Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PEKAO SA opinie

Ocena na podstawie 1534 opinii

1.81 / 5

  • Prostota obsługi
    1.77
  • Oferta
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~klientka / 2020-04-28 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam kredyt hipoteczny w innym banku i w Pekao i powiem, że to niebo a ziemia. Pekao piętrzy dokumenty, wymogi, dodatkowe koszty, podwójne ubezpieczenia, a do niedawna trzeba było płacić nawet za informację, ile w danej racie jest hipoteki, a ile odsetek... A dziś zadzwoniłam na infolinię, żeby dopytać o konieczne warunki ubezpieczenia mieszkania, wybrałam na numer na kredyt hipoteczny i... nie dowiedziałam się niezłego, bo pani warunków dokładnych nie zna, a poza tym to infolinia jest przecież dla nowych klientów, a nie dla starych. Nikomu nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadydrogie usługi, nadmierna biurokracja
  • ~Klientka / 2022-03-11 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami. Od kiedy zmienili mi bank Idea na Pekao musiałam płacić za każdy przelew, za korzystanie z karty itd gdzie wcześniej miałam wszystko bezpłatne. Dodatkowo PO WYDANIU DYSPOZYCJI ZAMKNIĘCIA rachunku 31/12/2021 teraz wydzwaniają do mnie, że mam zaległości na rachunku za usługi wykonane 25/01/2022!!! Twierdzą, że wysłali mi kartę ???? DO NIEISTNIEJĄCEGO KONTA, do którego nie mogę się zalogować! Czy muszę dodawać, że żadnej karty nie dostałam w styczniu?! ???? Kartę bank mi wysłał po zmianie z Idea na Pekao czyli w drugiej połowie 2021r!! Zamknięcie rachunku od wydania dyspozycji trwa 30 dni, a oni zaraz przed zamknięciem naliczają mi opłaty i nie zamykają rachunku, bo mam zaległość i naliczają mi za to odsetki - OSZUŚCI!!!
    WadyOpłaty za każdą czynność
  • ~KLientka Banku / 2021-12-20 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dzisiejszym dniu stwierdzam, że ten bank to jakas kpina! Ni z gruchy ni z pietruchy, zablokowany dostęp do konta firmowego, a do indywidualnego jest. Na infolinii (po ponad 30 minutach czekania) stwierdzili, że nie wiedzą czemu tak się dzieje i że dołożą wszelkich działań, aby to rozwiązać. A ja nie mam dostępu do srodków, aby popłacić rachunki!!!!
    MIało być tak pięknie po migracji z IDEa Bank, a jest totalny burdel! Jeszcze w tym tygodniu zmieniam bank!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
  • ~klientka od 20 lat / 2018-09-18 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku . Za wypłatę własnych pieniędzy z innego bankomatu niz ich pobrali straszną prowizję .Wypłaciłam 6 tyś złotych a prowizję pobrali w kwocie 283,50 zł. Bardzo proszę się zastanowić , czy warto ?
    Zaletybrak
    Wadyjak sie dobrze przyjrzymy , to ten bank to same wady
  • ~Klienttttt / 2018-08-08 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy istniejący bank. Gdy tylko będzie taka możliwość przeniesiemy kredyt hipoteczny do innego. Na szczęście konto oszczędnościowe mamy gdzie indziej. Karty nie działają, obsługa jak z targu, infolinia nie funkcjonuje, nikt nic nie wie, dziwne prowizje, mało bankomatów itd. Oddział w Wałbrzychu dzielnica Piaskowa Góra obsługa rodem z targowiska, bezczelność np. "Chyba się dziś pani nie wyspała przez tego noworodka?" Klient od pół roku, odradzam, są inne banki.
    Zaletyżart?
    Wadydeficyt liter w alfabecie;)
  • ~Klijent / 2021-12-10 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie jest przyjazny klientowi, pracownicy na infoliniach nie są odpowiednio wyszkoleni z tego co wiem to firma, która ich zatrudnia, źle ich traktuje, jest też duża migracja pracowników tak więc średni czas pracy to kilka miesięcy. Potencjalny scammer miałby dużą łatwość zatrudnić się, może implikować ryzyko wycieku danych, w ogólnie odradzam i zlecam korzystanie z usług konkurencji. Bank wykorzystuje procedury bezpieczeństwa, które raczej są uciążliwe ale zapewnienie bezpieczeństwa jest na bardzo niskim poziomie.
    ZaletyZwykły bank
    WadyZła obsługa klijenta, złe traktowanie pracowników infolinii rzez podwykonawcę, ryzyko wycieku danych.
  • ~klijent / 2024-08-30 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank z jakim mialem do czynienia w swoimzyciu.. przy zakladaniu konta online aplikacja sie zawieszala w koncu calkowicie wystapil jakis problem... zadnych danych czy konto utworzone czy nie.. totalnie maja klijenta w dupie nigdy wiecej nic w tym syfie
    Zaletybrak
    Wadyten bank to jedna wielka wada
  • ~Koffie / 2019-06-15 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety już drugi raz wpłatomat mnie okradł, mimo , że zawsze liczę pieniądze przed kamerą. Zgłosiłam reklamację, minęły 2 miesiące i zero odpowiedzi oraz zero zwrotów na konto.
  • ~Kondziioss / 2023-06-06 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści wogule powinni ten bank usunąć
    ZaletyMasakra
    WadyMasakra
  • ~Konrad / 2017-08-25 06:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby bank. Obsługa klienta na niesamowicie niskim poziomie, jak przyjdziesz po kredyt lub pożyczkę, to cie prawie po stopach całują, ale jak przyjdziesz z problemem i pytaniami to traktują człowieka jak intruza. Opłaty wysokie i w sumie za wszystko, ten dziadowski bank nie oferuje nawet darmowych wypłat z bankomatu (prócz swoich, których jest jak na lekarstwo). W dodatku za wybranie nawet 20 zł. kradną z konta 6 zł prowizji. Aplikacja mobilna to śmiech na sali, często nie działa, zresztą tak samo jak ich serwis internetowy (ciągłe naprawy, modernizacje itp. itd.). Wysoko oprocentowane pożyczki, kredyty ... ale odsetki od lokat chyba na najniższym poziomie wśród wszystkich banków. Sam założyłem konto w innym, tylko po to by wpłacać kasę na lokatę, której oprocentowanie jest 3 x wyższe niż w pekao. No ale w pekao pani za biureczkiem stwierdziła, że lepszej oferty nigdzie i w żadnym banku nie otrzymam. Daleko szukać nie musiałem, bo drzwi obok placówkę miał inny bank. Nie omieszkałem po założeniu lokaty wrócić do tej pani i pokazać jej jaką ofertę ma konkurencja. Powiem krótko, pani zatkało kakao i nie wiedziała co ma powiedzieć. Ogólnie nie polecam tego banku, zresztą widać po komentarzach, że bank nie jest godny polecenia.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Konrad / 2018-05-16 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to DNO !
    Dziś złożyłem wniosek o zlikwidowanie wszystkich kont w tym pseudobanku.
    Obsługa w okienku ( Białystok ponad godzina czekania) Jedna osoba obsługuje, a reszta ( 5 - 6 starych kwok) siedzi i udaje, że nie widzi problemu pomimo apelu oczekujących. Nie wspomnę już o tym, że personel jest nie kompetentny, gdyż nie wie jak obsługiwać inne procedury jak wpłata czy wypłata ( chociaż i z tymi mają problem jak obsłużyć system)
    Opłaty za rachunki chyba najwyższe na rynku !
    Sesje bankowe to mit - wyższe kwoty wstrzymują nawet do 4-5 dni - SKANDAL.

    Chciałem załatwić leasing do firmy na samochód w oddziale przy ul. Rynek Kościuszki 7 w Białymstoku - sprawa ciągnie się do 25 kwietnia - dziś mamy 16 maja i co .... nadal nic nie potrafią powiedzieć.

    Nie odpowiadają na e-maile i telefony - dopiero gdy zadzwoniłem z innego numeru, prowadzący leasing odebrał słuchawkę- ZERO szacunku do klienta. Pracownicy nie kompetentni - nawet nie wiedzą jakich dokumentów potrzebują ( nie pozdrawiam p. Dariusza K. z tego oddziału)
    Leasing w innym banku na drugie auto do firmy załatwiłem w ciągu 4 dni. A tu nadal się ciągnie... byli niby o 0,4% tańsi - we właściwym rozrachunku na całym leasingu są o 2 tys. drożsi.

    Cyrk na kółkach. Przy okienkach wypłat cały czas pytania czy nie mogę wypłacać w bankomacie --> czy to nie moja sprawa, gdzie chcę wypłacić gotówkę ??? Z resztą bankomat nie chce mi wydać więcej niż 3 tys dziennie - stąd odwiedzanie okienka...

    DROGI banku - czasy monopolu w bankowości się już dawno skończyły. Moja współpraca z wami również się kończy.
    Jestem patriotą i chciałem, żeby Polska instytucja coś zarobiła, ale skoro tak podchodzicie do klienta to niech zarabia Niemiec czy Francuz

