Jestem wieloletnim klientem banku, a traktują mnie bardzo krzywdząco. Nie przyjęli jedynej reklamacji jaką złożyłem w dodatku do transakcji zrobionej przez przestępców z zagranicy - wykradli dane karty kredytowej.
ZaletyBrak
WadyJestem wieloletnim klientem banku, a traktują mnie bardzo krzywdząco. Nie przyjęli jedynej reklamacji jak złożyłem w dodatku do transakcji zrobionej przez przestępców z zagranicy - wykradli dane karty kredytowej.
~Alicja / 2020-12-16 10:09
Ocena: 1.00 / 5
Negatywnie oceniam nowe Pekao 24 .Stara szata pekao 24 była bardzo przejrzysta czytelna ,wszystkie operacje robiło się sprawnie i szybko .Nie rozumiem jak można było zepsuć coś co było dobre , przyjazne dla klienta. Nagły brak możliwości robienia e-lokat i zmuszanie do lokat standardowych to porażka. Nie oceniam obsługi Oddziału bo korzystam z pekao 24które w nowej szacie oceniam negatywnie. Beznadziejna szata. Nie dziwię się że wielu moich znajomych mających konto w Banku Pekao SA zamierza zmienić bank.
Zaletybrak
WadyBeznadziejna nowa szata Pekao 24
~Jakub / 2020-12-09 18:42
Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to kpina. Brak kompetencji:(
Żeby nie fakt ,że mam u nich kredyt mieszkaniowy to już dawno bym zrezygnował z tego banku. A i tak najlepsza z tego wszystkiego jest placówką w Rumi na Dąbrowskiego, tam to już całkiem brak słów.
ZaletyBrak
WadySame
~ d t / 2020-12-07 20:12
Ocena: 1.33 / 5
wita mam konto w tym banku ale nie polecam tego baanku to co w tym banku wyprawiaja to jest zenada włos si jezy na glowie kradna ludziom z konta pieniadze mowiac ze to nie ich wina tlyko ludzi normlanie roozbiór w biały dzien zlodzieje niedlugo my lub ten bank upadnie i oglosza bankructwo banku peako24 lub bank pekao zamiast zrobic klientom aby mieli lepeij to robi im pod gure i tylko ich upierdzielaja z kasy najlepeij jak by to dac do tv lub do gazety opisac ten bank to cos by z tymi co w banku pracuja by sie za dziadostwo wzieli brak słów złodzieje i darmozjady a czowiek na takie dziadostwo musi robic szok i zenada
Wadyten bank ma same wady
~Dom / 2020-12-07 12:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki znam. Klientów mają w głębokim poważaniu, nic nie można załatwić. Kolejki w oddziałach. Nieczytelna i nie zawsze dzialajaca aplikacja mobilna.
~Iwona / 2020-12-04 20:32
Ocena: 2.00 / 5
Nowy serwis PKO24 to totalne nieporozumienie. Wykonanie prostego przelewu wymaga kilkakrotnego zalogowania z powodu: " zalogowanie w serwisie jest obecnie niemożliwe", " odmowa dostępu" po czym jak mi się wydaje ,że jest już ok to wywala mnie w trakcie operacji. Poprzedni serwis szary skromny działał bez zarzutu, widać " dobra zmiana " dopadła też bank. Reasumując - przykro mi , ale po wieloletnim korzystaniu z usług banku otworzę rachunek u konkurencji. Próbowałam telefonicznie zgłaszać problem - miła Pani na infolinii wyraziła przekonanie, że może korzystam z nieodpowiedniej przeglądarki ( wiem, że to bzdura- ale sprawdziłam- to samo ). Nie polecam nikomu korzystania z tej usługi w jej obecnej wersji.
~S / 2020-12-04 08:15
Ocena: 1.00 / 5
Masakra. Ciągle peace. Awarie. Muli na maxa. Lepiej jakby nic nie robili.
~Daniel / 2020-12-02 18:20
Ocena: 2.33 / 5
Bank Pekao oferuje klientom najgorszą aplikację na androida. PeoPay to aplikacja mało intuicyjna, nie czytelna z powodu malutkiej cienkiej szarej czcionki. W systemie Pekao 24 też ciągłe problemy. Bardzo często brak powiadomień o wykonanej operacji na koncie. Ale opłaty pobierają. Znam wiele osób które to z powodu nie czytelnej aplikacji PeoPay przenieśli swoje konta do innych banków.
Wadyaplikacja PeoPay i Pekao 24
~jeszcze klient PKO / 2020-11-26 20:36
Ocena: 2.33 / 5
Nowa szata graficzna serwisu PKO 24 bardzo nieprzyjazna i nieczytelna dla klienta jak dla mnie nie do przyjęcia. Po co było zmieniać coś co było dobre z tego tylko powodu rozważam zmianę banku.
Zaletyżadnych
Wadycały nowy serwis
~Dorota / 2020-11-24 03:09
Ocena: 1.00 / 5
Czy ktos z Państwa wie kto jest kierownikiem Banku PKO w Al Jerozolimskich 2 w Warszawie?
Serwisu po prostu BRAK.
Zamknelam konto w lipcu i nadal naliczają opłaty.
Nie mówiąc o tym ze mimo upoważnień notarialnych nie moglam z nimi niczego załatwić. Brak osoba kompetentnych do podjęcia jakichkolwiek decyzji.
ZaletyBRAK
WadyWIELE
~Monika / 2020-11-23 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie korzystam z bankowości elektronicznej.
