Czy może mi ktoś wytłumaczyć fenomen tego banku przez małe "b". Zmniejszają ilość placówek, swalniają pracowników, skracają czas pracy do 16:30 gdzie przeciętny człowiek właśnie po 16:00 jest w stanie cokolwiek załatwić i jeszcze likwidują co raz więcej bankomatów???? ja rozumiem, że oszczędności itp. no ale kuźwa chyba ktoś tu nie potrafi zarządzać??? Nie da się kuźwa na wszystkim oszczędzać, bo klienci uciekaja!!!
Zaletyzero
Wadynever-ending story
~Molek / 2019-08-21 16:26
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy oddział jaki istnieje w Zabrzu przy ul. Dworcowej. W żadnym banku tak złe się nie traktuje człowieka jak tam. Wszystkie maja na wszystko czas, zwłaszcza na telefon i kawę podczas przyjmowania klienta przy kasie. Brak zaangażowania i miłej obsługi. Gdzie profesjonalizm. Ja w banku chce zostać obsłużona szybko i skutecznie. Jak można obsługiwać 1.5 h dwie osoby. Następnie odejsc od stanowiska pracy i pomagać innym w zamknięciu konta kiedy ja czekam ponad godzi e w kolejce!!!! Koszmarny oddział!
WadyBrak profesjonalizmu, czuje się jak sklepie spożywczym a nie w banku. Siedzą tam jak za karę.
~Moloch / 2015-11-20 12:42
Ocena: 1.00 / 5
Założyłem konto internetowe w tym nieszczęsnym banku, gdy zakładałem konto dowiedziałem się, że aby wyrobić kartę należy jeszcze raz się zjawić w banku by została wygenerowana, następnie okazało się jednak że karta która została mi wydana trafiła w czarną dziurę i nigdy do mnie nie dotarła. Oczywiście o karcie dowiedziałem się podczas rozwiązywania umowy!!! Aby załatwić cokolwiek na swoim koncie INTERNETOWYM należy za każdym razem udać się do placówki, ponieważ internetowo bądź telefonicznie nic się nie da załatwić, kompletnie nic!!! Bank ten nie potrafi nawet rozwiązać umowy z klientem (rozwiązanie oczywiście osobiście w placówce), okres rozwiązania umowy ustalony na 1 miesiąc, przy czym z konta nie można korzystać już około 2-3 dni po podpisaniu oświadczenia. NIE POLECAM TEGO WŁOSKIEGO NIESZCZĘSNEGO BANKU!!!
ZaletyBRAK
WadyBANK JEST WADĄ
~Monde / 2018-06-18 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz sie spotykam z takim bankiem, chce wplacic pieniadze kolo mnie w gdyni chylonia jest bank w tesco otwarty do18 wiec spoko ale tylko u jednej kobiety mozna robic wplaty czeka sie godzine nie wiem po co im reszte okienek jesli nikt tam niw obsluguje. Jade do centrum do wplatomatu nieczynny pedze do gdanska zalatwic sprawe o wpatomat mijam szukam parkingu 10 min. No i co tez nie czynny. Jajas poraszka masakra bank komuna i jeszcze raz komuna! Zeby nie moc wplacic pieniedzy. Zamykam w tym banku konto oddaje im ta zasrana karte kredytowa na 8000 i nigdy wiecej!
~moni / 2023-02-18 01:36
Ocena: 1.00 / 5
nie mogę się zalogować mają awarie systemu i zero informacji na stronie.
wczoraj w oddziale nieprawidłowo przyjęli dyspozycję i mówią że tego nie da się odwrócić. mogę reklamować - 30 dni oczekiwania na własna kasę
Zaletybrak
Wadynie profesjonalni konsultanci każdy mówi co innego na ten sam temat.
~Monia / 2022-07-08 11:30
Ocena: 1.00 / 5
Na połączenie z infolinią czeka się ponad 55 minut. Wstyd
Zaletynie znalazłam zalet
Wadybrak kontaktu
~Monia / 2024-07-25 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w pl. A bank w Policach to już tragedia .
ZaletyZadnych
WadyZa dużo by pisac
~Moniak53 / 2019-10-16 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Złodziejstwo w biały dzień.
Od dłuższego już czasu przymierzałem się by zmienić bank. Jest to zawsze skomplikowane więc zwlekałem. W tym momencie już nie mam wątpliwości.
Na początku założyłem konto i była promocja: darmowa karta przez rok. G... prawda. Pobierali od pierwszego miesiąca 1.98 zł, a trzy miesiące później podwójnie 3.98 zł. Kilka razy interweniowałem, obiecali że przez najbliższy rok nie będą obciążać. G.... prawda.
Tym razem doprowadzili mnie do pasji. Mieszkam w Sztokholmie i chciałem przekazać część pieniądzy ze sprzedaży mieszkania po rodzicach na moje konto w szwedzkim banku. Kwota 123 tyś. zł. Za ten przekaz Pekao obciążyło mnie 20 zł + 22 zł + 250 zł. Razem 292 zł. W moim szwedzkim banku za ten sam przekaz płacę 50 kr + 50 kr, razem 100 kr co się równa 40 zł. Teraz porównuje 292 zł w Pekao i 40 zł w szwedzkim banku i krew mnie zalewa.
Jak ktoś może polecić inny bank to chętnie słucham.
ZaletyŻadnych
WadyOkradanie klienta podstępnymi opłatami
~Monika / 2019-10-05 09:32
Ocena: 1.00 / 5
Bankowość elektroniczna to kpina, podanie prawidlowego numeru klienta nie gwarantuje zalogowania a konsultanci twierdzą, że to pomyłka z mojej strony. Logowanie na infolinii: raz przechodzi numer klienta a raz nie. Po zablokowaniu przez bank dostępu onlinendo konta odblokowanie tego to droga przez mękę, nie udało się tego dokonać po godzinie rozmowy z niemiłymi konsultantami. Mam osobiście udać się do oddziału.. Pójdę i przy okazji zamknę konto w tym żenujacym banku
Zaletynie ma
~Monika / 2020-11-23 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie korzystam z bankowości elektronicznej.
