Blokada dostępu do własnych środków przy zajęciu. Zajęcie zakończone pół roku temu, dostępu nadal nie ma, mimo oficjalnej informacji od kancelarii.
Ale to najlepsze: na koncie są srodki na spłąte raty kredytu. Umowa kredytowa narzuca spłatę pobieraną z salda. Ze względu na blokadę (bezprawną), środki nie zostają zdjęte z salda. Więc komunikat o zaległości (!??). Chcemy wypłacić osobiście z salda i wpłacić na konto kredytowe. I co? NIE DA SIĘ! Bo ratę można zapłacić... TYLKO Z SALDA!
Bareja mógłby o nich cały serial nakręcić!
Doradzam ucieczkę jak najszybciej. A jeśli szukasz banku do założenia konta i widzisz Pekao, to skręć w inną ulicę.
ZaletyJeśli były, to 30 lat temu. Teraz to walący się PGR w PRLu.
WadyObsługa i zwyczaje personelu jak w sklepie za komuny. Min 2 godz na załatwienie prostej sprawy, bardzo zcęsto pdsyłanie do innych oddziałów żeby się pozbyć problemu. Totalna niewiedza i brak kompetencji. Blokowanie własnych pieniędzy klienta, wewnętrzne procedury niezgodne z prawem. Łamanie nawet własnych umów. Nie akceptowalne traktowanie klienta.
~Mario / 2021-11-12 19:26
Ocena: 1.00 / 5
Zapłaciłem za doładowanie telefonu lecz pieniądze zginęły. VIRGIN mobile piszą że już nie mogą zapewnić usługi i że nie przyjęli środków. Bank od miesiąca nic nie zrobił ale wysyła SMS że udzielił odpowiedzi. Gdyby zginęły wszystkie pieniądze było by tak samo. UWAŻAJCIE w pkosa nie ma pomocy i zwrotu za brak usług telefonicznych nie przyjętych przez operatora tzn giną środki i czas opuścić ten bank.
ZaletyObietnice personelu przy przyjęciu dalej już nie ma placówki i obsługi.
WadyGiną pieniądze czas ratować co zostało
~Mariusz / 2020-04-08 23:45
Ocena: 1.00 / 5
Banda złodzieje robią opłaty kłamią z ubezpieczeniem .odradzam każdemu zakładanie tam konta A tym bardziej brania kredytów. Oni nie mają żadnej świętości nawet 500+ zabiorą
ZaletyBrak zalet nic nie można zalatwic
WadySame wady
~Mariusz / 2022-03-21 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Byłem klientem Idea Banku. Płaciłem tam 0 zł za wszystko w rachunku firmowym.
Teraz koszt rachunku to ponad 30 zł miesięcznie i do tego 4zł (!!!) za każdy przelew.
Każdy kto prowadzi bardziej zaawansowaną działalność wie, że zmiana banku nie jest taka prosta, jest kupę kłopotów (m.in. klienci wpłacaja cały czas na stary rachunek), trzeba zgłaszać w US etc.
Zaletybrak
Wadyopłaty, obsługa
~Mariusz / 2023-02-17 12:32
Ocena: 1.00 / 5
W Lubinie zlikwidowano większość bankomatów a za wypłatę z bankomatów innych Banków lub za wybranie pieniędzy za pomocą karty sa potrącenia 10 zl Banda dno i szukam innego Normalnego Banku. Odradzam Wszystkim
~marjucha / 2022-06-07 07:31
Ocena: 1.00 / 5
Drugi raz musiałem ratować się ucieczką z tego parabanku. Najgorsza obsługa klienta jakiej doznałem w swoim 49 letnim życiu. Bank potrafi naliczać opłaty nawet po umówię zamknięcia konta, 6 miesięcy po wizycie i podpisaniu dokumentów dowiedziałem się, że konta nadal jest aktywne, bo naliczyła im się w między czasie kolejna opłata :)))
Zaletydużo oddziałow
Wadyobsługa klienta z XiX wieku. Nieprawdopodobne problemy przy próbie załatwienia jakiejkolwiek sprawy
~Marko / 2020-05-11 13:16
Ocena: 1.00 / 5
Miałem bardzo nieprzyjemną sytuację z płatnością mobilną w ostatnią niedzielę. Pojechałem rowerem do przydrożnej prostytutki, która przyjmuje płatności zbliżeniowe. Chciałem opłacić usługę "Lód bez kondona z wytryskiem w gardle". Z racji tego, że nie uprawiałem seksu przez ostatnie 10 lat bo żona jest katoliczką i dała tylko raz, żeby spłodzić dziecko jak nakazuje Biblia, to trochę tego materiału się nazbierało. Prostytutka już uklękła na kolana i otworzyła usta, mój członek od wzwodu prawie rozerwał mi pantalony, ale ona nie weźmie do buzi zanim nie będzie płatności. No wiec klęcząc klika na terminal 80 zł i przykładam kartę i już chce by wzięła, a karta odrzucona. Więc mówię, ze spróbuję na pin. Wpisuje pin i czekam, czekam, zaczynam już go merdać dłonią tak bylem podniecony sytuacją, a tu oczekiwanie na sygnał gps i ch*j wie co jeszcze. Dwa razy, ze transakcja odrzucona. Próbuje po raz kolejny, trzepię już 2 cm od jej mordy, ale nie mogę włożyć bo nie ma potwierdzonej płatności. Przykładam po raz trzeci kartę i coś pyknęło wiec ona wzięła w usta końcówkę członka, mi się tak dobrze zrobiło, że prawie skończyłem od razu, a tu transakcja odrzucona. Przykładam po raz czwarty, ale jestem tak podniecony, że ja pier*le. Znów odrzucona, ona patrzy jak mi pęcznieje i że zaraz wybuchnę wiec wstała i odsunęła się, a ja jak się nie spuszczę, to chyba na kilometr był pierwszy strzał i drugi i trzeci, z pół litra mi wytrysnęło z kut*a, takiiii orgazm. I słyszę, ze coś kwiczy, a to na dzika się spuściłem, bo on stal za nią, też że sterczącym,Czy opłacił, tego nie wiem bo dzik uciekł i mu oczy zakleiło albo wypaliło od kwasu, bo jem dużo kwasku cytrynowego. No i dobra, założyłem pantalony na du*ę idę i mówię, ze następnym razem wezmę gotówkę. Wracam do domu, a tam z konta pobrało mi 4 razy po 80 zł. No w mordę masakra. Ale poszedłem do prostytutki z potwierdzeniem przelewów i zrobiła mi jeszcze 3 razy usługę za jaką zapłaciłem. A tak poza tym to potem wzięliśmy ślub. Wiec mogę suma sumarum powiedzieć, ze dzięki temu bankowi mam wspaniałą żonę, odpowiedzialną matkę i babcie, bo nasza 14 letnia córka jest w ciąży. Serdecznie pozdrawiam
ZaletyBrak
WadyOd groma, żadnego konta u tych złodziei
~Marko / 2024-03-16 17:10
Ocena: 1.00 / 5
Witam omijać ten bank to gbury jak chcesz kredyt u nich to dla bogaczy biedny szary człowiek nie dostanie obsługa to lipa
~Marlena / 2020-09-30 23:20
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam branie kredytu hipotecznego w tym banku. Co roku bank czepia sie o brak ubezpieczenia nieruchomości, chociaż dostarczam go zawsze o czasie. Bardzo męczące. W tym roku dostarczylam dokument juz wszelkimi mozliwymi kanalami. Bank jednak go nie ma i podniosl mi marze. Pani zajmujaca sie tym powiedziala, ze z dokumentami wszystko ok i ze do mnie wróci z informacją, skad problemy ale nie odezwala sie juz.
