WadyWszystko
strona 53 z 79
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »
-
~Klient / 2021-05-18 14:39Ocena: 1.00 / 5
Znowu cały dzień tracę przez ten dziadowski bank, chyba specjalnie chcą przedsiębiorców podkopać. Ciągle znikają opcję, po kilka godzin się męczyć żeby przelew wysłać. STRASZNE !!!!!!!!!! -
-
~Klient / 2022-01-14 01:15Ocena: 1.00 / 5
W Oddzialach Nic nie da się załatwić
W Każdej Placówce Duże KolejkiZaletyBrakWadyZa dużo by wymieniać -
~Klient / 2022-01-18 13:50Ocena: 1.00 / 5
Czekam ponad godzinę w kolejce do okienka, Gdynia 10 lutego ZaletyMasakra -
~klient / 2022-06-29 18:55Ocena: 1.00 / 5
totalne dno a zarząd to ameby intelektualne
dno
dno
dno -
~Klient / 2023-08-02 07:03Ocena: 1.00 / 5
Szczerze ? Oparte na faktach.
Tragedia !
Dlatego opinia jedna z najgorszych na rynku.
Zwłaszcza: słabe zabezpieczenia, słaby kontakt, buta,chamstwo i perfidia przy rozpatrywaniu wielu reklamacji.ZaletyNie znamWadyNiewiarygodność. Zamiast informować klienta, że jest enty w kolejce do połączenia, zarabia się na oczekiwaniu na połączenie i wydłuża czas oczekiwania -
~Klient / 2023-12-03 11:52Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści. Nie polecam tego banku. Nie korzystam z debetu a tu trzeba im 1000 zł oddać niby za użycie debetu. Gdzie nie korzystam z tego konta. Śmiech na sali. ZaletyBrakWadyWyłudzają pieniądze -
~Klient - / 2024-05-22 10:16Ocena: 1.00 / 5
PKO S.A Radom ul Kościuszki.
Totalne dno. Pracownicy na sali głównej kompletnie nie eiedza o co chodzi a pięterko wyżej niekiedy mebager Klaudiusz Doroszynski to dopiero olewator. Jemu klient przeszkadza w praca, niemiły i iatrzy jak najszybciej pozbyć się interesanta
Ten bank i tacy pracownicy to porażkaZaletyBrak zsketWadyWszystkie mizliwe -
~klient jeszcze tylko chwile / 2022-04-29 17:33Ocena: 1.00 / 5
brak profesjonalizmu , straszenie konsekwęcjami finansowymi , doradcy nie odbierają
telefonów , do banku nie można się dodzwonić nie mają nr telefonów , bankomaty/wpłatomaty nie działają ,prowizja przelewając z konta na konto swoje w tym samym banku , obsługa ma cię głęboko w d.... czekasz chociaż był człowiek umówiony na konkretną godzinę , NIE POLECAM NIKOMU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zaletynikt ich nie widziałWadysame wady -
-
~Klient Kowidowy / 2021-07-22 22:09Ocena: 1.00 / 5
Po przejęciu Idea Bank bank PEKAO wydzwania natarczywie do klientów Idea by ich pozyskać mimo braku zgody na kontakty marketingowe. Kilka telefonów tygodniowo. Sprawa zgłoszona do Prezesa UODO. A konto już zakładam u konkurencji ZaletySłaba ofertaWadyNachalny marketing -
~klient od początku / 2023-07-10 18:36Ocena: 1.00 / 5
Chciałem podjąć 5 tys zł w Oddziale a tu ...zonk! PROWIZJA! Od wszystkiego już płacisz prowizję! I ostatni bankomat w Kaliszu zamurowali......./nie liczę 2 w oddziałach banku, otwartych tylko w okr. godzinach/. ZaletyNiewieleWadyCoraz więcej -
~Klient07 / 2020-10-20 12:24Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z wszystkich możliwych!!! Komornik zajął mi konto bank nie powiadamiając mnie o tym Przelal komornikowi wszystkie moje pieniądze które miały mi starszcy do 10 następnego msc. Przez ten bank nie mam środków do życia tak właśnie traktują swoich "klientów" porażka. ZaletyŻadneWadyCały bank to wada. -
~Klient07 / 2021-10-08 13:17Ocena: 1.00 / 5
Bankomaty nie dość że mało to jeszcze zepsute, prowizje z kosmosu (to już chyba lichwa? ) Klient potrzebny tylko do sprzedaży kredytu, potem z buta. Omijać wielkim łukiem ! ZaletyBrakWadyWysokie prowizje, długi czas oczekiwania w oddziale, stare psujące się ciągle bankomaty -
~Klient888 / 2024-03-28 13:48Ocena: 1.00 / 5
Dramat jak zawsze!!!! Gdańsk ul. Garncarska! 28.03.24 r!!! Tak naprawdę żadna kasa nieczynna!!!!!!! Bo przyszedł gość z CZEKIEM! I się zaczęło!!! Panie załamane! Bo się załączniki zmieniły!!! Szok!! Słuchajcie 40 min stałam jako pierwsza!!!!!! Wstyd!! ZaletyBrak! -
~klientka / 2020-04-28 16:59Ocena: 1.00 / 5
Mam kredyt hipoteczny w innym banku i w Pekao i powiem, że to niebo a ziemia. Pekao piętrzy dokumenty, wymogi, dodatkowe koszty, podwójne ubezpieczenia, a do niedawna trzeba było płacić nawet za informację, ile w danej racie jest hipoteki, a ile odsetek... A dziś zadzwoniłam na infolinię, żeby dopytać o konieczne warunki ubezpieczenia mieszkania, wybrałam na numer na kredyt hipoteczny i... nie dowiedziałam się niezłego, bo pani warunków dokładnych nie zna, a poza tym to infolinia jest przecież dla nowych klientów, a nie dla starych. Nikomu nie polecam. ZaletybrakWadydrogie usługi, nadmierna biurokracja -
~Klientka / 2022-03-11 10:21Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami. Od kiedy zmienili mi bank Idea na Pekao musiałam płacić za każdy przelew, za korzystanie z karty itd gdzie wcześniej miałam wszystko bezpłatne. Dodatkowo PO WYDANIU DYSPOZYCJI ZAMKNIĘCIA rachunku 31/12/2021 teraz wydzwaniają do mnie, że mam zaległości na rachunku za usługi wykonane 25/01/2022!!! Twierdzą, że wysłali mi kartę ???? DO NIEISTNIEJĄCEGO KONTA, do którego nie mogę się zalogować! Czy muszę dodawać, że żadnej karty nie dostałam w styczniu?! ???? Kartę bank mi wysłał po zmianie z Idea na Pekao czyli w drugiej połowie 2021r!! Zamknięcie rachunku od wydania dyspozycji trwa 30 dni, a oni zaraz przed zamknięciem naliczają mi opłaty i nie zamykają rachunku, bo mam zaległość i naliczają mi za to odsetki - OSZUŚCI!!! WadyOpłaty za każdą czynność -
~Klientka / 2025-08-18 12:17Ocena: 1.00 / 5
Bank Pekao SA to relikt PRL, zwłaszcza obsługa banku szczególnie w Warszawie na ulicy Klopotowskigo. Nie polecam nikomu tego banku i załatwienia tam jakiejkolwiek sprawy. -
-
~KLientka Banku / 2021-12-20 16:16Ocena: 1.00 / 5
Po dzisiejszym dniu stwierdzam, że ten bank to jakas kpina! Ni z gruchy ni z pietruchy, zablokowany dostęp do konta firmowego, a do indywidualnego jest. Na infolinii (po ponad 30 minutach czekania) stwierdzili, że nie wiedzą czemu tak się dzieje i że dołożą wszelkich działań, aby to rozwiązać. A ja nie mam dostępu do srodków, aby popłacić rachunki!!!!
MIało być tak pięknie po migracji z IDEa Bank, a jest totalny burdel! Jeszcze w tym tygodniu zmieniam bank!ZaletybrakWadymnóstwo -
~klientka od 20 lat / 2018-09-18 10:37Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu tego banku . Za wypłatę własnych pieniędzy z innego bankomatu niz ich pobrali straszną prowizję .Wypłaciłam 6 tyś złotych a prowizję pobrali w kwocie 283,50 zł. Bardzo proszę się zastanowić , czy warto ? ZaletybrakWadyjak sie dobrze przyjrzymy , to ten bank to same wady -
~Klienttttt / 2018-08-08 11:37Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy istniejący bank. Gdy tylko będzie taka możliwość przeniesiemy kredyt hipoteczny do innego. Na szczęście konto oszczędnościowe mamy gdzie indziej. Karty nie działają, obsługa jak z targu, infolinia nie funkcjonuje, nikt nic nie wie, dziwne prowizje, mało bankomatów itd. Oddział w Wałbrzychu dzielnica Piaskowa Góra obsługa rodem z targowiska, bezczelność np. "Chyba się dziś pani nie wyspała przez tego noworodka?" Klient od pół roku, odradzam, są inne banki. Zaletyżart?Wadydeficyt liter w alfabecie;) -
~Klijent / 2021-12-10 10:48Ocena: 1.00 / 5
Bank nie jest przyjazny klientowi, pracownicy na infoliniach nie są odpowiednio wyszkoleni z tego co wiem to firma, która ich zatrudnia, źle ich traktuje, jest też duża migracja pracowników tak więc średni czas pracy to kilka miesięcy. Potencjalny scammer miałby dużą łatwość zatrudnić się, może implikować ryzyko wycieku danych, w ogólnie odradzam i zlecam korzystanie z usług konkurencji. Bank wykorzystuje procedury bezpieczeństwa, które raczej są uciążliwe ale zapewnienie bezpieczeństwa jest na bardzo niskim poziomie. ZaletyZwykły bankWadyZła obsługa klijenta, złe traktowanie pracowników infolinii rzez podwykonawcę, ryzyko wycieku danych.
strona 53 z 79
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »
