WadyBrak możliwości zalogowania się do własnego konta.
strona 59 z 76
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »
-
~Zuza / 2020-05-03 17:07
Nie można zalogować się do swojego konta, stworzono nową stronę banku w kolorze czerwonym aby klient sobie ją pooglądał. Zalogować się nie można do własnych pieniędzy. Żadnego przepraszam. -
-
~Pan / 2020-05-01 19:13
Najwięksi złodzieje że wszystkich banków, jakim prawem kradnięcie z konta małoletniego pieniądze które dostaję po zmarłym ojcu jako renta na poczet jakiegos kredytu,banda złodziei i nieudaczników ZaletyŻadnychWadyOd groma, żadnego konta u tych zlodziei -
~Patrycja / 2020-04-30 10:15
Dzodzwonic się do jakiegokolwiek oddziału w Poznaniu jest niemożliwością, oddział na ul. Pamiątkowej w Poznaniu nie odbiera pomimo kilkunastu prób! Zenada -
~Natalia / 2020-04-29 18:39
Najdrozszy bank, odradzam kazdemu. Dodatkowo wyolaty z vankomatow sa cholernie drogie. Nic nie da sie w tym banku zalatwic ZaletyBrak zaletWadyWiecznie orzerwy techniczne, za wszystko trzeba placic -
~klientka / 2020-04-28 16:59
Mam kredyt hipoteczny w innym banku i w Pekao i powiem, że to niebo a ziemia. Pekao piętrzy dokumenty, wymogi, dodatkowe koszty, podwójne ubezpieczenia, a do niedawna trzeba było płacić nawet za informację, ile w danej racie jest hipoteki, a ile odsetek... A dziś zadzwoniłam na infolinię, żeby dopytać o konieczne warunki ubezpieczenia mieszkania, wybrałam na numer na kredyt hipoteczny i... nie dowiedziałam się niezłego, bo pani warunków dokładnych nie zna, a poza tym to infolinia jest przecież dla nowych klientów, a nie dla starych. Nikomu nie polecam. ZaletybrakWadydrogie usługi, nadmierna biurokracja -
~Mateusz Sz / 2020-04-27 15:16
Bardzo drogi Bank i bardzo skomplikowane konto firmowe porostu tragedia dodzwonić się na infolinie masakra po 30 min słucha się głupiej muzyczki wynoszę się z tego dziadostwa ZaletybrakWadychyba wszystko -
~Kamil / 2020-04-27 11:50
Najgorszy bank
Mam w nim kredyt hipoteczny od 8 lat płace regularnie złożyłem wniosek o wakacje kredytowe został odrzucony po 3 tygodniach procesowania z powodu opóźnienia w ostatniej spłacie.
Żaden inny bank nie robi tak pod górę.
W placówce nikt nic nie wie, wszystko przez aplikacje co trwa bez końcaZaletyBrakWadyNic nie można załatwić w oddziale
Robią pod górę przy załatwianiu wszelkich spraw -
~Arek121 / 2020-04-26 05:20
Nieprzyjemna obsługa telefoniczną.
Mało jasne zadawane pytania.
Komplikacje w wyjaśnianiu spraw. -
-
~Falcon / 2020-04-25 22:34
Mam w banku konto od 4 lat (eurokonto mobilne) i z każdym rokiem jest coraz gorzej. W czasie "pandemi" oddziały nieczynne albo dostanie graniczy się z cudem, korzystając z internetu do każdego ruchu przychodzi sms za którego pobierają 20 gr. Nawet danych nie uaktualnisz bez kodu sms, chciałem usunąć autoryzację sms lecz nie da się. Wcześniej wystarczyła wpłata na konto 500 zł żeby prowadzenie było darmowe, teraz musi być to przelew z innego konta, innego banku nie należącego do mnie. Bankomaty Pekao często mają awarię więc pieniądze wybieraj z innego gdzie jest prowizja. Aby korzystanie za kartę było darmowe musisz nią płacić. ZaletyJeszcze można uniknąć opłaty za prowadzenie konta.WadyNa każdym kroku chcą zarabiać na tobie i nękają telefonami z ofertą kredytu. -
~yyyy / 2020-04-24 23:58
Dokonałam wypłaty emerytury w wys. 3000 zł w bankomacie innego banku . Pobrano opłatę w wys. 135 zł a następnie od wypłaty 500 zł w wys. 22,50 zł. Szok i niedowierzanie. Ponadto jako pełnomocnik nie mogę założyć konta internetowego. Prowizja za wypłatę z innego bankomatu szokująca. Szukam w regulaminie i nie mogę znależć opłaty w wys. 4,5%. Żadnych wypłat z bankomatów już nie będzie. Pozostają niebezpieczne wycieczki do banku którego większość oddziałów jest zamknięta a te otwarte ( max do 16) są oblegane przez klientów. Konto Przekorzystne czy aby napewno? WadySzokująca wysokość prowizji za wypłatę z bankomatów innych banków. -
~Olka / 2020-04-24 19:30
Jestem klientem Banku od wielu lat. Obsługa w Oddziale super. Zawsze starają się pomóc. Pracownicy mili i sympatyczni. Niestety nowe pekao24- koszmar. Nie można się zalogować. Dwa tygodnie temu, po kliknięciu w zakładkę nowe pekao24 wyświetlała się biała strona. Teraz już od razu widoczna jest nowa strona. Niestety po wpisaniu nr klienta i hasła system WISI. W obecnej sytuacji pandemii koszmar utrudniać życie klientom. Zróbcie coś z tym. Zastanawiam się nad zmianą banku. Podczas wizyty w oddziale też nie można było się zalogować. Może i chcieliście dobrze, ale wyszło jak zawsze. Zaletymiła obsługa w oddzialeWadynowe pekao24 porażka -
~Emilia / 2020-04-23 23:03
Dawno nie spotkałam się z taką arogancja, brakiem wiedzy i powolnym działaniem jak w tym banku. Założyłam tam dziś konto, byłam już w 2 placówkach i w żadnej nie dostałam jasnych informacji na jakikolwiek temat. Panie odpowiadały na moje pytania bardzo arogancko, nie wiem czy dlatego że jestem bardzo młodym klientem, czy po prostu już tak mają z natury. Absolutny brak profesjonalizmu. Dodam tylko, że posiadam konta też w innych bankach i w żadnym innym nie spotkałam się z tak okropną i "nieogarnietą" obsługa. Konto założyłam tak naprawdę pod dużą presją Pani z banku, wcześniej tłumacząc jej że nie mam na to czasu. Niestety uległa presji I szczerze żałuję, przy najbliższej okazji usunę je I więcej moja stopa nie dostanie w tej placówce. -
~IvonaeR / 2020-04-23 16:29
Trochę zawyzylam ocenę że względu na obsługę klienta, która jak już się dodzwonisz - jest sympatyczna i bardzo chce pomóc. Chyba zdają sobie sprawę w jak archaicznym banku pracują. Strona w panelu klienta po zalogowaniu jest bardzo nieczytelna, ciężko się w niej odnaleźć i nie jest za grosz intuicyjna. Każda zmiana wymaga pierdyliarda czynności, kontaktu z infolinia, na którą dodzwonienie się graniczy z cudem. Płacić trzeba za najmniejsza drobnostke w tym banku. A jeśli już zdzierają dosłownie za wszystko, to chociaż obsługa powinna być godna tej ceny. Nie polecam -
~roger / 2020-04-22 21:59
Witam Nowe pekao24 to niestety masakra. Już nie pamiętam ile razy pisałem w poczcie bankowej o różnych błędach i niedoróbkach oraz brakach.
Najgorsze jest to, że uruchamiamy nową niepełną wersję i trzeba latać między nowym a starym, bo coś jest w nowym a nie ma w starym ( np. zlecenia stałe) albo jest w starym a nie ma w nowym ( np. poczta, powiązanie z biurem maklerskim ) , takie przykłady mógłbym wyliczać bez końca. -
~Ewa / 2020-04-21 18:44
nowe pekao 24 masakra, nie jest przyjazne dla klienta, nie wiem jaki był zamysł tego produktu Zaletynie widzę zaletWadynie przyjazne dla klienta -
~lala / 2020-04-20 12:09
Nowa wersja przelewy24 tragiczna,powolna i nie można w nią wejść ZaletyżadneWadywszystko -
-
~Marcin / 2020-04-19 20:01
Zatrudnijcie profesjonalistów aby strony,zakładki konta były przejrzyste i intuicyjne.
Znaleźć coś na własnym koncie to prawdziwa droga przez mękę . Gdy tylko spłacę kredyt w tym banu wracam do mBanku.
Bierzcie przykład z lepszych - nie jest wstydem uczyć się od mądrzejszych.
Tragedia i jeszcze raz tragedia z waszą stroną bankową.ZaletyNie posiadacie zaletWadyMnóstwo -
~Arturb / 2020-04-17 08:56
Pomoc banku w czasach koronawirusa. Zawieszasz 3 raty oddajesz 6 z odsetkami oczywiście nie dowiesz się tego od pracowników infolinii, oddziału. Napisałem reklamacje i czekam na jednoznaczną odpowiedz kilka tygodni. Bank nie rozumie mojego pytania i „nie rozumie” treści dokumentu , który sam stworzył i który podpisać muszą klienci -
~damos / 2020-04-16 15:13
wpłatomat w m. Przeworsk ciągle zepsuty, (najbliższy 2 x 20km), infolinia łączy się ze mną w bólu że nie mogę wpłacić w najbezpieczniejszy aktualnie sposób, ale nic nie pomoże trzeba kontaktować się z oddziałem. W Przeworsku nikt nie odbiera telefonu, dostałem nr do osobistego opiekuna w banku, nie odbiera...……….. Jak rozumiem mam wpłacić w gotówce w kasie czyli zwiększyć ryzyko dla pracownika , moje , ludzi którzy stoja w kolejce. Ludzie / pracownicy banku, przeczytajcie uważnie list swojego Prezesa z dnia 18.03.2020 związany zagrożeniem epidemicznym i do dzieła!!!! Pamiętajcie do momentu do którego mamy świadomość możemy działać, COVID nie odbiera myślenia.... chyba, że ktoś ma normalnie stan ograniczonego myślenia -
~Mateusz / 2020-04-16 12:39
Bank wysyłał komunikaty z nieprawdziwymi informacjami o odroczeniu rat kredytowych, zmieniał w trakcie newralgiczne zasady otrzymania odroczenia rat aby finalnie pobrać ponownie ratę. Czuję się oszukany i upodlony współpracą z bankiem. Walczymy o przetrwanie naszej rodziny, liczymy na minimalną pomoc w momencie utraty płynności finansowej i strat zawodowych, a bank mimo wszystko wbija nóż w plecy. Nigdy więcej Pekao. Nigdy więcej.
strona 59 z 76
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »