Bank to masakra osoby przyjmujące robią wrażenie jak by pracowały za karę każda osoba mówi co innego zero podejście do klienta nigdy w życiu nie skorzystamy już z usług tego banku
ZaletyBrak
WadyNa każdym poziomie
~Kinga / 2022-06-28 10:09
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, brak kontaktu, ciągle odrzucane dokumenty,polisa przyjęta w aplikacji a przysyłają pismo że nie . Nieaktywne numery telefonów . Najgorszy bank .
~Kinga / 2023-03-08 22:58
Ocena: 1.00 / 5
Okradli mnie na koncie bank przyznał złodziejką pozyczkę na falszywe dane 14 lat konto z mezem wnioski na 50p+ składane przez bankowosc elektroniczna a pozyczka udzielona na panna bez dzieci. W odpowiedzi na teklamacje uslyszalam ze ktedyt przyznany po analizie kienta pytam jakiej moja zdolnosc pate miesiecy temu nie była na 4 tys zl a yetaz byla na 18 tys czyli dla zlodzieji zdolnosc jest. Pani w banku zagrizila mi ze moga oni podac mnie do sadu za falszywr dane a najlepsze jest to ze bank z 18tys zl odzyskal 3 tys zl i oni mnie strasza sadem. Zenada nie bank . naprawde nie powiezajcie im pieniedzy
~klerk / 2022-12-19 12:25
Ocena: 1.00 / 5
Cyba nadszedł czas zeby zaorac ten bank
od wrzesnia czekam na odpowiedz reklamacyjną.
Decyzja podjeta - ide do konkurencji
Szkoda tylko zeby inni sie musieli denerwoawac
NIE WARTO TAM ZAKŁADAC KONTA
WadyAbsolutny brak poszanowania klienta
~klient / 2018-07-02 20:59
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś przy spotkaniu pani manager powiedziała nam, że takiej jak u nich obsługi to nie będziemy mieli nigdzie. Nie da się ukryć, że miała rację. Bank ten jest instytucją tak zacofaną, że słów brak. Załatwienie czegokolwiek wymaga osobistego stawiennictwa w oddziale banku. Mało tego, np. odblokowanie konta wymaga obecności w oddziale przynajmniej dwóch pracowników, więc można zapomnieć o załatwieniu tego w niektóre dni/godziny/weekendy. Jest podobno możliwość odblokowania konta przez telefon, ale jak dotąd nigdy się nam to nie udało, ponieważ jeszcze nigdy nie zaakceptowano naszego pinu, który na pewno jest poprawny! Dodam tylko, ze korzystając wcześniej z innego banku przez 10 lat nie zablokowałam konta nigdy. Tymczasem w tym wspaniałym banku w ciągu 3 miesięcy zdarzyło mi się to już dwa razy. Mój mąż tak samo. Do zrobienia przelewu trzeba mieć równie wspaniałą co sam bank aplikację token. Szkoda tylko, że ta również nie działa jak powinna i doprowadza właśnie do zablokowania konta.
Załatwienie drobnostki typu zmiana danych adresowych w innym banku pięć minut, w banku pekao sa ponad godzina przy okienku, milion papierów.
Najgorsza decyzja w życiu to kredyt hipoteczny w tym banku. Nie dość, ze w trakcie wyniknęło wiele spraw, o których nikt nie raczył nas poinformować ani które nie były zapisane w umowie ani w ogólnych warunkach kredytu to jeszcze jesteśmy skazani na to konto żenujące konto, w którym interfejs rodem z windowsa 95 jest najmniejszą wadą. Cóż, sami sobie jesteśmy winni. Szczerze odradzam!!!!
Zaletynie ma
Wadybłędy z pinami
brak podstawowych informacji od pracowników banku
niczego nie da się załatwić online
wiecznie blokujące się konto
problem z załatwieniem czegokolwiek
~Klient / 2019-03-08 23:00
Ocena: 1.00 / 5
Od jakiegoś czasu bank ptzetrzymuje pieniądze, jeszcze rok temu pieniądze przelane rano z innego banku były w tym samym dniu w godzinach popołudniowych teraz jest tak, że są następnego dnua wieczorem.
~Klient / 2019-06-12 08:27
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy bank w Polsce !!!! nie polecam nikomu , czegoś takiego jeszcze nie spotkałem w żadnym banku , obsługa jak za komuny , nikt nic nie wie , na infolini nic nie można załatwić , odsyłają do banku oddalonego od mojego miejsca zamieszkania o 20 km ,a po przyjezdzie dowiaduje się że muszę zadzwonić na infolinie , scenariusz jak u Bareji ,
~Klient / 2020-04-08 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie otrzymałam fakturę za połączenia telefoniczne. Okazało się, że infolinia Pekao S.A skasowała mnie prawie 15 zł nie udzielając mi żadnej porady ani pomocy. Czas poświęcony na próbę połączenia się, a potem próbę uzyskania jakiejkolwiek informacji został całkowicie stracony. Nie polecam!!!
WadyWszystko!!!
~Klient / 2020-05-06 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Niepojęte jest to, że przelew zlecony 29 kwietnia dalej nie dotarł. Nie wiem dlaczego, ale niemiła pani na infolini powiedziała, że pieniądze z banku wyszły, a jak wyszły to i dojdą na konto, ale kiedy to ona nie wie bo pieniądze od tak se nie giną . Teraz tych pieniędzy nie ma ani PKO , ani bank do którego przelew był zlecony a tym bardziej nie mam ja. To gdzie one są ? Chyba się rozpłynęły. Najgorszy bank w jakim mogłem mieć konto. Jak tylko odzyskam pieniądze, zamykam je.
~Klient / 2020-05-19 16:15
Ocena: 1.00 / 5
W momencie kiedy ochroniarz do wychodzącego klienta mówi ty gnoju /19.05,2020 godz.14,51/ to znaczy że bank osiągnął dno. Gratulacje dla dyrektora placówki, dla mnie PEKAO przestało istnieć, jaki poziom pracowników taki poziom banku. Kraków bank os. Centrum B1
~Klient / 2020-11-10 11:14
Ocena: 1.00 / 5
Spam. Chyba 15 raz dzwoni do mnie automat, zebym zapoznal sie z oferta kredytu na stronie po tym jak juz rozmawialem na ten temat z pracownikiem banku przez telefon, blokowanie ich numeru nic nie daje bo za kazdym razem dzwonia z innego
~Klient / 2021-05-18 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Znowu cały dzień tracę przez ten dziadowski bank, chyba specjalnie chcą przedsiębiorców podkopać. Ciągle znikają opcję, po kilka godzin się męczyć żeby przelew wysłać. STRASZNE !!!!!!!!!!
WadyWszystko
~Klient / 2022-01-14 01:15
Ocena: 1.00 / 5
W Oddzialach Nic nie da się załatwić
W Każdej Placówce Duże Kolejki
ZaletyBrak
WadyZa dużo by wymieniać
~Klient / 2022-01-18 13:50
Ocena: 1.00 / 5
Czekam ponad godzinę w kolejce do okienka, Gdynia 10 lutego
ZaletyMasakra
~klient / 2022-06-29 18:55
Ocena: 1.00 / 5
totalne dno a zarząd to ameby intelektualne
dno
dno
dno
~Klient / 2023-08-02 07:03
Ocena: 1.00 / 5
Szczerze ? Oparte na faktach.
Tragedia !
Dlatego opinia jedna z najgorszych na rynku.
Zwłaszcza: słabe zabezpieczenia, słaby kontakt, buta,chamstwo i perfidia przy rozpatrywaniu wielu reklamacji.
ZaletyNie znam
WadyNiewiarygodność. Zamiast informować klienta, że jest enty w kolejce do połączenia, zarabia się na oczekiwaniu na połączenie i wydłuża czas oczekiwania
~Klient / 2023-12-03 11:52
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści. Nie polecam tego banku. Nie korzystam z debetu a tu trzeba im 1000 zł oddać niby za użycie debetu. Gdzie nie korzystam z tego konta. Śmiech na sali.
ZaletyBrak
WadyWyłudzają pieniądze
~Klient - / 2024-05-22 10:16
Ocena: 1.00 / 5
PKO S.A Radom ul Kościuszki.
Totalne dno. Pracownicy na sali głównej kompletnie nie eiedza o co chodzi a pięterko wyżej niekiedy mebager Klaudiusz Doroszynski to dopiero olewator. Jemu klient przeszkadza w praca, niemiły i iatrzy jak najszybciej pozbyć się interesanta
Ten bank i tacy pracownicy to porażka
ZaletyBrak zsket
WadyWszystkie mizliwe
~klient jeszcze tylko chwile / 2022-04-29 17:33
Ocena: 1.00 / 5
brak profesjonalizmu , straszenie konsekwęcjami finansowymi , doradcy nie odbierają
telefonów , do banku nie można się dodzwonić nie mają nr telefonów , bankomaty/wpłatomaty nie działają ,prowizja przelewając z konta na konto swoje w tym samym banku , obsługa ma cię głęboko w d.... czekasz chociaż był człowiek umówiony na konkretną godzinę , NIE POLECAM NIKOMU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletynikt ich nie widział
Wadysame wady
~Klient Kowidowy / 2021-07-22 22:09
Ocena: 1.00 / 5
Po przejęciu Idea Bank bank PEKAO wydzwania natarczywie do klientów Idea by ich pozyskać mimo braku zgody na kontakty marketingowe. Kilka telefonów tygodniowo. Sprawa zgłoszona do Prezesa UODO. A konto już zakładam u konkurencji