Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1516 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~petent / 2020-02-01 07:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tym bankiem . Chcąc cokolwiek załatwić rdze najpierw przestudiować przepisy bankowe albo skontaktować się z prawnikiem .Akurat ja chciałem zamknąć konto mojego zmarłego ojca . Pani obsługująca lawirowała niejasnymi procedurami co chwile je zmieniając po wielokrotnych wyjściach i chyba konsultacjach . Tylko maja stanowczość pozwoliła na nie do końca załatwić sprawę . Nie wspomnę już o kilkukrotnych wizytach w ZUS i zakładzie pogrzebowym na życzenie pani obsługującej po dokumenty . Oczywiście była też konsultacja z bankowym panią prawnik ,ale nikt się nie zająknął że sprawa jest prosta i regulują to przepisy prawa pankowego nowelizowane w 2006 roku .
    Zaletybrak
    Wadyniejasne zawiłe procedury
  • ~stywen / 2020-01-30 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia .Próba połączenia się z konsultantem 20min Po połączeniu oczywiście odesłanie do automatycznego odblokowania kąta ..itd.AUTOMAT OCZYWIŚCIE W KOŁO BŁĘDNE DANE ITD DZIWNE FIZYCZNIE W BANKU DANE BYŁY OK.
    Wadyobsługa konsultanta olewająca klienta , brak jakiejkolwiek kompetencji.
  • ~Marcin / 2020-01-30 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Placówka przy. Pasażu Chełmskim w Gdańsku. Obsługa dramatyczna. 5 stanowisk obsługi klienta w tym 2 stanowiska z obsługą wpłat i wypłat. Środek dnia około godziny 14:10. 3 Panie siedzą przy biurkach i udają że coś robią, do stanowisk z wpłatami z minuty na minutę rośnie kolejka jednak żadne z tych stanowisk nie jest obsługiwane (na jednym z nich karteczka z informacją o przerwie na kawę). Kierownik placówki przechodzi obok kolejki zirytowanych klientów i udaje że nic się nie dzieje... nagle (W kolejce do kasy czeka już około 15 osób) pojawia się znudzona Pani z kawą zasiada do stanowiska i za kolejne 5 minut zaprasza pierwszą osobę z kolejki... DRAMAT i 0 organizacji, 0 poszanowania klienta i totalny brak profesjonalizmu
    ZaletyBrak
    WadyMax kwota wypłaty to 10 000 zł
  • ~Roman / 2020-01-20 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Czy można dać 0 gwiazdek?
    Ten bank stoczył się. Mam konto firmowe i prywatne. Kiedyś doradca kontaktował się co chwilę z ofertą pomocy. Teraz doradcy klienta tak szybko zmieniają się, że nie nadążam zmieniać nazwisk w telefonie. Ocztwiście ani nie dzwonią i tylko czasami odbierają telefony. Chamskie prowizję, myślę, że siedzi tam jakiś cham i prostak i wymyśla za co klienci jeszcze mogliby zapłacić.
    Wady* ujemne oprocentowanie na rachunku EUR! Czyli zgromadzony kapitał w EUR jest co miesiąc pomniejszany
    * przelew SEPA w kraju 120 zł !! normalnie 3 zł
    * prowizje za wszystko, za SMS, za e-maile, za wyciągi papierowe (50 zł za wyciąg z jednego konta), za korzystanie z e-bankingu, opłata za konto 140 zł, za podgląd rachunku za więcej niż 3 miesiące! Wiele więcej
    * brak obsługi
  • ~Misha Jabonowska / 2020-01-16 23:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy banków powinni być mili, mieć trochę empatii i chęci pomocy swoim klientom, ale niestety nie zawsze tak jest. Byłam świadkiem jak jedna z pracownic Ewelina F/Pałda w banku na Piłsudskiego w Legionowie potraktowała jedną z klientek, widziałam też jak wybiegł z jednego z pomieszczeń bankowych jakiś młodzik i też na nią wrzeszczał, nie wiem dokładnie o co poszło ale widziałam, że kobieta po wyjściu z banku płakała.
  • ~Andrzej / 2020-01-15 16:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Posaidam konto firmowe i prywatne. Dołączają za SMS autoryzacyjne. Wplatomat 1 w całym mieście notorycznie uszkodzony. W tym już 2 krotnie wciągnął pieniądze i zgasł. Wysoka prowizja za wpłaty w kasie. XXI wiek A mamy płacić za wpłaty w kasie.
    ZaletyAplikacja PeoPay
    WadyProwizje
    Opłaty za wszystko
    Brak wersji www konta osobistego mobilnie tylko aplikacja która posiada ograniczenia.

  • ~Margaret / 2020-01-09 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam tu kredyt i niestety do tego też konto i kartę. Pieniądze znikają z konta na tzw. Opłaty a nikt nie potrafi mi wyjaśnić co to za opłaty. Jedna wielka porażka, w ciągu roku za to podkradanie kilku groszy to można się wzbogacić zwłaszcza, że nie tylko mnie tak okradają a wszystkich. Tylko że część jest nieświadomych. Jak najszybciej uciekac z pekao! Złodzieje!
    WadyBrak pomocy w oddziale
    Brak kompetencji do udzielania informacji
    Kradną pieniądze z konta za nic
    Płatne przelewy
    Bankowość internetowa do kitu
  • ~Pao / 2020-01-08 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgodnie z pozytywnie rozpatrzoną reklamacją, do 21 grudnia 2019 miałem dostać zwrot pieniędzy, za wcześniejszą spłatę kredytu. Jest 8 stycznia 2020, nie dość że pieniędzy nie mam, to znikąd pomocy. Dzwonię na infolinię, odsyłają do oddziału. W oddziale nikt nic nie wie. Z tak żenującą instytucją jeszcze nie miałem do czynienia. Bank bezprawnie przetrzymuje moje pieniądze od września. WSTYD I SKANDAL.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Piotrek / 2020-01-04 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo odradzam konto w tym banku, konto internetowe istny dramat, aplikacja jeszcze gorsza, konsultanci to jest jakaś paranoja, nie potrafią po polsku rozmawiać
    ZaletyNaprawdę szczerze mówiąc nie widzę
    WadySporo by wymieniać
  • ~KC / 2020-01-04 15:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsluga bardzo mila ale nie moze nic pomoc.Zablokowalam usluge Peopay i nie moge nic odblokowac telefonicznie bo bankowy system nie pozwala.Musze pojsc do Banku i to odblokowac. W soboty tylko w trzech miastach placowki sa otwarte. Wyjezdzam w Niedziele.
  • ~Krisss1980 / 2019-12-31 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat , na każdym kroku chcą nas wydoić.
    Reklamacje żenujące ,
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~ela / 2019-12-20 19:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo "tępy" program do obsługi firm. Częste problemy z przelewami i komunikaty, które niczego nie tłumaczą.
  • ~Paweł / 2019-12-20 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klientów w placówkach tego banku to jakiś dramat. Doradców siedzi dziesięciu i plotkują a jeden albo dwóch kasjerów którzy zawsze mają ważniejsze sprawy niż obsłużyć klienta. Dwie osoby w kolejce tworzą godzinny czas oczekiwania do zwykłej transakcji jak wypłata czy wpłata środków. Odwiedzam 4 placówki we Wrocławiu i w każdej to samo. Tam generalnie klient to im przeszkadza w pracy.
  • ~Karo / 2019-12-05 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji. Ciągle blokady jakieś wyimaginowane opłaty na koncie. Koszmar nie polecam.
    ZaletyBrak.
    WadyWszystko jest ich wada.
  • ~niezadowolony / 2019-12-05 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, trąca komuną. Wpłatomaty nigdy nie działają, kasy zamknięte, serwis co chwilę ma jakieś przerwy techniczne. żenada.
    Zaletybrak
    Wadyistnienie banku
  • ~Szymon / 2019-12-02 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki kloc z tego banku, żenada nic się nie da załatwić na infolini, ze wszystkim trzeba latać do oddziału. Kupa i gówno.
    ZaletyŻadne
    WadyDzbany
  • ~wwww / 2019-11-30 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentni na kazdym kroku, przynajmniej raz w miesiacu musze cos wyjasniac, prostowac. Zenada. Stracilam juz na nich tyle nerwow.. dobreze radze -- nie robcie sobie tego, wybierzcie bank "customer friendly".
    Zaletyabsolutnie nic
    Wadyabsolutni wszystko
  • ~ofiara PeKaO S.A. / 2019-11-22 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    4. września 2019 wraz z mężem (był świadkiem całego zdarzenia) usiłowaliśmy wypłacić z mojego konta w PeKaO S.A. (z bankomatu Euronet-u) 500 zł. Bankomat wprawdzie zwrócił kartę, ale nie wypłacił 500 zł. Staliśmy z mężem ok. 30 min. przy bankomacie (pojawił się komunikat: "bankomat chwilowo nieczynny), na wypadek, gdyby bankomat "odblokował się" i jednak wypłacił pieniądze. Tak się jednak nie stało. Gdy po powrocie do domu, po sprawdzeniu okazało się, że pieniądze zostały pobrane z konta (choć nie zostały mi wypłacone!)po 47 minutach oczekiwania na zgłoszenie się "konsultanta" złożyłam reklamację w w/w sprawie. Rozpatrzenie reklamacji miało trwać 15 dni roboczych.Przed upływem owych 15 dni kilkakrotnie dzwoniłam na infolinię (za każdym razem kilkadziesiąt minut oczekiwania na zgłoszenie się "konsultanta") pytając, co w mojej sprawie. Wciąż otrzymywałam informację, że "reklamacja nie została jeszcze rozpatrzona". Po upływie 15 dni roboczych otrzymałam pismo z banku PeKaO S.A. (tzw. "gotowca") z informacja, że "reklamacja zostanie rozpatrzona do 23. października 2019 (zdarzenie miało miejsce dnia 4. WRZEŚNIA). Po 23. października 2019 otrzymałam "pismo" (WSTYD - szmatławiec - "gotowiec", pieczątki imienne pod tekstem tak zużyte, że nie do odczytania są nazwiska "autorów" pisma)) z informacją, że: "na chwilę obecną bank nie posiada materiałów pozwalających uznać moją reklamację za zasadną."
    Napisałam odwołanie, mają podobno 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
    NIE DARUJĘ, mam świadka (męża, istnieje(podobno) monitoring, bankomat prawdopodobnie uległ awarii. Jednak ustalenie faktów, przy dzisiejszych technologiach może trwać maksymalnie kilkadziesiąt godzin.

    Pieniędzy nie mam do dziś (22.11.2019!!!!!! - czyli niemal TRZY MIESIĄCE od zdarzenia.

    KONKLUZJA:
    1) UCIEKAJCIE Z TEGO (NIBY banku CZYM PRĘDZEJ);
    - szanujący się bank wobec klienta od ok. 30 lat wypłaca reklamowaną kwotę, a potem rozlicza się z właścicielem bankomatu
    - dodzwonienie się na infolinię GRANICZY Z CUDEM - kilkadziesiąt minut oczekiwania na połączenie z tzw. "konsultantem" to norma
    - na infolinii - NIKT NIC NIE WIE

    PRZENOSZĘ RACHUNEK DO INNEGO BANKU - WYSTRZEGAJCIE SIĘ PeKaO S.A
    ZaletyŻADNYCH ZALET
    Wadylekceważenie klienta
    wysokie opłaty
    niemożność dodzwonienia się na infolinię
    KOMPLETNA niewiedza (ignorancja) tzw. "konsultantów z infolinii
  • ~Aaaaaa / 2019-11-16 16:33
    Ocena: 4.67 / 5
    Pierwszy bank w którym nie ma problemów z aplikacją. Oferta również lepsza niż w innych bankach.
  • ~Kowalski jak Wy / 2019-11-16 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dyspozycja zamknięcia rachunku złożona 1.07.2019 osobiście w oddziale banku w Łodzi przy ul. Sacharowej u Pani Marty K....skiej. 30.10.2019 roku otrzymuję pisemną informację o tym iż rachunek nie został zamknięty i widnieje zadłużenie. Brak możliwości załatwienia sprawy online. Omijajcie szerokim łukiem ten oddział. Procedury banku pekao (tak przez małe p ) są przestarzałe i nie dostosowane do rzeczywistości. Wstyd! Zacofanie i wszechobecna biurokracja.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4485
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929