Bank się wyróżnia ale niestety w tym negatywnym sensie. Opłaty praktycznie za wszystko , wieczny problem z zalogowaniem do bankowości elektronicznej, przelewy idą chyba piechotą. Na infolini nie można praktycznie nic załatwić bo w jakiej sprawie nie dzwonić nikt nic nie wie. Szkoda że jeden z najstarszych Banków w Polsce nie dba wogole o klienta. Otworzyłam niedawno konto w ING i różnica jest kolosalna. Żadnych problemów.
ZaletyMiła obsługa w oddziałach.
WadyOpłaty, Spóźnione przelewy, Infolinia
~Marzanna / 2021-02-24 16:03
Ocena: 3.00 / 5
Bank na wniosek komornika zablokował mi konto...chodziło o 48 zł nie,aplaconego mandatu...miało to miejsce 5 lutego...tego samego dnia wpłaciłam re pieniądze komornik wyslal pismo do banku i zaczęła się droga przez mękę...Na infolinii nikt nie umiał nic powiedzieć czemu konto jest nieodblokowane i tak mijał dzień za dniem...dopiero dzisiaj 24 lutego bank łaskawca odblokował mi konto...dodam jeszcze że komornik interweniował w tej sprawie wielokrotnie...to jakaś paranoja...a jeśli ktoś przebywałby za granicą i bank zablokowalby mu konto no to trzeba umrzeć z głodu...
ZaletyZadnychwszystko
WadyWszystko co mozliwe
~dwilk / 2021-02-22 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Koszmarny Bank z niedouczoną i nieprofesjonalną obsługą, która żadnego problemu nie umie rozwiązać i nie zna nawet zasad regulujących ich własne produkty i usługi bankowe. Porażka. Założyłem tam konto kilka lat temu. Pani mi powiedziała o nowoczesnej aplikacji mobilnej banku. Pobrałem ją na smartfona NOKIA i nie zadziałała. Udałem się do banku po rozwiązanie problemu i po 1.30 godzinie rozmowy z 6 pracownikami placówki w Kielcach, dowiedziałem się , że nie wiedzieli, że nie działa na Smartfonach pracujących na Windowsie i nie są w stanie rozwiązać tego problemu. Zamknąłem więc konto na szczęście bezkosztowo wobec wprowadzenia w błąd przez doradcę przy jego założeniu informacją, że działa na każdym smartfonie.
ZaletyBank inwalidów elektronicznych
WadyBank inwalidów elektronicznych
~Drik / 2021-02-22 21:49
Ocena: 1.00 / 5
Tydzień temu żona zadzwoniła do banku z inną sprawą. Nie mogła podpisać na koncie bankowym Pekao SA wniosku z tarczy antykryzysowej , jako pełnomocnik konta mamy. Specjalista od 7 boleści "Doradca osobisty" mamy firmy powiedział, ze nie wie dlaczego. Żona poprosiła go by uzupełnił swoją wiedzę i oddzwonił doradzając jej, jak rozwiązać ów problem. Niestety doradca już do niej , ani mamy nie oddzwonił w ogóle. Zostawił ją z nierozwiązanym problemem.... Czy to jest Bank????? Czy przechowalnie polityczna inwalidów umysłowych????
Zaletynie ma żadnych
WadyArchaiczna struktura umysłowych starców, niedostosowanych do czasów bankowości elektronicznej.
~Iwona / 2021-02-19 00:50
Ocena: 2.33 / 5
Co chwila niedostępne konta. Pracę jakieś trwają. Chcesz zrobić przelew A nie możesz. Nie można sprawdzić ilości środków. Aplilacja słaba. Mam kredyt hipoteczny. Problem z obiegiem dokumentów ogromny. Nie polecam.
WadyZacofany
~bnbnjb / 2021-02-17 16:57
Ocena: 2.00 / 5
NAJGORSZY BANK. Kiedy kiedykolwiek zadzwonię na infolinie to rzadko kiedy uzyska satysfakcjonującą pomoc
ZaletyBRAK
WadyZawsze musiałam radzić sobie sama
~Pawelus / 2021-02-17 08:39
Ocena: 1.00 / 5
We wrześniu bank zablokował mi 3500 zł przez to, że źle księgował przelewy własne(one nie wilczają się do limitu zwykłego zarządu). bank w ogóle nie chciał mi pomóc w końcu przyjął reklamacje i ją rozpatrzył pozytywnie. Dzisiaj w lutym mam ten sam problem bank znowu blokuje mi 2000 zł przez to, że nie naprawił błędu. Bank Peako sa blokuje pięniądze BEZ PRAWNIE ORAZ ROZKŁADA RĘCE. Jest bardzo nie profesjonalny oraz ZDECYDOWANIE GO NIE POLECAM. Jest dużo lepszych banków np. ING.
ZaletyBRAK!!!!
WadyCały dział techniczny, serwis transakcyjny, źle księgowane pieniądze
~~andro~ / 2021-02-16 09:00
Ocena: 2.00 / 5
Posiadam w tym banku wraz z zona konto od prawie trzydziestu lat.Uwazalem, ze jest patriotycznie posiadac konto w polskim banku.Na poczatku lutego 2021 posiadajac srodki na koncie zmuszony bylem zrobic przelew za granice.Rozmowa z konsultantem, uzyskalism zgode. Po wykonaniu przelewu konto mi zablokowano,mimo, ze posiadam na nim srodki.Rozmowa z konsultantem i nic.Pieniadze na koncie mam, ale zadnych zakupow zrobic nie moge. Nie polecam tego banku.Wzrosly oplaty za posiadanie konta i dokonywanie operacji.Zdecydowanie nie polecam.
~Agnieszka / 2021-02-13 14:54
Ocena: 5.00 / 5
Super obsługa w dziale kredytów hipotecznych. Zostałam odesłana z 3 placówek w Warszawie, a tu od razu udało mi się porozmawiać z kompetentną Panią. Sprawa załatwiona od ręki z uśmiechem na twarzy. Jak się okazało każda placówka bez problemu powinna tę sprawę załatwić.
ZaletySuper szybko załatwiona sprawa
WadyBrak
~Geraf / 2021-02-09 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Mam w tym banku rachunek od wielu, wielu lat i z perspektywy bogatych doświadczeń oraz mojej oceny ich dzisiejszej jakości obsługi napiszę krótko: g... bank z g... systemem i aplikacją do obsługi rachunku !!! Wieczne przerwy w działaniu, wieczne problemy z wykonaniem prostych operacji w najmniej odpowiednich chwilach. Poważnie rozważam zmianę Banku
~Ewa / 2021-02-06 12:17
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak beznadziejną obsługą klienta - trzeba prosić się aby łaskawie chcieli obsłużyć, odsyłają do innych placówek, a na pół godziny przed zamknięciem to już nie ma mowy aby cokolwiek załatwić. Sami pracownicy przyznają, że poziom obsługi jest tak niski, dlatego że ludzie odchodzą i nikt nie chce u nich pracować. Nigdy więcej żadnej współpracy z tym bankiem.
WadyObsługa klienta praktycznie nie istnieje, odsyłają klientów do innych placówek byleby się ich pozbyć. Bardzo ciężko jest cokolwiek załatwić, odradzam jakąkolwiek współpracę z tym bankiem.
~Ewelina / 2021-02-05 12:52
Ocena: 1.00 / 5
Bank zatrzymał się w latach 90. Żeby załatwić jakąś sprawę należy zarezerwować sobie cały dzień. Też tak było w 98 roku. Porazka
~Jebać ich / 2021-02-01 16:00
Ocena: 1.00 / 5
Stoję w banku godzinę wraz z rodziną po wyrobienie kart
Obsługa fatalna nikt nas nie przyjmuje.Pani pracująca za wyrabianiem kart gada ciągle, że 5 minut
Nie polecam elo
ZaletyNie ma takiej
WadyWszystko
~Uraszula / 2021-02-01 13:46
Ocena: 1.00 / 5
Obsluga punktu kasowego w Myszyńcu opryskilwa i zla ze musi pracowac.
~Kamila / 2021-01-27 20:39
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam .Kazdy konsultant mówi coś innego .Jedna wyleciała z informacją że kod pon tymczasowy znajde w zakładce. Porażka porażka!!!
ZaletyBrak
~Kasia / 2021-01-26 07:47
Ocena: 1.00 / 5
Byłam klientem w wielu bankach ale ten jest katastrofom ich wymogi i śmieszne przepisy są wyciągane z kosmosu . Nie wiem bo zawsze myślałam ze bank jest dla klienta , a nie klient dla banku paranoja ludzi jeśli mogą to niech omijają ten bank jak najdalej ????♀️
ZaletyNie ma żadnych zalet ten bank i przepisy to porażka
WadyOszukują , kradną , naciągają ,
~Dlaczego?! / 2021-01-21 13:46
Ocena: 1.00 / 5
Po wieloletniej współpracy, muszę stwierdzić że to najgorszy bank z jakim współpracowałem.Miałem już w nim konto osobiste i parę spłaconych przedwcześnie kredytów, a gdy chciałem dodatkowo otworzyć konto walutowe z przedziału cenowego za prowadzenie ów konta zaproponowano mi najwyższą stawkę to jakiś żart,tak jak bym był obcą osobą,gdy współpraca trwała naprawde długie lata.
Lecz wiśionką na torcie jest pewne zdarzenie.
Chciałem pobrać w ich bankomacie gotówkę z roztargnienia nie wziełem jej z podajnika,lecz bankomat wciągnął ją,wiem bo pisałem z konsultantem który to sprawdził w systemie i potwierdził.Po wysłaniu reklamacji mineły 3 tyg i otrzymuję wiadomość że potrzebują dodatkowo 30 dni na ,,dodatkowe ustalenia" to jest jakaś kpina,co tu ustalać?! Żenada!!!I nadal nie otrzymałem gotówki!!!
ZaletyBRAK!!!!
WadyKradną
Oszukują
Perfidnie naciągają
~zawiedz klient / 2021-01-18 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Popieram repolonizację gospodarki, ale z sensem i korzyścią nie tylko dla instytucji, ale również klientów. Za ciężką kasę podatników odkupiono B.PKOSA, aby czerpać profity kosztem klientów i dorabiać się na depozytach społeczeństwa. Państwowe banki wprowadzają szczątkowe oprocentowani wkładów i krociowe oprocentowanie kredytów. Podczas tak krytykowanego włoskiego właściciela dywidendy kształtowały się 1,- do 1,80 zł za akcję. Teraz, jako bank polski nie wypłaca dywidend od pretekstem pandemii,a nawet mówi się o ujemnym oprocentowaniu depozytów.Pandemia swoją drogą, ale nie kosztem jedynie maluczkich. Jakoś "elytom" nic się nie dzieje.
A tak historycznie: od 1929 r.rozwijał się bank w czasie Sanacji, nie zniszczyła go II WS, komuna nie zdołała, sprzedali go Balcerowicze z kolesiami, nie zniszczył obcy kapitał a teraz Spółki Skarbu Państwa doprowadzają do dziadostwa likwidując placówki, bankomaty, zwalniając ludzi, sprzedając budynki, gnojąc procedury i skubiąc klientów na potęgę. W ponad 100 tyś.mieście pozostały 4 bankomaty 3 w ścisłym centrum i 1 niewiele dalej. Chcesz własna kasę - idź do banku w centrum, stój w kolejkach, często na zewnątrz - oczywiście pieszo, bo nie zaparkujesz - średniowiecze. Tak więc, po co kupować, żeby zniszczyć ? a jeszcze szemrany Idea Bank kolejny zakup !
~ Bigdan / 2021-01-16 11:56
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki istnieje!!! Albo refinansuje hipotekę w innym banku albo spłacę ja w całości i rezygnuje z usług tej pseudo instytucji. Nie polecam nikomu, szkoda nerwów i zdrowia. Dodam, ze wypłata z bankomatu niemożliwa gdyż ich bankomaty ciagle nie maja gotówki, średniowiecze
ZaletyNie ma ani jednej
WadyTen bank to jedna wielka wada do likwidacji
~wiola / 2021-01-15 13:32
Ocena: 1.00 / 5
złodzieje!
wpłacałam pieniądze na konto przez bankomat, który je pobrał ale nie wpłacił na konto.
zgłosiłam reklamację i po 15 dniach dostałam odpowiedź, że potrzebują 35 dni roboczych!!!!!!!!!! na "dodatkowe ustalenia" - nie ma żadnego kontaktu do działu reklamacji a w regulaminie doczytałam, że potem maja 30 dni na zwrot ukradzionych środków!
to jest jawne złodziejstwo - jeśli bankomat by mi wypłacił 1000zł więcej i bym te pieniądze zatrzymała na 2 miesiące to wylądowałabym w kryminale - niestety bank może kraść i nie ponosić konsekwencji :(
najgorszy bank ze wszystkich!!
Zaletybrak
Wadybrak konsekwencji w działaniach
procedury niekorzystne dla klientów
słaba obsługa online i reklamacji
przeciąganie terminów gdy to wygodne dla banku