sprawie. Rozpatrzenie reklamacji miało trwać 15 dni roboczych.Przed upływem owych 15 dni kilkakrotnie dzwoniłam na infolinię (za każdym razem kilkadziesiąt minut oczekiwania na zgłoszenie się "konsultanta") pytając, co w mojej sprawie. Wciąż otrzymywałam informację, że "reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona". Po upływie 15 dni roboczych otrzymałam pismo z banku PeKaO S.A. (tzw. "gotowca") z informacja, że "reklamacja zostanie rozpatrzona do 23. października 2019 (zdarzenie miało miejsce dnia 4. WRZEŚNIA). Po 23. października 2019 otrzymałam "pismo" (WSTYD - szmatławiec - "gotowiec", pieczątki imienne pod tekstem tak zużyte, że nie do odczytania są nazwiska "autorów" pisma)) z informacją, że: "na chwilę obecną bank nie posiada materiałów pozwalających uznać moją reklamację za zasadną."
Napisałam odwołanie, mają podobno 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
NIE DARUJĘ, mam świadka (męża, istnieje(podobno) monitoring, bankomat prawdopodobnie uległ awarii. Jednak ustalenie faktów, przy dzisiejszych technologiach może trwać maksymalnie kilkadziesiąt godzin.
Pieniędzy nie mam do dziś (22.11.2019!!!!!! - czyli niemal TRZY MIESIĄCE od zdarzenia.
KONKLUZJA:
1) UCIEKAJCIE Z TEGO (NIBY banku CZYM PRĘDZEJ);
- szanujący się bank wobec klienta od ok. 30 lat wypłaca reklamowaną kwotę, a potem rozlicza się z właścicielem bankomatu
- dodzwonienie się na infolinię GRANICZY Z CUDEM - kilkadziesiąt minut oczekiwania na połączenie z tzw. "konsultantem" to norma
- na infolinii - NIKT NIC NIE WIE
PRZENOSZĘ RACHUNEK DO INNEGO BANKU - WYSTRZEGAJCIE SIĘ PeKaO S.A
ZaletyŻADNYCH ZALET
Wadylekceważenie klienta
wysokie opłaty
niemożność dodzwonienia się na infolinię
KOMPLETNA niewiedza (ignorancja) tzw. "konsultantów z infolinii
~Aaaaaa / 2019-11-16 16:33
Ocena: 4.67 / 5
Pierwszy bank w którym nie ma problemów z aplikacją. Oferta również lepsza niż w innych bankach.
~Kowalski jak Wy / 2019-11-16 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Dyspozycja zamknięcia rachunku złożona 1.07.2019 osobiście w oddziale banku w Łodzi przy ul. Sacharowej u Pani Marty K....skiej. 30.10.2019 roku otrzymuję pisemną informację o tym iż rachunek nie został zamknięty i widnieje zadłużenie. Brak możliwości załatwienia sprawy online. Omijajcie szerokim łukiem ten oddział. Procedury banku pekao (tak przez małe p ) są przestarzałe i nie dostosowane do rzeczywistości. Wstyd! Zacofanie i wszechobecna biurokracja.
~mystyphic / 2019-11-13 19:50
Ocena: 1.67 / 5
Od tygodnia próbuję dodzwonić się na infolinię, żeby odblokować konto i jeszcze nie udało mi się połączyć z konsultantem (a dzwonię na oba numery). To jakiś żart a nie obsługa klienta. Na szczęście jest to tylko moje dodatkowe konto, jeśli w końcu uda mi się dodzwonić jakimś cudem i odblokować to uciekam z tego banku.
~krz / 2019-11-08 15:18
Ocena: 1.00 / 5
Serwis płatności przez aplikację większość czasu nie działa. Zostałem dzisiaj przegoniony po trzech placówkach tylko po to aby przedłużyć ubezpieczenie kredytu.
Straciłem pół dnia.
Nie polecam.
Zaletylokalizacja
Wadywszystko inne
~MADZIULA9209 / 2019-11-08 13:54
Ocena: 1.67 / 5
Masakra,kiedy muszę zrobić przelew aplikacja nie działa. Ch** Mnie strzela! Aplikacja więcej nie działa niż działa. Zastanawiam się nad zmianą banku. Wcześniej nie miałam uwag ale aplikacja paopay jest do kitu,nie ma większego gowna
~Nilll / 2019-11-08 13:00
Ocena: 2.00 / 5
CIĄGLE NIE DZIAŁA SERWER BANKU !!! BEZNADZIEJA TOTALNA
Zróbcie coś w końcu z tym to nie pierwszy taki komentarz !
~Bob / 2019-11-07 11:43
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jakieś nieporozumienie! Aplikacja non stop nie działa, przelewy idą kilka dni lub wogóle się gubią przez co trzeba co chwile biegać do banku z reklamacją. Do tego w mieście mam 1 bankomat który co chwile nie działa więc muszę wypłacać pieniądze w obcych bankomatach i płacić prowizję. Jedyne co potrafią robić to co tydzień/dwa dzwonić i wciskać kredyt. Odradzam każdemu.
~K / 2019-11-06 12:54
Ocena: 4.00 / 5
Nie podoba mi się iż obsługa kont jest prowadzona przez kasjerów. Wowczas osoba ktora chce tylko wpłacić, lub wypłacic pieniążki czeka masakryczną ilość czasu, a w okienkach bezgotówkowych panie niekiedy zabijają nudę czymkolwiek... Okienka kasowe powinny być jak kiedyś oddzielone dla płynnosci, a nie utknięcia na kilka godzin jak u lekarza za własną kasą.