strona 63 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- nastepna »
-
~OdradzamPekao / 2023-09-13 15:50
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Nie ma możliwości dodzwonienia się na infolinie, czekanie w kolejce po 40-50 minut. Po napisaniu wiadomości wewnątrz systemu bankowego brak odpowiedzi od tygodnia.
W jaki sposób można tutaj cokolwiek załatwić, jeżeli nie da się skontaktować z bankiem i uzyskać niezbędnych informacji? -
-
~ofiara / 2025-01-30 11:12
usuwają opinie o nieuczciwych banksterach mimo tego że bank oddał wszystkie pieniądze klientowi okradzionemu przez tzw. doradcę. Uwaga na pochlebcze opinie lizusów tego banku. Wymuszają gwiazdki, przyznaję ZERO gwiazdek. Zaletybanczek po polsku, dnoWadydno wychodka -
~ofiara PeKaO S.A. / 2019-11-22 23:54
4. września 2019 wraz z mężem (był świadkiem całego zdarzenia) usiłowaliśmy wypłacić z mojego konta w PeKaO S.A. (z bankomatu Euronet-u) 500 zł. Bankomat wprawdzie zwrócił kartę, ale nie wypłacił 500 zł. Staliśmy z mężem ok. 30 min. przy bankomacie (pojawił się komunikat: "bankomat chwilowo nieczynny), na wypadek, gdyby bankomat "odblokował się" i jednak wypłacił pieniądze. Tak się jednak nie stało. Gdy po powrocie do domu, po sprawdzeniu okazało się, że pieniądze zostały pobrane z konta (choć nie zostały mi wypłacone!)po 47 minutach oczekiwania na zgłoszenie się "konsultanta" złożyłam reklamację w w/w sprawie. Rozpatrzenie reklamacji miało trwać 15 dni roboczych.Przed upływem owych 15 dni kilkakrotnie dzwoniłam na infolinię (za każdym razem kilkadziesiąt minut oczekiwania na zgłoszenie się "konsultanta") pytając, co w mojej sprawie. Wciąż otrzymywałam informację, że "reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona". Po upływie 15 dni roboczych otrzymałam pismo z banku PeKaO S.A. (tzw. "gotowca") z informacja, że "reklamacja zostanie rozpatrzona do 23. października 2019 (zdarzenie miało miejsce dnia 4. WRZEŚNIA). Po 23. października 2019 otrzymałam "pismo" (WSTYD - szmatławiec - "gotowiec", pieczątki imienne pod tekstem tak zużyte, że nie do odczytania są nazwiska "autorów" pisma)) z informacją, że: "na chwilę obecną bank nie posiada materiałów pozwalających uznać moją reklamację za zasadną."
Napisałam odwołanie, mają podobno 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
NIE DARUJĘ, mam świadka (męża, istnieje(podobno) monitoring, bankomat prawdopodobnie uległ awarii. Jednak ustalenie faktów, przy dzisiejszych technologiach może trwać maksymalnie kilkadziesiąt godzin.
Pieniędzy nie mam do dziś (22.11.2019!!!!!! - czyli niemal TRZY MIESIĄCE od zdarzenia.
