Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1516 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Uuuu / 2021-01-11 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia , założyłam dzieciom konto mój skarb, zostałam poinformowana że w każdej chwili mogę wybrać swoje pieniądze to kłamstwo dziś chcę wybrać nie mogę bo jest limit miesięczny, chce zlikwidować nie mogę bo są pieniądze na koncie , których nie mogę wybrać bo jest limit paranoja , nie polecam . Ogólnie nie mam dostępu do własnych pieniędzy , złodzieje i tyle
    ZaletyZadne
    Wady Wszystko
  • ~nokaut80 / 2021-01-09 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ze względu na w miarę szybką decyzję kredytowa przeniosłem swoje konto osobiste do pekao. To był ogromny błąd - wolałbym więcej zapłacić za kredyt niż bujać się z tysiącem problemów. 1. Założenie konta przez internet - zdjęcie dowodu zczytało błędne dane o adresie, nazwisku etc. co nie pozwoliło mi podpisać umowy online i całą masę problemów których rozwiązanie w tej instytucji trwało ponad miesiąc. Niekompetencja, ciężki dostęp do infolinii ponad 30 min czekania, mega biurokracja.2. Podpisanie umowy kredytowej - to mój 3 kredyt hipoteczny, i w życiu nie musiałem podpisać tylu dokumentów. Wszystko musi miec "papier" nie elektronicznie. Specjalne wymagania dla notariusza (notariusz się śmiał... "pekao" :D:D:D... znamy... jedyny taki bank z takimi durnymi wymaganiami.) Aplikacja mobilna - na moim telefonie - peopay nie działa... Huawei... Nie wiem dlaczego, ale ani płatności telefonem, ani blik, ani skanowanie kodu QR... nic... Pomoc techniczna poniżej krytyki. Generlanie - jestem patriotom, ale moja cierpliwość ma swoje granice. Nie polecam.
    Zaletydoradca kredytowy, możliwość wzięcia kredytu prawie w całości online
    WadyCiężki dostęp do obsługi technicznej(długie czekanie czasem ponad 30 min), niekompetencja serwisu, Peopay nie działa na moim telefonie, (Blik, płatności zbliżeniowe telefonem, QR i jeszcze kilka innych funkcji), Gigantyczna ilość papierowych dokumentów do podpisania zamiast dokumentów elektronicznych (już widzę jak lasy amazonki padają), specjalne procedury i zabezpieczenia nie występujące w żadnym innym banku (specjalne wymagania co do umowy notarialnej, wyjątkowe niesprawiedliwe oprocentowanie uzależnione od szybkości działania sądów hipotecznych i poczty polskiej(
  • ~Ja / 2021-01-05 08:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracuje w tej instytucji i te 1.6 to i tak wysoka ocena. Sam na dzien dobry zostalem oklamany przy zakladaniu konta przez niekompetentna i niemila pracownice 60+ rodem z prl... Procedury wewnetrzne firmy pisopeerel... DNO
    Nie dziwcie sie, ze dostajecie mylne info lub brak skoro firma nie ma szkolen ani jednolitych nowoczesnych procedur.
    Przy wyzszych depozytach bardzo dobrze bym to przemyslal !
    ZaletyBrak
    WadyDostepnosc do uslug w efekcie slaba dostepnosc do pieniedzy
    Niekompetencja pracownikow
  • ~EB. / 2020-12-30 15:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia. Oddział przy ul. Wielickiej w Krakowie to nieporozumienie. Aby coś załatwić trzeba brać urlop z pracy, bo czas oczekiwania to długie godziny. Panie łaskę robią. Niekompetencja,podają różne wersje prostej operacji. Opłaty za wszystko, średniowiecze! Kody SMS płatne przy operacjach. Rezygnuję!!
    ZaletyCałkowity BRAK
    WadyPełna gama
  • ~Kasia / 2020-12-30 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wieloletnim klientem tego banku, i traktują mnie jak przestępce. Skradziono mi z konta oszczędności, do tego hakerzy wzięli na moje konto kredyt i odrazu wyprowadzili. Ja w chwili zgłoszenia zostałam potraktowana jakbym to ja ukradla te pieniądze, do tego jeszcze naliczyli mi opłatę za przelew zagraniczny w kwocie ponad 800zł. Pani dyrektor regionalny nie dość że nie wyjaśniła nic to do tego nazwała sprawę „rzekomi hakerzy” jakbym to ja była winna i autoryzowała przelewy. Dramat, jestem zawiedziona zwłaszcza że kradzież nie dotyczyła tylko mojego konta ale i firmowego. Bank pariba po tygodniu oddał wszystkie skradzione pieniądze, a w pekao wysłali pocztą odmowę przyjęcia reklamacji!!!!
    ZaletyBrak- uciekajcie z tego banku puki macie kase
    WadyBrak jakiejkolwiek chęci wyjaśnienia sytuacji, ja dyrektor generalny wmawia mi że system informatyczny zadziałał jak należy!!! Nie mają problemu
  • ~AS / 2020-12-25 05:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam. Kradzież pieniędzy z konta tego banku dwukrotnie.Bank nie stosuje zabezpieczeń 3D security pomimo dyrektywy wprowadzonej 19 września 2019. Wystarczy,że złodziej wykradnie dane z karty, wpisze dane znajdujące się na karcie i bez żadnego PIN-u , logowania, potwierdzenia wyprowadzą Ci pieniądze z konta a pracownicy banku uważają to za normę! Zero pomocy!!!Skandal-unikać tego banku, likwidować konta!
    Zaletybrak, jak najszybciej likwiduje konto
    Wadybrak bezpieczeństwa, brak pomocy z banku
  • ~Mateusz / 2020-12-21 08:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wieloletnim klientem banku, a traktują mnie bardzo krzywdząco. Nie przyjęli jedynej reklamacji jaką złożyłem w dodatku do transakcji zrobionej przez przestępców z zagranicy - wykradli dane karty kredytowej.
    ZaletyBrak
    WadyJestem wieloletnim klientem banku, a traktują mnie bardzo krzywdząco. Nie przyjęli jedynej reklamacji jak złożyłem w dodatku do transakcji zrobionej przez przestępców z zagranicy - wykradli dane karty kredytowej.
  • ~Alicja / 2020-12-16 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Negatywnie oceniam nowe Pekao 24 .Stara szata pekao 24 była bardzo przejrzysta czytelna ,wszystkie operacje robiło się sprawnie i szybko .Nie rozumiem jak można było zepsuć coś co było dobre , przyjazne dla klienta. Nagły brak możliwości robienia e-lokat i zmuszanie do lokat standardowych to porażka. Nie oceniam obsługi Oddziału bo korzystam z pekao 24które w nowej szacie oceniam negatywnie. Beznadziejna szata. Nie dziwię się że wielu moich znajomych mających konto w Banku Pekao SA zamierza zmienić bank.
    Zaletybrak
    WadyBeznadziejna nowa szata Pekao 24
  • ~Jakub / 2020-12-09 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to kpina. Brak kompetencji:(
    Żeby nie fakt ,że mam u nich kredyt mieszkaniowy to już dawno bym zrezygnował z tego banku. A i tak najlepsza z tego wszystkiego jest placówką w Rumi na Dąbrowskiego, tam to już całkiem brak słów.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~ d t / 2020-12-07 20:12
    Ocena: 1.33 / 5
    wita mam konto w tym banku ale nie polecam tego baanku to co w tym banku wyprawiaja to jest zenada włos si jezy na glowie kradna ludziom z konta pieniadze mowiac ze to nie ich wina tlyko ludzi normlanie roozbiór w biały dzien zlodzieje niedlugo my lub ten bank upadnie i oglosza bankructwo banku peako24 lub bank pekao zamiast zrobic klientom aby mieli lepeij to robi im pod gure i tylko ich upierdzielaja z kasy najlepeij jak by to dac do tv lub do gazety opisac ten bank to cos by z tymi co w banku pracuja by sie za dziadostwo wzieli brak słów złodzieje i darmozjady a czowiek na takie dziadostwo musi robic szok i zenada
    Wadyten bank ma same wady
  • ~Dom / 2020-12-07 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam. Klientów mają w głębokim poważaniu, nic nie można załatwić. Kolejki w oddziałach. Nieczytelna i nie zawsze dzialajaca aplikacja mobilna.
  • ~Iwona / 2020-12-04 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowy serwis PKO24 to totalne nieporozumienie. Wykonanie prostego przelewu wymaga kilkakrotnego zalogowania z powodu: " zalogowanie w serwisie jest obecnie niemożliwe", " odmowa dostępu" po czym jak mi się wydaje ,że jest już ok to wywala mnie w trakcie operacji. Poprzedni serwis szary skromny działał bez zarzutu, widać " dobra zmiana " dopadła też bank. Reasumując - przykro mi , ale po wieloletnim korzystaniu z usług banku otworzę rachunek u konkurencji. Próbowałam telefonicznie zgłaszać problem - miła Pani na infolinii wyraziła przekonanie, że może korzystam z nieodpowiedniej przeglądarki ( wiem, że to bzdura- ale sprawdziłam- to samo ). Nie polecam nikomu korzystania z tej usługi w jej obecnej wersji.
  • ~S / 2020-12-04 08:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Ciągle peace. Awarie. Muli na maxa. Lepiej jakby nic nie robili.
  • ~Daniel / 2020-12-02 18:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank Pekao oferuje klientom najgorszą aplikację na androida. PeoPay to aplikacja mało intuicyjna, nie czytelna z powodu malutkiej cienkiej szarej czcionki. W systemie Pekao 24 też ciągłe problemy. Bardzo często brak powiadomień o wykonanej operacji na koncie. Ale opłaty pobierają. Znam wiele osób które to z powodu nie czytelnej aplikacji PeoPay przenieśli swoje konta do innych banków.
    Wadyaplikacja PeoPay i Pekao 24
  • ~jeszcze klient PKO / 2020-11-26 20:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowa szata graficzna serwisu PKO 24 bardzo nieprzyjazna i nieczytelna dla klienta jak dla mnie nie do przyjęcia. Po co było zmieniać coś co było dobre z tego tylko powodu rozważam zmianę banku.
    Zaletyżadnych
    Wadycały nowy serwis
  • ~Dorota / 2020-11-24 03:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy ktos z Państwa wie kto jest kierownikiem Banku PKO w Al Jerozolimskich 2 w Warszawie?
    Serwisu po prostu BRAK.
    Zamknelam konto w lipcu i nadal naliczają opłaty.
    Nie mówiąc o tym ze mimo upoważnień notarialnych nie moglam z nimi niczego załatwić. Brak osoba kompetentnych do podjęcia jakichkolwiek decyzji.
    ZaletyBRAK
    WadyWIELE
  • ~Monika / 2020-11-23 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie korzystam z bankowości elektronicznej.
    Pracuję codziennie w godz. 8-16.
    Kiedy mogę załatwić pilną sprawę w oddziale przy al. Zjednoczenia w Warszawie, który jest czynny w godz. 10-16.
  • ~Bolek / 2020-11-20 12:43
    Ocena: 1.67 / 5
    traktują ludzi jak przestępców , płacą zasiłki z opieki społecznej i uważają każdego klienta za kloszarda, obsługa bez kultury, straszą ochroną .- porażka .
  • ~Klient banku. / 2020-11-19 11:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Myślałem, że to ja mam problem z tą nowa szata graficzną, ale czytam opinie i widzę, że większość podziela moje odczucia. Pytanie zatem po co coś robić żeby zniechęcać do siebie starych klientów i odstraszać nowych. Nową stronę stworzył pewnie jakiś nawiedzony informatyk, który nie zapytał o oczekiwania klientów. Jak widać stara strona była prosta czytelna i nikt nie narzekał. Jestem wieloletnim klientem banku, przeżyłem z wami kilka transformacji i jestem zawiedziony w jakim kierunku zmierzacie. Przelewy z moją wypłatą dostaję najpóźniej ze wszystkich kolegów z pracy. Nagły brak możliwości robienia e-lokat i zmuszanie do lokat standardowych to porażka, tracicie pieniądze które są przelewane na inne konta. W ostatnich latach polikwidowano placówki i Bankomaty Pekao w mojej okolicy. Nie wiem czy ktoś z waszego banku przejmuje się klientami i ich potrzebami, ale chyba nie. Może coś do was dotrze jak zaczniecie tracić klientów, ja też powoli dojrzewam do takiej decyzji.
    ZaletyOstatnio brak.
    WadyOpisane w opini.
  • ~Marcin / 2020-11-17 16:02
    Ocena: 4.00 / 5
    Od 28 lat chodzę do filii pekao sa w Al. Jerozolimskich 2 w Warszawie i dziś pierwszy raz zobaczyłem faceta w kasie. Nie mówi dzień dobry ani do widzenia, nie odpowiada na pytania. Gruby i nabzdyczony. Żywcem przeniesiony z PRL, albo z filmów Barei.
    Nie powinno się aż tak oszczędzać na personelu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929