w czterech oddziałach w Lublinie próbowałem wpłacić pieniądze na swoje konto jeden dopiero od 9 drugi- wpłatomat uszkodzona funkcja wpłacania trzeci przy wieniawskiej przy urzędzie miasta powiedziano mi, że obsługują tylko wpłaty do urzędu w dwóch miejscach płaciłem za parkowanie i czekałem w kolejce w urzędzie ponad 15 minut. przy krakowskim nieczynny. tragedia
Zaletypeopay - obsługa przez internet
Wadymnóstwo problemów dla chcących wpłacić pieniądze zmarnowałem 1,5 godz i objeździłem 10 km i nie dokonałem wpłaty
~Darek / 2021-06-01 03:25
Ocena: 1.00 / 5
Nie można pracować w nocy .Cały czas pracę serwisowe.
~Lidia / 2021-05-29 21:08
Ocena: 3.00 / 5
Dzisiaj zamöwiłam produkt z allegro ,za który niestety nie udało mi się zapłacić .Nie przekierowało mnie do mojego banku z powodu prac serwisowych .Zbyt często są prowadzone takie prace A szczególnie w weekendy ,kiedy to mamy czas na zamówienia internetowe .Jestem zawiedziona i wkurzona ,bo nigdy w takich sytuacjach nie wiem czy to nie przypadkiem atak na moje konto .
ZaletyBez opłat
WadyNie stosowanie się do uwag klientów i opini
~gość / 2021-05-29 19:37
Ocena: 3.00 / 5
Do tej pory ok ale ta nowa witryna czy jak to zwał to koszmar małe literki dużo ramek do tej pory miałem przed oczami przelew który wysyłałem teraz mam stronę gazety w gąszczu której umieszczono malutkie rubryczki rozmywające się z tekstem jeśli to postęp to chyba do tyłu
~Wicek / 2021-05-29 19:15
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza aplikacja jaka kiedykolwiek wyszla na telefon. Wiecej razy nie udaje sie zalogowac jak udaje. W przypadku kiedy potrzebny jest ruch na koncie np. Weekend kiedy bank jest zamkniety aplikacja oczywiscie nie dziala. Porazka
ZaletyNie ma
WadySame wady
~Klient / 2021-05-26 12:10
Ocena: 3.00 / 5
Nie mam nic do zarzucenia samemu bakowi jaki obsłudze banku, Jednak aplikacja mobilna jak i sama strona internetowa to tragedia nie zdarzyło mi się ani razu żebym mógł się zalogować do aplikacji bez problemu za każdym razem kiedy chcę coś sprawdzić czy wykonać którąś z zachwalanych przez bank czynności na mobilnej aplikacji wyskakuje informacja o pracach serwisowych lub innym błędzie.
Bank jako bank ok ale nad mobilnością radzę popracować. Ciężko ocenić.
ZaletyObsługa
Niskie koszty
WadyAplikacja peopay
Pekao 24
~Grzegorz / 2021-05-26 12:02
Ocena: 5.00 / 5
Czytam opinie innych osob o problemach jakie maja i nie rozumiem skad te problemy. Moja zona jest klientem banku od 30 lat, ja dolaczylem 4 lata temu i nigdy nie mielismy problemow. Mamy karte debit, czyli zyjemy za to co mamy, nie ponad stan, nie biezemy zadnych pozyczek, mamy dobrej jakosci smartphones, aplikacja chodzi bezblednie, nigdy mi sie nie zawiesila, strona internetowa chodzi bezblednie, szczegolnie ta nowa, nawet bylem mile zdumiony, testowalem ja zmieniajac specjalnie hasla, itp. Bez zarzutu. Jest to tez jedyny bank w Polsce, ktory umozliwil mi zrealizowanie czeku z USA. Inne banki odmowily, a ten bank mi pomogl. Urzednicy moze nie biegli w angielskim, ale przyszla kierowniczka i zalatwila mi sprawy od reki. Nie mam zastrzezen. Jestem klientem oddzialu w Gdansk-Srodmiescie
ZaletyMiła obsługa
Szybki kontakt
Duże premie
~krak / 2021-05-20 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Bank, który nie przestrzega własnego regulaminu.
Najpierw napisałam reklamację. Mają na nią 30 dni. Wedle ich własnego regulaminu. Nie dostałam odpowiedzi. Nadeszła po kilku dniach tylko dlatego, że wydzwaniałam co chwilę na infolinię.
Złożyłam zatem reklamację na obsługę reklamacji. Jak można się było spodziewać nie ma jakiegokolwiek odzewu.
Ale co ciekawsze: czego dotyczy reklamacja.
Ano bank pobrał sobie pieniądze na nieistniejącą, nigdy do mnie nienależącą polisę ubezpieczeniową w PZU. Nie mam, nie miałam i nigdy nie podpisywałam zgody na takie przelewy. Innymi słowy to po prostu zwykli ZŁODZIEJE.
Zaletyładne logo
WadyBrak kontaktu, brak przestrzegania własnego regulaminu, złodziejstwo, brak kompetentnych osób w oddziałach.
~Klient / 2021-05-18 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Znowu cały dzień tracę przez ten dziadowski bank, chyba specjalnie chcą przedsiębiorców podkopać. Ciągle znikają opcję, po kilka godzin się męczyć żeby przelew wysłać. STRASZNE !!!!!!!!!!
WadyWszystko
~Stefania / 2021-05-12 09:07
Ocena: 2.00 / 5
Bank wywala ludzi na bruk. Kadry prowadzą zwolnienia pracowników przez SKYPE! Takiej dziczy nie było nigdy.
Dzięki za 20 lat współpracy w tym b..lu
ZaletyPIS żondzi
WadyPIS
~jerzy / 2021-05-04 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Mijajcie szerokim łukiem tych idiotów. Od czterech tygodni nie chcą rozwiązać problemu z aplikacją Peopay. Po ostatniej aktualizacji przestała działąć.
Zaletybrak
WadyIgnorowanie klienta
~Feliks / 2021-04-28 16:54
Ocena: 1.00 / 5
Udało mi się założyć konto w tym banku, to na plus. Żonie się nie udało bo pojawiał się błąd, na infolinii stwierdzili, że to wina telefony i trzeba by go wymienić:) Chciałem też założyć KK przez internet, ale ponownie wystąpił błąd i skierowano mnie do oddziały. A tam kolejka i brak perspektyw dostania się do okienka. Dziś po 5 dniach od otwarcia ROR zdecydowałem się go zamknąć i tu kolejne problemy - nie mogę zamknąć konta listownie bo bank nie ma mojego wzoru podpisu i i tak muszę udać się do oddziału.
Nie polecam nikomu tego Banku.
~Damo/dave / 2021-04-20 15:04
Ocena: 1.00 / 5
20/04/21- Właśnie udało mi się porozmawiać z Panem Marcinem, kierownikiem placówki, który stwierdził, iz nie rozumie chyba ze jest pandemia. Pani kasjerka choruje na Covid dlatego kasa zamknięta. Pan Marcin poszukuje zastepstwa już 3 tydzień jak nie dłużej . Mało tego jak zapytałem o dane jak mogę składać zażalenie na placówkę to Pan Marcin odmawiał gdyż to nie ja jestem klientem banku. Nie wierze ze coś takiego dzieje się w dzisiejszych czasach.Ciekawe czy jak człowiek nie zapłaci raty kredytowej to tez będzie mógł się tlumaczyc pandemia? Panie Marcinie życzę Panu i Pana współpracownikom dalszego spełniania zawodowego. Na koniec pozostaje mi tylko życzyć zdrówka w tej BANKOWEJ PANDEMII
~Rozczarowana / 2021-04-19 14:42
Ocena: 1.00 / 5
Dostałam kredyt. Ok. Ale to co się dzieje z oprocentowaniem w tym momencie to porażka. Rata niewielka ale codziennie na koncie przybywa mi około 1 zł do spłaty. Porażka i jeszcze raz porażka. Lepiej wziąć kredyt w providencie niż u nich. Nie polecam!!!
ZaletyBrak
WadyNie warto brać u nich kredytu.
~Tommm / 2021-04-16 19:26
Ocena: 2.33 / 5
Wpłaciłem spora sume we wplatomacie, pieniędzy nie mam na koncie i nie wiadomo czy kiedykolwiek odzyskam, olewanie klienta, nie polecam
~??? / 2021-04-16 18:57
Ocena: 1.00 / 5
Po przejęciu Ideabanku jest porażka dla klientów bank nie przedłuża umów Lini kredytowej. Nie chcę rozłożyć spłaty na raty bo nie ma wzorów nowych dokumentów i nie wiadomo kiedy będą a dział windykacji zaczyna windykowac
ZaletyBeak
WadyPirazja
~eM / 2021-04-14 18:18
Ocena: 2.00 / 5
Bank Pekao Sa traktuje swoich długoletnich klientów jak bandytów i złodziei. Najpierw cofnięto mi kredyt odnawialny-bez wypowiedzenia, bez podania przyczyny, w ogóle bez żadnych oznak, że to nastąpi. Na rachunku w ogóle nie ma śladu po zainkasowaniu kwoty 4 000 złotych z moich ostatnich poborów. Były i nie ma. Dzwonię do oddziału .Opiekun klienta widzi, że pieniądze zeszły, dlaczego nie widzę tego ja niestety pani nie wie. Nie wie również dlaczego cofnięto mi ów kredyt-żadnych zaległości w spłatach, regularnie co miesiąc od 20 lat pobory na konto. Naciskam. To w "centrali" tak zdecydowali, to nie my.Bingo ! Mrożek po prostu. Jaki jest powód? Dlaczego brak wypowiedzenia/ dzwonię na infolinię. Konsultant nie wie dlaczego, każe pisać reklamację (nie wiadomo do kogo, elektronicznie). Po 3 dniach dostaję odpowiedź, że pani przekazała moje pytanie do stosownego działu. Piszę kolejnego maila z pytaniem gdzie to wysłała i gdzie mogę się zwrócić z reklamacją, a nie wiadomością na stronie banku, która nie ma żadnej mocy także prawnej, nie mogę więc jej użyć w sądzie. Brak odpowiedzi do dziś.
Po dwóch dniach bank blokuje mi wszystkie środki na koncie- uwaga w kwocie 40 złotych - nie zeszła rata pożyczki. Ok - skoro zabrano mi kredyt nie mam na ratę. Pytam jak mam wpłacić pieniądze żeby zapłacić rachunek za telefon. Nie można wpłacić niczego bo jak wpłacę to wszystko do kwoty raty zostanie zainkasowane.
PO kilku dniach, w oddziale, pocztą pantoflową i konspiracyjnym szeptem bo "może pani ma coś w BIK-u".W BIku mam kartę wydaną w przez rzeczony bank -nieważne, że z nieprzekroczonym limitem. No, ale ma Pani więc może korzystać.
A to wpływa na zdolność kredytową. Ponownie bingo !
Mam karabin, to na pewno będę strzelać.
Mieszkam nad jeziorem to na pewno co dzień łowię ryby.
Szczyty niekompetencji, bałaganu, nieetycznego szukania oszczędności.
Omijać szerokim łukiem
ZaletyBrak
WadyNiekompetencja
Bałagan
Brak etyki i profesjonalizmu
Brak odpowiedzialności
Ukrywanie przed klientem istotnych informacji
~na pewno nie konsultant PKO SA / 2021-04-13 14:45
Ocena: 1.67 / 5
Co konsultant to inne informacje. Od tygodnia próbuję odblokować kryptowaluty, jedna pani powiedziała że to niemożliwe, druga że od razu ukradną mi pieniądze z karty, trzeci na szczescie pomogl i odblokowanie mialo zająć do 48 godzin. Niestety po tygodniu czekania nadal nie mogę dokonac zadnej transakcji na platformie, ktora rzekomo miala byc odblokowana. Dzis dzwoniac dowiedzialam sie, ze bank nie musi w 100% zezwolic na odblkokowanie platformy i w miedzyczasie konsultantka się rozłączyła. Zadzwoniłam ponownie, tym razem rozmawiałam z inną i tutaj z kolei dowiedziałam się, ze platforma jest rzekomo odblokowana i to nie ich wina ze nie mogę dokonać płatności ich kartą. śmiech na sali, żenada
Zaletybrak
Wadykonsultanci bez wiedzy
niesłowność
niekompetentność
~Marek / 2021-04-13 09:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w którym jestem. Byłem w około 10, w kraju i za granicą. W tym jestem z przymusu jako klient idea banku. Dostałem nową kartę którą okazało się że muszę aktywować w bankomacie, po aktywacji online. Gdy chce coś kupić przez internet nawet za kwotę 3 zł to muszę podać hasło do bankowości elektronicznej, za każdym razem wykrywa mi nowy komputer (mimo że mam tylko jeden) więc muszę podać kod z smsa żeby wejść na stronę banku i tam muszę potwierdzić transakcję kolejnym smsem (łącznie podaje 1 hasło i 2 kody sms przy zakupie nawet za 3zł..co jest bardzo irytujące, dla kogoś kto lubi robić dużo zakupów). Jak dzwonię na infolinię żeby się o coś zapytać to pytają o imię i nazwisko, nazwisko panieńskie matki, adres, miejsce urodzenia, datę urodzenia, pesel...po 10 pytaniu zawsze rezygnuje (było już tak 4 razy). Uważam że nie powinno się podawać wszystkich danych osobowych jednemu pracownikowi banku. Sam pracownik nie jest mi w stanie powiedzieć ile jeszcze pytań weryfikacyjnych zostało, bo o tym decyduje komputer. Szkoda gadać... nie wiem czy wszyscy klienci tak mają, czy chodzi o utrudnienie życia dawnym klientom idea banku. Nie wyobrażam sobie żebym mógł zostać w tym banku dłużej.
Zaletybrak
Wadysame wady
~MAdFox / 2021-04-11 12:05
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT!!!!! Jestem klientem tego banku od lat 19. Chyba już z lenistwa i przyzwyczajenia tam jestem, bo to co CI Państwo sobą reprezentują to DNO i 2 metry mułu. Otóż zdarzył mi się nie zaplacić mandatu w terminie, US skierował do banku dyspozycję zajęcia danej kwoty, co rozumiem doskonale i jest to oczywiste. Jednakże bank stwierdził, że zajmie mi nie żądaną kwotę, a 500 zł więcej, hmmm. Malo z tego nie widniało to zajęcie w żadnym posiadanym przeze mnie serwisie banku, na żadnej infolinii nie byli w stanie udzielić mi informacji o tym czemu z mojego konta zniknęły pieniądze, kompletnie nic, po prostu ze stanu 8000zł, zrobiło się 7000zł i nikt nic nie wie... To była sobota, byłem w stanie iść to zgłosic na Policję, bo myślałem że to jakaś nieautoryzowana transakcja. Gdy udałem się w poniedziałek do banku, by wyjaśnić sprawę nikt nie był mi w stanie odpowiedzieć na pytanie jakim prawem i na jakiej podstawie zajeto mi środki, których nie chciał US, pani w okienku cyt. "to Pani z Warszawy mi kazała", kierowniczka nie byla w stanie podać mi żadnej podstawy prawnej tej sytuacji, pełna samowolka!!!
To jeszcze nic, teraz wisienka na torcie tej samozwańczej instytucji. Otóż, posiadam karte kredytową w Pekao S.A., karta traci ważność 05/21, więc w miesiący kwiecień 2021 powinna być aktywna, mogło by się tak wydawać. Jak się okazuję nie, gdyż bank już na moje konto wrzucił nową kartę, która jest aktywna ale i jej nie przysłał, więc mam starą kartę terminowo ważną ale nie działającą oraz nową aktywną, lecz jej nie mam fizycznie, więc nie mam kodu na odwrocie do wykonania transakcji, na infolinii nie mogą podac numeru na odwrocie, bo go nie mają, a ze starej nie moge już korzystać. Przeżył bym to, gdyby nie sytuacja związana z inwestycją. Przewidując ruchy na rynku inwestuje w kryptowaluty, więc z karty kredytowej chciale przelac dodatkowe środki, by dokonać 2 dniowej inwestycji, z racji tego że jest weekend przelew by się zaksięgował w poniedziałek, a środki z karty w 30 min, jednak nie mogę tego zrobić, bo mam nową aktywną kartę, której nie mam i posiadam satrą, która nie działa pomimo, że ma jeszcze miesiąc ważności!!!AAAAAAA. Dzięki tej fantastycznej instytucji stracilem, a właściwie nie zarobiłem 1200 zł!!! Dziękuję. To, że Wy jako bank macie lokaty na poziomie 1% w skali roku, to Wasza sprawa, ale że w tak idiotyczny sposób pozbawiacie ludzi zarobku, to świadczy tylko o bałaganie jaki panuję w tym banku!!! Serdecznie odradzam posiadanie konta w tej instytucji. Ja też uciekam po 19 latach.
ZaletyZEROWE
WadyBalagan i samowolne dysponowanie środkami klienta