Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia, gdy miałem zajęcie komornicze, a przyszła wypłata musiałem jeździć do oddziału żeby wypłacić środki, nawet przelewu nie mogłem zrobić, jakieś opłaty których nikt nie mógł mi wyjaśnić... Katastrofa ...
Osobiście nie polecam.
ZaletyBrak
WadyZa dużo pisania, w sumie to same wady
~Michał M / 2020-05-06 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Bank który w tych trudnych czasach nie istnieje. Instytucje czynne w godzinach niedostępnych dla osoby pracującej. Dziś wystałem ponad dwie godziny ponieważ chciałem spłacić do zera kredyt gotówkowy( pieniądze na koncie), jednak jest to nie możliwe. Przez internet nie wykonalne, tylko w placówce. Próbowałem 4 różnych i nie udało się dostać. Infolinia nie chce przyjąć dyspozycji i każe dalej uparcie udać się do siedziby. Dzwoniąc trzeba liczyć się z tym że jak nie ma odpowiedzi na zadane pytanie to się rozłączają.Przez swoją nieudolność bank zmusza mnie do płacenia odsetek. To jest złodziejska instytucja której nikomu nie polecę. Kredytu hipotecznego też nie nad płacisz bez wizyty w instytucie wiecznej entropii i złodziejskich opłat.
ZaletyBrak
WadyObsługa internetowa kont/ produktów. Po prostu jej nie ma.
~Mirek / 2024-02-05 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Bank robi co chce, nie informuje o dodatkowych opłatach podnosi oprocentowanie bez wcześniejszego powiadomienia klienta.
Dodzwonić się na infolinię ostatnim razem zajęło 30min.
W oddziale kolejki po 10-15 osób, a otwarte jedno okienko.
Kwestia dyskrecji jest jeszcze lepsza(gorsza) stałem jak pajac w kolejce aby wyjaśnić pobranie jakiś dziwnych opłat, w tym czasie słyszałem praktycznie wszystkie detale klienta.
Jak słowo daję skończę kredy i rezygnuje.
ZaletyBrak
WadyBrak dyskrecji
Naliczanie opłat bez informacji
Podnoszenie oprocentowanie bez podania powodu
~mirolo / 2010-05-07 23:35
Ocena: 1.00 / 5
PekaO S.A jest najgorszym Bankiem w Polsce. Najdroższy a zarazem nie dba o klienta.
Zaletybrak
WadyStosunek do ludzi. To moze jest Bank dla bogatych.
~Mirusia / 2022-04-10 14:55
Ocena: 1.00 / 5
Chciałam wpłacić pieniądze w wplatomavie banku Niestety 4 odwiedzone przeze mnie wplatomaty z awaria Jestem klientem tego banku chyba 20 lat i takiego dziadostwa nigdy nie było Najwyraźniej trzeba zmienić bank
~Misha Jabonowska / 2020-01-16 23:18
Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy banków powinni być mili, mieć trochę empatii i chęci pomocy swoim klientom, ale niestety nie zawsze tak jest. Byłam świadkiem jak jedna z pracownic Ewelina F/Pałda w banku na Piłsudskiego w Legionowie potraktowała jedną z klientek, widziałam też jak wybiegł z jednego z pomieszczeń bankowych jakiś młodzik i też na nią wrzeszczał, nie wiem dokładnie o co poszło ale widziałam, że kobieta po wyjściu z banku płakała.
~Misiek / 2021-09-28 21:22
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki moze byc , zerowa pomoc w obsludze klijera , a najlepsze co to oszukany na pieniadze ktore bank sobie przywlaszczyl zaluje calkowicie ze zalozylem konto u tych zlodzieji
~Mjb / 2022-12-31 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Na infolinii otrzymał wiadomości ze bank nie posiada darmowego konta pod lokatę. Żeby założyć lokatę trzeba mieć konto ( co jest zrozumiałe) ale także trzeba spełnić inne rzeczy. Unfriendly bank to much complications.
~mniejNiżZero / 2020-07-22 15:37
Ocena: 1.00 / 5
szczerze odradzam ten bank. nieprawidłowo nalicznae opłaty, reklamacje niby uwzględniane a nie zwracane pieniądze, a ostatnio usłyszałam od opiekuna: "ze pieniądze z reklamacji nie będą zwrócone, bo sprawa jest przedawniona... 2 miesiące wcześniej złożona i uznana reklamacja. od ponad pół roku co miesiąc pobierana opłata dodatkowa 12 złotych za prowadzenie rachunku, opłata za przelewy- każdy 0,75, za sms, za rachunek dodatkowy, co daje razem prawie 50 zł miesięcznie!!!!! przy wpływach miesięcznych ok 50 tysięcy. Kolejnym "Hitem" był tekst opiekuna banku, że jak system źle nalicza, ale klient nie zwraca na to uwagi, to oni nic z tym nie robią..... SERIO ODRADZAM
~mocno podburzony klient / 2022-03-29 08:37
Ocena: 1.00 / 5
Czy może mi ktoś wytłumaczyć fenomen tego banku przez małe "b". Zmniejszają ilość placówek, swalniają pracowników, skracają czas pracy do 16:30 gdzie przeciętny człowiek właśnie po 16:00 jest w stanie cokolwiek załatwić i jeszcze likwidują co raz więcej bankomatów???? ja rozumiem, że oszczędności itp. no ale kuźwa chyba ktoś tu nie potrafi zarządzać??? Nie da się kuźwa na wszystkim oszczędzać, bo klienci uciekaja!!!
Zaletyzero
Wadynever-ending story
~Molek / 2019-08-21 16:26
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy oddział jaki istnieje w Zabrzu przy ul. Dworcowej. W żadnym banku tak złe się nie traktuje człowieka jak tam. Wszystkie maja na wszystko czas, zwłaszcza na telefon i kawę podczas przyjmowania klienta przy kasie. Brak zaangażowania i miłej obsługi. Gdzie profesjonalizm. Ja w banku chce zostać obsłużona szybko i skutecznie. Jak można obsługiwać 1.5 h dwie osoby. Następnie odejsc od stanowiska pracy i pomagać innym w zamknięciu konta kiedy ja czekam ponad godzi e w kolejce!!!! Koszmarny oddział!
WadyBrak profesjonalizmu, czuje się jak sklepie spożywczym a nie w banku. Siedzą tam jak za karę.
~Moloch / 2015-11-20 12:42
Ocena: 1.00 / 5
Założyłem konto internetowe w tym nieszczęsnym banku, gdy zakładałem konto dowiedziałem się, że aby wyrobić kartę należy jeszcze raz się zjawić w banku by została wygenerowana, następnie okazało się jednak że karta która została mi wydana trafiła w czarną dziurę i nigdy do mnie nie dotarła. Oczywiście o karcie dowiedziałem się podczas rozwiązywania umowy!!! Aby załatwić cokolwiek na swoim koncie INTERNETOWYM należy za każdym razem udać się do placówki, ponieważ internetowo bądź telefonicznie nic się nie da załatwić, kompletnie nic!!! Bank ten nie potrafi nawet rozwiązać umowy z klientem (rozwiązanie oczywiście osobiście w placówce), okres rozwiązania umowy ustalony na 1 miesiąc, przy czym z konta nie można korzystać już około 2-3 dni po podpisaniu oświadczenia. NIE POLECAM TEGO WŁOSKIEGO NIESZCZĘSNEGO BANKU!!!
