strona 61 z 79
- « poprzednia
- 1 ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- nastepna »
-
~Maximilian / 2021-12-27 18:06Ocena: 1.00 / 5
Uwaga na ten bank! Pobrali mi środki z konta i nie chcą zwrócić. Czekam miesiącami na rozpatrzenie reklamacji. Ostrzegam -
-
~meagle47 / 2024-02-03 10:35Ocena: 1.00 / 5
Z dużego z wielkimi tradycjami, dostępnego banku, stał się bankiem prowincjonalnym. Likwidacja placówek zniechęca do korzystania z jego usług.
Stał się mało atrakcyjny.ZaletyBrakWadyStał się mało atrakcyjny, likwidacja placówek. -
~Mephiel / 2018-04-11 06:14Ocena: 1.00 / 5
Bank zablokował moje konto po tym jak zadzwonił do mnie pracownik infolinii i z zaskoczenia (karmiłem wtedy moje 6-miesięczne dziecko) zadał pytanie o adres e-mail podany do kontaktu z bankiem. Gdy odpowiedziałem, że w danym momencie nie pamiętam, który email podawałem konsultant zablokował moje konto. jedyna możliwość odblokowania konta to wizyta w oddziale.
PORAŻKA!!!! Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Gdyby nie to, że muszę mieć w nim konto ze względu na kredyt hipoteczny to już dawno by mnie tam nie było.
NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA. -
~Mer / 2022-05-09 19:43Ocena: 1.00 / 5
Pobierają prowizję od wpłaty.Wpłacasz np. 7500 zł,zapłacisz 8%.Złodziejski bank.Likwidujcie konta w tym banku.Ja Tak zrobiłem. ZaletyNie maWadyWszystko -
~Mer / 2022-06-06 07:17Ocena: 1.00 / 5
Pobirają prowizję od wpłat na konto mobilne !!!!!! Szok ZaletyNie maWadySame wady -
~mewa / 2019-03-28 08:41Ocena: 1.00 / 5
Bank zajmuje w całości wynagrodzenia, pozostawił mnie bez funduszy na życie w ogóle nie licząc się z człowiekiem. To straszne. Przez ten bank mam jeszcze większe problemy. Są niepomocni. ZaletyKonto internetowe.WadyCzłowiek nie ma dla nich wartości. Pomagają zniszczyć człowieka. -
~MHD / 2022-02-04 12:58Ocena: 1.00 / 5
Trudny kontakt, brak możliwości na uzyskanie odpowiedzi dotyczących własnych produktów. Rozmowy przełączane od jednej osoby do drugiej, na koniec informacja że ktoś się ze mną skontaktuje w ciągu kilku minut. Minęło kilka dni. Drakońskie warunki, zmiana ich bez dokładnej informacji. Po spłacie karty przez aplikację pieniądze się księguję po kilku dniach!!!, jeszcze kilka dni później nie widać aktualizacji wskazującej aktualne zadłużenie i minimalnej kwoty do spłaty. Brak wskazanego terminu spłaty. Jak dla mnie celowe zagranie wprowadzające w błąd. Jak Idea Bank był Bankiem Złodziejskim tak przejął go jeszcze większy złodziej. Podzielam wszystkie negatywne opinie o tym banku. Dążę do jak najszybszego zakończenia współpracy z taką instytucją. Nie polecam i odradzam!!!!!!!! -
~Michal / 2023-04-28 18:18Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to poprostu smiech na sali. To co oni wyprawiaja to w glowie sie nie miesci blokuja srodki pieniezne niezgodnie, kwoty z nikad. Oplaty za wszystko co tylko sie da. Bliki płatne karty platne transakcje platne.... Nawet wplaty i wyplaty w banku platne. Poprostu szok. Tylko i wyłącznie kredyt mnke tam trzyma -
-
~Michał / 2020-05-28 12:03Ocena: 1.00 / 5
co się z wami dzieje, placówki banku zamknięte, na infolinię czeka się bez skutku bo na koniec i tak nie ma żadnej pomocy, aplikacja peopay nie płaci zblirzeniowo, karta też, wpłaty na konto sie nie księguje, jak tu żyć skoro moge tylko wypłacać z bankomatu, oczywiście do czasu kiedy nie wykorzystam reszty pieniędzy bo nawet wpłaty nie mogę zrobić bo najbliższy wpłatomat mam 45km od mojego miejsca zamieszkania ZaletyNa dzień 28/05/2020 brak zaletWadyplikacja nie płaci, karta nie placi, wpłaty nie są ksiegowane -
~Michał / 2021-12-22 19:49Ocena: 1.00 / 5
Napisać, że dno to tak jakby nic nie napisać. Działanie banku, ociera się o pojęcie celowego działania na szkodę Klienta. Nie przestrzegają zapisów własnych umów. Zakładam, że problem nie dotyczył mnie ale również tysięcy innych klientów mających kredyt hipoteczny w opcej walucie. Tak zdatzały się z mojej strony opóźnienia, ale jak się okazało Bank przez ponad 19 lat stosował do przeliczeń własną tabelę kursów a nie kurs średni NBP. POlecam wszyskim tym, którzy takie kredyty mają w tym Banku o sprawdzenie czy też nie są oszukiwani (okradani). Ignorancja, niedouczenie ludzi na info linii, odpisywanie na reklamacje schematem bez zgłębienia zagadnień w niej poruszonych. Rzecznik Finansowy lub inne stosowne organy powinne bardziej zgłębić praktyki Banku. Ja napewno zgłoszę. ZaletybrakWadysame -
~Michał / 2023-10-10 14:11Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia, gdy miałem zajęcie komornicze, a przyszła wypłata musiałem jeździć do oddziału żeby wypłacić środki, nawet przelewu nie mogłem zrobić, jakieś opłaty których nikt nie mógł mi wyjaśnić... Katastrofa ...
Osobiście nie polecam.ZaletyBrakWadyZa dużo pisania, w sumie to same wady -
~Michał M / 2020-05-06 19:53Ocena: 1.00 / 5
Bank który w tych trudnych czasach nie istnieje. Instytucje czynne w godzinach niedostępnych dla osoby pracującej. Dziś wystałem ponad dwie godziny ponieważ chciałem spłacić do zera kredyt gotówkowy( pieniądze na koncie), jednak jest to nie możliwe. Przez internet nie wykonalne, tylko w placówce. Próbowałem 4 różnych i nie udało się dostać. Infolinia nie chce przyjąć dyspozycji i każe dalej uparcie udać się do siedziby. Dzwoniąc trzeba liczyć się z tym że jak nie ma odpowiedzi na zadane pytanie to się rozłączają.Przez swoją nieudolność bank zmusza mnie do płacenia odsetek. To jest złodziejska instytucja której nikomu nie polecę. Kredytu hipotecznego też nie nad płacisz bez wizyty w instytucie wiecznej entropii i złodziejskich opłat. ZaletyBrakWadyObsługa internetowa kont/ produktów. Po prostu jej nie ma. -
~Mirek / 2024-02-05 15:23Ocena: 1.00 / 5
Bank robi co chce, nie informuje o dodatkowych opłatach podnosi oprocentowanie bez wcześniejszego powiadomienia klienta.
Dodzwonić się na infolinię ostatnim razem zajęło 30min.
W oddziale kolejki po 10-15 osób, a otwarte jedno okienko.
Kwestia dyskrecji jest jeszcze lepsza(gorsza) stałem jak pajac w kolejce aby wyjaśnić pobranie jakiś dziwnych opłat, w tym czasie słyszałem praktycznie wszystkie detale klienta.
Jak słowo daję skończę kredy i rezygnuje.ZaletyBrakWadyBrak dyskrecji
Naliczanie opłat bez informacji
Podnoszenie oprocentowanie bez podania powodu -
~mirolo / 2010-05-07 23:35Ocena: 1.00 / 5
PekaO S.A jest najgorszym Bankiem w Polsce. Najdroższy a zarazem nie dba o klienta. ZaletybrakWadyStosunek do ludzi. To moze jest Bank dla bogatych. -
~Mirusia / 2022-04-10 14:55Ocena: 1.00 / 5
Chciałam wpłacić pieniądze w wplatomavie banku Niestety 4 odwiedzone przeze mnie wplatomaty z awaria Jestem klientem tego banku chyba 20 lat i takiego dziadostwa nigdy nie było Najwyraźniej trzeba zmienić bank -
~Misha Jabonowska / 2020-01-16 23:18Ocena: 1.00 / 5
Pracownicy banków powinni być mili, mieć trochę empatii i chęci pomocy swoim klientom, ale niestety nie zawsze tak jest. Byłam świadkiem jak jedna z pracownic Ewelina F/Pałda w banku na Piłsudskiego w Legionowie potraktowała jedną z klientek, widziałam też jak wybiegł z jednego z pomieszczeń bankowych jakiś młodzik i też na nią wrzeszczał, nie wiem dokładnie o co poszło ale widziałam, że kobieta po wyjściu z banku płakała. -
-
~Misiek / 2021-09-28 21:22Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki moze byc , zerowa pomoc w obsludze klijera , a najlepsze co to oszukany na pieniadze ktore bank sobie przywlaszczyl zaluje calkowicie ze zalozylem konto u tych zlodzieji -
~Mjb / 2022-12-31 11:40Ocena: 1.00 / 5
Na infolinii otrzymał wiadomości ze bank nie posiada darmowego konta pod lokatę. Żeby założyć lokatę trzeba mieć konto ( co jest zrozumiałe) ale także trzeba spełnić inne rzeczy. Unfriendly bank to much complications. -
~mniejNiżZero / 2020-07-22 15:37Ocena: 1.00 / 5
szczerze odradzam ten bank. nieprawidłowo nalicznae opłaty, reklamacje niby uwzględniane a nie zwracane pieniądze, a ostatnio usłyszałam od opiekuna: "ze pieniądze z reklamacji nie będą zwrócone, bo sprawa jest przedawniona... 2 miesiące wcześniej złożona i uznana reklamacja. od ponad pół roku co miesiąc pobierana opłata dodatkowa 12 złotych za prowadzenie rachunku, opłata za przelewy- każdy 0,75, za sms, za rachunek dodatkowy, co daje razem prawie 50 zł miesięcznie!!!!! przy wpływach miesięcznych ok 50 tysięcy. Kolejnym "Hitem" był tekst opiekuna banku, że jak system źle nalicza, ale klient nie zwraca na to uwagi, to oni nic z tym nie robią..... SERIO ODRADZAM -
~mocno podburzony klient / 2022-03-29 08:37Ocena: 1.00 / 5
Czy może mi ktoś wytłumaczyć fenomen tego banku przez małe "b". Zmniejszają ilość placówek, swalniają pracowników, skracają czas pracy do 16:30 gdzie przeciętny człowiek właśnie po 16:00 jest w stanie cokolwiek załatwić i jeszcze likwidują co raz więcej bankomatów???? ja rozumiem, że oszczędności itp. no ale kuźwa chyba ktoś tu nie potrafi zarządzać??? Nie da się kuźwa na wszystkim oszczędzać, bo klienci uciekaja!!! ZaletyzeroWadynever-ending story
strona 61 z 79
- « poprzednia
- 1 ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- nastepna »
