Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1560 opinii

1.83 / 5

  • Prostota obsługi
    1.80
  • Oferta
    1.85
  • Obsługa klienta
    1.82

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Loria / 2017-11-01 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank , nie polecam. Mówili mi żebym sobie aplikacje zainstalowała ( nie polecam ) Mam konto od maja wpłaciłam sobie pieniądze z racji tego ze wiem , ze są bezpieczne . We wrześniu skradziono mi ponad 3 tysiące. Miałam limit miesięczny 1 tys , i kody potwierdzające przelew na telefon dostawałam . Nic mi nie przyszło a pieniądze zginęły . Gdy poszłam do banku Pani tam powiedziała ze pierwszy raz maja taka sytuacje. Również nie pomogła ,a tylko powiedziała ze sama się boi o swoje pieniądze . Sprawa się ciągnie miesiąc czekałam i dostałam list , ze muszę następny miesiąc czekać. Napisali ze to ewidentne moja wina, i nie odzyskam pieniędzy , które sobie zarabiałam. Sprawa się ciągnie już 3 miesiąc i pewnie nie odzyskam. Również miałam mieć darmowe miesiące a zabiera mi pare złoty.
    ZaletyBrak
    Wadybeznadziejne zabezpieczenia gdzie każdy może włamać się na konto i ukraść pieniądze
    Korzystam z tego banku około 7 miesięcy
  • ~Lovella / 2022-02-22 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce złodziejski wszystko internetowo ale potem przysyłają ze dokumenty nie dostarczone żenada jedziesz stoisz 2godz. I sprawa dalej nie rozwiązana po 10latach przypomniało im się ze ubezpieczenie trzeba płacić złodzieje pier….. ludzie zamykajcie konta i przenoście do innego za wszystko trzeba płacić ale pomocy nic weryfikacja zła a co ja swojej matki nie znam szok nie kompetencja nie polecam złodziejskiego banku
    ZaletyŻadne zalety brak kompetencji legalni złodzieje
    WadyNie przekraczać progu tego Banku
  • ~Luiza / 2022-03-30 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Przelewy dochodzą dopiero na drugi dzień, gdzie inne banki dostają tego samego dnia. Prowizję zjada z każdej wypłaty z bankomatu.
  • ~Lukas / 2022-03-16 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się skontaktować w razie potrzeby. Okradają przy przelewach
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co chcesz załatwić jest problemem
  • ~Lukas / 2023-05-17 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamykam konto... Co chwila dzwonią i namawiają do kredytu... Internetowo to samo... To postanowiłem skorzystać... Okazało się że nie mogę bo jestem rolnikiem a rolnikom nie przysługują "ekspresowe pożyczki" których propozycjami mnie zasypują... Bo system nie przewiduje takich opcji... Ale zaraz po próbie wzięcia kredytu zadzwonił doradca namawiać na ten sam kredyt... Kiedy opisałem mu sytuację odpowiedział że zarejestrowani w KRUS nie mogą skorzystać z tej oferty... Na moją uwagę że ich bank nie jest dla rolników odpowiedział że to nie prawda bo kredytu mi nie dadzą ale za to pieniądze mogę u nich trzymać...
    ZaletyZero zalet.
    WadyBank wykluczający całe grupy zawodowe ze swoich ofert...
  • ~Lukasz / 2022-01-13 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem przeniesiony z IDEA BANK przymusowo do tego pseudo banku. Bank nalicza ogromne prowizje za prowadzenie konta o których nie miałem pojęcia. Posiadałem także linię kredytową w koncie IDEA BANKU na kwotę 5000zł. 2 miesiące prosiłem o wyjaśnienie na jakich zasadach będzie ona funkcjonować ponieważ nie widniała ona w moich produktach na koncie. Po 2 miesiącach bez odzewu zminusowano moje konto na kwotę 5000z bez żadnej informacji. Po czym poinformowano mnie że linia się skończyła a ja stałem się dłużnikiem i moje dane wysłano do BIK. Zrobiono ze mnie dłużnika. Nie dano możliwości odnowienia linii ani zmienienia produktu na inny. odchodzę w trybie natychmiastowym zamykam konto i głoszę wszędzie że to niepoważna firma.
    Zaletybrak
    Wadybrak obsługi klienta, brak kontaktu z klientem, nieprzeszkoleni pracownicy, niekompetencja, oszukiwanie klientów
  • ~Lulek / 2022-07-01 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia jest o strony byłego już pracownika.
    Pracodawca chwali się że jest Pracodawcą roku. Niestety nic bardziej mylnego. Wyzysk, mobbing, słaba płaca to na porządku dziennym. Ranking jest robione wśród wybranych osób które wiadomo co mają mowić. Przepracowałem ładnych parenaście lat. To co można się nabawić to nerwicy. Każdy menadzer swoje wie najlepiej, wszyscy tylko obiecują. Jeszcze 2 lata temu zwalniali grupowo a teraz ogłaszają program rekomendacji kandydatów z kasą 2 i 5 tys. Coraz więcej ludzi doświadczonych odchodzi a Ci co przychodzą po czasie też rezygnują. Bardzo dużo wrzucają obowiązków a pensje najniższe na rynku. Robisz za kilku. W IT jest taka grobowa atmosfera że nikt tu nie chce pracować. Ja zmyłem się do innego banku w którym jest o niebo lepiej chodz też nie kolorowo, ale bynajmniej nie ma mobbingu.
    ZaletyBrak
    WadyNiska Płaca, kada managerska. Zakłamanie.
  • ~Lunidia / 2019-10-08 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Przelewy realizowane są czasem kilka dni. Obsługa klientów ,fatalna,jak człowiek się do nich dodzwoni to ma wrażenie że przeszkadza im w piciu kawy.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia w przelewach
    Ciężko połączyć się z infolinią
    Konsultanci niekulturalni
  • ~Łukasz / 2018-05-14 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyt chipoteczny-wszystkie dokumenty złożone i zweryfikowane-decyzja kredytowa pozytywna. Zapłacony zadatek 45tys zł spisana umowa ze sprzedającym nieruchomość. Czekamy na końcową decyzje i przyznanie pieniędzy. Wniosek złożony 15.03.18r, pozytywna decyzja 25.03.18r. Umowa ze sprzedającym dom spisana z dużym zapasem na 15.05.18r! 07.05.18r po wykonaniu chyba 80 telefonów i złożeniu kilkunastu monitów i ponagleń w oddziale i wielu prośbach o ponaglenie weryfikacji wniosku ze względu na kończący się czas wynikający z zawartej umowy ze sprzedającym w dniu 11.05.18r widać pierwsze ruchu na wniosku. Tego samego dnia otrzymujemy informacje; trzeba wykonać kolejną wycenę nieruchomości ponieważ poprzednia wycena jednak po 2 miesiącach oczekiwania jednak nie jest taka jak powinna, brak dokumentu ze starostwa odnosnie nieruchomości -czas oczekiwania na wycenę minimum 7 dni i 1000zł, dokument w starostwie czas oczekiwania 3 tygodnie i 2 tygodnie uprawomocnienie pani w banku dała mi na załatwienie tego 4 dni! Podkreślę ze konsultant z banku doradził żeby umowa ze sprzedającym była spisana z datą do 30.04.18 bo do tej daty na pewno się uda już wszystko dopiąć-daliśmy sobie i tak 2 tyg dodatkowego buforu, jak się okazało i tak mało. Takie informacje otrzymuje w przeddzień wypłaty pieniędzy za dom z perspektywą straty zadatku!! Kredyt załatwiam w innym banku bo w efekcie będzie szybciej! Opieszałość,niesłowność i poprostu zlewa totalna na klijenta.Ja się pytam gdzie jest 21dni ustawowych na rozpatrzenie wniosku! Dokumenty już niebawem do wglądu na FB i forach bankowych.
    ZaletyBrak
    WadyOgromna Opieszałość
  • ~Łukasz / 2022-01-25 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Miałem konto z którego korzystała moja mama, gdy przestała korzystać ja o tym koncie zapomniałem i zrobił się debet 44 zł za opłaty. Zorientowałem się gdy zauważyłem w BIKu wpis bezumownym debet w koncie 1 zł. Bank nie raczył mnie poinformować o debecie ani o tym że zgłosi w BIK. Debet spłacony konto zamknięte a bank odmówił usunięcia wpisu. Teraz mam problem z wzięciem kredytu przez tą pierdołę. Dodam że już miałem debet w koncie w innych bankach i to dłuższy czas i żaden nie podał info do BIKU bo to są zbyt małe kwoty.
    ZaletyBrak
    WadyPekao to jedna wielka wada
  • ~Łukasz / 2022-09-22 16:55
    Ocena: 1.00 / 5

    To jest tragedia na całego. Od 8 miesięcy próbuję zamknąć konto. Od 8 miesięcy! A najlepsze jest to, że ja tam konta w ogóle nie chciałem, po prostu przejęli IdeaBank, przez co moje konto zostało automatycznie zmigrowane. A dlaczego chciałem zrezygnować? Wszystko było szalenie drogie. Absolutnie WSZYSTKO!

    Panie z placówki są nieprzeszkolone, opłaty horrendalnie wysokie, bank utrudnia wszystkie formalności, a zamknięcie konta graniczy z cudem. Odradzam!!!
    Wadyopłaty, trudności z reklamacjami, obsługa klienta, czasy realizacji, ciągłe spamowanie
  • ~Łukasz / 2023-07-19 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się w ogóle dodzwonić! Jeśli już przekieruje dalej i znów czekanie a potem zadanie jakie chorych pinów które się ustalało chyba przy urodzeniu i wszystko od nowa
  • ~Łukasz B / 2020-04-14 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje którzy robią tylko to co jest dla nich korzystne !!!!!!!
    WadyZłodziejstwo brak kompetencji pracowników
  • ~łysy / 2016-06-02 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Wybierałem pieniądze z innego bankomatu i policzyły drogą prowizje nie polecam tego banku
    Zaletybrak
    WadyWszystkie
  • ~M. / 2015-05-19 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzenie opłaty za bankomaty Euronet przelały czarę goryczy i postanowiłem zakończyć wieloletnią umowę z tym bankiem. O ile w moim dużym mieście wiem, gdzie wypłacę za darmowego bankomatu PEKAO, o tyle jak pojadę do innej miejscowości to muszę się nabiegać by go znaleźć, co nie zawsze się udaje. Suma sumarum, miesięczny koszt prowadzenia konta to około 13-20zł, co rocznie daje nam już konkretną sumę.
    Dodatkowo naciąganie na niepotrzebne usługi przez obsługę banku oraz wydzwanianie na prywatny telefon z "nowymi ofertami".
    Dziękuję, zmieniam bank.
    Zaletybrak
    Wadycoś co konkurencja ma za darmo, tutaj jest płatne
  • ~M. / 2024-09-04 07:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa i dbanie o klienta na poziomie zerowym . Organizacja tego miejsca to dramat. nie ma absolutnie zadnej mozliwosci kontaktu z okrslona placowka banku , dostepna jest wyłacznie infolinia , na której konsultacji prezentuja sie gorzej niz sztuczna cwiercininteligencja. W momencie gdy jakis pracownik banku jest na urlopie lub choruje nikt go nie zastępuje, a klient zostaje z niezalatwiona sprawa i tak jak w moim przypadku traci kolejne pieniadze. Byc moze jest to celowy zabieg działajacy na szkode klienta.
    Zero wspolpracy, zero komunikacji , wylacznie ignorancja, obwinianie klienta i brak jakiegokolowiek wsparcia i wspolpracy.
  • ~MA / 2021-12-17 07:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby było zero, to takie noty bym wystawiła. Po migracji z idea banku mam tylko same kłopoty. Nadpłacone do przodu raty wyparowały, zamiast tego dostaję powiadomienia o zaległości. Masa dodatkowych opłat pojawiających się niewiadomo skąd. Od 2 tygodni nikt nie umie mi pomóc ani w oddziale ani na infolinii. Tracę masę czasu i stoję w miejscu. Będę szukała pomocy u rzecznika finansowego i zrobię wszystko, aby jak najszybciej przestać być klientem tego banku.
  • ~Mac Jay / 2023-09-06 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko dlatego, że doradca z pośrednictwa kredytowego, był w stanie ze względów formalnych, załatwić kredyt w pekao lub ing (podkusilo mnie na pekao niestety) wszedłem we wspolprace z tym reliktem minionej epoki.
    Ile nerwów, straconego czasu, na walke o swoje. Wrzesień 2023 r.inflacja spada od pół roku, NBP obniża stopy, a bank pekao podnosi oprocentowanie z 9 na 10%. Rata wzrasta o 10%, mimo ze zgodnie z tendencja, juz raz ja obnizyli. Mysli człowiek, no w koncu znowu obniża a tu jeps! Rata wyzsza niz w szczycie inflacji. Na infolinię dodzwonilem sie za trzecim razem po lacznie 53min.czekania.
    Los mnie pokaral tym bankiem. Konto takie pomicne, ze za wyplate 6.000 z euronetu (wyplata dla ekipy remontowej) bank potracil sobie 120zl!
    Nigdy nie miałem takich nerwów z Aliorem, w którym mam konto od 10lat.
    Reklamacje rozpatrywali przez 5miesiecy, chociaz to bylo bezprawne. I jeszcze bylo po drodze kilka stresujacych historii, ale nie mam siły juz o tym pisać.
    Z własnej woli nikomu bym nie polecił.
    ZaletyŻadnej nie znalazlem
  • ~Maciej / 2019-08-16 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Bank z poprzedniej epoki.
    Pilny firmowy przelew utknął w procedurze dodatkowej autoryzacji. Po kilku godzinach i trzech moich telefonach monitujących bank nadal nie oddzwonił w celu autoryzacji przelewu. Każdy mój telefon wymagał oczekiwania 15-20 min. na infolinii.
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, nieterminowo.
  • ~Maciej / 2020-04-06 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje kradną pieniądze z konta ! Zginęło mi 2000 tys i nikt nie wiedział gdzie są a po 2 tyg znaleźli łaskawie po awanturze
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2052
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1227
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1022
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 990
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 929
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4806
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4577
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4020
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3105