Wadynowa szata graficzna
strona 56 z 76
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »
-
~Ja / 2020-09-25 20:27
Nowa szata graficzna to masakra. Mnóstwo informacji zbędnych. Totalna beznadzieja. Jestem klientem banku od 25 lat- Chyba czas na zmianę banku, bo tak złej szaty graficznej jeszcze nie było. -
-
~Natalia / 2020-09-22 03:49
Odradzam ten bank każdemu kto biorąc kredyt hipoteczny planuje jego wcześniejszą spłatę. Od początku lipca br staram się spłacić kredyt - przez brak odpowiedniej wiedzy pracowników, ich błędy, przez przedłużanie czasu na odpowiedź na reklamacje nie mogę do tej pory tego zrobić a mamy koniec września. -
~Be Te / 2020-09-21 19:59
Jestem klientem banku od ponad 8 lat, mimo iż posiadam konto które zwolnione jest od pobierania prowizji przy wypłatach z obcych bankomatów - prowizja jest pobierana i to w niemała, czasami po kilkadziesiąt złotych. Zgłaszanie problemu nic nie daje, za każdym razem konsultant zapewnia że problem został rozwiązany, reklamacje i oczekiwanie na zwrot niesłusznie naliczonej prowizji to oczekiwanie do 21 dni .... i tak do nastepnego razu, PROBLEM NIE DO ROZWIĄZANIA DLA TEGO BANKU. Panie w oddziałach rozkładają ręce, konsultantki nie mają kompetencji, umówione rozmowy z przełożonymi to fikcja. Czas na zmiane. Nikomu nie polecam tego banku ! ZaletyNie maWadyWiele -
~klient / 2020-09-20 21:10
Na czacie ogólniki bardzo kiepska pomoc i "uciekanie" konsultantów z czatu to jest wręcz haniebne.
przez tel chca zagadywac a nie wysłuchac i pomóc.Zaletyfajny czerwony kolorWadywiele. Nawet w siedzibie trzeba długo czekać -
~Pati / 2020-09-07 09:28
Nowa szata graficzna to totalna porażka. Mnóstwo informacji zbędnych utrudniających proste wykonanie operacji. Brak możliwości przeanalizowania np zleceń stałych zakończonych. Analiza wływów i wydatków to rzecz absolutnie zbędna to zaśmiecanie ekranu. Realizacja operacji podstawowych powinna byc prosta i nieskomplikowana a wszystkie dodatkowe informacje za dodatkowym kliknięciem. Poprzednia wersja była super !!! Prosta, czytelna, można było kilka operacji wykonać w ciągu 15 min. teraz z jedną można sobie poradzić.
W poprzedniej aplikacji mogłam przeanalizować przelewy stałe w ciągu roku wpisując w historii bank i kwotę przelewaną. Miałam jasny obraz spłat kolejnych rat np rata 1/10, 2/10, 3/10 itd. Teraz kończy się okres spłat i wszystko znika. Równiez rozważam inny Bank. -
~Lidia / 2020-08-27 10:00
Umowę z bankiem można rozwiązać tylko w siedzibie banku.
W czasie epidemii jest to niedopuszczalna praktyka wobec klientów banku.ZaletyNie maWadyBrak możliwości wypowiedzenia umowy listem poleconym lub przez bankowość elektroniczną -
~Grzech / 2020-08-19 14:05
Bank koszmar coś załatwić to trzeba kilo soli zjeść bardzo skoplikowane procedury i przestarzale obsługa klijeta ok ale na poziomie kasjerek tylko i wyłocznie ZaletyBrak zaletWadySkoplikowane procedury i bardzo drogo nie polecam tego banku coś załatwić to koszmar -
~Krzysztof / 2020-08-15 09:17
Bardzo skomplikowane procedury związane z nadpłatą kredytu hipotecznego. Zamiast umożliwić proste zrobienie przelewu trzeba aneksować Umowę oczywiscie konieczna jest obecność wszystkich kredyrobiorcow. W tej kwestii w XXI w kiedy praktycznie wszystko można zalatwiać zdalnie Pekao odstaje od konkurencj. Szkoda, że stoją w miejscu. ZaletyCzyste placowkiWadySkoplikowane procedury nadplat kred. hip. -
-
~Patryk / 2020-08-14 11:18
Kosztowne konto. Co miesiąc płacę bankowi kilkanaście złotych Przepraszam płaciłem... niestety dobrowolnie. Zaletyod strony technicznej jest ok.Wadydrogo, drogo , drogo -
~Andrzej / 2020-08-12 19:19
Mam konto w pekao nigdy nie miałem problemów z przelewami od półtora roku się pojawiły ,nie można wysłać przelewu .Piszę adres i pojawia się informacja zaloguj się ponownie.Dziadostwo,trzeba wymienić programistów albo zmienię bank. Zaletynie maWadyduże -
~Magma / 2020-08-01 13:25
Mam konto od 3 lat, nie dbają o stałych klientów, jedyne oferty na stronie to dla nowych klientów. Nie robią nic, żeby przy sobie zatrzymać. Wiecznie są jakieś przerwy techniczne, a księgowanie wpłat to jakiś żart. -
~Marcin / 2020-07-29 20:48
Jestem już u nich ponad 5 lat skorzystałem przez wirusa zawieszeniem na dwa miesiące raty i właśnie za to że zawiesiłem kredyt nie duży 680 zł na miesiąc ale przez to że zawiesiłem kredytu nie dostanę nic nie dbają o stałych klientów tak samo jest w pracach i telefoniach komórkowych najważniejsi są nowi klienci -
~mniejNiżZero / 2020-07-22 15:37
szczerze odradzam ten bank. nieprawidłowo nalicznae opłaty, reklamacje niby uwzględniane a nie zwracane pieniądze, a ostatnio usłyszałam od opiekuna: "ze pieniądze z reklamacji nie będą zwrócone, bo sprawa jest przedawniona... 2 miesiące wcześniej złożona i uznana reklamacja. od ponad pół roku co miesiąc pobierana opłata dodatkowa 12 złotych za prowadzenie rachunku, opłata za przelewy- każdy 0,75, za sms, za rachunek dodatkowy, co daje razem prawie 50 zł miesięcznie!!!!! przy wpływach miesięcznych ok 50 tysięcy. Kolejnym "Hitem" był tekst opiekuna banku, że jak system źle nalicza, ale klient nie zwraca na to uwagi, to oni nic z tym nie robią..... SERIO ODRADZAM -
~Arkadiusz / 2020-07-16 15:27
Odradzam wszystkim korzystanie z usług tego banku. W dniu dzisiejszym chciałem aktywować nową kartę płatniczą, próby przy wprowadzeniu kodu PIN nie powiodły się. Po powrocie do firmy i wymianie email z bankiem otrzymaliśmy wiadomość, że najprościej będzie zadzwonić na infolinię i aktywować kartę (nr podany na karcie). Trzykrotnie byłem pouczany przez konsultantów, że to nie jest ten dział, że zostanę przełączony a wracałem do punktu wyjścia czyli do ,,katarynki"
Na koniec otrzymałem nr od konsultanta, który miał mnie połączyć bezpośrednio z tym działem i w słuchawce usłyszałem ...nie ma takiego nr...
Ręce opadają. -
~Aneta / 2020-07-14 19:24
Od jakiegoś miesiąca występują problemy z logowaniem do konta i to z różnych komputerów. Serwis nie odpowiada, przerywa połączenie po kilku minutach, bardzo często nie można się wcale zalogować, strasznie długo to trwa, Jakaś tragedia. Nie można przejść do innej zakładki. W starym serwisie to nie występowało -
~Andrzej / 2020-07-10 17:09
Czytam opinie innych osob o problemach jakie maja i nie rozumiem skad te problemy. Moja zona jest klientem banku od 30 lat, ja dolaczylem 4 lata temu i nigdy nie mielismy problemow. Mamy karte debit, czyli zyjemy za to co mamy, nie ponad stan, nie biezemy zadnych pozyczek, mamy dobrej jakosci smartphones, aplikacja chodzi bezblednie, nigdy mi sie nie zawiesila, strona internetowa chodzi bezblednie, szczegolnie ta nowa, nawet bylem mile zdumiony, testowalem ja zmieniajac specjalnie hasla, itp. Bez zarzutu. Jest to tez jedyny bank w Polsce, ktory umozliwil mi zrealizowanie czeku z USA. Inne banki odmowily, a ten bank mi pomogl. Urzednicy moze nie biegli w angielskim, ale przyszla kierowniczka i zalatwila mi sprawy od reki. Nie mam zastrzezen. Jestem klientem oddzialu w Gdansk-Srodmiescie. ZaletyUprzejma obsluga, starali sie pomoc.WadyPowinni robic szkolenia dla kasjerow w temacie fizycznych czekow -
-
~Angelika / 2020-07-09 20:58
Oferta bez szału. Po zmianach wyglądu panelu obsługi klienta liczne problemy techniczne. Reklamacje rozpatrywane tygodniami, ewidentna gra na zniechęcenie klienta, odpowiadanie przez automat, często bez związku ze sprawą. Po zdecydowaniu się na usługę i podpisaniu umowy, serwis zerowy. Nie można domówić karty zdalnie, nie można rozwiązać umowy zdalnie, a przy przedłużaniu profilu zaufanego nieustanny problem techniczny. Nie polecam! -
~ASIA88 / 2020-07-09 20:20
Nowy peopay powolny,zawiesza sie i potrafi mega zdraznic. Jesli chodzi o obsługę klienta,to..slow mi brakuje...w skrócie- od 24.05.piszac przez Pekao24 do dzialu Reklamacje,staram sie wyjasnic bledna decyzje banku z dnia 10.05. co do mojej prosby z dnia 24.04...do dzisiaj cisza. 19.07 jest ostatnim dniem w ktorym mozna odkrecic sprawe. Dzwonie na infolinie i slysze ze Pani nie ma wgladu do mojej sprawy i nie pomoze,w punkcie stacjonarnym Pan twierdz ze sie tym nie zajmuje i informuje mnie ze prosze pisac do dzialu reklamacje przez Pekao24 a z Pekao24 dostaje odpowidz ze mam zadzwonić na infolinie lub isc do siedziby banku. Bledne kolo,czuje sie oszukana,bede zmieniala bank. -
~paserby / 2020-07-01 17:15
Dramat. Wszystko pod górkę, nieprzyjazny dla klienta -
~Mortadela / 2020-07-01 15:48
Próbuje się dodzwonić od tygodnia ale po 14 nikt już nie odbiera telefonu mimo ze infolinia powinna być czynna do 16. Nie mam możliwości przyjechać do banku ani ani zadzwonić przed 14 wiec kontakt z bankiem stał się dla mnie nieosiągalny.
strona 56 z 76
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »