Ze względu na w miarę szybką decyzję kredytowa przeniosłem swoje konto osobiste do pekao. To był ogromny błąd - wolałbym więcej zapłacić za kredyt niż bujać się z tysiącem problemów. 1. Założenie konta przez internet - zdjęcie dowodu zczytało błędne dane o adresie, nazwisku etc. co nie pozwoliło mi podpisać umowy online i całą masę problemów których rozwiązanie w tej instytucji trwało ponad miesiąc. Niekompetencja, ciężki dostęp do infolinii ponad 30 min czekania, mega biurokracja.2. Podpisanie umowy kredytowej - to mój 3 kredyt hipoteczny, i w życiu nie musiałem podpisać tylu dokumentów. Wszystko musi miec "papier" nie elektronicznie. Specjalne wymagania dla notariusza (notariusz się śmiał... "pekao" :D:D:D... znamy... jedyny taki bank z takimi durnymi wymaganiami.) Aplikacja mobilna - na moim telefonie - peopay nie działa... Huawei... Nie wiem dlaczego, ale ani płatności telefonem, ani blik, ani skanowanie kodu QR... nic... Pomoc techniczna poniżej krytyki. Generlanie - jestem patriotom, ale moja cierpliwość ma swoje granice. Nie polecam.Zaletydoradca kredytowy, możliwość wzięcia kredytu prawie w całości online
WadyCiężki dostęp do obsługi technicznej(długie czekanie czasem ponad 30 min), niekompetencja serwisu, Peopay nie działa na moim telefonie, (Blik, płatności zbliżeniowe telefonem, QR i jeszcze kilka innych funkcji), Gigantyczna ilość papierowych dokumentów do podpisania zamiast dokumentów elektronicznych (już widzę jak lasy amazonki padają), specjalne procedury i zabezpieczenia nie występujące w żadnym innym banku (specjalne wymagania co do umowy notarialnej, wyjątkowe niesprawiedliwe oprocentowanie uzależnione od szybkości działania sądów hipotecznych i poczty polskiej(