Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1516 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ludwik / 2020-11-16 21:17
    Ocena: 1.67 / 5
    moja bankowość elektroniczna w nowym PEKAO24 sprowadza się do komunikatu: wystąpił problem z połączeniem, spróbuj za kilka minut.
    I tak na okrągło.
    Trzymajcie się od tego banku z daleka. Ja w przyszłym miesiącu kończę zabawę.
    ZaletyPrzemiłe, kompetentne panie z banku na Zielińskiej w Krakowie, to jedyna zaleta.
    WadyPekao24 (nowe, stare było niezawodne) to jedna wielka pomyłka!!!
  • ~anonim / 2020-11-16 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga klienta jest piekna...do momentu podpisania papierow.

    Potem juz tylko dno.
    Kazdy odsyla do kogos innego, nitk za nic nie odpowiada, a juz poziom infolinii to mniej niz zero. Plus tylko taki ze naprawda pierwszy raz musialam wykonac do nich polaczenie, ale arogancja garnituru ktory mial w zalozeniu mi pomoc przerosla moje oczekiwania. Nie wiem skad oni biora tych ludzi, ale takiego chamskiego i wyzyzszajacego sie podjescia dawno nie spotkalam. NIE POLECAM. radze unikac.
    Wadymnostwo
  • ~TOMEK / 2020-11-14 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank.
    Załuje że mam tu konto. O niczym mnie nie informują. Jak Już to kredyty.
    W serwisie przelewów podsuwają nr, kont znajomych opodobnych nazwiskach. OCHYDA . Infolinia DNOOOO
    Wpłatomaty nieczynnne. do oddziału nie wejdziesz. bAMBEROZAAA.
  • ~Klient / 2020-11-10 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Spam. Chyba 15 raz dzwoni do mnie automat, zebym zapoznal sie z oferta kredytu na stronie po tym jak juz rozmawialem na ten temat z pracownikiem banku przez telefon, blokowanie ich numeru nic nie daje bo za kazdym razem dzwonia z innego
  • ~Ula / 2020-11-09 09:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis PKO24 to porażka. Kiedy zależy mi na szybkim przelewie to występuje komunikat: zalogowanie do serwisu Pko24 jest obecnie niemożliwe, proszę spróbować za kilka minut.
    Wpisuje numer klienta, wywala mnie z serwisu, loguję się całościowo, wywala mnie z serwisu.
    To najgorszy bank z jakim mam styczność.
    Zawsze, ale to zawsze gdy zależy mi na czasie, coś musi akurat być nie tak!
    Nie polecam tego banku. A już w szczególności serwisu internetowego. PORAŻKA.
    WadySerwis PKO24.
  • ~Tomek / 2020-11-08 10:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy system Pekao24 to jakaś porażka. Nieczytelny, na pierwszym planie możliwość wzięcia pożyczki i 100 wniosków niezwiązanych z bankowością.
    Nie można założyć e-lokaty, tylko lokaty standardowe w tym najkrótsza na 3 miesiące. Bank mi narzuca jaka lokatę chcę założyć!! Nie dość, że oprocentowanie żałosne 0,01%, to jeszcze muszę założyć lokatę taką jak chce bank. Rachunek 6 zł, karta 3 zł.
  • ~Kamcia / 2020-11-06 13:19
    Ocena: 1.33 / 5
    W całej Gdyni bank jest czynny do godziny 15.30. Ciekawe dla kogo? Na pewno nie dla osób pracujących. Bank nie odpowiada na meile. Jestem rozżalona. Czas poszukać banku, który szanuje klienta.
  • ~Karlos / 2020-10-25 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Moja zona ma w tym banku, Ja na szczescie mam w innym konto i porownojac stopien zalatwienia spraw oraz jakosc ofert i uslug to jest poprostu tragedia. Aplikacja na telefon tragedia, sposob logowania i zabezpieczenia tragedia, ogolnie ten bank powinien sie nazywac TRAGEDIA. Zona jutro jedzie rezygnowac z uslug tego niby banku.
    Zaletybrak zalet
    Wadycaly bank to jedna wielka wada
  • ~Kate / 2020-10-24 04:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Pekao 24 nowa wersja duze rozczarowanie dla klijentow I mnie osobiscie a szczegolnie werifikacja kont I blokowanie ich bez powodu I niemozliwosc ich odblokowania przez przestarzaly system powiazany z PiN ami, Kodami I nieprzyjaznymi pracownikami ktorzy zaslaniaja sie procedurami I przepisami I wszystko Jest szczegolnie poplatane zeby utrudnic bankowanie internetowe klijentom.
    ZaletyZadnych nie ma ten Bank
    WadyW kazdej dziedzinie a szczegolnosci Pekao 24 / blokowania kont klijenow
  • ~Elżbieta / 2020-10-21 18:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Podzielam wszystkie negatywne opinie , jakie przeczytałam o tym banku. MAM TU KONTO OD PONAD 30 LAT I CHYBA NADSZEDŁ CZAS POŻEGNANIA. Są głusi na uwagi klienta, nowa strona internetowa to totalna porażka, nieczytelna, mało intuicyjna i koszmarnie rozbudowana. Należe to tzw. klientów bankowości premium, ale słowo premium jest w tym banku chyba niezrozumiałe. Pomimo umówienia się z " doradcą" na konkretną godzinę- 15 minutowe opóźnienie, bo pani źle wpisała godzinę i nie wyjrzała na korytarz , czy ktoś czeka. Na zgłaszane uwagi reakcja "urażonej dumy" pracownika banku. Generalnie, współpraca z takim bankiem, który nie szanuje ani czasu klienta ani jego pieniędzy, to strata czasu.
    Wadysame wady
  • ~Klient07 / 2020-10-20 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z wszystkich możliwych!!! Komornik zajął mi konto bank nie powiadamiając mnie o tym Przelal komornikowi wszystkie moje pieniądze które miały mi starszcy do 10 następnego msc. Przez ten bank nie mam środków do życia tak właśnie traktują swoich "klientów" porażka.
    ZaletyŻadne
    WadyCały bank to wada.
  • ~Zych / 2020-10-19 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Mysłowice ulica Mikołowska panie wiecznie zajmują się wszystkim tylko nie klientem pani kierownik nie potrafi niczym kierowca a już na pewno nie taką placówką. Panie kasjerka wiecznie tylko plotki telefony w ręce i spacery po całym banku a obsługa klienta to drugorzędna sprawa niestety
  • ~EMILIA / 2020-10-15 12:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam wszystkich chcę przestrzec wszystkich przed bankiem pko s.a próbuje od jakiegoś czasu załatwić sprawę w różnych punktach tego banku ale to chyba jest nie możliwe nikt nie umie udzielić informacji ani wysłać odpowiedzi kontakt jest uniemożliwiony
    WadyZła obsługa
  • ~Jakub / 2020-10-09 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj przy próbie wypłaty z bankomatu Planet cash nie zostały wydane banknoty. Dzis przez cały dzień przez infolinię próbuję złożyć reklamację. Bank nie odbiera. Na dodatek zniknęła cała historia transakcji z wczoraj. To niedopuszczalne straciłem 640pln a chcąc je odzyskać bank pekao wyczyścił historię transakcji!!
  • ~Xyz / 2020-10-09 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, na przelew trzeba czekać i czekać w ciągu tygodnia . A o przelewach w weekend można sobie tylko pomarzyć.
  • ~Jerzy / 2020-10-08 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank który ma same wady w kluczowych aspektach:
    1. Beznadziejna obsługa w placówkach które są otwarte chyba tylko dla bezrobotnych (10:00 - 16:00). Panie wiecznie obrażone, że ktoś czegoś chce czy tez czegoś wymaga. Gdy zwróciłem uwage w umowie na zapis o któym Pani nie wspomniałą usłyszałem "ciepłe" - "Jak się nie podoba prosze nie podpisywać". Dramat, oczywiście nie podpisałem.
    2. Wszystko dodatkowo płatne, prowizje z kosmosu których osoby z obsługi nie są w stanie wyjasnić po czym po 2 tygodniach dostaje mail, że to ich BŁAD i zwrócą kwotę. Mineło 4 dni dalej nie oddali tej oszałamiającej kwoty 50 zł. (pewnie co jakis czas wszystkim tak kradną, mało kto się skroi)
    3. Przetrzymywanie pieniędzy. Przelewy wychodzące idą jakby na piechotę - zawsze najpóźniej. Przelewy przychodzące, nie chcą przyjść. Na konto w innym banku przelew wysłany o tej samej godzinie przyszedł w tym samym dniu. W Pekało na następny dzień o 11.
    4. Smieszne lokaty - czytajcie umowy z tym bankiem.
    5. Jeśli ten bank chce coś od Ciebie - weźmie bez Twojej zgody a nawet Cie nei poinformuje. Jak Ty coś chcesz to się nachodzisz i naczekasz.
    6. Wypłacanie za darmo tylko w ich bankomatach to samo wpłaty. Tyle, że wpłatomaty w KRK co chwile - awwaria. Bankomatów mało.
    7.
    P.S. Do końca tygodnia uda mi sięwyciągnąć wszystkie aktywa z tego pseudobanku.
    ZaletyBRAK
    Wadydrogi i problematyczny bank z beznadziejna obsługą
  • ~Dariusz / 2020-10-06 21:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Nysa, ul. Marcinkowskiego. 06.10.2020 r. Obsługa....Trzy panie jedna nie przyjmuje...czas oczekiwania na obsługę...(byłem pierwszy do dwóch stanowisk)... 20 minut!!! Tragedia... PANI KTÓRA MNIE W KOŃCU OBSŁÓŻYŁA, PRZY WYPŁACIE 10 BANKNOTÓW POSZŁA NA KONSULTACJE DO STANOWISKA OBOK... Kolejne kilka minut... ZŁOŚLIWOŚĆ?? Nieee skąd... Po wybranie moich pieniędzy którymi obracają czekałem w Niskiej placówce 28 minut!!! SKANDAL... A pani puszystej kasjerka, pełnej złośliwej profesjonaliści życzę żeby spotkało ja to samo albo może jeszcze gorzej na kuroniówce....
    ZaletyTragedia i skandaliczna wz. z obsługą... Gdzie jest dyrektor tej żenującej placówki
    WadyLenistwo, łaska obsługi, beznadziejna obsługa...
  • ~Stan / 2020-10-01 08:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Żona próbowała zmienić zlecenie stałe w oddziale w Katowicach-Ligocie.Po godzinie pobytu i trzykrotnym odsyłaniu do innego okienka zrezygnowała.
    Bank zlikwidował wcześniej oddziały w Podlesiu i Mikołowie,a w czynnym panuje totalna spychotechnika.
    Nie polecam nikomu tego banku-sam korzystam z innych.
  • ~Marlena / 2020-09-30 23:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam branie kredytu hipotecznego w tym banku. Co roku bank czepia sie o brak ubezpieczenia nieruchomości, chociaż dostarczam go zawsze o czasie. Bardzo męczące. W tym roku dostarczylam dokument juz wszelkimi mozliwymi kanalami. Bank jednak go nie ma i podniosl mi marze. Pani zajmujaca sie tym powiedziala, ze z dokumentami wszystko ok i ze do mnie wróci z informacją, skad problemy ale nie odezwala sie juz.
    ZaletyPosiadanie konta osobistego
    WadyObsługa klienta na beznadziejnie niskim poziomie, ubogość możliwości aplikacji mobilnej (duzo rzeczy mozliwe jest tylko w wersji online), brak możliwości dodawania zalacznikow do korespondencji z bankiem (generalnie aplikacja uboga w możliwości), prowizje lokat i kont oszczędnościowych na żałośnie niskim poziomie,
  • ~Antea / 2020-09-26 05:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, każdemu klientowi który szanuje swój czas odradzam załatwianie jakichkolwiek spraw w oddziale tego banku przy płockiej 17. Jestem klientem tego Banku, ale już nie długo. 1,5 godziny stałam w kolejce do kasy..... przy mnie kilka starszych osób zmuszonych było zrezygnować, gdyż nie byli w stanie tyle czasu stać. Po mojej interwencji, czemu tylko jedna kasa pracuje usłyszałam że druga Pani jest na L4..... Masakra.... Kiedy wreszcie nadeszła moja kolej po prawie 2 godzinach oczekiwania w kolejce. Pani z kasy oświadczyła że kasa nie czynna bo przyjechał konwój i musi przyjąć pieniądze. Chciałam porozmawiać z dyrektorem oddziału, ale nagle okazało się że rzekomo ma właśnie jakiegoś interesanta.... czekałam kolejne 30 minut. na moje pytanie ile jeszcze czasu mam czekać. poinformowano mnie -" aż Pani kasjerka przyjmie pieniądze". Niestety po 2,5 godzinach oczekiwania nie załatwiłam tego po co przyszłam do banku, gdyż po prostu nie miałam czasu dalej czekać. Jestem załamana formą w jakiej ta placówka traktuje swoich klientów, dzięki którym tak na prawdę istnieje.... Z własnej praktyki wiem że w takich sytuacjach nagłej absencji pracownika w sytuacji gdy i tak skład personelu jest okrojony, następuje oddelegowanie pracownika z innego oddziału. a w sytuacji gdy jedna kasa tylko pracuje, to konwój z pieniędzmi powinien przyjąć kierownik oddziału. ale jak widać w tym oddziale klient jest na szarym końcu... Tu klienta i jego czasu nikt nie szanuje.....
    ZaletyZero
    WadyWiele, na oddziale Płocka 17 przede wszystkim brak szacunku dla klienta, dzięki któremu tak na prawdę istnieją
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929