Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1536 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mateusz / 2018-09-14 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie. Ciągłe prace techniczne powodujące przerwy w działaniu aplikacji / strony. Karta wielowalutowa nadaje się tylko i wyłącznie do wyrzucenia do smieci ;) Byliśmy na wakacjach i oczywiście nasza cudowna karta nigdzie nie działała - ludzie traktowali nas tak jakbyśmy chcieli coś ukraść lub używali cudzej karty. Infolinia nie nadaje się do niczego - podaj pin, podaj to ,podaj tamto - będąc za granicą koszta połączenia rosną do ogromnych kwot. Z całego serca odradzam wszystkim ten bank. Właśnie stoję w kolejce aby usunąć konto - jest to moja pierwsza rzecz , którà zrobiłem po powrocie do domu.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Mateusz / 2020-04-16 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wysyłał komunikaty z nieprawdziwymi informacjami o odroczeniu rat kredytowych, zmieniał w trakcie newralgiczne zasady otrzymania odroczenia rat aby finalnie pobrać ponownie ratę. Czuję się oszukany i upodlony współpracą z bankiem. Walczymy o przetrwanie naszej rodziny, liczymy na minimalną pomoc w momencie utraty płynności finansowej i strat zawodowych, a bank mimo wszystko wbija nóż w plecy. Nigdy więcej Pekao. Nigdy więcej.
  • ~Mateusz / 2020-12-21 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wieloletnim klientem banku, a traktują mnie bardzo krzywdząco. Nie przyjęli jedynej reklamacji jaką złożyłem w dodatku do transakcji zrobionej przez przestępców z zagranicy - wykradli dane karty kredytowej.
    ZaletyBrak
    WadyJestem wieloletnim klientem banku, a traktują mnie bardzo krzywdząco. Nie przyjęli jedynej reklamacji jak złożyłem w dodatku do transakcji zrobionej przez przestępców z zagranicy - wykradli dane karty kredytowej.
  • ~Mateusz / 2021-06-30 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem problem z załatwieniem drobnego zrezygnowania z usług. Przez pomyłkę pracownika banku, nawet po reklamacji musiałem zapłacić finalnie 2k zł. Co lepsze 5 razy dzwoniłem na konsultację i za każdym razem dostawałem inne informacje. Nie polecam też obsługi konta, bo naprawdę ciężko coś załatwić.
    Zaletynie widzę
    Wadychaos
  • ~Mateusz / 2021-10-12 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    bank tragiczny brak kontaktu z ludźmi tylko same boty nigdy więcej idę zamknąć konto firmowe i prywatne
    Zaletybrak
    Wadywszyto na czele z botami i Konatem
  • ~Mateusz / 2024-07-08 04:04
    Ocena: 1.00 / 5
    1. Pomimo braku zmiany z stopach procentowych podnieśli ratę o 400 zł. Z 2890 na 3w00. Pierwotna rata przed inflacja 1600 xd
    2. Karają za wakacje kredytowe. 2 lub 3 miesiące po nich zmieniają oprocentowanie pomimo WIBOR 6 i odbijają sobie straty,nawet pomimo,faktu że nie mają do tego prawa.
    3. Nie odpisują na pytania, dlaczego tak robią. Na infolinii nie umieją odpowiedzieć.
    4. Szczytem chamstwa było odzyskanie pieniędzy z tdi ppk. Nowy login wysyłali listem, który nie doszedł. Nawet ten polecony. W XXI wieku oni wysyłają login listem XD i to poczta polską, druga tak samo beznadziejna forma jak oni.
    ZaletyZadnychm
    WadyWszystko.
  • ~Mateusz K. / 2022-01-25 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Po przejeciu mnie od Idea Bank same problemny....
    -Weryfikacja Konta.
    -weryfikacja aplikacji.
    -połączenia konta indywidualnego i firmowego.

    Po wykonaniu około 20 telefonów z tego około 15x to totalna porażka, telemarketerzy niepotafili mi pomóc i odsyłali do kogoś innego.

