Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1550 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.79
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mortadela / 2020-07-01 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbuje się dodzwonić od tygodnia ale po 14 nikt już nie odbiera telefonu mimo ze infolinia powinna być czynna do 16. Nie mam możliwości przyjechać do banku ani ani zadzwonić przed 14 wiec kontakt z bankiem stał się dla mnie nieosiągalny.
  • ~msi / 2021-07-09 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    odszyfrowałem co oznacza skrót pekao - pieniądze kiedyś ewentualnie adwokatem odzyskasz
    Zaletybrak?
    Wadychyba wszystko, kontakt z klientem zarówno onliine jak i w oddziale banku, nikt nie wie co się dzieje, mieliśmy zablokowane konto przez kilka dni i nikt nie potrafił nam odpowiedzieć dlaczego... nienormalne
  • ~Mysza / 2022-09-29 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Wymyślają sobie swoje prawa, przetrzymują pieniądze bezprawnie i kłamią o korzyściach, których nie ma.
  • ~mzn / 2022-02-08 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Mam tam kredyt hipoteczny i za każdym razem jak próbuję go nadpłacić muszę dwukrotnie odwiedzić oddział (raz na złożenie dyspozycji i drugi na podpisanie aneksu). Nadpłata to złożenie dyspozycji 7 dni do przodu (ponoć to czas na przesłanie pocztą listu z dyspozycją do innego oddziału). Każda wizyta jest jak cofnięcie się w czasie o kilkadziesiąt lat: długie kolejki, niemiła obsługa, mnóstwo papierologii, biurokracji, za każdym razem ktoś ręcznie sprawdza warunki mojej umowy i po kilku minutach czytania mówi, że spełniam warunki niepłacenia prowizji. Telefonów w placówkach nie odbierają. Klient jest intruzem i "dobrze by było, żeby pan sobie poszedł i złożył dyspozycję nadpłaty w oddziale, w którym pan brał kredyt".
    Zaletybrak
    Wadydramaytczna obsługa,
    tony papieru,
    zbędne wielokrotne wizyty
  • ~naprawcie swoj mozg pekao / 2022-01-04 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam banku. bank naliczył mi opłatę bankową, a rzekomo konto dla młodych ma być za darmo. nie polecam mbank lepszy. G***o i tyle!!
  • ~Narvana / 2014-08-13 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu. Nie zostałam poinformowana o odsetkach od spłaty całości kredytu kwotą na koncie. Bank ma na ściągnięcie pieniędzy 14 dni i każdego dnia nalicza odsetki w wysokości 5.5zł. Odsetki za ICH opóźnienie. Oczywiście po zapytaniu, czy przy spłacie całkowitej ponoszę jakieś dodatkowe opłaty mój konsultant odpowiedział przecząco. Łatwo policzyć jak wzrasta wówczas opłata całkowita, która i tak jest wygórowana. Tragedia
    Zaletybrak
    Wadyopłaty za nic, wysokie oprocentowanie
  • ~Nat / 2023-07-27 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, od kilku dni próbowała założyć konto online. Cały czas anulowany wniosek, nie można przejść dalej, albo błąd techniczny. Dzwoniąc na infolinię również nie są w stanie pomóc.
    W innym banku zakładając konto bez problemu przeszła weryfikacja, na infolinii konsultanci serdeczni i pomocni.
    Po 4 dniach nieudanych prób logowania zrezygnowałam z otwarcia konta w tym banku. Jeśli na samym początku pojawiają się takie problemy i pracownicy którzy nic nie wiedzą i nie są w stanie pomóc to nie chce z nimi podejmować dalszej współpracy.
  • ~Natalia / 2018-02-21 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, fatalna obsluga w Pekao Łódź ul. Kościuszki. Pani obsługująca kredyty hipoteczne odmówiła mi obsługi w dzisiejszym dniu ponieważ do końca dnia miała umowionych klientów, następnego dnia również a gdy ja próbowałam się umówić dowiedziałam się że ona sobie kalendarza nie prowadzi zeby ludzi zapisywać.... dodam że chciałam tylko zostawić pismo dotyczące wczesniejszej spłaty kredytu. Jak widać taki klient jest niemilo widziany
  • ~natalia / 2019-01-23 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważałam że jest to bardzo dobry bank póki nie doszło do sytuacji gdy bankomat nie wypłacił mi 700zł a z konta pieniądze zostały pobrane...
    W banku brak kompetencji pracowników, kazali czekać 2 tygodnie i nie składać reklamacji gdyż miały niby same wrócić po korekcie. Na infolinii jednak mówili co innego i przyjęli reklamację. Oczekiwałam na odpowiedź i po tygodniu zadzwoniłam na infolinie celem sprawdzenia na jakim jest etapie, dostałam informację że na rozpatrzenie reklamacji mają 30dni więc celowo wprowadzają klientów w błąd gdyż w tamtym roku zmieniło się prawo i na rozpatrzenie reklamacji mają 14 dni. Po 2 tygodniach ponownie kontaktowałam się z infolinią i za każdym razem konsultant próbował mi wmówić że mają 30 dni na rozpatrzenie ów reklamacji i nic nie może mi powiedzieć gdyż mają awarie systemu. Widać mają gdzieś klienta, bo sytuacje powtórzyła się jeszcze kilkakrotnie aż w końcu jedna konsultantka na tyle była kompetentna że potwierdziła że prawo się zmieniło i reklamacja powinna być rozwiązana w ciągu 2 tygodni ale nic więcej nie może powiedzieć gdyż nie ma do tego dostępu. Minął ponad miesiąc i brak rozstrzygnięć i nikt nic nie wie do tego minął termin odpowiedzi banku. Po czym doczytałąm że gdy nie dostanę odpowiedzi w terminie to reklamacja jest rozstryzgana na moją korzyść, wtedy pani na infolinii stwierdziłą że muszę mieć dokument że taką reklamację złożyłam... gdzie po zgłoszonej reklamacji otzrymałam jej numer i same rozmowy tez powinny byc dowodem w koncu są nagrywane. Mam już tego serdecznie dość, ciekawe gdyby była odwrotna sytuacja i ja byłabym krewna bankowi 700zł to pewnie od razu by leciały odsetki, przychodziłyby płatne pisma i ponaglenia i wszystko byłoby jasne i klarowne...

    Wystarczy wpisać w google "reklamacja pekao SA" - ja nie jestem jedynym przypadkiem jest tego multum..

    reklamacja nr 426627
    Zaletybrak
    Wadymultum
  • ~Natalia / 2020-04-29 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najdrozszy bank, odradzam kazdemu. Dodatkowo wyolaty z vankomatow sa cholernie drogie. Nic nie da sie w tym banku zalatwic
    ZaletyBrak zalet
    WadyWiecznie orzerwy techniczne, za wszystko trzeba placic
  • ~Natalia / 2020-09-22 03:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ten bank każdemu kto biorąc kredyt hipoteczny planuje jego wcześniejszą spłatę. Od początku lipca br staram się spłacić kredyt - przez brak odpowiedniej wiedzy pracowników, ich błędy, przez przedłużanie czasu na odpowiedź na reklamacje nie mogę do tej pory tego zrobić a mamy koniec września.
  • ~Natalia / 2021-08-06 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonienie się do jakiegokolwiek konsultanta to tragedia, sekretarka powtarza jedno i to samo w koło nie pomagając przy tym. Po dodzwonieniu się do konsultanta przy próbie weryfikacji podałam rzekomo zle dane, bo przecież nie znam swojego imienia i nazwiska, daty urodzenia, imienia ojca i nazwiska rodowego matki. Po podaniu „złych danych” konsultant poinformował mnie, że musze zadzwonić jeszcze raz bo on po błędnej weryfikacji nie może kontynuować rozmowy. Oczywiście kolejne stracone minuty na dodzwonienie się do kogokolwiek. MASAKRA!!!!
    ZaletyBrak
    WadyMasa
  • ~Natalia / 2022-03-07 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to kpina. W ciągu doby brak możliwości dodzwonienia się. Pilna sprawa do załatwienia w związku ze sprzedażą mieszkania z kredytem. W oddziale brak ludzi żeby załatwić sprawę na miejscu. Z infolinii regularnie zrywa połączenie. Rezygnuje z tego banku i nie polecam żadnych ich usług bo nie mają kim ich później obsłużyć.
    ZaletyBrak
    WadyJak powyżej.
  • ~Natalia / 2022-05-15 00:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank z jakim miałam doczynienia. Niestety jestem związana z nim kredytem hipotecznym więc na dobrych parę lat. Ale to jak traktują swoich klientów jest żenujące. Zostawiając ich samych sobie nie wyjaśniając nic. Problemy z kontaktem,z wyjaśnieniami. Ogólnie nie polecam. Proponuję 2 razy przemyśleć zanim weźmie się kredyt w tym Banku.
    ZaletyNie ma żadnych
  • ~nicco77 / 2015-08-06 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, tego banku jesli cenisz swoj czas i pieniadze!!!! kasuja za byle co i nawet nie mam informacji za co musze dzwonic po ich infoliniach oni cala robote zganiaja na moja placowke dzwonie do mojej placowki to na telefon nie udzielaja informacji, a jestem na urlopie a kasa w postaci paru zlotych znika z mojego konta po prostu koszmar pracownicy tego banku przezucaja swoje obowiazki jeden na drugiego!!!!!!!! masakra.
  • ~Nick / 2024-02-06 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny bank. Wniesli oplate za prowadzenie konta. Obsługa beznadziejna.
    Wciskają kredyty i niechciane karty. Omijać dalekim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dyskrecji.
  • ~Nie / 2022-12-09 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku inym klimom bank beszczelny dał zabrać 700 zł komornik po naszej krajowej jak mozna zabrać
    ZaletyNie
    WadyTak
  • ~Nie zadowolony klient / 2019-05-14 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki w życiu widziałem. Nie polecam pod żadnym względem. Opłaty za wszystko co się da nawet na każdego smsa z kodem który jest potrzebny do przelewu , jakieś dziwne limity które mimo zmiany nadal są i nie ulegają zmianie. Infolinia 2/10 jeśli chodzi o pomoc.
    Wady-wysokie opłaty za przelewy, smsy i duże prowizje
    -obsluga strony nie intuicyjna
  • ~Niemiec / 2020-06-12 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, nie wiem po co wprowadzać cos nowego co jest 5 razy bardziej skomplikowane i 5 razy gorzej działa, jakas paranoja, czas na zmiane banku
  • ~Niezadowolona / 2022-03-24 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu kto chce dokonywać przelewów powyżej 4 tyś!!!! Ja to zrobiłam i jako matce małego dziecka zablokowali mi dostęp do konta zablokowali kartę i po 3 dniach od sytuacji nadal nie mogę robić przelewów natychmiastowych i blik bo departament bezpieczeństwa uważa mnie za groźnego przestępcę!!!!
    ZaletyBrak
    WadyTraktowanie klienta jak go...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1550
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 959
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4712
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4509
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3048