Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1560 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~maol / 2020-06-24 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Powolna, nieczytelna, nielogiczna. To są pieniądze, nie zabawka. Stara strona była o wiele lepsza.
  • ~mar / 2022-08-24 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    przelew z osobistego konta na kartę kredytową /spłata karty/ księgowany jest 24h
    Wadyj.w plus wysokie opłaty za każdą operację w ramach banku, "zawracanie głowy" ofertami,które są nierealne, masakryczne oprocentowanie kredytów
  • ~Marcin / 2020-01-30 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Placówka przy. Pasażu Chełmskim w Gdańsku. Obsługa dramatyczna. 5 stanowisk obsługi klienta w tym 2 stanowiska z obsługą wpłat i wypłat. Środek dnia około godziny 14:10. 3 Panie siedzą przy biurkach i udają że coś robią, do stanowisk z wpłatami z minuty na minutę rośnie kolejka jednak żadne z tych stanowisk nie jest obsługiwane (na jednym z nich karteczka z informacją o przerwie na kawę). Kierownik placówki przechodzi obok kolejki zirytowanych klientów i udaje że nic się nie dzieje... nagle (W kolejce do kasy czeka już około 15 osób) pojawia się znudzona Pani z kawą zasiada do stanowiska i za kolejne 5 minut zaprasza pierwszą osobę z kolejki... DRAMAT i 0 organizacji, 0 poszanowania klienta i totalny brak profesjonalizmu
    ZaletyBrak
    WadyMax kwota wypłaty to 10 000 zł
  • ~Marcin / 2020-04-19 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zatrudnijcie profesjonalistów aby strony,zakładki konta były przejrzyste i intuicyjne.
    Znaleźć coś na własnym koncie to prawdziwa droga przez mękę . Gdy tylko spłacę kredyt w tym banu wracam do mBanku.
    Bierzcie przykład z lepszych - nie jest wstydem uczyć się od mądrzejszych.
    Tragedia i jeszcze raz tragedia z waszą stroną bankową.
    ZaletyNie posiadacie zalet
    WadyMnóstwo
  • ~Marcin / 2021-12-25 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowany dostęp do konta firmowego, a do indywidualnego jest. Na infolinii (po ponad 2,5 godzinie czekania) stwierdzili, że nie wiedzą czemu tak się dzieje i że dołożą wszelkich działań, aby to rozwiązać. A ja nie mam dostępu do srodków, aby popłacić rachunki!!!!Jestem zablokowany na 3 tygodnie bo musze odblokowac tylko w odziale w banku.
    MIało być tak pięknie po migracji z IDEa Bank, a jest totalny burdel! Oplaty za wszystko nawet za przelew za graniczny
    WadyWszystkie
  • ~Marcin / 2022-03-01 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 12 latach współpracy z tym bankiem jestem zmuszony zrezygnować z jego usług ze względu na prowizje za wypłaty w obcym bankomacie 23 zł prowizji za wypłatę 1000 zł to już złodziejstwo,dodam że takich wypłat robiłem 10 więc daje to razem 230 zł,a co najlepsze prowizja jest pobierana dopiero na koniec miesiąca więc nawet nie byłem świadomy.dodam że nigdy nie płaciłem prowizji za takie wypłaty,więc jak dla mnie bank robi się pasożytem!!!
    WadyProwizja powala na kolana,a w dodatku większość oddziałów się zamyka
  • ~Marcin / 2022-03-25 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się dodzwonić na infolinie. Pierw 10 min bot opowiada niepotrzebne rzeczy, żeby następnie dowiedzieć się że konsultanci są zajęci.
    WadyBot który opowiada rzeczy które nikogo nie interesują, brak poszanowania czasu klienta
  • ~Marcin / 2022-04-01 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Awaria za awarią. Jeśli nie masz gotówki bo może liczysz że nic nie spierdo*ą to taki ch*j. Zatankujesz, spore zakupy, idziesz płacić a tu niespodzianka. I stoisz jak debil. Debilem byłem zakładając konto w pekao tfuu. Przechodzę do mBanku
    ZaletyŻubr w logu
    WadyAwaryjne gów*o, problem z obsługą.
  • ~Marcin / 2023-02-01 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie życzę tego banku najgorzsemu wrogowi. Obsługa klienta leży, nikt nic nie wie. Pobierają opłaty, ale sami nie wiedzą za co.
    Zaletybrak
    WadyCały bank jest wadą
  • ~Marcin / 2023-08-30 07:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety bank spoznia sie z kredytem hipotecznym deweloper zacznie mi naliczac karne odsetki obiecany kredyt mialem pod koniec sierpnia,jestem bardzo niezadowolony z tak powolnego dzialania banku
    WadyBank zwleka z kredytem hipotecznym
  • ~marcin / 2023-10-23 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia . Elixir do godziny,własnie mija 90 minut,i nic.
    Zaletyzadnych
    Wadykolejki zawsze
  • ~Marcin / 2024-11-21 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam złodzieje jakość obsługi klienta jak za PRL
  • ~Marcin P / 2019-08-27 00:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na SPRZEDAWCĘ KREDYTÓW HIPOTECZNYCH
    ANNE F !!!!!!!!!!!
    Dla tej osoby najważniejsze są pieniądze z podpisanej umowy, a nie dobro klienta!!!
    W/w osoba nie informuje klientów o rzeczach istotnych jak prowizje czy dodatkowe koszty, okłamuje klientów byle podpisali kredyt po czym zapomina klienta.
    W moim przypadku wyjechała na wakacje przekazując sprawę w inne ręce co w późniejszym etapie okazało się dramatyczne w skutkach finansowych gdyż dopiero po podpisaniu kredytu z Panią F !!!
    Osoba z tej samej placówki której której została przekazana moja sprawao posiadała zupełnie inne wytyczne dotyczące wypłaty środków jak np.
    Prowizja za udzielenie kredytu płatnej w GOTÓWCE!!!! -"specjalista ds sprzedaży" nic o tym nie wspomniała
    pani F. OKŁAMAŁA mnie w sprawie spłaty wszystkich innych zobowiązań (kilku rat za tv) pod rygorem nie wypłacenia kredytu, gdzie termin u notariusza się kończył.
    czy w końcu kompletne milczenie w sprawie dodatkowych opłat jak np.
    ODEBRANIE PRZEZ BANK PZELEWU PRZEZ -
    5 € CO MIESIĄC PRZEZ 15 LAT !!!
    Osoba opisana w opinii jest niekompetentna, nie posiada lub nie chce przekazać kompletnej informacji celem WŁASNEGO ZAROBKU!!!
    Anna F jest osobą która nie powinna zajmować się pracą z ludźmi.
    UWAGA ANNA F. TO KŁAMCA!!!
    Nie polecam również placówki ze względu na czas obsługi telefonicznej który wacha się od min 30- 60 min w kolejce oczekujących.
    Omijać BARDZO SZEROKIMI łukiem!!!!!
    ZaletySpychologia i brak zainteresowania problemem klienta, najważniejsza jest kasa i podpisane2wnioski
    WadyAnna F to KŁAMCA I OSZUST!!!
  • ~Marcinek1981 / 2022-06-27 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy z najgorszych banków na rynku. Spłaciliśmy hipotekę i już miesiąc czekamy na zwrot prowizji. Inne banków robią to w kilka dni. W ogóle dodzwonić się do nich lub coś załatwić przy okienku to trzeba brać kulka dni urlopu. Generalnie dramat.
    ZaletyCałkowity brak zalet
    WadyWszystko
  • ~Marek / 2017-02-21 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, ale po raz już któryś z kolei w przeciągu ostatniego miesiąca nie można się zalogować na stronę banku www.pekao24.pl. Po konsultacji z infolinią tegoż Banku dowiaduję się, iż należy wyczyścić pamięć przeglądarki lub spróbować na przeglądarce IE również czyszcząc pliki cookies. Po zastosowaniu się do instrukcji problem nie ustępuje więc dowiaduje się od Pani z Banku PEKAO S.A. żeby ponowić próbę logowania w terminie późniejszym. Musze przyznać z przykrością, że jestem delikatnie zdumiony podejściem do Klienta ze strony Banku i sam nie wiem dlaczego jeszcze go nie zmieniłem, ponieważ po co mi Bank, który trzyma moje pieniądze, do których ja nie mam dostępu. Nie wspominając o tym, że przez te ciągłe awarie, za które nie usłyszałem nawet słowa przepraszam płacę rachunki z opóźnieniem. Myślę, że w tej sytuacji dużo lepszą opcją jest trzymanie pieniędzy w domu, ponieważ przynajmniej w każdej chwili można z nich skorzystać.
    Zaletyostatnio brak
    WadyBRAK MOŻLIWOŚCI SKORZYSTANIA ZE STRONY www.pekao24.pl PRZEZ CIĄGŁE AWARIE
    Klientem Banku PEKAO S.A. jestem już od 17 lat, ale zwarzywszy na okoliczności będę musiał zrezygnować.
  • ~Marek / 2019-09-10 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam. Zdecydowanie nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Marek / 2021-04-13 09:30
    Ocena: 1.00 / 5

    Najgorszy bank w którym jestem. Byłem w około 10, w kraju i za granicą. W tym jestem z przymusu jako klient idea banku. Dostałem nową kartę którą okazało się że muszę aktywować w bankomacie, po aktywacji online. Gdy chce coś kupić przez internet nawet za kwotę 3 zł to muszę podać hasło do bankowości elektronicznej, za każdym razem wykrywa mi nowy komputer (mimo że mam tylko jeden) więc muszę podać kod z smsa żeby wejść na stronę banku i tam muszę potwierdzić transakcję kolejnym smsem (łącznie podaje 1 hasło i 2 kody sms przy zakupie nawet za 3zł..co jest bardzo irytujące, dla kogoś kto lubi robić dużo zakupów). Jak dzwonię na infolinię żeby się o coś zapytać to pytają o imię i nazwisko, nazwisko panieńskie matki, adres, miejsce urodzenia, datę urodzenia, pesel...po 10 pytaniu zawsze rezygnuje (było już tak 4 razy). Uważam że nie powinno się podawać wszystkich danych osobowych jednemu pracownikowi banku. Sam pracownik nie jest mi w stanie powiedzieć ile jeszcze pytań weryfikacyjnych zostało, bo o tym decyduje komputer. Szkoda gadać... nie wiem czy wszyscy klienci tak mają, czy chodzi o utrudnienie życia dawnym klientom idea banku. Nie wyobrażam sobie żebym mógł zostać w tym banku dłużej.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Marek / 2021-09-24 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank działa na niekorzyść klienta. Wystąpiłą u mnie 2-dniowe opóźnienie w spłacie kredytu i informacja odrazu poszła do BIK. Chciałbym tutaj nadmienić - opóźnienie by nie wystąpiło, gdybym, podobnie jak np. w m-banku dostał informację (np. sms) z informacją o niepowodzeniu w spłacie kredytu - w przeciągu godziny sprawdziłbym dlaczego pieniądze nie dotarły (tutaj, wystąpił problem z innym kontem) i przelał środki przelewem błyskawicznym (co uczyniłęm zaraz po otrzymanu aletru BIK). Tłumaczenia w biurze obsługi: "Bo my nie lubimy nękać klientów wiadomościami".
    Wady* bank działa na niekorzyść klienta (po częśći także swoją), nie informując o występujących problemach w ściągnięciu rat, tłumaczy to "nie nękaniem klientów"
    * bank nie jest wstanie naprawić aplikacji od kilku lat (zapętlone bujanie się od placówki do telefonicznego buira obsługi klienta - po 2ch latach zrezygnowałem)
  • ~Marek / 2021-12-29 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank wogole nie jest pomocny , w razie problemów czy awari bankomatu trzeba prosic o pomoc gdzie z wielką lasko ktos odpisze i mało tego skieruje do innej osoby zamiast rozwiązać problem , dział pomocy jakich kolwiek reklamacji jest tragiczny ci ludzie nie powinni tam pracować
  • ~Marek / 2022-02-07 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak slow co za d….. tam pracują , zabral pieniądze wpłatomat i miesiącami jeden na drugiego zrzucają kto ma rozwiązać ten problem , po długim czasie proszenie żeby oddali moje pieniądze słyszę „ mamy ileś dni na odddanie , po ustalonym terminie słyszę ze termin przesunęli znowu o miesiąc
    Brak slow nie polecam tego banku
    ZaletyWcale
    WadyZero jakiej kolwiek spójności między pracownikami każdy mówi co innego jeśli problem sie pojawia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2052
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1228
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1022
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 990
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 929
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4806
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4577
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4020
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3107