strona 62 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »
-
~nicco77 / 2015-08-06 11:53
Nie polecam, tego banku jesli cenisz swoj czas i pieniadze!!!! kasuja za byle co i nawet nie mam informacji za co musze dzwonic po ich infoliniach oni cala robote zganiaja na moja placowke dzwonie do mojej placowki to na telefon nie udzielaja informacji, a jestem na urlopie a kasa w postaci paru zlotych znika z mojego konta po prostu koszmar pracownicy tego banku przezucaja swoje obowiazki jeden na drugiego!!!!!!!! masakra. -
-
~Nick / 2024-02-06 21:09
Beznadziejny bank. Wniesli oplate za prowadzenie konta. Obsługa beznadziejna.
Wciskają kredyty i niechciane karty. Omijać dalekim łukiem.ZaletyBrakWadyBrak dyskrecji. -
~Nie / 2022-12-09 11:04
Nie polecam tego banku inym klimom bank beszczelny dał zabrać 700 zł komornik po naszej krajowej jak mozna zabrać ZaletyNieWadyTak -
~Nie zadowolony klient / 2019-05-14 18:08
Najgorszy bank jaki w życiu widziałem. Nie polecam pod żadnym względem. Opłaty za wszystko co się da nawet na każdego smsa z kodem który jest potrzebny do przelewu , jakieś dziwne limity które mimo zmiany nadal są i nie ulegają zmianie. Infolinia 2/10 jeśli chodzi o pomoc. Wady-wysokie opłaty za przelewy, smsy i duże prowizje
-obsluga strony nie intuicyjna -
~Niemiec / 2020-06-12 09:37
Totalna porażka, nie wiem po co wprowadzać cos nowego co jest 5 razy bardziej skomplikowane i 5 razy gorzej działa, jakas paranoja, czas na zmiane banku -
~Niezadowolona / 2022-03-24 23:30
Nie polecam nikomu kto chce dokonywać przelewów powyżej 4 tyś!!!! Ja to zrobiłam i jako matce małego dziecka zablokowali mi dostęp do konta zablokowali kartę i po 3 dniach od sytuacji nadal nie mogę robić przelewów natychmiastowych i blik bo departament bezpieczeństwa uważa mnie za groźnego przestępcę!!!! ZaletyBrakWadyTraktowanie klienta jak go... -
~Niezadowolona klientka / 2018-03-28 16:34
Niekompetentni pracownicy, bardzo długi czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji, brak przeprosin i przyznania się do błędu ZaletyBrak -
~niezadowolony / 2019-12-05 12:33
Masakra, trąca komuną. Wpłatomaty nigdy nie działają, kasy zamknięte, serwis co chwilę ma jakieś przerwy techniczne. żenada. ZaletybrakWadyistnienie banku -
-
~Niezadowolony / 2021-04-09 09:18
DNO. Oferta beznadziejna. Oprocentowanie lokaty 0,01%, to już nawet w ING mają 0,05%. Fuzja z IDEA bankiem tragedia. Nikt nic nie wie, przełączanie między jednym konsultantem, a drugim. Najlepiej aby klient zadzwonił sam, poczekał godzinę przy graniu na czekanie, stracił kasę na telefon i już więcej nie dzwonił. Brak wiedzy i decyzyjności, odpowiedzi w stylu " ja nie mogę, ja nie wiem, przełączę Pana tam pomogą ". Zamawiałem rozmowę bez podania jej tematu. Pani oddzwania i mi wmawia, że ja chcę kredyt dla firm ( " ciśnie " mi go na siłę ) że taki formularz zgłosiłem. Gdy zostaje się przełączony po raz kolejny i konsultant wie, że nie może mnie nikomu podrzucić informuje aby klient trochę poczekał bo musi się zorientować w temacie. Puszcza granie na czekanie i po jakiś czasie kończy rozmowę. Oczywiście przy następnej próbie kontaktu następny konsultant tłumaczy się problemami technicznymi.... -
~Niezadowolony / 2022-02-13 18:11
Najgorszy bank z jakim miałem okazje wspòłpracować. Zmieniaja co miesiac oprocentowanie, opłaty za wpłate gotòwkowa na konto. Już niedługo za dzień dobry beda opłaty pobierać.
A to że moga dysponować moimi środkami jakoś uchodzi uwadze.
Dodam że obsługa ma wiele do życzenia. Telefonów nie odbieraja, nawet na odpowiedź mailowa trzeba czekać dniami. -
~Niezadowolony klient / 2016-02-12 18:43
Najgorszy bank z jakim się spotkałem, nic nie można się u nich dowiedzieć we własnej sprawie, odsyłają od okienka do okienka. Siedzą matrony antypatyczne i nic nie wiedzą. Już jestem zadowolony w innym banku. ZaletyBrakWadySame -
~Niezadowolony klient / 2021-12-13 10:48
Po przejęciu banku Idea Bank (w którym nie miałam żadnych problemów) załatwienie jakiejkolwiek sprawy w Banku Pekao graniczy z niemożliwym. Pozamykane placówki, infolinie, na których przez 1,5 h nikt nie odbiera, a jak już łaskawie ktoś odbierze, to "nie posiada informacji na dany temat"/"nie zajmuje się kwestiami Idea Banku"). Wyciągi niezgodne z wymaganiami, bez daty, za połowę miesiąca, a jak chce się otrzymać poprawny to trzeba o niego zawnioskować (ciekawe do kogo, skoro nikt w tym banku niczego nie ogarnia). Niedziałające karty do bankomatu. Obsługi - brak. Oferta - mniej niż zero - opłąty za przelewy i logowanie od banku (płatne smsy z potwierdzeniem). Przejęcie Idea Banku przez Pekao to dla mnie jasny znak, żeby zabierać stąd nie tylko konto firmowe, ale również prywatne. ZaletybrakWadywszystko -
~Nika / 2023-01-19 12:55
Bankomat połknął mi pieniądze i nie zaksięgował ich na koncie, mam czekać 3 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji (co tu rozpatrywać?) a jak potrzebuje tych pieniędzy, które wpłacałam, to proponują kredyt. Po poinformowaniu wspaniałej konsultantki, że nie mam zamiaru płacić za to, że bankomat mi zabrał pieniądze, powiedziała, że "jeśli odzyskam te pieniądze wcześniej to moge spłacić wcześniej i odsetki będą mniejsze". Wspaniały model biznesowy. Ukradnijmy ludziom ich pieniądze a potem proponujmy kredyty, żeby nam płacili za to, że nasze bankomaty nie działają. Polecam. -
~Nina / 2019-08-06 15:33
No coż nie wszystko złoto co się świeci. Chciałam skorzystać z aktualnej promocji konta przekorzystnego, ale rezygnuję.To bank z mentalnością tamtej dekady,choć przywdział szaty niby nowoczesności, to z funkcjonalnością porażka. Na infolinii czeka się kilkanaście minut,nie potrafią przełączyć do konkretnego działu, połączenie się urywa.Brak możliwości bezpośredniego kontaktu z pomocą techniczną. Wysłanie maila, kończy się odbiciem piłeczki i sugestią aby kontaktować się z infolinią. Krąg się zamyka. Aby anulować poprzedni wniosek ,literówka w imieniu, musiałam wykonać 4 telefony. Do podpisania wniosku wybrałam oddział blisko pracy. W oddziale pusto, 3 panie, 2 coś tam sobie stukają w komputerze i prowadzą prywatne rozmowy, nie mają uprawnień do otwarcia konta, udzielenia kredytu i chętnych odsyłają z kwitkiem do pokoju obok, w którym trzecia pani udziela przez godzinę kredytu konsumenckiego. Mam wrażenie, że to strajk włoski, muzyczka z radia gra, wszystko się ślimaczy. Jednak rezygnuję z tej niby promocji, bo mój czas jest cenniejszy. -
~Nirvana / 2024-03-01 22:43
Od prawie już roku mam nieprzyjemność posiadać kredyt hipoteczny w PKO S.A. W lutym spotkało mnie bardzo niemiłe zaskoczenie. 6 dni po dniu pobierania raty późnym popołudniem otrzymałam sms od windykacji banku informujący mnie o zaległości w spłacie kredytu. Po zalogowaniu okazało się, że owszem jest zaległość. Bank pobiera ratę 15ego, ja na początku miesiąca pozostawiam na koncie rozliczeniowym dokładnie tyle ile potrzeba na ratę. Okazało się, że 7go lutego (z datą obowiązywania od 1go lutego) bank zwiększył mi marżę na kredycie o 1,5%. Nie było żadnego wyjaśnienia ani powiadomienia. Aplikacja PKO nie wysyła żadnych powiadomień o tak istotnych rzeczach. Nie było szansy na uzupełnienie środków na koncie przed pobraniem raty. Mam wpis o zaległości w BIK. Czy tak się powinno traktować klientów?
Dodatkowo infolinia nie była w stanie wyjaśnić jak rozumieć informacje o marży promocyjnej. Cytat ze strony:
Obniżysz marżę kredytu mieszkaniowego o 1,5 punktu procentowego jeśli Twoje wpływy na konto będą dwukrotnie wyższe niż rata kredytu hipotecznego.
