Po migracji z Idea Banku 23.11.2021 PEKAO wystawia wyciąg z zaległością w spłacie kredytu na kwotę 400 zł i wpisuje do BIK o zaległości od 27 dni. Przed migracją wszystkie raty Idea pobierała automatycznie i nie było żadnych niedopłat. Reklamacja złożona a PEKAO nie jest w stanie wyjaśnić z jakiego tytułu wynika ta zaległość. Przez ten ich wpis do BIK nie dostałam kredytu w innym banku.
Bank tragedia.
ZaletyBrak
WadyZa mało miejsca żeby to opisać.
~monika / 2022-10-14 14:49
Ocena: 1.00 / 5
na mojej karcie kredytowej miały miejsce nieautoryzowane transakcje (jak się później okazało moje dane zostały wykradzione)
problem zgłosiłam w banku w momencie kiedy środki miały jeszcze status "oczekujące"
pomimo mojego zgłoszenia i prośby aby tych środków nie wypuszczać z konta bank przelał pieniądze oszustowi
oczywiście mojej reklamacji bank nie uwzględnił uważając, że po ich stronie wszytko jest w porządku
Zaletyżadne
Wadybrak wiarygodności i dbałości o pieniądze klienta
~Monika / 2023-03-03 13:57
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa. Ile można pisać, że ten oddział jest do zamknięcia, jeśli nie radzą sobie normalnie z obsługą klienta. Weźcie coś w końcu zróbcie?!!! Ja się stąd wypisuje, będę namawiać innych by zrobili to samo. Codziennie w dzien powszedni ok 13 kolejki stąd jak na Syberię. Czy naprawdę nie można problemu rozwiązać???? I nie chodzi o to, że to centrum miasta i dużo ludzi. No wola to o pomstę do nieba
ZaletyŻadnych
WadyKolejki, niemiła obsługa, bardzo bardzo wolne żółwie tempo. Wystrzegajcie się tego oddziału
~Monika / 2023-07-07 07:07
Ocena: 1.00 / 5
Jak jestes emerytem i masz tygodnie na załatwienie jednej sprawy to idealny bank dla ciebie. Innym odradzam. Strata czasu i nerwów.
~Monika / 2023-08-05 17:26
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek mialam do czynienia! Kazda tranzakcja ktora probowalam wykonac online lub przez PeoPay byla blokowana i musialam dzwonic w celu zweryfikowania mojej tozsamosci. Po 14 takich telefonach w ciagu ostatniego tygodnia zdecydowalam ze mam juz ich dosyc.
~Monika / 2023-08-15 08:21
Ocena: 1.00 / 5
Dramat ! Sprawdzałam w jakim banku uzyskam kredyt w ING dostałam ofertę ,ale w Pekao była korzystniejsza propozycja dostałam wstępna zgodę bez sprawdzenia BIK po czym zaproszono mnie do oddziału gdzie byłam z 2 godziny pani zanim sprawdziła BIK drukowała masę kartek z moimi wyciągami po czym wyskoczyła jej decyzja negatywna. Procesowanie wniosku w tym banku to dramat wróciłam do domu i uzyskałam kredyt w ING całkowicie online.
Odradzam bank Pekao
ZaletyBrak
WadyNiemiła baba która mnie obsługiwała,masa formalności, stracony czas , sprawdzanie nik w oddziale
~Monika / 2023-08-23 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Bank który nie zasługuje nawet na jedna gwiazdkę !
Obsługa dramat , bankomaty zatrzymujące 4 razy w miesiącu pieniądze a na zwrot drogi kliencie czekasz miesiąc - masakra !!!
Bank który bawi się na koszt własnych klientów !
Dla mnie ktoś powinien w końcu się tym zainteresować bi ludzie nie śpią na pieniądzach !!