ZaletyPosiadanie konta osobistego
WadyObsługa klienta na beznadziejnie niskim poziomie, ubogość możliwości aplikacji mobilnej (duzo rzeczy mozliwe jest tylko w wersji online), brak możliwości dodawania zalacznikow do korespondencji z bankiem (generalnie aplikacja uboga w możliwości), prowizje lokat i kont oszczędnościowych na żałośnie niskim poziomie,
~marsow / 2021-12-16 19:18
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank nie polecam nikomu ,kontakt przez infolinie to jakas kpina ,po godzinie Pani odebrala poczym sie rozlaczyla ,kontakt meilowy zaden kaza dzwonic na infolinie na ktorej nikt nie odbiera nikt nic nie wie ale kase biora
~marta88 / 2018-07-19 13:08
Ocena: 1.00 / 5
mam w tym banku konto jak zakładałam dali mi marchewkę wszystko było za darmo, teraz nawet od mojego wynagrodzenia pobierają prowizję opłaty nieziemsko wysokie obsługa do kitu . Bsnk działa na zasadzie marchewki i kija. Najpierw dali mi marchewkę teraz groża tylko kijem
~martini / 2021-12-01 19:02
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA! Ciągłe odsyłania od infolinii po jakieś zasrane czaty. Nikt nic nie wie, nie potrafi pomóc, odsyła dalej. przez pierwsze 5 dni po przeniesieniu do Pekao bank zainkasował sobie ponad 100 zł opłat za konto. 5 dni! Oszukano nas, ponieważ opiekun klienta, infolinie oraz wszelkie newslettery informowały o bezwarunkowym 0 zł za prowadzenie konta. Wszystko zmieniło się nagle w momencie samej migracji kont. Nie ma szczegółowego cennika, a już na pewno NIKT nie został uprzedzony, że "bezwarunkowe zero" i utrzymanie dotychczasowych warunków prowadzenia konta to tak naprawdę tylko żart. Oszustwo w najczystszej postaci. Planujemy pozwać bank oraz przekazać sprawę wprowadzenia w błąd i narażenia firmy na znaczne straty. Nadal pojawiają się dziwne potrącenia, których wytłumaczyć nie potrafią sami pracownicy.
P.S. Jeśli jest ktoś również zainteresowany nagłośnieniem sprawy i zbiorowym pozwem - zapraszam.
Zaletyżadne!
Wadywszystko jest płatne, nic nie działa, celowo wprowadzają w błąd, x 10 stawka dla byłych klientów Idea Banku
~Marzena / 2024-10-21 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Moje doświadczenie z tym bankiem trwają bardzo krótko z rok ,wcześniej był to Alior Bank i powiem szczerze że w najbliższym czasie rezygnuje z tego banku PKO .Moja ocena to 0 ,koszmar notoryczne awarie ,problemy .Więcej nie mogę korzystać z własnych pieniędzy niż mogę ,w innych bankach czegos takiego nie ma jak co najmniej kilka awarii na miesiąc.Dzis znów płacę zbliżeniowo z 40 osób w kasie i odmowa a następnie brak możliwości płacenia blokiem ,dzwonię na infolinię i po 15 minutach pan powiedział mamy znów awarie .!!!!!!Dno
ZaletyBrak
WadyAwarie i problemy z aplikacją
~Mateusz / 2017-10-21 16:15
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam PEKAO, już chyba najgorzej jest z obsługą w Millenium Hall w Rzeszowie. Przez ponad 3 dni nie potrafią sobie poradzić ze zmianą numeru telefonu po czym jak już jednego dnia spędziłem 2,5h w oddziale i miało być wszystko ok to logując się znowu nie zmienili numeru!! Skandal. Kobieta obsługująca jest opryskliwa i arogancka. Powiem tylko tyle, że jeżeli nie podoba jej się praca z ludźmi to niech znajdzie sobie inną. Dodam tylko, że powiedziała mi ironicznie o tym że mogę zadzwonić sobie do dyrekcji jak klient przede mną. Widać nie tylko mnie tak obsługuje. Kolega obok niej dzień wcześniej przekazał, że zmiany numeru załatwia się tylko przez ich infolinie. Po powrocie do domu i kontakcie z infolinią wyśmiali mnie, że oni nie robią tego tylko obojętnie, który oddział banku.
W najbliższej możliwej sytuacji zamykam konto i przechodzę do pierwszego lepszego banku bo ich mam serdecznie DOŚĆ.
Zaletymiesięczna opłata kilka złotych
Wadyfatalna obsługa w ogóle nie nadająca się do pracy z ludźmi
kilka lat i koniec już z tym
~Mateusz / 2018-09-14 11:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank na świecie. Ciągłe prace techniczne powodujące przerwy w działaniu aplikacji / strony. Karta wielowalutowa nadaje się tylko i wyłącznie do wyrzucenia do smieci ;) Byliśmy na wakacjach i oczywiście nasza cudowna karta nigdzie nie działała - ludzie traktowali nas tak jakbyśmy chcieli coś ukraść lub używali cudzej karty. Infolinia nie nadaje się do niczego - podaj pin, podaj to ,podaj tamto - będąc za granicą koszta połączenia rosną do ogromnych kwot. Z całego serca odradzam wszystkim ten bank. Właśnie stoję w kolejce aby usunąć konto - jest to moja pierwsza rzecz , którà zrobiłem po powrocie do domu.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Mateusz / 2020-04-16 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Bank wysyłał komunikaty z nieprawdziwymi informacjami o odroczeniu rat kredytowych, zmieniał w trakcie newralgiczne zasady otrzymania odroczenia rat aby finalnie pobrać ponownie ratę. Czuję się oszukany i upodlony współpracą z bankiem. Walczymy o przetrwanie naszej rodziny, liczymy na minimalną pomoc w momencie utraty płynności finansowej i strat zawodowych, a bank mimo wszystko wbija nóż w plecy. Nigdy więcej Pekao. Nigdy więcej.
~Mateusz / 2020-12-21 08:39
Ocena: 1.00 / 5
Jestem wieloletnim klientem banku, a traktują mnie bardzo krzywdząco. Nie przyjęli jedynej reklamacji jaką złożyłem w dodatku do transakcji zrobionej przez przestępców z zagranicy - wykradli dane karty kredytowej.
ZaletyBrak
WadyJestem wieloletnim klientem banku, a traktują mnie bardzo krzywdząco. Nie przyjęli jedynej reklamacji jak złożyłem w dodatku do transakcji zrobionej przez przestępców z zagranicy - wykradli dane karty kredytowej.
~Mateusz / 2021-06-30 20:25
Ocena: 1.00 / 5
Miałem problem z załatwieniem drobnego zrezygnowania z usług. Przez pomyłkę pracownika banku, nawet po reklamacji musiałem zapłacić finalnie 2k zł. Co lepsze 5 razy dzwoniłem na konsultację i za każdym razem dostawałem inne informacje. Nie polecam też obsługi konta, bo naprawdę ciężko coś załatwić.
Zaletynie widzę
Wadychaos
~Mateusz / 2021-10-12 10:00
Ocena: 1.00 / 5
bank tragiczny brak kontaktu z ludźmi tylko same boty nigdy więcej idę zamknąć konto firmowe i prywatne
Zaletybrak
Wadywszyto na czele z botami i Konatem
~Mateusz / 2024-07-08 04:04
Ocena: 1.00 / 5
1. Pomimo braku zmiany z stopach procentowych podnieśli ratę o 400 zł. Z 2890 na 3w00. Pierwotna rata przed inflacja 1600 xd
2. Karają za wakacje kredytowe. 2 lub 3 miesiące po nich zmieniają oprocentowanie pomimo WIBOR 6 i odbijają sobie straty,nawet pomimo,faktu że nie mają do tego prawa.
3. Nie odpisują na pytania, dlaczego tak robią. Na infolinii nie umieją odpowiedzieć.
4. Szczytem chamstwa było odzyskanie pieniędzy z tdi ppk. Nowy login wysyłali listem, który nie doszedł. Nawet ten polecony. W XXI wieku oni wysyłają login listem XD i to poczta polską, druga tak samo beznadziejna forma jak oni.