ZaletyBRAK
WadyBANK JEST WADĄ
~Monde / 2018-06-18 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz sie spotykam z takim bankiem, chce wplacic pieniadze kolo mnie w gdyni chylonia jest bank w tesco otwarty do18 wiec spoko ale tylko u jednej kobiety mozna robic wplaty czeka sie godzine nie wiem po co im reszte okienek jesli nikt tam niw obsluguje. Jade do centrum do wplatomatu nieczynny pedze do gdanska zalatwic sprawe o wpatomat mijam szukam parkingu 10 min. No i co tez nie czynny. Jajas poraszka masakra bank komuna i jeszcze raz komuna! Zeby nie moc wplacic pieniedzy. Zamykam w tym banku konto oddaje im ta zasrana karte kredytowa na 8000 i nigdy wiecej!
~moni / 2023-02-18 01:36
Ocena: 1.00 / 5
nie mogę się zalogować mają awarie systemu i zero informacji na stronie.
wczoraj w oddziale nieprawidłowo przyjęli dyspozycję i mówią że tego nie da się odwrócić. mogę reklamować - 30 dni oczekiwania na własna kasę
Zaletybrak
Wadynie profesjonalni konsultanci każdy mówi co innego na ten sam temat.
~Monia / 2022-07-08 11:30
Ocena: 1.00 / 5
Na połączenie z infolinią czeka się ponad 55 minut. Wstyd
Zaletynie znalazłam zalet
Wadybrak kontaktu
~Monia / 2024-07-25 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w pl. A bank w Policach to już tragedia .
ZaletyZadnych
WadyZa dużo by pisac
~Moniak53 / 2019-10-16 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejstwo w biały dzień.
Od dłuższego już czasu przymierzałem się by zmienić bank. Jest to zawsze skomplikowane więc zwlekałem. W tym momencie już nie mam wątpliwości.
Na początku założyłem konto i była promocja: darmowa karta przez rok. G... prawda. Pobierali od pierwszego miesiąca 1.98 zł, a trzy miesiące później podwójnie 3.98 zł. Kilka razy interweniowałem, obiecali że przez najbliższy rok nie będą obciążać. G.... prawda.
Tym razem doprowadzili mnie do pasji. Mieszkam w Sztokholmie i chciałem przekazać część pieniądzy ze sprzedaży mieszkania po rodzicach na moje konto w szwedzkim banku. Kwota 123 tyś. zł. Za ten przekaz Pekao obciążyło mnie 20 zł + 22 zł + 250 zł. Razem 292 zł. W moim szwedzkim banku za ten sam przekaz płacę 50 kr + 50 kr, razem 100 kr co się równa 40 zł. Teraz porównuje 292 zł w Pekao i 40 zł w szwedzkim banku i krew mnie zalewa.
Jak ktoś może polecić inny bank to chętnie słucham.
ZaletyŻadnych
WadyOkradanie klienta podstępnymi opłatami
~Monika / 2019-10-05 09:32
Ocena: 1.00 / 5
Bankowość elektroniczna to kpina, podanie prawidlowego numeru klienta nie gwarantuje zalogowania a konsultanci twierdzą, że to pomyłka z mojej strony. Logowanie na infolinii: raz przechodzi numer klienta a raz nie. Po zablokowaniu przez bank dostępu onlinendo konta odblokowanie tego to droga przez mękę, nie udało się tego dokonać po godzinie rozmowy z niemiłymi konsultantami. Mam osobiście udać się do oddziału.. Pójdę i przy okazji zamknę konto w tym żenujacym banku
Zaletynie ma
~Monika / 2020-11-23 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie korzystam z bankowości elektronicznej.
Pracuję codziennie w godz. 8-16.
Kiedy mogę załatwić pilną sprawę w oddziale przy al. Zjednoczenia w Warszawie, który jest czynny w godz. 10-16.
~Monika / 2021-10-28 19:05
Ocena: 1.00 / 5
Średniowiecze, nie polecam! Notorycznie nie działa aplikacja, niekorzystne oferty, drogie konto, ciagle nieczynny bankomat (1 na średniej wielkości miasto) spłacę kredyt i uciekam od tej pseudo instytucji.