~Monika / 2023-08-24 12:28
Ocena: 1.00 / 5
21 sierpnia chciałam wpłacić wpłatomatem 6500zł. Wpłatomat po zabraniu pieniędzy popsuł się i dostałam tylko karteczkę z dowcipnym "oops coś poszło nie tak". Zadzwoniłam na infolinię, złożyłam reklamację. Pieniędzy nie mam, a reklamacja ma być rozpatrywana przez 3 tygodnie. To jest szczyt bezczelności, bo przecież oni mają te pieniądze i wiedzą, że powinni je zwrócić. To nie 65 ani nawet nie 650zł. Dla większości osób 6500zł to już znacząca kwota. Za każdy dzień zwłoki powinni mi zapłacić odsetki.
~Monikq / 2023-05-10 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki może być. Na cały Żyrardów jeden dostępny bankomat który rzadko kiedy działa. Z reszty bankomatów prowizja. Nie polecam!!
~Mortadela / 2020-07-01 15:48
Ocena: 1.00 / 5
Próbuje się dodzwonić od tygodnia ale po 14 nikt już nie odbiera telefonu mimo ze infolinia powinna być czynna do 16. Nie mam możliwości przyjechać do banku ani ani zadzwonić przed 14 wiec kontakt z bankiem stał się dla mnie nieosiągalny.
~msi / 2021-07-09 10:22
Ocena: 1.00 / 5
odszyfrowałem co oznacza skrót pekao - pieniądze kiedyś ewentualnie adwokatem odzyskasz
Zaletybrak?
Wadychyba wszystko, kontakt z klientem zarówno onliine jak i w oddziale banku, nikt nie wie co się dzieje, mieliśmy zablokowane konto przez kilka dni i nikt nie potrafił nam odpowiedzieć dlaczego... nienormalne
~Mysza / 2022-09-29 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Wymyślają sobie swoje prawa, przetrzymują pieniądze bezprawnie i kłamią o korzyściach, których nie ma.
~mzn / 2022-02-08 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Mam tam kredyt hipoteczny i za każdym razem jak próbuję go nadpłacić muszę dwukrotnie odwiedzić oddział (raz na złożenie dyspozycji i drugi na podpisanie aneksu). Nadpłata to złożenie dyspozycji 7 dni do przodu (ponoć to czas na przesłanie pocztą listu z dyspozycją do innego oddziału). Każda wizyta jest jak cofnięcie się w czasie o kilkadziesiąt lat: długie kolejki, niemiła obsługa, mnóstwo papierologii, biurokracji, za każdym razem ktoś ręcznie sprawdza warunki mojej umowy i po kilku minutach czytania mówi, że spełniam warunki niepłacenia prowizji. Telefonów w placówkach nie odbierają. Klient jest intruzem i "dobrze by było, żeby pan sobie poszedł i złożył dyspozycję nadpłaty w oddziale, w którym pan brał kredyt".
Zaletybrak
Wadydramaytczna obsługa,
tony papieru,
zbędne wielokrotne wizyty
~naprawcie swoj mozg pekao / 2022-01-04 10:27
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam banku. bank naliczył mi opłatę bankową, a rzekomo konto dla młodych ma być za darmo. nie polecam mbank lepszy. G***o i tyle!!
~Narvana / 2014-08-13 18:36
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu. Nie zostałam poinformowana o odsetkach od spłaty całości kredytu kwotą na koncie. Bank ma na ściągnięcie pieniędzy 14 dni i każdego dnia nalicza odsetki w wysokości 5.5zł. Odsetki za ICH opóźnienie. Oczywiście po zapytaniu, czy przy spłacie całkowitej ponoszę jakieś dodatkowe opłaty mój konsultant odpowiedział przecząco. Łatwo policzyć jak wzrasta wówczas opłata całkowita, która i tak jest wygórowana. Tragedia
Zaletybrak
Wadyopłaty za nic, wysokie oprocentowanie
~Nat / 2023-07-27 16:12
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, od kilku dni próbowała założyć konto online. Cały czas anulowany wniosek, nie można przejść dalej, albo błąd techniczny. Dzwoniąc na infolinię również nie są w stanie pomóc.
W innym banku zakładając konto bez problemu przeszła weryfikacja, na infolinii konsultanci serdeczni i pomocni.
