Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1539 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    1.84
  • Obsługa klienta
    1.80

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Stan / 2020-10-01 08:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Żona próbowała zmienić zlecenie stałe w oddziale w Katowicach-Ligocie.Po godzinie pobytu i trzykrotnym odsyłaniu do innego okienka zrezygnowała.
    Bank zlikwidował wcześniej oddziały w Podlesiu i Mikołowie,a w czynnym panuje totalna spychotechnika.
    Nie polecam nikomu tego banku-sam korzystam z innych.
  • ~Marlena / 2020-09-30 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam branie kredytu hipotecznego w tym banku. Co roku bank czepia sie o brak ubezpieczenia nieruchomości, chociaż dostarczam go zawsze o czasie. Bardzo męczące. W tym roku dostarczylam dokument juz wszelkimi mozliwymi kanalami. Bank jednak go nie ma i podniosl mi marze. Pani zajmujaca sie tym powiedziala, ze z dokumentami wszystko ok i ze do mnie wróci z informacją, skad problemy ale nie odezwala sie juz.
    ZaletyPosiadanie konta osobistego
    WadyObsługa klienta na beznadziejnie niskim poziomie, ubogość możliwości aplikacji mobilnej (duzo rzeczy mozliwe jest tylko w wersji online), brak możliwości dodawania zalacznikow do korespondencji z bankiem (generalnie aplikacja uboga w możliwości), prowizje lokat i kont oszczędnościowych na żałośnie niskim poziomie,
  • ~Antea / 2020-09-26 05:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, każdemu klientowi który szanuje swój czas odradzam załatwianie jakichkolwiek spraw w oddziale tego banku przy płockiej 17. Jestem klientem tego Banku, ale już nie długo. 1,5 godziny stałam w kolejce do kasy..... przy mnie kilka starszych osób zmuszonych było zrezygnować, gdyż nie byli w stanie tyle czasu stać. Po mojej interwencji, czemu tylko jedna kasa pracuje usłyszałam że druga Pani jest na L4..... Masakra.... Kiedy wreszcie nadeszła moja kolej po prawie 2 godzinach oczekiwania w kolejce. Pani z kasy oświadczyła że kasa nie czynna bo przyjechał konwój i musi przyjąć pieniądze. Chciałam porozmawiać z dyrektorem oddziału, ale nagle okazało się że rzekomo ma właśnie jakiegoś interesanta.... czekałam kolejne 30 minut. na moje pytanie ile jeszcze czasu mam czekać. poinformowano mnie -" aż Pani kasjerka przyjmie pieniądze". Niestety po 2,5 godzinach oczekiwania nie załatwiłam tego po co przyszłam do banku, gdyż po prostu nie miałam czasu dalej czekać. Jestem załamana formą w jakiej ta placówka traktuje swoich klientów, dzięki którym tak na prawdę istnieje.... Z własnej praktyki wiem że w takich sytuacjach nagłej absencji pracownika w sytuacji gdy i tak skład personelu jest okrojony, następuje oddelegowanie pracownika z innego oddziału. a w sytuacji gdy jedna kasa tylko pracuje, to konwój z pieniędzmi powinien przyjąć kierownik oddziału. ale jak widać w tym oddziale klient jest na szarym końcu... Tu klienta i jego czasu nikt nie szanuje.....
    ZaletyZero
    WadyWiele, na oddziale Płocka 17 przede wszystkim brak szacunku dla klienta, dzięki któremu tak na prawdę istnieją
  • ~Ja / 2020-09-25 20:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Nowa szata graficzna to masakra. Mnóstwo informacji zbędnych. Totalna beznadzieja. Jestem klientem banku od 25 lat- Chyba czas na zmianę banku, bo tak złej szaty graficznej jeszcze nie było.
    Wadynowa szata graficzna
  • ~Natalia / 2020-09-22 03:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam ten bank każdemu kto biorąc kredyt hipoteczny planuje jego wcześniejszą spłatę. Od początku lipca br staram się spłacić kredyt - przez brak odpowiedniej wiedzy pracowników, ich błędy, przez przedłużanie czasu na odpowiedź na reklamacje nie mogę do tej pory tego zrobić a mamy koniec września.
  • ~Be Te / 2020-09-21 19:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem banku od ponad 8 lat, mimo iż posiadam konto które zwolnione jest od pobierania prowizji przy wypłatach z obcych bankomatów - prowizja jest pobierana i to w niemała, czasami po kilkadziesiąt złotych. Zgłaszanie problemu nic nie daje, za każdym razem konsultant zapewnia że problem został rozwiązany, reklamacje i oczekiwanie na zwrot niesłusznie naliczonej prowizji to oczekiwanie do 21 dni .... i tak do nastepnego razu, PROBLEM NIE DO ROZWIĄZANIA DLA TEGO BANKU. Panie w oddziałach rozkładają ręce, konsultantki nie mają kompetencji, umówione rozmowy z przełożonymi to fikcja. Czas na zmiane. Nikomu nie polecam tego banku !
    ZaletyNie ma
    WadyWiele
  • ~klient / 2020-09-20 21:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Na czacie ogólniki bardzo kiepska pomoc i "uciekanie" konsultantów z czatu to jest wręcz haniebne.
    przez tel chca zagadywac a nie wysłuchac i pomóc.
    Zaletyfajny czerwony kolor
    Wadywiele. Nawet w siedzibie trzeba długo czekać
  • ~Pati / 2020-09-07 09:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Nowa szata graficzna to totalna porażka. Mnóstwo informacji zbędnych utrudniających proste wykonanie operacji. Brak możliwości przeanalizowania np zleceń stałych zakończonych. Analiza wływów i wydatków to rzecz absolutnie zbędna to zaśmiecanie ekranu. Realizacja operacji podstawowych powinna byc prosta i nieskomplikowana a wszystkie dodatkowe informacje za dodatkowym kliknięciem. Poprzednia wersja była super !!! Prosta, czytelna, można było kilka operacji wykonać w ciągu 15 min. teraz z jedną można sobie poradzić.
    W poprzedniej aplikacji mogłam przeanalizować przelewy stałe w ciągu roku wpisując w historii bank i kwotę przelewaną. Miałam jasny obraz spłat kolejnych rat np rata 1/10, 2/10, 3/10 itd. Teraz kończy się okres spłat i wszystko znika. Równiez rozważam inny Bank.
  • ~Lidia / 2020-08-27 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowę z bankiem można rozwiązać tylko w siedzibie banku.
    W czasie epidemii jest to niedopuszczalna praktyka wobec klientów banku.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak możliwości wypowiedzenia umowy listem poleconym lub przez bankowość elektroniczną
  • ~Grzech / 2020-08-19 14:05
    Ocena: 3.33 / 5
    Bank koszmar coś załatwić to trzeba kilo soli zjeść bardzo skoplikowane procedury i przestarzale obsługa klijeta ok ale na poziomie kasjerek tylko i wyłocznie
    ZaletyBrak zalet
    WadySkoplikowane procedury i bardzo drogo nie polecam tego banku coś załatwić to koszmar
  • ~Krzysztof / 2020-08-15 09:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo skomplikowane procedury związane z nadpłatą kredytu hipotecznego. Zamiast umożliwić proste zrobienie przelewu trzeba aneksować Umowę oczywiscie konieczna jest obecność wszystkich kredyrobiorcow. W tej kwestii w XXI w kiedy praktycznie wszystko można zalatwiać zdalnie Pekao odstaje od konkurencj. Szkoda, że stoją w miejscu.
    ZaletyCzyste placowki
    WadySkoplikowane procedury nadplat kred. hip.
  • ~Patryk / 2020-08-14 11:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Kosztowne konto. Co miesiąc płacę bankowi kilkanaście złotych Przepraszam płaciłem... niestety dobrowolnie.
    Zaletyod strony technicznej jest ok.
    Wadydrogo, drogo , drogo
  • ~Andrzej / 2020-08-12 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto w pekao nigdy nie miałem problemów z przelewami od półtora roku się pojawiły ,nie można wysłać przelewu .Piszę adres i pojawia się informacja zaloguj się ponownie.Dziadostwo,trzeba wymienić programistów albo zmienię bank.
    Zaletynie ma
    Wadyduże
  • ~Magma / 2020-08-01 13:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam konto od 3 lat, nie dbają o stałych klientów, jedyne oferty na stronie to dla nowych klientów. Nie robią nic, żeby przy sobie zatrzymać. Wiecznie są jakieś przerwy techniczne, a księgowanie wpłat to jakiś żart.
  • ~Marcin / 2020-07-29 20:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem już u nich ponad 5 lat skorzystałem przez wirusa zawieszeniem na dwa miesiące raty i właśnie za to że zawiesiłem kredyt nie duży 680 zł na miesiąc ale przez to że zawiesiłem kredytu nie dostanę nic nie dbają o stałych klientów tak samo jest w pracach i telefoniach komórkowych najważniejsi są nowi klienci
  • ~mniejNiżZero / 2020-07-22 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    szczerze odradzam ten bank. nieprawidłowo nalicznae opłaty, reklamacje niby uwzględniane a nie zwracane pieniądze, a ostatnio usłyszałam od opiekuna: "ze pieniądze z reklamacji nie będą zwrócone, bo sprawa jest przedawniona... 2 miesiące wcześniej złożona i uznana reklamacja. od ponad pół roku co miesiąc pobierana opłata dodatkowa 12 złotych za prowadzenie rachunku, opłata za przelewy- każdy 0,75, za sms, za rachunek dodatkowy, co daje razem prawie 50 zł miesięcznie!!!!! przy wpływach miesięcznych ok 50 tysięcy. Kolejnym "Hitem" był tekst opiekuna banku, że jak system źle nalicza, ale klient nie zwraca na to uwagi, to oni nic z tym nie robią..... SERIO ODRADZAM
  • ~Arkadiusz / 2020-07-16 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim korzystanie z usług tego banku. W dniu dzisiejszym chciałem aktywować nową kartę płatniczą, próby przy wprowadzeniu kodu PIN nie powiodły się. Po powrocie do firmy i wymianie email z bankiem otrzymaliśmy wiadomość, że najprościej będzie zadzwonić na infolinię i aktywować kartę (nr podany na karcie). Trzykrotnie byłem pouczany przez konsultantów, że to nie jest ten dział, że zostanę przełączony a wracałem do punktu wyjścia czyli do ,,katarynki"
    Na koniec otrzymałem nr od konsultanta, który miał mnie połączyć bezpośrednio z tym działem i w słuchawce usłyszałem ...nie ma takiego nr...
    Ręce opadają.
  • ~Aneta / 2020-07-14 19:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Od jakiegoś miesiąca występują problemy z logowaniem do konta i to z różnych komputerów. Serwis nie odpowiada, przerywa połączenie po kilku minutach, bardzo często nie można się wcale zalogować, strasznie długo to trwa, Jakaś tragedia. Nie można przejść do innej zakładki. W starym serwisie to nie występowało
  • ~Andrzej / 2020-07-10 17:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytam opinie innych osob o problemach jakie maja i nie rozumiem skad te problemy. Moja zona jest klientem banku od 30 lat, ja dolaczylem 4 lata temu i nigdy nie mielismy problemow. Mamy karte debit, czyli zyjemy za to co mamy, nie ponad stan, nie biezemy zadnych pozyczek, mamy dobrej jakosci smartphones, aplikacja chodzi bezblednie, nigdy mi sie nie zawiesila, strona internetowa chodzi bezblednie, szczegolnie ta nowa, nawet bylem mile zdumiony, testowalem ja zmieniajac specjalnie hasla, itp. Bez zarzutu. Jest to tez jedyny bank w Polsce, ktory umozliwil mi zrealizowanie czeku z USA. Inne banki odmowily, a ten bank mi pomogl. Urzednicy moze nie biegli w angielskim, ale przyszla kierowniczka i zalatwila mi sprawy od reki. Nie mam zastrzezen. Jestem klientem oddzialu w Gdansk-Srodmiescie.
    ZaletyUprzejma obsluga, starali sie pomoc.
    WadyPowinni robic szkolenia dla kasjerow w temacie fizycznych czekow
  • ~Angelika / 2020-07-09 20:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta bez szału. Po zmianach wyglądu panelu obsługi klienta liczne problemy techniczne. Reklamacje rozpatrywane tygodniami, ewidentna gra na zniechęcenie klienta, odpowiadanie przez automat, często bez związku ze sprawą. Po zdecydowaniu się na usługę i podpisaniu umowy, serwis zerowy. Nie można domówić karty zdalnie, nie można rozwiązać umowy zdalnie, a przy przedłużaniu profilu zaufanego nieustanny problem techniczny. Nie polecam!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1539
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1216
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 978
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.76, ilość opinii: 924
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 900
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4661
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4484
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3953
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3007