Pracuję codziennie w godz. 8-16.
Kiedy mogę załatwić pilną sprawę w oddziale przy al. Zjednoczenia w Warszawie, który jest czynny w godz. 10-16.
~Bolek / 2020-11-20 12:43
Ocena: 1.67 / 5
traktują ludzi jak przestępców , płacą zasiłki z opieki społecznej i uważają każdego klienta za kloszarda, obsługa bez kultury, straszą ochroną .- porażka .
~Klient banku. / 2020-11-19 11:57
Ocena: 1.67 / 5
Myślałem, że to ja mam problem z tą nowa szata graficzną, ale czytam opinie i widzę, że większość podziela moje odczucia. Pytanie zatem po co coś robić żeby zniechęcać do siebie starych klientów i odstraszać nowych. Nową stronę stworzył pewnie jakiś nawiedzony informatyk, który nie zapytał o oczekiwania klientów. Jak widać stara strona była prosta czytelna i nikt nie narzekał. Jestem wieloletnim klientem banku, przeżyłem z wami kilka transformacji i jestem zawiedziony w jakim kierunku zmierzacie. Przelewy z moją wypłatą dostaję najpóźniej ze wszystkich kolegów z pracy. Nagły brak możliwości robienia e-lokat i zmuszanie do lokat standardowych to porażka, tracicie pieniądze które są przelewane na inne konta. W ostatnich latach polikwidowano placówki i Bankomaty Pekao w mojej okolicy. Nie wiem czy ktoś z waszego banku przejmuje się klientami i ich potrzebami, ale chyba nie. Może coś do was dotrze jak zaczniecie tracić klientów, ja też powoli dojrzewam do takiej decyzji.
ZaletyOstatnio brak.
WadyOpisane w opini.
~Marcin / 2020-11-17 16:02
Ocena: 4.00 / 5
Od 28 lat chodzę do filii pekao sa w Al. Jerozolimskich 2 w Warszawie i dziś pierwszy raz zobaczyłem faceta w kasie. Nie mówi dzień dobry ani do widzenia, nie odpowiada na pytania. Gruby i nabzdyczony. Żywcem przeniesiony z PRL, albo z filmów Barei.
Nie powinno się aż tak oszczędzać na personelu.
~Ludwik / 2020-11-16 21:17
Ocena: 1.67 / 5
moja bankowość elektroniczna w nowym PEKAO24 sprowadza się do komunikatu: wystąpił problem z połączeniem, spróbuj za kilka minut.
I tak na okrągło.
Trzymajcie się od tego banku z daleka. Ja w przyszłym miesiącu kończę zabawę.
ZaletyPrzemiłe, kompetentne panie z banku na Zielińskiej w Krakowie, to jedyna zaleta.
WadyPekao24 (nowe, stare było niezawodne) to jedna wielka pomyłka!!!
~anonim / 2020-11-16 13:30
Ocena: 1.00 / 5
Obsluga klienta jest piekna...do momentu podpisania papierow.
Potem juz tylko dno.
Kazdy odsyla do kogos innego, nitk za nic nie odpowiada, a juz poziom infolinii to mniej niz zero. Plus tylko taki ze naprawda pierwszy raz musialam wykonac do nich polaczenie, ale arogancja garnituru ktory mial w zalozeniu mi pomoc przerosla moje oczekiwania. Nie wiem skad oni biora tych ludzi, ale takiego chamskiego i wyzyzszajacego sie podjescia dawno nie spotkalam. NIE POLECAM. radze unikac.
Wadymnostwo
~TOMEK / 2020-11-14 18:09
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank.
Załuje że mam tu konto. O niczym mnie nie informują. Jak Już to kredyty.
W serwisie przelewów podsuwają nr, kont znajomych opodobnych nazwiskach. OCHYDA . Infolinia DNOOOO
Wpłatomaty nieczynnne. do oddziału nie wejdziesz. bAMBEROZAAA.
~Klient / 2020-11-10 11:14
Ocena: 1.00 / 5
Spam. Chyba 15 raz dzwoni do mnie automat, zebym zapoznal sie z oferta kredytu na stronie po tym jak juz rozmawialem na ten temat z pracownikiem banku przez telefon, blokowanie ich numeru nic nie daje bo za kazdym razem dzwonia z innego
~Ula / 2020-11-09 09:57
Ocena: 1.00 / 5
Serwis PKO24 to porażka. Kiedy zależy mi na szybkim przelewie to występuje komunikat: zalogowanie do serwisu Pko24 jest obecnie niemożliwe, proszę spróbować za kilka minut.
Wpisuje numer klienta, wywala mnie z serwisu, loguję się całościowo, wywala mnie z serwisu.
To najgorszy bank z jakim mam styczność.
Zawsze, ale to zawsze gdy zależy mi na czasie, coś musi akurat być nie tak!
Nie polecam tego banku. A już w szczególności serwisu internetowego. PORAŻKA.
WadySerwis PKO24.
~Tomek / 2020-11-08 10:27
Ocena: 1.00 / 5
Nowy system Pekao24 to jakaś porażka. Nieczytelny, na pierwszym planie możliwość wzięcia pożyczki i 100 wniosków niezwiązanych z bankowością.
Nie można założyć e-lokaty, tylko lokaty standardowe w tym najkrótsza na 3 miesiące. Bank mi narzuca jaka lokatę chcę założyć!! Nie dość, że oprocentowanie żałosne 0,01%, to jeszcze muszę założyć lokatę taką jak chce bank. Rachunek 6 zł, karta 3 zł.