Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kryspin / 2021-04-02 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz nie mogę wypłacić większej sumy pieniędzy z własnego konta choć byłem umówiony na dziś. Rezygnuje z tego banku bo znowu mają problem z wypłatą gotówki.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Krystyna / 2015-07-13 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zakładanie konta w oddziale w Knurowie. Indolencja pracownika banku, jak i jego nierzetelność i kłamstwa doprowadziły mnie do niepotrzebnych kosztów. Zamierzam złożyć skargę.
  • ~Krystyna / 2021-11-26 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przrvzytalam parę opini i wszystko się zgadza ja byłam dzisiaj we wrocławskim oddziale i powiem ze ludzie k tórzy tam pracujA to porażka. Jestem byłym klientem idea bank moja emerytura i 14zostaly wpłacone na konto pko i zablokowane musiałam wypłacić w kasie kwota która została w idea banku wg pracownika nie istnieje dopiero na moje kategoryczne zapewnienie że pieniądze są przyznał zeto prawda ale wypłacić mi w środę, trochę stracił na pewności kiedy powiedziałam że mam nagrany cały przebieg rozmowy już nie był chamski wyraźnie się zdenerwował ale ja i tak nie odpuszczę muszą ponieść konsemwencje
    Zalety
  • ~krz / 2019-11-08 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis płatności przez aplikację większość czasu nie działa. Zostałem dzisiaj przegoniony po trzech placówkach tylko po to aby przedłużyć ubezpieczenie kredytu.
    Straciłem pół dnia.
    Nie polecam.
    Zaletylokalizacja
    Wadywszystko inne
  • ~Krzych / 2018-07-25 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto drogie, płatne wypłaty z bankomatów. Skandaliczne zachowanie pracowników z banku! Na informację o tym że chcę zamknąć konto, bez radnych prawnych ruchów z mojej strony, wycofali mi debet, pobrali sobie z mojego konta pieniądze z programu 500+ aby wyrównać debet. To jest po prosu niewiarygodne!!!! Z takim chamstwem i bezczelnością jeszcze się nie spotkałem!!!
    Nie polecam!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyPłatne konto, płatne wypłaty z bankomatów, traktowanie Klienta jak "dojną krowę"
  • ~Krzych / 2024-09-04 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    10 lat temu zrezygnowałem z usług tego banku ze względu na opłaty.Dzisiaj udałem się tam rozmienić pieniądze,a pani kasjerka spytała czy jestem ich klientem,a gdy powiedziałem że nie to odmówiła tej usługi.Totalna porażka,nie wiem czy tak można?
    Zaletybrak
    Wadyduże
  • ~Krzysiek / 2019-10-19 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    OBSŁUBA BANKU PRZEZ INFOLINIE CZY W ODZIALE DNO NIE POLECAM
    Zaletybrak
  • ~Krzysztof / 2020-05-05 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czasu nowego oprogramowania pekao24 jest tragedia. Udało się zalogować na stronę 4 razy w ciągu 2-3 tygodni. Tragedia
    Zaletymało
    WadyNowe oprogramowanie
  • ~Krzysztof / 2022-06-09 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli ktoś lubi utrudniać sobie życie i komplikować sprawy proste, to ten bank jest idealny.
    Sprawy proste załatwiane są miesiącami sprawy skomplikowane ... NIGDY.
    Brak kompetencji.
    Brak logicznego myślenia.
    Osoby decyzyjne są schowane przed upierdliwym klientem za barierą bezmyślnych bezdecyzyjnych przemądrzałych "gąsek", którym się tylko wydaje.
    Zaletynie znalazłem przez 11 lat spłacania kredytu
    Wadybezmyślność
    olewcze podejście do klienta
    brak kontaktu
    infolinia nie działa
    nawet jak infolinia działa to nic nie załatwisz
  • ~Krzysztof / 2022-06-11 05:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno słowo opisujące ten bank- dno. Spłaciłem kredyt, złożyłem dyspozycje przez PeoPay o wydanie kompletu dokumentów przychodzi informacja że dokumenty gotowe do odbioru w dowolnym oddziale banku. Jadę do oddziału w Warszawie a tam pani informuje mnie że nie, bo musi być pieczątka dla sądu z Krakowa tam gdzie jest nieruchomość. Dzwonię do obsługi klienta gdzie najpierw potwierdzają wersje pani z Warszawy ale po konsultacji stwierdzają że jednak mogę odebrać gdzie chce. I żebym zgłosił to kierownik banku i złożył reklamacje. Ten bank to jeden wielki bałagan.
    ZaletyBrak
    WadyBałagan, niekompetencja pracowników.
  • ~Krzysztof / 2022-11-29 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA NA OSZÓSTÓW Z PKO SA. Oferują wysokie oprocentowanie oszczędności natomiast po założenia konta i wpłacie oszczędności nie dotrzymują słowa. Obsługa klienta nie istnieje - udają że nie są w stanie sprawdzić na jakim oprocentowaniu są oszczędnośći. Każą wysłać wiadomość na którą nikt nie odpisuje! Następnie wysyłają maila informującego o limitach na konto założonym na selfie jak by sie chciało od nich uciec - max 3000zl/dzień można przesłąć czyli przy kwocie 200k ponad 2 miesiące!
  • ~Krzysztof / 2022-12-30 07:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Generalnie nie mam czasu na pisanie opinii ale obiecałem sobie że tym razem będę ja umieszczał gdzie się da. Zakładając konto w Pekao brałem pod uwagę bliskość oddziału - jestem przedsiębiorcą. W ciągu roku zamknęli placówki koło miejsca gdzie mieszkam i blisko pracy - podobno chcą być nowocześni…
    Banku Pekao, Ty bądź nowoczesny ale ja po 15 latach zamykam konto bo tak nie da się funkcjonować!
    ZaletyMiła i kompetentna obsługa w oddziałach.
    WadyBrak oddziałów Banku!!!
  • ~Krzysztof / 2023-04-20 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadanie u was kredytu hipotecznego to droga przez mękę.
  • ~Krzysztof / 2023-10-19 23:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowała mi się aplikacja peopay,zadzwoniłem na infolinię żeby rozwiązać problem, przeszedłem cała weryfikację i pani z którą rozmawiałem powiedziała mi że, żeby kontynuować procedurę to do mnie oddzwoni w przeciągu kilku min.Po czym nikt nie zadzwonił, więc zadzwoniłem ponownie, czekałem prawie 30min i dowiedziałem się że byłem nieosiągalny co jest kompletnym nonsensem bo czekałem cały czas pod telefonem, miałem też zasięg cały czas...Sympatyczna pani znów obiecała mi że oddzwoni, dopytałem tylko co będzie jak znowu się nie połączy to oznajmiła mi że będę musiał iść do oddziału i co się stało...oczywiście nikt nie oddzwonił.

    Ta infolinia to jeden wielki nieśmieszny żart, dodam tylko ze posiadam angielski nr tel i wnioskuję że to jest jakiś problem dla banku, ale zmuszanie człowieka żeby odwiedził oddział mimo iż przeszedł cała procedurę weryfikacyjna bo nie ma innej opcji żeby odblokować konto jest moim zdaniem tragiczne i nie chodzi mi nawet o kompetencje pracujących tam ludzi przy obsłudze klienta tylko procedury które są jakby z minionej epoki i ciężko jest cokolwiek załatwić.
    Ciekawe co by było gdybym był w innym kraju i gdybym miał jakiś problemu, bo na 100% ten bank by mi nie pomógł w niczym!
    ZaletyŻe w ogóle mają jakąś infolinię
    WadyProcedury które kompletnie nie działają, lub bank ma ustawione jakieś blokady żeby nie oddzwaniać na zagraniczne numery, bo z tego co widziałem to nie jestem pierwszy z takim problemem
  • ~Krzysztof / 2024-01-10 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto biznes w MBank, w ING i Alior no i to konto w PekaoBIznes które jest tragiczne w obsłudze i działaniu. Niepolecam i radzę uciekać z daleka
    WadyCałe konto jest wadliwe i antyczne
  • ~Krzysztof / 2024-01-10 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto biznes w MBank, w ING i Alior no i to konto w PekaoBIznes które jest tragiczne w obsłudze i działaniu. Niepolecam i radzę uciekać z daleka
    WadyCałe konto jest wadliwe i antyczne
  • ~Ksiegowa / 2020-02-03 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Wyłudzanie. Naliczanie opłat za wszystko: smsy, przelewy do US ZUS, za historię, za użytkownika 10 zł za szt! abonamenty sie włączają same np 24.01.2020 za miesiąc do tyłu i do przodu. Cuda. Banda złodziei, brak słów. Interfejs najgorszy z mi znanych. Porażka Hitem naciągania jest lista kontrahentów - 50m zł za weryfiakcję czy też nie, jak nie wyłączysz. Wydaje ci sie ze wyłaczyłeś? nawet nie dostaniesz potwierdzenia odrzucenia wniosku!
    Zaletyładne logo
    Wadywyłudzanie opłat
  • ~KSz / 2022-06-04 01:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Lokatę zakładana wygodnie on-line muszę fizycznie zamknąć w okienku banku czynnym 9-17. Kpina, Sredniowiecze a nie bankowosc elektroniczna.
    Bank bardzo nieprzyjazny klientowi. Nie polecam.
  • ~Ktoś / 2024-06-09 05:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jestem informatykiem i odkryłem nowy przekręt dotyczący bankowości internetowej dotyczący kilku banków i prawdopodobnie wyłudzania kredytów na nieświadomych klientów przez firmę z wielkiej Brytanii. Bank PKO SA nie reaguje na alerty bezpieczeństwa. I powiedział że nic z tym nie zrobi mam się bujać z tymi informacjami i jak chce to mogę się bujać po policjach sam. Odradzam taki bank są niebezpieczni pod względem bezpieczeństwa klientów.! Im to na rękę że ktoś może na kogoś wziąść kredyt. Nawet nie podziękowali za ostszeżenie.ostrzegam!
    WadyBrak alertów bezpieczeństwa
  • ~Kuba / 2023-03-01 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem wypłacić pieniądze i przez błąd zabrało z konta a bankomat nie wypłacił pieniędzy i teraz musze łaskawie czekać aż mi championowie oddadzą moje pieniądze. Ostatnie moje dni w tym banku
    ZaletyNie ma
    WadyNie ma
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 849
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2977