    Nie pozdrawiam
    Konrad W.
    niezadowolony klient.
    ZaletyBRAK
  • ~Konrad / 2023-10-20 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Po kolei obsługa zarówno infolinia jak i w placówce ZERO. W banku kolejki jak za komuny a i tak informacja którą dostałem była częściowa nie licząc tej niezgodnej z prawdą. Infolinia synonim dna od 36minut słucham jakiejś .... melodii i w dalszym ciągu czekam. Oferta: prowadzenie rachunku płacisz przewalutowanie płacisz przesłanie własnych pieniędzy na własne konto w innym banku płacisz kursy skandaliczne złodziejstwo w czystej postaci. Prostota obsługi mam też konto w mbanku, revolt, alior tutaj czekam tylko by zamknąć. Mam nadzieje że napisałem jasno bez błędów i nie agresywnym językiem. Pozdrawiam
    Zaletybrak
    Wadyza dużo by wymienić
  • ~Kopertka / 2024-07-26 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank w Jelenoej Górze to tragedia. Szczególnie pseudo panie w tym banku. Liżą tyłki jedynie wybranym klientom a do reszty podchodzą z łaską. Nie polecam. A wręcz radzę trzymać się z daleka od tego banku. Jak tylko tam wchodzę to zbiera mnie na wymioty.
    WadyChamska obsługa
  • ~Korp / 2023-03-17 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgłupszy bank jaki widziałem, aplikacje za czasów Gierka .Dramat .Nie polecam .
    ZaletyBrak
    WadyWiększość
  • ~Kowal / 2016-06-05 05:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa najgorsza z jaką miałem do czynienia to w Toruniu na starym mieście.Chciałem zastrzec kartę i zajęło mi to z 2 godziny.Do kasy kolejka, bo jedna osoba obsługiwała podeszłem do babek na początku 4 siedziały i żadna nie chciała mnie obsłużyć, wszystkie wysyłały mnie do kasy. W końcu do kasy przyszedł jeszcze jakiś facet i do niego trafiłem. Miałem wrażenie że gadam z niepełnosprawnym , antypatyczny gość nie rozumiejącu co się do niego mówi w ogóle mnie olał, a ten burdel koło niego zacząłem mieć obawy czy dobrze coś zrobi i czy w tych papierach leżały dosłownie stosy koło niego, nie zgubi moich.zamiast mnie obsłużyć co chwila czegoś szukał i był nieprzyjemny miałem uczucie jakbym mu przeszkadzał madakra jakaś
    ZaletyTrudno znaleźć
    WadyMasakra obsługa do kitu brak profesjonalnej obsługi i podstawowej wiedzy niekompetencja
  • ~Kowalski jak Wy / 2019-11-16 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dyspozycja zamknięcia rachunku złożona 1.07.2019 osobiście w oddziale banku w Łodzi przy ul. Sacharowej u Pani Marty K....skiej. 30.10.2019 roku otrzymuję pisemną informację o tym iż rachunek nie został zamknięty i widnieje zadłużenie. Brak możliwości załatwienia sprawy online. Omijajcie szerokim łukiem ten oddział. Procedury banku pekao (tak przez małe p ) są przestarzałe i nie dostosowane do rzeczywistości. Wstyd! Zacofanie i wszechobecna biurokracja.
  • ~krak / 2021-05-20 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank, który nie przestrzega własnego regulaminu.
    Najpierw napisałam reklamację. Mają na nią 30 dni. Wedle ich własnego regulaminu. Nie dostałam odpowiedzi. Nadeszła po kilku dniach tylko dlatego, że wydzwaniałam co chwilę na infolinię.
    Złożyłam zatem reklamację na obsługę reklamacji. Jak można się było spodziewać nie ma jakiegokolwiek odzewu.
    Ale co ciekawsze: czego dotyczy reklamacja.
    Ano bank pobrał sobie pieniądze na nieistniejącą, nigdy do mnie nienależącą polisę ubezpieczeniową w PZU. Nie mam, nie miałam i nigdy nie podpisywałam zgody na takie przelewy. Innymi słowy to po prostu zwykli ZŁODZIEJE.
    Zaletyładne logo
    WadyBrak kontaktu, brak przestrzegania własnego regulaminu, złodziejstwo, brak kompetentnych osób w oddziałach.
  • ~Krisss1980 / 2019-12-31 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat , na każdym kroku chcą nas wydoić.
    Reklamacje żenujące ,
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Kruffka / 2021-12-28 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodzieji, mimo przedstawionej w terminie polisy na hipoteke, pobierają sobie sami za drugą polisę, nie chcą ,zwrocic pieniedzy a na infolini typ smieje mi się w twarz że mogę miec nawet 4 polisy- tak wyglada Polski Bank S.A. po nacjonalizacji PISu, kiedys nie do pomyślenia.
  • ~Krys / 2019-02-22 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    skadnal dzwonie dwukrotnie by zastrzec kartę po jej zaginięciu, udzielam wszystkich prawidłowych odpowiedzi a oni robią jakiś chory problem że nie rozmawiają z osobą upoważnioną - bo mam za młody głos! Czy wy jesteście poważni?? Ludzie, chyba po to są pytania sprawdzające by uniknąć takich sytuacji- mam się tłumaczyć z młodego głosu bo jakaś niekompetentna osoba siedzi po drugiej stronie? Ogarnijcie się jeśli nic nie można załatwić przez telefon to po co taką opcje oferujecie!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 848
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4598
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976