Pracuję codziennie w godz. 8-16.
Kiedy mogę załatwić pilną sprawę w oddziale przy al. Zjednoczenia w Warszawie, który jest czynny w godz. 10-16.
~Monika / 2021-10-28 19:05
Ocena: 1.00 / 5
Średniowiecze, nie polecam! Notorycznie nie działa aplikacja, niekorzystne oferty, drogie konto, ciagle nieczynny bankomat (1 na średniej wielkości miasto) spłacę kredyt i uciekam od tej pseudo instytucji.
ZaletyBrak
WadyZa dużo by wymieniać
~Monika / 2021-12-14 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Po migracji z Idea Banku 23.11.2021 PEKAO wystawia wyciąg z zaległością w spłacie kredytu na kwotę 400 zł i wpisuje do BIK o zaległości od 27 dni. Przed migracją wszystkie raty Idea pobierała automatycznie i nie było żadnych niedopłat. Reklamacja złożona a PEKAO nie jest w stanie wyjaśnić z jakiego tytułu wynika ta zaległość. Przez ten ich wpis do BIK nie dostałam kredytu w innym banku.
Bank tragedia.
ZaletyBrak
WadyZa mało miejsca żeby to opisać.
~monika / 2022-10-14 14:49
Ocena: 1.00 / 5
na mojej karcie kredytowej miały miejsce nieautoryzowane transakcje (jak się później okazało moje dane zostały wykradzione)
problem zgłosiłam w banku w momencie kiedy środki miały jeszcze status "oczekujące"
pomimo mojego zgłoszenia i prośby aby tych środków nie wypuszczać z konta bank przelał pieniądze oszustowi
oczywiście mojej reklamacji bank nie uwzględnił uważając, że po ich stronie wszytko jest w porządku
Zaletyżadne
Wadybrak wiarygodności i dbałości o pieniądze klienta
~Monika / 2023-03-03 13:57
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa. Ile można pisać, że ten oddział jest do zamknięcia, jeśli nie radzą sobie normalnie z obsługą klienta. Weźcie coś w końcu zróbcie?!!! Ja się stąd wypisuje, będę namawiać innych by zrobili to samo. Codziennie w dzien powszedni ok 13 kolejki stąd jak na Syberię. Czy naprawdę nie można problemu rozwiązać???? I nie chodzi o to, że to centrum miasta i dużo ludzi. No wola to o pomstę do nieba
ZaletyŻadnych
WadyKolejki, niemiła obsługa, bardzo bardzo wolne żółwie tempo. Wystrzegajcie się tego oddziału
~Monika / 2023-07-07 07:07
Ocena: 1.00 / 5
Jak jestes emerytem i masz tygodnie na załatwienie jednej sprawy to idealny bank dla ciebie. Innym odradzam. Strata czasu i nerwów.
~Monika / 2023-08-05 17:26
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek mialam do czynienia! Kazda tranzakcja ktora probowalam wykonac online lub przez PeoPay byla blokowana i musialam dzwonic w celu zweryfikowania mojej tozsamosci. Po 14 takich telefonach w ciagu ostatniego tygodnia zdecydowalam ze mam juz ich dosyc.
~Monika / 2023-08-15 08:21
Ocena: 1.00 / 5
Dramat ! Sprawdzałam w jakim banku uzyskam kredyt w ING dostałam ofertę ,ale w Pekao była korzystniejsza propozycja dostałam wstępna zgodę bez sprawdzenia BIK po czym zaproszono mnie do oddziału gdzie byłam z 2 godziny pani zanim sprawdziła BIK drukowała masę kartek z moimi wyciągami po czym wyskoczyła jej decyzja negatywna. Procesowanie wniosku w tym banku to dramat wróciłam do domu i uzyskałam kredyt w ING całkowicie online.
Odradzam bank Pekao
ZaletyBrak
WadyNiemiła baba która mnie obsługiwała,masa formalności, stracony czas , sprawdzanie nik w oddziale
~Monika / 2023-08-23 22:25
Ocena: 1.00 / 5
Bank który nie zasługuje nawet na jedna gwiazdkę !
Obsługa dramat , bankomaty zatrzymujące 4 razy w miesiącu pieniądze a na zwrot drogi kliencie czekasz miesiąc - masakra !!!
Bank który bawi się na koszt własnych klientów !
Dla mnie ktoś powinien w końcu się tym zainteresować bi ludzie nie śpią na pieniądzach !!
~Monika / 2023-08-24 12:28
Ocena: 1.00 / 5
21 sierpnia chciałam wpłacić wpłatomatem 6500zł. Wpłatomat po zabraniu pieniędzy popsuł się i dostałam tylko karteczkę z dowcipnym "oops coś poszło nie tak". Zadzwoniłam na infolinię, złożyłam reklamację. Pieniędzy nie mam, a reklamacja ma być rozpatrywana przez 3 tygodnie. To jest szczyt bezczelności, bo przecież oni mają te pieniądze i wiedzą, że powinni je zwrócić. To nie 65 ani nawet nie 650zł. Dla większości osób 6500zł to już znacząca kwota. Za każdy dzień zwłoki powinni mi zapłacić odsetki.
~Monikq / 2023-05-10 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki może być. Na cały Żyrardów jeden dostępny bankomat który rzadko kiedy działa. Z reszty bankomatów prowizja. Nie polecam!!