Po 4 dniach nieudanych prób logowania zrezygnowałam z otwarcia konta w tym banku. Jeśli na samym początku pojawiają się takie problemy i pracownicy którzy nic nie wiedzą i nie są w stanie pomóc to nie chce z nimi podejmować dalszej współpracy.
~Natalia / 2018-02-21 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, fatalna obsluga w Pekao Łódź ul. Kościuszki. Pani obsługująca kredyty hipoteczne odmówiła mi obsługi w dzisiejszym dniu ponieważ do końca dnia miała umowionych klientów, następnego dnia również a gdy ja próbowałam się umówić dowiedziałam się że ona sobie kalendarza nie prowadzi zeby ludzi zapisywać.... dodam że chciałam tylko zostawić pismo dotyczące wczesniejszej spłaty kredytu. Jak widać taki klient jest niemilo widziany
~natalia / 2019-01-23 13:40
Ocena: 1.00 / 5
Uważałam że jest to bardzo dobry bank póki nie doszło do sytuacji gdy bankomat nie wypłacił mi 700zł a z konta pieniądze zostały pobrane...
W banku brak kompetencji pracowników, kazali czekać 2 tygodnie i nie składać reklamacji gdyż miały niby same wrócić po korekcie. Na infolinii jednak mówili co innego i przyjęli reklamację. Oczekiwałam na odpowiedź i po tygodniu zadzwoniłam na infolinie celem sprawdzenia na jakim jest etapie, dostałam informację że na rozpatrzenie reklamacji mają 30dni więc celowo wprowadzają klientów w błąd gdyż w tamtym roku zmieniło się prawo i na rozpatrzenie reklamacji mają 14 dni. Po 2 tygodniach ponownie kontaktowałam się z infolinią i za każdym razem konsultant próbował mi wmówić że mają 30 dni na rozpatrzenie ów reklamacji i nic nie może mi powiedzieć gdyż mają awarie systemu. Widać mają gdzieś klienta, bo sytuacje powtórzyła się jeszcze kilkakrotnie aż w końcu jedna konsultantka na tyle była kompetentna że potwierdziła że prawo się zmieniło i reklamacja powinna być rozwiązana w ciągu 2 tygodni ale nic więcej nie może powiedzieć gdyż nie ma do tego dostępu. Minął ponad miesiąc i brak rozstrzygnięć i nikt nic nie wie do tego minął termin odpowiedzi banku. Po czym doczytałąm że gdy nie dostanę odpowiedzi w terminie to reklamacja jest rozstryzgana na moją korzyść, wtedy pani na infolinii stwierdziłą że muszę mieć dokument że taką reklamację złożyłam... gdzie po zgłoszonej reklamacji otzrymałam jej numer i same rozmowy tez powinny byc dowodem w koncu są nagrywane. Mam już tego serdecznie dość, ciekawe gdyby była odwrotna sytuacja i ja byłabym krewna bankowi 700zł to pewnie od razu by leciały odsetki, przychodziłyby płatne pisma i ponaglenia i wszystko byłoby jasne i klarowne...
Wystarczy wpisać w google "reklamacja pekao SA" - ja nie jestem jedynym przypadkiem jest tego multum..
reklamacja nr 426627
Zaletybrak
Wadymultum
~Natalia / 2020-04-29 18:39
Ocena: 1.00 / 5
Najdrozszy bank, odradzam kazdemu. Dodatkowo wyolaty z vankomatow sa cholernie drogie. Nic nie da sie w tym banku zalatwic
ZaletyBrak zalet
WadyWiecznie orzerwy techniczne, za wszystko trzeba placic
~Natalia / 2020-09-22 03:49
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam ten bank każdemu kto biorąc kredyt hipoteczny planuje jego wcześniejszą spłatę. Od początku lipca br staram się spłacić kredyt - przez brak odpowiedniej wiedzy pracowników, ich błędy, przez przedłużanie czasu na odpowiedź na reklamacje nie mogę do tej pory tego zrobić a mamy koniec września.