W rzeczywistości te wpływy mają przez cały okres kredytowania wynosić min dwukrotność PIERWSZEJ raty kapitałowej.
Jak dla mnie to ogromna różnica. Infolinia twierdzi, że umowy kredytowe są indywidualne i nie mogą nic zinterpretować.
Czas oczekiwania na infolinii to porażka. 2 dni, 3 roowy, 0 wyjaśnień, 0 możliwości załatwienia sprawy i ponad DWIE GODZINY oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Sprawa oczywiście nie została jeszcze rozwiązana. Mam kilka wiadomości wewnętrznych bez odpowiedzi, kilka reklamacji w trakcie realizacji i jeszcze korespondencję mailową.WadyBRAK POWIADOMIEŃ O TAK ISTOTNYCH ZDARZENIACH JAK ZMIANA OPROCENTOWANIA!!!! -
~Niunia / 2020-06-09 19:10
Nowa aplikacja mobilna pko sa to jakieś nieporozumienie . Szybkość, możliwość wykonania przelewu czy zrobienie cokolwiek to trzeba mieć cierpliwość bo może kiedyś się załaduje. Poprzednia była o niebo lepsza , łatwiejsza i nie było z nią problemów jak z obecną. -
-
~NN / 2021-12-27 10:53
Zabrali bank IDEA i go zepsuli. Trzeba się przenieść, a najlepiej nie trzymać szmalu w banku. ZaletyNie ma żadnychWadyWszystko -
~nokaut80 / 2021-01-09 17:14
Ze względu na w miarę szybką decyzję kredytowa przeniosłem swoje konto osobiste do pekao. To był ogromny błąd - wolałbym więcej zapłacić za kredyt niż bujać się z tysiącem problemów. 1. Założenie konta przez internet - zdjęcie dowodu zczytało błędne dane o adresie, nazwisku etc. co nie pozwoliło mi podpisać umowy online i całą masę problemów których rozwiązanie w tej instytucji trwało ponad miesiąc. Niekompetencja, ciężki dostęp do infolinii ponad 30 min czekania, mega biurokracja.2. Podpisanie umowy kredytowej - to mój 3 kredyt hipoteczny, i w życiu nie musiałem podpisać tylu dokumentów. Wszystko musi miec "papier" nie elektronicznie. Specjalne wymagania dla notariusza (notariusz się śmiał... "pekao" :D:D:D... znamy... jedyny taki bank z takimi durnymi wymaganiami.) Aplikacja mobilna - na moim telefonie - peopay nie działa... Huawei... Nie wiem dlaczego, ale ani płatności telefonem, ani blik, ani skanowanie kodu QR... nic... Pomoc techniczna poniżej krytyki. Generlanie - jestem patriotom, ale moja cierpliwość ma swoje granice. Nie polecam. Zaletydoradca kredytowy, możliwość wzięcia kredytu prawie w całości onlineWadyCiężki dostęp do obsługi technicznej(długie czekanie czasem ponad 30 min), niekompetencja serwisu, Peopay nie działa na moim telefonie, (Blik, płatności zbliżeniowe telefonem, QR i jeszcze kilka innych funkcji), Gigantyczna ilość papierowych dokumentów do podpisania zamiast dokumentów elektronicznych (już widzę jak lasy amazonki padają), specjalne procedury i zabezpieczenia nie występujące w żadnym innym banku (specjalne wymagania co do umowy notarialnej, wyjątkowe niesprawiedliwe oprocentowanie uzależnione od szybkości działania sądów hipotecznych i poczty polskiej( -
~Od 30 lat klient / 2022-05-27 13:11
Lipa skandal i żenada bank zmusza nas do wymiany telefonów bo jak nie to nic nie działa -
~Odchodzący Klient / 2022-01-27 11:18
Odradzam korzystania z usług tego Banku. Do czasu przenosin z Idea Banku nie było żadnych problemów z obsługą i opłatami. Po migracji zaczęto naliczać horrendalnie wysokie opłaty. Prowadzenie rachunku przy braku jakichkolwiek operacji 150 zł miesięcznie. Naliczają opłaty, których nie przewidują Tabele prowizji i opłat.
Strona internetowa z systemem transakcyjnym przypomina początek 2000 roku. Niefunkcjonalna.
Na infolinii nikt nic nie wie, nie uczyli ich tego na szkoleniach, skoro jest na wyciągu, to tak ma być Brak reakcji na rozpatrywane reklamacje. W oddziale Klient traktowany jest jak intruz. Umowa wypowiedziana
Chcesz mieć problemy, załóż konto w Pekao S.A.Zalety-----Wadybardzo wysokie niezasadne opłaty
strona 62 z 77
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »