strona 54 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
-
~Kowalski jak Wy / 2019-11-16 13:09
Dyspozycja zamknięcia rachunku złożona 1.07.2019 osobiście w oddziale banku w Łodzi przy ul. Sacharowej u Pani Marty K....skiej. 30.10.2019 roku otrzymuję pisemną informację o tym iż rachunek nie został zamknięty i widnieje zadłużenie. Brak możliwości załatwienia sprawy online. Omijajcie szerokim łukiem ten oddział. Procedury banku pekao (tak przez małe p ) są przestarzałe i nie dostosowane do rzeczywistości. Wstyd! Zacofanie i wszechobecna biurokracja. -
-
~krak / 2021-05-20 14:17
Bank, który nie przestrzega własnego regulaminu.
Najpierw napisałam reklamację. Mają na nią 30 dni. Wedle ich własnego regulaminu. Nie dostałam odpowiedzi. Nadeszła po kilku dniach tylko dlatego, że wydzwaniałam co chwilę na infolinię.
Złożyłam zatem reklamację na obsługę reklamacji. Jak można się było spodziewać nie ma jakiegokolwiek odzewu.
Ale co ciekawsze: czego dotyczy reklamacja.
Ano bank pobrał sobie pieniądze na nieistniejącą, nigdy do mnie nienależącą polisę ubezpieczeniową w PZU. Nie mam, nie miałam i nigdy nie podpisywałam zgody na takie przelewy. Innymi słowy to po prostu zwykli ZŁODZIEJE.Zaletyładne logoWadyBrak kontaktu, brak przestrzegania własnego regulaminu, złodziejstwo, brak kompetentnych osób w oddziałach. -
~Krisss1980 / 2019-12-31 15:54
Dramat , na każdym kroku chcą nas wydoić.
Reklamacje żenujące ,ZaletyBrakWadyWszystko -
~Kruffka / 2021-12-28 17:21
Banda złodzieji, mimo przedstawionej w terminie polisy na hipoteke, pobierają sobie sami za drugą polisę, nie chcą ,zwrocic pieniedzy a na infolini typ smieje mi się w twarz że mogę miec nawet 4 polisy- tak wyglada Polski Bank S.A. po nacjonalizacji PISu, kiedys nie do pomyślenia. -
~Krys / 2019-02-22 12:17
skadnal dzwonie dwukrotnie by zastrzec kartę po jej zaginięciu, udzielam wszystkich prawidłowych odpowiedzi a oni robią jakiś chory problem że nie rozmawiają z osobą upoważnioną - bo mam za młody głos! Czy wy jesteście poważni?? Ludzie, chyba po to są pytania sprawdzające by uniknąć takich sytuacji- mam się tłumaczyć z młodego głosu bo jakaś niekompetentna osoba siedzi po drugiej stronie? Ogarnijcie się jeśli nic nie można załatwić przez telefon to po co taką opcje oferujecie!! -
~Kryspin / 2021-04-02 10:55
Kolejny raz nie mogę wypłacić większej sumy pieniędzy z własnego konta choć byłem umówiony na dziś. Rezygnuje z tego banku bo znowu mają problem z wypłatą gotówki. ZaletyBrakWadyBrak -
~Krystyna / 2015-07-13 23:52
Odradzam zakładanie konta w oddziale w Knurowie. Indolencja pracownika banku, jak i jego nierzetelność i kłamstwa doprowadziły mnie do niepotrzebnych kosztów. Zamierzam złożyć skargę. -
~Krystyna / 2021-11-26 16:56
Przrvzytalam parę opini i wszystko się zgadza ja byłam dzisiaj we wrocławskim oddziale i powiem ze ludzie k tórzy tam pracujA to porażka. Jestem byłym klientem idea bank moja emerytura i 14zostaly wpłacone na konto pko i zablokowane musiałam wypłacić w kasie kwota która została w idea banku wg pracownika nie istnieje dopiero na moje kategoryczne zapewnienie że pieniądze są przyznał zeto prawda ale wypłacić mi w środę, trochę stracił na pewności kiedy powiedziałam że mam nagrany cały przebieg rozmowy już nie był chamski wyraźnie się zdenerwował ale ja i tak nie odpuszczę muszą ponieść konsemwencje Zalety -
-
~krz / 2019-11-08 15:18
Serwis płatności przez aplikację większość czasu nie działa. Zostałem dzisiaj przegoniony po trzech placówkach tylko po to aby przedłużyć ubezpieczenie kredytu.
Straciłem pół dnia.
Nie polecam.ZaletylokalizacjaWadywszystko inne -
~Krzych / 2018-07-25 16:46
Konto drogie, płatne wypłaty z bankomatów. Skandaliczne zachowanie pracowników z banku! Na informację o tym że chcę zamknąć konto, bez radnych prawnych ruchów z mojej strony, wycofali mi debet, pobrali sobie z mojego konta pieniądze z programu 500+ aby wyrównać debet. To jest po prosu niewiarygodne!!!! Z takim chamstwem i bezczelnością jeszcze się nie spotkałem!!!
Nie polecam!!!ZaletyŻadnychWadyPłatne konto, płatne wypłaty z bankomatów, traktowanie Klienta jak "dojną krowę" -
~Krzych / 2024-09-04 12:38
10 lat temu zrezygnowałem z usług tego banku ze względu na opłaty.Dzisiaj udałem się tam rozmienić pieniądze,a pani kasjerka spytała czy jestem ich klientem,a gdy powiedziałem że nie to odmówiła tej usługi.Totalna porażka,nie wiem czy tak można? ZaletybrakWadyduże -
~Krzysiek / 2019-10-19 12:28
OBSŁUBA BANKU PRZEZ INFOLINIE CZY W ODZIALE DNO NIE POLECAM Zaletybrak -
~Krzysztof / 2020-05-05 19:31
Od czasu nowego oprogramowania pekao24 jest tragedia. Udało się zalogować na stronę 4 razy w ciągu 2-3 tygodni. Tragedia ZaletymałoWadyNowe oprogramowanie -
~Krzysztof / 2022-06-09 19:56
Jeżeli ktoś lubi utrudniać sobie życie i komplikować sprawy proste, to ten bank jest idealny.
Sprawy proste załatwiane są miesiącami sprawy skomplikowane ... NIGDY.
Brak kompetencji.
Brak logicznego myślenia.
Osoby decyzyjne są schowane przed upierdliwym klientem za barierą bezmyślnych bezdecyzyjnych przemądrzałych "gąsek", którym się tylko wydaje.Zaletynie znalazłem przez 11 lat spłacania kredytuWadybezmyślność
olewcze podejście do klienta
brak kontaktu
infolinia nie działa
nawet jak infolinia działa to nic nie załatwisz -
~Krzysztof / 2022-06-11 05:18
Jedno słowo opisujące ten bank- dno. Spłaciłem kredyt, złożyłem dyspozycje przez PeoPay o wydanie kompletu dokumentów przychodzi informacja że dokumenty gotowe do odbioru w dowolnym oddziale banku. Jadę do oddziału w Warszawie a tam pani informuje mnie że nie, bo musi być pieczątka dla sądu z Krakowa tam gdzie jest nieruchomość. Dzwonię do obsługi klienta gdzie najpierw potwierdzają wersje pani z Warszawy ale po konsultacji stwierdzają że jednak mogę odebrać gdzie chce. I żebym zgłosił to kierownik banku i złożył reklamacje. Ten bank to jeden wielki bałagan. ZaletyBrakWadyBałagan, niekompetencja pracowników. -
~Krzysztof / 2022-11-29 14:12
UWAGA NA OSZÓSTÓW Z PKO SA. Oferują wysokie oprocentowanie oszczędności natomiast po założenia konta i wpłacie oszczędności nie dotrzymują słowa. Obsługa klienta nie istnieje - udają że nie są w stanie sprawdzić na jakim oprocentowaniu są oszczędnośći. Każą wysłać wiadomość na którą nikt nie odpisuje! Następnie wysyłają maila informującego o limitach na konto założonym na selfie jak by sie chciało od nich uciec - max 3000zl/dzień można przesłąć czyli przy kwocie 200k ponad 2 miesiące! -
-
~Krzysztof / 2022-12-30 07:35
Generalnie nie mam czasu na pisanie opinii ale obiecałem sobie że tym razem będę ja umieszczał gdzie się da. Zakładając konto w Pekao brałem pod uwagę bliskość oddziału - jestem przedsiębiorcą. W ciągu roku zamknęli placówki koło miejsca gdzie mieszkam i blisko pracy - podobno chcą być nowocześni…
Banku Pekao, Ty bądź nowoczesny ale ja po 15 latach zamykam konto bo tak nie da się funkcjonować!ZaletyMiła i kompetentna obsługa w oddziałach.WadyBrak oddziałów Banku!!! -
~Krzysztof / 2023-04-20 16:36
Posiadanie u was kredytu hipotecznego to droga przez mękę. -
~Krzysztof / 2023-10-19 23:52
Zablokowała mi się aplikacja peopay,zadzwoniłem na infolinię żeby rozwiązać problem, przeszedłem cała weryfikację i pani z którą rozmawiałem powiedziała mi że, żeby kontynuować procedurę to do mnie oddzwoni w przeciągu kilku min.Po czym nikt nie zadzwonił, więc zadzwoniłem ponownie, czekałem prawie 30min i dowiedziałem się że byłem nieosiągalny co jest kompletnym nonsensem bo czekałem cały czas pod telefonem, miałem też zasięg cały czas...Sympatyczna pani znów obiecała mi że oddzwoni, dopytałem tylko co będzie jak znowu się nie połączy to oznajmiła mi że będę musiał iść do oddziału i co się stało...oczywiście nikt nie oddzwonił.
Ta infolinia to jeden wielki nieśmieszny żart, dodam tylko ze posiadam angielski nr tel i wnioskuję że to jest jakiś problem dla banku, ale zmuszanie człowieka żeby odwiedził oddział mimo iż przeszedł cała procedurę weryfikacyjna bo nie ma innej opcji żeby odblokować konto jest moim zdaniem tragiczne i nie chodzi mi nawet o kompetencje pracujących tam ludzi przy obsłudze klienta tylko procedury które są jakby z minionej epoki i ciężko jest cokolwiek załatwić.
Ciekawe co by było gdybym był w innym kraju i gdybym miał jakiś problemu, bo na 100% ten bank by mi nie pomógł w niczym!ZaletyŻe w ogóle mają jakąś infolinięWadyProcedury które kompletnie nie działają, lub bank ma ustawione jakieś blokady żeby nie oddzwaniać na zagraniczne numery, bo z tego co widziałem to nie jestem pierwszy z takim problemem -
~Krzysztof / 2024-01-10 21:06
Mam konto biznes w MBank, w ING i Alior no i to konto w PekaoBIznes które jest tragiczne w obsłudze i działaniu. Niepolecam i radzę uciekać z daleka WadyCałe konto jest wadliwe i antyczne
strona 54 z 78
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »