Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1550 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolona klientka / 2018-03-28 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni pracownicy, bardzo długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji, brak przeprosin i przyznania się do błędu
    ZaletyBrak
  • ~niezadowolony / 2019-12-05 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, trąca komuną. Wpłatomaty nigdy nie działają, kasy zamknięte, serwis co chwilę ma jakieś przerwy techniczne. żenada.
    Zaletybrak
    Wadyistnienie banku
  • ~Niezadowolony / 2021-04-09 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO. Oferta beznadziejna. Oprocentowanie lokaty 0,01%, to już nawet w ING mają 0,05%. Fuzja z IDEA bankiem tragedia. Nikt nic nie wie, przełączanie między jednym konsultantem, a drugim. Najlepiej aby klient zadzwonił sam, poczekał godzinę przy graniu na czekanie, stracił kasę na telefon i już więcej nie dzwonił. Brak wiedzy i decyzyjności, odpowiedzi w stylu " ja nie mogę, ja nie wiem, przełączę Pana tam pomogą ". Zamawiałem rozmowę bez podania jej tematu. Pani oddzwania i mi wmawia, że ja chcę kredyt dla firm ( " ciśnie " mi go na siłę ) że taki formularz zgłosiłem. Gdy zostaje się przełączony po raz kolejny i konsultant wie, że nie może mnie nikomu podrzucić informuje aby klient trochę poczekał bo musi się zorientować w temacie. Puszcza granie na czekanie i po jakiś czasie kończy rozmowę. Oczywiście przy następnej próbie kontaktu następny konsultant tłumaczy się problemami technicznymi....
  • ~Niezadowolony / 2022-02-13 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem okazje wspòłpracować. Zmieniaja co miesiac oprocentowanie, opłaty za wpłate gotòwkowa na konto. Już niedługo za dzień dobry beda opłaty pobierać.
    A to że moga dysponować moimi środkami jakoś uchodzi uwadze.
    Dodam że obsługa ma wiele do życzenia. Telefonów nie odbieraja, nawet na odpowiedź mailowa trzeba czekać dniami.
  • ~Niezadowolony klient / 2016-02-12 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim się spotkałem, nic nie można się u nich dowiedzieć we własnej sprawie, odsyłają od okienka do okienka. Siedzą matrony antypatyczne i nic nie wiedzą. Już jestem zadowolony w innym banku.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Niezadowolony klient / 2021-12-13 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejęciu banku Idea Bank (w którym nie miałam żadnych problemów) załatwienie jakiejkolwiek sprawy w Banku Pekao graniczy z niemożliwym. Pozamykane placówki, infolinie, na których przez 1,5 h nikt nie odbiera, a jak już łaskawie ktoś odbierze, to "nie posiada informacji na dany temat"/"nie zajmuje się kwestiami Idea Banku"). Wyciągi niezgodne z wymaganiami, bez daty, za połowę miesiąca, a jak chce się otrzymać poprawny to trzeba o niego zawnioskować (ciekawe do kogo, skoro nikt w tym banku niczego nie ogarnia). Niedziałające karty do bankomatu. Obsługi - brak. Oferta - mniej niż zero - opłąty za przelewy i logowanie od banku (płatne smsy z potwierdzeniem). Przejęcie Idea Banku przez Pekao to dla mnie jasny znak, żeby zabierać stąd nie tylko konto firmowe, ale również prywatne.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Nika / 2023-01-19 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomat połknął mi pieniądze i nie zaksięgował ich na koncie, mam czekać 3 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji (co tu rozpatrywać?) a jak potrzebuje tych pieniędzy, które wpłacałam, to proponują kredyt. Po poinformowaniu wspaniałej konsultantki, że nie mam zamiaru płacić za to, że bankomat mi zabrał pieniądze, powiedziała, że "jeśli odzyskam te pieniądze wcześniej to moge spłacić wcześniej i odsetki będą mniejsze". Wspaniały model biznesowy. Ukradnijmy ludziom ich pieniądze a potem proponujmy kredyty, żeby nam płacili za to, że nasze bankomaty nie działają. Polecam.
  • ~Nina / 2019-08-06 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    No coż nie wszystko złoto co się świeci. Chciałam skorzystać z aktualnej promocji konta przekorzystnego, ale rezygnuję.To bank z mentalnością tamtej dekady,choć przywdział szaty niby nowoczesności, to z funkcjonalnością porażka. Na infolinii czeka się kilkanaście minut,nie potrafią przełączyć do konkretnego działu, połączenie się urywa.Brak możliwości bezpośredniego kontaktu z pomocą techniczną. Wysłanie maila, kończy się odbiciem piłeczki i sugestią aby kontaktować się z infolinią. Krąg się zamyka. Aby anulować poprzedni wniosek ,literówka w imieniu, musiałam wykonać 4 telefony. Do podpisania wniosku wybrałam oddział blisko pracy. W oddziale pusto, 3 panie, 2 coś tam sobie stukają w komputerze i prowadzą prywatne rozmowy, nie mają uprawnień do otwarcia konta, udzielenia kredytu i chętnych odsyłają z kwitkiem do pokoju obok, w którym trzecia pani udziela przez godzinę kredytu konsumenckiego. Mam wrażenie, że to strajk włoski, muzyczka z radia gra, wszystko się ślimaczy. Jednak rezygnuję z tej niby promocji, bo mój czas jest cenniejszy.
  • ~Nirvana / 2024-03-01 22:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Od prawie już roku mam nieprzyjemność posiadać kredyt hipoteczny w PKO S.A. W lutym spotkało mnie bardzo niemiłe zaskoczenie. 6 dni po dniu pobierania raty późnym popołudniem otrzymałam sms od windykacji banku informujący mnie o zaległości w spłacie kredytu. Po zalogowaniu okazało się, że owszem jest zaległość. Bank pobiera ratę 15ego, ja na początku miesiąca pozostawiam na koncie rozliczeniowym dokładnie tyle ile potrzeba na ratę. Okazało się, że 7go lutego (z datą obowiązywania od 1go lutego) bank zwiększył mi marżę na kredycie o 1,5%. Nie było żadnego wyjaśnienia ani powiadomienia. Aplikacja PKO nie wysyła żadnych powiadomień o tak istotnych rzeczach. Nie było szansy na uzupełnienie środków na koncie przed pobraniem raty. Mam wpis o zaległości w BIK. Czy tak się powinno traktować klientów?
    Dodatkowo infolinia nie była w stanie wyjaśnić jak rozumieć informacje o marży promocyjnej. Cytat ze strony:

    Obniżysz marżę kredytu mieszkaniowego o 1,5 punktu procentowego jeśli Twoje wpływy na konto będą dwukrotnie wyższe niż rata kredytu hipotecznego.

    W rzeczywistości te wpływy mają przez cały okres kredytowania wynosić min dwukrotność PIERWSZEJ raty kapitałowej.
    Jak dla mnie to ogromna różnica. Infolinia twierdzi, że umowy kredytowe są indywidualne i nie mogą nic zinterpretować.
    Czas oczekiwania na infolinii to porażka. 2 dni, 3 roowy, 0 wyjaśnień, 0 możliwości załatwienia sprawy i ponad DWIE GODZINY oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Sprawa oczywiście nie została jeszcze rozwiązana. Mam kilka wiadomości wewnętrznych bez odpowiedzi, kilka reklamacji w trakcie realizacji i jeszcze korespondencję mailową.
    WadyBRAK POWIADOMIEŃ O TAK ISTOTNYCH ZDARZENIACH JAK ZMIANA OPROCENTOWANIA!!!!
  • ~Niunia / 2020-06-09 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa aplikacja mobilna pko sa to jakieś nieporozumienie . Szybkość, możliwość wykonania przelewu czy zrobienie cokolwiek to trzeba mieć cierpliwość bo może kiedyś się załaduje. Poprzednia była o niebo lepsza , łatwiejsza i nie było z nią problemów jak z obecną.
  • ~NN / 2021-12-27 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zabrali bank IDEA i go zepsuli. Trzeba się przenieść, a najlepiej nie trzymać szmalu w banku.
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyWszystko
  • ~nokaut80 / 2021-01-09 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ze względu na w miarę szybką decyzję kredytowa przeniosłem swoje konto osobiste do pekao. To był ogromny błąd - wolałbym więcej zapłacić za kredyt niż bujać się z tysiącem problemów. 1. Założenie konta przez internet - zdjęcie dowodu zczytało błędne dane o adresie, nazwisku etc. co nie pozwoliło mi podpisać umowy online i całą masę problemów których rozwiązanie w tej instytucji trwało ponad miesiąc. Niekompetencja, ciężki dostęp do infolinii ponad 30 min czekania, mega biurokracja.2. Podpisanie umowy kredytowej - to mój 3 kredyt hipoteczny, i w życiu nie musiałem podpisać tylu dokumentów. Wszystko musi miec "papier" nie elektronicznie. Specjalne wymagania dla notariusza (notariusz się śmiał... "pekao" :D:D:D... znamy... jedyny taki bank z takimi durnymi wymaganiami.) Aplikacja mobilna - na moim telefonie - peopay nie działa... Huawei... Nie wiem dlaczego, ale ani płatności telefonem, ani blik, ani skanowanie kodu QR... nic... Pomoc techniczna poniżej krytyki. Generlanie - jestem patriotom, ale moja cierpliwość ma swoje granice. Nie polecam.
    Zaletydoradca kredytowy, możliwość wzięcia kredytu prawie w całości online
    WadyCiężki dostęp do obsługi technicznej(długie czekanie czasem ponad 30 min), niekompetencja serwisu, Peopay nie działa na moim telefonie, (Blik, płatności zbliżeniowe telefonem, QR i jeszcze kilka innych funkcji), Gigantyczna ilość papierowych dokumentów do podpisania zamiast dokumentów elektronicznych (już widzę jak lasy amazonki padają), specjalne procedury i zabezpieczenia nie występujące w żadnym innym banku (specjalne wymagania co do umowy notarialnej, wyjątkowe niesprawiedliwe oprocentowanie uzależnione od szybkości działania sądów hipotecznych i poczty polskiej(
  • ~Od 30 lat klient / 2022-05-27 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Lipa skandal i żenada bank zmusza nas do wymiany telefonów bo jak nie to nic nie działa
  • ~Odchodzący Klient / 2022-01-27 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam korzystania z usług tego Banku. Do czasu przenosin z Idea Banku nie było żadnych problemów z obsługą i opłatami. Po migracji zaczęto naliczać horrendalnie wysokie opłaty. Prowadzenie rachunku przy braku jakichkolwiek operacji 150 zł miesięcznie. Naliczają opłaty, których nie przewidują Tabele prowizji i opłat.
    Strona internetowa z systemem transakcyjnym przypomina początek 2000 roku. Niefunkcjonalna.
    Na infolinii nikt nic nie wie, nie uczyli ich tego na szkoleniach, skoro jest na wyciągu, to tak ma być Brak reakcji na rozpatrywane reklamacje. W oddziale Klient traktowany jest jak intruz. Umowa wypowiedziana
    Chcesz mieć problemy, załóż konto w Pekao S.A.
    Zalety-----
    Wadybardzo wysokie niezasadne opłaty
  • ~OdradzamPekao / 2023-09-13 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Nie ma możliwości dodzwonienia się na infolinie, czekanie w kolejce po 40-50 minut. Po napisaniu wiadomości wewnątrz systemu bankowego brak odpowiedzi od tygodnia.
    W jaki sposób można tutaj cokolwiek załatwić, jeżeli nie da się skontaktować z bankiem i uzyskać niezbędnych informacji?
  • ~ofiara / 2025-01-30 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    usuwają opinie o nieuczciwych banksterach mimo tego że bank oddał wszystkie pieniądze klientowi okradzionemu przez tzw. doradcę. Uwaga na pochlebcze opinie lizusów tego banku. Wymuszają gwiazdki, przyznaję ZERO gwiazdek.
    Zaletybanczek po polsku, dno
    Wadydno wychodka
  • ~ofiara PeKaO S.A. / 2019-11-22 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    4. września 2019 wraz z mężem (był świadkiem całego zdarzenia) usiłowaliśmy wypłacić z mojego konta w PeKaO S.A. (z bankomatu Euronet-u) 500 zł. Bankomat wprawdzie zwrócił kartę, ale nie wypłacił 500 zł. Staliśmy z mężem ok. 30 min. przy bankomacie (pojawił się komunikat: "bankomat chwilowo nieczynny), na wypadek, gdyby bankomat "odblokował się" i jednak wypłacił pieniądze. Tak się jednak nie stało. Gdy po powrocie do domu, po sprawdzeniu okazało się, że pieniądze zostały pobrane z konta (choć nie zostały mi wypłacone!)po 47 minutach oczekiwania na zgłoszenie się "konsultanta" złożyłam reklamację w w/w sprawie. Rozpatrzenie reklamacji miało trwać 15 dni roboczych.Przed upływem owych 15 dni kilkakrotnie dzwoniłam na infolinię (za każdym razem kilkadziesiąt minut oczekiwania na zgłoszenie się "konsultanta") pytając, co w mojej sprawie. Wciąż otrzymywałam informację, że "reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona". Po upływie 15 dni roboczych otrzymałam pismo z banku PeKaO S.A. (tzw. "gotowca") z informacja, że "reklamacja zostanie rozpatrzona do 23. października 2019 (zdarzenie miało miejsce dnia 4. WRZEŚNIA). Po 23. października 2019 otrzymałam "pismo" (WSTYD - szmatławiec - "gotowiec", pieczątki imienne pod tekstem tak zużyte, że nie do odczytania są nazwiska "autorów" pisma)) z informacją, że: "na chwilę obecną bank nie posiada materiałów pozwalających uznać moją reklamację za zasadną."
    Napisałam odwołanie, mają podobno 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
    NIE DARUJĘ, mam świadka (męża, istnieje(podobno) monitoring, bankomat prawdopodobnie uległ awarii. Jednak ustalenie faktów, przy dzisiejszych technologiach może trwać maksymalnie kilkadziesiąt godzin.

    Pieniędzy nie mam do dziś (22.11.2019!!!!!! - czyli niemal TRZY MIESIĄCE od zdarzenia.

    KONKLUZJA:
    1) UCIEKAJCIE Z TEGO (NIBY banku CZYM PRĘDZEJ);
    - szanujący się bank wobec klienta od ok. 30 lat wypłaca reklamowaną kwotę, a potem rozlicza się z właścicielem bankomatu
    - dodzwonienie się na infolinię GRANICZY Z CUDEM - kilkadziesiąt minut oczekiwania na połączenie z tzw. "konsultantem" to norma
    - na infolinii - NIKT NIC NIE WIE

    PRZENOSZĘ RACHUNEK DO INNEGO BANKU - WYSTRZEGAJCIE SIĘ PeKaO S.A
    ZaletyŻADNYCH ZALET
    Wadylekceważenie klienta
    wysokie opłaty
    niemożność dodzwonienia się na infolinię
    KOMPLETNA niewiedza (ignorancja) tzw. "konsultantów z infolinii
  • ~Oficer operacyjny / 2018-05-28 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropnie długie kolejki. Inni pracownicy nie obsługują w tym czasie klientów.
    ZaletyBrak
    WadyOpłaty za prowadzenie konta
  • ~ok / 2020-05-19 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, nic się nie da zalatwic, caigle nie działa. powinni go zamknąć.
  • ~Okradziona / 2022-12-12 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści.Przez pomyłkę pobrali sobie z konta ratę za 2 miesiące do przodu czyszcząc mi konto do zera.Miesiac czasy czekam na rozpatrzenie reklamacji i nic.Czeski film nic nie wie.A pokolejnym wpływie na konto nagła rozpływają 300 zł z tych środków i nie ma żadnej takiej transakcji na koncie.Oczywiście po telefonie na infolinię nie wiedzą co się stało i nie potrafią pomóc.Normalnie złodziejstwo w biały dzień inikajcie tego banku jak ognia.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 959
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4712
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4509
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3048