Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1516 opinii

1.79 / 5

  • Prostota obsługi
    1.75
  • Oferta
    1.82
  • Obsługa klienta
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tommm / 2021-04-16 19:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Wpłaciłem spora sume we wplatomacie, pieniędzy nie mam na koncie i nie wiadomo czy kiedykolwiek odzyskam, olewanie klienta, nie polecam
  • ~??? / 2021-04-16 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejęciu Ideabanku jest porażka dla klientów bank nie przedłuża umów Lini kredytowej. Nie chcę rozłożyć spłaty na raty bo nie ma wzorów nowych dokumentów i nie wiadomo kiedy będą a dział windykacji zaczyna windykowac
    ZaletyBeak
    WadyPirazja
  • ~eM / 2021-04-14 18:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank Pekao Sa traktuje swoich długoletnich klientów jak bandytów i złodziei. Najpierw cofnięto mi kredyt odnawialny-bez wypowiedzenia, bez podania przyczyny, w ogóle bez żadnych oznak, że to nastąpi. Na rachunku w ogóle nie ma śladu po zainkasowaniu kwoty 4 000 złotych z moich ostatnich poborów. Były i nie ma. Dzwonię do oddziału .Opiekun klienta widzi, że pieniądze zeszły, dlaczego nie widzę tego ja niestety pani nie wie. Nie wie również dlaczego cofnięto mi ów kredyt-żadnych zaległości w spłatach, regularnie co miesiąc od 20 lat pobory na konto. Naciskam. To w "centrali" tak zdecydowali, to nie my.Bingo ! Mrożek po prostu. Jaki jest powód? Dlaczego brak wypowiedzenia/ dzwonię na infolinię. Konsultant nie wie dlaczego, każe pisać reklamację (nie wiadomo do kogo, elektronicznie). Po 3 dniach dostaję odpowiedź, że pani przekazała moje pytanie do stosownego działu. Piszę kolejnego maila z pytaniem gdzie to wysłała i gdzie mogę się zwrócić z reklamacją, a nie wiadomością na stronie banku, która nie ma żadnej mocy także prawnej, nie mogę więc jej użyć w sądzie. Brak odpowiedzi do dziś.
    Po dwóch dniach bank blokuje mi wszystkie środki na koncie- uwaga w kwocie 40 złotych - nie zeszła rata pożyczki. Ok - skoro zabrano mi kredyt nie mam na ratę. Pytam jak mam wpłacić pieniądze żeby zapłacić rachunek za telefon. Nie można wpłacić niczego bo jak wpłacę to wszystko do kwoty raty zostanie zainkasowane.
    PO kilku dniach, w oddziale, pocztą pantoflową i konspiracyjnym szeptem bo "może pani ma coś w BIK-u".W BIku mam kartę wydaną w przez rzeczony bank -nieważne, że z nieprzekroczonym limitem. No, ale ma Pani więc może korzystać.
    A to wpływa na zdolność kredytową. Ponownie bingo !
    Mam karabin, to na pewno będę strzelać.
    Mieszkam nad jeziorem to na pewno co dzień łowię ryby.
    Szczyty niekompetencji, bałaganu, nieetycznego szukania oszczędności.
    Omijać szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja
    Bałagan
    Brak etyki i profesjonalizmu
    Brak odpowiedzialności
    Ukrywanie przed klientem istotnych informacji
  • ~na pewno nie konsultant PKO SA / 2021-04-13 14:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Co konsultant to inne informacje. Od tygodnia próbuję odblokować kryptowaluty, jedna pani powiedziała że to niemożliwe, druga że od razu ukradną mi pieniądze z karty, trzeci na szczescie pomogl i odblokowanie mialo zająć do 48 godzin. Niestety po tygodniu czekania nadal nie mogę dokonac zadnej transakcji na platformie, ktora rzekomo miala byc odblokowana. Dzis dzwoniac dowiedzialam sie, ze bank nie musi w 100% zezwolic na odblkokowanie platformy i w miedzyczasie konsultantka się rozłączyła. Zadzwoniłam ponownie, tym razem rozmawiałam z inną i tutaj z kolei dowiedziałam się, ze platforma jest rzekomo odblokowana i to nie ich wina ze nie mogę dokonać płatności ich kartą. śmiech na sali, żenada
    Zaletybrak
    Wadykonsultanci bez wiedzy
    niesłowność
    niekompetentność
  • ~Marek / 2021-04-13 09:30
    Ocena: 1.00 / 5

    Najgorszy bank w którym jestem. Byłem w około 10, w kraju i za granicą. W tym jestem z przymusu jako klient idea banku. Dostałem nową kartę którą okazało się że muszę aktywować w bankomacie, po aktywacji online. Gdy chce coś kupić przez internet nawet za kwotę 3 zł to muszę podać hasło do bankowości elektronicznej, za każdym razem wykrywa mi nowy komputer (mimo że mam tylko jeden) więc muszę podać kod z smsa żeby wejść na stronę banku i tam muszę potwierdzić transakcję kolejnym smsem (łącznie podaje 1 hasło i 2 kody sms przy zakupie nawet za 3zł..co jest bardzo irytujące, dla kogoś kto lubi robić dużo zakupów). Jak dzwonię na infolinię żeby się o coś zapytać to pytają o imię i nazwisko, nazwisko panieńskie matki, adres, miejsce urodzenia, datę urodzenia, pesel...po 10 pytaniu zawsze rezygnuje (było już tak 4 razy). Uważam że nie powinno się podawać wszystkich danych osobowych jednemu pracownikowi banku. Sam pracownik nie jest mi w stanie powiedzieć ile jeszcze pytań weryfikacyjnych zostało, bo o tym decyduje komputer. Szkoda gadać... nie wiem czy wszyscy klienci tak mają, czy chodzi o utrudnienie życia dawnym klientom idea banku. Nie wyobrażam sobie żebym mógł zostać w tym banku dłużej.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~MAdFox / 2021-04-11 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT!!!!! Jestem klientem tego banku od lat 19. Chyba już z lenistwa i przyzwyczajenia tam jestem, bo to co CI Państwo sobą reprezentują to DNO i 2 metry mułu. Otóż zdarzył mi się nie zaplacić mandatu w terminie, US skierował do banku dyspozycję zajęcia danej kwoty, co rozumiem doskonale i jest to oczywiste. Jednakże bank stwierdził, że zajmie mi nie żądaną kwotę, a 500 zł więcej, hmmm. Malo z tego nie widniało to zajęcie w żadnym posiadanym przeze mnie serwisie banku, na żadnej infolinii nie byli w stanie udzielić mi informacji o tym czemu z mojego konta zniknęły pieniądze, kompletnie nic, po prostu ze stanu 8000zł, zrobiło się 7000zł i nikt nic nie wie... To była sobota, byłem w stanie iść to zgłosic na Policję, bo myślałem że to jakaś nieautoryzowana transakcja. Gdy udałem się w poniedziałek do banku, by wyjaśnić sprawę nikt nie był mi w stanie odpowiedzieć na pytanie jakim prawem i na jakiej podstawie zajeto mi środki, których nie chciał US, pani w okienku cyt. "to Pani z Warszawy mi kazała", kierowniczka nie byla w stanie podać mi żadnej podstawy prawnej tej sytuacji, pełna samowolka!!!
    To jeszcze nic, teraz wisienka na torcie tej samozwańczej instytucji. Otóż, posiadam karte kredytową w Pekao S.A., karta traci ważność 05/21, więc w miesiący kwiecień 2021 powinna być aktywna, mogło by się tak wydawać. Jak się okazuję nie, gdyż bank już na moje konto wrzucił nową kartę, która jest aktywna ale i jej nie przysłał, więc mam starą kartę terminowo ważną ale nie działającą oraz nową aktywną, lecz jej nie mam fizycznie, więc nie mam kodu na odwrocie do wykonania transakcji, na infolinii nie mogą podac numeru na odwrocie, bo go nie mają, a ze starej nie moge już korzystać. Przeżył bym to, gdyby nie sytuacja związana z inwestycją. Przewidując ruchy na rynku inwestuje w kryptowaluty, więc z karty kredytowej chciale przelac dodatkowe środki, by dokonać 2 dniowej inwestycji, z racji tego że jest weekend przelew by się zaksięgował w poniedziałek, a środki z karty w 30 min, jednak nie mogę tego zrobić, bo mam nową aktywną kartę, której nie mam i posiadam satrą, która nie działa pomimo, że ma jeszcze miesiąc ważności!!!AAAAAAA. Dzięki tej fantastycznej instytucji stracilem, a właściwie nie zarobiłem 1200 zł!!! Dziękuję. To, że Wy jako bank macie lokaty na poziomie 1% w skali roku, to Wasza sprawa, ale że w tak idiotyczny sposób pozbawiacie ludzi zarobku, to świadczy tylko o bałaganie jaki panuję w tym banku!!! Serdecznie odradzam posiadanie konta w tej instytucji. Ja też uciekam po 19 latach.
    ZaletyZEROWE
    WadyBalagan i samowolne dysponowanie środkami klienta
  • ~Niezadowolony / 2021-04-09 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO. Oferta beznadziejna. Oprocentowanie lokaty 0,01%, to już nawet w ING mają 0,05%. Fuzja z IDEA bankiem tragedia. Nikt nic nie wie, przełączanie między jednym konsultantem, a drugim. Najlepiej aby klient zadzwonił sam, poczekał godzinę przy graniu na czekanie, stracił kasę na telefon i już więcej nie dzwonił. Brak wiedzy i decyzyjności, odpowiedzi w stylu " ja nie mogę, ja nie wiem, przełączę Pana tam pomogą ". Zamawiałem rozmowę bez podania jej tematu. Pani oddzwania i mi wmawia, że ja chcę kredyt dla firm ( " ciśnie " mi go na siłę ) że taki formularz zgłosiłem. Gdy zostaje się przełączony po raz kolejny i konsultant wie, że nie może mnie nikomu podrzucić informuje aby klient trochę poczekał bo musi się zorientować w temacie. Puszcza granie na czekanie i po jakiś czasie kończy rozmowę. Oczywiście przy następnej próbie kontaktu następny konsultant tłumaczy się problemami technicznymi....
  • ~Mariusz / 2021-04-08 18:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Rano dzwonili do mnie z propozycją pożyczki, przemyślałem oddzwoniłem.. Poinformowali mnie ze oddzwonia za godzinę cisza zadzwonilem drugi raz umówiłem się na 17:30czekalem i cisza. Mam świetna historie kredytowa i umowę o pracę. Bank jest do dupy i to kompletnej pod względem ludzi którzy tam pracują i jak traktują klijenta. Czekam do wieczora jak nie dostanę sygnału to zmieniam to gowno na inny.
    ZaletyOferta
    WadyNiesłowność
  • ~Kamil / 2021-04-06 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby nie beznadziejna aplikacja na której nie można odczytać historii z powodu cieniutkiej,malutkiej szarej czcionki, to konto Pekao byłoby ok.
    WadyZa mała i cienka, jasno szara czcionka w aplikacji. Po co ta szara czcionka ?
  • ~Kryspin / 2021-04-02 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz nie mogę wypłacić większej sumy pieniędzy z własnego konta choć byłem umówiony na dziś. Rezygnuje z tego banku bo znowu mają problem z wypłatą gotówki.
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Ewa / 2021-03-26 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra nigdy wiecej!!! zlodzieje i bandyci nie polecam
    Wadywszystko
  • ~Prezes za 8,95ml PLN / 2021-03-20 10:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Posiadającym konto w Pekao proponuję po zalogowaniu wpisać w historię: " opłata"" prowizja " np. za ostatni rok.
    Mam konto ponad dwadzieścia lat w Pekao.
    Bardzo droga obsługa konta w stosunku do konkurencji z pierwszych miejsc rankingu banków.
    Drogie przelewy do zus, drogie wypłaty z obcych bankomatów, wymiana walut i prowadzenie dodatkowego rachunku walutowego to już kosmos dla małej firemki.
    Jedynie co moja firma ma za zero zł to wypłata z bankomatów Pekao (tylko Pekao o ile są czynne).

    Nowa aplikacja na telefon w prywatnym rachunku, pomimo iż wcześniej korzystałem z telefonu-nieintuicyjna.
    Otwarłem równolegle konto w N... Banku zero opłat (teraz już wypłata w niektórych bankomatach z prowizją).

    Patriotyzm i sentyment nie wygrają z bilansem rachunku ekonomii-: Wniosek o zamknięcie rachunku Pekao Biznes.
    ZaletyPolski Bank.
    WadyDrogo, zbyt drogo do tego co jest na rynku.

  • ~Kasia / 2021-03-12 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, kilka dni temu zauważyłam na koncie dziwne przelewy dwa przelewy zagraniczne na Rosję na łączną kwotę prawie 60000zl i kredyt na 38000zl zareagowałam 10 min po tym jak wyszedł ostatni przelew, w drodze do oddzialu dzwoniłam na infolinię aby blokowali przelewy nic nie mogli zrobić w oddziale Pani która zamiast blokować natychmiast przelewy zaczęła wyliczac mi ratę kredytu. Okazało się że po 25min nie dało się nic zrobić pieniądze były już na moskiewskich kątach, niewyobrazalne jest to że na przelew krajowy czekać się czasem cały dzień a tutaj pieniądze zostały wyprowadzone poza Unię Europejską w niecałe pół godziny. Reklamacja została odrzucona, brak kompetencji pracowników które nie wiedziały co w mojej sytuacji w której liczył się czas mają robić, dno totalne straciłam prawie 70000zl a bank umywa ręce
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji pracowników, bezczynność i brak jakiejkolwiek pomocy
  • ~Pawwlo / 2021-03-12 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy Bank jaki może być. Odradzam wszystkim. Szukajcie normalnych ludzi a nie tych zmanierowanych własnym ego.
  • ~Przedsiębiorca / 2021-03-08 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra!! Nie ma słów, ile trzeba się nerwów najeść w tym banku. Aplikacja bardzo nieczytelna, nie ma żadnych powiadomień, przelewy bardzo długo dochodzą, potrafią zablokować całą kwotę pieniężną o głupi mandat nie informując wcześniej klienta. Nie widziałam jeszcze placówki, w której działałyby wpłatomaty tak jak trzeba. Nie polecam z całego serca.
    ZaletyŻadne
  • ~Gryfon / 2021-03-02 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje pieniądze nie są w tym banku bezpieczne.Plotkarstwo w małej miejscowości i nepotyzm."Betonowe" towarzystwo w obsłudze.Rezygnuję.Jak najdalej od nich.
    ZaletyŁadnie ubrane.
    WadyUuuuuuuu.
  • ~Patryk Molenda / 2021-03-02 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki może być nie potrafią się zająć swoim klientem połowa pracowników nie wie gdzie pracuje chyba po prostu porażka gdyby nie kredyt bym zamknął konto bankowe bo pieniądze za kredyt żeby pobrać odrazu biorą a na przelewy żeby zaksięgować to trzeba się prosić do miesiąc
    ZaletyŻadne
    WadyCały bank wraz z obsługą
  • ~Monika / 2021-02-24 17:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank się wyróżnia ale niestety w tym negatywnym sensie. Opłaty praktycznie za wszystko , wieczny problem z zalogowaniem do bankowości elektronicznej, przelewy idą chyba piechotą. Na infolini nie można praktycznie nic załatwić bo w jakiej sprawie nie dzwonić nikt nic nie wie. Szkoda że jeden z najstarszych Banków w Polsce nie dba wogole o klienta. Otworzyłam niedawno konto w ING i różnica jest kolosalna. Żadnych problemów.
    ZaletyMiła obsługa w oddziałach.
    WadyOpłaty, Spóźnione przelewy, Infolinia
  • ~Marzanna / 2021-02-24 16:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Bank na wniosek komornika zablokował mi konto...chodziło o 48 zł nie,aplaconego mandatu...miało to miejsce 5 lutego...tego samego dnia wpłaciłam re pieniądze komornik wyslal pismo do banku i zaczęła się droga przez mękę...Na infolinii nikt nie umiał nic powiedzieć czemu konto jest nieodblokowane i tak mijał dzień za dniem...dopiero dzisiaj 24 lutego bank łaskawca odblokował mi konto...dodam jeszcze że komornik interweniował w tej sprawie wielokrotnie...to jakaś paranoja...a jeśli ktoś przebywałby za granicą i bank zablokowalby mu konto no to trzeba umrzeć z głodu...
    ZaletyZadnychwszystko
    WadyWszystko co mozliwe
  • ~dwilk / 2021-02-22 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarny Bank z niedouczoną i nieprofesjonalną obsługą, która żadnego problemu nie umie rozwiązać i nie zna nawet zasad regulujących ich własne produkty i usługi bankowe. Porażka. Założyłem tam konto kilka lat temu. Pani mi powiedziała o nowoczesnej aplikacji mobilnej banku. Pobrałem ją na smartfona NOKIA i nie zadziałała. Udałem się do banku po rozwiązanie problemu i po 1.30 godzinie rozmowy z 6 pracownikami placówki w Kielcach, dowiedziałem się , że nie wiedzieli, że nie działa na Smartfonach pracujących na Windowsie i nie są w stanie rozwiązać tego problemu. Zamknąłem więc konto na szczęście bezkosztowo wobec wprowadzenia w błąd przez doradcę przy jego założeniu informacją, że działa na każdym smartfonie.
    ZaletyBank inwalidów elektronicznych
    WadyBank inwalidów elektronicznych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2007
PEKAO SA
Ocena: 1.79, ilość opinii: 1516
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1207
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 967
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 860
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 828
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4483
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4417
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3887
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3494
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2929