Moja opinia jest o strony byłego już pracownika.
Pracodawca chwali się że jest Pracodawcą roku. Niestety nic bardziej mylnego. Wyzysk, mobbing, słaba płaca to na porządku dziennym. Ranking jest robione wśród wybranych osób które wiadomo co mają mowić. Przepracowałem ładnych parenaście lat. To co można się nabawić to nerwicy. Każdy menadzer swoje wie najlepiej, wszyscy tylko obiecują. Jeszcze 2 lata temu zwalniali grupowo a teraz ogłaszają program rekomendacji kandydatów z kasą 2 i 5 tys. Coraz więcej ludzi doświadczonych odchodzi a Ci co przychodzą po czasie też rezygnują. Bardzo dużo wrzucają obowiązków a pensje najniższe na rynku. Robisz za kilku. W IT jest taka grobowa atmosfera że nikt tu nie chce pracować. Ja zmyłem się do innego banku w którym jest o niebo lepiej chodz też nie kolorowo, ale bynajmniej nie ma mobbingu.
ZaletyBrak
WadyNiska Płaca, kada managerska. Zakłamanie.
~Lunidia / 2019-10-08 13:46
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w Polsce. Przelewy realizowane są czasem kilka dni. Obsługa klientów ,fatalna,jak człowiek się do nich dodzwoni to ma wrażenie że przeszkadza im w piciu kawy.
ZaletyBrak
WadyOpóźnienia w przelewach
Ciężko połączyć się z infolinią
Konsultanci niekulturalni
~Łukasz / 2018-05-14 20:07
Ocena: 1.00 / 5
Kredyt chipoteczny-wszystkie dokumenty złożone i zweryfikowane-decyzja kredytowa pozytywna. Zapłacony zadatek 45tys zł spisana umowa ze sprzedającym nieruchomość. Czekamy na końcową decyzje i przyznanie pieniędzy. Wniosek złożony 15.03.18r, pozytywna decyzja 25.03.18r. Umowa ze sprzedającym dom spisana z dużym zapasem na 15.05.18r! 07.05.18r po wykonaniu chyba 80 telefonów i złożeniu kilkunastu monitów i ponagleń w oddziale i wielu prośbach o ponaglenie weryfikacji wniosku ze względu na kończący się czas wynikający z zawartej umowy ze sprzedającym w dniu 11.05.18r widać pierwsze ruchu na wniosku. Tego samego dnia otrzymujemy informacje; trzeba wykonać kolejną wycenę nieruchomości ponieważ poprzednia wycena jednak po 2 miesiącach oczekiwania jednak nie jest taka jak powinna, brak dokumentu ze starostwa odnosnie nieruchomości -czas oczekiwania na wycenę minimum 7 dni i 1000zł, dokument w starostwie czas oczekiwania 3 tygodnie i 2 tygodnie uprawomocnienie pani w banku dała mi na załatwienie tego 4 dni! Podkreślę ze konsultant z banku doradził żeby umowa ze sprzedającym była spisana z datą do 30.04.18 bo do tej daty na pewno się uda już wszystko dopiąć-daliśmy sobie i tak 2 tyg dodatkowego buforu, jak się okazało i tak mało. Takie informacje otrzymuje w przeddzień wypłaty pieniędzy za dom z perspektywą straty zadatku!! Kredyt załatwiam w innym banku bo w efekcie będzie szybciej! Opieszałość,niesłowność i poprostu zlewa totalna na klijenta.Ja się pytam gdzie jest 21dni ustawowych na rozpatrzenie wniosku! Dokumenty już niebawem do wglądu na FB i forach bankowych.
ZaletyBrak
WadyOgromna Opieszałość
~Łukasz / 2022-01-25 20:50
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Miałem konto z którego korzystała moja mama, gdy przestała korzystać ja o tym koncie zapomniałem i zrobił się debet 44 zł za opłaty. Zorientowałem się gdy zauważyłem w BIKu wpis bezumownym debet w koncie 1 zł. Bank nie raczył mnie poinformować o debecie ani o tym że zgłosi w BIK. Debet spłacony konto zamknięte a bank odmówił usunięcia wpisu. Teraz mam problem z wzięciem kredytu przez tą pierdołę. Dodam że już miałem debet w koncie w innych bankach i to dłuższy czas i żaden nie podał info do BIKU bo to są zbyt małe kwoty.
ZaletyBrak
WadyPekao to jedna wielka wada
~Łukasz / 2022-09-22 16:55
Ocena: 1.00 / 5
To jest tragedia na całego. Od 8 miesięcy próbuję zamknąć konto. Od 8 miesięcy! A najlepsze jest to, że ja tam konta w ogóle nie chciałem, po prostu przejęli IdeaBank, przez co moje konto zostało automatycznie zmigrowane. A dlaczego chciałem zrezygnować? Wszystko było szalenie drogie. Absolutnie WSZYSTKO!
Panie z placówki są nieprzeszkolone, opłaty horrendalnie wysokie, bank utrudnia wszystkie formalności, a zamknięcie konta graniczy z cudem. Odradzam!!!