    Pierwsza wizyta w placówce niby wszystko załatwione aczkolwiek po powrocie do domu okazało sie, że nic nie załatwione (nadal nie działa aplikacja)
    Druga wizyta to tragedia kobiety sie schodziły do komputera i każda miała inna wersję rozwiązania problemu połaczenia kont firmowego i indywidualnego. Otrzymałem smsa z informacją iż konta sa połączone uffffff no to koniec problemów!
    Żartowałem nadal problem z robieniem przelewów poniewaz konta coś tam coś tam no i trzecia wizyta to już rezygnacja z kont.
    Na koniec histoii długiej niczym trylogia Tolkiena otrzymałem list iż moje konto zadłużone jest na 61zł w razie pytan proszę dzwonić napisane na liście.
    Dzwonie....
    1x
    2x
    3x
    4x odbiera jakaś Pani ..... po kilku pytaniach otrzymałem informację iż przez telefon nie potrafi zweryfikować mojego zadłużenia kur..
    No i kolejna wizyta w placówce.
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~Maximilian / 2021-12-27 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na ten bank! Pobrali mi środki z konta i nie chcą zwrócić. Czekam miesiącami na rozpatrzenie reklamacji. Ostrzegam
  • ~meagle47 / 2024-02-03 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Z dużego z wielkimi tradycjami, dostępnego banku, stał się bankiem prowincjonalnym. Likwidacja placówek zniechęca do korzystania z jego usług.
    Stał się mało atrakcyjny.
    ZaletyBrak
    WadyStał się mało atrakcyjny, likwidacja placówek.
  • ~Mephiel / 2018-04-11 06:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zablokował moje konto po tym jak zadzwonił do mnie pracownik infolinii i z zaskoczenia (karmiłem wtedy moje 6-miesięczne dziecko) zadał pytanie o adres e-mail podany do kontaktu z bankiem. Gdy odpowiedziałem, że w danym momencie nie pamiętam, który email podawałem konsultant zablokował moje konto. jedyna możliwość odblokowania konta to wizyta w oddziale.

    PORAŻKA!!!! Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. Gdyby nie to, że muszę mieć w nim konto ze względu na kredyt hipoteczny to już dawno by mnie tam nie było.

    NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA.
  • ~Mer / 2022-05-09 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobierają prowizję od wpłaty.Wpłacasz np. 7500 zł,zapłacisz 8%.Złodziejski bank.Likwidujcie konta w tym banku.Ja Tak zrobiłem.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Mer / 2022-06-06 07:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobirają prowizję od wpłat na konto mobilne !!!!!! Szok
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~mewa / 2019-03-28 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zajmuje w całości wynagrodzenia, pozostawił mnie bez funduszy na życie w ogóle nie licząc się z człowiekiem. To straszne. Przez ten bank mam jeszcze większe problemy. Są niepomocni.
    ZaletyKonto internetowe.
    WadyCzłowiek nie ma dla nich wartości. Pomagają zniszczyć człowieka.
  • ~MHD / 2022-02-04 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudny kontakt, brak możliwości na uzyskanie odpowiedzi dotyczących własnych produktów. Rozmowy przełączane od jednej osoby do drugiej, na koniec informacja że ktoś się ze mną skontaktuje w ciągu kilku minut. Minęło kilka dni. Drakońskie warunki, zmiana ich bez dokładnej informacji. Po spłacie karty przez aplikację pieniądze się księguję po kilku dniach!!!, jeszcze kilka dni później nie widać aktualizacji wskazującej aktualne zadłużenie i minimalnej kwoty do spłaty. Brak wskazanego terminu spłaty. Jak dla mnie celowe zagranie wprowadzające w błąd. Jak Idea Bank był Bankiem Złodziejskim tak przejął go jeszcze większy złodziej. Podzielam wszystkie negatywne opinie o tym banku. Dążę do jak najszybszego zakończenia współpracy z taką instytucją. Nie polecam i odradzam!!!!!!!!
