Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1516 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Daniel / 2020-06-30 02:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałem szybko założyć konto. Pani była miła do momentu gdy sie okazało że 6 lat temu już miałem tu konto. Że jak uiszczę 11 zł to będzie ok bo wtedy nie zamknąłem konta jak trzeba. Po uiszczeniu kwoty pani zmieniła ton i wmawia mi że jestem oszustem który celowo nie odbierał wtedy telefonów z banku (?!) no i że konta mi jednak nie może założyć. Wyłudziła więc 11 zł i tyle. Pojechałem do konkurencji i założyłem kontobw 10 min.
    ZaletyNie widzę żadnych.
    WadyJak ww opinii.
  • ~123olo / 2020-06-29 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank dramat. Opłaty za wszystko co tylko możliwe. W innych bankach za darmo a tutaj za ciężką kasę. Od 1 lipca 2020 bank będzie pobierał opłaty za transkacje BLIK. Koszmar ! Wprowadzanie klienta w błąd co do oferty. Jak tyko skończy sie lokata, likwiduję rachunek !
    Zaletybrak
    WadyTen bank to jedna wielka wada
  • ~Gosia / 2020-06-28 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe awarie uniemożliwiają normalne funkcjonowanie. Strona internetowa bardzo nieintuicyjna. Rozważam zmianę banku.
  • ~Beata / 2020-06-27 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziala strasznie wolno. Jest nielogiczna i nieprzejrzysta. Bardzo czasochlonna i stresujaca w uzyciu. Jestem naprawde rozczarowana. Rozwazam zmiane banku. Poprzednia wersja byla super.
    ZaletyBrak.
  • ~Arielllle / 2020-06-25 16:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowa wersja aplikacji PeoPay jest okropna. Powoli działa, często sa przerwy techniczne. Czasami żeby zrobić jeden nieszczęsny przelew na kwotę 20 zł, trzeba nad tym spędzić 15 minut! Porażka. Poprzednia wersja była o wiele lepsza. Jestem bardzo rozczarowana.
  • ~maol / 2020-06-24 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Powolna, nieczytelna, nielogiczna. To są pieniądze, nie zabawka. Stara strona była o wiele lepsza.
  • ~Magda / 2020-06-23 07:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Komentarz dotyczący nowego layout`u pekao24.pl on line : Dla mnie okropne. Kompletnie nieintuicyjne, za dużo kolorów,ofert, podgrup.Stary layout był prosty i czytelny, stonowany kolorystycznie.
  • ~Paulina / 2020-06-17 16:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Problem z kartą (odrzucanie pin bez powodu), nie przyjmowanie płatności. Na infolinię nie można się dodzwonić, w punkcie obsługi kazali mi wykonać duplikat kart na WŁASNY koszt... nie polecam, promocja 200 zł za konto przekorzystne też jest jedną wielką ściemą, warunki spelnilam a pieniedzy nie dostalam. Nie polecam tego banku
  • ~Falek / 2020-06-17 10:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga na ten bank przelew zrobiony pieniądze nie doszły do kontrahenta a na koncie ich nie mam do tej pory.juz tydzień!przelew robiłem przez peo pay.
  • ~Niemiec / 2020-06-12 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, nie wiem po co wprowadzać cos nowego co jest 5 razy bardziej skomplikowane i 5 razy gorzej działa, jakas paranoja, czas na zmiane banku
  • ~Asia / 2020-06-10 07:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Konto przekorzystne opłaty pobierane mimo spełnienia warunków. Nie polecam
    ZaletyPo spełnieniu warunków konto bez opłat. W moim przypadku nie działa.
    WadyKonto karta debetowa
  • ~Niunia / 2020-06-09 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa aplikacja mobilna pko sa to jakieś nieporozumienie . Szybkość, możliwość wykonania przelewu czy zrobienie cokolwiek to trzeba mieć cierpliwość bo może kiedyś się załaduje. Poprzednia była o niebo lepsza , łatwiejsza i nie było z nią problemów jak z obecną.
  • ~Edyta / 2020-06-08 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj wasz bankomat wciągnął mi kartę oczywiście też waszego banku ale niestety tej karty odzyskać nie mogę! Uważajcie bank PKO s.a nie obsługuje swoich bankomatów, robi to firma zewnętrzna i tym sposobem zostałam bez karty i muszę wyrobić nową, to chore!!
  • ~były klient na szczęście / 2020-06-07 23:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden z gorszych banków jakie spotkałem. Brak możliwości rezygnacji online z konta które można założyć ultranowoczesnym skanem dowodu i zdjęciem selfi, bez kontaktu nawet z kurierem. Do rezygnacji, jak mi napisano konieczne jest ustawienie się w kolejce do "pani z okienka" na poczcie lub w banku. Ten toporny sposób utrzymania klienta frajera skutecznie zachęca do rezygnacji. Zapytałem, co w związku z zagrożeniem życia i zdrowia gdzie inne banki stosują procedure "bezkontaktowe" i otrzymałem odpowiedz, że nie ma to dla nich znaczenia.
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!
    PS. Tej opinii nie da się dodać na stronie PKO SA który prosi o opinie... Zakwalifikował moją jako spam... Jak widzisz drogi czytelniku. Ten bank to DNO!
    Zaletynie ma żadnych
    Wadywadą jest że klient jest traktowany jak frajer i bezmózga dojna krowa
  • ~Były pracownik / 2020-06-06 10:43
    Ocena: 3.67 / 5
    Do emi. Twoja chamska wypowiedź o leniwych kasjerkach jest żenująca! Dla Ciebie! Pojęcia nie masz o pracy w banku. Zawsze możesz zamknąć konto albo zostać kasjerem. Ciekawe czy będziesz mieć czas żeby wyjść do WC. Że względu na takich klientów jak Ty praca w banku jest już czasem niemożliwa.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyAplikacja
  • ~Małgorzata / 2020-06-05 20:28
    Ocena: 2.67 / 5
    Nowa aplikacja działa tragicznie, cały czas się zawiesza, wyrzuca.I tak od klilku tygodni. czy ktoś wreszczie coś z tym zrobi?
    Zaletynie widzę
  • ~emi / 2020-06-04 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    50%placówek zamkniętych, człowiek korzysta z wpłatomatu , odciąża te leniwe, powolne kasjerki, a jeszcze dowalą prowizje, żenada
    Zaletynie widzę
    Wadyza mała rubryka
  • ~Lena / 2020-06-02 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno przelewy długo się czeka zagranicy 5 dni kiepska obs)uga na email czekam 2 dni
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~1111 / 2020-06-02 21:20
    Ocena: 2.67 / 5
    Od momentu nowego oprogramowania systemu pekao24 i peopay, mam zablokowany dostęp do konta. Pomocy brak.
  • ~Bogo / 2020-05-30 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    popieram wszystkie negatywne opinie o baku.Dodatkowo nie wypłacono mi wypracowanej reklamowanej premii 200 zł pomimo wniesionej w banku reklamacji.Było to 3 miesiące temu. Dziadostwo i brak rzetelności.Nie dajcie się nabrać.
    ZaletyMam niedaleko oddział.
    WadySaame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929