Wadyopłaty, trudności z reklamacjami, obsługa klienta, czasy realizacji, ciągłe spamowanie
~Łukasz / 2023-07-19 13:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie można się w ogóle dodzwonić! Jeśli już przekieruje dalej i znów czekanie a potem zadanie jakie chorych pinów które się ustalało chyba przy urodzeniu i wszystko od nowa
~Łukasz B / 2020-04-14 14:58
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje którzy robią tylko to co jest dla nich korzystne !!!!!!!
WadyZłodziejstwo brak kompetencji pracowników
~łysy / 2016-06-02 22:04
Ocena: 1.00 / 5
Wybierałem pieniądze z innego bankomatu i policzyły drogą prowizje nie polecam tego banku
Zaletybrak
WadyWszystkie
~M. / 2015-05-19 10:20
Ocena: 1.00 / 5
Wprowadzenie opłaty za bankomaty Euronet przelały czarę goryczy i postanowiłem zakończyć wieloletnią umowę z tym bankiem. O ile w moim dużym mieście wiem, gdzie wypłacę za darmowego bankomatu PEKAO, o tyle jak pojadę do innej miejscowości to muszę się nabiegać by go znaleźć, co nie zawsze się udaje. Suma sumarum, miesięczny koszt prowadzenia konta to około 13-20zł, co rocznie daje nam już konkretną sumę. Dodatkowo naciąganie na niepotrzebne usługi przez obsługę banku oraz wydzwanianie na prywatny telefon z "nowymi ofertami". Dziękuję, zmieniam bank.
Zaletybrak
Wadycoś co konkurencja ma za darmo, tutaj jest płatne
~M. / 2024-09-04 07:37
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa i dbanie o klienta na poziomie zerowym . Organizacja tego miejsca to dramat. nie ma absolutnie zadnej mozliwosci kontaktu z okrslona placowka banku , dostepna jest wyłacznie infolinia , na której konsultacji prezentuja sie gorzej niz sztuczna cwiercininteligencja. W momencie gdy jakis pracownik banku jest na urlopie lub choruje nikt go nie zastępuje, a klient zostaje z niezalatwiona sprawa i tak jak w moim przypadku traci kolejne pieniadze. Byc moze jest to celowy zabieg działajacy na szkode klienta.
Zero wspolpracy, zero komunikacji , wylacznie ignorancja, obwinianie klienta i brak jakiegokolowiek wsparcia i wspolpracy.
~MA / 2021-12-17 07:19
Ocena: 1.00 / 5
Gdyby było zero, to takie noty bym wystawiła. Po migracji z idea banku mam tylko same kłopoty. Nadpłacone do przodu raty wyparowały, zamiast tego dostaję powiadomienia o zaległości. Masa dodatkowych opłat pojawiających się niewiadomo skąd. Od 2 tygodni nikt nie umie mi pomóc ani w oddziale ani na infolinii. Tracę masę czasu i stoję w miejscu. Będę szukała pomocy u rzecznika finansowego i zrobię wszystko, aby jak najszybciej przestać być klientem tego banku.
~Mac Jay / 2023-09-06 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Tylko dlatego, że doradca z pośrednictwa kredytowego, był w stanie ze względów formalnych, załatwić kredyt w pekao lub ing (podkusilo mnie na pekao niestety) wszedłem we wspolprace z tym reliktem minionej epoki.
Ile nerwów, straconego czasu, na walke o swoje. Wrzesień 2023 r.inflacja spada od pół roku, NBP obniża stopy, a bank pekao podnosi oprocentowanie z 9 na 10%. Rata wzrasta o 10%, mimo ze zgodnie z tendencja, juz raz ja obnizyli. Mysli człowiek, no w koncu znowu obniża a tu jeps! Rata wyzsza niz w szczycie inflacji. Na infolinię dodzwonilem sie za trzecim razem po lacznie 53min.czekania.
Los mnie pokaral tym bankiem. Konto takie pomicne, ze za wyplate 6.000 z euronetu (wyplata dla ekipy remontowej) bank potracil sobie 120zl!
Nigdy nie miałem takich nerwów z Aliorem, w którym mam konto od 10lat.
Reklamacje rozpatrywali przez 5miesiecy, chociaz to bylo bezprawne. I jeszcze bylo po drodze kilka stresujacych historii, ale nie mam siły juz o tym pisać.
Z własnej woli nikomu bym nie polecił.
ZaletyŻadnej nie znalazlem
~Maciej / 2019-08-16 15:35
Ocena: 1.00 / 5
Dno. Bank z poprzedniej epoki.
Pilny firmowy przelew utknął w procedurze dodatkowej autoryzacji. Po kilku godzinach i trzech moich telefonach monitujących bank nadal nie oddzwonił w celu autoryzacji przelewu. Każdy mój telefon wymagał oczekiwania 15-20 min. na infolinii.
ZaletyBrak
WadyDrogo, nieterminowo.