  • ~Michal / 2023-04-28 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to poprostu smiech na sali. To co oni wyprawiaja to w glowie sie nie miesci blokuja srodki pieniezne niezgodnie, kwoty z nikad. Oplaty za wszystko co tylko sie da. Bliki płatne karty platne transakcje platne.... Nawet wplaty i wyplaty w banku platne. Poprostu szok. Tylko i wyłącznie kredyt mnke tam trzyma
  • ~Michał / 2020-05-28 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    co się z wami dzieje, placówki banku zamknięte, na infolinię czeka się bez skutku bo na koniec i tak nie ma żadnej pomocy, aplikacja peopay nie płaci zblirzeniowo, karta też, wpłaty na konto sie nie księguje, jak tu żyć skoro moge tylko wypłacać z bankomatu, oczywiście do czasu kiedy nie wykorzystam reszty pieniędzy bo nawet wpłaty nie mogę zrobić bo najbliższy wpłatomat mam 45km od mojego miejsca zamieszkania
    ZaletyNa dzień 28/05/2020 brak zalet
    Wadyplikacja nie płaci, karta nie placi, wpłaty nie są ksiegowane
  • ~Michał / 2021-12-22 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Napisać, że dno to tak jakby nic nie napisać. Działanie banku, ociera się o pojęcie celowego działania na szkodę Klienta. Nie przestrzegają zapisów własnych umów. Zakładam, że problem nie dotyczył mnie ale również tysięcy innych klientów mających kredyt hipoteczny w opcej walucie. Tak zdatzały się z mojej strony opóźnienia, ale jak się okazało Bank przez ponad 19 lat stosował do przeliczeń własną tabelę kursów a nie kurs średni NBP. POlecam wszyskim tym, którzy takie kredyty mają w tym Banku o sprawdzenie czy też nie są oszukiwani (okradani). Ignorancja, niedouczenie ludzi na info linii, odpisywanie na reklamacje schematem bez zgłębienia zagadnień w niej poruszonych. Rzecznik Finansowy lub inne stosowne organy powinne bardziej zgłębić praktyki Banku. Ja napewno zgłoszę.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Michał / 2023-10-10 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia, gdy miałem zajęcie komornicze, a przyszła wypłata musiałem jeździć do oddziału żeby wypłacić środki, nawet przelewu nie mogłem zrobić, jakieś opłaty których nikt nie mógł mi wyjaśnić... Katastrofa ...
    Osobiście nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo pisania, w sumie to same wady
  • ~Michał M / 2020-05-06 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank który w tych trudnych czasach nie istnieje. Instytucje czynne w godzinach niedostępnych dla osoby pracującej. Dziś wystałem ponad dwie godziny ponieważ chciałem spłacić do zera kredyt gotówkowy( pieniądze na koncie), jednak jest to nie możliwe. Przez internet nie wykonalne, tylko w placówce. Próbowałem 4 różnych i nie udało się dostać. Infolinia nie chce przyjąć dyspozycji i każe dalej uparcie udać się do siedziby. Dzwoniąc trzeba liczyć się z tym że jak nie ma odpowiedzi na zadane pytanie to się rozłączają.Przez swoją nieudolność bank zmusza mnie do płacenia odsetek. To jest złodziejska instytucja której nikomu nie polecę. Kredytu hipotecznego też nie nad płacisz bez wizyty w instytucie wiecznej entropii i złodziejskich opłat.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa internetowa kont/ produktów. Po prostu jej nie ma.
  • ~Mirek / 2024-02-05 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank robi co chce, nie informuje o dodatkowych opłatach podnosi oprocentowanie bez wcześniejszego powiadomienia klienta.
    Dodzwonić się na infolinię ostatnim razem zajęło 30min.
    W oddziale kolejki po 10-15 osób, a otwarte jedno okienko.
    Kwestia dyskrecji jest jeszcze lepsza(gorsza) stałem jak pajac w kolejce aby wyjaśnić pobranie jakiś dziwnych opłat, w tym czasie słyszałem praktycznie wszystkie detale klienta.
    Jak słowo daję skończę kredy i rezygnuje.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dyskrecji
    Naliczanie opłat bez informacji
    Podnoszenie oprocentowanie bez podania powodu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 864
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982