Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1516 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2020-03-10 07:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Pulpit nie intuicyjny, brak możliwości nadpłaty kred. Hipotecznego przez peopay konieczność składania wniosku w oddziale. Sterowane metody może w końcu to zmienia. Prowizje za przelewy z konta oszczednosciwego jedne z najwyższych.
    WadyBrak możliwości nadpłaty krew. Hip. Bez konieczności składania wniosku w oddziale.
  • ~Użytkownik / 2020-03-05 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!!! Najgorszy bank w całym świecie!!!!!
    Wysokość prowizji - koszmar
    Niewygodny pulpit
    Czas realizacji zlecenia trwa godzinami
    Obsługa na poziomie najniższym
    ZaletyBRAK
    WadyWysokość prowizji - koszmar
    Niewygodny pulpit
    Czas realizacji zlecenia trwa godzinami
    Obsługa na poziomie najniższym
  • ~Tomek / 2020-03-04 17:00
    Ocena: 2.00 / 5
    W banku pekao sa przy kredytach hipotecznych pracuja sami kretyni,najpierw kaza wyslac pelna dokumentacje do udzielenia kredytu hipotecznego,zarobki moje i malzonki sa wysokie a na koncu informuja ze kredyt nie zostal przyznany bo analityk go nie zaakceptowal mimo ze zaproponowalem ze moge podwoic wklad wlasny... poprostu zenada,jesli zamierzacie skladac tam jakiekolwiek papiery to odpusćcie sobie bo skonczy sie na obietnicach.
    ZaletyNie ma
    Wady
  • ~Justyna / 2020-02-29 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!! Pan konsultant miał mi wysłać ofertę, a założył mi konto!! Umowy nie mam do dzisiaj, z resztą niczefo nie podpisywałam. Gdyby nie list z informacją o odsetkach za 2019 r. to nie wiedziałabym, że w ogóle od niezobowiązującej rozmowy z konsultantem mam załóżone konto
    WadyOszuści
  • ~Klient szarak / 2020-02-28 22:03
    Ocena: 2.67 / 5
    Przy pożyczce gotówkowej 3000zl bank wymaga całej historii z konta w innym banku. Nie wystarczają wpływy tylko zarządali pełnej historii z pół roku. A że wygenerowany plik z PKO BP miał 200 stron.. obsługa zdziwiona że aż tyle. Nie wiem po co takiej instytucji informacje gdzie i za ile kupuje mięso mielone czy ile tankuję do samochodu. Tragedia. Łatwiej w tym banku procesowałem kredyt hipoteczny. Tragedia... odnośnie obsługi...to w porównaniu do PKO BP jest przepaść na korzyść PKO BP...ofertowo na kredyty gotówkowe również.
  • ~Olga / 2020-02-27 11:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Przelew do mnie z innego banku został wysłany w poniedziałek przed 11. Dziś czwartek, przelewu dalej nie ma. Pani z infolinii tłumaczy, że wina jest po stronie banku nadawcy, pomimo tego że mówiłam jej, że przelewy zostały wysłane do wielu osób w jednym czasie i inni mieli je już w poniedziałek na swoim koncie, a ja nie mam do tej pory.
    ZaletyBrak
  • ~wściekły klient / 2020-02-25 11:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta na ifolinii niekompetenta, totalna porazka. Przez brak wiedzy obsługi moje przelewy zaimportowane, które utknęły w systemie zostały nagle wysłąne dwukrotnie do kontrahentów. Obsługa zwaliła winę na mnie. Absolutnie nie polecam tego banku nikomu. Panel biznesowy tragiczny. Oszczędźcie sobie ludzie nerwów.
    Zaletybrak zalet
  • ~kris37 / 2020-02-24 19:40
    Ocena: 1.67 / 5
    porazka maja w dupie klienta oplaty z kosmosu np blik platny inne bank maja za free
  • ~Arek / 2020-02-21 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od kilkunastu last. Obsługa klient koszmar. Od pół roku dopraszam się o coś do jest umownym obowiązkiem banku. Niczego nie idzie sie dowiedziec. Stara skostniała organizacja.
    ZaletyW stosunku do konkurencji zupełnie brak
    WadyWszystko skostniałe i papierologiczne
  • ~Paulina / 2020-02-19 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam mieć konto dla młodych, które jest niby za darmo a pobierali opłaty za wszystko co możliwe. Zlikwidowanie konta bardzo kłopotliwe po czym po tygodniu dorastałam list ze mam do zapłacenia 55 zł za prowadzenie konta! Nikt przy likwidacji nie wspomniał ze będą naliczane jakieś opłaty!
    Nie polecam tego banku!
    ZaletyBRAK
  • ~MrMoney / 2020-02-17 20:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Dziadowski Bank z dziadowskim systemem, powodującym notoryczne problemy z dostępem do własnego rachunku i własnych pieniędzy. Jestem ich klientem od ponad 20 lat i z przykrością patrzę jak od kilku lat konsekwentnie staczają się na dno. Czas już chyba na zmianę banku...
    ZaletyIlość placówek i bankomatów
    WadyCała reszta
  • ~Marek / 2020-02-17 17:03
    Ocena: 1.33 / 5
    PORAŻKA! Wasze pieniądze idą kilka dni. Chyba koniem je wiozą. Siedzisz i czekasz aż kasa się pojawi. A tu trzeci dzień idzie i hajsu nie ma. To nienormalny bank.
    Wiem, że wszyscy tak mają. Moim zdaniem ten bank spekuluje na krótki termin naszą kasą albo jest bankrutem - innego wytłumaczenia nie widzę.
    ZaletyNie ma
    WadyTo jest atrapa banku. Heloł, jest 21 wiek...
  • ~Uprzejma000 / 2020-02-17 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani Małgorzata B. z oddziału w Koninie traktuje klientów bardzo niegrzecznie, tak jakby byli winni tego, że ona musi pracować. Nie polecam tego pracownika.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiednich osób na stanowisku z praca z klientem
  • ~Witold / 2020-02-15 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się całkowicie z krytyką poprzednich wpisów . Konto otworzyłem w grudniu. Po przyjściu do domu saldo już było na 0,20 groszy minus!!!.
    Dziwne niezdefiniowane opłaty jak np. 3 zł itp nie wiadomo za co i skąd .
    Opłaty za przyjęcia przelewu w zł.
    Bardzo kłopotliwa procedura zamknięcia konta.
    Konto zamknąłem 10.01.2020 a nadal jest aktywne i bank dolicza dziwne ,bez opisu, opłaty .
    Zdecydowanie odradzam.
  • ~Jasia / 2020-02-15 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Może ktoś z państwa podpowie mi jak zredagować pismo o likwidację konta w tym banku. Zależało mi na szybkim przelewie do GmbH stąd założyłam konto. Hamburg wyraźnie wskazał by nie przewalutowywać zł a co w PL w tym banku mi wciskano. Już mi tym podpadli. Jak czytam komentarze to włos mi się na głowie jeży. Proszę podpowiedzcie mi jak zlikwidować rachunek jak zredagować pismo by mieć pewność iż został skutecznie zamknięty.
  • ~iska / 2020-02-10 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Nie zakładajcie tam konta. Miałam konto walutowe dodatkowo, za kazdy przelew z pracy mi pobierano prawie 5 euro, gdzie w innych bankach to jakos koło 1 euro, wiec za 4 tygodniówki pobierano mi 20 euro! Już nie wspomne o płatnosci przelew sepa- pobrano mi prowizje,przelew nie doszedł,prowizji już nie zwrócono, a dowiedzieć się na ten temat na infolinii to oczywiście kolejna ciezka przeprawa zeby sie czegos dowiedziec. Usunęłam w koncu to nieszczesne konto, to odsetki mi naliczają - a żeby dowiedzieć się czy to konto zostało zamkniete - a powinno być, oddano mi pieniadze z obu kont itd, podpisywałam dokumenty- to mam iść do placówki. A mieszkam za granicą...PORAZKA
    ZaletyBRAK
    Wady-wysokie opłaty za wszystko
    -ciezko sie pozbyc tego banku, naliczają odsetki, każą co chwile cos płacic
    -nic się nie da dowiedziec na infolinii, nikt nic nie wie, nie umie wyjaśnić i najlepiej to idz pan do oddziału
  • ~Pekao nigdy więcej / 2020-02-09 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczanie opłat za wszystko, obsługa nie wręcza dokumentów do umowy otwarcia rachunku oraz nie potrafi odpowiedzieć na ważne pytania w sprawie opłat i kwestii prawnych prowadzenia rachunku. APK CHYBA NAJBARDZIEJ BEZNADZIEJNA, KTÓRA NIE DZIAŁA - PATRZ DONIESIENIA MEDIALNE W 2019R.
    ZaletyBrak
    WadyIstotne
  • ~Piotr / 2020-02-08 09:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Pekao24 jest jedynym znanym mi bankiem , który nie potrafi zweryfikować klijenta bez wizyty w oddziale . To niebezpieczne dla klijenta , a już bardzo brzemienne w skutki jeśli np. Masz w planie dłuższe pobyty za granicą .
  • ~Halina Warzybok-Nowak / 2020-02-03 17:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem banku od wielu lat. Obsługa przez panią Lucynę Soja w oddziale banku w Strzyżowie była profesjonalna. Pani Soja jest miła, rzeczowa, odpowie na wszystkie pytania, doradzi. Pełna empatii dla klienta i cierpliwa. Przekonała mnie do oszczędzania na koncie oszczędnościowym i założeniu lokaty i przystąpienia do IKE. Jestem jej bardzo za to wdzięczna. Warto nagradzać takich pracowników.
  • ~Ksiegowa / 2020-02-03 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Wyłudzanie. Naliczanie opłat za wszystko: smsy, przelewy do US ZUS, za historię, za użytkownika 10 zł za szt! abonamenty sie włączają same np 24.01.2020 za miesiąc do tyłu i do przodu. Cuda. Banda złodziei, brak słów. Interfejs najgorszy z mi znanych. Porażka Hitem naciągania jest lista kontrahentów - 50m zł za weryfiakcję czy też nie, jak nie wyłączysz. Wydaje ci sie ze wyłaczyłeś? nawet nie dostaniesz potwierdzenia odrzucenia wniosku!
    Zaletyładne logo
    Wadywyłudzanie opłat
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4485
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929