~Maciej / 2020-04-06 18:01
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje kradną pieniądze z konta ! Zginęło mi 2000 tys i nikt nie wiedział gdzie są a po 2 tyg znaleźli łaskawie po awanturze
~Maciej / 2021-12-13 06:39
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejne zalogowanie, ciągle problemy z identyfikacją na infolinii (twierdzą że powinienem klawisze wciskać co sekundę), nie działają przelewy błyskawiczne (według nich jest awaria i dopiero w nowym 2022 roku naprawia - śmieszne co?) i błędy przelewów przez peopay (twierdzi, że nie mam rachunku źródłowego). O pomocy na infolinii nie wspomnę (przekierowują w nieskończoność).
~Maciej / 2023-02-02 23:45
Ocena: 1.00 / 5
Na załatwienie sprawy trzeba czekać miesiącami.
ZaletyBrak
~Maciek / 2022-02-15 23:26
Ocena: 1.00 / 5
Brak odpowiedzi na reklamację. Odpowiedz na pytanie po miesiącu.
ZaletyBrak
Wady- obsługa
- oferta a raczej jej brak... za wszystko ukryte opłaty
- reklamacje rozpatrują po 2 miesiąc i Bank twierdzi że jest wszystko ok
~Maciek / 2022-02-18 01:18
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałem okazje współpracować. Obsługa pozostawia wiele do życzenia. Cały czas zmiany, brak informacji.
~Maciek / 2022-06-27 21:44
Ocena: 1.00 / 5
Brak informacji, co nie działa. Wyłączają dostęp kiedy chcą. Tragedia nigdy nie poleciłbym aplikacji pekao24!!! TRAGEDIA!!!
ZaletyBRak
WadyDużo można wymieniać
~MAdFox / 2021-04-11 12:05
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT!!!!! Jestem klientem tego banku od lat 19. Chyba już z lenistwa i przyzwyczajenia tam jestem, bo to co CI Państwo sobą reprezentują to DNO i 2 metry mułu. Otóż zdarzył mi się nie zaplacić mandatu w terminie, US skierował do banku dyspozycję zajęcia danej kwoty, co rozumiem doskonale i jest to oczywiste. Jednakże bank stwierdził, że zajmie mi nie żądaną kwotę, a 500 zł więcej, hmmm. Malo z tego nie widniało to zajęcie w żadnym posiadanym przeze mnie serwisie banku, na żadnej infolinii nie byli w stanie udzielić mi informacji o tym czemu z mojego konta zniknęły pieniądze, kompletnie nic, po prostu ze stanu 8000zł, zrobiło się 7000zł i nikt nic nie wie... To była sobota, byłem w stanie iść to zgłosic na Policję, bo myślałem że to jakaś nieautoryzowana transakcja. Gdy udałem się w poniedziałek do banku, by wyjaśnić sprawę nikt nie był mi w stanie odpowiedzieć na pytanie jakim prawem i na jakiej podstawie zajeto mi środki, których nie chciał US, pani w okienku cyt. "to Pani z Warszawy mi kazała", kierowniczka nie byla w stanie podać mi żadnej podstawy prawnej tej sytuacji, pełna samowolka!!!
To jeszcze nic, teraz wisienka na torcie tej samozwańczej instytucji. Otóż, posiadam karte kredytową w Pekao S.A., karta traci ważność 05/21, więc w miesiący kwiecień 2021 powinna być aktywna, mogło by się tak wydawać. Jak się okazuję nie, gdyż bank już na moje konto wrzucił nową kartę, która jest aktywna ale i jej nie przysłał, więc mam starą kartę terminowo ważną ale nie działającą oraz nową aktywną, lecz jej nie mam fizycznie, więc nie mam kodu na odwrocie do wykonania transakcji, na infolinii nie mogą podac numeru na odwrocie, bo go nie mają, a ze starej nie moge już korzystać. Przeżył bym to, gdyby nie sytuacja związana z inwestycją. Przewidując ruchy na rynku inwestuje w kryptowaluty, więc z karty kredytowej chciale przelac dodatkowe środki, by dokonać 2 dniowej inwestycji, z racji tego że jest weekend przelew by się zaksięgował w poniedziałek, a środki z karty w 30 min, jednak nie mogę tego zrobić, bo mam nową aktywną kartę, której nie mam i posiadam satrą, która nie działa pomimo, że ma jeszcze miesiąc ważności!!!AAAAAAA. Dzięki tej fantastycznej instytucji stracilem, a właściwie nie zarobiłem 1200 zł!!! Dziękuję. To, że Wy jako bank macie lokaty na poziomie 1% w skali roku, to Wasza sprawa, ale że w tak idiotyczny sposób pozbawiacie ludzi zarobku, to świadczy tylko o bałaganie jaki panuję w tym banku!!! Serdecznie odradzam posiadanie konta w tej instytucji. Ja też uciekam po 19 latach.
ZaletyZEROWE
WadyBalagan i samowolne dysponowanie środkami klienta