KONKLUZJA:
1) UCIEKAJCIE Z TEGO (NIBY banku CZYM PRĘDZEJ);
- szanujący się bank wobec klienta od ok. 30 lat wypłaca reklamowaną kwotę, a potem rozlicza się z właścicielem bankomatu
- dodzwonienie się na infolinię GRANICZY Z CUDEM - kilkadziesiąt minut oczekiwania na połączenie z tzw. "konsultantem" to norma
- na infolinii - NIKT NIC NIE WIE
PRZENOSZĘ RACHUNEK DO INNEGO BANKU - WYSTRZEGAJCIE SIĘ PeKaO S.AZaletyŻADNYCH ZALETWadylekceważenie klienta
wysokie opłaty
niemożność dodzwonienia się na infolinię
KOMPLETNA niewiedza (ignorancja) tzw. "konsultantów z infolinii -
~Oficer operacyjny / 2018-05-28 10:18
Okropnie długie kolejki. Inni pracownicy nie obsługują w tym czasie klientów. ZaletyBrakWadyOpłaty za prowadzenie konta -
~ok / 2020-05-19 00:05
Najgorszy bank, nic się nie da zalatwic, caigle nie działa. powinni go zamknąć. -
~Okradziona / 2022-12-12 12:42
Złodzieje i oszuści.Przez pomyłkę pobrali sobie z konta ratę za 2 miesiące do przodu czyszcząc mi konto do zera.Miesiac czasy czekam na rozpatrzenie reklamacji i nic.Czeski film nic nie wie.A pokolejnym wpływie na konto nagła rozpływają 300 zł z tych środków i nie ma żadnej takiej transakcji na koncie.Oczywiście po telefonie na infolinię nie wiedzą co się stało i nie potrafią pomóc.Normalnie złodziejstwo w biały dzień inikajcie tego banku jak ognia. ZaletyŻadnych zaletWadySame wady -
~Okradziona / 2024-06-02 04:59
Okradli mnie więc po 30 latach odchodzę z tego banku. Juz założyłam konto w innym i czekam na przelew środków na nowe konto. Złodzieje i świnie. ZaletyZero zaletWadyOkradną a posadzą cie o próbę wyłudzenia. -
~Ola / 2022-01-27 18:10
Dramat pod każdym względem. NIC NIEDA SIĘ ZALATWIĆ NA INFOLINI,nie odpisują na zapytania.I okazuje się,żenie w każdej placówce można zamknąć konto . WadyBrak odpowiedzi przez kontakt on line,brak wiedzy by odpowiedzieć na pytanie,w placowce odsyłają do innej by zamknąć konto ,a inna nie obsłuży bo pani zajęta i trzeba się umówić. -
-
~ola / 2022-02-02 12:25
jak można mieć tyle ukrytych opłat? od lat pilnuję tego w innych bankach i nie są one tak chamskie i nielogiczne jak w tym banku. jak można we współczesnym świecie ściągać 1zł za każdy przelew blik?! to jest szczyt dla mnie. żałosne. kiedy wszędzie się płaci blikiem za drobne rzeczy i jest to jedna z bezpieczniejszych form. jeśli tego nie zmienią to stracą klientów. w żadnym banku się z tym nie spotkałam. ŻAŁOSNE!!!! ZaletybrakWadyopłata za przelew blik, chore! no i za milion innych rzeczy, o czym nawet nie wspomnę. brak bezpłatnych wypłat ani w euronet ani w planet cash. -
~Ola / 2022-02-02 18:50
po moich dzisiejszych i wcześniejszych doświadczeniach w mojej ocenie to najgorszy bank, w jakim miałam nieszczęście trzymać moje pieniądze. 31.12.2021 r. złożyłam wypowiedzenie umowy rachunku bankowego. Okres wypowiedzenia 1 m-c. 2.02.2022 - chciałam wiedzieć dlaczego nie przelali środków, co zostały na rachunku na wskazane w wypowiedzeniu konto. Na infolinii dowiedziałam się, że oni nadal uważają, że jestem ich klientem i nie przyjmują do wiadomości, że zrezygnowałam z ich usług, bo byłam bardzo niezadowolona. Mam pójść do banku, w którym złożyłam wypowiedzenie i wyjaśnić dlaczego umowa się nie zakończyła. Żądam wyjaśnienia tej sprawy ZaletybrakWadysame -
~Ola / 2022-05-05 15:57
bank pekao sa powinien trafić do UOKIK bo jeśli ktoś na komornika, bank przekazuje do komornika więcej niż wynosi kwota wolna, a nawet potrafi nie zostawić żadnych środków, co jedno i drugie jest niezgodne z prawem ! pod tym względem jest jednym z najgorszych banków, bo konkurencja tego nie robi Zaletybrak -
~Ola / 2024-03-07 13:25
Najgorszy bank z jakiego przyszło mi korzystać. Od dwóch dni dzwonię na infolinię w sprawie mojego kredytu hipotecznego i słyszę tylko jeden komunikat "wszyscy konsultanci są zajęci". Przez 1.4 h próby kontaktu nie zwolnił się ani jeden konsultant? To ile ich pracuje 2? Na całą Polskę? Do placówek w konkretnych miastach nie ma możliwości się dodzwonić. Osoba obsługująca mój kredyt wyparowała. W wielu placówka obsługa jest bardzo niemiła, jakby mieli problem, że klient wchodzi i pyta. Porażka. Za to jak nagabywać na kredyty to dzień w dzień kilka razy telefony WadyWszystko. Od obsługi, po aplikacje i ksiegowanie -
~Ola / 2024-10-23 18:59
Bank PEKAO a szczególnie placówka w Jastrzębiu Zdroju to jakiś dramat. Jeden bankomat na prawie 100 tyś miasto ZaletyZero zaletWadyDużo -
~olo / 2021-11-26 20:28
Dramat. Po migracji z Idea Banku do Pekao na dzień dobry zabrali mi kasę z konta firmowego, jako opłata za prowadzenie rachunku, mimo, że wszystkie warunki do zwolnienia z opłat zostały spełnione. Na moją reklamację na infolinii "konsultant" stwierdził, że on nie ma mojej firmy w bazie. Reklamacja on-line pozostała bez odpowiedzi. Porażka. Złożyłem wypowiedzenie konta. Mam wrażenie, ze ktoś chce mnie okraść- oto ten bank. ZaletybrakWadycałe mnóstwo -
~one / 2024-01-12 06:15
Ten bank to porażka. Bralem udział w ich konkursie, po ogłoszeniu wyników a następnie ich zmianie zablokowali moje konto na instagramie, oraz usuwali moje komentarze. Bank rodem z komuny , Żubr wam w dziób! -
~osa / 2020-05-04 14:10
oczywiście jak zwykle nie można się zalogować na swoje konto!!! Przecież to jest rozbój w biały dzień ZaletyżadneWadywszystko -
-
~oszukana i bez kasy / 2019-10-02 13:17
Korzystając ze wpłatomatu, po pobraniu gotówki, wyskoczyła na ekranie awaria wpłatomatu, ze świstkiem papieru udałam się do oddziału, gdzie Pani nie wiedziała o co chodzi próbowała mnie zbyć, nie przyjęła reklamacji i kazała dzwonić na infolinię, bo tak "będzie szybciej" lub po moich prośbach o zwykłą, ludzką pomoc, ponieważ wpłacałam sporą gotówkę, zaoferowała, że pomoże mi złożyć wniosek online na miejscu, kazała się zalogować na komputerze stacjonarnym w oddziale. Po 15 min oczekiwania na tą własnie Panią zrezygnowałam, gdyż zaczęła obsługiwać kogoś innego - zostałam po porostu olana, sama złożyłam wniosek, który okazał się błędny, jak już dodzwoniłam się na infolinię i tam Pani, z którą rozmawiałam była pomocna. Czuję się bardzo rozczarowana postawą pracowników tego oddziału, a pieniądze nie wiadomo kiedy odzyskam, bo samo rozpatrywanie reklamacji trwa 20 dni. Serdecznie NIE POLECAM jeszcze raz. Dodam, że byłam w innym oddziale tego banku i tam również odprawili mnie z kwitkiem. WadyBrak zainteresowania klientem, brak kompetencji -
~Oszukany / 2022-04-20 16:26
Proszę o kontakt osoby prowadzące działalność gospodarczą po byłym idea banku przejętym przez Pekao SA którzy mają problem z spłatą kredytu, znikającym kontem firmowym ,brakiem kontaktu z bankiem opłatami dziwnymi w kontach itp. Szykuję pozew oraz chcę nagłośnić sprawę w mediach . KONTAKT oszukani.przez.pkaosa@tlen.pl WadyTragedia najgorszy bank jaki może być -
~Oszukany / 2022-04-21 07:12
Proszę o kontakt osoby prowadzące działalność gospodarczą po byłym idea banku przejętym przez Pekao SA którzy mają problem z spłatą kredytu, znikającym kontem firmowym ,brakiem kontaktu z bankiem opłatami dziwnymi w kontach itp. Szykuję pozew oraz chcę nagłośnić sprawę w mediach . KONTAKT oszukani.przez.pkaosa@tlen.pl ZaletyŻenadaWadyKatastrofa nie polecam najgorszy bank -
~Oszukany / 2023-06-28 01:25
Ten bank powinien być zaorany w XX wieku,bo ma standardy obsługi na poziome wieku XIX.
Od 3 dni nie mam dostępu do swojego rachunku, ale wg nich wszystko jest w porządku. Brawo Zarząd!
strona 63 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- nastepna »